הסאנס נגד הג'אז ושורה של משחקים קריטיים למאבקי המיקום בפלייאין ובפלייאוף ביום שישי הגדול המוקדש לקורבנות אסון הר מירון / דור בלוך

הסאנס נגד הג'אז ושורה של משחקים קריטיים למאבקי המיקום בפלייאין ובפלייאוף ביום שישי הגדול המוקדש לקורבנות אסון הר מירון / דור בלוך

אני מבקש להקדיש את הפריוויו והסיכום של משחקי הלילה לקורבנות אסון הר מירון, שנתנו אמון במוסדות המדינה שמוודאים את בטחונם ובטיחותם באירוע דתי המוני ומצאו את מותם הטראגי.

בקרב קהילה בה חברים לא מעט שומרי מצוות וחרדים, אני גם מבקש מכל הזקוק לכך בכל לשון של בקשה – אל תישארו לבד – מוקדי ער"ן תוגברו ומאוישים כדי לעזור למי שזקוק לכך להתגבר על ההלם והטראומה, מספר הטלפון הוא 1201 והמוקדים מאוישים 24 שעות ביממה.

לבסוף, רוצה להפנות את תשומת לב כל הקוראים לכך שתושבי הישובים הדרוזים והערבים הסמוכים הציעו את ביתם למי שצריך להתרענן או לנוח לפני החזרה הביתה אחרי הטראומה ולאור בעיות התנועה ביציאה מהאיזור, לתושבי תל אביב שעומדים בתורי ענק בכיכר רבין כדי לתרום דם לאור הצורך שנוצר כתוצאה מהאירוע.

רוצה לאמר, אנחנו לא שונאים אחד את השני, הרוב המוחלט של אזרחי ישראל מגלה סולידריות מרשימה כלפי האחר, יש מיעוט קטן ששונא שנאה עזה ויוקדת את האחר, ונהנה מהון פוליטי כתוצאה מהשנאה הזאת ולכן מנסה ללבות אותה.

אל תתנו לו.

וכעת, בואו ניגש אל האקשן!

2:00 פילדלפיה 76'ס (21-41) – אטלנטה הוקס (29-34):

עם 3 הפסדי חוץ רצופים מול יריבות מהמזרח, וכאשר המאבק על המקום בפלייאוף במזרח עדיין בעיצומו, ההוקס מגיעים למשחק חוץ מול פילדלפיה שעדיין נמצאת רק 1.5 משחקים אחרי ברוקלין במאבק על המקום הראשון במזרח, ויתרון הביתיות בגמר מזרח פוטנציאלי, שנראה כרגע כמעט בלתי נמנע.

ההוקס עומדים בפני תיאוריית יואינג משלהם, כאשר לאחר שההתלהבות הראשונית מהחלפת המאמנים דעכה, פציעתו של טריי יאנג, והמעבר של בוגדנוביץ' לתפקיד הרבה יותר דומיננטי סיפק את הניצוץ שאפשר לטלנטה המשיך להחזיק מאזן חיובי בעשרת המשחקים האחרונים, ולהישאר משחק אחד מתחת לניקס שמקום ה-4, משחק אחד מעל הסלטיקס וההיט שנמצאים במקומות ה-6 וה-7.

הוקס הפתיעו את ה-76'ס במאבק הראשון בין השתיים העונה, רק כדי לחטוף 44 הפרש מפילי במשחק האחרון בין השתיים שנערך לפני יומיים. באותו אולם בו יתקיים המשחק הלילה. ללא בוגדנוביץ' שנח במשחק הזה, לאטלנטה שהציגה קו אחורי פחות ממרשים עם לו וויליאמס, גוודוין וסלומון היל פשוט לא היו תשובות להגנה הטובה בליגה, בעוד משחק נפל של גלינרי, אחת מאכזבות העונה של אטלנטה שקלע 1 מ-9 במשחק.

אטלנטה ממשיכה לסבול ממכת פציעות דיי מחרידה וצפויה לחסור הערב את האנטר, סנל, רדיש, הורטר ואת שני הגארדים הטובים ביותר שלה – בוגדנוביץ' ויאנג, מה שלא אמור להשאיר לה סיכוי.

הימור: פילי ב-20

2:30 בוסטון סלטיקס (30-33) – סן אנטוניו ספרס (30-31):

בוסטון נאבקת בשיניים להימנע מהפלייאין, ותארח הלילה את הספרס, שבהיעדר ריצה מטורפת של הפליקנס אמורה להיות שם, אבל גם המיקום בפליי אין חשוב. הספרס נמצאים בשוויון עם ממפיס על המקום ה-8 שמשמעותו צורך לנצח אחד מתוך 2 כדי להעפיל.

שתי הקבוצות מחזיקות באותו מאזן – 4-6 בעשרת המשחקים האחרונים, אבל בעוד הספרס נצחו 3 מ-4 האחרונים שלהם, הסלטיקס שהם פשוט אכזבה מטורפת הפסידו 3 מה-4.

מבחינת כשרון אישי אני לפחות חושב שהסלטיקס מוכשרים בהרבה. קו אחורי של קמבה, פורנייה, טייטום ובראון, עם הקפיצה שהאחרון עשה העונה היה אמור להיות שווה הרבה יותר, אבל כמו שביל סימונס מרבה לאמר בפודקאסט שלו, יש בקבוצה הזאת איזשהי רכות, באופן פרדוקסלי יכול להיות שטיפוס כמו רג'ון רונדו היה יכול מאוד לעזור להם, והתוצאה היא שמול קבוצות חזקות הסלטיקס הרבה פעמים פשוט being bullied ובמשחקים אחרים הם מצליחים לחלץ הפסד ממלתעות הנצחון.

משחק כזה היה המשחק האחרון בין השתיים בו ההגנה של הסלטיקס אפשרה לספרס 56% מהשדה ונצחון סופר דרמטי אחרי משחק צמוד בו הסלטיקס הובילו לאורך כל המחצית הראשונה רק כדי לאבד את היתרון בשנייה, לחזור למשחק וכמעט לנצח אבל לבסוף למצוא את עצמם שוב בצד המפסיד של משחק צמוד.

מי שבלט בספרס במשחק הזה הוא דרוזן, ופה עולה שאלה לגבי מה בעצם הספרס מנסים לעשות. ההיפרדות מאולדרידג' הייתה מתבקשת (אם כי עולה שאלה לגבי הצורך להיפרד משחקנים כאלה בלי לקבל כל תמורה, לפחות איזה בחירת סיבוב 2 או משהו), אבל כרגע הספרס למעשה נשענים על דרוזן בהתקפה באופן דיי מוחלט, והשאלה הנשאלת היא האם הסיכוי להגיע לפלייאוף העונה עדיף על מתן דקות קלאץ' רבות יותר ונגיעות רבות יותר לג'ונסון, מארי, וווקר שעתיד הקבוצה תלוי ביכולת שלהם או לפחות בערך הנתפס שלהם בליגה בטריידים עתידיים.

הימור: בוסטון ב-5

2:30 קליבלנד קאבלירס (41-21) – וושינגטון וויזארדס (34-28):

בשבוע שעבר היה לנו דיון נרחב על וושינגטון, הריצה המטורפת שלה כדי להתמקם במקום שמוביל לפלייאין, וחשיבותו של ראסל ווסטברוק לריצה הזאת ואני לא רוצה להרחיב על כך יותר מדי שוב, אבל אני כן רוצה להגיד דבר אחר.

כל המומחים אמרו לוושינגטון תעשו טרייד על ביל, קבלו נכסים תבנו מחדש, זאת הדרך החכמה לעשות דברים, אבל וושינגטון מראה שמה שנדמה לנו שאנחנו יודעים על קבוצה היא לא תמיד האמת, וושינגטון חשבה שבשילוב של ווסטברוק וביל יש מספיק כוח שיכול לקחת אותם עד לפלייאוף ולייצר אווירה חיובית, אווירה שבה שחקנים צעירים יכולים להתפתח, ולמשוך כשרונות שקשה למשוך כשהתחושה היא שאתה מגיעה למועדון שכל מה שיש בו הוא אדמה חרוכה. ימים יגידו האם סגנון המשחק שווסטברוק וביל כופים יפגע בהתפתחות הצעירים, והאם ביל באמת ישאר wizard for life כפי ששמעתי את ה-GM שלו אומר, אבל המקרה הבאמת מופרע של וושינגטון שנצחה 9 מעשרת המשחקים האחרונים שלה צריך ללמד אותנו צניעות בבואנו לדרוש מקבוצה ללכת אל הטאנקינג, במיוחד כשמדובר באסטרטגיה בזויה שהורסת את הליגה והמשחק.

עוד ראוי לציין שהוויזארדס עשו את הריצה שלהם ללא האצ'ימורה, כשרון נהדר אם תשאלו אותי, ויהיה מעניין לראות עד כמה הוא יתרום להם בהמשך, והאם זה לא יבוא על חשבון גלפורד שהתגלה במפתיע במסגרת הריצה הנוכחית כסנטר יעיל וחוסם נהדר.

את קליבלנד, שהפסידה 4 משחקים ברציפות ופ-8 מעשרת האחרונים שלה אני מכניס ברשותכם לאותה הרשימה יחד עם יוסטון ודטרויט כקבוצות שאני לא מעוניין לדבר עליהן בשלב זה.

הימור: וושינגטון ב-12

3:00 ברוקלין נטס (20-43) – פורטלנד טרייל בלייזרס (28-34):

למי שהיה צריך תזכורת מה קורה לשחקנים שמשחקים לצד כשרונות על כמו קווין דוראנט היה צריך להסתכל על ג'ונסון במשחק נגד אינדיאנה. במשחק שבו קיירי והארדן לא שותפו, לדוראנט היו 42 נקודות, אבל עצם תשומת הלב שהוא מקבל ב-36 הדקות שלו על המגרש, אפשרו לאליז ג'ונסון, ששיחק עד היום 43 משחקים בליגה וקלע 0.9 ו-2 נקודות למשחק בשתי העונות הראשונות שלו, לתת משחק מטורף של 20 ו-21.

וכשמדברים על ברוקלין כפייבוריטית זאת הסיבה, כשיש לך שלושה כשרונות התקפיים חד פעמיים כמו דוראנט, קיירי והארדן, זה לא רק העובדה שאין לך דרך למנוע מהם לקלוע 90 נקודות ביחד אם הם בריאים, זה גם שאין לך שום דרך למנוע זריקות טובות משחקנים אחרים, ואני לא מדבר רק על שחקני NBA בכירים יחסית כמו האריס וגריפין, כפי שכתבה מצוינת בהארץ השבוע הזכירה לנו, כל מי שמשחק ב-NBA הוא אחד מ-400 השחקנים הטובים בעולם, השפיץ של השפיץ, כל אחד מהם יכול לעשות נקודות ממצבים נוחים, ואלוהים יודע, שהם יקבלו הרבה מצבים נוחים.

בצד של פורטלנד, זה דיי מדהים עד כמה חזקה הקריסה של הקבוצה הזאת. עם 7 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים ההם כבר משחק שלם מתחת לדאלאס שממוקמת במקום ה-6, ו-2 מתחת ללייקרס שבחמישי. אם הם לא יסובבו את הספינה ומהר, הפלייאין מחכה להם עם משחקים מאוד מאוד לא פשוטים מול שתי מבין ממפיס, סן אנטנויו וגולדן סטייט, ובכושרם הנוכחי, קשה להמר עליהם במצב הזה.

הימור: ברוקלין ב-20

3:00 ממפיס גרילזיס (30-31) – אורלנדו מג'יק (43-19):

ממפיס שדווקא הייתה בכושר טוב לאחרונה ונהנה מיכולת יציבה של ולנצ'יונס, מחזרתו של ג'ה מוראנט ומיכולת טובה יחסית של טריפל ג'יי, חטפה ב-4 הימים האחרונים שתי תבוסות מאוד לא נעימות מדנבר ופורטלנד (אותה היא ניצחה פעמיים) שהזכירו משהו שאני מדבר עליו מתחילת העונה – לממפיס אין קלעים אמינים.

מול פורטלנד היו להם 28% משלוש ואפשר לייחס את ההפסד גם ואולי בעיקר להגנה שהייתה בערב חלש, בל מול דנבר הם עמדו על 12.5% מחוץ לקשת, והעובדה שאין להם קליעה אמינה תפגע מאוד ביכולת שלהם לרווח את המשחק בשביל החדירות של מוראנט והסיומת הטובה של ולנצ'יונס בקרבת הטבעת.

הלילה כל זה לא ממש אמור לשנות, כשהם פוגשים את אחת מנמושות הליגה, שלאחר שהתפרקה מנכסיה בטרייד דד ליין, ועשתה את הפלברה המחוייבת של – "אנחנו עדיין נלחמים" חטפה 8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים.

הימור: ממפיס ב-12

4:00 שיקאגו בולס (36-26) – מילווקי באקס (24-38):

עד המשחק מול יוסטון, מילווקי דיי שייטה בדרכה לסיים במקום ה-3, היא ידעה שבמונחי עונה סדירה היא טובה פחות מברוקלין ופילי, וניסיון השנתיים האחרונות לימד אותה, שזה גם לא כל כך משנה, בסופו של דבר מה שמשנה זה כמה בריא אתה וכמה מוכן ומתאים לפלייאוף אתה בנוי.

יאניס נתן מספרים שהזכירו את עונת ה-MVP, ולפחות נותרה תקווה שכשיאניס, מידלטון, הולידיי וברוק לופז ישחקו ביחד באופן עיקבי ורציף בפלייאוף, החיזוק ההגנתי שבהגעתו של הולידיי יכפה על העובדה שהעומק ההתקפי של הקבוצה נשען על שחקנים כמו בובי פורטיס, ברין פורבס, דיוינצ'נזו וקונטון, כלומר, אין להם עומק התקפי.

אבל אז בא המשחק מול יוסטון החלשה, ובמסגרתו שתי בשורות רעות. הראשונה – יאניס נפצע, הפציעה לא נראתה חמורה במיוחד, ועדיין אחרי שכבר החמיץ 6 משחקים בגלל פציעה, פציעה נוספת רק מוסיפה כאבי ראש לפרונט אופיס של מילווקי. שנית, הבאקס חטפו 143 נקודות מאחת הקבוצות החלשות בליגה כשהם פשוט לא מסוגלים לעצור אף אחד, התרחשות כזאת כשאנחנו כבר ממש בישורת האחרונה לפני הפלייאוף היא בהחלט מטרידה.

הלילה היא תפגוש קבוצה שצריכה את המשחק הזה הרבה יותר ממנה, כאשר השתיים עוד צפויות להיפגש פעמיים נוספות לפני סוף העונה. הבולס שמאכזבים מאוד מאז מהלכי הטרייד דד ליין שלהם, שהנחיתו את ווצ'ביץ' בשיקאגו, והזניקו את הציפיות, נמצאים שני משחקים אחרי וושינגטון ו-3 אחרי הפייסרס הממוקמות במקומות ה-10 וה-9 בהתאמה ואם הם עוד רוצים להגיע לפלייאין, הזמן הוא עכשיו.

הימור: שיקאגו ב-5

5:00 פיניקס סאנס (18-44) – יוטה ג'אז (17-45):

במשחק שבעולם ללא העיר לוס אנג'לס היה יכול להיות גמר מערב נפלא, תארח פיניקס סאנס את יוטה ג'אז. השתיים שהיו הראשונות להבטיח את מקומן בפלייאוף במערב, נמצאות במרחק של משחק זו מזו, כאשר הסאנס מובילים ב-2 משחקים נוספים על הקליפרס שעדיין לא הרימו ידיים במאבק על אחד משני המקומות הראשונים.

אבל כאשר במערב דנבר הפצועה מחזיקה עדיין את המקום הרביעי לעומת הלייקרס שאמורים לקבל את כוכביהם בחזרה נמצאים עדיין במקום ה-5, ממש ממש לא ברור באיזה מקום אתה רוצה לסיים. בכל מקרה נדמה לי שעבור קבוצות מנצחות, זה רחוק מדי מכדי לעשות חישובים כאלה ואתה פשוט משחק כדי לנצח.

זה בוודאי היה המקרה במשחק הקודם בין השתיים, אולי המשחק האיכותי ביותר שראינו העונה, ובו הסאנס גברו על הג'אז במשחק צמוד והנחילו להם הפסד שני העונה במפגשים ביניהן, והג'אז ירצו מאוד להימנע מסוויפ הלילה.

אבל על המשחק הזה, כמו על כל כך הרבה משחקים העונה תעיב היעדרותו של סופרסטאר – דונובן מיטשל מהג'אז ויהיה מעניין לראות האם המשמעות תהיה הישענות רבה יותר על רודי גובר, או חיפוש פתרונות יצירתיים בקו האחורי, בעיקר מעניין יהיה לראות האם בוגדנוביץ' יקח על עצמו יותר גם ביצירה ולא רק בקליעה.

בכל מקרה היעדרותו של מיטשל הופכת את פיניקס לפייבוריטית במשחק הזה.

הימור: פיניקס ב-5

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (26-36) – סקרמנטו קינגס (37-25):

אני רואה את תפקידי בפריוויו למשחק הזה בלצנן את התלהבותם של חברי מועדון ל.ל.ל.

אז כן, הלייקרס עם 6 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים וממוקמים במקום ה-5, שהם רק 2 משחקים מהפלייאין, לכאורה ככל ולברון ייעדר שבוע נוסף ופורטלנד תתאפס על עצמה הלייקרס בהחלט יכולים להיות בבור שייצר להם פחות מנוחה ויותר עומס בדמות משחקי הפלייאין לפני שבכלל יגיעו לפלייאוף.

אז כאמור, תנו לי להרגיע אותכם – זה לא יקרה. הלייקרס מנצחים בדיוק כמה שהם צריכים לנצח כדי להבטיח את המקום ה-5 במערב, ונתנו לי להגיד לכם משהו, הכלפים מסתדרים ללברון באופן שהוא אפילו לא היה יכול לחשוב עליו. הלייקרס שלו ישחקו בסיבוב הראשון מול דנבר ללא מארי וינצחו במה שיראה קשה, מין 2-4 כזה עם הפרש ממוצע של 8, אבל למעשה הם ינוחו דיי הרבה על המגרש.

אז הם יגיעו לחצי גמר המערב מול הסאנס להם אין שום תשובה לכוח של הלייקרס בצבע, ובגמר המערב יגיעו מול יוטה או הקליפרס שיגיעו סחוטות אחרי שהתישו אחרת את השניה בחצי גמר המערב. כך שחברי ה-ל.ל.ל, תנו לי להגיד לכם – אל תצפו לכלום מהמערב, כל תקוותינו על ברוקלין, אם בהארדן תיפול שלהבת, אין לנו הצלה.

הלילה הם יפגשו את סקרמנטו, הקבוצה שנאלצת לראות את בוגדנוביץ' מככב מדי לילה באטלנטה כשהם נאלצים להיזכר שהם לא קיבלו כלום עבורו. הקינגס כבר מזמן חושבים על הקיץ והם ניצחו רק 3 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. בהמשך לפוסט הכובעים של חגי,
    ולאחר הבטחת מקומה של הסאנס בפלייאוף לראשונה זה יותר מעשור,
    אני מרשה לעצמי להביא ציטוט של דור "שעון שוויצרי" בלוך:
    .
    "אני ממשיך להיות קצת סקפטי לגבי השאלה כמה רחוק אתה יכול להגיע עם הציוות של בוקר ואיטון בתור השחקנים המובילים שלך."
    .
    במשך השנים הסאנס לא נתנו לנו, אוהדיהם, הרבה רגעים של נחת, רגעים של TOLD YOU SO מספק…
    .
    אז רגע לפני ההתרסקות בפלייאוף ,
    אני לא מוותר על סיפוק זול …
    .
    (קצת יותר ברצינות – התשובה היא "רחוק. רחוק מאוד".)
    .
    תודה, דור.
    צל"ש על הסולידריות,
    תודה על הפריוויו.

    1. אבל הוא צדק לחלוטין.
      בוקר ואייטון בתור השחקנים המובילים לא היו מגיעים לכלום.
      הגיע פול, גרם להרבה מאיתנו לאכול כמה כובעים, וציוות שלו עם בוקר בתור שחקנים מובילים, עם צוות משנה חזק, מביא אותם רחוק.
      אייטון? לגמרי שחקן משלים.
      הציטוט של דור, כפי שמובא כאן – עומד במבחן הזמן.

      1. הם עדיין לא הגיעו לכלום, עונה סדירה אחת טובה לא אומרת שום דבר, להגיד לך שאני רואה את הקבוצה הזאת מגיעה רחוק בלי קפיצה משמעותית של אייטונג לא יקרה, והופכים אותו לקאפלה, עונה סדירה זה לא פלייאוף ובסאנס ילמדו את זה מהר מאוד על בשרם, בטח שהלוזר פול איתם בפלייאוף.

      2. נו בחיית אמרת שלא צפית בהם בכלל העונה.
        הבינוניות של אייטון היא לא מעט באחריות cp3. דווקא הגנתית הוא הפך להיות חתכת מגן והכישרון הנתקפי לא נעלם

          1. אשך צודק פה הוא אופציה שלישית רביעיית בהתקפה שלהם
            .
            אי אפשר להגיד שהוא שחקן מוביל כאשר הוא זורק זריקה אחת יותר מברידגס למשחק ושני זריקות יותר מקמרון ג’ונסון וקראודר, והוא גם לא אחראי לניהול משחק אפשר להגיד באותה נשימה שקראודר ובוקר שחקנים מובילים.
            .
            פול חתך לו את הביצים ממש כמו במשחקי הכס לא ראיתי דבר כזה, רק חסר שיקרא לעגל הודור

            1. הסאנס קבוצה. ואייטון, יש לו חלק משמעותי בהצלחה.

          2. דרך אגב לגי בגלל שאתה עוקב אחרי כל מילה שלי אני חושב שאייטון בקבוצה אחרת שחקן של 24 נקודות בשינה ושהפוטנציאל שלו עצום, רק שבסאנס הוא לא ממומש

  2. כל הכבוד דור!
    אירוע מזעזע, עם נגיעה אישית עם חבר מחו"ל שבנו היה במתחם האסון ולא ידע את נפשו מדאגה, הסוף טוב במקרה שלו לפחות, אין לי חשק לדבר כדורסל, אז אוהב את כולם שבת שלום.

  3. לא חושב שהקריסה של ממפיס קשורה לכך שאין להם קלעים אמינים, אלא דווקא לזה ש-JJJ חזר לפני 4 משחקים והוא פשוט מחריד משלוש עם 4-21 (כולל 2-10 במשחק האחרון), וגם ווינסלו שמשחק כרכז המחליף (במקום טיוס ג'ונס) הוא פשוט לא טוב. הדבר מוביל לכך שהרכב הספסל החדש, שבמשך העונה היה נהדר (מלטון עם 44% ב-4.1 זריקות, ביין עם 45% ב-3.5 זריקות במהלך העונה), ממש נוראי על המגרש לאחרונה.

  4. תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
    .
    "שלושה כשרונות התקפיים חד פעמיים" זה אמנם אוקסימורון אבל הוא מדויק להפליא. מעתה אמור "פרדוקס הנטס". אבל בהנחה שקיירי והארדן לא משחקים, קשה לי לראות את דוראנט המחלים מתאבד על הפרקט בבק-טו-בק, ולכן פורטלנד ינצחו הלילה. גם מילווקי בבק-טו-בק, אבל אחרי ההשפלה של אתמול כנראה ימצאו את האנרגיות לנצח.
    .
    רכים ככל שיהיו קשה לי להאמין שננצח את הסלטיקס בגארדן.
    .
    פיניקס תנצח, ואאל"ט תעפיל למקום הראשון. בהנחה שתישאר שם עד הסוף, תגבר על פורטלנד או ממפיס או גולדן סטייט. לאחר מכן תגבר, כן כן, אתם קוראים נכון, על דנבר הפצועה בחצי הגמר, ("לעולם לא נדע", השיב יוקיץ' המאוכזב לשאלה מה היה קורה אילולא מארי נפצע, "אבל לפחות הפעם השופטים לא היו נגדנו. גם משהו"), ובגמר המערב, במשחק השביעי, על חודה של נקודה, על הלוזרים הנצחיים של הקליפרס ("קצת מרגיש לי מוזר", הודה כריס פול כשנשאל על כך שהגיע לראשונה לגמר איזורי, וכך גם הקליפרס, אבל משני עברי המתרס, "אבל זה הכדורסל"). מה יהיה בפיינלז? אגלה לכם מאוחר יותר….

    1. בוא מיקי, בששת המשחקים האחרונים הפסדנו לאוקלהומה, שרלוט, ברוקלין (הגרסא הפסחת שלהם), ושיקגו. אנחנו קבוצה יותר טובה ממכם, אבל אם נפסיד זה בהחלט יהיה מעצבן, מכעיס והכל, אבל, לצערי, מפתיע זה לא יהיה.

  5. מייס, פרננדו, אוקונגו, נייט, דאן זו החמישייה שההוקס צריכים לעלות איתה. חבל לסכן שחקנים סתם בפציעה מיותרת וטוב לפילי שיתנו לנו קליר פאת נגמור את זה ברבע ה-1 ואז גם אנחנו נכניס את דוויט והחברים שגם לנו לא יהיו פציעות מיותרות.
    פילי קל

    מאנו אולי אתה והאשך תעשו טובה ותנגבו את רזיאל (סורי רזי אבל לא רוצה שתעברו את ההוקס 🙂 אבל אתם כאלה פסחים שבוסטון ינצחו בצמודה לצערי.

    רק שווש לא ימעדו מול הקאבס וראס חייב טריפל עליהם אחרי שמפגש קודם עצרו אותו בריב'.

    הנטס היום יפסידו לפורטלנד דיים יחגוג

    ממפיס ינגבו

    הבאקס ינגבו אם יאניס ישחק וגם אם לא 🙂

    הסאנס ינגבו את יוטה

    הלייקרס יקבלו קליר פאת מוולטון וינצחו

    תודה דור

    קצת מסיפורי ET מהיום בבוקר לצחוק קצת

    הבוקר יצאנו לאימון ב7:45 שהיה אמור להימשך כ-3 שעות. אך אחרי אימון כושר של 45 דק. הגיע ילד למגרש וראיתי שיש לו קצת מושג, מגיע לסל, קולע, מכדרר סביר, שאלתי לגילו ענה 10. שאלתי אותו אם זורם ל1 על 1 מול ET אמר שכן.
    הוחלט על משחק עד 5.
    הבחור היה היריב הכי חזק של ET עד כה, מהיר יחסית ושומר חזק אבל ET העלה את הרמה מולו חבלז ושיחק כמו מטורף ולקח אותו לשיעורי סטפס דרגת מתחילים. קלע עליו סלים בדרגת קושי גבוהה רובם וניצח 5-2.
    הסל האחרון לקח לו שעה לקלוע, פיספס איזה 7 סלים בטוחים והם כבר היו כ עייפים שניהם אבל המשיכו לשחק חזק וקשוח.

    להלם היילייטס

    סל מס 1
    https://youtu.be/TavZfs47WeA

    סל מס 2

    https://youtu.be/ynePqGrRue4

    סל מס 3
    https://youtu.be/0LPcXCVDKlI

    סל מס 4

    https://youtu.be/C5214qVybwY

    סל מס 5

    https://youtu.be/dDoaAShHaPE

    סל מס 1 של היריב

    https://youtu.be/GQHAWloyxrw

    סל מס 2 של היריב

    https://youtu.be/zjyMByL971Q

    ריקוד משובח עם סוואג (לימדתי אותו הטעיית גוף עם הרגל גם והוא מזיז פה רק רגל קדימה חחח שפך אותי מצחוק אבל יצא יפה)
    https://youtu.be/cjDO-0_8DMk

    קרוסאוברים קטלניים שנגמרו בהחטאות לצערי כולל אחד לקרש סטייל פול גורג
    https://youtu.be/mjkjDYzElkw

    https://youtu.be/7UTuGsrcm6I
    https://youtu.be/Sv5GMhtnPMk

    https://youtu.be/leb9HRsAmzk

    גג ראשון בקריירה בגיל 5 ו-8 חודשים
    https://youtu.be/o0rozdLfcDQ

    שיעורי סטפס

    https://youtu.be/wqwY17lltGg

    https://youtu.be/iaZZtTXN8ko

    https://youtu.be/ZJMCkw_YTwo

    https://youtu.be/09Cwu1Yfmiw

    https://youtu.be/8VioFa4DBFw

    https://youtu.be/2ec8h6zkdOo

    https://youtu.be/68mPzfc2GA8

    https://youtu.be/CVAC8Y1XjLc

    https://youtu.be/Tyc6lUdB5eg

    https://youtu.be/qmhFUbiXfGM

    https://youtu.be/S8JTpdG9CNs

    https://youtu.be/sZRsAqa8euo

    קצת הגנה לאוהבי הגנה

    https://youtu.be/kt2I4XPAaTw

    https://youtu.be/FiVOVWhr1jk

    https://youtu.be/PQqqhkkG8G8

    https://youtu.be/6EmxPVbbxZs

    https://youtu.be/P-eurl-7Zwk

    https://youtu.be/yRVpSSLBq60

    https://youtu.be/mM7rgFuCvi0

    https://youtu.be/IK8J6XrA2M8

    https://youtu.be/g7Ae23ICZ6w

    https://youtu.be/DH3bzZ3Bt5A

    https://youtu.be/7EhIQGMV6x8

    https://youtu.be/MQDNU6SSBxA

    https://youtu.be/Ra0w80Pbocc

    https://youtu.be/a_mHXMwYGT8

    אולם לא רק בכדורסל עסקינן ET שולט גם בכדורגל ביד רמה בגן שלו. מידי שבוע אני מארגן משחק בין ילדי הגן. בד"כ זה 7 על 7 שאני השוער כי השער גדול מאד ואי אפשר לשים שם ילד, צריך מישהו קצת גדול.
    השבוע הזדמן לשחק על כל המגרש כי הגדולים לא היו אז ביקשתי מ2 בני 15 שהיו שם לשמש כשוער לכל קבוצה והם הסכימו. התחיל 9 על 9, בהמשך הצטרפו 2 בני 11 לכל קבוצה ויצא משחק של 11 על 11 כראוי.
    שמתי כל אחד מבני ה11 לקבוצה אחרת כי אני מכיר מה הכוחות כבר שיחקו איתם בעבר והיה משחק ברמה גבוהה (ילדים שלא יודעים מה לעשות ומפחדים ממגע שובצו להיות בלמים 🙂 )
    קבוצת ET ניצחה 10-7 במשחק כאשר ET כובש 2 שערים והילד בן 11 הטוב עם 8. בקבוצה השנייה שבן ה11 הכי טוב היה אצלם שם 7 שערים.

    שער 1

    https://youtu.be/ee9xL3IsX48

    שער 2
    https://youtu.be/bJyNbdxmFhs

    מחמיץ מול שוער פעמיים
    https://youtu.be/VbGTwiMlDTE
    https://youtu.be/LMbsct3vyG0

    מנסה לסחוט פנדל

    https://youtu.be/xfMCZWtrTvM

    חילוץ לגול

    https://youtu.be/N3aN4qrisBI

    השער הכי יפה במשחק של בן 11

    https://youtu.be/eQAc9M-fKx0

    מס 2 בגן שלו-תראו איזה טכניקה (אני תמיד שם אותם אחד נגד השני שיהיה כוחות, הבעיה שלו שהוא רוצה להיכנס עם הכדור לשער ולא בועט רק רוצה להעביר חחח, גם לאייל יש אותה בעיה אבל הצלחתי להפחית לו את זה 🙂 )
    הפעם היו באותה קבוצה כי בקבוצה השנייה היו כמה גדולים
    יש לו אחד גם הבלונדיני הקטן עם החולצה הצהובה זה גאטוסו 2- הוא כזה קטן חצי מכולם בגודל ואין בו פחד ומורא, מחלץ כדורים עילאי, לא פוחד לתקל ולהיכנס בגדולים חחח, כושר גופני מצויין, קשר אחורי מלידה

    https://youtu.be/6kooUmalh7o

    https://youtu.be/gmqTtbPRpmk

    1. יפה מאוד חבריקו. צפיתי במדגם. תסנן בשביל האדם העובד 😀 יש לו כידרור מצויין, רואים למשל שהילד ממול לא נוגע בשמאל.
      הבעייה בארץ זה קליעה – לא יודעים ללמד. נושא לדיון אחר. אם תצליח איכשהו להנחיל לו קליעה – בכל גובה הוא יהיה נכס לעל מאמן.
      בכדורגל זז יפה מאוד – הצלילה לא הייתה מביישת את ניימאר 😂😂 אבל למה חולצה של ברצלונה? ללכת מיד לקניון מלחה לקנות לו חולצה של קאסימירו.
      .
      לגבי הערב – תודה הפריוויו דור.
      ווש במוקש רציני. קליבלנד מנחוסים. ניצחון חובה. יהיה אש.
      לגבי נטס-פורטלנד: גם בלי השלושה הנטס אדירים. מיליון כלים התקפיים, נאש וד׳אנטוני רותחים. ניצחון לברוקלין מובטח 🙂
      הסאנס ויוטה בקרב חשוב. הלייקרס מרחפים שם באיזור ה-7-6-5 וזה מפחיד! בלי קשר כתבתי כבר אתמול במוצהר מה שמאנו היום פוחד להגיד אבל אמר (פוחד מזרועות התאגיד חחחח 😀) – יש לי הרגשה שלברון חוזר מאוחר מדי והלייקרס לא יעברו סיבוב. אם כן – זאת תהיה די סנסציה בעיני. חייבת להיות חשיבות לעונה הרגילה. בכל מקרה יהיה פלייאוף אש!

      1. את החולצה של בארסה הוא קנה בעצמו. קיבל כסף מסבתא ובקניון הלך לקנות לעצמו בחירה שלו בלבד.
        הוא התחיל לראות כדורגל לאחרונה לבקשתו פעם אחת הכריח אותי לראות פסז נגד איזה קבוצה בצרפת שהיה בשבוע האחרון ראה את אמבפה שם צמד.
        יש לו סידרה סופר סטרייקה ראה אותה מיליון פעם בלופ את כל העונות.
        בכדורגל הוא צוללן על צריך חליפת צלילה והוא מבקש פנדלים על ימין ושמאל ממציא לי שבעטו לו ברגל ושטויות חצי מהזמן הוא על הדשא כמו ניימאר.
        אני מסביר לו שזה לא כדורסל וצריך להיות יותר פיזי לאט לאט מתרגל הוא לא מקבל הנחות ממני

        1. הרג אותי מצחוק איך נפל, בתקופה שלי שהיינו משחקים גם אם הייתה מת על המגרש לא הייתה מקבל שריקה. שמעון אתה חייב לעבוד איתו על הזריקה כדור וסל קטן הוא מפתח ידיים של נגר ככה

  6. יום נורא בכל קנה מידה, לפחות יש את הכדורסל להסיט מעט את המחשבה.
    כתבת "במשחק שבעולם ללא העיר לוס אנג'לס היה יכול להיות גמר מערב נפלא, תארח פיניקס סאנס את יוטה ג'אז". בעיניי, אם הגמר הזה יתרחש בעולם עם העיר לוס אנג'לס, הוא יהיה מופלא אפילו יותר.
    תודה רבה על הפריוויו

  7. השופטים זיינו עכשיו את הספרס בלי וזלין
    בזיון של שיפוט שיוביל להפסד
    פופ צריך ללכת לשופט ולתת לו סטירה, הוא היחידי שמסוגל

  8. ראס עם עוד 4 טריפלים בדרך לאוסקאר, עוד 5 לרשום הסטוריה ועוד אחת עם יסיים עוד עונת טריפל דאבל.
    אחד בדורו ובלתי נשכח. גם לא בעוד 50 שנה!

    1. יש לו עוד 9 משחקים לעשות את זה ואחרי כן הפליי-אין. מקווה שיעלו לפליאוף על חשבון מיאמי ושארלוט.

      1. אני לא יודע מי יותר חלוד לברון או דיוויס, אייטון מנגב את הצרפתי אני חושב שזה הפעם הראשונה שזה קורה, בדרך כלל במפגשים ביניים הצרפתי היה דולף לו את כל הבאגט

  9. אני רואה שהנטס שוב נוגבו ״שקיירי״ קלוריות ריקות ארווינג מוביל אותם שמעון לו רצית לתת חמישייה? הוא לא מסוגל לקחת קבוצה לבדו במזפח לפלייאוף

  10. רק דיברתי על לברון ובוא מתפוצץ, דרך אגב הסל שלו והפרדה מהמגן עם הכתף החדה זה 100 עבירת תוקף שלא נשרקת.

    1. יס סיר נו סיר.
      תוקף ברור כמעט כל פעם שהוא נכנס. גם אמביד עושה את זה וגם יאניס ואפילו טייטום אבל לא בתדירות של מלך השופטים.

    1. אני חושב שיש להם המאמן הכי טוב באן בי איי. לוק וולטון From above and beyond
      וזה האיש שניצח את הסלטיקס עם המאמן הכי טוב באן בי איי ביי פאר….

  11. אנחנו כמה רגעים לפני ביסוס העובדה שפיניקס מובילה את הליגה 9 משחקים לסיום העונה. פשוט מדהים איזה קפיצה הם עשו כקבוצה. עברתי הרבה עגלות בחיי, יוטה מעולם לא היתה אחת מהן, לפיניקס של מארלי אני שומר חסד נעורים, ומאחל לפיניקס הנוכחית להגיע כמה שיותר רחוק חוץ מדאלאס ודנבר.

  12. טייטום היום עם משחק בראיינטי, גם שבר את השיא האישי של עצמו ועשה את זה בסטייל. הבעייה היחידה שיש לי עם האולסטאר שלנו היא שהוא לא משקיע לדעתי מספיק בהגנה. יש לי בעיה גם עם האיבודים המטומטמים של בראון והירידה בהגנתיות שלו. נייסמית סוף סוף תופש מקום שלו ציפיתי. שני הריבאונדי התקפה שלו והסלים היו על הכיפאק. הבוטוקס היה צריך לפתוח עם תומפסון על חשבון רוב הלילה ואולי לא היה מגיע כל כך מהר לדפיציט שהחזרה ממנו קריעת ים סוף. בלוך פינת ארלוזורוב, שומע? לווווווווווווו.

      1. סטאר קווליטי?
        הוא הבחירה הראשונה האמיתית בצוותא עם מיצ'ל מאותו המחזור של פלוץ נוסח בולבול

  13. וואו. הסלטיקס עם הקאמבק הגדול בתולדותיהם. חזרו מ-32 הפרש. וטייטום עם 60.
    קצת עצוב שהפסדתי כזה משחק. לפחות ישנתי ממש טוב.

        1. תראה כמה משחקים שלמים ברצף ותבין. זה אוכל אותי עניין פסקי הזמן שלו.
          אבל היום בסוף הוא היה מצוין דווקא, זה לא פוטר אותו מטעויות שעשה ברבע הראשון.
          מה שהיה טוב בסוף זה האון אנד אוף בעמדת הסנטר. הוא הגיב טוב לכל שינוי של פופ. למה לא עשה את זה בתחילת המשחק?

            1. אל תבזבז זמן עליי. ואני גם לי של עגלה בצד השני. אני שפוט על מוצארט. בעיקר על מסירות הקרקע שלו.
              זה טיל אוויר קרקע.

            2. בגדול זה רק להעביר שחור לירוק ולייצא. זה 10 שניות עבודה בתוכנה שלי. בטח אפשר לעשות את זה בקלות גם ב"פיינט" אבל לא חושב שבפייסבוק אנשים יבינו למה סטיבנס הוא כזה איום על קיומנו אז אולי עדיף שלא.

  14. מקום ראשון בליגה, 9 משחקים לסיומה של העונה.
    ההיינו כחולמים?
    .
    אייטון, דרך אגב, עבור מי שצופים בתקצירים –
    היה טוב מאוד הלילה.
    בוקר היה נפלא.
    אבל הסוד של הסאנס?
    כדורסל קבוצתי.
    כולם נותנים כתף,
    אם זה פראנק הטנק שיחד עם קמרון פיין נתנו ריצה של 10 נק' רצופות שהעלו את ההפרש ל-20,
    אם זה ברידג'ס (לא מקבל מספיק קרדיט על חלקו בהגנה שמצלחה לשמור קבוצות שלשניות על אחוזים מפסידים),
    ואם זה כריס פול שהיה שקט במחצית הראשונה אבל זה היה הוא שעצר ניסיון קמבאק של יוטה.
    .
    במלים אחרות –
    כיף, כיף, כיף!

    1. כל פעם שאני רואה את הפוסטים שלך אני רוצה להזכיר משהו שצדקתי בו בתחילת העונה אבל מתאפק כדי לא לנאחס. למרות שחשוב שאנשים ייראו שלפעמים אני צודק. אז זו התלבטות.
      אבל עזוב. בטח כבר ניחסתי אז לא משנה.

        1. טוב.
          חוצמזה שאצטרך להזכיר לך ולגילרי שאתם מאמינים בנתונים יבשים ולא בבאבות אז אין לכם פרבילגיה להאשים אנשים בניחוסים.
          *
          כשהם היו מקום 6 אמרתי שאחרי כל השינויים שהם עשו בקיץ זה נראה כמו עונה מאכזבת מבחינתם – ואנשים אמרו לי "יונתן, השתגעת? על מה אתה מדבר??? כל אוהד סאנס היה חותם על זה".
          לא ציפיתי למקום ראשון בליגה – אבל זה יותר הגיוני לי מלדשדש ליד הפליי-אין.

            1. החיסון שלו עובד על הפעם הראשונה או שהוא היה צריך לתת גם בוסט? תוודא שקיבלתם את הבוסט.

            2. יש מצב. שמעון לא מודאג מהסטטיסטיקה, לא קולע הרבה אבל הוא הבוסט שכל קבוצה צריכה.
              הוא בעצם כמו דריימונד גרין של דיוני הכדורסל.

            3. כן, ל-2 אחוז אפקטיבי דומה.
              הם מנצחים בדרכים אחרות…

            4. משפט לפנתיאון 😂 שימון הוא הדריימונד גרין של ויכוחי הכדורסל

            5. ג'ון חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              ניגבת עם ווקס ופוליש. אבל אני אוהב את דריי וגם את שימון אז זו מחמאה מבחינתי.

  15. אני רואה הקינג משתעשע עם הרכב הגי ליג של הקינגס 😂😂

    וואלה הספרס איזה זבלים אפילו הבוט מנגב אותם כבר. היו ימים פעם פופ היה ממרר חיים לכוכבים היום כל כוכב בליגה עושה ממנו מטלית.

    דוראנט שלח את קיירי להפסיד ומפתיע שקיירי נענה לאתגר 😂😂

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        לא אני מדבר על פיניקס נגד גון טרבולטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט