מעורב הופס ליום ה': בוס חדש במאפיה – יאן מלינקוב! / אטלנטה: COMING OF AGE! (עם פריחה של Okongwu) / מנחם לס

1.בוס חדש לכדורסל הנשים – אחד מאנשי הפוטבול המעולים שלנו – יאן מלינקוב!

אני בעל האתר, ובכל זאת אני לא מכיר אישית יותר משליש הכותבים בו. אולי פחות. יכולתי לומר בחוצפתי הידועה – "כל זמן שהם כותבים, וכותבים טוב, אני לא חייב להכיר אותם", ואולי זה נכון, אבל ההרגשה שלי היא שהאתר הפך למין קהילה שהיחסים האנושיים בה חשובים מאד כי כולם מתנדבים, ועושים מה שעושים מתוך אהבה.

בימים כתיקונם הכרתי הרבה יותר מאנשי הצוות, בעיקר בגלל מפגשי הופס כל שנה, והפגישות פעם בשנה בבאר הנחמד בהדר יוסף (אני חושב שזה הדר יוסף).

קרו שני דברים שפגעו בריצה החלקה של האתר מאז שהוא בבעלותי: קודם ההחלטה של כמה מהעורכים והכתבים (6 או 7), לנסות לצאת בדרך אחרת משלהם. בינתיים כמעט כולם חזרו לכתוב בהופס פה ושם ואף להגיב. אבל כמובן שזה לא אותו דבר, ואת העבר אין להחזיר. למעשה אולי עזיבתם נתנה לאתר דחיפה ללכת קדימה עם פחות סחבקיות, אבל יותר יעילות, וכן גרמה לי להציע תפקידי מפתח לצעירים חדשים כמו עמיחי קטן, שחר צ'קוטאי, שקד, גלעד זרצקי, חגי ניסני, עידו יצחקי וצעירים פחות כצפריר אוזדובה, שחר אלוני וארז שץ (ויסלחו לי רבים אחרים שלא כללתי כאן כי הכול מהראש).

עוד דבר טוב שקרה הוא שלא איבדנו את רועי ויינברג. למרות שקיבל משרה מלאה ב-ONE והיה חשש שהוא ייאלץ לוותר על חלק ניכר ממעורבותו באתר, זה לא קרה. לא רק שהוא אחד מיורשי האתר, הוא ממשיך למלא את תפקידו כעורך, עם התפקידים שלקח על עצמו!

והוותיקים ממשיכים לשאת בנטל – כל אחד לפי זמנו ויכולתו – והאתר פורח!

בנוסף באה התקפת הקורונה ששמה קץ זמני לביקורי בארץ, וכן למפגשי הופס בפארק הירקון, ובבאר שלנו בהדר יוסף.

אני מאמין שהופס הוא עתה מושרש חזק יותר מהאנשים שמחזיקים אותו, וכשהם ילכו יבואו אחרים למלא את מקומם. לאתר כבר ישנם 'יורשים' כך שאנחנו כאן TO STAY.

יתרה מכך, נוצרו כאן צוותים קטנים של איש אחד עד צוותים בני כמה אנשים כמו צוות הפוטבול המעולה ביותר שרביב הרכיב ושהפך להיות חלק חשוב ביותר מהאתר, ויוני – כמעט בעצמו – פיתח את הבייסבול באתר לפינה חמה המושכת אפילו גולשים שאינם אנשי בייסבול, בכתיבתו הנעימה לקריאה אפילו לאוהדי משחק חדשים. לאחרונה הצטרף אליו כוח רציני – ארז שץ – שהוא איש הקריקט של האתר, אבל הידע שלו בבייסבול הוא ברמה עליונה, וכך יוני/ארז הפך לצמד מס' 1 (לפחות לדעתי ולפי מה שאני יודע ומכיר) בבייסבול בישראל, משחק שאני חולה עליו די בסתר כבר 60 שנה, אם כי בעשור האחרון קצת ירדתי ממנו עם ירידת העניין במה שקורה ליאנקיז.

שחר אלוני בשחמט הוא דוגמא מצוינת כיצד אדם אחד בצוות יכול להרים ספורט שלם ולאט לאט להפכו לחלק מוכר ומקובל באתר כדורסל.

אני לא בקשתי מרביב או מיוני שינסו לפתח את ענפי הספורט שלהם בצורה שהם התפתחו. דוד סעדה (פאקו) למשל, פיתח מאד את ענף האופניים והסנוקר דווקא ב'דיומא'. אני גאה במיוחדות הזו של האתר שאין כאן כל חוקים וכל מגבלות, כשכל אחד קובע בעצמו את הצורה והתוכן ומה שתופס – תופס.

זה מה שקרה בימים האחרונים. לפתע אני קורא פוסט מצויין על ה-WNBA מיאן מלינקוב, שאת שמו אני מכיר מהפוסטים המעולים שלו על ה-NFL (כמו של שאר כתבי הפוטבול המצויינים). ה-WNBA כמעט לא ניכלל באתר מאז היווסדו. שאלתי את יאן אם הוא מוכן לנסות להרים את ה-WNBA מדרגה, ולהיות מין עורך של כדורסל נשים ב-WNBA, ואולי לאט לאט גם כדורסל ישראלי נשים. לשמחתי הוא קיבל את האחריות הזו, שלמעשה אינה אחריות כלל וכלל אלא קודם כל – כתובת. השאר הוא UP TO HIM ו-UP TO שאר אנשי הצוות והגולשים.

רציתי שכולם יידעו שעתה ישנה כתובת לכדורסל נשים, וכל תרומה מכל איש צוות או כל גולש תתקבל בברכה. אנשי הצוות יודעים כיצד להתקשר עם יאן, וגולשים יכולים להתקשר אליו דרך המייל של האתר או דרכי.

בהצלחה יאן. אולי אפילו תשומת לב רבה יותר בכדורסל נשים יביא לנו עוד גולשות מלבד הגולשת הנאמנה היחידה שלנו – נילי היקרה. (שימו לב שכבר מזמן לא הכנסנו הנה אפילו ביקיני אחד!!! לא הייתה כאן כל 'החלטה'. ככה זה וזהו).

2., אטלנטה האוקס: COMING OF AGE!!! WE ARE ROLLING BABY!!!

לא הייתי הולך רחוק עד כדי להכריז שהבלוף הגדול של הסאנס סוף-סוף התגלה, אבל הנה כמה מסקנות ממשחק הלילה בו הקבוצה החדשה שלי – אטלנטה האוקס – פוררה לחלוטין את הקבוצה הטובה ביותר במערב, לפחות לפי הטבלה, 103-135. כן, 32 הפרש. לא משנה עכשיו איזו חמישייה עשתה זאת – בעיקר החמישייה השנייה – כשמה שכן משנה אלה שלוש מסקנות חשובות ביותר שלי, ואז כמה SUB-מסקנות שגם הן חשובות, שעלו בראשי תוך כדי המשחק:

1)מסקנה מספר אחת: משחק זה היה משחק ה-COMING OF AGE של ההאוקס. המשחק בו היא התבגרה. המשחק בו היא עלתה כיתה, רכשה את הביטחון העצמי שהיא הייתה כה זקוקה לו, ואני מבטיח לכם שמערב זה ועד סוף העונה, וכמה שנים אחרי (לפחות 3-4 שנים) ההאוקס לא תהיה יותר קבוצה נחותה לאף קבוצת ליגה.

2) מסקנה מספר שתיים: אטלנטה הוכיחה הערב לעצמה, ולכל מי שראה את המשחק, שהיא אחת הקבוצות השלמות ביותר ב-NBA מהפוינט גארד (טריי יאנג) ועד הסנטר (קלינט קפלה) ועד החמישייה השנייה בהנהגת דנילו גלינרי ו'סוויט לו' ויליאמס, וכמעט כולנו שכחנו ששניים משחקניה הטובים ביותר – קם רדיש ודיאנדרה האנטר – לא שיחקו את רוב העונה, והם אמורים לחזור עוד השבוע, או בתחילת השבוע הבא, להתחמם מעט לפני פתיחת הפלייאוף.

3) אני מאמין שהנצחון הזה (ושאר משחקי ההאוקס שכמעט כולם ביתיים) מנע מההאוקס צורך להשתתף ב- PLAY-IN TOURNAMENT – ההמצאה של ה-NBA שכולם עד האחרון שבהם שונאים.

אתם הרי יודעים שאני לא סתם מתרברב כשאני אומר שאני מכיר את הליגה הזאת טוב יותר מרוב אוהדי ה-NBA הישראלים (והאמריקאים) מבפנים ומבחוץ כבר 60 שנה, ודברי מבוססים על אחד שהיה שם, ראה, וחי את הליגה הזאת עוד מימי בוב קוזי ואלג'ין ביילור.

אז אני מוכן להצהיר ללא שמץ של ספק שהניצחון הלילה על הסאנס היה אחד החשובים בתולדות הקבוצה. המשחק הזה חתם סופית את ההרגשה החדשה של שחקני אטלנטה האוקס הצעירים (וניתן לצרף לקבוצה הזאת את דנילו גלינרי וסוויט לו ויליאמס) שלראשונה מאז שאני עוקב אחרי הקבוצה הזאת לשחקניה ישנה עתה הרגשה שהם משחקים ברמה הגבוהה ביותר של הליגה, ושכל משחק שלהם מעתה ועד סיום העונה הוא MEANINGFUL לא פחות ממשחקיה של הנטס, הסיקסרס, הבאקס, או הסלטיקס. את המערב נעזוב עתה לנפשה.

המשחק הזה נטע סופית בנפש שחקני ההאוקס את ההרגשה והאמונה שהם קבוצה עילית שכל משחק שלה חשוב ביותר, והם לא עוד האטלנטה האוקס של פעם שעוד ניצחון או עוד הפסד לא העלה ולא הוריד.

מה עשה את המהפך ה הגדול? הוספת שני וונילים אירופאים – שני קלעים גדולים – דנילו גלינרי ובוגדן בוגדנוביץ'. דנילו מיד התקבל כזקן החבורה, כשחקן שהיה שם, והענק שכמו לארי בירד שם את העור בחור בקור רוח, בהתמדה, ובכישרון, ובוגדנוביץ' – שכמעט מיד זכה בכינוי 'בוגי' – ודעו לכם שב-NBA אתה לא רוכש כינוי כמו 'בוגי' או 'סוויט לו' סתם ככה מבלי להשקיע יכולת ולייצר תפוקה. 'כינויים' ישנם רק לכוכבי הליגה. בוגדנוביץ' בדרך בטוחה להגיע לשם.

ההאוקס השקיעה 133 מיליון בשני השחקנים האלה שאף פעם לא היו אול-סטארים, אבל להאוקס הם לא סתם אול-סטארים: הם סופר סטארים. מיד עם החתמתם צצו השאלות אם ההאוקס לא השקיעו יותר מדי בשני הקלעים האלה. תשובתי? בכדורסל אתה לא יכול שיהיו לך יותר מדי קלעים מעולים, בדיוק כמו שבבייסבול אתה לא יכול שיהיו לך יותר מדי פיצ'רים טובים!

חובה אפילו עלי להודות: הליגה הפכה לליגה של שלשות. אם אתה קובר אותן אתה מנצח, ואם אתה לא קובר אותן אתה מפסיד. ברבע הראשון ההאוקס קברה את הטרייז ב-67.7% לא יאומנים. היא סיימה את המשחק עם 50% מה-3. ההאוקס היתה עד בואם קבוצה של 33% מה-3, וזה לא שונה מלהיות -50% מה-2, אז בעוד שהליגה החלה לחגוג מה-3 אטלנטה נשארה מאחור עד שהשניים הגיעו.

בוגי 'פתח' וריווח את כל משחק החמישייה, ודנילו דאג שאותה יעילות תישאר עם החמישייה השנייה. בוגי (42.5% מהטריי וגלינרי – 41.8% מהטריי היו הגורמים הראשיים להפיכת ההאוקס בהדרגה לקבוצת שלשות מובילה, וכשיש לך טריי יאנג, קווין הוארטר, לו ויליאמס, וכל האחרים, אתה הפכת לקבוצת שלשות. מי שלא מאמין כל מה שעליו לעשות זה להפוך את הדף ליום שני בו ההאוקס ניצחה את פורטלנד כשהיא קוברת את השלשות בדיוק של 48.8%! בוגי וגלינרי היו 14 מ-24 מהטריי נגד הבלייזרס. הערב הם היו 5 מ-8 מהשלוש.

ומה בקשר לסאנס?

הדבר הראשון שיש לי לומר על הסאנס הוא שהקבוצה כנראה גדולה מדי על מונטי ויליאמס, מאמנה. אני מאד מחבב אותו, והוא מאמן-שחקנים נפלא, אבל אף פעם לא האמנתי בו כמוח כדורסל. הלילה, כשהוא ראה שבוגדנוביץ' מחסל לו את כריס פול בשמירה צמודה על רוב הפארקט, וטריי יאנג מהתל מאחור, הוא חייב היה ללכת שוב ושוב על משחק תחת הסל עם דיאנדרה אייטון. במקום זה, זה היה דווין בוקר ושוב פעם דווין בוקר, כשהיהלום שלו כריס פול נישחק כמעט לחלוטין ע"י השמירה המצויינת של בוגדנוביץ'.

3. בוקס סקור של המשחק:

אטלנטה האוקס

Atlanta Hawks
MinFG3PTRebAstPts
Lou Williams196-112-44516
Kevin Huerter255-83-52213
Cam Reddish00-00-0000
Skylar Mays41-11-1003
Solomon Hill201-21-2513
Onyeka Okongwu186-70-07214
Clint Capela248-110-010018
Bruno Fernando41-10-0002
Danilo Gallinari247-91-25416
Nathan Knight41-30-1104
Brandon Goodwin41-10-0133
Tony Snell181-20-0202
De'Andre Hunter00-00-0000
Trae Young266-120-321216
John Collins233-41-2409
Bogdan Bogdanovic246-114-61616
Kris Dunn40-10-0200

פיניקס סאנס

MinFG3PTRebAstPts
Langston Galloway81-31-2105
Cameron Payne202-62-4138
Dario Saric80-20-1000
Frank Kaminsky132-22-2207
Ty-Shon Alexander60-00-0110
Torrey Craig221-41-4303
E'Twaun Moore80-40-3102
Abdel Nader00-00-0000
Devin Booker3111-201-23530
Chris Paul243-111-2269
Deandre Ayton263-40-0837
Jevon Carter172-42-3116
Jalen Smith81-10-0206
Cameron Johnson191-90-6202
Jae Crowder00-00-0000
Mikal Bridges296-92-33018

4. האם לברון יהיה מוכן לפלייאוף? שאלה טובה שאלת, דוק!

העליתי את בעיית העקב של לברון כבר אתמול. בשנים האחרונות הסברתי באתר לפחות שלוש פעמים את הסכנה בהתחלת פעילות גופנית מוקדם מדי בפציעה שתוצאתה הייתה מתיחת רצועה מעל ומעבר גבולה האנטומי.

בקיצור נמרץ אסביר שוב:

רקמת שריר (LIGAMENT) הוא פס חזק של רקמת חיבור סיבית לבנה שמחזיק שתי עצמות יחד במפרק. לרצועות יש גמישות חלקית; הן מחזקות את המפרק ומונעות תנועה מוגזמת בכיוונים מסוימים. אני אפילו לא מתחיל לדבר על קרע ברצועה, כשיש צורך בהתערבות כירורגית.

הרצועה מכונה VISCOELASTIC כי מתיחתה עד גבול מסויים היא רגעית ואז הרצועה חוזרת לאורכה האנטומי. אבל כשהיא נמתחת מעל גבולה האנטומי, היא לא אלסטית מספיק לחזור לאורכה האנטומי, ואז מדובר על DISLOCATED JOINT. נקע. חומרת הנקע תלויה בגבול מתיחת היתר.

מתיחת היתר הזו (OVERSTRETCHING) – אם אינה טראומטית מטופלת ע"י מנוחה, קרח, וטייפינג למניעת תנועה במפרק המדובר. אם הפצוע מתחיל להפעיל את המפרק הפצוע מוקדם מדי, מתיחת היתר של הרצועה עלולה להפוך למצב כרוני, כשהמפרק הפגוע הופך לחולייה החלשה בשרשרת תנועתית.

תלוי בחומרת המתיחה, תקופת ההחלמה ממתיחת יתר (התלויה גם במבנה האנטומי של הפצוע – אקטומורף, מזןמורף, או אנדומורף – היא בד"כ משבועיים עד כמה וכמה שבועות.

במקרה של לברון הוא פצע את העקב, חזר לשחק, ופצע אותו שוב. הפציעה השנייה מסוכנת יותר מהראשונה כי היא הרמת דגל אדום לפציעה העלולה ליהפך לכרונית.

5. חזרה לגארד המגניב ביותר מכולם – סיר ראסל ווסטברוק!

אני יודע שאני במיעוט מבייש כשאני פורץ עם שירי ההלל על ראסל ווסטברוק.

זה בסדר. הלילה עוד 29 נק' בטריפל-דאבל מצויין.

גם אלברט איינשטיין והרמנזון ואן ריין רמברנט היו, איך אומרים, ב'מיעוט'. (שימון, רמברנט היה צייר).

כל השחקנים שהבאתם כדוגמא – כריס פול, סטפן קרי, או ג'יימס הארדן לא היו קולעים 14 נק' ב-5 מ-8, מחלקים 24 אסיסטים (ועוד בקבוצה חסרת שני שחקני חמישייה – רדיש והאנטר), וקוטפים 21 אסיסטים גם בשני משחקים.

אני מסכים עם גיא רוזן שבפיניקס סאנס (שהיא, אגב, WAY, WAY, WAY OVERRATED והאמת תתפוצץ לגיא רוזן ושאר חבריו מנשר, יגור, ותל-חנן ישר בפנים בפלייאוף ההולך וקרב) כריס פול עדיף מראסל ווסטברוק. גם עם סטפן קרי ב-2, דוראנט ב-3, לברון ב-4, וניקולה ב-5 (אוקיי, אמביד) הייתי מעדיף את כריס פול השמנמן.

אבל כמעט בכל סיטואציה אחרת אני מעדיף את ווסטברוק.

חבל שאין דרך למדוד את ההדפה שלנו. אומר רק שאם 5 ווסטברוקים משחקים נגד 5 כריס פולים, המשחק היה מסתיים ברבע השלישי בגין "מניעת לעג לרש". ההפרש היה מתקרב ל-30 עם 8 דקות לסיום הרבע. אולי רק 5 לוקה דונצ'יקים היו מפסידים לחמשת ווסטברוקים על פחות מ-20 הפרש. חמישה סטפנים? 40 הפרש. חמישה הארדנים? בסביבות 30 הפרש. חמישה דמיאנים היו שומרים על שוויון בחצי אבל אז כורעים ב-25 הפרש. חמישה מג'יקים היו הופכים לחמישה 'פגועים' גופנית ונפשית.

הייתי אומר שרק לחמישה טריי יאנגים ישנו סכוי להפסיד לחמישה ווסטברוקים בפחות מ-20 הפרש!

(אגלה לכם סוד, וזה רק בינינו: ב-5 על 5, חמישה ראסל ווסטברוקים גוברים גם על חמישה מייקל ג'ורדנים).

6. היום לפני…

*117 שנה: סיי יאנג מהרד סוקס זורק 'משחק מושלם'(27 חובטים UP ואז 27 חובטים DOWN) נגד הפילדלפיה אתלטיקס בנצחון 0-3.על שמו כמובן נוצר הגביע לגדול הפיצ'רים בכל עונה.

*52 שנה: הסלטיקס מנצחת את הלייקרס 102-107 ו-3-4 במשחקים לאליפות עשירית ב-11 השנים האחרונות. בסיום המשחק המאמן-שחקן ביל ראסל, והשחקן סם ג'ונס, מודיעים על פרישתם מהמשחק כשחקנים.

*20 שנה: הסוס 'מונרקוז' מנצח את הקנטקי דרבי, עם הג'וקי חורגה שבז בזמן מדהים של 1:59.45 דק', ס"ה 0.4 שניות מעל השיא של סקרטרייט, ובכך הופך לסוס השני אי-פעם לשבור את ה-2 דק' בקנטקי דרבי.

7. פינת החי: 10 חיות שלא נרתעות מהאריה ב'אחד-על-אחד/ (אבל שימו לב שבג'ונגל זה לרוב כנופיה שלמה המתקיפה בקואורדינציה, ושימו לב כיצד נשקו של הג'ירף הוא רגליו, בעיקר האחוריות)*

8. המשך 'תמונות הספורט של השבוע' של GETTY IMAGE כפי שהתפרסמו ב-FANSIDEDS

Clint Frazier of the New York Yankees catches a hit by Guillermo Heredia of the Atlanta Braves in the third inning at Yankee Stadium on April 21, 2021, in the Bronx borough of
New York City. (Photo by Elsa/Getty Images)

Albert Almora Jr. of the New York Mets makes a diving catch against Kyle Schwarber of the Washington Nationals in the sixth inning during their game at Citi Field on April 25,

2021, in New York City. (Photo by Al Bello/Getty Images)

Jordan Luplow of the Cleveland Indians celebrates with his teammates after hitting a walk-off two-run home run during the tenth inning against the Minnesota Twins at Progressive Field on April 26, 2021, in Cleveland, Ohio. The Indians defeated the Twins 5-3. (Photo by Jason Miller/Getty Images)

Carmelo Anthony of the Portland Trail Blazers is held back by teammates CJ McCollum and Enes Kanter after Anthony made a 3-point basket against the Memphis Grizzlies during the fourth quarter at Moda Center on April 25, 2021, in Portland, Oregon. (Photo by Steph Chambers/Getty Images)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. תודה רבה מנחם, איזה כיף שחזרתי, הבקרים מקבלים טעם אחר כשיש מעורב, בטח ובטח כשלברון פצוע והלייקרס מפסידים. מה עוד אפשר לבקש ?

  2. מנחם מה ההוקס עשו לך עוד פעם הרגת אותם?

    צודק לגבי מונטי, כמה שהסאנס טובים אני רואה הרבה בעיות אצלו. חסר לו פלאן בי שאמור להיות אייטון. לא ייתכן שבמשחק כזה הוא לא רואה כדור.

    בוגדן היום הראה מה לחץ על כדור גורם וחיסל את פול לגמרי. חצי ליגה נותנים לו לכדרר חופשי בניחותא ברוגע

  3. מנחם הצלחת להלחיץ אותי. והפלייאוף מתקרב. מה לברון יעשה? יבחר בגופו האהוב עליו מכל או באפשרות לאליפות נוספת? אני מתנחם בזה שיש לנו קבוצה מצוינת גם בלעדיו ואנחנו מסוגלים לעבור חלק מהקבוצות. נחכה לו ולשרודר כי הליגה צריכה את האלופה בריאה זה עניין וכסף

    1. חחח התאגיד כבר שותל תירוצים לפלייאוף….הולך לשחק "פצוע" חחחחחח
      אם יפסיד היה "פצוע" כמו בעונה בלי דיוויס….
      אם ינצח ווי אר אול וויטנס כנגד כל הסיכויים בלי רצועה המלך עם טבעת 5 אנייטינג טיז פוסיבל ונראה אותו עושה פרצופי כאב אחרי דאנקים חחחחחחחחחחחחחחחחח גדול התאגיד

      1. צ"ל בכלל בלי רצועות….
        גם בלי הטיימינג? איך הוא זז?
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      2. תירוצים? הלייקרס הקבוצה הטובה בליגה. מספיק עמוקה לשחק נגד כל קבוצה בכל סגנון. יש לפעמים הרגשה ששחקנים שומרים עצמם לפלייאוף אבל לא לברון. כל משחק חשוב לו. אם הוא לא משחק הוא באמת פצוע

  4. מנחם ענק כרגיל, מנחם אנחנו בשב״ר ואשך איתנו מומחי תחתים, עגלגל אפרסק הכול אנחנו שופטים בטיב טעם… בנוסף לכך אנחנו מומחים בתורת הניימולגיה שהוכיחה את עצמה אלפי פעמים, וכמובן פתולוגים ובוחני עבודות נגרות מוסמכים.
    .
    ראסל ווסטבריק אחד לקבוצה זה יותר מדי אז חמישייה? מסכנה הטבעת שום טיפול פסיכולגי לא יעזור לה אחרי הקלינגונים.

    * ראס היה ענק הערב בין המשחקים שבורח לו משחק מדהים שמראה איזה כשרון הוא וכמה אידיוט הוא.
    .
    אייטון עגל שכריס פול סירס לחלוטין, הפכו אותו לנגר, כמעט סנטר דורס את הגמדים של ההוקס ועושה נגדיהם שיאי קריירה, רק אייטון לא מקבל כדורים, אמרתי כבר הוא חייב לבקש טרייד בשביל להציל את הכישרון שיש לו.
    .
    לברון ג’יימס עסוק יותר בלצייר לשוטרים לבנים מטרות על הגב מאשר בכדרוסל ( פרסם תמונה עם הכיתוב אתה הבא בתור של השוטר שמנע רצח וירה במיקאלה ברייאנט שניסתה לדקור עם סכין את חברתה)

    1. כמובן שלברון ״לא ידע״ שהוא מעודד שנאה, כמו שהוא ״לא ידע״ על המצב בסין או שכסף יהודי זה גזענות…
      .
      דרך אגב גיא השיקצה היחיד שלא התחסן ביחד עם שרודר מהלייקרס, במקום להוות דוגמא לשחורים שסבלו מהמחלה מנהיג העבדים, בורח מאחריות

      1. דרך אגב אברי כל הBLM ופירוק כול המשטרה+ נשיא קליפורניה וראש עיריית LA הפרוגרסיבים גרמו לכך שיהיה בעיר ים פשיעה שבעיקר מבוצעת על ידי האוכלוסייה השחורה, שמשוחררת יום אחרי.
        .
        רק אתמול הנהג שלי בערב עצר בתחנת דלק ברוקסברי (בברלי הילס מי שלא יודע) שנשדדה בצערי היום. הנסיון של השחורים לסווג כל דבר כגזענות הפך את עבודת המשטרה לבעייתית נורא.
        .
        מיקאייה ברייאנט שלברון ג’יימס ולא מעט מהקהילה השחורה מנסה לצייר כצדיקה ״נרצחה״ הייתה עבריינית שהייתה רוצחת בדם קר אם השוטר לא היה יורה בה ועושה את עבודתו, רואים אותה בתנועה של ההנפה של הסכין בסרטון שהמשטרה פרסמה, זה למה השוטר גם צחק על השיקוץ לפני יומיים ובצדק.

        https://www.google.com/amp/s/www.cbsnews.com/amp/news/makhia-braynt-shooting-more-bodycam-video-new-protests/

        1. אני לא רוצה להכנס לויכוח הזה מחדש. אבל בכל זאת, שתי הערות.
          1. המקרה הזה מוכיח כמה קשה היא עבודת השיטור, בעיקר בארצות הברית עם כל הקונטקסט הנלווה והנשק ברחובות.
          2. זה מזכיר לי את העליהום על יאיר גולן (שאני אגב מאוד לא מחבב!), שתקף את החייל שירה למוות בזקנה בת 60 שבאה אליו עם סכין. אני באמת חושב שגולן צדק וחייל קרבי יכל היה לנטרל את האירוע גם מבלי להרוג אותה. וגם במקרה הזה, נראה שהשוטר בהחלט היה צריך להשתמש בנשק חם בשביל למנוע רצח, אבל הוא יכל לכוון לפלג גוף תחתון ולמנוע מוות. למה הוא לא עשה את זה?

          1. אני לא מכיר את המקרה של החייל הישראלי והמחבלת בכללי אני חושב שבמחבלים/ רוצחים בפוטנציה כאלה שמחזיקים סכין/או נשק חם ומכוונים למישהו אחר צריך לירות בשביל להרוג, אבל לא אני מקבל את ההחלטות.
            .
            אנחנו לגמרי מסכימים על הקושי של עבודת השוטרים במיוחד באוכלוסיות אלימות. מדובר על שניות בודדות שמנעו רצח במצב סופר אינטנסיבי ולחוץ, ואת השוטרים כאן מלמדים לירות במצבים כאלה.
            עדיין אין קשר בין המקרה והריגה של הפושעת לגזענות.

        2. אגב השוטר שצחק על לברון.
          1. אנשי חוק צריכים לסתום את הפה ולעשות את העבודה שלהם בשקט ובמקצועיות. הם לא אנשים פרטיים, הם מייצגים מערכת.
          2. האיש חוק הספציפי הזה דפק קופה. אני חושב שהריצו בשבילו קמפיין מימון וכבר יש לו מספיק בשביל לצאת לפנסיה.

          1. הוא צחק על לברון במקרה הזה שהוא מנסה לחסל את המשטרה למרות שהיא רק עושה את עבודתה כמו במקרה הזה והצילה קורבן.

  5. איזה מעורב משובח… כיף גדול
    גם לדעתי ווסטברוק מדהים. נותן 120% כל משחק…. באמת מזכיר את קובי ומייקל בזה.
    רמברנדט הוא לא צב נינג'ה מפורסם שעל שמו נקרא איזשהו צייר די נודע ?
    🙂

  6. דוק, אני לא יודע כמה בסתר אתה חושב שאתה אוהד בייסבול, אם אני יודע שאתה מת על המשחק הזה כבר לפחות 20 שנה… תודה על הקרדיט, אבל באמת הכל מאהבה לספורט והערכה לעבודה שלך שבנית פה אתר שהוא כיף לקוראים ולכותבים כאחד.

  7. רועי קיבל משרה מלאה ב-One??
    .
    קודם כל בהצלחה, ודבר שני מצחיק לחשוב על רועי כותב באתר של אופירה
    .
    יפה מאוד שכותבים פה על כל ענף שקיים כמעט

      1. שלא יובן לא נכון, רועי כל הכבוד. מן הסתם אין לך מה להתייחס לביקורת על האתר אבל גם אני אשמח לשמוע מה תפקידך בכוח

  8. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    מקווים שאתה מרגיש טוב.
    אני גם מעריך את ראסל, אבל 5 ווסטברוקים ביחד, זה 30 אולי 40 איבודים במשחק……
    והם יריבו על הריבאונד ובסוף סטף אחד יקח אותו.
    פינת הטבע מרתקת.

  9. תודה מנחם
    שמח שהתאוששת מהניתוח וחזרת לכתוב מעורבים.
    תודה על הקרדיט על השחמט, אני כמובן לא היחיד שכותב על כך 🙂
    נראה לי חשוב שאתר בעברית יסקר שחמט בדיומא או בפוסטים 🙂 אז אני עושה מה שאפשר.
    לגבי אתר פוסטאפ של מידן ושות' סהכ צריך לחתור לחיבורים מחודשים לדעתי, אז שמח שהאנשים חוזרים לפה ומעודד את זה

    1. הטורים שלך על שחמט הרבה יותר מעניינים מהשחמט עצמו.

      חבל על מי שעזב, אבל אני חייב לומר שכמו שמנחם ציין, העזיבה של החבורה הבאמת יקרה ההיא אפשרה סוג של צמיחה מלמטה של שכבה חדשה של כותבים מצויינים. כל ארגון צריך פעם בכמה שנים הליך של התחדשות.

    2. אל תרעה בשדות זרים שחר, אני זוכר בערך את התקופה של הפיצול, בסופו של דבר לא היתה שם קהילה משום מה, למרות כותבים נהדרים.
      חלק חזר ומגיב מידי פעם, אבל התפוקה ירדה.

      אני יודע שאולי לא צריך לעסוק בזה, אבל לפי דעתי היתה הרבה יוהרה וטהרנות מצד חלק קטן של הפורשים, סוג של "וישמן ישורון ויבעט", הופס הביא להרבה פה את הבמה( דוגמא שלא קשורה לפורשים, זה יובל עוז), והם התנכרו.
      חבל.

  10. תודה על מעורב גדוש ועשיר.
    לא מבין איך אפשר לשכוח את חיים אלמליח שעושה פה הכל בכל מכל כל ומכסה מגוון סיקורים עצום.
    יחזקו ידיך חיים.

    1. לא רק שלא שכחו, אלא גם הוזכרתי ראשון. מנחם בחר להזכיר אותי בשם המלא והאמיתי שלי שבו אני גם מזדהה מול צוות הכתבים ולא בכינוי שהמצאתי לעצמי כאן באתר שהתחלתי את דרכי כטוקבקיסט. למה אני נשאר עם הכינוי הזה? – כל מיני סיבות…

  11. אטלנטה ניצחו משחק אחד מתוך 82. זה הכל. 4 מתוך 9 משחקים אמש הסתיימו ב- 30 הפרש ומעלה, ואחד נוסף ב- 20 הפרש. מבנה הליגה כ"כ עלוב שלקבוצות לא איכפת להפסיד משחקים והן לא משחקות הגנה. לא היה לי כוח לבדוק את ממוצע הנק' של אתמול. יגיע הפלייאוף ואז תתחיל העונה. עד אז זה חרטה ברטה.

  12. מעורב מצוין. המפתח של ההוקס יהיה דיאנדרה האנטר. בוגי בתקופה טובה ואני מבסוט. אבל הייתי בסרט הזה. זה פתאום מגיע והוא חוזר אחורה. האנטר נותן להם מפתח לסדרות פלייאוף מול כמה מפלצות. אוקונגוו מתחיל להביע את עצמו קצת יותר בדקות מוגבלות. ההגנה שלו הלילה ממה שראיתי הייתה מאוד יפה והוא חתך לכמה דאנקים יפים. אבל עדיין לא הייתי חורץ את גורלם של הסאנס. זה לא היה משחק סאנס טיפוסי. נכון שאייטון הוא הקורבן של סגנון המשחק שהם משחקים אבל זה ניצח להם כל כך הרבה משחקים. הם בלילה שני של בק-טו-בק אחרי משחק ניצחון בהערכה. זה מצב שיכול להפיל כל קבוצה נקודה.
    .
    בנושא לברון זה די נמאס. אם הוא פצוע שלא ישחק. אם הוא משחק וזז כמו לברון הפציעה לא באמת חמורה. גם עם כאב ניתן לשחק. משחק ה"שפעת" של ג'ורדן זה אחד הבלופים הגדולים. ניתן להוריד חום באופן זמני והוא זז חופשי כל המשחק ורק שמר על אנרגיה ונוזלים איפה שיכל. ואני אפילו לא אכנס לתיאוריות הקונספירציה על מה באמת היה לו.

    1. משחק השפעת של מייקל זה הבדיחה הגדולה בספורט כתבתי על זה כמה פעמים בעבר, אדם עם שלעת לא דופק דאנקים וגאמפים ומשחק 40 דקות, היה בריא כמו שור!!

  13. יופי של מעורב
    רק הערה קטנה
    להגיד "סוויט לו" לשחקן שמשחק באטלנטה זה להיתלות באילן גבוה- הסוויט לו המקורי של אטלנטה היה כמובן לו האדסון, שנתן שם 10-11 עונות קונסיסטנטיות בשנות ה-60 וה-70 (עוד מימי סנט לואיס), ועד היום יש אוהדי אטלנטה שיעדיפו אותו על הגארד האחר ששיחק איתו כמה עונות בהוקס, אחד פיט מארביץ' (אלו אותם אוהדים שאם יהיו אוהדי פילדלפיה יעדיפו את האל גריר על אייברסון, אבל עדיין)
    וכמובן הרבה הרבה פרגון לכל הכותבים הנהדרים, אין כמו לפתוח הופס בוקר צהריים וערב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט