שחזור גמר המערב מ-2018, אטלנטה מנסה להתקרב לביתיות וקרב על המקום השלישי במערב ביום שבת עמוס / עידו רבינוביץ

שחזור גמר המערב מ-2018, אטלנטה מנסה להתקרב לביתיות וקרב על המקום השלישי במערב ביום שבת עמוס / עידו רבינוביץ

יום פועלים מלא פעילות בליגה הטובה בעולם, כאשר לא פחות מעשרה משחקים יתקיימו ברחבי האומה האמריקאית הלילה. האם הרוקטס יפגעו בעצמם ויימנעו מסוויפ של גולדן סטייט? ייתכן שוושינגטון ימשיכו את הרצף החיובי שלהם עם התמודדות מול המאבריקס? ומי תישאר במקום השלישי במערב אחרי הקרב הישיר והנקודתי של הקליפרס והנאגטס?

יוסטון רוקטס (47-16) – גולדן סטייט ווריורס (32-31), 02:30

שתי הקבוצות ישמחו לשמור על המיקום שלהם, הרוקטס רוצים לשמר על המקום שלהם בתחתית הליגה כדי לקבל בחירת לוטורי גבוהה בדראפט הקרוב, הווריורס מאידך נמצאים כרגע במקום העשירי שמוביל לטורניר הפליי-אין עם מספר חד ספרתי של משחקים באמתחתם.

הלוחמים מהמפרץ כבר ניצחו את הרוקטס פעמיים העונה והם ישמחו להשלים את הסוויפ העונתי על אחת מהיריבות הגדולות שלהם בעשור האחרון, במיוחד בהתחשב בשבוע שעברו עד כה: הם התקשו רבות ביום ראשון מול הסקרמנטו קינגס, אותם ניצחו ב-4 הפרש בלבד, באולמם הביתי, בעזרת 37 נקודות של סטף קרי. בשני המשחקים האחרונים, המזל לא האיר להם פנים יותר. הם נחלו שני הפסדים רצופים – תחילה תבוסה ביתית לדאלאס מאבריקס שכיסחו אותם בתוצאה 133:103, לאחר מכן הפסד מביך במיניסוטה לטימברוולבס בהפרש דו ספרתי. סטף קרי המשיך את הרצף ההתקפי העצום שלו וקלע 30 נקודות לפחות בכל אחד מאחד עשר המשחקים האחרונים שלו, אבל זה לא תמיד מספיק.

בניגוד ליריבתם הלילה, הרוקטס דווקא השיגו ניצחו אדיר ביום חמישי האחרון, הם גברו על המילווקי באקס בתוצאה 143:136 לאחר התפוצצות נדירה של קווין פורטר ג'וניור, שצלף 50 נקודות (השחקן הרביעי בלבד שמגיע למספר כזה של נקודות בגיל 20 אחרי ברנדון ג'נינגס, לברון ג'יימס ודווין בוקר) וגם תרם 11 אסיסטים בניצחון הסנסציוני על האיילים מוויסקונסין. הוא התמודד כל הערב מול אקס-יוסטון, פי.ג'יי טאקר וגם נגד ג'רו הולידיי, שניים מהשומרים האישיים הטובים ביותר בליגה ופשוט מצא דרכים יצירתיות לשים את הכדור בסל. הקריירה של הסקורר הצעיר הייתה מלאת מכשולים ותקלות עד כה, אך הכישרון תמיד היה שם, ולעיתים הוא יוצא החוצה בפרץ אדיר, וזה מאוד מהנה לצפייה.

קונצרט התקפי זו הדרך ההגיונית ביותר שהרוקטס יגנבו את המערכה הלילה, כך היה בשני ההפסדים הקודמים של הווריורס: בנפילה מול דאלאס, הלוחמים חטפו על הראש ריצת 25:0 בסוף הרבע הראשון שהטתה את כף המאזניים למאבריקס בשלב מוקדם מאוד של המשחק. נגד הטימברוולבס בחמישי האחרון, הזאבים קלעו 35 נקודות ברבע הראשון (לעומת 25 של הווריורס) ו-37 ברבע האחרון (לעומת 23 מהצד השני) בשביל לנצח את המשחק ב-12 הפרש לאחר שפיגרו בסוף הרבע השלישי.

"זו סיטואציה לא פשוטה, כשאתה יודע שאתה מוכרח לנצח. אתה יודע שאתה צריך להפנות את הדברים חזרה לכיוון הנכון ואתה פשוט לא מצליח לעשות כן. אנחנו יכולים לשבת כאן ולדבר כל היום על מה הבעיות שלנו. בסופו של יום, אנחנו עומדים לתקן אותן או שלא נגיע לאן שנרצה" אמר סטף בסיום המשחק המאכזב לפני יומיים.

הווריורס יכולים להוסיף את דו"ח הפצועים לרשימת התירוצים שלהם: קליי תומפסון, ג'יימס וייזמן, אריק פאסקל, קלי אוברה ג'וניור ודמיון לי מושבתים. דריימונד גרין בסימן שאלה ומצבו יובהר רק מאוחר יותר.

מנגד, גם הרשימה בצד של יוסטון לא קצרה במיוחד: ג'ון וול, דנואל האוס ג'וניור, אריק גורדון, אייברי בראדלי, די.ג'יי אוגוסטין, דייויד נוואבה, סטרלינג בראון ודאנטה אקסום. כולם פצועים ולא ישחקו הלילה.

הימור: התוצאה ששתי הקבוצות רוצות, תתקבל. גולדן סטייט לוקחים ב-7 הפרש.

אטלנטה הוקס (30-34) – שיקגו בולס (37-26), 03:00

הניצים נגד השוורים בקרב על התקדמות צעד משמעותי: ההוקס ישמחו לניצחון על מנת להתקרב למרחק משחק אחד בלבד מהניו יורק ניקס, שמחזיקים במקום הרביעי עם יתרון ביתיות לסיבוב הראשון של הפלייאוף. הבולס צמאים נואשות לניצחון שישאיר אותם בחיים בקרב עם וושינגטון על טורניר הפליי-אין (הוויזארדס מובילים על הבולס בשלושה משחקים כאשר לשתיהן נותרו 9 משחקים לסיום העונה הסדירה).

החודש הקודם התחיל בצורה פנטסטית: הם פתחו את אפריל עם ארבעה ניצחונות רצופים, כולם על יריבות מהקונפרנס המקביל. הם ניצחו שבע מתוך עשרת המשחקים העוקבים שלהם, כולל תוצאות קריטיות נגד המיאמי היט, השארלוט הורנטס והמילווקי באקס.

אמנם, כל דבר טוב חייב להגיע לסופו, מאז הם הפסידו שלושה משחקים רצופים, כולל שני הפסדים מדאיגים מאוד בהם קלעו 86 ו-83 נקודות בהתאמה! הם לא ירדו מתחת ל-90 גם בנקודות השפל הנמוכות ביותר של העונה הזו. למעשה, עברה יותר משנה מאז הפעם האחרונה בה ההוקס לא הצליחו להגיע ל-90 (2 למרץ, 2020, נגד ממפיס) וזה התרחש כאשר ההוקס כבר מזמן היו מחוץ לתמונת הפלייאוף. אסור לקבוצה שנלחמת על יתרון ביתיות להעלות תצוגות כאלה על לוח התוצאות, קל וחומר לא נגד הדטרויט פיסטונס, להם הפסידו 100:86 ביום שני האחרון. ניתן "לתרץ" יותר בקלות את הנפילה במשחק שלאחר מכן, תבוסה 127:83, אך נגד הפילדלפיה 76' בעיר אחוות האחים ביום בו ברנדון גודווין נאלץ לשחק 32 דקות, שחקן שבחיים לא עבר את ה-13.5 דקות בממוצע למשחק בקריירה שלו.

למעשה, הסיקסרס הספיקו לנצח את ההוקס פעם נוספת אמש, 126:104 בחזרתו של טריי יאנג לפרקט. הגארד האקספלוסיבי רתח עם 32 נקודות, אך ללא עזרה משמעותית משחקנים נוספים, הקבוצה של נייט מקמילן לא ממש איימה על פילי, אצלה 7 שחקנים קלעו בספרות כפולות במאמץ קבוצתי מרשים.

כעת, הם צריכים לבלום את ההתדרדרות הזו עם ניצחון הלילה, והבולס המקרטעים לא אמורים להוות אתגר גדול מדי. ב-23 המשחקים האחרונים של החבורה מאילינוי, השחקנים של בילי דונובן השיגו שבעה ניצחונות בניגוד לשישה עשר הפסדים, שכללו בתוכם שני רצפים שליליים של לפחות חמישה הפסדים.

הם הפילו את שני המשחקים האחרונים שלהם, נגד הניו יורק ניקס ברביעי והמילווקי באקס אמש. השוורים פיגרו רק בנקודה הפרש בסיום 36 דקות של כדורסל נגד הניקרבוקרס לפני מספר ימים, אך רבע רביעי זוועתי בו קלעו 19 בלבד וספגו 37 מצד ניו יורק (שקלעו 44 בשני הרבעים הקודמים יחדיו!) חתם את גורל הקרב.

דווקא מול הבאקס האיכותיים יותר, הם היו צמודים מהמשחק הקודם. לדאבונם, במשחק ההתקפי הקודח של היום, אי אפשר לקלוע מתחת ל-20 נקודות בשני רבעים שונים ולצפות לניצחון. גם רבע אחרון בו קלעו 35 נקודות לא הספיק כדי להציל אותם מהפסד דו ספרתי. בשני המשחקים הללו, ניקולה ווצ'ביץ' העמיד דאבל-דאבל של מינימום 17 נקודות ו-15 כדורים חוזרים, ועדיין שניהם נגמרו בהפסד חד משמעי. עוד קבוצה שמאכזבת את הסנטר המונטנגרי לאחר שנים רבות במג'יק הבינוניים.

זאק לווין, לאורי מרקנן וטרוי בראון ג'וניור לא יהיו זמינים אצל הבולס.

מאידך, בוגדן בוגדנוביץ', קווין הווארטר, דיאנדרה האנטר וקמרון רדיש לא יתלבשו אצל ההוקס.

הימור: ההוקס ירצו לתת לטריי יאנג ניצחון ראשון מאז שחזר למגרש הכדורסל, והוא יקבל זאת. 4 הפרש הוקס.

קליבלנד קאבלירס (42-21) – מיאמי היט (30-33), 03:00

המיאמי היט תרים עבור ניצחון שיצמיד אותם למקום פלייאוף מובטח ולחמוק מהטורניר המקדים לאחר שבשנה שעברה היו בגמר הכללי. הקליבלנד קאבלירס ישמחו לסכל את התוכניות של היריבה מדרום פלורידה שמתארחת הלילה ב-"רוקט מורטגייג' פילדהאוס" שבאוהיו.

ההיט כבר גברו על הקאבס בשני המפגשים המוקדמים בין שתי הקבוצות העונה בהפרש משותף של 29 נקודות. זהו חודש שלישי ברציפות עם מפגש בין שתי הקבוצות הללו, האחרון שבהם היה ברביעי לאפריל, בו ההיט יצאו עם ידם על העליונה בתוצאה 115:101 במפגש שאירחו. לא פחות משבעה שחקנים קלעו 10 נקודות לפחות, כולל 3 שלא פתחו בחמישייה (גוראן דראגיץ', טיילר הירו, נמנייה ביילצה).

עבר כמעט חודש שלם מאז המשחק הזה, אך כפי שאמר קהלת: "ואין כל חדש, תחת השמש". ההיט עדיין לא מצאו עקביות לאורך כל העונה, אך הם שומרים על עצמם עם מאזן חיובי בדרך לפלייאוף שיכול בקלות לטרוף את הקלפים (ראינו איך הם הגיעו לגמר בשנה שעברה ללא יתרון ביתיות). הקאבלירס לעומת זאת, לא קרובים למצב את עצמם כדי לשחק בשלבים המאורחים ביותר של העונה, במיוחד לא אחרי חמשת ההפסדים הרצופים שצברו בשבוע וחצי האחרונים. האבירים מאוהיו הפסידו חמישה או יותר משחקים גב אל גב כבר 4 פעמים העונה, כולל רצף שלילי של עשרה נפילות רצופות בחודש פברואר.

ניכר שהם לא ממש מתרכזים בלשחק כדורסל איכותי, ספציפית בעקבות האירועים של הזמן האחרון עם ההתנהלות של קווין לאב. זה כבר לא סוד שהביג-מן הותיק לא מרוצה מהמצב של קבוצתו, אך ההתנהגות שלו במשחקים האחרונים עברה כל גבול. הדוגמא הבולטת ביותר הגיעה במשחק מול הטורונטו ראפטורס מוקדם יותר השבוע. הקאבס קיבלו כדור חוץ, בפיגור 6 בלבד עם 40 שניות לסיום הרבע השלישי. קווין לאב קיבל את הכדור מהשופט, לא העיף חצי מבט לכיוונו והחזיר אותו לפרקט., מה שנתן לראפטורס שלוש נקודות קלות מול הקאבס המבולבלים. לאב כמובן התיישב על הספסל במהרה. יהיה מעניין מאוד לראות האם לאב יישאר בקאבס בשבועות הקרובים או שיולט על ידי שני הצדדים להשבית אותו עד סוף העונה ומשם להמשיך לעשות חושבים.

ההיט, שניצחו 5 מתוך 7 המערכות האחרונות שלהם, לא יהססו לנצל את המצב הבעייתי בקליבלנד כדי להשיג עוד ניצחון ולהיצמד לאטלנטה הוקס, אותם יכולים לעבור, הואיל ויפסידו לבולס במשחק המקביל.

דאריוס גארלנד, לארי נאנס ג'וניור, טוריאן פרינס, דילון ווינדלר, מת'יו דלבדובה ואיזייאה הרטנשטיין בחוץ הלילה אצל הקאבס.

אצל מיאמי, טיילר הירו ו-ויקטור אולדיפו ימשיכו להיעדר לפחות לשני המשחקים הקרובים.

הימור: קליבלנד ישמרו את זה צמוד, אך ההיט יכפו ניצחון בסופו של יום. 6 הפרש מיאמי.

דאלאס מאבריקס (27-35) – וושינגטון וויזארדס (34-29), 04:00

המכשפים מהבירה האמריקאית הם רק אחת משתי קבוצות בכל הליגה שניצחו לפחות תשעה מעשרת המשחקים האחרונים שלהם. הלילה הם פוגשים אתגר לא פשוט כלל כאשר הדאלאס מאבריקס מארחים אותם באולמם הביתי שבמרכז טקסס הגדולה.

אתמול, הוויזארדס לקחו את הקליבלנד קאבלירס לסיבוב עם ניצחון גדול בתוצאה 122:93. בראדלי ביל וראסל ווסטברוק שוב נתנו תצוגות סטטיסטיות מרשימות, אך הסיפור המרכזי הוא ששחקני המשני בהצגת היחיד וחצי הזאת מתחילים להתעורר ולצאת מהחוש של מאחורי הקלעים. 7 שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל החבורה של סקוט ברוקס ו-56 מתוך כלל 122 הנקודות שלהם הגיעו משחקני הספסל.

ראסל ווסטברוק, שחקן שידוע לשמצה בריצה ורדיפה אחרי הסטטיסטיקה האישית שלו, התייחס בחיבה רבה ליכולת המשופרת של לחבריו לקבוצה: "הריצה שלנו כרגע היא מדהימה. זה כל כך כיף לראות את הבחורים שלנו משחקים היטב, זה דבר כמעט בלתי ייאמן… כולם אוכלים" סיכם הרכז הקופצני של וושינגטון.

סיכוייהם של הוויארדס להמשיך את הרצף המהנה שלהם יכולים לגדול עוד יותר אם לוקה דונצ'יץ' ימשיך להתלבש בבגדים אזרחיים. הוא פספס את המשחק מול הדטרויט פיסטונס ביום חמישי האחרון עם פציעה במרפק. הוא לא רשום כעת בדו"ח הפציעות, אך ישנן שמועות שהמצב יכול להשתנות עד המשחק הלילה אם יוחלט לשמור על הסלובני המוכשר.

גם אם ישחק וגם אם לא, הוויזארדס עדיין לא מתמודדים עם משימה פשוטה בדמות הקבוצה החמישית בטיבה במערב. טים הארדוואי ג'וניור קלע 42 נקודות במשחק הקודם כדי לחפות על החוסר בסקורר שנפער עם ישיבתו של לוקה דונצ'יץ' על הספסל.

המאבס ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם והם דולקים במהירות בעקבות הלוס אנג'לס לייקרס שבמקום הרביעי. הם יכולים להשוות את מאזנם לשל הקבוצה מעיר המלאכים עם ניצחון הלילה ובכך גם לפתוח פער של משחק שלם מהפורטלנד טרייל בלייזרס שנושפים בעורפם במקום השישי, ופער יותר בטוח של 3 משחקים ממפיס גריזליס שבמקום השביעי.

אצל הוויזארדס, דני אבדיה ותומאס ברייאנט לא יהיו פעילים.

אצל המאבריקס, קריסטאפס פורזינגיס, מקסי קליבה וטיירל טרי בחוץ סופית.

הימור: אלך על ניצחון של דאלאס הלילה, 9 הפרש מאבס.

יוטה ג'אז (18-45) – טורונטו ראפטורס (37-26), 05:00

הקנדים גברו על המורמונים מיוטה ארבע מתוך חמשת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות, ארבע ברצף עד המשחק ביניהם השנה שהיה מותחן.

הראפטורס יקוו לשחזר את היכולת משנים עברו כאשר הקבוצה הטובה ביותר בליגה העונה מארחת אותם במבצר הביתי המסוכן ביותר בעולם הכדורסל השנה.

112:115 הייתה התוצאה הסופית של הקרב המותח בין שתי הקבוצות בשלהי חודש מרץ. שישה שחקנים של ניק נרס קלעו מעל 13 נקודות וכמעט השלימו את הסנסציה, אך 31 נקודות של דונובן מיטשל הטו את הכף לטובת הג׳אז.

זה המפגש האחרון בין שתי הקבוצות העונה, הג׳אז חייבים לחזור לדרך המלך לאחר שנחלו את אחד מההפסדים הכואבים ביותר של העונה שלהם מול המתמודדת הישירה על כתר המערב, הפיניקס סאנס. למעשה, השבוע האחרון היה אחד מהקשוחים ביותר שעבר על החבורה של קווין סניידר שחטפו שני הפסדים רצופים ממיניסוטה לפני שהתפוצצו עם 154 נקודות מול סקרמנטו.

הראפטורס הפסידו שלוש מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם והעונה שלהם מתפישת מול עיניהם אם לא יעשו סנסציה במשחקים המועטים שנותרו להם בטמפה ביי.

גארי טרנט, קייל לאורי וכריס בושה יחמיצו את המשחק אצל טורונטו.

אצל הג׳אז, רק מייק קונלי בסימן שאלה אך כנראה יתלבש.

הימור: אלך על הפתעה ראשונה הערב, טורונטו ב-2 הפרש.


לוס אנג'לס קליפרס (21-43) – דנבר נאגטס (21-42), 05:00

המשחק האחרון של הלילה הוא ללא ספק אחד מהמסקרנים שבהם. ה-״סטייפלס סנטר״ יארח קרב ראש בראש על המקום השלישי במערב כאשר המהדקים מעיר המלאכים מקבלים לעירם את הנאגטס מקולורדו.

חצי משחק מפריד בין השתיים, כאשר הקליפרס מחזיקים ביתרון זעום ביותר של חצי משחק על יריבתם.

הנאגטס לא הפסידו מאז ה-13 לאפריל והם ישמחו להמשיך את הרצף החיובי שלהם במשחק שיכול להשפיע על שוברי שיוויון בסוף חודש זה.

הקליפרס, שמקבלים 5 נקודות לטובתם בסוכנויות ההימורים הלילה, דווקא הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם: ביום שלישי הפסד לניו אורלינס פליקנס ב-17 הפרש בלילה חלש ביותר של פול ג׳ורג׳ (3-11 מהשדה ורק 9 נקודות ב-25 דקות על הפרקט ביום ללא קוואי לאונרד) והפסד בחמישי האחרון מול הסאנס והאקס המיתולוגי, כריס פול, שקלע 28 נקודות שהובילו את כל השחקנים.

אחרי המשחק הלילה, הלו״ז של הקליפרס נהיה חלש יותר משמעותית: הם יתמודדו מול 2 קבוצות עם מאזן חיובי בשמונת המשחקים הנותרים, הניקס והלייקרס, שפחות טובות מהקליפרס בכושרם הנוכחי.

הנגאגטס לעומתם, ישחקו דווקא נגד 2 קבוצות בלבד עם מאזן שלילי במשחקים הנותרים שלהם, כולל מפגשים רותחים מול הלייקרס, נטס, הג׳אז והבלייזרס.

הימור: יהיה משחק צמוד מאוד שהקליפרס יקחו בשלוש הפרש.

גם ישוחקו:

שארלוט הורנטס (32-30) – דטרויט פיסטונס (44-19), 02:00

אורלנדו מג'יק (44-19) – ממפיס גריזליס (30-32), 03:00

מיניסוטה טימבוורלבס (44-20) – ניו אורלינס פליקנס (35-28), 03:00

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (42-21) – אינדיאנה פייסרס (33-29), 03:00

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. הצחקת אותי עם הכותרת. את המשחק של אתמול אפשר היה לשווק כשחזור גמר המערב 2002.
    ליוסטון לא נשאר לדעתי אף שחקן מהקבוצה ההיא
    וללוחמים אין רבע מהכישרון שהיה אז בקבוצה (Kd , קליי, איגי, דריימונד עם קליעה יותר טובה, ליוינגסון, מקי, ווסט ועוד).

  2. תודה על אחלה פריוויו. עדיף ללוקה לבוא על אזרחי הערב. אם יבוא לשחק – יקבל שיעור מהמאסטר 😀 באלכס לן ננוחם 😀😀

  3. Marc Stein
    @TheSteinLine
    The Hornets say LaMelo Ball (right wrist) has been upgraded and is available to play tonight against Detroit … and Malik Monk (right ankle) has also been upgraded to available to play.
    9:15 AM · May 2, 2021

  4. כנראה רוצים לתת לקווין לאב תחרות על העמדה…
    .

    Shams Charania
    @ShamsCharania
    13-year NBA veteran Anderson Varejao plans to sign with the Cleveland Cavaliers for the remainder of the season, sources tell @TheAthletic @Stadium. Varejao is returning to the franchise with which he’s spent 12 decorated years.

  5. מתי הדביל יתן לקרי לנהל את המשחק במקום להפוך אותו לשוטינג גארד. קרי חייב שהכדור יהיה אצלו ברבה יוצר גם בידיים ולהכניס עוד אופציה התקפית במקום הנגר

  6. השיער של טריי יאנג נראה כמו תאונת דרכים קטלנית, כמו פודל ששכה בבריכה מלאה בוץ. מה אין ספרים שם באטלנטה שיכולים לטפל בבעייה?

    1. דוק שאתה תהיה צעיר מליונר ומפורסם לא יהיה אכפת לך גם אם יהיה לך קן ציפורים על הראש, הבנאדם מעמיס בלי הפסקה דוגמניות, תאמין לי שהם לא מסתכלות לו על הראש אלא על הארנק

  7. הכשרון יוצא לאדווארדס מאוזניים, הבעיה שלא נראה לי שיש לו מוח שיפעיל אותו. שחקן כזה אהבל לא יאומן, יש לו את כל האתלטיות בעולם והסקילס כדי להפוך לאולסטאר כבר עונה הבאה, הוא אתלט על שבנוי כמו ליינביקר שכבר היום לדעתי הגארד האתלטי מספר 1 או 2 בליגה , הבעייה שהוא עדיין מקבל החלטות כאלה רעות. אבל יש לו סטאר קוואליטי עצום

  8. רבע 3 ווש עם דאבל טים על לוקה על כל המגרש לוקה לא זורק לסל מתוסכל ווש רצים עולים ליתרון 8….קרלייל מוריד את לוקה לספסל…..
    רבע אחרון ברוקס עולה עם בארטנס על לוקה בלי דאבל טים ולחץ ולוקה חוגג חחחחחחחח למה? למאמן הפתרונים….אחרי שלוקה יתחמם עוד הוא יזכר בדאבל טים…..

  9. מעניין.
    ווסטברוק בלי סל שדה בחמש וחצי הדקות האחרונות (0 מ-3 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין).
    האם הוא יצליח להמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ויתן למישהו אחר לזרוק?

            1. ממשחק למשחק אני מגלה שאני ממש מתעב את בארטנס, לא שייך לענף, יכול לשחק בחיובים, כדורסל לא בשבילו, אחד הנזקים הגדולים בעשור האחרון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט