מעורב הופס ליום א': הדיל ביינום-גאסול היום, או לעולם לא/ מנחם לס

 

הניקס לא מוותרים: עובדים על הראש של רונדו

 

הניקס חייבים פוינט גארד בעל רמה. עם שומפרט המשתפר מערב לערב ממש, כרמלו אנטוני בריא, וטייסון צ'נדלר שאף הוא נראה מצויין, הצורך שלהם הוא פוינט גארד טוב יותר מריימונד פלטון. הרבה יותר טוב, והיחיד שהם רואים במשקפת הוא ראז'ון רונדו.

אתם יכולים להאשים את מייק וודסון כמה שתרצו, אבל לפני שאתם עושים זאת תנסו לחשוב כמה רחוק הפלח היה מגיע ללא טוני פרקר, או מונטי ויליאמס ללא דרו הולידיי, או כל מאמן בליגה בלי פוינט גארד  ר-צ-י-נ-י.

אין שאלה שהחתמתו של כרמלו לעונה הבאה היא דבר חשוב אפילו יותר, אבל שהוא יחתום איתם זה דבר אפילו יותר בטוח מהסיכוי שדדי ייכנס הנה היום ויצהיר שזה בכלל לא ייתכן, ושהוא הולך ללייקרס (הדבר המטומטם ביותר עבור כרמלו– ועבור הלייקרס – בגלל משכורתו הגבוהה  לעשות).

מאומה לא יקרה אלא אם כן ראז'ון  י-ד-ר-ו-ש  טרייד, וזה מה שהניקס עושים כעת חייה. הם מגיעים לאוזניו בדרכים שונות ומנסים להסביר לו שעשיית מדיסון סקוור גארדן הוא הדבר הגדול ביותר שיכול לקרות לקריירה שלו. עם כל הכבוד לבוסטון, לעבר הספורטיבי שלה, והיותה בירת האקדמייה של ארה"ב, ניו יורק היא בירת הכסף, האקשיון, המדיה, והפרסומות של ארה"ב (אם כי קולומביה, ניו יורק יוניברסיטי, אלברט איינסטיין אינסטיטיוט, פורדהאם, ואפילו סנט ג'ונס, יכולים לתת לעיר השעועית קרב רציני על הכסף!). וזה המקום של ראז'ון סוף-סוף לצאת מעיר השדה בוסטון, ולעשות כסף רציני בעיר הגדולה  בחסויות, פרסומות, ואופנה.

כי מה שאתם לא יודעים היא העובדה שחברות האופנה והלבוש מתות עליו. הוא NATURAL לפני המצלמות ואחד המתלבשים הטבעיים המובילים ב-NBA (איתוו? דוויין וויין וכרמלו אנטוני. כל האחרים הם עדיין בצופים או בנוער העובד). אז שליחי הניקס, ז"א כל המגה-טייקונים, מנסים להסביר לו שהגיע הזמן לכסף, הגדול ולכדורסל הגדול.

הניקס לא מדברים על 2015 כשהוא יהיה FREE AGENT. הם מדברים על NOW. בלועזית "עכשיו".

הם רוצים שראז'ון יכריח טרייד, בדיוק כפי שעשה כרמלו לדנבר, כי זאת השפה היחידה שמנכ"לים מבינים.

תארו לכם קומבינציה של ראז'ון וכרמלו! זה ONE-TWO שניכתב בגן העדן ע"י אלוהים בעצמו ובכבודו. סוף-סוף יהיו חיים בתפוח הגדול.

**************

 

 

 אילו הדראפט נערך היום: עולים ויורדים

אילו הדראפט היה נערך היום, ואם אתם מאמינים ש-PER  הוא האינדיקציה הטובה ביותר ליעילות שחקן (עד שמישהו ימצא אינדיקציה טובה יותר), אז הנה סדר  ה-PER של הרוק'יס (ובסוגריים מקום הבחירה שלהם) כפי שהועתק מאינסיידהופס:

But right now, based on PER, here is who would go where (with actual draft position in parentheses):

1. (Michael Carter-Williams, G, Philadelphia (11)

2. (Tim Hardaway Jr., G, New York (24)

3( Trey Burke, G, Utah (9)

4. (Mason Plumlee, C, Brooklyn (22)

5. (Giannis Antetokounmpo, G/F, Milwaukee (15)

6. (Steven Adams, C, Oklahoma City (12)

7. (Nate Wolters, G, Milwaukee (38)

8. (Victor Oladipo, G, Orlando (2)

9. (Matthew Dellavedova, G, Cleveland (undrafted)

10. (Ben McLemore, G, Sacramento (7)

11. (Kentavious Caldwell-Pope, G, Detroit (8)

12. (Kelly Olynyk, C/F, Boston (13)

13. (Tony Snell, F, Chicago (20)

14. (Cody Zeller, F, Charlotte (4)

15. (Archie Goodwin, G, Phoenix (29)

16. (Phil Pressey, G, Boston (undrafted)

17. (Shane Larkin, G, Dallas (18)

18. (Brandon Davies, F, Philadelphia (undrafted)

19.( Anthony Bennett, F, Cleveland (1)

Others did not play enough – or at all – to merit placing!

 

*****************

 דראפט 2014

 

בכניסתה של השנה החדשה, אני משנה את מחשבתי בקשר לבחירות הדראפט של 2014. כמה שחקנים קפצו קדימה וכמה ירדו כמה שלבים למטה. היחיד שנשאר במקום ראשון ללא כל ויכוחים הוא ג'בארי פרקר.

השחקן שקפץ כמה מדרגות קדימה הוא ג'ואל אמביד, ה-7 פוטר מקנזס, שאנדרו וויגינס סובל בגללו כי הענק הוא הכוכב החדש של המכללות, ויכול להיות שעד סוף העונה הוא יקפוץ לראש הרשימה. אחריו ג'ורדן קלרקסון ממיזורי שנגד אילינוי פרץ עם 25 נקודות, המשחק הששי שלו עם 20+ בשבעת המשחקים הראשונים. הוא קופץ אצלי למקום עשירי ברשימה ממקום 19.  אתלטי ומהיר.

וויליי קאולי-סטיין ניכנס חזק מאד אולי לבחירת לוטרי. פתאום הוא אפילו קולע: 16 נק' נגד בלמונט, אחרי משחק של 14 נק'  ו-12 ריבאונדים. אבל מה שהכי חשוה הם 35 חסימות ב-6 המשחקים האחרונים!!! 6 חסימות למשחק! (אף פעם לא קבלתי 'טוב מאד בחשבון אבל זה CLOSE ENOUGH). אז מה? יש אנטוני דייויס חדש בקנטקי? הוא אתלטי מאד לשחקן בגובהו. גם אדריאן פיין ניכנס גבוה לרשימה. ה-33 נק' שקלע נגד טכסס עם 11 ריב' עשו זאת, אבלך לא רק זה:  לענק הזה יש כבר 16 דרונדאונים, והוא עושה הכלך למישיגן סטייט למטה ולמעלה, תחת הסל ומהקשת.  ממוצע 18.1 ו-8 ריב'.

כמה שהיו גבוהים ברשימה הקודמת שלי ירדו לעשירייה השנייה. לה-וויין, הפרשמן של UCLA ירד כמה שלבים כי הקליעה ברחה לו פתאום. בארבעה המשחקים האחרונים הוא החמיץ 13 מ-15 דאונטאונים. יש לו מכניקה מכוערת ביותר בקליעה, ארך הכדורים ניכנסו. לאחרונה הם כבר לא, ונאלצתי להוציאו מהעשירייה הראשונה. ה-3 מ-12 שלו נגד דוק צבעו אותו באור אפור מאד. גארי האריס הוא שני שהקליעה ברחה לו.  הוא 17 מ-61. הכל נישאר מהעונה שעברה: הכדרור והשיחרור המהיר, אבל הכדורים לא ניכנסים, וזה לא טוב לו, או למישיגן סטייט.

ככה הם עומדים אצלי היום:

1. ג'בארי פרקר, דוק, 8'6, SF/PF

2. ג'ואל אמביד , קנזס, 0'7, סנטר

3. דנטה אוקסום, אוסטרליה, 6'6 גארד

4. ג'וליוס רנדל, קנטקי, 9'6, PF

5. אנדרו ויגינס, קנזס, 8'6, SF

6. מרכוס סמארט, אוקלהומה סטייט, 4'6, גארד

7. נואה וונלה, אינדיאנה, 10'6, PF

8. ארון גורדון, אריזונה, 9'6, PF

9. רודני הוד, דוק, 8'6, SF

10.  ג'ורדן קלרקסון,  מיסורי, 5'6 SF

11. ווילי קאולי-סטיין, קנטקי, 0'7, סנטר

12. דאג מקדרמוט, קרייטון, 7'6, SF

13. אדריאן פיין, מישיגן סטייט, 10'6, PF

14. גארי האריס, מישיגן סטייט, 4'6,  גארד

15. זאק לה-וויין, UCLA, גובה 5'6, גארד

16. ג'רמי גראנט, סירקיוז, 8'6, SF

17. ג'יימס יאנג, קנטקי, 6'6, SF

18. מונזל הרל, לואיוויל, 8'6, SF

19. סם דקר, ויסקונסין, 7'6, SF

20. מיץ' מגרי, מישיגן, 10'6, PF

אנדרו הריסון יצא מה-20 ראשונים שלי!

 

***************

האם הלייקרס מצאה את הפוינט גארד שלה?

 

גם כשג'רמי לין התחיל לשחק בניקס איש לא חשד בו שיש לו את זה. ההפתעה היתה גדולה מאד , בואו נגיד, למאמן הניקס של אז מייק ד'אנטוני. נו? מה הוא מרגיש עכשיו עם קנדל מרשל? ביום ששי הוא הפך ללייקרי הראשון לייצר לפחות 20 נק' ולחלק 15 אסיסטים מאז, מאז, מאז…קובי בריאנט בשנת 2001!

אפילו שם כבר יש: "משרל מדנס!".

זאת היא ה-NBA. מלאה בכשרונות שאין כמותם בעולם כולו, אבל כשרונות שלא מקבלים צ'אנס, ואז כשמקבלים, ישנם כאלה שמנצלים את הרגע ועולים מדרגה או שתיים למעלה ולא יורדים יותר, וכמובן שישנם אחרים שלא מנצלים את ההזדמנות כי הם לא מוכנים – נפשית – להפוך משחקן בסוף הספסל לשחקן מוביל בקבוצה.

נראה שלקנדל יש את האומץ לקחת את הלפיד ולשאת אותו. זה הכל עניין של מזל. הרבה יותר מזל משכל כי אתה לעולם לא יכול לנבא דברים כאלה.

בינתיים זה מצליח. השאלה מה יקרה אחרי שלושה-ארבעה משחקים בינוניים או בינוניים ומטה. ג'רמי לין הצליח להתגבר על תקופות השפל עד שהוכיח את עצמו כפוינט גארד אותנטי בליגה הזאת. עם מרשל? נחכה ונראה. פט ריילי קרא לזה "COMFORT ZONE". תקופה שכוכב שפתאום עולה לרקיע חייב לרדת למטה, ואז זה עניין של אישיות ויכולת לצאת מה-"COMFORT ZONE" ולככב שוב.

המקרה של הלייקרס כל כך דומה עם מה שהביה עם ג'רמי: לא היתה להם למעשה ברירה. הם זרקו כל יהבם על ג'רמי, ועתה הלייקרס עושים אותו דבר עם קנדל מרשל.

החולשה של מרשל ידועה: אין לו ג'אמפ שוט. אבל היו דברים מעולם. אילו היה לו ג'אמפ שוט הוא היה משחק לפני שבועיים בפיניקס ולא בקבוצת ה-D שלהם. במשחק ביום ששי לא ראיתי כל בעייה עם הג'אמפ שלו. אבל מה זה משנה? ללא סטיב נאש, סטיב בלייק, אסקווייר הנרי, וגורדן פרמר – בן ה-22 הזה היתה הברירה הכמעט יחידה של הלייקרס, ובגיל 22 הקריירה רק מתחילה. תרקאו מה קורה עם ברנדון רייט פתאום?

גרוע הוא הרי לא יכול להיות כי הסאנס בחרו בו כמחליף המיועד של סטיב נאש. ז"א שסקאוטים מקצועניים ראו בו שחקן כדורסל טוב מאד. זה שזה לא קרה בפיניקס לא אומר דבר. גם בצפון קרולינה היתה לו עונה ראשונה גרועה מאד, ובעונה השנייה הוא שבר את שיא האסיסטים של האוניברסיטה לעונה אחת.

 

מה הוא אמר אחרי המשחק ביום ששי?

 

." They say you can’t shoot. They say you’re too slow. They say you can’t defend.I will prove them all wrong!"

אגיד לכם מה: אילו הייתי אוהד לייקרס, מילים כאלו היו גורמות לי נחת רבה. כך לא מדבר שחקן ללא בטחון עצמי שלא מאמין בעצמו. יש לו את "פרס בוב קוזי" להוסיף לבטחונו העצמי. העובדה היא שהוא היה השחקן הטוב ביותר במשחק של יום ששי, הנצחון הראשון בשבעה משחקים!

 

אגיד לכם דבר אחד בין התמונות":

טוב או רע, ללייקרס אין ברירה. הוא היחיד שנשאר.

בינתיים נראה לי שזו ברירה לא רעה בכלל!

 

 

****************

הקאבס דורשים לסיים את הדיל ביינום-פאו גאסול היום

נמאס לי כבר מהלייקרס. אז אני רק קראתי את המאמר ולא תרגמתי אותו. הדיל בין הקאס ללייקרס קורה היום, או שהוא לא קורה. את מי שזה מעניין – אז הנה:

After several days of stalled talks, the Los Angeles Lakers and Cleveland Cavaliers made progress Saturday on a trade that would involve Pau Gasol and Andrew Bynum, sources told ESPN.com.

The Cavaliers want to execute a trade by Sunday so it can be completed ahead of Tuesday's deadline for Bynum's contract to become fully guaranteed, sources said. Trades need 48 hours to be finalized so players can have physicals.

 

Pau Gasol

Gasol

Bynum

Bynum

 

The Cavs have been involved in talks with other teams looking to take advantage of Bynum's contract. The deal is for $12.3 million this season but if a team waives Bynum by Tuesday it will owe him nothing because the $6.3 million left on the contract is not guaranteed if he's released by that date.

On Friday, ESPN.com reported the Cavs have been in talks with the Jazz for veteran forward Richard Jefferson in a money-saving move for Utah. Cleveland also has considered keeping Bynum and using him as a trade asset before next month's trade deadline, sources said.

The injury-ravaged Lakers have been considering whether to execute a Gasol-for-Bynum trade because it would get them out of the luxury tax for the first time in seven years. More important than the $20 million in instant savings would be easing the pressure of going into the repeater tax in either 2015 or '16, sources said. If a team is in the luxury tax in four out of any five years, it triggers the repeater tax.

Sources say the Lakers, who broke a six-game losing streak with a victory against the Jazz on Friday night, also are seeking a package that would include a young player or a draft pick from the Cavs, which has been holding up the talks.

The Lakers internally have been debating whether they should trade Gasol, a four-time All-Star with the team, or wait for some of their players to get healthy with hopes of making a run in the second half of the season.

It appears these talks, which kicked into gear last weekend when the Cavs suspended Bynum for a game and put him on the trade block, could be headed for a resolution one way or the another on Sunday.

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. מתי תפסיק כבר להתרגש מהלייקרס???

    עונה פיננסית מלאה בפצועים ואתה מתרגש מכל איזה משחק.

    אמרתי כבר ביום שהוא חתם שהוא חשקן מוכשר מאוד שמתאים מאוד למשחק המהיר שמעדיף דאנטוני לשחק. לא הייתי צריך לגלות את אמריקה הממוצע שלו משנת הסופרמור אצל הטאר הילס מסגירה אותו.

    אם מדובר באיזה PG גדול? לא נראה לי. גם לא מתרגש מכל הסיפורי ג'רמי לין האלה. ראינו איך זה נגמר בסוף, בחוזה של 25 מיליון דולר לאיזה PG בינוני ותו לא.

    העלייה של אמביד אגב צפויה להוריד את רנדל 2-3 מקומות ואולי אפילו מחוץ לחמישייה. מחר אכתוב לך למה.

    1. כמו ילד קטן.

      יאנג עם 2 הופעות טובות- הוא יכול לפתוח אצל 26 קבוצות(אמא של ג'יי אר שואלת אם זה הילד האבוד שלה).

      קנדל מארשל- המושיע.

      מנצחים איזה משחק בלי קובי- אנחנו יותר טובים בלי קובי.

      כל מיני קביעות שמתאימות לילידים וכאלה שממש מתרגשים מהעונה הזאת של הלייקרס, שכרגע בכלל בגדר עונה מפתיעה מאוד ביחס למה שקיוו וכשמתסכלים על כל הפציעות שלא נגמרות.

      תסמן במחברת- באמצע פברואר גם נאש יחזור לכמה הופעות- אז מה שנכוון לפליאוף?

  2. מל אני מתפלא עליך
    מספר אחד באופנה זה ראסל ווסטברוק
    הופיע כבר בכמה מגזינים ונחשב לפורץ דרך
    הוא מיו. סי.אל.איי להזכירך
    לך לבדוק

  3. זה ממש לא משנה מה הקאבס "דורשים".

    ללייקרס אין עניין בטרייד של אחד על אחד, אז או שהקאבס יתנו פיצוי ראוי בשחקן צעיר או בחירת דראפט יפה, או שיהנו להם מביינום.

    והמקור שלי מוסר לי שמה שעורר מחדש את השיחות זה נסיון לצרף את ממפיס כקבוצה שלישית.
    ביקש שלא אתן פרטים, אבל מי שיחשוב מספיק יבין לבד.

    ולמרות שהבטחתי לעצמי שלעולם לא אתן פה את המידע שאני שומע באופן פרטי אחרי שמנחם אמר שאני משקר בפעם האחרונה שעשיתי את זה, אני בוחר להתעלם ממנו ולזרוק עצם לחברי אוהדי הקבוצה.

  4. ומה כל השטויות האלה על הניקס ?
    אם הם רוצים לצרף שחקן כמו רונדו לשאמפרט, כרמלו וצ'אנדלר – מה בדיוק הם אמורים לתת ???

    רונדו לא יכול לדרוש שום דבר כי הוא לא בשנה האחרונה של החוזה כמו שכרמלו היה.

    מקסימום הוא יכול לבקש טרייד – מה שגם ככה אולי בוסטון ירצו לעשות – ואז בוסטון יחפשו טרייד שיתאים להם.

    ושום דבר שהניקס יכולים להציע לא יתאים להם.

    הייתי אפילו אומר שמתוך 29 אפשרויות לטרייד עבור בוסטון, ההצעה של הניקס תהיה במקום ה 29…

  5. שבוע טוב 🙂

    עם מה נתחיל? כנראה שלא ניתן להתעלם מהצחנה שבלוס אנג'לס.
    איזה שתי קבוצות מאוסות ולעוסות יש בלה לה לנד, פשוט צחוקים (מיד אגיע לצד הצהוב). אפילו אייריס עם כמות ריב' מכובדת מולם. הקליפרס עם תצוגת ספיגה של 70 נקודות ו- 35 הפרש בחצי, מביך. איך אתה עולה ככה לפרקט כמו איזה נאד? איפה מראית עין לפחות? מה עם להתאמץ יותר דווקא בגלל שהכוכב של הקבוצה בחוץ? פשוט גרועים…

    מד הלחץ רק עולה שם בעקבות ה-4 שבועות בערך שפול בחוץ, עם החלטה להביא את מלו ולקבור את הקבוצה הזו סופית (לא מאמין שזה יקרה אבל שיהיה).
    שאני אבין רק למה מתכוון מחבר התיאוריה:
    מלו יהיה מספר אחד ברוטציה והוא יזרוק לפחות כפול 2 מגריפין והייתי עדין, יש את קרופורד בקבוצה וגם הוא לא בדיוק מוותר על זריקות (ולא מעט פעמים בצדק: ההרגשה שלי היא שריברס לא משתמש בו כראוי), צריך לתת קצת לדיאנדרה…אהה כן, ויש את העניין הפעוט שפול הוא בכלל הפרנצ'יז פלייר. זה חוסר איזון שפשוט זועק (שלא לדבר על זה שכל הנ"ל לא מבינים כלל מה המשמעות של פליאוף). ובכלל לא הזכרתי סטטיסטים כמו סטיבן ג'קסון שחזר, דאדלי ורדיק שגם צריכים להרגיש כדור. מצחיק, דאדלי הוא הכביכול פייטר שם. או מלו חחח..

    בכלל… ועד עכשיו, מה הערך המוסף (שלדעתי לא קיים בכלל) עם הגעתו של ריברס? כמה משחקים הוא ניצח להם העונה ומה הוא בדיוק שינה שם? הוא רק מחזק טענות שעם מאמן אחר, הטריו של הסלטיקס היה יכול להשיג יותר לכל אורך התקופה.

    הניקס יוכלו להרוויח שקט בכל הנוגע לקיץ אם זה קורה, שזה לא מעט אמנם והחוזה של גריפין סביר יחסית, אבל גם הם לא קרובים לפתור את הבעיות שלהם. אם הם סוחבים בחירת דראפט סיבוב ראשון או נותנים אם ג'י אר זה סבבה (הקליפרס לא דפוקים לגמרי לקחת את ג'י אר, ואת שאמפרט לא נראה לי שהניקס יתנו).

    הלאה.. חייב לציין שהשחקן שהכי מפתיע אותי ביחס למה שחשבתי שתהיה התרומה שלו בעונה הסדירה זה וויד. הבנאדם בעניינים ונראה שהוא רק רוצה לשחק. לא עייף ושבע. כל הכבוד לו בקטע הזה. מעניין אם זה ישחוק אותו קצת לפליאוף.

    ובלי קשר, יש שחקן בהיסטוריה של הליגה שיותר שיגעו לו את הראש מאשר פאו גאסול? כאילו, כמה אפשר? כמה מוצצים לבנאדם הזה את הדם? הלייקרס האלה מצחיקים: הם חושבים שיש כאן סיי בכלל והם רוצים גם בחירה דראפט או שחקן צעיר בנוסף. עכשיו רק כדי לבאר כאן כמה עניינים: למה כל הבהלה הלייקרית הטיפוסית פתאום?
    כי מעבר לזה שהם לא מבינים את השוק וחיים באיזו ספירה אחרת, יש לכל העניין הזה בדיוק שבוע עם החוזה של ביינום (שכזכור צחק על אוהדי הלייקרס) שמקבל תוקף של גארנטי. קופצ'ק מבין שקליבלנד הרי ימצאו איזו קבוצה סאקרית שתיקח את ביינום. מי לא רוצה
    "סנטר טוב בליגה שלוקח רק 12 הביתה"?
    הלייקרס בכלל לא פקטור והם עוד עושים פרצוף. אני מאוד מקווה שגאסול ילך בחינם בסוף העונה. פשוט לא מגיע להם משהו אחר אחרי כל מה שהם עושים לו. האמת… יהיה מצחיק לראות את ביינום שוב שם, אז אני חוזר בי.. שתי האופציות טובות 🙂

    דוראנט נתן וואחד הופעה.. פשוט עושה הכל: נקודות ריב' אס'. אבל… שוב עם יותר מ-40 דקות… just saying. אני ממש בעד שהוא לא ירד מ-38 דקות כל העונה, ככה שוב הספרס יקחו את המערב.

    ושמישהו יוציא כבר את לאב מהקבוצה הזו. פשוט חבל. מאוד מאוד מזכיר את גארנט שאכל שם מרורים הרבה שנים.
    ונראה לי שצריך לייצר עסקה גדולה לפחות כמו אז עם גארנט כדי לאפשר משהו כזה. כיום הוא השחקן שהכי חבל לי שלא יתמודד כראוי על אליפות
    בקיצור, בשבועיים הקרובים הספרס צריכים להתחיל להראות את הגב לכל המערב… זה הזמן האידאלי..

    1. THE PAINT!
      ברוך בואך לאתר. המשך לכתוב.
      מאחר ואתה חדש, אתה בוודאי לא מודע ש-K-700 ודדי הם שני חולי לייקרס מפגרים. הפיגור הוא לא בגלל שהן חולי לייקרס. הפיגור הוא שכלי, מלידה. לא רק שהם טמבלים לקויי שכל, ושוטים נבערים, הם גם לא מסוגלים לקרוא, וומגיבים לדברים שלט=א נכתבו.
      הנה הדדי הבור והגולם שכותב שהייתי בוחר בדראפט לפי ה-PER. זה מה שכתבתי? כתבתי רק שה-PER מראה יעילות והיו עולים ויורדים מאז הדראפט. לא כתבתי אפילו ברמז שככה הייתי בוחר אותם בדראפט.
      אז אנא אל תשים לב לשניהם. הם סתם צובעים את האתר בקומדיה של תגובות שגורמות לכולנו לחייך לפני משחקי הפוטבול האדירים היום.

      PAINT! אני אוהב את כתיבתך. נסה איזה מאמר על הקליפרס או – גוד פורביד הלייקרס – שלח לי ל-
      sefersheli@hotmail.com
      והוא ייכנס בגדול.
      הדדי הזה (ושותפו K-700) לא מסוגלים לכתוב משהו אורגינלי גם אם תנסר להם זרוע. כל מה שהמוח הלקוי שלהם מסוגל זה להגיב בדביליות על עבודות של אחרים.
      שיהיה לך שבוע טוב, ושדדי ו-K-700 ימשיכו לבדר אותנו!

      1. מנחם, נראה לי שאתה קצת סנילי. הוא נכנס לפה בערך אחת לשלושה שבועות, מעתיק מוואלה 400 מילים על כמה הלייקרס גרועים ואז נעלם שוב

      2. אני כמעט בטוח שהTHE PAINT הזה הוא איזה אח חורג של החדרנית מהמלון ששכבה עם קובי ועשתה אחלה בוכטה אחר כך, אחרת אין לי הסבר לטמטום שלו.

        כל שבוע נכנס לפה ופורס את משנתו על כמה קובי הוא דרעק, רמאי, נוכל, שחקן גרוע וכמה הוא "פוגע" בלייקרס.

        בקיצור תפור בשבילך מנחם.

  6. עדיף שפשוט תכתוב שאתה לא מבין למה הלייקרס שוקלים בכלל טרייד כזה ואתה צריך הסבר במקום להביך את עצמך בפומבי עם השטויות האלה.

    1. אני מודה שלא קראתי את התגובה שלו במלואה(הוא פשוט מתיש אותי) אבל ממה שכן ראיתי הוא רשם תגובה מלאה ולא הזכיר בה את קובי בריאנט!!! נראה לי שבשבילו זה שיא השיאים,

    1. ניב לי אין בעיה עם אף מגיב וכל אחד יכול לרשום כרצונו.פשוט המגיב הזה יש לו אג'נדה אחת ויחידה ורק עליה הוא מגיב וכותב והבנתי את הקטע הזה שלו עוד בוואלה,אז פשוט שיעזוב אותנו בשקט,הבנו הוא שונא את הלייקרס וקובי ברייאנט הוא אחד השחקנים הגרועים ביותר שאיפעם שיחקו כדורסל(כולל באירופה)יאללה תתקדם

        1. ימנחם ליגה אנגלית יש היום,

          עכשיו מתחיל צ'לסי דרבי קאונטי.
          שים לב לדרבי יש שחקן בן 18(לבקן) קוראים לו וויל יוז, שים לב אליו זה יהיה שחקן שחקן.

          עוד שעתיים וחצי סוונאזי-יונייטד.

  7. הייתי שמח לו מישהו היה מנסה להסביר לי איך ביינום שלפני שנתיים היה נחשב בעיני רבים כסנטר הכי טוב בליגה מגיע לשפל כזה של תדמית?

    הרי כעת הוא בריא לגמרי. מה נפגע בו? משהו פיזי? התשוקה למשחק?

    אני בטוח שבסיטואציה נכונה הוא יכול לתרום המון ללייקר

  8. ההופעה של דוראנט אתמול פשוט פנומנלית, אני באכזבה קשה ביותר ממיניסוטה, הייתי בטוח שהם הולכים לדבר חזק מאוד העונה, מה אתם חושבים שלא עובד שם חוץ מאחוזי הקליעה הזוועתיים של רוביו? יש שם מאמן מאוד מנוסה ושלד מצוין לעתיד.. חבל לי לראות את לאב נטחן כמו גארנט

    1. אני כותב זאת כבר שנתיים: הבעייה מספר אחת של מינסוטה הוא רוביו. הוא סנטר לאירופה ו-"למשחק אירופאי" המפגר. שיחזור הביתה ויככב בברצלונה. הוולבס צריכה פוינט גארד של 25 נק' למשחק!

      1. לדעתי הוא לא יכול לככב באירופה אלא רק להיות עוד שחקן סגל, לראייה אליפות אירופה שם הוא לא עשה משהו יוצא דופן.

    2. הבעיות של מיניסוטה :
      -השילוב של לאב + פקוביץ מעולה התקפית , מחריד הגנתית , לא ראיתי סטטיסטיקות אבל מצפייה במשחקים שלהם קל לראות זאת.
      – רוביו זוכה להרבה תהילה וכבוד שאינן מצדיקים את יכולתו (הבן אדם לא מאיים על הסל ושהוא מאיים הוא לרוב לא פוגע.
      -לאב שחקן תותח אבל כנראה שיש לו רק אשך אחד כמו ידידנו באתר , היה אפשר לראות את זה בבירור במשחק אתמול.
      -קוין מרטין למרות האחוזים לשלוש המטורפים שלו הוא שחקן שלא עושה הגנה וחושב על הסטטיסקה האישית שלו יותר מלהשיג ניצחון עבור קבוצתו.
      – שאר החבורה המסייעת היא לא רעה אבל זה לא מספיק .
      מקווה שעניתי על שאלתך ואם הנך חולק עליי מוש או מישהו אחר אשמח לשמוע דעתו.

  9. מארשל נחשב כישרון גדול כשיצא לדראפט.
    גם חשבתי שהיו לו כמה רגעים יפים בפניקס.
    ובהחלט יכול להיות שהוא יצליח מאד תחת דאנטוני.

    אבל המשחק האחרון והסטטיסטיקות של מארשל הם לא ממש דוגמא, והנה הסיבות –

    http://www.youtube.com/watch?v=06ekzO3GZoo&feature=youtube_gdata_player

  10. חזיתי בוידיאו.
    אז אולי תסביר לנו בחכמתך כי רבה היא, מה הן הסיבות?

    אבל המשחק האחרון והסטטיסטיקות של מארשל הם לא ממש דוגמא, והנה הסיבות –

  11. אולי היית צריך להקשיב ולא רק לראות ?…

    מוסבר לך שם בדיוק על כמה וכמה אסיסטים שלא ממש הגיע להם להירשם כאסיסטים, ועל איך ההגנה של יוטה היתה פשוט נוראית, אבל אני שמח שאני יכול להסביר לך את זה בעצמי בחכמתי כי רבה.

      1. חחח לפי הדוגמאות פה אני יכול לתאר לעצמי.

        אבל זה באמת מוגזם מה שקורה כאן.

        לא ש 10 אסיסטים זה לא יפה מאד, אבל זה לא 15…

  12. זה פשוט מאוד, מארשל פורח בסגנון כזה של משחק, בלי צורך להתמקד בהגנה, פיק אנד רול עם גאסול וראן אנד גאן במעבר.

    הקליעה שלו כרגע מרמה בעיקר זאת מ-3. יש לו זריקה מהבטן ובגלל זה הרבה יותר נוח לו לקחת את הקאטץ' אנד שוט איזה חצי מטר- מטר מאחורי קו ה-3.

    אני מאמין שמתישהו האחוז גם יתיישר, הוא לא קלעי טוב. ההגנה של יוטה באמת מביכה במשחקי החוץ(בבית הם הרבה יותר טובים ב-10 משחקים האחרונים).

  13. מה קורה מנחם?
    ארגנתי לך שני כותבים שירימו קצת את הרמה כאן, יובל ורבין, והיום מסתבר לי שפיטרת את שניהם.
    ובלי להודיע לי

  14. עם רבין זה יהיה פשוט, אין לו יותר מידי ביקוש, אבל את יובל לא בטוח שאני אצליח.
    בכל מקרה שווה לנסות, כואב לי במקור לחשוב שהוא יכתוב לדהבאזר

  15. החסידה היא אחד החברים של רבין. כך נדמה לי. אני לא אענה לך יותר אלא אם תשים איור או ציור של חסידה בצבע. זה לא אתצר של אומנים.
    את רבין פיטרתי כי הוא לא עושה כלום מלבד להגיב.
    את יובל לא פיטרתי כי הוא אף פעם לא היה חבר צוות. יש לו בלוג משלו והוא הסכים שאכניס מאמרים שלו, עד שהוא "נעלב" מתץגובה שלי על אחד ממאמריו.\
    אני לא גננת כאן של גנון ילדים. נעלבת? קח מתפחת ונגב את הדמעות. לפחות רבין לא נעלב ומחזיר לי באבי אבי ואני מעריך זאת מאד. יובל? שיילך מצידי לדהבאזר או לכל אתר אחר שם העורך הוא אמא טרזה.

  16. מנחם,

    אני לא מכיר את יובל עוז,
    וגם לא את החסידה.

    אבל לזכותו ייאמר שהוא כותב מצויין,
    והוא מהווה ערך מוסף מצויין לאתר.

    מנחם, תחזיר אותו.

    יובל,
    אם אתה קורא את התגובה,
    לא צריך להיעלב מכל השטויות של הפרופסור,
    תמיד אתה יכול לייחס את זה לדימנציה המתחילה שלו (-:
    תחזור.

    אופיר

  17. אופיר!
    הסברתי והסברתי ליובל שהתגובה שלי היתה על עצם ההערה שהוא כתב שה-"NBA מתדיינת על ההצעה לבטל את הדראפט" שביטלתי כשטוות מחלטת. לדעתו הייתי צריך להתקשר אליו קודם ואז הוא היה משנה אולי את הצורה בה כתב מה שכתב.
    אם זה היה ספורטס אילוסטרייטד בוודאי שהייתי מתקשר אליו לפני התגובה, ולמעשה מבקש ממנו לשנות את הכתוב.

    אבל זה אתר בו התאבקויות וטיפונת העלבות זה הלחם והחמאה שלנו. אתה הרי יודע מה כתבו כאן עלי. אני קורא, מחייך, ועובר הלאה. אבל כל האנשים שונים, וכנראה יובל עוז נעלב מדי.

    אני כבר התנצלתי אם פגעתי בו אישית. אני מוכן על המקום להכניס ]פוסטים שלו לאתר, אבל הוא אסר עלי לעשות זאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט