פילדלפיה ומילווקי פעם נוספת, הניקס והראפטורס במשחק מוקדם ומיאמי מקווה לא להיכנס לסחרור נגד הבולס בשבת מעניין / עידו רבינוביץ

פילדלפיה ומילווקי פעם נוספת, הניקס והראפטורס במשחק מוקדם ומיאמי מקווה לא להיכנס לסחרור נגד הבולס בשבת מעניין / עידו רבינוביץ

ניו יורק ניקס (27-33) – טורונטו ראפטורס (34-25), 20:00

ממתק מוקדם ליום שבת כאשר שתי קבוצות מהקונפרנס המזרחי נפגשות ב-"מדיסון סקוור גארדן" בצהריי היום בחוף המזרחי, הראפטורס עולים צפונה מטמפה ביי לקרב עם הניקרבוקרס הלוהטים.

הניו יורק ניקס מחזיקים כעת ברצף הניצחונות הארוך ביותר בליגה. זה משפט שלא נאמר שנים רבות במנהטן. החבורה של תום ת'יבידו ממוקמת כרגע במקום הרביעי במזרח עם שמונה ניצחונות רצופים.

קבוצה שבדרך כלל מראה רק חולשה ופילוג בשנים האחרונות מציגה יכולת אדירה עם אופי איתן, במיוחד ברצף החיובי האדיר של החודש הנוכחי כאשר שלושה משמונת הניצחונות הגיעו לאחר הארכה, בשתיים מההארכות האלה הם ניצחו בהפרש דו ספרתי, כולל המשחק האחרון שלהם נגד האטלנטה הוקס שהעלה אותם למקום הרביעי על חשבונם של החבורה מג'ורג'יה. הם מחזיקים במאזן זהה והניצחון הזה יכול להיות קריטי במיוחד במיקומים הסופיים של העונה. הם קלעו 6/7 מסלי השדה שלהם בחמש הדקות הנוספות, כולל 3/4 מעבר לקשת.

ג'וליוס ראנדל (שבפעם האחרונה שהניקס ניצחו 9 משחקים רצופים, הוא רק הכריז שהוא עומד לשחק בקנטאקי) שמשחק ברמה של הכוכבים הגדולים ביותר בליגה העונה צלף 40 נקודות, קטף 11 כדורים חוזרים ומסר 6 אסיסטים. רבים מצפים שבוחרי הפרסים בסוף השנה יתנו כמה קולות לפורוורד הצעיר, הישג שלא קרה לשחקן הניקס מאז העונה הגדולה של כרמלו אנטוני ב-12/13 כאשר הוא הוביל את הניקס לניצחון האחרון שלהם בסדרת פלייאוף.

"מקום רביעי נשמע טוב, אבל כמו שאמרתי, אנחנו עדיין לא סיימנו. אנחנו מנסים לבנות משהו כאן, מנסים לבנות פה תרבות" אמר ראנדל בעקבות המשחק מול אטלנטה.

היריבה של הניקס הלילה, הטורנטו הראפטורס, כבר הפסידו להם מוקדם יותר החודש. אך מאז הוא ניצחו ארבע מתוך חמשת המשחקים ששיחקו. רצף חשוב במיוחד אחרי חודש מרץ המחריד שהיה להם (13 הפסדים מתוך 14 משחקים בין ה-3 ל-31 בחודש הקודם).

כמו הניקס, גם הדינוזאורים גברו על קבוצה מתוך הקונרפנס במשחקם האחרון ביום רביעי בסיוע של התפוצצות אדירה ברבע השלישי בדרך לניצחון 114:103 על הברוקלין נטס.

פאסקל סיאקם הוביל את הדרך עם 27 נקודות, אוג'י אנונובי תרם 25 וקייל לאורי ופרד ואן פליט הוסיפו 29 משותפות בניצחון המרשים על הקבוצה השנייה מניו יורק. הקנדים חייבים כל ניצחון וניצחון, נותרו להם 13 משחקים בלבד וקבוצות כגון הוויזארדס, הבולס והפייסרס נלחמות גם הן על מקום הפליי-אין הנשחק במטרה להעפיל לפלייאוף.

אם פאסקל סיאקם ישמור על הכושר הנוכחי (25.6 נקודות, 6.6 כדורים חוזרים, 4.6 אסיסטים ו-1.3 חטיפות בחודש אפריל עד כה) הוא יוכל להוביל את קבוצתו חזרה לטורניר הגדול.

רודני הוד וכריס בושה הם החסרים המרכזיים בסגל של ניק נרס.

מנגד, אלק בורקס ומיטשל רובינסון ימשיכו את ההיעדרויות הארוכות שלהם.

הימור: ניו יורק ימשיכו את הרצף וישיגו ניצחון תשיעי ברציפות לראשונה מאז שמייק וודסון עמד על הקווים במדיסון סקוור גארדן. 7 הפרש ניקס.

מילווקי באקס (22-36) – פילדלפיה 76' (20-39), 22:30

עוד משחק מוקדם מופלא בין שתיים מאריות המזרח כאשר הסיקסרס מפילדלפיה מתארחים בוויסקונסין למערכה רותחת מול האיילים ממילווקי.

זהו משחק שני ביומיים בין שתי הקבוצות הללו, אמש הבאקס העמידו קונצרט התקפי במחצית הראשונה עם 77 נקודות מה שהוביל אותם לניצחון רביעי ברציפות על הסיקסרס, שני רק בעונה הנוכחית. זהו ההפסד השלישי ברצף, העונה הקבוצה מעיר אחוות האחים לא הפסידה יותר משלושה רצופים והלילה הם בסכנה רצינית לשבור את השיא השלילי הזה.

הנטס כבר הצליחו לעבור אותם בדרך למקום הראשון במזרח, ואם הבאקס ינצחו היום הם יהיו בהפרש 1.5 משחקים בלבד מהסיקסרס מה שנותן להם סיכוי לנתר מעליהם עד סוף העונה.

דוק ריברס התלונן על העומס הקשה של קבוצתו, שמשחקת הערב משחק מוקדם בלילה שני של בק-טו-בק: "זה מה שממש מכאיב לנו, אין לנו זמן להתאושש. אנחנו משחקים שוב פעם ב-15:30 (שעון מילווקי). מאוד התאכזבתי כשראיתי את זה כיוון שעבורי, לא חשבתי שזה המצב שאנו אמורים להיות בו. אך אין מה לעשות, אנחנו חייבים להתמודד ולהיות מוכנים ביום שבת". כך נשמע המאמן המובס והמותש של פילדלפיה.

הסיקסרס המותשים נאלצו לצפות בבאקס ממטירים עליהם עשר קליעות רצופות משריקת הפתיחה ו-20 שלשות סך הכל בדרך לניצחון בהובלת יאניס אנטטקונמפו (27 נקודות, 16 ריבאונדים, 6 אסיסטים) שקיבל סיוע מקריס מידלטון ובובי פורטיס עם 47 נקודות משותפות של הצמד המוכשר. הבאקס לא ינוחו על זרי הדפנה למרות שנראו משמעותית איכותיים יותר במפגש אמש.

"זה קשה לנצח את אותה הקבוצה פעמיים, במיוחד בשני לילות רצופים. אנחנו מצפים לקרב עקוב מדם הלילה, אני בטוח שהם יחרשו בחדר הפילם כדי לראות מה הם עשו לא נכון על מנת לתקן זאת למפגש הקרוב" אמר מידלטון על היריבה.

החבורה של מייק בדונהולצר מציגה סגל מלא.

אצל פילדלפיה, בן סימונס לא ישחק ואילו ג'ואל אמביד ופורקן קורקמאז בסימן שאלה בשל פציעות מנדנדות.

הימור: אלך על סוויפ עונתי של הבאקס, הפעם בהפרש גבוה ביותר על הקבוצה העייפה שמנגד. 12 הפרש מילווקי.

ניו אורלינס פליקנס (33-26) – סן אנטוניו ספרס (29-29), 03:00

קרב תוך דיויז'יה כאשר הדורבנים מסן אנטוניו נוחתים בלואיזיאנה למפגש עם השקנאים של ניו אורלינס ב-"סמות'י קינג סנטר".

היסטורית, הספרס שלטו במאצ'אפ הזה מול הקבוצה מניו אורלינס. שתי הקבוצות נפגשות 68 פעמים עד היום, הספרס ניצחו 49 מהמפגשים הללו לעומת 19 ניצחונות של הפליקנס. הספרס גם ניצחו ארבע מחמשת המפגשים האחרונים, כולל ניצחון חשוב שלהם מוקדם יותר העונה בתוצאה 117:114. משחק בו דמאר דרוזן נתן תצוגה פנטסטית עם 32 נקודות שהובילו את כל הקלעים (ללא אף קליעה מחוץ לקשת!) ו-11 אסיסטים שהובילו את כל המוסרים במשחק.

הספרס שייטו במשחקם האחרון, ניצחון קליל של 106:91 נגד הדטרויט פיסטונס, על אף שדרוזן לא שיחק בשל פציעה ברגלו. דרק וייט לקח על עצמו הרבה מהנטל ההתקפי, קלע 26 נקודות שהובילו את הקלעי הקבוצה. גם יאקוב פראל הרשים עם 17 נקודות, 11 קרשים ו-4 בלוקים אימתניים. הסגל החסר של הספרס התמודד עם קבוצה רעה כמו דטרויט, אך סביר להניח שיתקשה יותר מול קבוצה צעירה, רעבה ועם שאיפות פליי-אין כמו השקנאים.

הפליקנס דרסו את האורלנדו מג'יק במשחק האחרון שלהם בתוצאה 135:100 בעקבות רבע שני בו קלעו 45(!) נקודות. ברנדון אינגרם וזאיון ווילאמסון קלעו 52 נקודות משותפות והובילו רשימת קלעים עם שישה שמות שקלעו בדו ספרתי. אמנם, בדומה למשחק של הספרס מול הפיסטונס, קשה להסיק מסקנות מפירוק של קבוצה שנותנת דקות משמעותיות לשחקנים כמו רוברט פרנקס, צ'אסון ראנדל ודונטה הול (לא שחקן הפוטבול).

ניצחון הערב על הספרס יקרב אותם למרחק של 2.5 משחקים גם מסן אנטוניו וגם מגולדן סטייט, שתי הקבוצות שכרגע משלימות את תמונת הפלייאין (מקומות 9 ו-10, בהתאמה). הסיכויים של השקנאים אינם גבוהים, אך ניצחון היום ישאיר את הראש שלהם מעל המים.

סטיבן אדאמס צפוי לחזור לסגל של סטן ואן גאנדי, אך נקיל אלכסנדר-ווקר, ג'וש הארט וג'יימס ג'ונסון כנראה יישארו בחוץ.

מאידך, דמאר דרוזן, רודי גיי וטריי ליילס עדיין לא ידועים מבחינתו של גרג פופוביץ'.

הימור: קשה להמר בלי ידיעה וודאית של הפציעות אצל שחקני המפתח מסן אנטוניו, אך אני סבור כי הפליקנס יקחו את המערכה הזו בין כה וכה. 4 הפרש במשחק יריקות דם למארחים.

מיאמי היט (29-31) – שיקגו בולס (34-25), 03:00

שתי קבוצות אדומות בקרב שיכול להשפיע על עתיד הפלייאוף של כל אחת מהן. היריבות הותיקות נפגשות ב-"אמריקן איירליינס ארנה" שבסאות' ביץ' למשחק קריטי בביקורם של השוורים מאילינוי בעיר החמה.

ההיט שולטים בדרך כלל במפגשים מול הבולס בשנים האחרונות, הם ניצחו שישה מתוך שבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, כולל המפגש באמצע החודש הקודם אותו ניצחו בתוצאה 101:90. למעשה, למרות הדומיננטיות של השוורים בשנות התשעים העליזות עם הוד אווירותו מייקל ג'ורדן, המאזן ההיסטורי בין הקבוצות כמעט שווה – 59 ניצחונות לשיקגו, 57 למיאמי. עד סוף העונה ההיט יכולים להשוות את הסדרה הכללית.

המשחק הקודם היה צמוד בשלושת הרבעים הראשונים ולאחר 36 דקות של כדורסל הקבוצות ירדו להפסקה קצרה כאשר ההיט מובילים בהפרש 2 בלבד. אך ברבע האחרון ההיט לקחו את המושכות לידיים, קלעו 31 נקודות לעומת 22 של הבולס וסגרו את העניין מאחורי 28 נקודות חשובות של אקס-שיקגו ובחירת הדראפט שלהם, ג'ימי באטלר.

על אף הנאמר לעיל, הבולס תפסו את ההיט במקום טוב. זהו משחק שני בבק-טו-בק שלהם לאחר הפסד מרגיז ביותר לאטלנטה אמש, 118:103, וזאת כאשר ההוקס חסרו את הכוכב הצעיר והסקורר המוביל שלהם, טריי יאנג. הלילה, הבולס יחסרו את הקלעי המוביל שלהם, זאק לווין שצולף העונה 27.5 נקודות ומועמד חזק לתואר החשקן המשתפר, לא עבר פרוטוקול קורונה. עם זאת, הבולס ניצחו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלהם בלי הגארד הנפיץ.

הבולס השתמשו בסנטר שלהם, ניקולה ווצ'ביץ' שהגיע לפני חודש מהאורלנדו מג'יק, בדרך לניצחון ביום חמישי על השארלוט הורנטס בתוצאה 108:91. הוא קלע 18 נקודות וקטף שיא עונתי עם 16 קרדים בניצחון החשוב על יריבת פליי-אין/פלייאוף ישירה.

"חלק מהמשחק זו החוויה, זו ההזדמנות לגדול ולצמוח כקבוצה, לקבע זהות שאתה תביא לכל משחק ומשחק" אמר הביג-מן המונטנגרי בסיום המשחק האחרון.

מלבד זאק לווין, גם טרוי בראון ופטריק וויליאמס צפויים להתלבש על אזרחי למשחק הלילה.

בצד של אריק ספולסטרה, ויקטור אולדיפו וגייב וינסנט לא יהיו זמינים לעלות בקו האחורי של ההיט.

הימור: ההיט יכולים להיכנס לרצף רע כאן, מיוחד מול הבולס שמריחים דם. 3 הפרש שיקגו במיני-הפתעה.

דאלאס מאבריקס (26-32) – לוס אנג'לס לייקרס (24-35), 03:30

לאחר שקלקלו את החזרה של אנטוני דיוויס למגרשים, הדאלאס מאבריקס ישמחו לנצח את הלייקרס פעם נוספת במטרה לשפר את מצבם לקראת הפלייאוף.

החבורה של לוקה דונציץ נצמדו למקום החמישי, שכעת מאיישים הלייקרס, עם הניצחון על הקבוצה מעיר המלאכים. כל החמישייה של הפרשים מטקסס קלעו בספרות כפולות, בהובלת דונצ׳יץ׳ שתפר 30 נקודות, מסר 8 בונבונים וקטף 9 קרשים. קריסטאפס פורזינגיס ניצח בקרב הביגמנים עם 19 נקודות בניגוד לאנטוני דיוויס שהצליח לשים רק 4 נקודות ב-17 דקות ראשונות שלו חזרה על הפרקט.

המאבס מובילים בשיניים על הבלייזרס (מקום שישי, חצי משחק) והגריליס (מקום שביעי, משחק שלם) וכל משחק מה-13 שנותרו בלוח הזמנים שלהם הוא חשוב, במיוחד מול יריבת קונפרנס.

הלייקרס יקוו להמשיך ולשרוד ללא לברון ג׳יימס, בתקווה שאנטוני דיוויס ימשיך להוריד חלודה המשחק ויישאר בריא וזמין לפלייאוף, מתי שבאמת יזדקקו לו.

טיירל טרי עדיין לא בריא מספיק כדי לשחק אצל ריק קרלייל, מקסי קליבה וקריסטאפס פורזינגיס כנראה יסחבו פציעות אל יתלבשו לדאלאס.

מנגד, מלבד קינג ג׳יימס, דניס שרודר, מרקיף מוריס, אנדרה דראמונד, קנטאביוס קולדוול-פופ ומארק גאסול בסימן שאלה.

הימור: למרות כל הפציעות, אני אהמר שהלייקרס לא יפסידו פעמיים ברצף למאבריקס. 5 הפרש לוס אנג׳לס.

יוטה ג'אז (15-44) – מיניסוטה טימברוולבס (44-16), 04:00

קרב קצוות קלאסי בין מוליכת המערב, היוטה ג׳אז שמארחת במבצר הביתי שלהם את הזאבים ממיניאפוליס שמדשדשים במקום ה-14 במערב, רק מעל היוסטון רוקטס שויתרו על העונה כבר מזמן.

הג׳אז מועדפים בסוכנויות ב-12 נקודות, וזה נשמע מעט. הג׳אז דרסו קבוצות איכותיות יותר בהפרשים גדולים בהרבה, במיוחד באולם הביתי בסולט לייק סיטי שהפך למבצר המסוכן ביותר בליגה.

הקבוצה של קווין סניידר מובילה בשני משחקים על המקום השני במערב, הפיניקס סאנס, וישמחו לפרק היום בכדי להמשיך ולשמר את הפער בצמרת הליגה. הם ניצחו חמישה מתוך שבעת משחקיהם האחרונים, כולל במשחקם האחרון נגד הקבוצה היחידה שכרוכה מהוולבס, הטילים מיוסטון.

הטימברוולבס במאזן חצוי בארבעת המשחקים האחרונים, בניסיון נואש למצוא נקודות אור עמומות בעוד עונה עגומה לפרנצ׳ייז העצוב.

הימור: אשמור על שפיות ואלך על הג׳אז ב-22 הפרש.

עוד ישוחקו:

אינדיאנה פייסרס (31-27) – דטרויט פיסטונס (42-18), 02:00

דנבר נאגטס (21-38) – יוסטון רוקטס (45-15), 05:00

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. היווני חולה על אמביד, כל פעם שהם נפגשים הוא מנגב איתו את הפארקט וגם הצהריים יהיה אותו דבר איזה שעה מחורבנת הם דפקו את המשחק ב12:30

    1. אין לך מושג
      אמביד מקריב את ההגנה והסטטיסטיקה האישית בשביל לעזור לקבוצה.
      לאמביד אין שום בעיה לעמוד בחוץ ולשמור על לופז אבל אז הצבע חופשי בשביל יאניס , אז אמביד שומר על שחקן הרבה יותר זריז , מהיר ואתלטי ממנו כדי שהוא יוכל לעזור בריבאונד ובהגנה על הטבעת.
      יאניס לעומת זאת.אף פעם לא שומר על אמביד , הוא בדרך כלל שומר על שחקן ההתקפה הכי גרוע של פילי , משחק שעבר שמר על מייק סקוט וטייבול.
      אתה יודע מה יקרה עם יאניס ישמור על אמביד?
      הוא יצא תוך 5 דקות בעבירות

    1. מממ.. לא יודע, אם הוא היה מגלה את היופי בדת (הנצרות), מתחיל ללכת לכנסיה בראשון, להשתתף בטקסים של הכנסיה/פעילויות/מה שהם לא עושים, גם היינו אומרים שהוא 'נעלול'/'לא חכם במיוחד'?!
      .
      .
      .
      בסדר, כנראה שיש לו כמה ברגים רופפים 😅😂 אבל נראה לי בעייתי לשפוט ספציפית על אמונה דתית באחת הדתות הנפוצות בעולם עם קהילה מבוססת אצל השחורים בארה"ב.. (גם אם אני חושב שהכל המצאות)

  2. תודה על הפריוויו,
    ערב מזרחי טיפוסי – מי שלא משחק – מטפס.
    טורונטו ושיקאגו יפסידו, וושינגטון יתבססו במקום 10,
    קשה להאמין שאינדיאנה יפסידו בבית – אבל לא נורא.
    פילי תפסיד וגם ברוקלין תתבסס במקום 1.
    ואם בטעות שיקאגו ינצחו – אז מיאמי מסתבכת. מכל הקבוצות שם בבטן הרכה של הפלייאין במזרח – יש לה את הלוח הכי קשה.
    במערב, לצערי, ניו אורלינס הסימפטית איחרה את הרכבת. המסע שלה במזרח היה כואב.

  3. פשוט עונה לא מובנת אצל הניקס. הם נראו כמו קבוצה שכבר התרגלה למחשבה של לבלות עוד שנה בתחתית, כמעט כולם דיברו על זה שהם לא יגיעו לשום מקום – ופתאום הם במקום 4 במזרח…

  4. רנדל צריך לקבל את השחקן המשתפר. עקף את ג'רמי גרנט. המספרים טובים יותר והוא מוביל קבוצה למקום הרביעי (כרגע) במזרח, כזו שלא עשתה פלייאוף כמעט עשור והייתה נטולת ציפיות לחלוטין.

            1. מה באטלר וגורג חח רנדל פאקן מוביל את הניקס פסחים ונותן גם הגנה יותר טובה מהם. הוא יותר טוב מהם העונה.

  5. לא היה פעם איזה רפה הבנה שהיה איזה אנליסט בבאקס שאמר שההגנה של הניקס חרטא ויש להם רק מזל ושזה יתיישר בהמשך 😂😂😂
    שאמרתי לטנש שהוא רפה הבנה הם צחקו בטח ראה סטט מתקדם בתוכנות שלו בלי לראות משחק 1 של הניקס.
    מצחיק שהמזל שלהם נמשך 60 משחקים 😂😂
    אולי יצליח בעונה הבאה לנחש.
    לחוס איך קראו לו לאנליסט הזה אז הבאת לי ביו שלו ואמרתי לך שהוא רפה הבנה גדול

  6. אין הרבה סופרסטארס כמו טוני בראדרס
    תמיד אפשר לסמוך.עליו כשקבוצת החוץ פצועה, חסרה אבל עדיין נלחמת הוא יודע איך לדרוך על הצוואר
    שריקות אוויר, טכניות לכולם, גול טנדינג, צעדים
    וכמובן צועק על השחקנים שיסתמו את הפה או שהוא יתן להם טכני
    סופרסטאר אמיתי

    1. מה עם ג׳ואל-אני-האמויפי-אמביד?
      איתו סופגים 111 ממוצע, בלעדיו 101
      בלי סימונס 3 הפסדים רצופים
      משחק קודם עם המגן הדגול 77 נקודות למילווקי במחצית.
      היום רק 50
      שמעון כבר הלך לישון, טראסט – אתה נאלץ לספוג את ההטרלה 🙂 בסוף עוד תגיעו למקום 3
      מזל שמחרתיים באים אוק סיטי, אפשר יהיה לנפח סטאט 🙂🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט