סאנס-קליפרס ועוד 9 משחקים ברביעי/אינדיאני

Devin Booker and Kawhi Leonard Duel in Mexico City | 01.14.17 - YouTube
ימים יפים

02:00     קליבלנד קאבאלירס (40-21) – אורלנדו מג'יק (43-18)

הביתית: קליבלנד ממשיכה בדרכה אל הלא-כלום והיא עם ניצחון בודד בחמישה האחרונים ובלי הרבה רצון לשנות את המצב. כמות הפצועים לא תבייש אף מחלקה בבית חולים והמחליפים יהיו הערב על המגרש במטרה לזכות בכרטיס לספסל של השנה הבאה.

האורחת: אורלנדו ממשיכה להיות עקבית עם 13 משחקים בהם ניצחו בטעות אחד והפסידו בשאר. גם אצלה אף שחקן רלוונטי מצטרף למחלקה הגריאטרית (או כבר עבר קבוצה) ושמות מונפצים יעלו על הסקור בורד.

עוצרים בווגאס: שתי הקבוצות לא רוצות לנצח, זאת שתעשה זאת היא הקאבס ב 8 פשוט כי הם יותר מוכשרים.

02:00     פילדלפיה 76'ס (21-40) – אטלנטה הוקס (28-34)

הביתית: פילי עולה למשחק אחרי שבוע נוראי בו היא הפסידה ארבעה משחקים וחזרה לנצח מול אוקלהומה החלשה והערב היא תחזור לשחק מול קבוצה לא רעה. הבעיה המרכזית שלה הייתה ההגנה שפשוט לא תפקדה מול יאניס וחבורתו ומתחילה לקרטע בתקופה האחרונה. מעניין איך יהיה לה הערב מול הגבוהים של ההוקס שעושים עבודה נפלאה.

האורחת: אחרי הפסד תמוה לדטרויט אטלנטה הפצועה מגיעה לפילי עם מאזן לא רע ביחס להרכב החסר שהיא מציגה הערב ומול ההרכב המלא של הסיקסרס יהיה לה מאתגר מאוד. לפני ההפסד בשני ההוקס היו עם שני נצחונות על מילווקי ומיאמי החזקות והערב יהיה עוד מבחן מעניין לקבוצה החסרה של נייט מקמילן. יאנג והאנטר בחוץ.

עוצרים בווגאס: פילי טובים יותר. סיקסרס ב 10.

02:30     וושינגטון וויזארדס (34-27) – לוס אנג'לס לייקרס (25-36)

הביתית: הוויזארדס חווים פריחה מאוחרת עם רצף של שמונה נצחונות והפסד אחד לס"א בהארכה. משהו מתחבר בקבוצה שנמצאת בתמונת הפלייאוף וממשיכה להסתמך על התקפה חסרת מעצורים בהובלת שני הכוכבים ובהרבה ריבאונדים בהגנה (מקום 5 בליגה) שמאפשרים לה לצמצם למינימום את הפוזשנים של הקבוצה היריבה. גם כן סוג של הגנה.

האורחת: דייויס, שרודר, גאסול ו KCP בספק למשחק הלילה והנוכחות שלהם תהיה קריטית אם כי לא לגמרי. למרות הפציעות הקבוצה עדיין במקום החמישי והמכובד במערב הפרוע (מעל הקליפרס ) והיא מציגה כדורסל הגנתי לא רע (שני בליגה), וזה עוד בלי לקחת בחשבון את ההיעדרות הארוכה של דייויס. הלילה תהיה להם משימה מאתגרת מאוד מול הסקוררים של וושינגטון.

עוצרים בווגאס: וושינגטון חמה יותר, בהנחה שהכוכבים יהיו על הספסל. ווש ב 7.

02:30     בוסטון סלטיקס (30-32) – שארלוט הורנטס (31-30)

הביתית: מפגש שני השבוע בין בוסטון לסל המחזור שלה כשבקודם היא הפסידה לשארלוט ב 21 הפרש. בראד סטיבנס לא מצליח לייצב את הקבוצה שלו שמזייפת בהגנה ולא מציגה אחידות התקפית לאורך זמן. היה לה ניצחון אחד מתוך החמישה האחרונים על פיניקס החזקה אבל מאז היא הפסידה לנטס, להורנטס ולאוקלהומה. המאזן הבינוני שלה יספיק כנראה להגיע לפלייאוף (בהנחה שלא ייפלו לפליי-אין) אבל בתור קבוצה שאמורה ללכת הכי רחוק יהיה צריך לעשות הרבה בדק בית.

האורחת: כשהיא שני מקומות מאחורי בוסטון שארלוט ממשיכה עם עונה יוצאת מן הכלל במושגים שלה ולמרות חוסר היציבות שלה יש הרבה אופטימיות לקראת הפלייאוף הקרוב ודינמיקה קבוצתית שיכולה להמשיך גם בעונות הבאות עם חיזוק אחד או שניים. הלילה היא תפגוש שוב את בוסטון ותקווה שגראהם יתעלה שוב בהיעדרו של הייווארד.

עוצרים בווגאס: בוסטון יתעלו הפעם. סלטיקס ב 3.

02:30     ניו יורק ניקס (28-34) – שיקגו בולס (35-26)

הביתית: אחרי הפסד מובן מאוד לפיניקס הניקס הנפלאים יעלו הערב לשחק מול שיקגו וינסו להתחיל רצף נצחונות חדש אחרי התשעה שקדמו להפסד לפני יומיים. ההגנה הטובה בליגה ממשיכה למרר את החיים גם להתקפות הקשות ביותר והלילה יהיה לרנדל אתגר מול ווצ'ביץ' כשלאבין יושב על הספסל אבל לא מעבר לזה. מאמין שזה יספיק.

האורחת: שיקגו מתחילה להסתבך כשהיא נמצאת במקום ה 11 במזרח וחייבת להיכנס לקצב לקראת סוף העונה. היא מגיעה לניו יורק אחרי משחקים לא פשוטים מול מיאמי, שארלוט והסלטיקס והערב היא הולכת לפגוש קבוצה איכותית לא פחות. בהיעדר ניהול המשחק של לאבין ווצ'ביץ' יצטרך לשחק יותר גם כמנהל משחק ולהצמיד אליו את רנדל המסוכן.

עוצרים בווגאס: הניקס פשוט טובים יותר. ניו יורק ב 12.

03:00     מיאמי היט (30-32) – סן אנטוניו ספרס (29-31)

מפגש שני אחרי שבוע בין שתי הקבוצות כששתיהן עם מאזן שממצב אותן במקום לא פשוט במרכז הטבלה בקונפרנס שלהן. לפני שבוע המשחק היה די צמוד עד שבריחה של מיאמי בהובלת אדאביו הכריעה את המשחק. שתי הקבוצות במצב די טוב מבחינת הסגל והקרב המרתק שפעם היה גמר היסטורי יהיה שווה צפייה הלילה.

עוצרים בווגאס: הפעם זה של הספרס. ס"א ב 1.

04:00     ממפיס גריזליס (29-31) – פורטלנד טרייל בלייזרס (28-33)

קרב מערבי די מעניין בין שתי קבוצות שנפגשו כבר פעמיים בשבוע האחרון, בשניהם הגריזליס יצאו עם ידם על העליונה במה שעבורם היו שני הנצחונות היחידים מתוך החמישה האחרונים. המצ'אפ בין שתי הקבוצות הולך לטובת הדובים הרבה בזכות וולנצ'ונס שהופך להיות אחד הסנטרים הטבעיים המרשימים בליגה. הנוכחות שלו בצבע נותנת הרבה לממפיס וורסטיליות ואפשרות להיצמד למקולום.

עוצרים בווגאס: שלישית גלידה. ממפיס ב 8.

04:00     דנבר נאגטס (21-40) – ניו אורלינס פליקנס (34-27)

עוד קרב מערבי מסקרן בין דנבר שמתחילה לגרד את פיניקס במקום השני לבין נ"א שמתחילה להסתבך עם שאיפות הפלייאוף שלה. הפליקנס לא יציבים מספיק בעוד הנאגטס מצליחים להתמודד יפה גם בלי הנוכחות של ג'מאל מארי. הלילה שתי הקבוצות יגיעו להתמודדות אחרי לא מעט משחקים קשים ובלי אדאמס יהיה מעניין איך זאיון יתמודד עם יוקיץ'.

עוצרים בווגאס: יוקיץ' יתפוצץ. דנבר ב 7.

05:00     פיניקס סאנס (18-43) – לוס אנג'לס קליפרס (20-43)

המשחק המרכזי של הלילה מציג התמודדות בין שתי קבוצות עם מאזן כמעט זהה אבל עם דינמיקה שונה. הקליפרס נראים טוב מאוד אבל עדיין מעלים שאלות כמה רחוק יוכלו להגיע בעוד הסאנס מציגים כדורסל יפהפה ויעיל כאחד שמחלק באופן שווה את העבודה בין השחקנים. יש פוטנציאל לחצי גמר מערב.

עוצרים בווגאס: רוצה שהסאנס יקחו. קליפרס ב 3.

05:00     סקרמנטו קינגס (36-25) – יוטה ג'אז (17-44)

משחק בהזמנה בשביל יוטה שהפסידה פעמיים למינסוטה וצריכה בוסט של ביטחון כדי לחזור לעצמה. אין הרבה דאגות בגזרה של מיטשל וחברים שנמצאים בנפילת מתח ובניהול משאבים לקראת סוף העונה. מולה תעמוד סקרמנטו שמנצחת באופן רנדומלי משחקים גם אם היריבה קשה יותר ויש מצב שזה גם יקרה הלילה.

עוצרים בווגאס: אין מצב שזה יקרה הלילה. ג'אז ב 14.

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. הרבה דז'ה וו הערב, עם לא מעט משחקים שרק הרגע שוחקו לפנינו. נו שוין, שאלה יהיו צרותינו.
    תודה רבה על הפריוויו ויאללה סלטיקס

  2. מבלי לפגוע, לדעתי בסיקור משחק חובה לציין שחקנים שאמורים להיעדר, לפחות שחקנים משמעותיים: במשחק בו תארח סקרמנטו את יוטה, ד'ארון פוקס עדיין בבידוד ומנגד מיטשל ממשיך להיעדר ויצטרף אליו מייק קונלי.

  3. אתר שכותב לא, אבל שלושת המובילים הינם: יוקיץ. אמביד, הארדן. המשתפר: ג'וליוס רנדל השישי: ג'ורדן קלרקסון הגנה: רודי גובר רוקי: למלו בול, אנטוני אדוארדס

  4. תגידו, זה רק אני או שאמריקאים ממש מנסים בכל הכוח למצוא שבוע אחרי שבוע מתחרים ליוקיץ' על תואר האם.וי.פי וכשאותו מועמד נופל/נפצע/מפסיד/מחטיא הם מחפשים בכוח את הבא? זה מתוך רצון לרייטינג או שהם אשכרה שונאים עד כדי כך את השמנמן האירופאי?

    בהתחלה הריצו את אמביד מול יוקיץ', כאשר שלדעתי גם במשחקים מלאים יוקיץ' התעלה על אמביד העונה (תראו מה עשתה פילי בלי אמביד, ולחלופין אם אני מוציא את יוקיץ' מדנבר, היא לא עולה לפלייאוף). ואז אמביד נפצע…

    ואז הריצו את לברון מול יוקיץ', אבל גם הוא נפצע…

    ואז הריצו את לילארד מול יוקיץ', אבל הוא הפסיד והפסיד.

    ואז הריצו את יאניס מול יוקיץ', אבל אז נזכרו שהוא בעצם גם אירופאי וגם לא באמת מצדיק זכייה 3 ברצף.

    ואז הריצו את הארדן מול יוקיץ', אבל אז הארדן נפצע וגפ נזכרו שהוא החמיץ מלא משחקים ביוסטון כשעשה פרצופים ולא מתאים אם.וי.פי לא ספורטיבי כזה.

    ואז הריצו את קרי המתעורר מול יוקיץ', אבל גם הוא הפסיד מלא.

    והיו שם בדרך לפרקים גם אפיזודות כמו דוראנט, קוואי, פול גו'רג', ולצערי גם דונצ'יץ (לדעתי טופ 5 העונה, אבל לא המצטיין).

    ועכשיו המציאו משום מקום את כריס םול, שאלוהים יודע איך שחקן יקבל MVP כשהוא אפילו כנראה לא הכי טוב בקבוצה שלו.

    בחייאת ראבקום כל האמריקאים השחצנים (שאק, אני מדבר אליך), תנו את האם.וי.פי פה אחד ליוקיץ' כי כולם מבינים שמגיע לו, ודחילק עם הפארסה הזו שמנסים בכוח לא לתת לו. על הדרך גם תגשימו לי חלום קטן לראות את הג'וקר זוכה בMVP.

  5. הפרשנים בשידור המקומי של אטלנטה הם דומיניק ווילקינס ווינס קרטר
    שניים מהשחקנים היותר מלהיבים שנראו .
    הם שעמום המחץ , כמו הזקנים מהבובות רק לא מצחיקים

  6. הנה רק 5 והבוט סוף סןף לוקח פסק זמן.
    בראבו, היה לו כבר יתרון של 20 ועכשיו הוא מנוגב.
    בוטוקס אמיתי ואגרן של פסקי זמן לדקות האחרונות.

  7. אין בכלל רספקט מהשופטים לבוט… מה שנשאר לו זה להגיד דאתס בולשיט, את מי זה מעניין.
    מרכוס סמארט בחוץ בגלל כמה מילים מיותרות שאמר אחרי המשחק הקודם?

  8. לראס חסרים ריבאונד ושני אסיסטים לטריפל ויש רבע ושליש לסיום, מישהו מהמר נגדו?
    אחרי הלילה אולי ישארו לו עוד 5 לביג O

  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ועכשיו הוא כן לוקח טיימאאוט אחרי שבוסטון איבדו כדור? למה? בשביל לסדר לשארלוט תרגיל.
    האיש אבוד…. אובד דרך.

  10. שיקגו קרסה ולא תקום עוד העונה. עוד כשלון לארון התארים, מאז הטרייד על באטלר עדיין אין פלייאוף.
    .
    דדמון הוא תוספת משמעותית עבור מיאמי!

        1. הם קבוצה שהורכבה תוך כדי תנועה ע"י GM חדש. נכון שהם מאכזבים ביחס לציפיות, והסגל עוד לא ממש מאוזן, אבל במזרח הם בהחלט יכולים עדיים להגיע לפלייאוף.

  11. קלינט קאפלה מוביל את ההוקס 😂😂 בהחלט.
    מפגר מקמילן הזה שנתן לו ולקולינס לשחק במשחק כזה עולים עם מייס דאן נייט אוקונגו פרננדו. גם מחר זה החמישייה שהוא צריך לעלות איתה חבל לסכן שחקן רוטציה בפציעה סתם.

    ראס המלך עם עוד טריפל הולך להפוך את ביג או להיסטוריה עוד העונה

  12. שימון
    שיא הטריפלים החדש מתקרב……
    לראס יש עוד כמה שנים טובות לתת, בהנחה שאני לא מנחס אותו חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    כשיפרוש זה יהיה מספר שאי אפשר למחוק!

            1. גיא אתה כזה מיושן, תתקדם כבר. כדורסל זה לא ספורט קבוצתי, גם ניצחונות לא חשובים. רק המספרים המזומנים והמכוניות זה מה שחשוב, אפשר להוכיח את זה בקלות על ידי גזירה לוגית שבסופו של דבר מראה איך האות כ = מ בגימטריה שברית מתקדמת, גם אצלינו בסטארטאפ ניישן חמשת הממים התבררו כאסכולה מיושנת ורועננו מחדש להיות 3 הכפים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט