הבאקס יארחו את הנטס ושישה משחקים נוספים בליל שלישי/ רותם אלרן

מנת השף

2:30 – מילווקי באקס (24-40) VS ברוקלין נטס (22-43)

המשחק הראשון של הערב יגיע אלינו מויסקונסין, שם הבאקס יארחו את הנטס לאחר ששיחקו לפני שני לילות במשחק צמוד שנגמר ב-3 הפרש בלבד.

הבאקס מגיעים למשחק לאחר שניצחו את המשחק האחרון מול הנטס שהיה הניצחון השלישי בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה, והיום הם מגיעים בסגל כמעט מלא לחלוטין כשרק בובי פורטיס וג'ף טיג נמצאים בספק למשחק, ולעומתם הנטס מגיעים ללא אחד מהשחקנים הטובים והחשובים ביותר בקבוצה, ג'יימס הארדן. לאחר שקיבלו 49 נקודות מיאניס במשחק הקודם הבאקס כנראה לא יקבלו את אותה התפוקה ממנו היום, אך גם ללא כמות נקודות זהה לזו הבאקס עדיין קבוצה מצוינת ומגיעה למשחק הזה עם עדיפות הגנתית לעומת הנטס, אחת מקבוצות ההגנה החלשות ביותר בליגה, וגם בצד ההתקפי של הפארקט נקבל מצ'אפ מצוין כשהנטס קטלנית עם שניים מהסקוררים ושחקני ההתקפה הטובים בליגה בדמות דוראנט וקיירי, אך גם לבאקס לא חסר בצד זה של הפארקט, ונוכל לקבל משחק התקפי מאוד משני הצדדים.

הנטס מנגד מגיעה עם הפסדים בשני המשחקים האחרונים, כולל האחרון לבאקס עצמם, אבל היא עדיין מצוינת גם ללא הארדן, ואמנם היא יורדת לרייטינג התקפי 115.5 ללא המזוקן, ירידה של 3.3 נקודות ל-100 פוזשנים ביחס לרייטינג ההתקפי איתו על המגרש, אך עדיין התקפה מצוינת שיכולה להתמודד ראש בראש עם הבאקס, ואולי אף להיות פייבוריטית במשחק. היום היא מגיעה בעמדת נחיתות קלה לאחר ההפסד במשחק האחרון וכשהיא קבוצת ההגנה החלשה מהשתיים, ובפער עצום, אבל זו לא תהיה הפתעה גם אם תנצח.

אני מהמר במשחק הראשון והבולט ביותר של הערב על ניצחון של הבאקס במשחק צמוד.

שאר המשחקים

2:00 – דטרויט פיסטונס (46-19) VS שארלוט הורנטס (33-31)

מפגש בין הקבוצה עם אחוזי הנצחונות השניים מהסוף בליגה עם אחת שנמצאת בפלייאין כרגע וקיבלה את לאמלו בחזרה.

הפיסטונס הפסידו את שלושת משחקיהם האחרונים והם בעיקר מנסים להפסיד, כך שלקראת המשחק הזה אין סיבה לצפות ליותר מדי תחרות על הניצחון מצידם. רשימת הפצועים שלהם לקראת המשחק הזה כוללת את ג'רמי גראנט, מייסון פלאמלי, ווין אלינגטון וקורי ג'וזף כך שכנראה נראה את הצעירים של הקבוצה מקבלים הרבה דקות, אבל משחק תחרותי ככל הנראה לא נקבל כאן.

מהצד השני, ההורנטס מגיעים לאחר שקיבלו את לאמלו לפני שני משחקים ובמשחקים האלו הוא העמיד 12.5 נקודות עם 6.5 אסיסטים ו-6.5 ריבאונדים, ואמנם את משחקם האחרון מול ההיט הם הפסידו אך היום הם מגיעים בבירור כקבוצה העדיפה במשחק הזה, למרות שישחקו ללא גורדון היווארד ודבונטה גראהם הפצועים, וניתן לצפות לתצוגה התקפית שלהם כשדטרויט לא תוכל לעשות יותר מדי על מנת לעצור את לאמלו.

ההימור הוא כמובן על שארלוט.

2:00 – קליבלנד קאבלירס (43-21) VS פיניקס סאנס (18-46)

המשחק השלישי של הפריוויו יגיע אלינו משתי קבוצות עם מאזנים כמעט הפוכים כשהקאבס ניצבים במקום ה-13 במזרח והסאנס זה עתה עלו למקום הראשון במערב.

קליבלנד מגיעה למשחק עם רצף ההפסדים הארוך ביותר בליגה כרגע העומד על 6, ואין סיבה שהיום לא יווסף הפסד נוסף אליו, לאור העובדה שהיא מתמודדת עם אחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה כרגע שנמצאת בכושר שיא. הקאבס מגיעים למשחק כשדריוס גרלנד בספק וללא לארי נאנס ג'וניור, וכששניים מהשחקנים הטובים ביותר שלה העונה עשויים לא לשחק היום במשחק שהם מגיעים אליו כקבוצה החלשה זה יכול להיות משמעותי, וככל הנראה המשחק הזה לא יסתיים בניצחון של קליבלנד.

מצידו השני של המצ'אפ, הסאנס ניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחונות על הקליפרס, הג'אז והניקס, ואל המשחק הזה הם מגיעים כשהבטיחו לפני מספר ימים פלייאוף ראשון מ-2010. היכולת שלהם העונה בהובלת פול ובוקר מרשימה, ומול הקאבס הם לא צפויים להתקשות יותר מדי לאחר שניצחו לאחרונה קבוצות חזקות בהרבה, וככל הנראה אפילו לא יצטרכו הרבה דקות של הכוכבים כדי לעשות את העבודה מול קליבלנד החלשה היום.

ההימור שלי הוא על ניצחון מוחץ של הסאנס.

3:00 – ניו אורלינס פליקנס (36-29) VS גולדן סטייט ווריורס (32-33)

משחק נוסף שיגיע אלינו כשחזור של משחק בין הקבוצות לאחר ששיחקו זו מול זו אתמול והווריורס יצאו עם ידם על העליונה.

הפליקנס מגיעים לאחר הפסד ב-15 נקודות לווריורס אתמול שהמשיך תקופה לא טובה שלהם שכוללת 8 הפסדים ב-11 המשחקים האחרונים, דבר שמציב אותם במרחק 2.5 מהמקום העשירי והפלייאין כשנותרו להם 7 משחקים העונה, וגם מהצד השני הניצחון קריטי עבור הווריורס כך שנקבל היום מאבק בין שתי קבוצות שייאבקו בשיניים על מנת להבטיח עבור עצמן סיכוי להמשיך מעבר לעונה הסדירה. היום הם יגיעו ללא סטיבן אדאמס שנעדר אמש, ובנוסף אליו ג'וש הארט וניקיל אלכסנדר ווקר גם לא ישחקו היום בשל פציעות, ואמנם הפציעות המסוימות האלו לא משפיעות במיוחד במצ'אפ הזה, אך הפליקנס מגיעים בעמדת נחיתות לאחר שהפסידו במשחק האחרון והראו קושי גדול לשמור על סטף, ואין סיבה שהיום זה יהיה שונה לאחר שהפליקנס התקשו הגנתית לאורך כל העונה ואין להם את הכלים ההגנתיים הדרושים על מנת לשמור את קרי.

הווריורס באים במומנטום הפוך מזה של הפליקנס כשהם ניצחו 9 מ-13 משחקיהם האחרונים, ובתקופה הזו הם מחזיקים במפתיע ברייטינג ההגנתי הטוב ביותר בליגה כולה, ולצד ההגנה שהשתפרה בהדרגה לאורך העונה, דבר שחלק גדול ממנו הגיע בזכות דריימונד גרין, אך הדבר הבולט הוא כמובן ההתקפה בהובלת סטף קרי שנמצא בכושר נהדר וב-19 המשחקים האחרונים ששיחק הוא סיים ב-17 עם יותר מ-30 נקודות, ובתקופה הזו הוא קולע ביעילות נהדרת מכל הטווחים ומראה לכולם למה הוא עדיין אחד השחקנים הכי טובים ומהנים שיש בליגה היום, וההימצאות שלו שם לבדה יכולה להכריע את המשחק לטובתם היום כפי שקרה אתמול.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הווריורס.

3:00 – מיאמי היט (30-35) VS דאלאס מאבריקס (28-36)

המשחק הבא יגיע אלינו היישר מפלורידה, שם נקבל את המשחק השני ברמת העניין שלו הערב כשהמאבס באים בכושר טוב להתמודד מול ההיט המתחממים שניצחו 4 מחמשת משחקיהם האחרונים.

מיאמי מגיעה למשחק עם 7 נצחונות בתשעת משחקיה האחרונים (כולל שלושה נצחונות רצופים) ומראה שכאשר היא בכושר היא עדיין קבוצה נהדרת שמאוד קשה לעצור, וחלק משמעותי מהנצחונות האלו הגיעו ללא שני שחקנים חשובים בדמות טיילר הירו שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה וויקטור אולדיפו ששיחק רק 3 משחקים מאז שהגיע לקבוצה. ההיט מצוינים במשחקים האלו, ואחד הדברים הבולטים ביותר במשחקים האלו הוא ההתקפה – הקבוצה מדורגת בתשעת המשחקים האחרונים במקום הרביעי במדד הרייטינג ההתקפי מבין כל הקבוצות בליגה, והיום מול ההגנה הבינונית של דאלאס זה יכול לבוא לידי ביטוי, כשמיאמי גם קבוצת ההגנה הטובה מבין השתיים.

מנגד, המאבס מגיעים עם 6 נצחונות מתשעת משחקיהם האחרונים, ו-6 נצחונות רצופים מול קבוצות שלא קוראים להן סקרמנטו, שלה הפסידו את שלושת המשחקים במהלך התקופה הקצרה הזו. לוקה ממשיך להעמיד את המספרים הקבועים שלו ופורזינגיס שיחק רק בארבעה מ-9 המשחקים האלו, והיום הוא בספק למשחק, אך גם ללא פורזינגיס הם ניצחו משחקים ויצליחו להתמודד גם בלעדיו, אבל אם ישחק זה יהיה שדרוג עבורם. יהיה קשה לדאלאס לעצור את השחקנים המובילים של מיאמי, אך בהתקפה הם יוכלו להתמודד איתם ונוכל לקבל משחק התקפי ומהנה.

אני מהמר על ניצחון של ההיט במשחק מותח.

3:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (44-21) VS סקרמנטו קינגס (37-27)

משחק בין הקבוצות המדורגות במקומות ה-12 ו-13 במערב כשהת'אנדר מגיעים בתקופה חלשה מאוד עבורם והקינגס מעבר מנצחים 4 מ-6 משחקים ובאים כפייבוריטים.

אוקלהומה מגיעה למשחק עם ניצחון בודד ב-18 משחקיה האחרונים, כולל רצף הפסדים שעמד על 14, ובדומה לדטרויט שדיברתי עליה קודם היא מעדיפה לא לנצח ולשפר את הסיכויים שלה לבחירה הראשונה, ודבר שתורם למטרה הזאת הוא ההשבתה של שיי גילג'ס אלכסנדר שהחמיץ את 22 המשחקים האחרונים של הקבוצה וגם היום לא ישחק, ולאור המאזן שלהם בתקופה האחרונה והפציעה של הכוכב המוביל, לצד ההשבתה של אל הורפורד, גורמים לכך שהניצחון במצ'אפ הזה לא צפוי להגיע מכיוון הת'אנדר.

הקינגס מגיעים עם שני נצחונות רצופים ו-4 בששת משחקיהם האחרונים, והיום הם מגיעים עם יתרון בולט על הת'אנדר, למרות שדיארון פוקס וטייריס האליברטון ייעדרו. היתרון הזה מגיע מכך שהת'אנדר בעיקר מפתחים את הצעירים ונותנים דקות לשחקנים לא מנוסים, דבר שמוביל ליכולת נמוכה יחסית לרוב הקבוצות בליגה, ואין סיבה שהיום זה יהיה שונה כשלקינגס יש מספר שחקנים שיוכלו לנצל את ההגנה החלשה של הת'אנדר, ולמרות שלקינגס עצמם יש את הרייטינג ההגנתי הגבוה ביותר בהיסטוריה של הליגה, ההתקפה של הת'אנדר לא מהווה איום כשב-15 המשחקים האחרונים היא מדורגת במקום האחרון בליגה, ובפער עצום.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הקינגס.

5:00 – לוס אנג'לס קליפרס (22-43) VS טורונטו ראפטורס (38-27)

המשחק האחרון של הלילה והפריוויו יגיע אלינו היישר מלוס אנג'לס שם הקליפרס יארחו את הראפטורס.

הקליפרס בלטו לאורך העונה כולה, אך דווקא בתקופה האחרונה נראה שהם מאטים לקראת סיום העונה וכעת הם כבר עומדים על 3 הפסדים רצופים, אך שניים מהשלושה הגיעו מול קבוצות חזקות בהרבה מהראפטורס (הסאנס והנאגטס) ואחד מהם מול קבוצה ברמה של טורונטו (ניו אורלינס), כך שלמרות ההפסדים והמומנטום השלילי הקליפרס מגיעים כפייבוריטים למשחק, ובפער לא קטן. בעוד שאצל הראפטורס ואן וליט, טרנט ג'וניור ואנונובי נמצאים בספק למשחק הקליפרס מגיעים בסגל כמעט מלא למשחק, אך סרג' איבקה ופטריק בברלי ייעדרו עבורם.

בצידו השני של המצ'אפ הראפטורס מגיעים לאחר ניצחון על הלייקרס במשחקם האחרון, אך הניצחון הזה היה היחיד ב-6 משחקיהם האחרונים, והמאזן החלש מציב אותם במרחק 3 משחקים מחוץ לפלייאין כשנשארו להם 7 משחקים בלבד עד לסוף העונה הסדירה, ולאור הכושר הנוכחי שלהם והיריבות שחוזרות לעניינים הסיכויים שלהם להיכנס לתמונת הפלייאין קלושים כרגע, והיום הם מגיעים בעמדת נחיתות ועם מספר שחקנים חשובים בספק למשחק, כך שכנראה לא ישיגו היום את הניצחון הקריטי, אך ייתכן שיאבקו בשיניים על מנת להשיג אותו, כך שיכול להיות משחק מעניין כאן.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הקליפרס בהפרש קטן.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. נצחון של מילווקי מבטיח למעשה לפילי את המקום הראשון.
    ההפסד היחיד שאולי יהיה לפילי זה נגד מיאמי בחוץ
    אני לא רואה אותם מפסידים ליוסטון,פליקנס,דטרויט,אינדיאנה או אורלנדו
    וגם אם יתפלק להם איזה הפסד עדיין יש להם את יתרון שובר השיוויון נגד ברוקלין

  2. נאש עושה טסטים לפלייאוף, היום הוא לא ישמור על יאניס עם ג’ורדן ולא ייתן לו לעשות מעשים מגונים בגופה, הייתי בהחלט רוצה לראות את המאצאפ של יאניס דוראנט בשני צדדי המגרש שכמעט ולא קרה משחק קודם.
    .
    ועכשיו מעבודת הגנה גרועה אחת לאחרת יאניס ומילווקי למרות ה49 נקודות של יאניס היו מרחק החטאה של דוראנט מהארכה .למרות שפרט לדוראנט היה יום שחור של שאר שחקני החמישייה, ורק דוראנט מחסל עדיין לא ראיתי את יאניס שומר עליו ברוב הפושיזונים ושומר על השחקן החלש בחמישייה.

    הטמטום והקיבעון של בונדלהצר לא לשנות את שיטת ההגנה בהתאם למה שמפתח במשחק הוא לא יאמן והסיבה המרכזית לקח שמיאמי ניגבו אותם בפלייאוף שעבר במיוחד באטלר (שיאניס לא הצליח לשמור עליו.

    1. אני לא באמת רואה את דוראנט מצליח להאט את יאניס. עשו אותו מגן על והוא לא. הוא השתלב נהדר בחמישיית המוות של הלוחמים והוא מגן אישי די טוב, אבל הוא לא מגן עילית.
      גם יאניס, שהוא שומר קבוצתי פשוט פנטסטי, הוא מגן אישי טוב, אפילו מאוד, אבל הוא "הכפפה" ולדעתי פחות טוב גם מקוואי בשיאו.

      1. כדי להאט את יאניס צריך עבודה קבוצתית, אין שחקן בליגה שמסוגל להתמודד אחד על אחד עם האתלטיות שלו, עם המאצאפ הטוב ביותר שיש לנטס נגדו. מי עשה את דוראנט מגן על? הוא מגן בינוני. בכללי שחקן התקפה עילי תמיד ינצח שחקן הגנה עילי.
        .
        יאניס גם מגן אישי בינוני+/טוב איפה הוא ואיפה קוואי בהגנת פרימטר? הוא מגן קבוצתי מאוד טוב וסגנון ההגנה של מילווקי היה בנוי הרבה על היכולת שלו להיות בכל מקום, עם זאת הוא פעם אחר פעם הוא מגן על המתקיף החלש ביותר ולבוא מהצד למרות שזה פוגע בקבוצה עם זה בפלייאוף שעבר עם באטלר שפשוט ניגב את מילווקי ועם זה משחק קודם.

    2. יאניס לא יכול לדגדג את דוראנט בהגנה דוראנט ישפיל אותו. זה גם מיותר ושגיאה לשים אותו עליו כי דוראנט צולף מבחוץ ומיד ריינג הוא גם ככה יקלע ואם יחטיא הצבע יהיה מופקר לגמרי אסור לתת ליאניס בשום מצב לשמור על דוראנט סה מתכון לכשלון.
      דוראנט מצד שני גם לא ככ יכול לדגדג את יאניס ויכנס לבעיית עבירות.
      לדעתי קלקסטון ודיאנדרה ימשיכו על יאניס לא סביר שיקלע כמה שלשות ועדיין ינגב אותם.
      זה של הבאקס היום כי אין הארדן.
      בפלייאוף נטס ינגבו אותם

  3. מועדון הטנק של דטרויט, יוסטון, אורלנדו, מינסוטה, OKC, וקליבלנד ניצח העונה 118 משחקים סך הכל עד עתה. איכשהו הצלחנו להפסיד ל-4 מחברות המועדון (טוב אנחנו לא היחידים). זה הקאפקייק האחרון בלוח המשחקים שלנו אז יאללה לנצל אותו כמו שצריך.

  4. תודה רותם אחלה פריוויו. משחק אש בוויסקונסין. בינתיים משחקים על קרח במנצ׳סטר. הכדורגלנים זה גלאדיטורים

    1. שמעון תגיד לי אתה טיפש או שאתה עושה את עצמך? אמבפה פצוע נראה לך מאמן היה עולה בלעדיו אם היה כשיר?

          1. הוא נפצע לפני שבוע וחצי בדקה 86 לא שיחק גם בשבת עבר אתמול אימון פרטי, נראה לך שמאמן לא ישחק עם השחקן הכי טוב שלו ששיחק בכל משחק העונה פרט לפציעה ומלך השערים של הקבוצה בגלל החלטה מקצועית? זה לא הNBA ששחקנים משחקים עם שברים בגב …

            1. לא כתוב שהוא פצוע בשום מקום חיפשתי אפילו באתר ספורט 5. מאיפה הבאת שהוא פצוע?

            2. חחח 😂😂😂 שברים בגב זה טוב

          2. ://www.google.com/amp/s/theathletic.com/news/kylian-mbappe-left-on-bench-for-psg-against-man-city-tonight/gFf1dahREI4h%3famp=1
            PSG confirmed on Friday that Mbappe would not feature against Lens because of tightness in his right calf.
            On Monday, PSG manager Mauricio Pochettino said: “Mbappe will train individually tonight.
            “We’ll see if he’s available for (the City game). Yes, I’m worried about him. We’ll see in the next few hours if he will be available

            זה גלדיאטורים זה לא הנמושות מNBA , דה שוט מקולום שנה שעברה הטיפש עם הצוות הרפואי של פורטלנד שיקרו ואמר שהיה לו ״שברים בגב״

            1. זוכר זוכר

  5. שתי הקבוצות יגיעו לאיתיחאד בסגלים די מלאים, כאשר מאוריסיו פוצ`טינו ייאלץ להתסדר עם בלי חואן ברנאט הפצוע ואידריסה גיי שהורחק במפגש הקודם. גווארדיולה מנגד, יחסר את אריק גרסיה החולה

  6. שמעון אמבפה פצוע, מאמין שיעלה במחצית. פסקז יותר טובים, חייב לבוא גול ואז יהיה לחץ. המגרש נוראי, ניימאר לא יכול לכדרר. עדיין לט מצליחים להוציא לו. סיטי עושים בונקר

  7. https://www.google.com/amp/s/theathletic.com/news/kylian-mbappe-left-on-bench-for-psg-against-man-city-tonight/gFf1dahREI4h%3famp=1

    PSG confirmed on Friday that Mbappe would not feature against Lens because of tightness in his right calf.

    On Monday, PSG manager Mauricio Pochettino said: “Mbappe will train individually tonight.

    “We’ll see if he’s available for (the City game). Yes, I’m worried about him. We’ll see in the next few hours if he will be available.”

    1. צ׳לסי לא פראיירים האנגליות בכושר אחר לגמרי מאירופה. זאת ליגה רצחנית. אבל ריאל קשוחים מחר מלחמת עולם. הבעייה שאני אוהד ריאל 100% ואחר כך צ׳לסי 99% 🤦‍♂️

      1. תקנה צעיף עם שני הצדדים, אחד ריאל אחד צ’לסי בצבעים לבן/ שחור-/ כחול תכסה את כל האפשריות. כל הכבוד לפפ קנה כל שחקן בעולם אבל עשה עבודת הכנה פנטסטית לערב, עבר את אחת הקבוצות החזקות במפעל

    1. מסכים ראיתי שוב דרך עליו בלי כדור הארגנטיני סיטי ברמה גבוהה מאוד לא כל האנגליות העונה , לא חושב שסיטי טובה מבאיירן זה שלוש קבוצות ברמה מאוד גבוהה ומאוד דומה שמפגשים ביניהם יכולים להסתיים בכל רגע נולן

  8. סיטי זה מו באיירן כוכב אחד ועוד 9 איכותיים דרג שני/ראשון עם כושר של חיות משמעת וחכמה סבלנות וקטלניות. מוכיחים שוב שבכדורגל קבוצה מנצחת ולא כוכבים.
    .
    הערב משחק קריטי בוויסקונסין. ברוקלין חייבת ניצחון! פעם אחת – להבטיח מקום שני (לא רואה איפה פילי מפסידים). פעם שנייה – להרגיע את מילווקי. מחר הקרקס של ווסטברוק מגיע לעיר. ווש חייבת את זה. יאללה דוראנט תסדר קליר פאת׳ לחבר מפעם

  9. דה שוט, מחר כולנו ריאל. שיטי קבוצה אדירה, משחקים כמו פיפא. פריז לןזרים, ופריכים מנטלית, קיבלו שני אדומים בשני המשחקים, וספגו שערים מביכים. מחרז שחקן שחקן. למרות שבאמת לשיטי יש סגל כל כך עמוק.

    מקווה שדוראנט ינצח היום, כל בשאר פחות מעניין.

    1. + 11 על הכל
      פסקז באמת קיבלו גולים טיפשיים במשחק הראשון. היום עלו קדימה ונעקצו. זה היה סיכון שהיו חייבים לקחת. יאללה שקיידי יפצה אותנו

    2. לא מסכים שפריז לוזרים הם נצחו את ברצלונה ובאיירן והגיעו שנה שעברה לגמר, הם פגשו קבוצה ממש טובה ועמדו איתה שווה בשווה התוצאה יכלה ללכת לשני הצדדים, היום בלי אמבפה היה חסר להם כוח אש ומהירות בהתקפה וסיטי נצלו את זה לקו הגנה גבוה ולמשחק לחץ .
      .
      השערים שחטפו היום זה על סגנון ההתקפי שבאו מראש לשחק איתו ומול קבוצה כה מסוכנת כמו סיטי התשלום גבוה, אין קבוצה עמוקה באירופה כמו סיטי גארדיולה קנה כל דבר שזז יוצא ששחקנים בקליאבר עולמי כמו סטרלינג עולים מהספסל
      .
      בדבר אחד אנחנו מסכימים כולנו ריאל מחר חוץ משמעון שהסכים לילד שלו לקנות חולצה של ברצלונה (אחת הסיבות לפירוק שב״ר)

  10. יכניס בעבירה שלישית כמו שרשמתי דוראנט המאצאפ הטוב ביותר עליו, אין יותר מדי מה לעשות שיאניס קולע מיד ריינג ושלושות אבל דוראנט סחט ממנו שני עבירות כבר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט