נאש ואמארה מארחים את פיניקס בראש – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

7 משחקים יש לנו הערב, כאשר רובם מביאים לנו 2 קבוצות שמחפשות ניצחון וזקוקות לו, ורק 2-3 קבוצות מאלו שלא נשאר להן על מה לשחק יעלו על פרקט הערב. בראש הרשימה יעמדו 2 משחקים בשעה נוחה יחסית כאן בארץ, הראשון הוא הדרבי של סטיב נאש ואמארה כשפיניקס מגיעה לתפוח הגדול, ואילו השני הוא שחזור של משחק הפליי-אין היחיד בהיסטוריה בין פורטלנד וממפיס. חוץ מזה, יש עוד כמה משחקים לא רעים בכלל, וגם כמה כן רעים, אבל על כך תקראו בהמשך.

20:00 שארלוט הורנטס (29- 30) – בוסטון סלטיקס (32- 28):

עם לאמלו, היוורד ומונק בחוץ בגלל פציעות, שארלוט איבדו את המומנטום שהיה להם וחזרו למאזן שלילי ומקום שמוביל לפליי-אין ולא לפלייאוף, כולל 6 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים. החדשות הטובות מבחינתם הן שנותרו להם רק 4 משחקי חוץ לעומת 9 משחקי בית, ובינתיים המאזן שלהם עומד על 15- 12 חיובי בבית לעומת 14- 18 שלילי בחוץ.

בוסטון דווקא נמצאים במומנטום חיובי עם 7 ניצחונות ב-9 המשחקים האחרונים, ובעיקר סגל בריא כשרק רוברט וויליאמס נעדר בגלל פציעה. הסלטיקס כרגע נמצאים במקום ה-6 המיוחל, אבל מאוד קרובים למיאמי השביעית ויש לשער שהקרב הזה יישאר צמוד עד הסוף, אם כי לבוסטון יש יתרון כרגע בדמות הפציעות במיאמי.

המפתח של המשחק הוא בקו האחורי, שם נמצאים רוב השחקנים המובילים של 2 הקבוצות – בראון, סמארט וקמבה מצד אחד מול רוזיר וגרהאם בעיקר מהצד השני.

רמת עניין של משחק: B+ – קרב ישיר על הניסיון להתחמק מהפלייאוף וקרב של הרבה אקסים משני הצדדים.

הימור: שתי הקבוצות מאוד תלויות בביתיות העונה. שארלוט ב-8.

22:30 ברוקלין נטס (40- 20) – פיניקס סאנס (42- 17):

ברוקלין סומנו כבר לפני תחילת העונה כקבוצה שצריכה רק לעבור את העונה הסדירה ולהגיע לפלייאוף עםם שחקנים בריאים, וסימני השאלה האלה נותרו בעינם. את העונה הסדירה הם עוברים בהצלחה, אולי אפילו מעבר לצפוי, כאשר הם לא רשמו 2 הפסדים או יותר ברציפות בחודשיים וחצי האחרונים, וכעת הם בפסגת המזרח, אבל שאלת הכשירות של 3 הכוכבים צריכה להטריד כל אחד שם.

פיניקס פתחו את העונה כקבוצה שואפת הצלחה בעונה הסדירה ושבירת בצורת הפלייאוף, אבל חוו הצלחה מעבר למשוער וכעת צריכים להתחיל לשמור כוחות ולחשוב על הפלייאוף, בעיקר לאור החשיבות של כריס פול לקבוצה. אמנם יש פער של משחק וחצי בלבד מיוטה הראשונה, אבל יותר חשוב לשתיהן לבוא מוכנות לפלייאוף, חוץ מזה שמצפה לנו מפגש ישיר ביניהן השבוע.

המפתח של המשחק הוא הגנתי, בעיקר מהצד של ברוקלין שצריכה לעשות הגנה כשהכוכבים באים בהרכב חסר. על הסאנס אפשר לסמוך קצת יותר שהם מבינים את חשיבות ההגנה.

רמת עניין של משחק: A- – הראשונה במזרח נגד השנייה במערב זה תרחיש ריאלי לגמר, וזה קרה לאחרונה ב-2013, לא כל כך מזמן. בין כה וכה, זה משחק מעולה בשעה נוחה לעם ישראל והספק היחיד הוא רמצ העניין שהקבוצות עצמן יקדישו למשחק.

הימור: הנטס עם מאזן 24- 7 בבית העונה. ברוקלין ב-12.

23:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (32- 27) – ממפיס גריזליס (30- 28):

אם חיפשתם קבוצה במומנטום פחות טוב, אז פורטלנד היא אחת מהן, כאשר הבלייזרס סופרים כבר 4 הפסדים רצופים ונפלו למקום ה-7 המוביל לפליי-אין. אם כבר בפליי-אין עסקינן, אז פורטלנד מקבלים הערב משחק שיזכיר להם טוב את המושג, נגד ממפיס בשחזור של משחק הפליי-אין היחיד אי פעם. המרחק מהלייקרס ודאלאס במקומום 5-6 עדיין מחיק וריאלי כל עוד הלייקרס מסובכים עם הפציעות, אבל בכושר הקליעה הנוכחי של לילארד פורטלנד יתקשו מאוד.

ממפיס שומרים על מצב מאוזן. יש להם מאזן חיובי לכל אורך אפריל ודואגים לשמור עליו כשצריך, כולל ניצחון על פורטלנד שלשום. הם מצליחים להסתדר ללא ולנצ'יונאס הפצוע והחזרה של ג'ארן ג'קסון מכניסה עוד קצת עומק לקבוצה שהספסל שלה מדורג 5 בדקות, רביעי בנקודות, 2 באסיסטים וראשון בחטיפות למשחק. כמו בפליי-אין בעונה שעברה, מוראנט ראה פורטלנד שלשום והגיב במשחק של 30+ נקודות אחרי תקופה של אחוזים רעים, והגריזליס יקוו לראות ממנו המשך של השיפור בתחום הזה.

המפתח של המשחק הוא קרב הגארדים בין לילארד ומקולום מצד אחד ובין מוראנט וברוקס בצד השני. על הנייר, לפורטלנד יש יתרון, אבל אלו של ממפיס בכושר טוב יותר משמעותית.

רמת עניין של משחק: A- – זה כמעט משחק פלייאוף לכל דבר, כאשר פורטלנד חייבת ניצחונות כדי לברוח מהפליי-אין, וגם ממפיס מתחילים לחשוב מעבר למקום 8.

הימור: הבלייזרס צריכים לנצח מתישהו. פורטלנד ב-5.

2:00 וושינגטון וויזארדס (26- 33) – קליבלנד קאבלירס (21- 38):

קבוצה שההגנה שלה מדורגת בחצי התחתון של הליגה, 17 ליתר דיוק, איבדה את שחקן ההגנה הכי טוב שלה שנפצע וגמר את העונה. מבחינת וושינגטון, החדשות הטובות הן דניאל גאפורד שהצטרף לעושי ההגנה בשיקגו, וכעת נותר אמנם כמעט לבד, אבל בהחלט עושה את זה טוב.

על קליבלנד אין יותר מדי מה לומר, מעבר לזה שהם לא באמת מאיימים על הפליי-אין ולא באמת גרועים כמו יוסטון, מינסוטה, אורלנדו ודטרויט.

המפתח של המשחק הוא ווסטברוק. הוא בכושר מספיק טוב כדי לנצח קבוצות כמו קליבלנד.

רמת עניין של משחק: אין. לא מעניין ואין אבדיה.

הימור: וושינגטון ב-20.

2:30 אטלנטה הוקס (33- 27) – מילווקי באקס (37- 22):

אטלנטה במומנטום חיובי די רצוף מאז פיטוריו של לויד פירס ומינוי מקמילן במקומו, כאשר מאזנם מאז עומד על 19- 7, מאזן שהיה שווה לקליפרס בתקופה ופחות טוב רק מזה של פיניקס ודנבר. ההוקס נמצאים עמוק במאבק הצמוד על מקומות 4-7 במזרח עם הניקס, בוסטון ומיאמי, ולכולן חוץ מהניקס יש לו"ז יחסית קל עד לסיום העונה, מה שאמור להקל עליהן, לפחות על הנייר.

מילווקי מגיעים אחרי שהביסו את הסיקרס ומתקרבים עוד קצת לאיום על 2 המקומות הראשונים למזרח, אך בעיקר מנסים למצוא את הקצב המתאים להם לקראת הפלייאוף. הבאקס שומרים על מעמדם כקבוצת טופ 10 משני צידי המגרש גם העונה, ויאניס ממשיך לעשות את שלו בעונות סדירות באופן שמוריד לחץ מהאחרים ומהקבוצה, ומשאיר רק את שאלת הפלייאוף פתוחה.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של מילווקי מול ההגנה הלא מספיק טובה של אטלנטה. אם הבאקס יקלעו טוב מבחוץ יהיה להוקס מאוד קשה להדביק את הקצב, כי מילווקי די טובים גם בהגנה.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שיש להן מאבקי מיקום מעניינים במזרח, אם כי עבור אטלנטה זה קריטי הרבה יותר.

הימור: למרות התקופה הטובה של אטלנטה, אני סבור שיש כאן פערי רמות כשהבאקס בכושר מספיק טוב. מילווקי ב-10.

3:00 אורלנדו מג'יק (18- 41) – אינדיאנה פייסרס (28- 31):

הפצועים של אורלנדו יכולים להרכיב חמישייה של קבוצה לא רעה בכלל, וכך גם אלו שהועברו בטרייד דדליין, את בניגוד לחמישייה הנוכחית של אורלנדו שיכולה אולי להתמודד יפה בפיינל-פור של היורופקאפ שמתקיים ביד-אליהו (מאחלים בהצלחה לנס-ציונה בגמר נגד סטאל אוסטרוב הפולנית הערב ב-21:00). אחרי שקצת ירדתי בהגזמה על אורלנדו, נציין את מו במבה שקולע 10.9 נקודות עם 6.1 ריבאונדים מאז המעבר של ווצ'ביץ' לשיקגו.

בצד של אינדיאנה, יש תחושה שהם עוד מגרדים בקושי ניצחונות מדי פעם בסגל מאוד חסר, והפעם בלי סאבוניס וטרנר בנוסף לוורן. ברוגדון ולאברט מנסים, אבל נגד רוב היריבות זה לא מספיק, ויש מצב שהפייסרס תלויים יותר בוושינגטון, שיקגו וטורונטו מאשר בעצמם. אינדיאנה לפחות שמחים על רצף המפגשים נגד אוקלהומה, דטרויט ועכשיו אורלנדו, שהניב להם לפחות 2 ניצחונות.

המפתח של המשחק הוא השליטה של אורלנדו בצבע, שם יש להם יתרון משמעותי כשאינדיאנה בלי טרנר וסאבוניס.

רמת עניין של משחק: C – לפחות לאחת מהן יש על מה לשחק.

הימור: אינדיאנה ב-12.

5:00 גולדן סטייט ווריורס (30-30) – סקרמנטו קינגס (24- 35):

סטף קרי- 5, קלי אוברה – 5, מאט מולדר – 4, אנדרו וויגינס – 3, ג'ורדן פול – 1, חואן טוסקנו אנדרסון – 1. זו הייתה חלוקת האסיסטים של דריימונד גרין במשחק האחרון נגד דנבר, בו הוא השווה את שיא הקריירה שלו עם 19 אסיסטים, זאת לעומת 2 נקודות ב-1/3 מהשדה. סטף קרי רושם באפריל ממוצע של 38.2 נקודות למשחק, מרשים לכל הדעות, אבל ב-52.9% מהשדה, 47% לשלוש (6.5 שלשות מדויקות למשחק) ו-91.7% מקו העונשין, שמוביל ל-67% אפקטיבי ו-72% טרו שוטינג – בדרך הבטוחה להפוך רשמית בעוד כמה ימים לחודש הקליעה הטוב ביותר בהיסטוריה של הענף.

רשמית, סקרמנטו עדיין לא יצאו מהמירוץ לפליי-אין, ומרחק של 4.5 משחקים הוא מחיק כשנותרו עוד 12.5 (12 לגולדן סטייט מול 13 לסקרמנטו). הבעיה היא שאין שום סיבה להניח שדווקא עכשיו הם יצאו לרצף ניצחונות והיריבות הישירות יגבירו את קצב ההפסדים. פוקס בעונה מצוינת מצדיק את החוזה הגדול שהוא קיבל, האליברטון נתן עונה לא רעה ושם פחות או יותר נגמרת האופטימיות של הקבוצה שמחזיקה בבצורת הפלייאוף הארוכה ביותר בליגה.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין סטף לפוקס. הקליעה של סטף מכל מקופ על הפרקט מצד אחד, מול הזריזות והחדירה הנהדרת לסל של פוקס, וסביר ששניהם לא ישמרו אחד על השני יותר מדי, והקבוצות יעדיפו להקצות לזה שחקני הגנה טובים יותר.

רמת עניין של משחק: B – עדיין מוקדם להוציא את הקינגס מהמירוץ וגולדן סטייט עוד זקוקים לניצחונות. אם אתם בקטע של שחקנים אז A+ על סטף בכושר הנוכחי.

הימור: גולדן סטייט לא מספיק יציבים, אז הפעם אני אהמר על הפתעה. סקרמנטו ב-5 במשחק עם סקור מאוד גבוה.

ולסיום, החידה השבועית. אנחנו כבר ב-25/4, כאשר בדרך כלל זה כבר אמצע הסיבוב הראשון של הפלייאוף, ואילו הפעם אף קבוצה עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף (יוטה, פיניקס, קליפרס, דנבר, ברוקלין ופילדלפיה הבטיחו מקום לפחות בפליי-אין). מי הקבוצה שהבטיחה הכי מהר מקום בפלייאוף ובאיזו עונה?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 213 תגובות

  1. פוקס לא ישמור על סטף וסטף לא יאלץ להתרוצץ אחרי פוקס מכיוון שהנ"ל בחוץ לשבועיים הקרובים בפרוטוקול קוביד. זה רק יקל על הקינגס לשפר עמדות במעלה הטנק. אצל הווריורס גם מעגל המתבודדים מתרחב כשדמיאן לי מצטרף לבייזמור (או להיפך כבר לא זוכר מי היה קודם).
    בנטס דוראנט אמור לשחק הלילה %&&#$!@@@.מצא לו זמן לחזור. הסאנס ימשיכו בלי קראודר וסאריץ'.
    ההוקס ימשיכו להיות בלי טריי יאנג (והאנטר ורדיש ודאן ואם יתחשק אז גם קאפלה).
    JJJ אמנם חזר אצל הגריזליס אבל הלילה יהיה במנוחת ניהול פציעה.

            1. אוקיי. לא ראיתי אבל על סטף. או שזו עייפות אמצע היום שהופכת אותי לעיוור.

            2. מה עם סטף? הוא לא בפרוטוקול (עדיין).

            3. אהה אני מתנצל ממש על ההפחדה – זה פוקס שתפס קוביד לא סטף.

            4. חחח… הכל טוב. כמעט הרגת לנו את העונה. לא שהיא עונה משהו אבל בכל זאת…

            5. חשבתי שזה ברור מהמשפט שאחרי.

  2. אני חושב שכל ההימורים נכונים חוץ משל ממפיס.
    ממפיס הולכת לקחת תמשחק אבל יהיה קשה

  3. תודה חיים פורטלנד ממפיס אחלה משחק!
    פורטלנד אף פעם לא ברורה וכל משחק שלה הוא מעניין ,וג'ה מוראנט זה קסם.
    קליבנד ניצחו את שיקגו שהיו חייבים לנצח ,יכולים לעשות צרות גם היום לווש שאגב הממוצע ההגנתי שלה השתפר משמעותית בחודשים האחרונים, הציון שהבאת הוא עונתי ולא מייצג. בונגה מגן לא פחות טוב מאבדיה כיום, ההבדל הוא רק בפוטנציאל שלהם, כך שההבדל הוא מינורי.

    מצחיק אותי לראות את הנטישה הישראלית את ווש אחרי הפציעה, לאבדיה יש אינטרס בווש מצליחה בפלייאוף מאשר כשלון להתברג בפלייאין, כשלון שיגרור טרייד של ביל וראס ועונת טנקינג של ווש שתגרור כמה עונות גרועות עד שאולי יצליחו להגיע לפלייאוף בסופו של התהליך,עדיף לאבדיה לקבל פלייאוף עכשיו גם במחיר של להיות רול פלייר, שישאל את כספי.

    1. בונגה מקבל 10 דקות למשחק טוב שלו, אז אני לא מתייחס לזה יותר מדי. לאבדיה לא יעזור פלייאוף העונה כשהוא לא משחק, ועדיף לו בחירה גבוהה יותר של וושינגטון בדראפט ובעונה הבאה לנסות להיכנס, או לבנות מחדש בלי ביל

    2. פורטלנד – ממפיס יהיה משחק מצוין וצמוד כמו לפני יומיים
      .. ממפיס קבלו את טריפל J וכבר במשחק השני הוא בא אש.
      כמובן שגם ברוקלין- סאנס בהנחה ששני שליש מהטריו אכן משחק זה מבחן רציני לסאנס והטריו המתגבש והטוב שלה.
      (בוקר-איטון-פול)

  4. אחלה פריוויו ואחלה משחקים מוקדמים, אספיק לתפוס גם את הסלטיקס וגם את הנטס עם דוראנט (נקווה כמובן). כל זה בהנחה שלא אתפש על המשחק של נס ציונה.
    תודה רבה על הפריוויו

  5. מוריה, שאלת מומחה אליך.
    מה דעתך על הנעליים החדשות של גייסון טייטום. אלו המשולבות בג'ינס. מה זה אומר עליו?
    מהבחינה המטאפורית כמובן…

    1. דעתי בעניין כשהייתה – הוא עסוק בדברים שמחוץ לכדורסל בגיל קצת צעיר מדי. ככה לא יגיע לאן שצריך להגיע.
      אפשר לצחוק, זה בסדר, לא יגרום לי לשנות את דעתי.
      מסתבר שהקטע שלו עם נעליים – ששמתי לב אליו כבר בבועה – איננו עניין פרטי שלי.
      🙂
      https://air.jordan.com/card/pe-watch-jayson-tatum-2021/

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        נכון, זה כמו העצבים שלי על התסרוקות של פוגבה. כשהראש בגוונים במקום שכל ברגליים….

        1. הוא שחקן נהדר ומוכשר, אני מאמין שיידע למצוא את האיזון ולהיות כוכב על בליגה. כבר עכשיו הוא לא רחוק. לגבי פוגבה – לא יודע אם זאת התסרוקת – אבל ללא ספק הוא הוציא מעצמו פחות ממה שיכול. בזמנו החזקתי ממנו קשר אחורי טופ-3 בעולם, אם לא מספר 1 (בשיאו). עושה הכל, מחלץ, לוקח בראש, מוריד בראש בהתקפה, מכסה שטחים, טכני, כובש, קשוח, חכם, אתלט-על. כל החבילה.

        2. היום קניתי 2 סוגי נעליים adidas crazy 8 ad לבן שחור ועוד אחד של אדידס.
          בארץ כמעט אין נעלי כדורסל גבוהות למעט האייר גורדן. מעט מאד וכולם זבל ונראים פח.
          הנעליים האלה בכל הצבעים הזוהרים האלה נוראי אני מתעב את זה אבל הדור של היום קונה את החרא הזה בהמוניו.
          אז מה אתה רוצה מטייטום הוא עושה מזה כסף על הקולקציה

            1. אבל ערימת השרשרים על הצוואר של לאמלו בול זה כמעט יהלומי הכתר של המלכה אליזבת.

          1. דב שוט ממתי שחקני כדורסל התרכזו אך ורק בכדורסל? לספר לך מה מג’יק ומייקל עשו? מייקל בכלל אימפריה

          2. שמעון אסור לשחק כדורסל עם אדידס! זאת כפירה. משחקים עם נייק או אנדר-ארמור (סטף). אדידס זה כדורגל.
            ברוך, כולם מתעסקים בעוד דברים, השאלה באיזה שלב של הקריירה ובאיזה מינון. לא מזמן היה שחקן אחד צעיר שעוד לפני שהגיע לליגה כבר היה על שמו ליין של נעליים. אבא שלו סידר לו. בקרוב ל"ג בעומר, בזכותו יש הרבה קרשים למדורה 🙂

            1. בול נגר מה זה קשור? זאיון מוכר נעליים וקיבל חוזה שמן מנייק עוד לפני שהגיע לליגה והולך לו מצויין אותו דבר לברון…
              .
              אז לקחת מקרה אחד שלא עבד בעוד יש 100 שכן והסקת דרכו את המסקנה?

            2. ברוך לכולם יש חוזי נעליים. לא מדבר על זה בכלל. אני מדבר על רמת ההתעסקות בזה. עזוב עניין הנעליים מוצה מזמן, רזיאל פשוט טמן לי פח.
              https://youtu.be/G29DXfcdhBg

    1. וויי וויי רזיאל – עכשיו חזרתי מסידורים אני רואה השאריות של שארלוט מנגבים איתכם את הפרקט, עושים פוליש ווקס (כדברי הרבי משמעון). ואתם עוד בהרכב מלא! אל תדאג, אני אכנס חצי שני אסדר לכם קאמבק(ווקר). תהיה רגוע

  6. הצטרפתי. רציתי להגיד מראש שאני מפחד לקלקל לסלטיקס כי כל פעם שאני רואה אותם הם מפסידים – אבל נראה שהפעם הם התחילו בלעדיי. אז לא לבוא אליי בטענות בבקשה.

        1. אתה רואה?
          בשביל זה לא צריך יום לימודים ארוך….
          חוץ מזה שאם היית מספר להם סיפור ארוך של שעתיים וחצי, עם פרסומות, לסלטיקס עוד היה סיכוי להביס את הניקס המסריחים.

            1. זה לא אותו הדבר?
              חשבתי שאתה לייקרס בכלל או גולדן אורנג'

            2. גולדן סטייט בכלליות.
              במזרח זה תמיד היו הסלטיקס.
              לא אוהד של הלייקרס – אבל ממש לא הייטר.

            3. גם אני לא הייטר של אף קבוצה. לא אוהב סיטואציות אבל לא הייטר ובטח שלא ב ללל

  7. טוב דה שוט קצת צחוקים מהשכונה בזמן האחרון בעקבות שעון הקיץ הדתיים יצאו לפגרה במוצשים. בירד קיירי ורנדל כבר אין בשבתות. אז עברנו לשחק בשעה מוקדמת יותר עם חברה אחרים אבל די נגרים אז לי נמאס לנגב אותם לאורי ותמנון גם לא מתים על זה. היחיד שנהנה לנגב אותם זה גמייקל, הוא מרגיש שם כמו קובי 😂😂.
    שבוע הבא לאורי נוסע לטורניר באילת על חשבון צהל לשבוע בליגה למקומות עבודה לאיזה טורניר ויום ה שבוע שעבר הוא הגיע למגרש עם מגבת על הראש כאילו יצא מסאונה הסתלבטנו עליו הוא אמר שהוא בא אחרי אימון בקבוצה שלו ושהוא רותח כי דפק 10 שלשות במשחוקנים שם והולך לנגב אותנו.
    אמרתי לו איזה 10 מה אתה ממציא אתה לא קולע 10 שלשות באלף זריקות קיצר ניגר כל הערב סל אחד לא קלע אפילו מהספוטים שלו מהמיד ריינג ככ ירדתי עליו שעזבתי אותו לגמרי ואמרתי לו נו זרוק אתה גם ככה לא תקלע קלינג אחרי קלינג וכולם נקרעים אמר לי אתה קיללת את הכדור שלך עם כדור כמו שלך שמתי 10 שלשות 😂😂
    גם גמייקל לא הפסיק להסתלבט עליו.
    הניגוב של רמה ליגה ב עשה לגמייקל טוב הוא תפס בטחון ונכנס לכושר אז יום ה הוא המטיר יחד איתי ימבה שלשות וניגבנו בלי הכרה.

    אם בניגוב עסקינן et33 ביום שבת קירצף ילדים בני 11 במשחקונים של 2 על 2 כולל סל מדהים שהוא עשה קרוסאובר סטפבק לצד וזריקה מהעונשין מעל ילד שקפץ לחסום והכניס עם הקרש. פתאום קלטתי שהוידאו לא על הפעל איזה עצבים חטפתי חבל לכם על הזמן היה סל אדיר.
    אבל היו עוד כמה רגעי היילייטס שם וכמה הנדלינג שעשו סחרחורות אבל לא נגמרו בסלים לצערי.
    Et33 אגב הועלה לשחק בחוג שלו עם כיתות ג ד שהיום היה אימון בכורה.
    האמת הופתעתי מאד מהרמה הנמוכה שם, בקושי מכדררים איטיים כמו צבים הרוב עם עודף משקל, מה זה הדבר הזה.
    חשבתי יהיה לו שם יותר קשה ושילדי חוג הם לא ילדי שכונה.
    הוא 10 רמות גם שם מעל כולם. ושם זה עוד על סל נמוך ועם כדור 5😂😂
    שיהיה משחקונים הוא לא ישאיר להם רגליים (התבאסתי שלא היה 1 על 1 היום ולא משחקונים המצלמה כבר הייתה מוכנה). יש להם שם אחד ענק כיתה ו (כנראה נשאר שנתיים 😂😂) כמו שאק יהיה מצחיק לראות את et שמגיע לו למותן מנגב אותו באחד על אחד.

    כמה היילייטס משבת בבוקר

    מהלך קבוצתי מושלם
    https://youtu.be/NCouKbMNFv8

    עוד מהלך יפה

    https://youtu.be/SyzqVQ4IlwU

    תופס תחת ופעם ראשונה מעביר מאחורי הגב במשחק
    https://youtu.be/5BqXBiaZ2wI

    סל נצחון מס 5 במשחקון ה2
    https://youtu.be/X_kLmfSl6PE

    אס יפה
    https://youtu.be/PNZDK_vEtmU

    עוד אס יפה
    https://youtu.be/cKSGBvwF-Rk

    מנצל את הדאבל טים לאס יפה אבל הבחור לא זורק
    https://youtu.be/4ZqxOmSCcbA

    סיב יפה והחטאה
    https://youtu.be/dvpxtnku_fA

    הנדלינג יפה והחטאה
    https://youtu.be/dsyl-gVf-nE

    קרוסאובר יפה והחטאה

    https://youtu.be/3x9GclW3zuA

    קרוסאובר וסל מהעונשין על סקלבריני
    https://youtu.be/seumhJc6ZYY

    1. מה זה אני רואה הדתיים עושים לכם לואוד מנג'מנט, לא פראיירים החבר'ה האלה יודעים לעשות עסקים.
      תשקיע ב-ET33 כדרור וקליעה, הייתי אתמול במשחק צמרת בנערים, מכבי נגד עמק חפר, מגבי קירצפו. יש שם חברה שמטביעים בגיל 16, שניים הטביעו במשחק. מדהים. עובדים חזק היום על אתלטיות וכדרור. הבעייה בארץ – וזה נושא גדול, לא לעכשיו – שלא יודעים ללמד קליעה. כבר דיברנו על זה. אם ET33 יידע לקלוע, יחטפו אותו. בסופו של יום המאמנים רוצים שחקנים שיודעים להכניס את העור לחישוק.
      בצד העיסקי, מציע להשקיע באיש שלי ג'מייקל. אולי תשלחו אותו לאילת לאיזה מלון 4 כוכבים חחחח

      1. ET עובד חזק מאד על אתלטיות ומהירות, אימוני קפיצה עושה כל יום בבית חצי שעה. כן קליעה וכדרור זה הכי חשוב הוא כבר זורק זריקת סטפן עם כדור קטן בלי להגיע לסל סתם ככה לתרגל את הטכניקה וגם עבודת רגליים בלי כדור של גאמפ שוט 🙂
        בארץ לא למדים כלום, אני נחרדתי לגלות שזה רמת כיתות ג ד בחוג 🙁
        רציתי שהוא יתקשה שם, לא ידעתי שזה רמה ככ נמוכה, חצי מהילדים שם כאילו רק אכלו כל הקורונה בלי לזוז מהספה. נראה לי מפתחים יוקיצ'ים

        בזמני היו מלא שחקנים טובים בשכונות בקבוצות, היום לא יצא לי לראות אפילו אחד נורמלי עד גיל 14, כולם רק במחשב בפלאפון ואוכלים נראה לי :), זה עצוב

        בקצב הזה ET יקפוץ ישר לשחק בליגה כבר של כיתות ה-ו חחח

  8. גיילן בראון היה פעם שחקן הגנה מצוין…
    פעם בתחילת העונה, נתן גם אופנס וגם דיפנס.
    מה נהיה מהסלטיקס?

    1. תירגע זה שלכם, הנה אתם חוזרים, אין מצב שאתם מפסידים את זה, ווש צריכה הפסדים של שארלוט. לפני יומיים הכנסתי גם אותה לתכנית. אני מצטרף בחצי השני, תחזיק מעמד עד אז

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אתה מנסה לנחס אבל אני לא מאמין בזה.
        זה הכל הבוט בוט בוטטטטטטטטטטטטטטטטטטוקס

  9. שמש עולה יורד גמה לייל אך קמבהבוקר ממשיך וצוהל….
    העיקר לחייך אבל בסוף יהיו לו כאבי חניכיים

  10. לשיר הערב כל מיני וורסיות וזו האהובה עליי היא הכי ארוכה.
    הלהקה The specials יעני המיוחדים.
    והשיר Stereotype
    .
    He's just a stereotype
    He drinks his age in pints
    He has girls every night
    And he doesn't really exist
    .
    He spends his weekends with a load of blokes
    He forgets the punchline when he tells a joke
    He wants to stay out, he don't want to go home
    'Til his nicotine fingers are stuffed down his throat
    .
    He's just a stereotype
    He drinks his age in pints
    He drives home pissed at night
    And he listens to his stereo
    .
    He blamed his fiancée when he caught vd
    The doctor said, "No drink for seventeen weeks"
    He wants to go out but he has to stay home
    Sit in and watch colour tv on his own
    .
    He's just a stereotype
    He drinks his age in pints
    He drives home pissed at night
    And he listens to his stereo
    .
    The tablets are finished, the cure is complete
    He hasn't had a drink now for seventeen weeks
    Seventeen pints, tonight is the night
    It goes straight to his head, he ends up in a fight
    Police chase him home through the dark rainy night
    Fluorescent jam sandwich with flashing blue light
    His mums waiting up, she hopes he's alright
    But he's wrapped ’round a lamp post on Saturday night
    .
    He's just a stereotype
    He drinks his age in pints
    He has girls every night
    He doesn't really exist
    .
    SPOKEN:
    Me uncle Joe, walkin' door
    Firin' them, I have a stereo
    So I buy a little stereo and I watch uncle Joe with a girl
    So I said to this girl, "Step up on by my yard, we go jiggo my stereo"
    Something goes like me go say
    Me take the little girl in at me yard and show her little system
    The girl look at a system but this is not my stereo, you know
    I want a little bass so you to touch this
    I want a little… , and touch that
    All I want is my stereo
    All I want is my stereo
    I don't drink no beer
    I don't drink no something called whiskey ’cause I don't wanna feel so frisky
    All I smoke is my herbs, herbs and my stereo
    Things get from bad to worse I can't even walk down the street
    I don't feel at ease because what they call me, they call me the stereotype
    He's the one who's got it stereo, stereo
    My uncle Joe told me about my stereo
    Fire me, walking door, uncle Joe, uncle Joe; he never had a stereo, walking door
    Leave me girl
    I don't want you, I don't need no drink
    I don't want no whiskey to feel so frisky, all I want is my stereo
    So here is what I say, go down town today and by you a stereo
    If you don't want to drink or go to pub
    'Cause untill you're sober, you drink and drive you're bound to get killed
    Ooh, say, say you stop in until you fly ’till you feel so relaxed with your stereo
    And don't forget the thing called, called it, called the weed
    I don't need no speed to make me go fast
    Just give me little 45 and 33
    Buy me stereo, I want to be free, stereo
    I, I, I'm a stereotype
    I'm a stereotype
    And that's no joke
    Yo, I don't feel it, ’cause I will tell you, switch on tonight
    I feel the stereo
    More bass, do this…
    More treble
    Leave me, leave me girl
    I don't want new s***s, I just want my stereo
    That's all, music be all, oh lord
    Stereo, stereo, stereo, stereo, stereo, tell me so, stereo
    Leave me; just leave me and my stereo because I am a stereotype
    And that's the way I wanna be
    I don't wanna be high
    Move ya'll

  11. איזה באזר ביטר על הראש של הבוט ושל איזה אוהד ירוק בישראל.
    סאאמו ולפני זה אני אומר קח טיימאאוט סדר שם רגיל אבל זה בוטוקס בתור מאמן….
    לא יכול לחשוב מחוץ לקופסה….

  12. חחח סמארט עם מהלך של מינוס 6 נקודות 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ 😂😂😂😂 סתם סתם הניצחון של בוסטוניה חתום סגור

    1. אתה תכלס מאמין שבמשפט הזה אתה מנחס?עין רעה וכו?
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      1. אני באמת רוצה שתנצחו בשביל וושינגטון אבל לא נראה לי שאפשר לעזור לכם היום. אתם מבריחים את השועלים 🤦‍♂️

      1. כולם חשבו שדיסקו זה זבל אורגני. היו אפילו שירים על זה (לא רוצה עוד דיסקו אני כבר לא יכול).
        ובטיים אאוט שמו גלוריה גיינור והנה כולם נהנים.

  13. הסלטיקס מפסידים כי הם לא מנצלים את הייתרון שלהם על שארלוט שהסריחה במשחקים האחרונים. הכנה לא טובה של הסטיבוט לעומת הכנה מעולה של הצרעות. טייטום בכלל לא מחובר למשחק הזה עד כה. אין תירוצים. זה משחק שהסלטיקס היו חייבים לקחת, כל האיבודים והמשחק הנרפה על צוות האימון. כמו שאמרתי לא פעם, בסוף בראון וטייטום עוד יבקשו טרייד….

  14. ניצחה הקבוצה שרצתה הרבה יותר.
    הסלטיקס קבוצה שבעה, אין את הלהט שהיה לפני 3 שנים. יש שתן שעלה לראש, יש איבוד חדר הלבשה. המאמן הוא יותר מורה מאשר מוטיבטור. הפנים האלה, פני העגל לא יביאו את הסלטיקס יותר גבוה ממה שהגיעו, תודה סטיבנס על 4 שנים ראשונות, אחרי זה כבר לא תוכל להיות מאמן העונה באן בי איי. בשביל זה צריך להתמודד עם אגו של כוכבים. לאיש אין את זה.

  15. איזו השפלה
    עכשיו הבוט יכול לקחת כמה פסקי זמן שאגר שהוא רוצה.
    אנחנו בגרבג' והוא נופל לפלי אין, איזה מלך….
    מאמן העונה או מאמן האוננה, אוכל בננה

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      העיקר קמבה חייך בסוף, ראבק זה נראה כאילו השתילו לו לסתות של לוויתן….
      אולי עדיף שהיו משתילים לו משהו קצת יותר למטה, ככה בחלק העליון של השליש התחתון, בתוך התחתון.

  16. ג'ון
    לענייני הדיסקו, רוב אלה ש"שנאו" דיסקו והיו ב ADA היו יושבים בבית וכשאף אחד לא ראה ולא שמע, שמעו מצוין את הבי גיס ודונה סאמר ובוני אם וסמאנתה פוקס. מה לעשות, כולם אוהבים לנענע את התוחעס.

    1. אני אוהב דיסקו.
      אבל אני אוהב גם מוזיקה עכשווית.
      לא הייתי רוצה לדמיין את העולם שלי בלי שירים ישנים שאני אוהב (כולל כאלה מלפני שנולדתי) אבל גם בלי מוזיקה חדשה שכן קיימת.

      1. כרוב זה כמובן מלאך, אז בבירור הכוונה להופעה של כריס פול, דיאנדרה ג'ורדן ובלייק גריפין יחד על אותו מגרש מאז לוס אנג'לס.
        (משום מה נראה לי שהוא דווקא מתכוון לדוראנט, איכשהו)

          1. הנחתי שהאוטוקורקט הכניס את המילה "יושב"…
            אז מי זה יושב הכרובים?
            (אבל האבחנה לגבי פול, ג'ורדן וגריפין עדיין נכונה)

            1. https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D
              ראה החלק של סמל ומשמעות.
              הזיהוי של כרוב עם מלאך, בגדול נכונה, אבל יש לזה עוד סאבטקסט, ומשמעות דתית קצת שונה. אבל לא בטוח שפה זה המקום להרחיב (רבי משה דוד קאסוטו, נגע בזה בפירושו על בראשית).

            2. אבל בכל זאת הסבר?

            3. הבנתי. תודה.

            4. That makes one of us

            5. אלוקים כמובן. שהוא יושב כביכול מעל מקום הכרובים בקודש הקודשים.

            6. אבל הקשר לדוראנט?

            7. אני לא איתי, אבל אני מניח שהוא לא התכוון לייחס לדוראנט משמעות אלוהית, אלא לרמז שהוא השקיף מלמעלה עד אמצע המשחק.

            8. דוראנט עלה לשחק יעני "הופיע", אז זה הסתדר עם הביטוי השגור על הלשון(מוזכר בסליחות).
              אני לא נוהג לייחס תכונות אלוהיות לאנשים 😅
              ואין פה איזו משמעות עמוקה כלשהי.
              אבל אין על דוראנט

            9. 👍🏻

    1. וול, היה אמור להיות יותר מעניין לראות קוברה קאי מאשר את שארלוט – בוסטון, אבל בכל זאת צפיתי במשחק.
      בילי זבקה יחכה עוד קצת להמשך סיפורו.

    1. התכנית היא וושינגטון בסיבוב השני. אני מאמין בזה – אם זאת פילי. מילווקי וברוקלין זאת רמה אחרת. לדעתי

        1. זה הכי מפחיד אותי וכבר ציינתי את זה אבל לפילי יש מסלול של ליגת הייסל אין להם איפה להפסיד. לברוקלין יש מסלול רצחני. אל תדאג – יש תוכנית!

  17. לא יודע מה בטוויטר
    על המגרש דוראנט הוא עדיין הנסיך של הכדורסל!
    סליחה על הביטוי הדביק, אבל משהו בתנועה הקלילה שלו גורם לך להשתמש במונחים של אצולה וכו'

  18. הדבר הכי חשוב שלמדתי מהמשחק – אני מתלבט איזה צליל הכי מתאים ונעים להירדם איתו. רעש ורוד, רעש חום, סתם רעשי רקע של יער. ואז פתאום מגיע מונטי וויליאמס ופשוט מדבר. למה אף אחד לא סיפר לי שהקול שלו ככה?

  19. אני יודע שזו בקשה חצופה, אבל הלוואי שקליי יחזור בריא, וגולדן יהיו ממש טובים, וישחקו בגמר מול ברוקלין, ונזכה לעוד קצת קרי מול דוראנט. והארדן מול קליי, זו בקשה מוגזמת?

  20. לפיניקס חסר סטאר פאוור. פול זה לא קיירי. בוקר זה לא דוראנט. ד״א בקהל הרבה חולצות של קיירי. אוהבים אותו. הוא איש טוב ורגיש.

    1. אכן. בוקר צריך לקפוץ עוד שלב כדי שהם יהיו עוד יותר טובים. כמו הקפיצה שקרתה לקרי הוא עוד צעיר, זה בהחלט אפשרי.

  21. אחחח
    גם בקבוצה של הגילריס והרשע בוקר מחזיק כדור 20 שניות בהתקפה אף אחד אחר לא רואה כדור
    אם בארזים נפלה שלהבת…

  22. תכלס' סטיב נאש בשקט יכל להריץ את עצמו למאמן העונה
    וואי נאט בעצם?
    בלי סוף פציעות, מקום ראשון במזרח, אם היה פחות אלגנטי הוא היה דואג להתחיל לדבר על זה

    1. יש אחלה מועמדים, סטיב, קווין, מונטי, תיב'ס. בעיניי הייתי נותן לתיבס, מישהו חשב שהם יגיעו לזה העונה?
      כל השאר, כל הכבוד להם, אבל לא רחוקות ממה שציפו להם.

  23. אחלה משחק, פיניקס קבוצה טובה. נכון קשה לעצור את דוראנט, והוא ברמה משל עצמו בעניין הקליעה של הפוורדים (סליחה כל השאר), אבל פיניקס צריכה לדאוג קצת, כי סיכוי סביר ולא מופרך, שהיריבה שלה בחצי גמר תיהיה אחת שיש לה 2 פוורדים התקפיים נהדרים. אולי פלייאוף P יופיע שוב.

  24. אני במקום סקרמנט נועל את לוק וולטון בממד וזורק את המפתח, הוא בכוח נלחם עם ברוקס על המאמן הגרוע בליגה!!! לא יכלו למצוא מישהו יותר טוב ?
    בכללי הקינגגס קבוצה גמורה שצריכה להתחיל מחדש פשוט יש להם חיסרון בוהק של כישרון

  25. קרי לא בהכי מרוכז שלו בדקות האחרונות. מאבד כדור, מחטיא עונשין… לפחות עשה חסימה מתחת לסל (קצת על מפרק היד של מי שקלע אבל לא שמו לב, אז יאללה, שיהיה דיקמבה מוטמבו לרגע).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט