מוק דראפט NFL 2021! / עידו רבינוביץ'

מוק דראפט NFL 2021! / עידו רבינוביץ'

ביום חמישי הקרוב, כנהוג בכל סוף שבוע שסוגר את חודש אפריל, רוג'ר גודל ינחה את דראפט ה-NFL ה-86 במספר. הפתח לסערת הספקולציות עומד להיאטם, אז הייתי חייב להשתחל פנימה עם מוק הדראפט הראשון והאחרון שלנו טרם המאורע האמיתי ירצד על מסכנו.

  • בבחירה הראשונה בדראפט 2021, הג'קסונוויל ג'אגוארס בוחרים ב: טרוור לורנס, קוורטרבק, קלמסון.

הבחירה הזו הייתה ברורה מאז ש-"סאנשיין" היה רק פרשמן. הפרוספקט הכי טוב מאז אנדרו לאק, כך כונה על ידי מספר רב של אנליסטים מוערכים, השתפר כל שנה ושנה בקולג'ים. הוא העמיד 90 ט"ד ורק 17 חטיפות בשלושת השנים שלו במדי הטייגרס.

  • בבחירה השנייה בדראפט 2021, הניו יורק ג'טס בוחרים ב: זאק וילסון, קוורטרבק, BYU.

וילסון היה שחקן די אנונימי עד לעונה שעברה, לפני שסחף את סצנת המכללות בסערה עם עונה נדירה, סביר שהיה הבחירה הראשונה בדראפט הזה אחרי עונה כזו (כמו ג'ו בורו וקיילר מארי), אך לא בכל דראפט יש טרוור לורנס. הג'טס ירוצו עם הכרטיס כדי לבחור את השחקן עם ארסנל הכלים המשוגע, טרנד שמוכיח את עצמו בשנים האחרונות עם העליות של ג'סטין הרברט וג'וש אלן שעוררו ספקות רבים שנכנסו לליגה.

  • בבחירה השלישית בדראפט 2021, הסן פרנסיסקו 49' בוחרים ב: ג'סטין פילדס, קוורטרבק, אוהיו סטייט.

אני מסרב להאמין שהניינרס שלחו 3 בחירות סיבוב ראשון למיאמי דולפינס בשביל שחקן אחר. השמועות שרצות על הקוורטרבקים האחרים לא ממש מחזיקות מים, שכן אף בחירה שלהם בעידן של לינץ' כמנג'ר לא הודלפה.

פילדס הוא כישרון פנומנלי, עם מהירות בזק וחוכמת משחק אדירה שיפרח במערכת המיטבה של קייל שאנאהן.

  • בבחירה הרביעית בדראפט 2021, האטלנטה פאלקונס בוחרים ב:קיל פיטס, טייט אנד, פלורידה.

ה-"לא-קוורטרבק" הראשון יורד מהלוח בבחירה של הפאלקונס, שחייבים לשלם למאט ראיין כסף רב בשנתיים הקרובות (ואין זה דבר רע בהכרח!). פיטס הוא חיית אדם עם סט כישורים אדיר שמתאים כמו כפפה ליד לליגה של היום, הוא יהווה סיוט מאצ'אפ עצום לכל מי שייאלץ להתמודד מולו., בין אם אלו יהיו ליינבקרים שאיטיים ממנו או דיפינסיב בקס שיהיו קטנים ממנו.

  • בבחירה החמישית בדראפט 2021, הסינסינטי בנגלס בוחרים ב: ג'מאר צ'ייס, וייד רסיבר, LSU.

הבחירה הקשה ביותר עד כה בדראפט בין צ'ייס לשחקן שנבחר בבחירה הבאה. הבנגלס מאמינים שג'ונה וויליאמס וריילי ריף זה מספיק לעמדות התאקל העונה ולוקחים את הבחירה הסקסית עם חבר הקבוצה לשעבר של ג'ו בורו, מה שלבטח ישמח את קוורטרבק העתיד של הבנגלים.

  • בבחירה השישית בדראפט 2021, המיאמי דולפינס בוחרים ב: פניי סוול, תאקל התקפי, אורגון.

אני סבור שהדולפינים ידעו שהם יקבלו את אחד מהשלישייה של פיטס-צ'ייס-סוול, אז הם לקחו את זה שנשאר על הלוח. כבר בגיל 19 סוול נראה כמו גבר בין ילדים והוא מיד ייכנס ויהיה שחקן קו ההתקפה הטוב ביותר של מיאמי מהסנאפ הראשון.

  • בבחירה השביעית בדראפט 2021, הדטרויט ליונס בוחרים ב: טריי לאנס, קוורטרבק, צפון דקוטה סטייט.

בשל שנת הקורונה, טריי לאנס נכנס לטופ 7 בדראפט למרות שמסר את הפוטבול 318 פעמים בלבד בקריירת הקולג'ים שלו. הוא לא שיחק שני משחקים רצופים מאז 2019 אבל יש לו את כל הכלים שבעולם, והליונס נמצאים במצב מצוין לקחת סיכון עליו.

  • בבחירה השמינית בדראפט 2021, הקרוליינה פנת'רס בוחרים ב: דוונטה סמית', וייד רסיבר, אלבאמה.

זוכה ההייזמן מהשנה שעברה נופל לברכיים של הפנתרים שצריכים ראוט ראנר דומיננטי בחוץ. המשקל והמבנה של סמית' לא היווה בעיה עד עכשיו נגד התחרות הקשה ביותר בקולג'ים, ומאט רול יקווה שהוא לא יהיה בעיה גם בשלב הבא.

  • בבחירה התשיעית בדראפט 2021, הדנבר ברונקוס בוחרים ב:ריישון סלייטר, תאקל התקפי, נורת'-ווסטרן.

הברונקוס שקלו לקחת את הקוורטבק הבא שלהם עם הבחירה הזו, אך ג'ון אלווי מגלגל פעם אחרונה את הקובייה עם דרו לוק ובוחר תאקל מעולה שייכנס ישר לצד הימני, במקביל לגארט בולס המשופר שמאייש את הבליינד-סייד של לוק.

  • בבחירה העשירית בדראפט 2021, הדאלאס קאובויז בוחרים ב: פטריק סורטיין השני, קורנרבק, אלבאמה.

שחקן נוסף של ניק סייבן יורד מהלוח בבחירה מושלמת של הקאובויז מטקסס. סורטיין הוא השחקן הטוב ביותר בעמדתו, הציג בריאות מצוינת ומשחקים אדירים מול תחרות אימתנית ב-SEC.

  • בבחירה האחד עשר בדראפט 2021, הניו יורק ג'איינטס בוחרים ב: ג'יילן וואדל, וייד רסיבר, אלבאמה.

תופס שני מהקרימסון טייד נבחר ב-11 הבחירות הראשונות. המהירות והאתלטיות של וואדל הנפיץ יחמיאו מצוין לרכש החדש של ביג בלו, קני גולאדי. כדורים עמוקים בלי סוף בשביל דניאל ג'ונס.

  • בבחירה השניים עשר בדראפט 2021, הפילדלפיה איגלס בוחרים ב: מייקה פארסונס, ליינבקר, פן סטייט.

קצת מסוכן לקחת את פארסונס במיקום הזה בהתחשב בבעיות שלו מחוץ למגרש, אך האיגלס מהמרים ולוקחים את הפריק האתלטי שיכול לרוץ מצד לצד במהירות הבזק וגם לתקל באכזריות.

  • בבחירה השלוש עשרה בדראפט 2021, הלוס אנג'לס צ'ארג'רס בוחרים ב:אלייז'ה ורה טאקר, תאקל התקפי, USC.

התאקל הורסטילי של דרום קליפורניה נשאר במדינה אצל המטענים מעיר המלאכים. הוא כנראה ייכנס פנימה לשחק גארד בשל המבנה הקצר שלו, הוא ישחק לצד הסנטר הטוב ביותר מהשנה שעברה, קורי לינסלי, שנרכש בפרי אייג'נסי מגרין ביי.

  • בבחירה הארבע עשרה בדראפט 2021, המיניסוטה וייקינגס בוחרים ב: ג'יילן פיליפס, אדג', מיאמי.

הטרנספר מ-UCLA שקיבל כל כך הרבה זעזועי מוח עד שנאלץ לפרוש זמנית מהמשחק פרח בהגנה של ההוריקנים. היסטרויית הפציעות שלו מפחידה, אך כך גם התוצרת שלו על הדשא כשהוא בריא.

  • בבחירה החמש עשרה בדראפט 2021, ניו אינגלנד פטריוטס בוחרים ב: ג'ייסי הורן קורנרבק, דרום קרוליינה.

ההתאמה הטובה ביותר בדראפט. הקורנר שמצטיין בשמירה אישית מגיע להגנה של ביל בליצ'ק שמריצה את ההגנה הזו באחוזים הגבוהים בליגה, לצד המיאמי דולפינם ובריאן פלורס שהגיע מניו אינגלנד.

  • בבחירה השש עשרה בדראפט 2021, האריזונה קרדינלס בוחרים ב: קיילב פארלי, קורנרבק, וירג'יניה טק.

פארלי הוא האתלט הטוב ביותר בעמדה שלו, ואחד מהטובים ביותר בדראפט הזה. הניתוח שעבר בגבו גרם לו להחליק עד לפה, אולם אם יצליח להישאר על הדשא הוא יכול לעקוף את כל שחקני ההגנה שנבחרו לפניו בסיבוב.

  • בבחירה השבעה עשרה בדראפט 2021, הלוס וגאס ריידרס בוחרים ב:כריסטיאן דריסאו, תאקל התקפי, וירג'יניה טק.

שני "הוקייז" נבחרים בק-טו-בק. דריסאו הוא גניבה בשלב הזה של הדראפט, שירד עד הלום רק בגלל עומק כיתת התאקלים ההתקפיים השנה. הריידרס ישמחו לשים אותו בצד הנגדי לקולטון מילר המשופר.

  • בבחירה השמונה עשרה בדראפט 2021, המיאמי דולפינס בוחרים ב: כריסטיאן בארמור, תאקל הגנתי, אלבאמה.

לאחר שלקחו את סוול עם הבחירה הראשונה, הדולפינס מחזקים את הקו בצד השני עם הפנומן מאלבאמה. כיתת התאקלים ההגנתיים הזו דלילה במיוחד, ובארמור מתנשא מעליה בפער לא זניח.

  • בבחירה התשע עשרה בדראפט 2021, קבוצת הפוטבול של וושינגטון בוחרים ב: מאק ג'ונס, קוורטרבק, אלבאמה.

הקוורטבק החמישי בטיבו יורד כל הדרך עד לקבוצה מהבירה. לאחר הפרישה של אלכס סמית', לקבוצת הפוטבול אין אופציות מוכחות רבות אז הם גונבים את אחד מהשחקנים המוכנים ביותר לשחקן ולקרוא הגנות ברמה גבוהה גם מול הטובים ביותר.

  • בבחירה העשרים בדראפט 2021, השיקגו ברס בוחרים ב: טרס מארשל ג'וניור, וייד רסיבר, LSU.

הדובים מלהיבים את האוהדים שלהם עם אחד מהשחקנים הכי לא מוערכים בדראפט השנה, כיוון ששיחק לצד מפלצות כגון ג'סטין ג'פרסון וג'מאר צ'ייס כל הקריירה שלו בלואיזיאנה סטייט. אחד מהתופסים השלמים ביותר שיצאו השנה.

  • בבחירה העשרים ואחת בדראפט 2021, האינדיאנפוליס קולטס בוחרים ב: קוויטי פיי, אדג', מישיגן.

 הדלילות בעמדה בשלבים המאוחרים ביותר של הדראפט גורמת לפרסות לקחת סיכון על פיי, שלא סובב יותר מדי ראשים בימיו באן ארבור. הוא בעל פוטנציאל גדול, במיוחד עם הגודל שלו, אך כך גם אמרו על רשאן גארי שיצא ממישיגן וכעת מאוד פושר במדי גרין ביי.

  • בבחירה העשרים ושתיים בדראפט 2021, הטנסי טייטאנס בוחרים ב: אלייז'ה מור, וייד רסיבר, מיסיסיפי.

הטייטאנס יקוו לפגוע בבחירה נוספת של רסיבר מאול. מיס, לאחר שלקחו את איג'יי בראון לפני מספר שנים. מור שחקן שונה לחלוטין מבראון, והוא יהיה סלוט מהיר וקשוח עם ידיים מצוינות בשביל ראיין טנהיל.

  • בבחירה העשרים ושלוש בדראפט 2021, הניו יורק ג'טס בוחרים ב: גרג ניוסם השני, קורנרבק, נורת'ווסטרן.

הג'טס מטפלים בשני הצרכים החשובים ביותר של עם שני הבחירות שלהם, והם משיגים את שניהם בערך מעולה בנקודה בה נבחרו.

  • בבחירה העשרים וארבע בדראפט 2021, הפיטסבורג סטילרס בוחרים ב: טוון ג'נקינס, תאקל התקפי, אוקלוהומה סטייט.

אם הפלדות לא לוקחים קו התקפה בבחירה הזו, יש לתבוע אותם על רשלנות. הם מוכרחים להשיג את התאקל של העתיד והם עושים זאת עם אחד השחקנים האלימים אך נבונים בדראפט.

  • בבחירה העשרים וחמש בדראפט 2021, הג'קסונוויל ג'אגוארס בוחרים ב: טריוון מוריג, סייפטי, TCU.

היגוארים חוזרים הביתה עם הקוורטבק הראשון והסייפטי הראשון שנבחרים השנה. מוריג הוא סייפטי אוף-בול מצוין שירחף במרכז ההגנה בפלורידה בעתיד הקרוב.

  • בבחירה העשרים ושש בדראפט 2021, הקליבלנד בראונס בוחרים ב: ג'רמייה אווסו קורמואה, ליינבקר, נוטרה דאם.

זה נדיר לחזות בליינבקר עם סט יכולת בכיסוי כמו של JOK, הייחודיות שלו יכולה לבנות או להרוס אותו בשלב הבא, אך אני סומך על צוות האימון בצד ההגנתי שיוציא ממנו את המיטב ויגרום לאחרות להתחרט על זה שלא קפצו עליו ראשונות.

  • בבחירה העשרים ושבע בדראפט 2021, הבולטימור רייבנס בוחרים ב: ראשוד בייטמן, וייד רסיבר, מיניסוטה.

העובדה שתופס כה טוב מחליק לסוף הסיבוב הראשון רק ממשיכה לחזק את העובדה שהקלאס הזה הוא אבסורדי מבינת כישרון של תופסים. קשה למצוא פגם במשחק של בייטמן שהיה פרודוקטיבי מאוד בזמנו במיניסוטה.

  • בבחירה העשרים ושמונה בדראפט 2021, הניו אורלינס סיינטס בוחרים ב: זייבן קולינס, ליינבקר, טולסה.

קשה לחזות מה בדיוק יהיה זייבן קולנס, הפריק האתלטי שלאחרונה נמדד במשקל 270 פאונד! (לשם השוואה, דאריוס לאונרד 230 פאונד). אני סבור כי הסיינטס חכמים מספיק כדי ללטש את גוש החימר המאסיבי שנחת בידיהם.

  • בבחירה העשרים ותשע בדראפט 2021, הגרין ביי פאקרס בוחרים ב: ג'אמין דייויס, ליינבקר, קנטאקי.

הבחירה המפתיעה של הסיבוב מגיעה כאשר הליינבקר של השדים התכולים נוחת בויסקונסין. הוא מגן ריצה מצוין שרץ 4.4 בפרו דיי של קאנטאקי, בנוסף לורטיקל הגבוה ביותר מליינבקר אי פעם (42 אינץ').

  • בבחירה השלושים בדראפט 2021, הבאפלו בילס בוחרים ב: דילון ריידונז, תאקל התקפי, צפון דקוטה סטייט.

חברו לקבוצה של טריי לאנס מגיע כדי להגן על ג'וש אלן בקור של מערב ניו יורק.

  • בבחירה השלושים ואחת בדראפט 2021, הבולטימור רייבנס בוחרים ב:וייאט דייויס, גארד התקפי, אוהיו סטייט.

רמת הגארדים בדראפט השנה חלשה במיוחד, אז העורבים מבטיחים את הטוב ביותר מבין הגארדים הטהורים עם הבחירה שהשיגו בטרייד על אורלנדו בראון ג'וניור מקנזס סיטי.

  • בבחירה השלושים ושתיים בדראפט 2021, הטמפה ביי באקניס בוחרים ב: סמואל קוסמי, תאקל התקפי, טקסס.

אף פעם אי אפש להיות מלאים בעמדת התאקל, קוסמי יכול לשחקן שחקן אימפקט מהרגע הראשון שלו בליגה.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה עידו, כיף לקרוא!

    * לא מבין למה שהליונס ייקחו קווטרבק – ועוד לבטח כזה עם ספיקות רבות כלפיו. יש להם עכשיו את גוף על חוזה יחסית ארוך וכבד, קשה לי להאמין שהם יעדיפו לקחת קיו.בי במקום לנסות לחזק לו את ההתקפה…

    * להערכתי, דנבר/פטריוטס ייקחו קווטרבק. סיכוי לא רע גם שנראה מי שהיא מהן קופצת קדימה.

    * בכל שנה מדברים על מחזור מטורף של תופסים – בשנה שעברה היו אלה ג׳ודי, ראגס ולאמב ובסוף מי שגנב את ההצגה היה בכלל ג׳פרסון. חושב שמדובר במגמה – ולאורך זמן זה יפחית את הערך של תופסים בליגה – בדומה למה שקרה לרצים לאורך השנים…

    1. לגמרי מגמה. ראינו את זה השנה כשקבוצות לא נתנו חוזים גבוהים לרסיברים בשוק החופשי.
      לדעתי לתופסים המובילים לא יהיה תחליף ונמשיך לראות אותם מקבלים משכורות גבוהות, אבל זה בהחלט ישפיע על השוק של ה-WR2 ומטה.

  2. ההימור של על הבחירה של הניינרס הוא לאנס, הפוטנציאל הגדול בדראפט שיוכל לשבת שנה מאחורי ק"ב פותח לגיטימי.
    .
    סינסנטי – קיימת רק בחירה אחת שהם יכולים לעשות וזה סוול. כל בחירה אחרת תפגע אנושות ביכולת ההתקפית שלהם, ונחזור לראות מראות מלפני הפציעה של בורו.
    .
    מיאמי – כנראה מאוד רוצים לקחת רסיבר, אבל אם סוול באמת ייפול לשם יהיה קשה להגיד לא.
    .
    לגבי ג'ונס – אם הניינרס באמת לא ייקחו אותו, אז אני מאמין שייפול, אבל הקבוצה שתיקח אותו בסוף תצטרך לעשות טרייד אפ.

  3. לא עוקב אחרי דראפטים אבל תחושת הבטן שלי שנדיר שהק"ב שנבחר ראשון עומד בציפיות. לא מדבר על ברידי שנבחר בסיבוב שישי. זה היה מזמן ולפני שמערכות ביג דאטה נכנסו לתמונה, אבל אפילו מהומס נבחר רק עשירי (ק"ב שני)

  4. תודה רבה
    שנה שנייה שאני עוקב אחרי הדראפט וכל החודש שלפניו באדיקות
    מסכים איתך לגביי הניינרס שלא הגיוני שהם ויתרו על בחירות דראפט כדי להתקדם למקום 3 בשביל מאק ג'ונס שחקן שעד לפני חודש לא היה אמור בכלל להיבחר בסיבוב הראשון.
    מסכים עם יצחקי לגבי הליונס.
    הם לא יבחרו קווטרבק.כרגע נחת אצלם גוף בטרייד צריך לתת לו כלים.הקווטרבק(סיכוי גבוה שלאנס אם לא יבחר 3) ילך לברונקוס בין אם בבחירה שלהם או שיתקדמו קצת בדראפט כמחליף גם אם לא השנה של דרו לאק שמאכזב ולא ברמה של קווטרבק פותח בליגה כרגע

  5. יותר מידי שחקני התקפה בסיבוב הראשון, אני מניח שבפועל יבחרו יותר שחקני הגנה ביום הראשון.
    בכל מקרה, יופי של מאמר, מקיף ומנומק לעילא ועילא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט