נאגטס-ראפטורס וחמישה משחקים נוספים בליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

4:00 – דנבר נאגטס (21-41) VS טורונטו ראפטורס (26-36)

המשחק המוביל של הלילה יגיע אלינו ממשחק בין אחת מהקבוצות הטובות ביותר במערב שאיבדה את השחקן השני בטיבו בקבוצה שתתמודד עם אחת ממאכזבות העונה שנמצאת במקום ה-12 במזרח.

הנאגטס מגיעים למשחק לאחר שאיבדו את ג'מאל מארי לפציעה ברצועה הצולבת לפני מספר משחקים, אך למרות הפציעה שלו הם עדיין מצליחים לנצח ומאז שנפצע ניצחו 7 מ-8 משחקים, כולל אחד אתמול בהפרש של 2 נקודות בלבד על הפליקנס, מה שיביא אותם הרבה יותר עייפים מהראפטורס למשחק.
ההתמודדות של הקבוצה עם הפציעה של מארי שתשבית אותו לשנה הקרובה היא מרשימה ורק מוכיחה כמה ניקולה יוקיץ' חשוב ומועיל לקבוצה, ולצידו מייקל פורטר ג'וניור תפס את המקום שהשאיר מארי מאחוריו כסקורר לצד יוקיץ', ומאז הפציעה פורטר קולע 26 נקודות למשחק ביעילות גבוהה מכל הטווחים, ובעזרת ארון גורדון ותרומה משחקנים שונים כמו פאקונדו קמפאצו, אוסטין ריברס, פול מילסאפ או ג'אבל מגי, והקבוצה כולה נראית טוב ומגיעה כפייבוריטית למשחק המעניין ביותר של הערב.

הראפטורס מגיעים למשחק כשהם עם חמישה נצחונות מ-7 משחקיהם האחרונים, ונראה שהם מתחילים מעט להתאפס ולהשתפר לעומת העונה החלשה שהם חווים השנה, והיום הם מגיעים עם יום מנוחה יותר מדנבר, ובעונה כזו צפופה ועמוסה היום הנוסף הזה יכול לומר לא מעט במצ'אפ. למרות החיסרון של שני שחקנים חשובים בדמות גארי טרנט ג'וניור וכריס בושה, הקבוצה משתפרת לאחרונה והיכולת הטובה שהיא מראה יכולה להתבטא גם היום מול דנבר, כך שניתן לצפות למשחק צמוד עם התקפות טובות משני הצדדים.

למרות ההשפעה של העייפות, ההימור שלי הוא על דנבר.

שאר המשחקים

2:00 – אינדיאנה פייסרס (32-29) VS ברוקלין נטס (20-42)

המשחק השני של פריוויו זה יגיע אלינו מאינדיאנפוליס שם הפייסרס ימשיכו להתמודד על שמירת מקומם בפלייאין, לעומת הנטס שישחקו גם היום ללא הארדן.

אינדיאנה מגיעה בסגל חסר למשחק כשטרנר, ביטאדזה וסאבוניס לא ישחקו, ובמשחק בו מכל מקום הייתה בעמדת נחיתות הניצחון במשחק היום יכול להיות קשה עד בלתי אפשרי ללא השחקן הטוב ביותר בקבוצה ושחקן ההגנה החשוב ביותר בא (כשגם המחליף שלו פצוע), וללא טרנר סביר להניח שההגנה שלהם תקרוס לאור כך שהיא גם כך בינונית העונה ומדורגת רק במקום ה-16 בליגה, וללא טרנר היא יורדת ב-4.7 נקודות ל-100 פוזשנים, כך שההיעדרויות היום יפגעו בה מאוד וככל הנראה לא נראה ניצחון שלה במשחק.

מהצד השני, הנטס מגיעים עם 4 נצחונות בחמשת משחקיהם האחרונים, ולמרות שהארדן נעדר בכל המשחקים האלו הקבוצה עדיין מצוינת והצליחה לנצח את הסאנס, הסלטיקס והראפטורס, וכשיש לה את היתרון בסטאר פאוור עם שני שחקנים מהטופ של הליגה בדמות דוראנט וקיירי, כשלצידם סגל משלים טוב וככל הנראה עדיף על זה של אינדיאנה במשחק היום זה מכריע את המשחק לטובתה בצד ההתקפי כשלאינדיאנה אין את הכלים להתמודד עם הכוכבים של הנטס, ובדומה להגנה גם בהתקפה אינדיאנה קבוצה בינונית ונמצאת במקום ה-16 בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, כך שדי ברור לאיזה צד הניצחון ילך היום.

ההימור שלי הוא כמובן על ניצחון של ברוקלין.

2:00 – דאלאס מאבריקס (27-34) VS דטרויט פיסטונס (19-43)

המשחק השלישי לפריוויו והשני לערב המשחקים הזה יגיע אלינו מטקסס, שם דאלאס המשפרים מיקומים במערב ונאבקים על פלייאוף מובטח יפגשו את דטרויט, אחת מהקבוצות החלשות בליגה המדורגת 14 במזרח.

המאבס ניצחו 4 מחמשת משחקיהם האחרונים ומשפרים את המיקום שלהם במערב כשלפני מספר משחקים עקפו את הבלייזרס שנמצאים בתקופה רעה, והיום ינסו להשיג ניצחון מול דטרויט החלשה על מנת לקחת צעד אחד קדימה לכיוון המקום החמישי, כשהיום ייתכן שיקבלו בחזרה את פורזינגיס שנמצא בספק למשחק עקב פציעה בקרסול. בכושר הנוכחי של הקבוצה היא אמורה לנצח את דטרויט בלי יותר מדי בעיות, ואם פורזינגיס ישחק המשחק יהיה אפילו יותר חד צדדי, אך בסופו של דבר זה בכל מקרה כנראה יסתיים בניצחון של המאבריקס.

מנגד, דטרויט מגיעה למשחק עם רצון אפסי לנצח כאשר כרגע היא בעיקר מתמודדת על הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, ולאחר שהפסידה לדאלאס לפני שבוע בדיוק גם היום היא מגיעה כקבוצה החלשה במצ'אפ, ובפער לא מבוטל. כשהיא מחזיקה בהגנה ה-18 בטיבה בליגה אין לה הרבה סיכוי לעצור את דאלאס, קבוצה התקפית מצוינת עם נשק התקפי מהמסוכנים ביותר בליגה בדמות דונצ'יץ', אז ניתן לצפות כאן למשחק שיוכרע בשלב מוקדם מאוד לטובת המארחת.

ההימור שלי הוא על המאבס.

3:00 – יוסטון רוקטס (15-47) VS מילווקי באקס (23-28)

המשחק הרביעי בפריוויו זה יפגיש את הקבוצה החלשה ביותר במערב עם אחת מהחזקות ביותר בקונפרנס המזרחי כשיוסטון תארח את מילווקי בטקסס.

הרוקטס מגיעים למשחק עם רצף הפסדים שכבר עומד על 5, וככל הנראה היום יאריכו אותו כשישחקו מול מילווקי, אחת מהקבוצות החזקות בליגה, ובנוסף לכך שהם בכל מקרה מגיעים כקבוצה החלשה מהשתיים ובפער גדול היא גם תשחק ללא ג'ון וול שהושבת עד לסיום העונה ואריק גורדון שעדיין פצוע. מעבר לפציעות, יוסטון עשויה להתקשות מאוד בשני צידי המגרש כשהשחקן המוביל שלה, כריסטיאן ווד, מאוד נוח לשמירה עבור הבאקס שיכולים להציב עליו את לופז או יאניס, שני שומרי צבע מצוינים, ולצד זה הרוקטס מאפשרים ליריבות אחוזי שלשות מהגבוהים ביותר בליגה, ומנגד מילווקי היא אחת מהקבוצות שהכי מבססות את המשחק ההתקפי שלהן על זריקות מאחורי הקשת. מילווקי מגיעה למשחק הזה עם 3 נצחונות ב-4 משחקים ונראית טוב יותר ויותר ככל שהעונה חולפת, והיום היא מגיעה עם אותה כמות מנוחה כמו יוסטון וכשהיא הקבוצה העדיפה בבירור במצ'אפ, ובנוסף לכך היא נמצאת בטופ 6 בליגה הן ברייטינג ההתקפי והן בהגנתי, כך שהמשחק היום צפוי להיגמר לטובתה.

ההימור הוא כמובן על מילווקי.

3:00 – מינסוטה טימברוולבס (19-44) VS גולדן סטייט ווריורס (31-31)

משחק שיפגיש בין הקבוצה ה-14 במערב בדמות מינסוטה לגולדן סטייט העשירית שמנסה לשמור בשארית כוחותיה על מיקום בפלייאין וסיכוי כניסה לפלייאוף, והיום ינסו לנצח את מינסוטה המתחממת שניצחה בשלושת משחקיה האחרונים.

הטימברוולבס מתחילים להיראות יותר ויותר טוב בזמן האחרון, וברצף שלושת הנצחונות שלהם אפילו ניצחו את יוטה פעמיים, והכושר שבו הם נמצאים לא ישנה הרבה מבחינת המיקום שלהם עד סוף העונה, אך הוא כן יכול להשפיע על המשחק היום שבו ישחקו מול גולדן סטייט, שמנסה להיאחז במקום העשירי במערב שכרגע מכניס אותה לפלייאין. בשלושת המשחקים האלו מינסוטה הרשימה דווקא בצד ההגנתי כשהיא במקום החמישי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי בתקופת הזמן הזו (לעומת הרייטינג ההגנתי ה-28 בליגה בשאר העונה), זה אמנם במדגם קטן כשאצל הג'אז לא שיחק מולם דונובן מיצ'ל, אבל ההגנה שלהם יכולה לעשות בעיות לשחקנים בווריורס שלא נקראים סטף קרי, והיום גולדן סטייט אמנם מגיעה כקבוצה הטובה יותר על הנייר, אך הם תלויים בקרי על מנת להשיג את הניצחון.

הווריורס לא הרשימו בצורה יוצאת דופן לאורך העונה, אבל בתקופה האחרונה הם נראים טוב מאוד עם 7 נצחונות ב-10 משחקים, מה ששם אותם במרחק 4 משחקים מעל הפליקנס במקום ה-11 במערב. היכולת המצוינת במשחקים האלו מגיע ממקור מרכזי אחד שכבר הזכרתי בפסקה הקודמת, והוא סטף קרי שנמצא בתקופה האחרונה – ב-15 המשחקים האחרונים ששיחק סטף קולע 36.9 נקודות ב-52.2% מהשדה ו-47.3% משלוש על 13.5 זריקות למשחק מהטווח. גם העונה סטף מראה כימיה עם דריימונד כשהם הצמד המוביל של הווריורס בדקות משחק העונה, ויכולת המסירה של דריימונד בהתקפה וההגנה המצוינת שלו גורמים לכך שהצמד מחזיק ברייטינג התקפי שעומד על 115.2 בדקותיהם המשותפות, ובנוסף להתקפה גם ההגנה טובה יחסית לשאר הזמן עם רייטינג הגנתי שעומד על 109.9, ולטימברוולבס היום יהיה מאוד קשה לעצור את השילוב של שניהם, אך כן נוכל לקבל משחק צמוד יחסית כאן.

ההימור שלי הוא על הווריורס.

4:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (41-21) VS ניו אורלינס פליקנס (35-27) / רועי ויינברג

הת'אנדר אמנם הפתיעו את בוסטון, אבל הפסידו את 14 המשחקים לפני כן. חזרתו של לו דורט מוסיפה לקבוצה, אבל בלי אלכסנדר היא אחת מהחלשות בליגה. יותר ממה שהיא ניצחה את אותו משחק, בוסטון הפסידה בערב חלש מאוד. דריוס בייזלי ואלכסיי פוקושבסקי מתקדמים, אבל לא לפלייאוף. לפחות לא העונה.

בצד השני, ניו אורלינס הביסה לאחרונה את אורלנדו ואת הקליפרס. הם לא מצליחים לשמור על יציבות ויחסית רחוקים מהפליי-אין המערבי, אבל עדיין יש להם סיכוי. במשחקים האחרונים ההגנה שלהם לא רעה אבל ההתקפה מתקשה להשיג נקודות, לא מעט בגלל ריווח רע סביב זאיון וויליאמסון. למרות זאת, הוא מספיק טוב בשביל לנצח לבד משחקים כאלה. ניו אורלינס תתפוצץ ותשיג את הניצחון.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

    1. לא צריך יש האריס, גרין, גריפין, ג׳ונסון ומייק ג׳יימס. קל.
      שמע – החבר שלי ננוחם דואג שלברון ייקח אליפות ויאתגר את מייקל. כדי לנחם אותו יצאתי בהצהרה. תרשום. הלייקרס לא עוברים סיבוב 🙂 בלי אותיות קטנות.
      (זהו. שרפתי את עצמי כאן 🤦‍♂️ בקיירי ננוחם)
      נ.ב.
      ראית את סיטי אתמול? כוכב על אחד ופועלים חזקים. דקה 60 פסקז׳ נפלו מהרגליים. כדורגל זה גלאדיאטורים. מפלצות.

  1. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    The Denver Nuggets are planning to sign guard Austin Rivers for the rest of the season, sources tell ESPN. He’s averaged 24 minutes in five games on a 10-day deal. Nuggets lost guard Jamal Murray for year and are playing without Will Barton now.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט