בחירות האול סטאר נכון להיום (מה-BASKETTALK.COM)

 

 

הדו-קרב המילולי:

היום זה התור של הדוק להיות המארגן של הדו-קרב המילולי בין שני 'תותחי הפה' של האתר. ברצוני שהגולשים היקרים יבינו כיצד השתלשלו העיניינים ביני לבין מומי החציל עד הלום, ולא יחשבו שהדוק הזקן עושה דאווינים על נהג הטכסי, וסתם מנסה לבייש אותו בפני כל עדת ישראל.

תתפלאו, אבל זה היה מומי שקרא אותי לקרב נוסף אחרי שבקרב הראשון בקשר ל-"מזרח נגד המערב" נראה לי שהראיתי לו מאיזה צד משתין הדג. אגב, גיליתי שהדג בכלל לא משתין מהצד אלא ישר למעלה מהראש, ואם אתם לא מאמינים, אז תשאלו את מומי. אחרי הקרב הראשון הייתי בטוח שזהו זה.פתאום אני מקבל מסר ממומי שהוא מבקש רבנג'. זה קרה אחרי שהמגזין של המהגרים הישראלים באל-איי בעריכת גיל גל שלנו הכניס את הקרב המילולי בשני העמודים המרכזיים של המגזין. כנראה שמומי נידלק כי באל איי יש לו כמה פציינטים מהימים שהוא מכר אלקטרוניקה בחנות של הפרסי. פתאום הם רואים את מומי החציל מדבר כעתונאי יעני באתר ההופס המכובד בישראל. אז כנראה שמומי רוצה עוד INK  במגזין, אז השבוע אני מקבל ממנו מסר בזו הלשון:

מומי כוכב גדול באל איי למרות שהפרופסור הוא האגדה , מומי לא פראייר בכלל

בטח הקוראים של המגזין הלכו חד צדדי עם מומי ולא עם הפרופסור

 מומי מזמין את הדוקטור לדו קרב נוסף

אני טיים , אני פלייס , כל נושא !

אז קבענו שאנחנו הולכים קרב פעם בחודש, והנושאים נקבעים לפי התור, פעם הוא, פעם אני. הכל הולך: חקלאות, יחסי אנוש, בישול, פילוסופיה בודהיסטית, יחסי מין בעולם החרקים. הכל עם אספקטים (מומי – 'אספקט' זה חזית, כיוון, היבט) לכיוון הספורט בכלל והכדורסל בפרט. קבענו שהנושא ייקבע לפי התור, ומאחר והוא בחר ראשון "מזרח נגד מערב", אז אני בוחר לדו הקרב הנוכחי "ניו יורק נגד לוס אנג'לס". התפוח הגדול נגד טינזלטאון. העיר האמיתית נגד הכפר המכסיקני בקוטר 120 מייל שלהגיע מהקצה האחד שלה לקצה השני צריכים למלא שני טנקים של בנזין. אז אנחנו שומרים על התובנה שהשתמשנו בה לדו הקרב הראשון:  אחראי הדו קרב (הפעם אנוכי) פותח בדו הקרב. שולח טיוטה ראשונה לאוייב. אחרי שהאוייב כותב את שלו, לאחראי ישנה הזדמנות להגיב, ואז לאוייב הזדמנות אחרונה משלו לךהגיב, ואז הפרסום. ברור לי שהפעם לחציל אין צ'אנס, אבל זאת היא 'עיר ללא רחמים'; DOG EATS DOG. בפעם הבאה הוא בוודאי  יבחר נושא  לנצחון אחרי שני הפסדים מחפירים (בוודאי  משהו כגון "מרצדס דיזל" נגד "מרצדס בנזין"), אבל NO WORRY. בעזרת השם נסתדר! אז מומי, הנה הנושאים:

1. מראה וגיאוגרפיה

הדוק:

מומי, אתה יכול להוריד את המכנסיים כבר כאן ולקחת הפסד כבוד של 0-1 קטן. למה להתבאס? אבל אם אתה מתעקש אז ככה. כשאתה מגיע במטום או באוניית נוסעים לנמל מנהטן המהולל (יש לנו נמל גם במנהטן, לא רק בברוקלין מ'החשמלית ושמה תשוקה') אתה לא מגיע לעיר. אתה מגיע למרכז העולם. אתה מגיע לדופק שלפיו דופק ורוקד העולם כולו, רק אלעד רבין קצת מקלקל.  מה רואים?  קודם את הוורזנו ברידג' המהולל, השגר התלוי השני בגודלו בעולם. ואז את הליידי האדירה עם זרועה המורמת שנתנו לנו הצרפתים לפני 150 שנה, מזמינה את כל חלכאי העולם, העיניים המרודים,  הנפולות שבנשומות שיבואו לשכון בחיקה, ואם היא כוסית צ'ירלידרית ממיאמי היט זה עוד יותר טוב. ואז המגדלים המגיעים לשמיים של וול סטריט, והענק מכולם, האמפייר סטייט מזדקר מעל כולם, להסביר בגובהו מי היא האימפריה האמיתית. ומשני צידי מנהטן האיסט ריבר המהמם עם גשר ברוקלין , ומשמאל נהר בבודסון הענק עם גשר וושינגטון בור=אך ניו ג'רסי. שבעה גשרים ענקים מחוברים לה למנהטן, כשבע זרועות ענקיות. וואללה שבא ליע לבכות רק מהזכרונות. ומה יש לכם, מוומי, מלבד שלט דפוק על גבעה דפוקה המבסר "HOLLYWOOD". הוליווד מיי אס ידידי מומי.

 

 

 

מומי:

נראה לי שאתה טועה ומטעה , או במילים אחרות נו פאקיניג ווי !!

בחיאת דינק , הדיבורים שלך זה הונאה , וואלק מומי מוכן ללכת לבית משפט , ראית פעם הטיילת של סנטה מוניקה ? עמק סן פרנדדו , רכס ההרים של סנטה מוניקה,האקוינוס הפסיפי . את השלט של הוליווד אין ילד בעולם שלא מכיר.

אתה יודע שמומי אוהב אותך יא פרופסור , אבל ביקרת פעם בקווניס ? ברונקס ? ברוקלין ?  אז יש את הגברת עם הלפיד + כמה בינינים יפים , אבל לכלכת יותר מחבורה של כלבים שאכלו דוגלי מקולקל ולכלו את שדרות רוטשילד.

 

מי שחושב שזאת עיר מסריחה שיילך לשתות נס קפה עם סוכרזית

2. מקדשי חשיבות וחמדה

הדוק:

מהיכן להתחיל מומי?  מטיימס סקוור, הצטלבות רח' 42 וברודוויי וכן השדרה השביעית. כל שם הוא נושא לספרים, הצגות, סרטים. "הפלא על רח' 42". "ברודוויי, ברודוויי". ספרים, אגדות. דיימון רניון. הבאר של ג'ק דמפסי. "הקסם של השדרה השביעית". סנטרל פארק. לינקולן סנטר. בניין האומות המאוחדות. רח' דילנסי. FIFTH AVENUE, השדרה המפורסמת בעולם. חנות 'מייסי'ס'. חנות 'טיפני' עם היהלומים הגדולים בעולם. מוזיאון גוגנהיים. מטרופוליטן אופרה…שכונת הארלם…וול סטריט…שוק הדגים…WEST SIDE…מטרופוליטן מיוזיאום אוף ארט…מיוזיאון אוף נטורל היסטורי…גראנד סנטרל…בניין קרייזלר…מדיסון סקוור גארדן…ליטל איטלי…סוהו…ניו יורק סטוק מרקט,,,COMMODITY MARKET…ניו יורק מרתון…ברוקלין בוטניקל גרדן…ברונקס ZOO (הגדול בארה"ב!)…קוני איילנד… להמשיך או קלטת את הרעיון?

 

 

מומי:

הרסת למומי את הכליות , מומי עשה פיפי במרפסת על עצמו . רודיאו דרייב מכיר ? בתי הסלבס בוורלי הילס ?אל איי היא בירת הבידור של העולם . לוס אנג'לס היא הבית של הוליווד  שנודע בעולם כמקום בו נולדו לראשונה הסינמה . איפה נערך טקס האוסקר ? ביד אליהו ? בסנירמה ? באל איי !! אלא מה .וולט דיסני מכיר ? דיסנילנד בברונקס , רעיון טוב אם יש לך ביטוח חיים . על יוניברסל סטודיו שמעת ? האולפנים , שדרת הכוכבים מכיר ?בניו יורק תראה כוכבים רק אם תחטוף מכות מההומלסים בסאות' פרי פארק , התיאטרון הסיני ? בארים ומסעדות , כיד הדמיון והמלך .

אולי הדוק חושב שמומי שומע ניסים גרמה וג'קי מקייטן , אבל מומי היה בהופעה של הפילרמונית של לוס אנג'לס שידועה כטובה העולם !

סטיפלס סנטר , איפה נערך גמר המונדיאל ? לוס אנג'לס , אז מומי אומר תוציא את החשמל מהבלנדר ותפסיק לערבב את המאיזנים התמימים.

ככה נראה אולם רציני

גודל עוצמה  

דוק:

מומי, אני מקווה שאתה יודע לקרוא אנגלית ולהבין מה שאתה קורא: אז הנה, תרגום מילה במילה מויקיפדיה:

"ניו יורק היא העיר המאוכלסת ביותר בארה"ב[123][124].  לפי הספירה הרשמית האחרונה חיים בה 8,336,679 איש, יותר מאשר בעיר השנייה לוס אנג'לס, והעיר השלישית שיקגו, גם יחד 2012 United State  Unite)"

קלטת במה מדובר מומי? גודל. עוצמה. אנחנו יותר גדולים מאל איי ושיקגו  ב-י-ח-ד!!!

המשך התרגום: "ניו יורק היא ה-'האב' global hub  מספר אחד בעולם. היא המרכז העולמי לבנקאות, פיננסים, RETAILING, תחבורה, תיירות, אופנה, תקשורת, ADVERTISING, תרבות ואומנות.

The New York metropolitan area had a gross metropolitan product (GMP) of approximately $1.28 trillion in 2010,[286] making it the largest regional economy in the world. According to Cinco Dias, New York controlled 40% of the world's finances by the end of 2008, making it the largest financial center in the world.[287][288][289]

מומי, מומי, מומי אתה קולט? 40% מהכלכלה העולמית נמצאת כאן, בתפוח הגדול, 1.28 טריליון ב-2,008. טריליון מומי. לא מיליון.

מומי! מה שאתה אוכל, מה שאתה מרוויח, וכמה עולה הדלק במיכל המונית שלך, נקבע כאן כל דקה, וכל מה שאתה יכול לעשות זה רק להסתכל ולהתפלל ליום טוב!

מומי:

40 % מהכלכלה ? הכל בכיסים של מיידוף ולימהן ברדרס , מומי לא פריאיר ומבין בכלכלה , הכל פונזי , אז תבדוק טוב טוב כן.

17.8 מיליון תושבים לא טועים , תכלס יש יותר תושבים באל איי , על כל תושב חוקי יש מינימום עוד 2 מקסיכנים בבגאז'.

ויקיפדיה ? מומי נעזר בסמי פדידה , זה גאון לעיניני אל איי וחבר טוב

לוס אנג'לס יש את הנמל ה 5 בעולם והיא עיר כלכלית עם שגשוג , שלא תבחש את מומי . אל איי זה לא מועצה איזורית באר טוביה , זו העיר מס 3 בעולם אחרי טוקיו וניו יורק מבחינת התל"ג , מומי מניח שאתה יודע מה זה תל"ג. אל איי זה מרכז התעשייה בווסט קוסט , נפט , ברזל , תקשורת + תעשיית הפורנו שהיא תעשיה מאוד משגשת , גם הדוקטור מנוי ? לא ככה ?

הדוק מכר סיפורים שאל איי בגודל של קרית מלאכי

קולטורה, אופנה, וטכנולוגיה

דוק:

שוב, הכנסתי מויקיפדיה אבל טענת שאתה לא מבין באנגלית, ושאתרגם. אז תפאדאל:

"ניו יורק היא ה-POWER CITY בעולם ב-.,[7]  Commerce, entertainment, education,  finance, media, art, fashion, research,  technology in the world"e

היא הבית של האומות המאוחדות, והיא ה-New York had become the cultural capital of the world.[10][1

אתה קולט מומי? לא רק כסף וספורט (שתיכף נגיע אליו) אלא גם קולטורה.   שמה פאס על פאריז. 29 תיאטראות ברודוויי. המטרופוליטן אופרה ידוע היום בטופ בעולם. מרכז האופנה העולמי שמזמן עבר את פריז ומילנו, ומה שלא ידעתי עד עתה כשערכתי מעט מחקר – ניו יורק הפכה גם ל-HUB טכנולוגי בעיקר בענייני טכנולוגיה רפואית, STEM-CELL RESEARCH, ושלב הבא בחיינו – שליטת רובוטים ברוב פעולות חיינו כולל נהיגה!

מומי:

שלב לרוורס יא דוקטור , באל איי יש מעל ל 840 מוזיואנים וגלריות , יש אמנות באל איי ולא רק של עירום . בתי ספר למשחק הטובים בעולם , אופנה ? קפוץ לביקור בבוורלי הילס ובחניות של רודיאו דרייב , תאמין למומי , סיבוב שם יותר טוב מ 4 ויאגרה או חצי צנצנת חילבה , יא זלמה , אל איי הכל הולך עם סטייל .

לןס אנג'לס זאת עיר שכולם חיים שם בסרט , וזה מה שמומי אוהב בעיר !

טקס האוסקר , אם היה נערך בניו יורק היה מבוטל בגלל מזג האויר
זה לא חוף גודרון , סנטה מוניקה

********************

תוספת של הדוק אחרי שמומי לא התבייש להכניס תמונה של חוף סנטה מוניקה:

אפילו בחופים אנחנו שמים את אל איי בתחת:

ברייטון ביץ' בברוקלין. מלא רוסיות שמנות בביקיני, ווודקה בכוסות פלסטיק ללא קרח!

 

חוף רוקוויי בקווינס

 

מים, מים. לאן שרק תסתכל – מים!

מומי ( חבל שהמים קפואים , והנהרות מזוהמים )

קוני איילנד – הלונה פארק מס' 1 בעולם!

(סוף התוספת של הדוק!)

**********************

אתה משווה לונה פארק של דולר תשעים לדיסני לנד ?
הסטודיו העולמי

ספורט

 

דוק: תראה מה נמצא אצלנו בניו יורק:

 

יאנקי סטדיום – האיצטדיון היקר בעולם: ביליון (מיליארד) דולארים!

 

 

New York City is home to the headquarters of the National Football League,[256] Major League Baseball,[257] the National Basketball Association,[258]the National Hockey League,[259] and Major League Soccer.[260] Four of the ten most expensive stadiums ever built worldwide (MetLife Stadium, the new Yankee StadiumMadison Square Garden, and Citi Field) are located in the New York metropolitan area.[261] The New York metropolitan area has the most professional sports teams in these five leagues.

כל ההדקוורטרס של כל הספורטים הבמקצועניים בארה"ב: NFL, NHL, NBA, MLB, ו-MSL.

ארבעת מהאיצטדיונים היקרים ביותר מעשר בעולם. הכל כתוב למעלה. אני לא ממציא שום דבר. וללוס אנג'לס אין אפילו קבוצת פוטבול פור גוד סייק.

העייר היא בירת הבייסבול של העולם: 35 וורלס סרייס. 73 אליפויות פננטס. בוסטון מצחיקה את הבולבול שלי כשהיא טוענת לעליונות. ואגב, 14 מהוורלד סרייס היו שתי קבוצות מהעייר לוחמות אחת בשנייה. הג'איינטס ניצחו 6 סופרבולים. הריינג'רס, האיילנדרס, והדוויל זכו ב-8 אליפויות, ורק בכדורסל הניקס זכו רק פעמיים באליפות. היום במטרופוליטן משחקות 2 קבוצות פוטבול, 2 קבוצות בייסבול, שתי קבוצות כדורסל, ושלוש קבוצות הוקי קרח. אין דבר כזה בשום עיר אחרת בארה"ב.

מומי:

שוב פעם מומי תפס את הדוקטור עם הריץ רץ פתוח . פוטבול לא מעניין אף אחד באל איי , זה ספורט מחוץ לאמריקה ? על האל איי גלאקסי שמעת ? דויד בקאהם הגדול בא לשחק שם , הם זכו באליפות הפוטבול 4 פעמים .

הניקס מול הלייקרס ? כמו להשוות בין בר רפאלי לאורנה בנאי , שמעת על הקינגס מאל איי , אלופת ההוקי ? מומי מתבייש להזכיר אבל הקליפרס מול הנטס ? הקליפרס בהליכה , המטס קבוצת בייסבול ? לא לפי מה שמומי יודע , אפילו הדוג'רס נגעלו מניו יורק וברחו מהעיר המסריחה להיכן ? לאל איי 'וזה בלי להזכיר את האינ'גלס

2 אולמפיאדות היו באל איי , איפה נערך גמר המונידאל של 94 ? ניחשתם נכון , לוס אנג'לס !!

WNBA מכיר ? תבדוק מה הספראקס עשו לליברטי

שלא תבלבלו

סיכום

הדוק: אני מתנצל שעליתי על מומי הקטן עם כל העוצמה והגודל של ניו יורק. מה אני יכול לעשות שלוס אנג'לס היא עיירה קטנה בהשוואה. אני יודע שמומי יפציץ אותי עם כוסיות וחופים, אבל גם כאן לא אמרתי את המילה האחרונה עדיין!

מומי החציל יצא אציל ולא ירד לרמה הנמוכה של מנחם הדוקטור , בלי להזכיר כוסיות ,סילקיון ומסיבות סטייל לוס אנג'לס . מומי גר קצת בניו יורק , אבל מה מומי לא בנוי לנסוע בסאבוואי או לשלם 25$ לרבע שעה חנייה , מומי אוהב את המרחבים של אל איי , האוקיונוס הפסיפי , דיסנילנד , האולפנים , הבארים והמסיבות , שלא לדבר על מזג האויר בניו יורק , כל החורף אתה תקוע בבית כמו פנסיונר . אם בא לך להרטיב את החציל , סע לאל איי , כי חיים רק פעם אחת !

מסיבה באל איי

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. זה עתה קלמסון יוניברסיטי (מקלמסון, פרבר של גרינוויל, 20-25 דק' נסיעה מביתי) ניצחה את אוהיו סטייט 35-40 באורנג' בול!!!

    משחק לפנתאון לאוהבי קולג' פוטבול – ואני אחד מהם (אבל אני חולה על כל ספורט כמעט)

    לאן שאני עובד לגור, אני מביא ווינריות. (מה יש לך לומר על כך, מיקי'לה?)

  2. לכל מי שיתלונן שזו לא חכמה גדולה לעשות COPY ו-PASTE, ושכל אחד יכול לעשות זאת, אני אענה: "נכון!"
    ולכל אחד שיתלונן שזה אתר בעברית, לא באנגלית, אני אעשה שוב – נכון.
    אבל אני לא וואללה ואין לי מתרגמים בתשלום. מי שרוצה לקרוא את הכתבה (והשמות) בעברית, יכול להעתיק אותה, ולעשות תרגום מגוגל.

  3. שאלה ל"עכברושי" הכדורסל:

    אם אני מבין נכון הרי כיום הבחירה נעשית באמצעות "הצבעת אוהדים כאשר עבור כל עמדה במגרש לכל אחת משתי הקבוצות נבחר השחקן בעל מספר ההצבעות הרב ביותר מקרב המצביעים. השחקנים המחליפים בשתי הקבוצות נבחרים על ידי מאמני הליגה" (ויקיפדיה).

    נניח שכל החמישיה הראשונה שנבחרה על ידי האוהדים פצועה, האם אז המאמן יכול לבחור בעצמו את כל הסגל?

  4. איזה אנשים הזויים.. WTF, דריק רוז , קובי ברייאנט? אני לא בטוח זו

    הבחירה היא נטו שמות ולא קשורה ליכולת, לפחות לא בחרו את יאו מינג..

  5. קווין גארנט???? הוא כבר מלפני 2 עונות קבור 5 וחצי אמות באדמה ואנשים רוצים לפתוח את הקבר ולעלות אותו למשחק אולסטאר?

    טייסון צ'נדלר???

    רק חסר אמרה כדי לסגור את הרשימה המביכה.

    כל כך שמח שאני לא לוקח חלק במצעד המטופש הזה של ההצבעות.

    מה עם ג'רמי לין נכנס כבר לחמישייה?

  6. כמובן גם במערב הבחירות הזויות לגמרי, בראיינט, רוז, סטיב נאש…בדיחה.

    אגב ימנחם,

    היום ב-9 לפי השעון של הבת המרוקאית שלך ברמת השרון יש אינדיאנה מארחת את מישיגן סטייט, משחק משחק, אני חושב זה שידור ארצי אצלכם תבדוק.

      1. סילווארה מוכר לי השם, זה הנג"ד רכב האגדי בגדוד שלנו.

        תאמין לי היה עושה לנו את המוות עם הטפ"ש להאמרים.

        חוץ מזה שאני בכלל לא אשכנזי.

  7. צריך לעשות משהו עם השיטה הזו .

    בקצב הזה ג'רמי לין יפתח בחמישיית האול סטאר !

    מה שמאוד סביר שיקרה אם קובי ופול לא ישחקו.

  8. כל האול סטאר הזה הוא דבר הדורש שינוי מיידי. היחידים שצריכים לקבוע את הקבוצות הם 30 מאמני ה-NBA ושהקהל יילך קיבינימאט.
    ממה חוששת ה-NBA? שאם לא יתנו לקהל לבחור הוא יפסיק לחזות במשחקים?
    לבחור בקווין גארנט? גיב מי א ברייק. או להמשיך לבחור ברוז ובקובי כשיודעים שהם לא ישחקו?
    זו לא סתם בדיחה. זו דביליות מושלמת.

  9. למה שקובי לא ישחק ?

    ומה זה משנה כמה בחרו ברוז אם לא בחרו ב מספיק לחמישייה ?

    ואין שום בעיה עם השיטה – המשחק הוא עבור האוהדים, ואין בעיה שיבחרו את מי שהם רוצים לחמישיות.

    כבר הו בחירות הרבה יותר הזויות מהשנה.

    ואם שחקן יהיה פצוע ולא ישחק – הקומישיונר קובע מי יחליף אותו.

    1. הקומישיונר? אבל לקומישיונר אין מושג, אז אתה יודע מי קובע? סטודנטים בני 20 שעושים אינטרנשיפ במשרד שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט