קמבאק ענק ו-60 נקודות לטייטום על הספרס, הסאנס מפרקים את הג'אז ולברון חוזר ומפסיד ביום שישי הגדול! / דור בלוך

קמבאק ענק ו-60 נקודות לטייטום על הספרס, הסאנס מפרקים את הג'אז ולברון חוזר ומפסיד ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פילדלפיה 76'ס 126 (21-42) – אטלנטה הוקס 104 (30-34):\

אטלנטה דווקא פתחה טוב כשהיא מקבלת בחזרה את טריי יאנג, והובילה בסוף הרבע הראשון, אבל ברבע השני היא התפרקה לחלוטין, חטפה 42 נקודות על הראש שלא השאירו לה סיכוי ויתר המשחק היה דיי לפרוטוקול.

18 איבודים של אטלנטה לעומת 9 בלבד לא השאירו להוקס סיכוי, ושתי התבוסות מול פילי בהחלט שמות את הריצה של אטלנטה בפרופורציות הנכונות – במזרח יש 3 קבוצות שהן כמה רמות מעל היתר, ובין כל מה שקורה מהמקום ה-4 עד ה-11 אין הבדל מאוד משמעותי למעט הבדלים של פציעות ומומנטום.

טריי יאנג במשחק החזרה קלע 32 ב-28 דקות באחוזים טובים, גלינרי הוסיף 16 מהספסל אחרי משחק הנפל האחרון שלו עם 4 מ-6 מחוץ לקשת. בצד השני, אמביד סימונס והאריס הובילו עם 18 כל אחד בעוד דוייט הווארד עולה מהספסל וקולע 19 ב-17 דקות עם 11 ריבאונדים ומראה שעדיין יש לו מה לתרום אחרי האליפות בל.א.

בוסטון סלטיקס 143 (30-34) – סן אנטוניו ספרס 130 (31-31):

המשחק הכי טוב של הלילה מגיע אלינו מבוסטון, ואולי זה יהיה המשחק שיאתחל את העונה של בוסטון וישלח אותה לפלייאוף עם המומנטום שהיא זקוקה לו?

פתיחת המשחק לא רמזה בשום צורה על האופן שבו הוא הולך להתפתח. הספרס עצרו את הסלטיקס על 16 ברבע הראשון וקלעו בעצמם 39, והוסיפו 38 ברבע השני כשהם כבר מובילים ביתרון שיא של 32, אבל במחצית השניה טייטום השתלט על המשחק לחלוטין 20 היו לו ברבע הרביעי שכבר באמצעו הסלטיקס מחקו את היתרון של הספרס. אבל הספרס הצליחו להישאר במשחק וכפו הארכה בין היתר עם החטאת עונשין של טייטום לאחריה דרוזן קבר 2 זריקות עונשין שכפו שוויון 11 שניות לסיום.

בהארכה טייטום כאמור שלט בעניינים אבל הייתה זו שלשה של ג'יילן בראון שסגרה עניין.

דרוזן קלע 30 למנצחים והוסיף 14 אסיסטים אבל גםהיה עם אחוזים לא מרשימים מהשדה של 7 מ-21. מארי הוסיף 24 וכמוהו לוני ווקר השלישי שהיה מצוין מהספסל.

טייטום קלע 60 ב-45 דקות עם 20 מ-37 מהשדה. מספרים מוטרפים לכל הדעות בערב שבו ג'יילן בראון היה מחריד עם 5 מ-24 אבל כאמור היה שם כשזה היה חשוב. נסמית' הוסיף 16 מהספסל.

קליבלנד קאבלירס 93 (42-21) – וושינגטון וויזארדס 122 (34-29):

ערב נטול הפתעות בקליבלנד כאשר אחרי מחצית ראשונה שקולה קליבלנד התפרקה לחלוטין, ונכנעה לעוד טריפל דאבל של ראסל ווסטברוק, שסייע להתגבר על ערב חלש של בראדלי ביל עם 8 מ-24 מהשדה בלבד. זה היה הערב של הקלעים של וושינגטון שקלעה 44% מחוץ לקשת לעומת 21% בלבד של קליבלנד שגם איבדה 25 כדורים.

סקסטון סיים עם 22 למארחים אבל גם עם 8 איבודים. ווסטברוק סיים עם 15 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, נטו הוסיף 17 וביל 19.

ברוקלין נטס 109 (21-43) – פורטלנד טרייל בלייזרס 128 (28-35):

הערב הכוכב האחד ששיחק בשורות ברוקלין היה קיירי ארווינג ואפילו היה לו ערב מצוין, אבל בשונה מדוראנט והארדן, נראה שקיירי פחות עושה את חבריו טובים יותר. בין אם זאת הסיבה או סיבה אחרת הסגל המסייע של ברוקלין התקשה מאוד הלילה והוביל לערב של 42% מהשדה ו-31% משלוש, לעומת 52% מהשדה ו-44% משלוש של פורטלנד שגם שלטה בריבאונד ושני הפרמטרים האלה הבטיחו לה את הנצחון.

המשחק היה צמוד במחצית הראשונה אבל 35 נקודות של פורטלנד מול 24 של ברוקלין בלבד ב-3 בהובלת לילארד העניקו לטרייל בלייזרס יתרון דו ספרתי אותו ברוקלין אפילו לא התקרבה למחוק בהמשך.

קיירי כאמור םע משחק טוב סיים עם 28 ב-12 מ-26 מהשדה אבל רק 3 אסיסטים. גרין הוסיף 16 ומייק ג'יימס שממשיך ביכולת המפעימה שלו ומעניק הרבה קורת רוח לחובבי היורוליג סיים עם 15. בצד השני לילארד הוביל עם 32 כולל 8 מ-13 מהשלוש, וכיפה על ערב איום ונורא של פאוול מחוץ לקשת עם 1 מ-7. נארקיץ' הוסיף 23 ו-11.

ממפיס גרילזיס 92 (30-32) – אורלנדו מג'יק 75 (44-19):

לא בדיוק כדורסל לחובבי התקפות היה לנו הלילה בממפיס, אבל הגריזליס יצאו מרוצים לאחר שעצרו את אורלנדו על 75 נקודות שנבעו מ-23% משלוש 31% מהשדה ולא פחות מ-20 איבודים (לעומת 9 בלבד של ממפיס).

המג'יק עוד הובילו עד אמצע הרבע השלישי, אבל אז ההתקפה של ממפיס נכנסה לקצב ו-36 נקודות שלה ברבע הזה, 50% יותר ממה שהיה למי מהקבוצות באיזשהו רבע במשחק הזה סגרו עניין והרבע הרביעי שהסתיים בתוצאה א-לה שנות ה-80 גבת-יגור נגד הפועל חיפה – 17-17 – היה לפרוטוקול בלבד.

אנתוני ומו במבה סיימו עם 15 בלבד כאשר הסנטר הענק מוסיף גם 11 ריבאונדים 2 מ-3 מחוץ לקשת ב-23 דקות בלבד ומעורר את השאלה האם בשלב כלשהו הוא יוכל לרדת ממגבלת הדקות ומה תהיה ההשפעה שלו אז.

ברוקס הוביל את הגריזליס עם 20, בערב איום ונורא של מוראנט שקלע 3 מ-12 בעוד מלטון עם 1 מ-8 ווינסלואו וג'ונס מסריחים את הפרקט איש איש בדרכו עם 1 מ-7 כל אחד.

שיקאגו בולס 98 (37-26) – מילווקי באקס 108 (24-39):

נו יאניס, נו פרובלם אומרת מילווקי ומנצחת במשחק אותו פתחה היטב עם רבע ראשון של 16-28, ושיקאגו שרק הצליחה להתקרב בשלהי הרבע השני לא הייתה תחרות של ממש עבור הבאקס בערב שבו קלעה רק 30% מחוץ לקשת ו-38% מהשדה.

קובי וייט סיים עם 21, ווץ' הוסיף 17 בעוד ערב מחריד של 7 מ-27 ו-1 מ-9 מחוץ לקשת, ודניאל תי'ייס, סנטר שאני אישית מחבב מאוד סיים עם 18 ו-10 ריבאונדים ב-25 דקות.

בצד השני, מידלטון ולופז הובילו עם 22, פורטיס והולידיי הוסיפו 16 כל אחד כאשר הסנטר תורם גם 14 ריבאונדים למנצחים.

פיניקס סאנס 121 (18-45) – יוטה ג'אז 100 (18-45):

המשחק המרכזי של הערב הבטיח הרבה אבל לא הצליח לקיים כאשר ההיעדרות של דונובן מיטשל גרמה להתפרקות מוחלטת של הג'אז שספגו רבע ראשון של 23-39 ולא הצליחו להתקרב מאז.

לכאורה החיסרון של מיטשל היה אמור להשפיע בעיקר בצד הההתקפי אבל דווקא ההגנה של הג'אז היא זו שקרסה והסאנס נצלו זאת להיכנס פנימה ועל אף ערב קליעה לא מרשים מחוץ לקשת הם סיימו עם 54.5% מהשדה כאשר הם מוסיפים על כך שליטה מוחלטת בריבאונד 36-44.

בוגדנוביץ' הוביל את הג'אז עם 22, אבל אינגלס סבל מערב חלש של 5 מ-14, וקלארקסון היה מחריד מהספסל עם 3 מ-15, וללא מיטשל בערב כל כך חלש של שני הקלעים המשלימים העיקריים שלהם מעבר לבוגדנוביץ', לג'אז לא היה סיכוי.

בוקר חגג משחק נפלא עם 31 ב-13 מ-19 מהשדה ב-29 דקות בלבד. ברידג'ס הוסיף 18, וכריס פול עם 12 ו-9 אסיסטים ב-21 דקות בלבד, סה"כ למה לעייף אותו במשחק כזה.

לוס אנג'לס לייקרס 106 (27-36) – סקרמנטו קינגס 110 (37-26):

לברון חזר אבל לא הצליח לסייע ללייקרס להתגבר על רבע רביעי מצוין של סקרמנטו ומשחק נהדר של הרוקי טייריס הליברטון (רוקי העונה?) והקינגס משיגים נצחון יוקרתי.

הקינגס פתחו טוב יותר והובילו בדו ספרתי ברבע הראשון, אבל הלייקרס עם התעוררות של לברון סגרו את הפער במהירות ברבע השני, וברבע השלישי הם כבר עלו ליתרון דו ספרתי משלהם. פתיחה מצוינת של הרבע הרביעי על ידי השחקנים המשלימים של סקרמנטו – טרנס דיוויס עם שלשה, דמין ג'ונס עם 2, ו-8 רצופות של דלון רייט השאירו את הקינגס החיים, ושלשה של טרנס דיוויס ועוד סל של רשון הולמס, העלו אותם ל-5 הפרש 2 דקות לסיום.

לברון לא ויתר ושלשה שלו הורידה ל-2, אבל בפוזשן הבא של הלייקרס הוא החטיאשלשה שיכלה להפוך את התוצאה, ומכאן הקינגס הלכו לקו פעמיים, שמרו על קור רוחם, כשבדרך ג'יימס לוקח על עצמו הכל, קולע 2 בחדירה נאה, אבל גם מחטיא שלשה 2.7 שניות לסיום, והליברטון סגר עניין מהקו.

ג'יימס במשחק החזרה היה בערב קליעה חלש של 1 מ-5 משלוש, אבל עדיין תרם את שלו עם 16 8 ו-7 ב–32 דקות. דיוויס סיים עם 22 ו-11 ריבאונדים ב-34 דקות. דראמונד הוסיף 17 ב-24 דקות בלבד ומקלמור ממשיך להיות ההפתעה הנעימה של הלייקרס השנה וסיים עם 12 ב-15 דקות בלבד.

הליברטון סיים עם 23 והוביל את הקינגס שנעזרו גם בתרומה נהדרת של הולמס עם 22, במשחק טוב של שחקני הספסל של הקינגס ש-4 מהם קלעו בספרות כפולות.

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. לפני 2 עונות, 9 מחזורים לסיומה של העונה הסאנס היו במאבק צמוד על "הזכות" לסיכוי הגבוה ביותר בלוטרי.
    שנתיים אחר כך, ואנחנו נאבקים על המאזן הטוב בליגה.
    מי היה מאמין?
    .
    תודה, דור.

  2. הכן ולא של רזי בתגובה לפריוויו התברר כנבואי – הספרס גם קרעו את הסלטיקס וגם הצליחו להפסיד להם… ברכות לטייטום על השוואת השיא של בירד. לא צפיתי, לא יודע מה קרה שם, ובאמת שאין לי ציפיות מיוחדות מהקבוצה העונה, אבל להפסיד אחרי יתרון של 32 נקודות זה ממש לא לעניין ומרמז על חוסר שליטה מסוים בקבוצה.
    .
    ברכות לסקרמנטו שלא נתנו לחזרתו של לברון להרתיע אותם. נצחון נאה.
    .
    תודה רבה דור על הסיקור הזריז והמשובח.

    1. אז מה? הנביא רזיאל?
      תיכף זה יהפוך לבדיחה של האתר.
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          .
          אם זה היה אותו דבר רק עם סטיבנס במקום פופ כולנו יודעים איך היית מגיב

          1. מההההההההההההההההההההההה?
            איך? שאני אזכיר לך את כל הבחירות המעולות שאיינג קיבל בשנים האחרונות?
            טייטום ובראון בחירות מעולות והיו מגיעים לאן שהגיעו גם בלי סטיבנס. גם סמארט, הלב והנשמה של בוסטון בבחירה גבוהה וגם סקרי טרי. תראה איזו קפיצה עשה בלי סטיבנס. הלאה? מה עם PJ דוזייר? היה כלום ושום דבר במערכת של סטיבי בוי ועכשיו אצל מלון נולד מחדש. נו באמת….

            1. דיברתי על איבוד יתרון של 32 נקודות שמול סיטבוט גם נס ציונה אמורה לשמור על יתרון כזה אבל זה פופ אז פתאום הוא לא אשם

            2. בסלטיקס הכישרון הרבה יותר גדול. וותר לשועל הזקן, הוא ניצח את הבוט בבית והיום הפסיד למרות שבחצי הראשון הילדים שלו נתנו חתיכת משחק ונגמר להם הכח מול קבוצה עדיפה.

            3. רזי, מה שאני אוהב אצלך זה שאתה הולך עם האמת שלך, תמיד, ובכל הכוח. גם כשהמציאות או העובדות יאמרו קצת אחרת, אתה עדיין עם האמת שלך. זה מעיד על אופי חזק.

            4. תודה, בלי האמונה צאסקה לא היתה אוכלת אותה. אתה מרוצה מאיך שהסלטיקס נראית במשחקים היום?
              כאוהד אני לא מרוצה. כידוע לך, עד לפני שנתיים הייתי כמוך והאמנתי שסטיבנס אנדרייטד והרצתי פה קמפיין למאמן השנה. כשלא נבחר הייתי מאד מאוכזב. שיניתי את דעתי במיוחד אחרי שקיירי "חביבך" עזב וקמבה בא. מאז שנה שעברה ובמיוחד במפגש הפליאוף עם טורונטו ההתנגדות שלי קפצה כיתה. אני רואה משחקים ומתפלץ מחוסר התפקוד שלו ואני לא היחידי. בסוף גם אצלך יפול האסימון…. אולי?

  3. לברון היה מסיים עם 1 מ3 סביר מהשלוש אבל הייתה החלטה מוזרה של הלייקרס לתת לו לזרוק 2 שלשות מטווחים של דיימיאן לילארד, במשחק קאמבק שבו הוא עדיין לא מאופס לחלוטין. וזה כשהלייקרס פיגרו ב2 נקודות ויש להם יתרון גודל ברור של לברון, דייויס ודרמונד אז אפשר היה לחדור.
    אני אוהב כדורסל שלשות ולא מתרשם מטיעונים כמו "הכדורסל הפך לחיובים" אבל כאן הלייקרס החליפו תכנון התקפות בעצלנות. לא פעם ראשונה שהם עושים את זה.

    1. זה התחיל באליפות העולם 2019 תעבור על הסגל שהיה לו שם. עפו ברבע הגמר. ד"א עוזר המאמן שלו שם היה סטיב קר. המחדל הזה עבר לשניהם מתחת לרדאר.

        1. אתה צוחק כן המאמן של ממפיס ג’נקינס, הקצב מניו יורק, קווין סניידר, נאש, מונטי וויליאמס… קר עושה עבודה מאוד רעה השנה הצעירים הלכו צעד אחורה, הוא נתקע בשיטת משחק שלא מנצלת את המירב מהקבוצה (הוא לא יודע אחרת כמו שף שיודע מנה אחת גם שהמרכיבים לא מתאימים), הניהול משחק שלו חלש מאוד…
          .
          פופ השופטים גמרו עליו אתמול הסגל שלו מאוד בינוני והוא מגיע איתו למאזן חצוי, בדיוק למקומות שמצופה מסגל כזה אבל יש מאמנים כיום שעושים עבודה טובה יותר ממני

        2. לסאן אנטוניו היה סגל לא רע עם דרוזן ואולדריג'. הם נפטרו מאולדריג' וכרגע הם באמת על 'גבול' הסגל שלהם. אבל חלק מהעניין זה להרים סגל טוב. מאז שטימי פארקר ומאנו הלכו, וקאוואי ברח, סאן אנטוניו לא מתרוממת, בלשון המעטה. כמה זמן עבר? לדעתי קרוב לארבע שנים.
          באשר לקר – אני מעריך את הכדורסל המיוחד והדינמי שלו – אבל במבחן התוצאה הוא על הפנים. בלי דוראנט הוא בתחתית כבר שנתיים. גם בשנה לפניו היה לו קשה. בניגוד לס"א יש לו אחלה סגל: קרי בעונת MVP (לא? ברור שלא), אוברה, וויגינס, וייסמן, וכוכב-הופס הגדול בכל הזמנים, העז-גרין (גילוי נאות, אני עם שב"ר פה, גרין אחד הטרמפיסטים הגדולים בגלקסיה). תירוצים יש לכולם. "היא לא מעניין". הם בפלייאין כי השקנאים עושים הכל בשביל לא להצליח להכנס לשם. מה בדיוק יש לספרס, לגריזליס, לדאלאס ולפורטלנד מעליהם?

          1. מה זה להרים סגל טוב? סגל נבנה מבחירות דראפט או ממשיכת כוכבים (ואף כוכב לא יגיע לחור כמו סאן אנטוניו), פופ הקבוצה שלו 20 שנה הייתה בטופ ואתה צריך לחזור שני עשורים כדי לזכור מתי בחירה שלו הייתה בטופ 10.ופרט לבחירה האחרונה טופ 15. ולדעתי גם העונה הוא עושה עבודה טובה עם הסגל הנוכחי אממה יש מאמנים מוציאים יותר.
            .
            קר נכשל, לא ממצא את הפוטנציאל של הקבוצה לא משפר צעירים ולא משחק בשיטת משחק שמתאימה לקבוצה שלו, ועם סופרסטאר כמו קרי מגיע רק למקום העשירי במערב…

            1. באליפות המופלאה של 204 כתבתי בוואלה ספורט שפופ מדכא כוכבים. הכדורסל המדהים של ס"א של הטריו לא היה רק בזכותו. טריו חסר אגו כמו שהיה לו לא יחזור. זה היה נדיר. פופ אז היה בשיאו – אבל הגישה הדיקטטורית שלו הבריחה את קאוואי ואיתו את העתיד הקרוב של המועדון.
              אנשים כאן אוהבים לקלל את דה רוזן (כמו את ראס) אבל זה סתם עוד טרנד חסר כל בסיס בכדורסל מבית היוצר של … (השלם את החסר). דה רוזן שלט במזרח ביד רמה והיחידי שהצליח להדיח אותו מהשלטון היה לברון בשיאו. אצל פופ הוא נהיה "עוד שחקן" ושכחו איזה כוכב ענק הוא היה לפני כן. כנ"ל אולדריג', שהגיע לס"א על תקן כוכב על והודח על ידי אוק' סיטי בסיבוב השני (עם קאוואי). אני כותב מהזיכרון, אין לי כוח לבדוק, אבל אם אני טועה אז זה רק בניואנסים.
              בשורה התחתונה – פופ היה יכול לבנות סגל יותר טוב אם היה משכיל להחזיק את קאוואי או לחילופין לתת לדה רוזן להיות הכוכב שהיה במזרח, ולאולדריג' מכונת הסלים שהיה בפורטלנד. היו לו שני כוכבים בשיאם והוא לא הגיע איתם לכלום.

            2. לצערי הרבה איירבולים נזרקו כאן בידי מלך הסלים לשעבר של ליגת העבודה.
              מה ש"הבריח" את קוואי זה אך ורק רצונו לעבור לאל-איי. נקודה.
              הוא קיבל הכל על מגש של כסף בספרס והמפתחות היו בידיו לחלוטין.
              דרוזן היה כוכב במזרח עד הפלייאוף והפך כל שנה ללכלוכית (לסחבה שמנקים איתה את הלכלוך ליתר דיוק).
              דווקא אצל פופ הוא משחק את הכדורסל הטוב והיעיל בחייו ושוב – קיבל את המפתחות לחלוטין בידיו.
              אולדריג' כבר היה מעבר לשיאו ומאז רק הלך והתדרדר עם הגיל, וגם התגלה כשחקן רך במיוחד וככזה שלא יכול להוביל קבוצה.
              פופ לא יכל "להשכיל להחזיק בקוואי" כי קוואי פשוט לא רצה להיות שם וחיפש לשבור את הכלים לא משנה מה הקבוצה ניסתה.
              "לתת לדרוזן להיות הכוכב שהיה במזרח" – רק קרש.
              הצלחת לשבור את השיא השלילי של צ'יימברס במכבי.

            3. שאלת את עצמך למה קאוואי עשה הכל כדי לברוח מקבוצה שהגיעה לגמר המערב?
              מי עשה סמרטוט מדרוזן? רק לברון. בשיאו. והוא סמירטט עוד כוכבים לפניו ואחריו.
              אולדריג׳ בפורטלנד הגיע לטופ בעונה הסדירה וגם עבר יפה בפלייאוף. אצלכם הוא נהיה סתם עוד שחקן. בית קברות לכוכבים.

            4. אוי דה שוט כמה איירבולס זרקת פה אתה בהחלט ממשיך דרכו של ראס כרמלו ואחרים.
              .
              דרוזן שלט במזרח ביד רמה? אתה מדבר על זה שקיבל את הכינוי ״דפרוזן״? זה אירבול שראס לא היה מתבייש בו, בפליאוף היה קורס פעם אחר פעם והוכיח שהוא לא סטאר מספיק איכותי כדי להיות פרנצייז פלייר, הוא מציג בסאן אנטוניו כדורסל זהה ויעיל יותר, ההבדל שלהיבחר לאולסטאר במזפח הרבה יותר קל מבמערב.
              .
              אולדריג היה מעבר לשיא ורכרוכי והוכיח שגם הוא לא פרנצייז פלייר.
              .
              לגבי קוואי הוא רצה לעזוב את סאן אנטוניו ולהגיע לLA הרי היה לו גם הכל בטורנטו חוזה סופר מקס קבוצה אלופה שבנוייה בול בשבילו, והוא עדיין רצה לעזוב לLA.
              הוכחה לזה ניתן לראות בכמות הבידודים שהייתה לו בסאן אנטוניו בעונה האחרונה שלו הייתה דומה לכמות הבידודים שיש לו כעת בLA.
              .
              דה שוט אתה ממש ראסל ווסטברוק של האתר עזוב אותך מעבודות, עדיף שתתמקד בריבאונד (:

            5. דה שוט בטורנטו הגיעו להבנה שדפרוזן לא יקח אותם רחוק, המזפח זה לא המערב, במערב יש עשרות שחקנים טובים ממנו הוא לא פרנצייז פלייר, בפלייאוף הוא התרסק שנה אחר שנה, אין שחקן שצונח ככה בפלייאוף האפקטיבי שלו ירד בהמון אחוזים, והיוס קליעה שלו מ3 מגבילה אותו מאוד.
              אבל מה אני מבלבל אותך עם עובדות וסטטיסטיקה

            6. מסכים עם האשך בנוגע לדרוזן במזרח – הוא טוב, אבל לא מספיק טוב, גם בגלל שהוא לא מגן מוצלח במיוחד, וגם בגלל העדר השלשות.
              .
              לא חושב שפופ שכח לאמן, אבל מסכים שבלי הטריו זה הרבה יותר קשה, גם לו, וגם בכלל.
              .
              לכן לדעתי הטעות הייתה לחשוב שאפשר להחליף את קוואי בדרוזן ולקוות לטוב, במקום להבין שצריך לחפש, לגייס, ולטפח טריו חדש, ואת זה אפשר לעשות רק עם מספר רב של צעירים ובחירות גבוהות, שהיינו מקבלים אם היינו מטרידים את קוואי ללוס אנג'לס. מרגע שלא עשינו את זה, הקלפים ביד לא משהו, והשאלה האם פופ מוציא מהם 10 אחוז יותר מהממוצע, או 10 אחוז פחות מהממוצע, פחות רלבנטית לדעתי.

            7. דה שוט קוואי ברח לאלופה שבה הוא היה הסופרסטאר והשחקן הכי מוערך, והיה יכול להרוויח גם חוזה גבוה משמעותית, מה גם טורנטו התנהגו אליו לא יפה?
              https://www.google.com/amp/s/clutchpoints.com/clippers-news-kawhi-leonard-left-118-million-on-the-table-by-refusing-supermax-with-spurs-could-make-196-million-in-2021/amp/

              גם נתוני הISO שלו דומים למה שהלך בסן אנטוניו פשוט הוא רצה לעבור ל LA.
              דרוזן זה הפח של הפלייאוף אין שחקן שקורס יותר בפלייאוף (אולי רק ראסל ״קלוריות ריקות ווסטברוק) והוא הוכיח את זה שנה אחרי שנה איך הפכת אותו לשליט של המזפח.

            8. דבר נוסף אחרון כיוון שאני חוזר לישון, פופ שינה את טקטיקת הספרס המון פעמים בהתאם לשחקנים שלו, בתחילת שנות ה2000 הכדורסל שלו היה מבוסס יותר בידודים ופוסט אפ וכדורסל איטי והגנתי מאוד, אחרי זה ראינו בתחילת העשור איך הקבוצה משנה את פנייה לכדורסל קצבי עם הנעת כדור שמיצאה את הפוטנציאל של השחקנים עד תום, ואז שקוואי התחיל לפרוח ראינו איך פופ הולך יותר ויותר מהלכי ISO שלו.
              .
              פופ זה לא קר שיודע רק שיטה אחת של משחק

        3. בדיוק ואמרתי את זה במשחק. לפופ יש רק דה רוזן ורשימה של שחקנים לא רעים. הוא עושה את המקסימום עם מה שיש.
          להחליף אותו או פרישה תהיה טעות שעוד יצטערו עליה.

        4. הקבוצה לא משחקת טוב, שחקנים לא משתפרים, שחקנים מיובשים לחליפין ופתאום מקבלים דקות, מאני טיים זה רק תנו לדרוזן ותזוזו, אין התלהבות ושמחת חיים.
          פופ כשל והיה צריך לפות לדם חדש (בקי) לפני שנתיים.
          אנחנו פשוט עבשים, עדיף היה כבר לא להתמודד לפליי-אין אבל לשחק יותר בשמחה והתלהבות, פשוט חייבים דם חדש והתחלה חדשה!

    2. פופ ענק ובטוח לפחות אצלי שייזכר טופ 5 של מאמנים בהיסטוריה. אבל אכן זמן ללכת לשתות יין טוב ולהעביר את המפתחות ליורשת. תנו לבקי לנצח…

      1. מצטרף, משווה ומגדיל.
        אני זוכר את דון נלסון בשיאו ובסיום הקריירה שלו ויש המון קווים מקבילים, רובם לרעה.
        הספרס לא מתקדמים לשום מקום (ולא יתקדמו בשנתיים הקרובות לפחות), בגלל כשל ניהולי. ההישארות פופ בתפקיד היא חלק מאותו כשל.

  4. יצאנו מהרצף האכזרי 2-5. אמנם לא מעט תודות לחיסורים בצד השני, אבל איך שלא נהפוך זה, זה עדיין מאד מרשים.
    בוקר הרקיד הלילה כמה וכמה שומרים עם הסטפבק שלו שגם הפך לחלק משמעותי יותר בארסנל המגוון גם ככה.

    1. יש המון ביקורת על אייטון, או על הסאנס שהם לא משחקים אתו מספיק.
      המון מסלי המיד ריינג' של בוקר מתחילים בפיק אנד רול של אייטון. התנועה שלו לצבע מאפשרת לבוקר/פול מצבים קליעה נהדרים. אז נכון, זה לא נרדם בסטטיסטיקה. אבל כאוהד,
      זה משמח לראות שחקן שמשחק בשביל הקבוצה.
      .
      גם בהגנה, דרך אגב, אייטון עושה המון פעולות נכונות שמורידות את אחוזי היריבים.
      .
      * זה לא משנה את העובדה שהייתי שמח לראות את הסאנס משחקים יותר על אייטון.

      1. רועי יספר לך שאייטון שלישי בליגה בסקרין אסיסטס עם 5.5 למשחק… אז זה כן נרשם בסטטיטיקה. נכון זה אספקט חשוב אבל לא בשביל זה ויתרנו על דונצ'יץ…

          1. אף אחד לא לוקה, לוקה זה פוטנציאל ראשמור. עדיין אייטון היה הגבוה המוכשר ביוצר התקפית שיצא לליגה בשנים האחרונות מהמכללות, והוא עבר נסיגה התקפית אצלכם, פשוט עצוב לראות איך הסנטר הכי אתלטי בליגה בפער (והוא פריק של הטבע) עם יד רכה מחצי מרחק הפך לקאפלה, בקבוצה אחרת הוא כבר היה הופך לאולסטאר. בשביל שהסאנס יגיעו בטווח הארוך הם חייבים יהיה להפעיל אותו יוצר כי מעטים השחקנים שיכולים לעצור אותו בליגה

  5. הסלטיקס השלימו קאמבק מדהים. למעשה היו רק שני קאמבקים יותר גדולים בהיסטוריה של הליגה.
    ואוהדי הסלטיקס תחייכו – הוא רק בן 23!!!

  6. תודה דור. פורטלנד משחקים נורא בהתקפה, סתם הגארדים מאלתרים והגבוהים. קבלים פירורים.
    לברוקלין יש המון כלים מעבר לסטארים, גריפין נראה טוב, כשהארדן ודוראנט ישחקו עם קיירי הם יהיו בלתי ניתנים לעצירה.
    כל הכבוד לפיניקס אם כי חסרונו של מיצ׳ל זה לא תירוץ להגנה החלשה של יוטה

  7. מה שאקח מהמשחק הזה זו תצוגת קובי שלטייטום ונייסמית שמתחיל להזכיר את היכולת מהמכללה. הוא ופריצרד יכולים להיות שחקנים לגיטימיים לגמרי באן בי איי בניגוד לאדוארדס וטרימאאוט שמהם צפיתי הרבה יותר.
    מהבוט הייתי מרוצה רק בסוף המשחק ובהערכה עם החילופים שעשה. החלטות נכונות שהצילו את המשחק. בחצי הראשון הוא היה חושך כמו כל הקבוצה והתחיל בזה שהעלה את רוב בחמישייה על חשבון תומפסון. כשהוא הבין את זה הספארס הובילו ב 7 והסלטיקס פשוט איבדו לגמרי את הריכוז בקליעה ובהגנה. טוב שהצליחו לתקן ואולי זה סוף סוף יתן להם את הדחיפה שהם צריכים להאמין בעצמם.

      1. כי פופ פתח עם פלתיאל והיה צריך מישהו שידחוף אותו החוצה, מישהו עם קצת יותר ניסיון.
        אם ראית בחסימות רוב לא הצליח אלא להוות כוונת לשתיים קלות. רק בחצי השני הוא השתפר.

        1. ותומפסון עושה את יותר טוב? ממש לא. אתה גם לא יכול לדחוף בחסימה אתה צריך לעבור מתחתיה. שניהם מאד חלשים בזה.
          מה שאתה עושה זה אומנות הניתוח בדיעבד.
          פולטל לא היה הפקטור שגרם לבריחה של הספרס. אתה מחפש בנרות. באופן כללי הסלטיקס נראו הרבה יותר טוב כשוויליאמס עלה בחמישיה והפציעה שלו קצת הוציאה אותם מאיפוס שוב.

          1. אבל אם ראית את המשחק אז אתה יודע גם שהוא לא היה אמור לצאת לחסימות אלא לסגור את האמצע ולתת לספרס לזרוק מבחוץ.

          2. תומפסון כבר נכנס לסלאמפ שכל הקבוצה נשפכה אליו.
            מה זה ניתוח בדיעבד? מה אין משחק? רק בדיעבד שלו?
            נוווו? ואתה בעצמך אומר שהפציעה הוציאה אותו מהאיפוס, אז למה לפתוח אתו. תן לו את ה 25 שלו מהספסל ולאט לאט תחזיר אותו לחמישייה.

            1. כי הוא עלה במשחק הקודם מהספסל. הפציעה הוציאה את הסלטיקס מאיפוס לא אותו.
              ושוב הדבר הכי רלבנטי הוא שאין קשר בין מה שציינת למה שקרה במגרש – לא וויליאמס ולא תומפסון היו אמורים לעבור על החסימות ולהישאר מול הגארדים. הסלטיקס משכו את הסנטר למטה וציפו מהגארדים שלהם לעבור מעל החסימות של פולטל.

            2. אז אני מבין שאתה לא הולך לענות כי כשזה מגיע לכדורסל אין לך הרבה מה להגיד.

  8. דור תודה. בתור כותב יומן ממפיס הם יצאו מחודש עמוס וקשוח במאזן חיובי (10-7) כולל שני נצחונות על פורטלנד שהולכת ומסתמנת כיריבה פוטנציאלית בפליי-אין …

  9. אין לי כוח להיכנס לשרשור הארוך למעלה אבל פופ מבחינת ניהול מקצועי (יחד עם ביופורד) על הפנים כבר כמה שנים, מאז כל הסיפור עם קוואי גם אם זה לא היה באשמתו קבלת ההחלטות נוראית ורק מתדרדרת מעונה לעונה.

    1. אם אתה לא בא לשרשור, השרשור בא אליך – אני מסכים בנוגע לניהול המקצועי, רק מחדד שלא מדובר רק, או אף בעיקר, בכשלי ביצוע, למרות שהיו כאלה (גאסול, קארול), אלא בעיקר בכשלי קונספטואלי – הם פשוט התעקשו להמשיך "כרגיל", אבל בלי ביג-3 ובלי קוואי זה לא היה מעשי.

      1. מיקי, נראה איזה גיבורים תהיו בלי פופ, התרגלתם להכי טוב, נראה מה מאמן אחר יעשה כי זה יגיע ולדעתי בקרוב.
        לגבי הכישלון באליפות העולם הוא לגמרי על השחקנים. זה היו הסלטיקס (המקומבהצוקמקים) מחוזקים. כבר אז ראו שקמבה מתאים לקבוצות קטנות, לא לכאלה שיש להם אוריינטציית פליאוף ובטח שלא לקונטיינדריות. ראה את ההצלחה של הסלטיקס בתחילת השנה כשקמבה היה בחוץ. בדיעבד טרי רוזייר היה מתאים יותר לדי אן איי של הקבוצה וכן אני יודע שהחיוך של קמבה עושה את JB ו JT, עלי הוא כבר לא עובד.

          1. אני מתייחס למה שכתב אוהד הספארס לעיל לגבי האפשרות שיפרוש, רק הגבתי פה.
            אני עדיין מחזיק מהשועל סופר מאמן.

            1. 👍

  10. ברוך לאחרונה יש לך איירבולים אבל צודק לגבי אייטון.
    עם כל הכבוד לכריס פול איתו הם לא יראו טבעת. המטרה בסאנס היא טבעת בשנים הקרובות אני מניח ובלי שאייטון הופך לשחקן ברמה או קרוב לרמה של דיוויס או אמביד אין להם סיכוי לראות טבעת. את בוקר כסופרסטאר כבר יש להם.
    אז גיא יכול להתבשם מהפיק אנד רול וסקרינים שלו ותרומתו הקבוצתית ודברים שלא רואים בסטט אבל בסוף צריך להביא הביתה 25 ו13 לפחות בשביל טבעת על בסיס יומיומי וקריירה.
    לכריס פול יש מחיר והסאנס משלמים אותו בדמות אייטון כי במקום שאייטון ילמד לשחק תחת לחץ לקבל החלטות להוביל להתפתח לפתח מובים הוא הפך לקאפלה נותנים לו כמה לובים על ההתחלה לקחת כמה ריב ורים פרוטקטור זהו.
    זה תפקיד שמתאים לנגרים לא לשחקנים עם טכניקה כמו שלו גודל וגובה ויש לו גם יד טובה מחצי מרחק ואין לי סםק שיכול לפתח גם שלשות אבל מי יתן לו לזרוק שלשות שהוא בקושי מקבל כדור לפוסט.
    אז הסאנס היום מצליחים יפה אבל התשלום על ההצלחה הזאת יהיה בשנים הבאות ולדעתי הם טועים בהחלטה הזאת כי לא כריס פול יביא להם טבעת או הצללחה גדולה בפלייאוף.
    שלא נדבר על זה שכל התאגיד מכוון לשיחת פול mvp פול הכוכב של הסאנס….מעניין מה מרגיש בתוכו דווין בוקר….אני אומר לכם שהוא רותח…..ולא מהסיבות הנכונות.
    ימים יגידו

    1. אני ממליץ על לצפות קצת יותר הסאנס משחקים.
      התפקוד של אייטון שונה לגמרי מזה של קפלה.
      כן, כפי שכתבתי לא פעם,
      אני בהחלט אשמח לראות יותר אייטון.
      .
      אבל צריך לזכור –
      אייטון בן 22.
      לצורך השוואה,
      אמביד בן 27.
      .
      יש לאייטון מגוון יכולות מרשים. אני בהחלט רואה איך התפקיד שלו יצמח בעונות הבאות.
      .
      בוקר מקנא.
      ראית את הסאנס בראיונות?
      הקשבת למה שהם אומרים, וחשוב יותר –
      איך הם אומרים את זה?
      .
      (כנראה, לא)

        1. Pr, לא pc. יש הבדל.
          ולכן כתבתי על "איך" ולא רק על "מה".
          .
          עכשיו, אני יודע של אתה יודע מה כל שחקן חושב (ע"ע המסיבה של באטלר),
          אבל לתחושתי, במקרה הנ"ל אתה טועה.

  11. לגבי פופ הוא די מיצה. פעם הוא היה חוגג עם נגרים אבל הכשרון בליגה נהיה מפלצתי ככה שפופ כבר שנים לא מצליח להחביא את חוסר הכשרון בקבוצתו.
    הוא עדיין המאמן הכי טוב בליגה לדעתי אבל בספרס אין לו מה לחפש כדאי לו לחפש קבוצה עם איזה כוכב או שניים. לשנות אווירה לאוורר את האורווה הבנתם בקיצר.
    יכול להיות מעולה אם יחליף את הבוט בבוסטון ולבנות שם קבוצת אליפות. מה שכן נראה לי שאין לו כוח לזה.
    נכון שקאווי כנראה סורס על ידו ולא נתנו לו להשתולל כמו שרצה אבל לא חושב שזו הסיבה שעזב אלא כי הוא רצה רק אל איי וככה החליט ולא משנה מה פופ היה עושה.
    הוא גם לא ליקק לו מספיק כנראה.

  12. 60 נקודות לטייטום על הספרס ניצחון זה ניצחון ו60 השחלות זה מכובד….
    על מה הם חוגגים? אני במקומו נכנס לדיכי כמו דוקידוק,הם צריכים לדרוס כל משחק.
    משהוא בסלטיקס חולה קשות(כנראה הבוט)
    אני מעריץ את פופ בתור מאמן ומאוד אוהב את הציניות עם ההומור השחור,שיעבור לניהול כבר,מספיק,

    1. הבעייה ש-לה ליגה לא מעניינת. זה אפילו חינם בספורט 1 עד כדי כך. ליגה של שתיים וחצי קבוצות, שנה שעברה לקחנו – לא קפצתי למזרקה בכיכר רבין 😀 בגלל זה פלורנטינו ולאפורטה רצו סופרליג.
      ליגת האלופות יהיה אש! אני אוהד ריאל וצ׳לסי אז ניצחתי/הפסדתי 😀🤦‍♂️ הבעייה שסיטי זה באיירן 2020 קבוצה עם כוכב וחצי ושיטה רצחנית. תבדוק מה הם עשו ב-30 משחקים האחרונים. דה דברויינה השתלט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט