אז מיהו הכובע שלך? פוסט אינטראקטיבי/ חגי ניסני

בואו חברים. כל אחד פה חושב שהוא ממוחה גדול. אז עכשיו  בשביל ללמוד קצת צניעות כל אחד כיד הצניעות הטובה עליו יכתוב לנו איפה הוא אכל את הכובע והשחקן שהוא  לעג לו, חשב שהוא יגמור בג'י ליג, חשב שהוא שהוא שודד בטרנינג, בקיצור הבנתם את הכיוון.

שימו לב: כל מה שייכתב פה על ידיכם ישמש כנגדכם לאכילה. קחו את זה בחשבון.

אז בשביל לשמש דוגמה אני אתחיל.

טרי רוזיר

"אני משתדל לא לומר דברים באופן מוחלט יען כי טעמם של כובעים אינו ערב לחך שלי, ובכל זאת. טרי רוזיר שווה תחת. יש שחקנים שהספק עוד מוטל עליהם – עליו לא. הוא כבר לא מעט שנים מסתובב בליגה ואנחנו לא נראה משהו שונה. הוא עם TS נמוך יותר משל ריקי רוביו (!) רק בלי היתרונות של רוביו. נכון הוא אתלטי ונכון שהיה לו פלייאוף טוב ב2018 יחד עם שאר הסלטיקס – ונכון ש… וזהו"

את המילים הללו כתבתי לפני תחילת עונת 19-20 (למי שמעוניין זה נמצא כאן). ההחתמה של סקרי טרי הייתה נראית לי עוד צעד מטומטם במצעד הבלתי נגמר של מספר 23. מה אומר אחד  הכובעים היותר נעימים לאכילה: רוזיר נותן 2 עונות מצוינות לטעמי בשרלוט. השלשות נכנסות, היכולת ליצור לעצמו סלים גם מול הגנות סמיכות ובמשחק עומד, היכולת בקלאץ' בשנה האחרונה. סקרי טרי הוא אחד השחקנים הכי מהנים לצפייה, באחת הקבוצות הכי מהנות לצפייה השנה. שרק ימשיך כך.

אר-ג'יי בארט

כשהניקס בחרו בו בשנה שעברה חשבתי הנה עוד בחירת ניקס  קלאסית. עוד שחקן יוצר בעל יעילות נמוכה, כאילו שלא הספיק לניקס הבחירה של נוקס (רשימה חלקית שנבחרו אחריו: הבריג'סים, שג"א, מפ"ג', ויש עוד) אז הנה בואו עוד פעם נהמר, במקום ללכת על בטוח ולבחור בהאנטר שאולי לא יהיה כוכב אבל זה ללכת על הסייפ-סייד עוד הפעם הולכים על תקרות גבוהות ורצפות עקומות. וואלה לא הייתי קרוב. בארט שומר מצוין השנה, שיפר את האחוזים האפקטיביים את האחוזים מהשלוש ומהעונשין. הוא מייצר לניקס נקודות ומשחק כשחקן יוצר עם הפנים למעלה. ביחד איתו, עם קוויקלי וכמובן רנדל ובתוספת הבחירות הרבות שיש לניקס בשנים הבאות הם בהחלט יכולים לחזור לפסגה.

זהו. עכשיו תורכם לשתף. אז מיהו הכובע שלכם?

לפוסט הזה יש 34 תגובות

      1. בוקר? אף פעם לא התעניינתי בו יותר מדי. אולי מילה פה מילה שם.
        האמת שהשנה גם לא ראיתי אתכם בכלל.
        עונה שעברה נהניתי ממנו ומהקבוצה, אבל לא נראה לי שיש פה איזה סיבוב פרסה מטורף לגביו.
        סקורר היה ונשאר.
        הקבוצה מסביבו השתפרה.

        1. אשך אל תפסול אותם בגלל הגנרל הקטן. הסאנס הקבוצה הכי טובה במערב אחרי הלייקרס גם לפלייאוף. מי שמחרטט עונה סדירה וזה לא צפה בהם. אני אומר הם ינצחו כל קבוצה במערב חוץ מהלייקרס אם אין להם פציעות.
          תכלס הסאנס הם קבוצה 3 או 4 בפלייאוף הזה.
          פילי לדעתי ברמה שלהם ואולי יותר טובים אבל די שווה.
          הנטס והלייקרס מעליהם. על כל קבוצה אחרת הכסף שלי על הסאנס.
          גם מול הלייקרס יכלו לתת פייט אם הגנרל לא היה עובד עבור המלך ומתרפס בפניו. בשנייה שיראה את המלך הביצות שלו ישקשקו.

  1. קל.
    אל הורפורד. פעמיים.
    לפני הקדנציה שלו בבוסטון הספקתי אותו.לפני הקדנציה בפילדלפיה הכרתי אותם כקונטנדרים.
    אאוץ'.
    .
    לונזו בול בקטנה –
    לצייר תקרה שגובהה ג'ייסון קיד?
    מוגזם משהו.
    .
    אינגראם. מחקתי אותו לגמרי בעונת הרוקי שלו.
    .
    אפשר להוסיף לרשימה עוד שם, 2, או 10…
    .
    תודה, חגי. רעיון מבריק לפוסט.

  2. רעיון נחמד אבל איפשהו לפני למעלה מעשור החלטתי להפסיק לפסוק על שחקנים לפני גיל 25. הבעיה הנלווית היא שאחרי זה כבר בדרך כלל לא מעניין לדבר על שחקנים אם הם לא מימשו את הפוטנציאל או ציפיות וגם אם חשבתי משהו פחות פסקני על מישהו הזכרון שלי גם ככה לא מאפשר לי לזכור מה חשבתי כל שחקנים כל כך הרבה זמן אחורה

  3. טוב לא ממש לאכול את הכובע, כי לא ממש השמצתי אותם, אבל ג'ימי באטלר הוכיח את עצמו כשחקן טוב יותר, ובעיקר רציני יותר, ממה שחשבתי עליו, וגם בן סימונס אולי עדיין לא פיתח קליעה מרחוק, אבל כבר עכשיו הוא שחקן טוב ומשמעותי יותר ממה שהערכתי שיהיה.

  4. בפעם הראשונה שראיתי את מארק גאסול משחק בליגה הספרדית, כולו שמנמן ורך, מייד ידעתי שהוא בחיים לא יגיע לכלום. ציפיתי שבזכות אחיו הוא יקבל חוזה או שניים באירופה, אבל רמת ההצלחה שחזיתי לו הייתה ברמת טיטי פופה, פלוס מינוס.
    סקאוט בנשמה אנוכי, לא?

    1. גם אני יניגב גרין ניגב אותו פעם שעוד היה שמן מי היה מאמין שהוא יגיע למה שהוא הגיע אפילו הוא אני בספק אם האמין בזה. השדרוג שהוא עשה מנגר שמן לשחקן מעולה תיך כמה שנים לדעתי בלתי נתפס. אני לא זוכר כזה שינוי מטורף אצל אף שחקן.
      לא יודע איך יוקיץ היה כצעיר ושמן😎

  5. רעיון מעולה וביצוע נהדר.
    אני אנסה לשלוף כמה כובעים שלי:
    זאיון וויליאמסון – לא חשבתי שהוא יצליח לקלוע בכמות וביעילות שמתקרבת לנתונים הנהדרים שלו.
    ג'ו אינגלס – לקח לי הרבה זמן להבין שהוא שחקן NBA לגיטימי.
    ג'וליוס רנדל – תמיד חשבתי שהוא יכול להיות שחקן טוב מאוד, אבל לא אולסטאר או משהו קרוב לזה.
    ג'רמי גרנט – די דומה לרנדל.

  6. האמת.. סטפן קרי… הכרתי כקלעי טוב, אפילו מצויין, רזה מידי, עם בעיות קרסוליים מרגיזות, רכז לא מספיק טוב, שלא מכדרר מספיק טוב, לא מגיע לטבעת, לא מסיים מספיק טוב באזור הטבעת…
    ואכלתי את הכובע.. אוהו… הבנאדם שכלל את הנשק העיקרי שלו, לאומנות מופלאה, לנשק קטלני נטול תשובה (לא, הבנאדם זורק מכל מקום על הפרקט ומכל מקום בגוף, כלום לא עוצר אותו), שיפר את כל האספקטים, יכולת מסירה ברמה הכי גבוהה, כדרור נהדר, הגעה לטבעת ויכולת סיום מצויינת שם. הוא בחור חזק שלא עף ברוח ובעיקר סחב את קבוצתו להישגים מופלאים ועדיין הוא ההצגה הכי טובה בעיר.
    סטף הוא אגדה שהייתה באמת…
    אציין גם את דירק נוביצקי "הלוזר" שנתן את הפלייאוף האישי אחד הגדולים בהיסטוריה והשחקן השישי בהיסטוריה שחצה את רף 30 אלף הנקודות בקריירה. ובהחלט האכיל אותי כובע נחמד.

  7. לפני שנתיים הגדרתי את כריס פול כשודד בטרנינג.. בינתיים במקום ליפול לסטטוס גופה הוא נראה יותר טוב מאשר אז

  8. כמות הטעויות שלי בשנים האחרונות היא גדולה מאוד במיוחד בדראפט והתאמה לליגה (בטריידים של שחקנים אחרי שכבר בNBA אני פוגע ובענק במיוחד באיך הקבוצה תראה).
    .
    הטעות הגדולה שלי ביותר ללא ספק דונציץ לא ראיתי אותו מספיק באירופה וממה שראיתי חשבתי שהוא לא יוכל להמיר את היכולת לליגה ושהוא יהיה שחקן עם טוב עם תקרה קבועה, בחלומות הפרועים שלי לא האמנתי שהוא יהיה MVP קאליבר ופוטנציאל ראשמור (יש לציין שצדקתי עם יאנג).
    .
    עוד טעויות פטאליות שלי הם צמד חמוג מבוסטון טייטום & בראון שצחקתי על הבחירה שלהם ועד היום אני קם עם סיוטים על הניגוב שאיינג עשה לי.
    עוד אחד שמראה על טעות שלי זה למלו בול שהייתי בטוח שבלוף כמו אחיו וכמה טעיתי.
    .
    תודה חגי מצויין כרגיל

  9. רעיון מגניב לפוסט, תודה.
    אני די סבלני עם שחקנים, מבין שמי שכבר הגיע לשם – יש לו יכולת, ועכשיו זה תלוי מזל, מאמן וחברים לקבוצה …
    ז'ק לאבין – לא חשבתי שיוביל את שיקגו לאן שהוא…
    רנדל – השנה האחרונה בניו יורק הפתיעה אותי, לא האמנתי שהוא יגיע לשם …

  10. ניסני זה מעולה אבל כדי להפוך את זה למופע ניגוב וסטנדאפ אמיתי צריך להביא ציטוטים שלנו מתוכנת הריגול זה יהיה קורע.

    שלי

    1. לוקה לא בושה להיות גלינארי. ידעתי שיהיה שחקן של 18 20 נק אבל שיהיה כזה מנגב לא דמיינתי בחלומותיי הפרועים וזה אחרי שראיתי אותו גם המון משחקים בריאל.

    2. דיברת על נוקס? אז הפוך ממך חשבתי שפורט נוקס יהיה טוב מלוקה 🤣🤣🤣

    3. ראס ווסטברוק האגדי שבדראפט 08 שנבחר אמרתי לעצמי זה שחקן לבחירה 24 אולי נגר משלים למשימות הגנה….ראיתי כמה משחקים שלו מלאים אז בucla ושום דבר לא רמז שיהיה שחקן של 30 נק או טריפלים היה מהיר נגר

    4. לוני ווקר חשבתי יהיה שחקן של 25 נק וכוכב

    4. כריס פול שכמו שאור ציין שודד בטרנינג וואלה הוא השנה הכי טוב שהיה בקריירה.

    יש עוד כמה בטח לרענן את הזכרון

  11. הבעיה מתחילה לא כשאתה מחליט שרוזיר שווה תחת.
    אלא מוקדם יותר כאשר רפי ההבנה קובעים ששחקן איקס כמו ,טאטום,רוזיר.קורי,ארווינג הם שחקנים שיכולים
    להוביל פרנצ'יז לאליפות.
    ציפייה מוגזמת משחקנים צעירים שעדיין לא התפתחו או אוברייטד כמו במקרה של קורי וארווינג.

    1. הכובע שלי הוא שחשבתי שלברון הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה.
      לא חלמתי שהוא בעצם בן האנוש הכי נאצל שדרך על כדור הארץ, והוא והמקצוען מאכילים אותי בעוד ועוד כובעים עשויים מחרא. יום יום.

  12. אני חייב להודות שהשחקן שנפלתי איתו הוא קוזמה
    הציפיה הייתה שכבר יעלה לרמה כזאת שיהיה מדובר על הצלע השלישית הבטוחה בלייקרס

    עדיין מדובר בשחקן צעיר שלומד אבל אחד שלא מצליח לנצל את החיסרון של לברון
    ולהיפך זה רק פוגע בתפוקה שלו כמו אצל כל שחקני הלייקרס.

  13. לא רוצה להישמע שחצן, אבל יש לי טביעת עין די טובה בגילוי שחקנים צעירים ולאן הם יתפתחו, אבל יש ג'וק בראש או משהו כזה ששחקנים לבנים כמו לוקה ויוקיץ' מוכשרים ככל שיהיו יהיו עם גג מסויים בגלל חוסר האתלטיות והזריזות.
    למרות שלוקה ויוקיץ' מוכיחים לי אחרת עדיין הגו'ק הזה מופיע לי במחשבות ועדיין חושד בהם.

  14. מצחיק רוזיר גם בטופ אצלי וגם את בארט רצחתי אבל עכשיו הוא ממש מאכיל אותי. אפשר להכניס לרשימה גם את שרודר שקטלתי פעם אחרי פעם אבל אני עדיין לא בטוח שהוא עשה את כל הדרך.

  15. אוסיף למיקס את רג'י ג'קסון. מודה שחשבתי שהוא יהיה הרבה יותר רעיל ממה שהוא היה באמת.
    אבל אם אפשר להוסיף גם וידוי מזן טיפה אחר – לאורך השנים אני פחות נהנה מלוקה דונצ'יץ'. אין ספק ששחקן מעולה. הדוגמא החיה של "תהיה נחמד, לא חכם. בזמן שהבחור השני עסוק בלפתור את השחור ופתור של מוסף סוף השבוע, אתה כאן כל כך נחמד לילדים שלו שהם חותכים את הצמיגים של המכונית של אבא מתוך תחושת מחויבות מוזרה אליך. מי חכם עכשיו, אה?". אבל מזן שפחות ופחות… מהנה לצפייה. עבורי לפחות. יש קבוצת תמיכה לאנשים כמוני? כלומר, יש הרבה קבוצות תמיכה שאני בטוח אמור להיות מתאים אליהן אם רק אבחר לעשות את הצעד הנכון בחיים, אבל בקשר להללוקה שלכם?

  16. גדול ניסני. אצלי יש המון אבל אחד מתנוסס בגאון מעל כולם וזה חתיכת סומבררו גדול לבלוע. אני מדבר על ידידנו האוזי ג׳ו אינגלס שעוד כשחימם את הספסל של בלאט (ועוד קודם בבארסה) לא הבנתי מה הקשר שלו לכדור הכתום. איטי יותר ממאיר טפירו, קלעי בינוני מינוס, אתלטיות חא קיימת, בלי חדירה וגב לסל, מה יש לו לעזאזל לחפש בנבא? אז ג׳ו פיתח קליעה מצוינת, הגנה לא רעה בכלל + טונות חוכמת משחק והפך לרול-פלייר נהדר שגם מקבל 10 מיל׳ לעונה…האכיל אותי בגדול. אני מבקש מחילה ג׳ו, טעיתי ואני רץ מכאן לקנות בלאנדסטונס + תקליט של ניק קייב

  17. כפי שהתותח ודאי זוכר מדיוננו, אצלי (בין היתר) המצחייה האכילה היא טריי יאנג. גם היווארד הפתיע אותי מאוד השנה. אחרי עונת הרוקי שלו, הייתי בטוח שkat הולך להיות הביגמן הטוב בליגה..
    כריס פול, שאף פעם לא סבלתי, מוכיח לי מ-18 שאני די אדיוט..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט