קיירי והמשלימים מנצחים את בוסטון נטולת קמבה ובראון, נצחונות גדולים להוקס ולוויזארדס / דור בלוך

קיירי והמשלימים מנצחים את בוסטון נטולת קמבה ובראון, נצחונות גדולים להוקס ולוויזארדס / דור בלוך

אז לפני שניכנס לסיכום משחקי הלילה, בתגובות לפריוויו עלו שתי ביקורות עיקריות אז אתייחס:

  1. ווסטברוק – רבים נחלצו להגנתו של ראסל עליו כתבתי שהוא לא הסיבה לשיפור ביכולתם מאחר ובמהות הוויזארדס מקבלים ממנו את מה שתמיד קיבלו ואת מה שהיה צפוי שיקבלו. ממוצע טריפל דאבל באחוזים רעים. אני עומד מאחורי האמירה הזאת, לאורך העונה הוא קולע ב-43.6% מהשדה, בעשרת המשחקים האחרונים – 44.3%. הוא למעשה קולע פחות בעשרת המשחקים האחרונים – 21 לעומת 21.6. אני כן מקבל את הנקודה שתוספת האסיסטים שלו היא משמעותית 12.6 לעומת 11, בעיקר במובן שהוא מפחית את כמות הזריקות הלא טובות שלו מה שלמעשה מדגיש את הנקודה. ביל הוא הסיפור פה, הוא עומד על 30 נקודות לערב, גם בעשרת המשחקים האחרונים וגם לפני כן, עליה מ-22 נקודות למשחק בקריירה. עם זאת מול אוקלהומה הוא הראה לי מה זה. תכף תקראו.
  2. קוואי קרס בפלייאוף – רבים נחלצו להגנתו של קוואי אבל העובדות מגבות את האמירה. קוואי קלע בסדרה הזאת 24 לקח 8 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים ב-44% מהשדה ו-36% משלוש. במשחק מספר 7 היו לו 14 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בפחות מ-30% מכל הטווחים. לשם השוואה בפלייאוף כולו היו לו 28, 9 ו-5. בפלייאוף בטורונטו היו לו 30 ב-49% מהשדה ו-38% מהשלוש. ככה נראית קריסה וההפסד לדנבר קרה כי קוואי קרס ב-3 המשחקים האחרונים ופול ג'ורג' לא היה שם כדי לגבות אותו. בהנחה שג'ורג' לא עבר השתלת אישיות, קריסה שלו תביא להדחה גם הפעם וזאת הייתה הנקודה.
  3. גוון הטיעון הרווח באתר ובאתרי כדורסל בכלל של – "זה משפט של מישהו שרואה רק קטעים באינסטגרם" הוא בזוי, עדיף להימנע ממנו.

ועכשיו, בואו ניגש לאקשן!

אטלנטה הוקס 118 (27-33) – מיאמי היט 103 (29-31):

המשחק היה צמוד לאורך 3 רבעים אבל לקראת סוף השלישי וביתר שאת בתחילת הרביעי ההתקפה של מיאמי נתקעה לחלוטין, ההיט קלעו רק 14 ברבע הרביעי, ושלשה של בוגדנוביץ' הבטיחה להוקס את הנצחון, וניפחה את תיאורית יואינג על היתרון להוקס בחסרונו של טריי יאנג.

ההוקס שלטו בריבאונד מה שאפשר להם יותר כדורים מההיט שגם קלעו פחות טוב בשלוש מההוקס, 35% לעומת 43% ושני הפרמטרים האלה ניצחו להוקס את המשחק.

נאן הוביל את ההיט עם 21 והוא גם היחיד שקלע מחוץ לקשת בעוד דנקאן רובינסון נקלע לערב של 2 מ-12, ובאטלר שסיים עם 19 סיים עם 0 מ-3 מחוץ לקשת. בצד החיובי טרבור אריזה ממשיך את העונה החיובית שלו עבור ההיט עם 13 ו-10 כולל 3 מ-6 משלוש.

בוגדנוביץ' הוביל את ההוקס עם 21, קולינס הוסיף 20, גלינרי וגודווין סיימו עם 17 כל אחד, ולו וויליאמס שעדיין לא ברור בדיוק מה ההוקס יקבלו ממנו העונה סיים עם 13 ב-20 דקות ואחוזים טובים.

ברוקלין נטס 109 (20-40) – בוסטון סלטיקס 104 (28-32):

עוד דוגמא לבעייתיות בעומס המשחקים של העונה ב-NBA, כאשר משחק שהיה יכול להיות רווי אמוציות, כדורסל נהדר וניצוצות של פלייאוף התדרדר לכדי קרב מילואים בין ברוקלין נטולת דוראנט והארדן לבוסטון נטולת בראון וקמבה.

אף יותר מוזר מכך, קיירי היה בערב קליעה מחריד ובכל זאת ברוקלין ניצחה את המשחק, אותו הובילה בבטחה אחרי רבע שני של 39 נקודות, אבל ברבע הרביעי בוסטון התקרבה עד כדי 3, אבל קיירי ובלייק שמרו על קור הרוח מהקו והבטיחו את הנצחון.

בערב קליעה לא טוב שבו גם בוסטון שלטה בריבאונד, ברוקלין הלכה חזק לצבע והוציאה עבירות והנצחון הושג בעיקר הודות לכך שהנטס הלכו לקו 28 פעמים לעומת 16 של הסלטיקס, אבל הפרמטר שניצח את המשחק היה משחק הריצה של הנטס שקלעו 32 במתפרצות לעומת 3 בלבד של הסלטיקס. בלי הנקודות האלה הסלטיקס היו יוצאים עם הנצחון, אבל הנטס משיגים את הסוויפ העונתי על בוסטון.

טייטום היה מדהים עם 38 ו-10 ריבאונדים באחוזים טובים, ופריצ'רד תפס יום עם 6 מ-7 משלוש, אבל בלי רוב הקו האחרוי שלהם הסלטיקס נאלצו להסתמך על שחקנים כמו רומן לנגפורד שקלע 0 ב-19 דקות, ואוון פורנייה שממשיך לאכזב עם 0 מ-7 ב-22 דקות וזה לא הספיק.

בנטס כאמור קיירי סבל מערב נורא של 4 מ-19 מחוץ לקשת (ערב ווסטברוקי כינו זאת בתגובות אבל נראה לי שהרגשתי מספיק את מעריציו של האיש), וסיים עם 15 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. האריס הוסיף 20 באחוזים טובים וכמוהו גרין שסיים עם 19.

שארלוט הורנטס 108 (30-29) – קליבלנד קאבלירס 102 (38-21):

על אף כל הפציעות שארלוט ממשיכה למצוא דרכים לנצח את המשחקים שהיא צריכה לנצח ולהיות בתמונת המאבק על מקום בפלייאוף. המשחק היה צמוד לכל אורכו, ושלשה של לאב 3:21 לסיום צמצמה ל-3 בלבד. אבל אז ההתקפה של הקאבס נתקעה עם החטאת שלשה של לאב, החטאת שתי זריקות עונשין של סקסטון וכד', בעוד ברידג'ס משתלט על המשחק וסוגר אותו עם לייאפ, מיד ריינג' ושלשה 1:31 לסיום שסגרה את המשחק.

הקאבס שלטו בריבאונד אבל 17 איבודים לעומת 5 של שארלוט הקשו עליה בבמרדף אחרי ההורנטס שללא ספק רצו את הנצחון יותר.

סקסטון הוביל את הקאבס עם 28 כשגארלנד מוסיף 27, והצעירים הללו ממשיכים להעניק תקווה לקליבלנד לעתיד. בצד השני פי ג'יי טאקר, ברידג'ס ורוזייר סיימו עם 25 כל אחד, והם היו חייבים כי מלבדם לא היה לשארלוט שעדיין חסר את למלו בול וכמובן את גורדון היוורד ומליק מונק, וסבלה מערב נורא של דוונטה גרהאם עם 3 מ-16 מהשדה.

יוסטון רוקטס 104 (45-15) – לוס אנג'לס קליפרס 109 (19-43):

יוסטון הקשתה על הקליפרס יותר מהצפוי, אבל אחרי רבע שלישי מחריד הם התאוששו ברביעי כדי לקחת את המשחק שהיה צמוד לכל אורכו.

הקליפרס קלעו 11 ברבע השלישי אבל ברבע הרביעי היו טובים בהרבה בהתקפה, ואחרי שכבר פיגרו ב-7 אחרי שלשות של האוס ואוליניק, הם חזרו מפסק זמן עם לייאפ של זובאץ' ושתי שלשות רצופות של ג'קסון שהפכו את התוצאה. הקליפרס עלו כבר ל-9 יתרון 2:07 לסיום אבל נתקעו שוב ושלשה של אוליניק ועוד 2 של ווד, החזירו את הרוקטס למשחק, ו-11 שניות לסיום הייתה להם הזדמנות להשוות אבל שלשה של אוליניק הלכה החוצה וג'ורג' גמר את המשחק מהקו.

ג'ון וול סיים עם 27 אבל עם 1 מ-7 מחוץ לקשת, ווד תרם 24, ואוליניק הוסיף 23 משלו. בצד השני הקליפרס ללא קוואי ורונדו, קיבלו 33 מג'ורג' שממשיך את הכושר הנהדר שלו. ג'קסון שהתפוצץ ברבע הרביעי אחרי משחק פושר ב-3 הרבעים הראשונים הוסיף 19 למנצחים שצריכים להיות מוטרדים מחוסר התרומה של באטום שקלע 2 נקודות ב-33 דקות.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 109 (40-20) – וושינגטון וויזארדס 129 (33-26):

התפוצצות של ראסל ווסטברוק עם 37 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים ב-37 דקות ואחוזים נהדרים הבטיחו לוויזארדס, שפרצו ברבע השלישי אותו ניצחו 22-30 נצחון קל והם ממשיכים בריצה שלהם שבהחלט עשויה להביא אותם לפלייאוף.

הת'אנדר באמת חלשים מאוד ומחכים כבר לדראפט. באזלי ומלדון תרמו 20 עבורם ורובי הוסיף 18.

מעבר לסטטיסטיקה המרשימה של ווסטברוק, ביל הוסיף 33 באחוזים נהדרים גם הוא, וראול נטו שהולך ומתבסס כתורם משמעותי עבור הקבוצה הזאת הוסיף 15 למנצחים.

גולדן סטייט ווריורס 118 (30-30) – דנבר נאגטס 97 (21-38):

אחרי פתיחה מהוססת קארי נכנס לקצב שלו במחצית השניה והמשחק היה למעשה גמור, כשהווריוס גוברים על הנאגטס 64-47 במחצית הזאת.

ההגנה של דנבר הייתה בעייתית במיוחד היום כשאפשרה 54% מהשדה לווריורס שהובילו 30-50 בנקודות בצבע ו-12-29 בהתקפת מעבר.

הנאגטס שכאמור התקשו להגיע לצבע וקלעו ב-38.6% מהשדה, סבלו מערב חלש במונחיו של יוקיץ', וכשהשמש זוהרת קצת פחות קשה הרבה יותר לכוכבי הלכת האחרים להאיר.

הסנטר סיים עם 19 ו-6 אסיסטים בלבד ב-33 דקות ונראה שהעומס והעייפות מתחילים להיראות עליו גם ביכולת וגם בעצבים שבאו לידי ביטו יבמשחקים הקודמים. מייקל פורטר ג'וניור קלע 26, וגורדון הוסיף 17. על מנת לשמור על יושרה, יקיר המדור קמפאצו היה מחריד עם 1 מ-8 ו-1 מ-7 משלוש.

קארי סיים עם 32 כולל 4 מ-9 מבחוץ, וויגינס הוסיף 19 אוברה על מהספסל ותרם 23 כאשר ג'ורדן פול ומאלדר הוסיפו 15 ו-14 בהתאמה.

פורטלנד טרייל בלייזרס 128 (27-32) – ממפיס גריזליס 130 (28-30):

משחק נהדר בממפיס הלך צמוד צמוד עד הסיום ודרמה גדולה כאשר לילארד חוזר בשורות פורטלנד אבל לא מספיק להם כדי לנצח את ממפיס, והשתיים אמורות להיפגש עוד פעמיים בעונה הסדירה כך שיש עוד למה לחכות.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ואחרי ליי אפ של פוואל 46 לסיום שהורידו את הפער לנקודה, אף קבוצה לא הצליחה לעשות סל, ופורטלנד נאלצה לעשות עבירה ולשלוח את מלטון לקו, והוא עמד בלחץ. ממפסי עשתה עבירה בחוכמה על לילארד, שקלע את הראשונה והחטיא את השניה בכוונה, אבל ג'ארן ג'קסון סגר טוב ולקח את הריבאונד וגם קלע את השתיים מהקו מה שסגר עניין.

לילארד עם 27 אבל באחוזים לא טובים עם 3 מ-11 משלוש, הוביל את פורטלנד. נארקיץ' היה פשוט נהדר, והוא בעיני אחד השחקנים שמממשים הכי מעט מהפוטנציאל שלהם, ואם הוא יתחיל לשחק באופן יציב כמו ששיחק היום יש לנו עוד סופרטאר מענג לצפיה בליגה הזאת. 26 נקודות ו-17 ריבאונדים היו לו הערב. מקאלום הוסיף 22 למפסידים.

בצד השני מוראנט היה ענק זה לא מילה עם 33 ו-13 אסיסטים ב-11 מ-17 מהשדה, ברוקס הוסיף 25 ג'רן ג'קסון תרם 23 למנצחים ששיחקו ללא ולנצ'יונס מה שהופך את הנצחון שלהם למרשים אף יותר.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. הטענה שלך כלפי ווסטברוק זה שבמקרה של מר טריפל דאבל המספרים לא חשובים ויש דברים שלא רואים בססטיסטיקה. בסופו של דבר הוא לא מנצח משחקים ולכן הוא זבל.
    ואז הוא מנצח עשרה ברציפות, כל הקבוצה שלו אומרת שזה ההשפעה של ווסטברוק, של הרצון שלו ושל הדרייב שלו, ואתה אומר תסתכלו על הססטיסטיקה, היא לא השתנתה, והסטטיסטיקה לא משקרת?
    נו באמת.

  2. תודה רבה דור, על הסיקור הזריז והמשובח.
    .
    אכן חזרנו למקום העשירי, יפה לנו.
    .
    כל הכבוד לגולדן, דנבר זה לא פיקניק. וכל הכבוד לממפיס, גם אם לילארד חזר חלוד, עדיין נצחון מרשים וחשוב.
    .
    לדעתי, במשחק קובע יחיד פורטלנד מסוכנים יותר מדאלאס חסרת הניסיון, ובמובן זה אם פורטלנד תסיים שביעית זה חדשות רעות לשלושת העוקבות אחריה. לילארד יצטרך לנצח משחק אחד, והוא ינצח אותו. אם זה יהיה נגד סטף וחבריו זה יכול להיות דו קרב שלא ישכח במהרה.
    .
    בפינת ברוקלין – תשמעו, עם כל הפציעות, הפרישות, ומה שזה לא יהיה שמתרחש בין האוזניים של קיירי ולעתים דוראנט, הקבוצה כרגע מקום ראשון במזרח. זה מרשים. נכון לעכשיו הפרוייקט של מארקס ונאש פשוט מצליח.
    .
    בפינת מיאמי – השנה היא 2021 ולא 2018, אז כנראה שצריך לקחת את אטלנטה ברצינות, אבל בכל זאת, זה משחק שחשוב היה למיאמי לקחת.

  3. דור
    נראה לי יותר נכון קיירי ומשלימים נצחו שוב את טייטום והמשלימים….
    איבודי כדור….. מה זה אומר?משחק קבוצתי, מה זה אומר?

  4. תודה דור
    ווש ממשיכה לפי התכנית, ביום בהיר רואים את מקום 8, לשארלוט יש לוח קשה אבל ווש הצליחה להיות בנחיתות מול כל היריבות שלה אז מקום 10-9 נראה כרגע הכי ריאלי.
    הבעייה בתכנית היא דווקא בצמרת. ברוקלין איכשהו כל הזמן צפה למעלה למרות שהיא עושה הכל כדי לרדת. האריס וגרין בעונה פנטסטית, שפשוט עוברת מתחת לרדאר.
    יש לי הרגשה שמילווקי מכינה הפתעה. היא בריאה והיא מארחת שוב את פילי ועוד פעמיים את ברוקלין. היא יכולה לסיים ראשונה! ואז למי מגיע ה-MVP?
    אמביד הכתיר את עצמו אבל בלי סימונס הוא בעיקר סופר הפסדים וסופג נקודות. אם מילווקי תנצח הערב הצמרת במזרח תבער.
    במערב סטף נלחם פצוע על מלך הסלים. הערב ווש לא עזרו לביל בעניין הזה. מוזר. דנבר כנראה הולכת לקבל את הלייקרס בסיבוב הראשון. אם לברון חוזר, הם יהיו בבעייה.

      1. בהתחלה חשבו שזה המופע של דוראנט, אחר כך הדומיננטיות של הארדן.
        .
        ועדיין, עם או בלי דוראנט/הארדן/קיירי, הקבוצה לא זאת בלבד שלא מפסיקה לנצח, היא עושה את זה עם ההתקפה מס' 2 בליגה (פער זניח מאחורי הקליפרס שבקום הראשון).
        .
        המסקנה?
        לא ראיתי מספיק מברוקלין השנה בשביל לכתוב משהו נחרץ,
        אבל אולי יש מצב שאתה צודק?

    1. לוח המשחקים שנשאר לוויזארדס מאד נוח. הם יכולים להגיע גם מעמדה שהם יצטרכו רק ניצחון אחד בפלייאין

      1. צודק אבל הכל מאוד שברירי שם. שיקאגו טורונטו ושארלוט עם יתרון פנימי עליהם.
        לגבי דובי גל – אתה צודק אבל רואים שזה בכל זאת בראש שלהם. סטף היום שיחק פצוע וביל היה מאוד מבואס מההצגה של ראס. תראה את הרבע הרביעי של ווש. אין מה לעשות, זה תואר אישי נחשק, הם ספורטאי על והם לא רוצים לוותר עליו. זה יפה בעיני. סטף די בטוח בפלייאין.

    2. ואולי רק אולי אבל באמת ממש רק אולי סטף וביל עסוקים בלהגיע לפלייאוף וקצת פחות במי יהיה דובי גל?

  5. תודה על הסיקור.
    נצחונות נהדרים של ממפיס וגולדן סטייט!
    נראה לי שכמעט כל המשחקים בין ממפיס לפורטלנד בעונה שעברה היו מותחים. מקווה שיהיה ככה גם בהמשך.
    לפורטלנד יש לו"ז קשה:
    עוד שניים מול ממפיס (הבא בתור מחר), ושני משחקים קלים נגד קליבלנד ויוסטון. השאר יהיו מול קבוצות שרוצות או צריכות לנצח בשלב הזה של העונה.
    אם ממפיס וגולדן ימשיכו בקצב הזה, אני מאמין שפורטלנד עוד יפלו למקום 9.

  6. תודה דור. מהנה לקריאה כרגיל. ראיתי את ממפיס-פורטלנד ועכשיו עם החזרה של טריפל J בעיניי עלולים להיות כבר בפלייאוף הזה סוס שחור.

  7. תודה דור.
    .
    אני חושב שההגדרה שלך לקריסה היא מתעתעת. כמעט כל כוכב עובר קריסה שכזו באיזושהי סדרת פלייאוף ולרוב יותר מפעם אחת. (אם אם כן קוראים לו לברון ג'יימס או ניקולה יוקיץ') דורנט מול הווריורס ב2016 הייתה סופר קריסה לפי ההגדרות הללו. גם ג'ורדן מול הסוניקס ב96 או מול אינדי ב98.

  8. מה שמעניין זה שנראה שלוושינגטון יש את המספר של גולדן סטייט. ולגולדן סטייט יש את המספר של דנבר.
    אני לא יודע למה זה קורה. משער שלוושינגטון יש איזשהו איזון פיזי טוב בין שחקנים מהירים לכוח מתחת לסל (משהו שכמעט לא קיים אצלנו) ואילו לדנבר יש בעיה להסתדר מול קבוצת גארדים. אבל יכול להיות שזה באמת רק מקרי.

      1. מסכים לגמרי. ועדיין יש סיכוי סביר שיש מישהו בצוותי האימון של הקבוצות ושל היריבות המיועדות שלהן בפלייאוף שיושב ומנסה להוציא מזה הגיון.

        1. קרי מנגב את דנבר שנים, יוקיץ הוא המגן החלש בליגה ופורטר גם מגן נוראי (לא מצליח לקרוא תנועות של מגן), ההגנה או יותר נכון אין ההגנה של דנבר נתנה להם המון נקודות קלות ואז לא היה להם מה לחפש.

          1. יוקיץ' ופורטר לא מתחילים בלשמור על קרי אלא אם הווריירס מצליחים לעשות חילוף כדי לשים אותו עליהם (וזה אכן קורה). בגדול – גם אוברה ו-ויגינס נתנו משחקי התקפה טובים ודריימונד היה באיזור הנוחות שלו בלי שמישהו ניסה להוציא אותו ממנו. אני יכול לפרגן לנו על משחק גדול אבל אני אצטרך להסכים איתך שדנבר לא הבריקו הגנתית.

            1. לא דיברתי רק על קרי, הם לא אמורים בגודל שלהם להגן על קרי, אבל הם בהחלט אמורים להוות איזה התנגדות ב1 על 1 או בהגנה על הטבעת ונאדה.
              .
              הם לא מצליחים לקרוא כניסות לסל לא מעט פעמים דנבר יצאו לדאבל טים דבילי אגרסיבי לחלוטין על קרי אתמול והשאירו את הקבוצה 4 על 3, הם לא מסוגלים לבצע חילופים בהגנה וזה בסדר אבל להגן ולקרוא תנועה של שחקנים? הגאון הסרבי גאון רק בצד אחד של המגרש בצד השני הוא די אהבל
              .
              עד שיוקיץ מגיע לקרי אחרי שהוא בורח לקמפזו בחסימה זה זריקת אימון בשביל קרי.

            2. נו ברוך שוב אתה עם הצלש או טרש שלך?
              ההגנה של דנבר מבוססת על החבאה של יוקיץ'. השיטה היא לשמור טראפ בחסימה וזה דורש תיאום מעולה (בסדרה מול יוטה דנבר כל עוד גאריס נעדר הם שמרו בפלאט. כשהוא חזר הם חזרו לטראפ)
              רשימת שחקני הרוטציה הקבועה שפצועים: מארי מוריס ברטון. גורדון עוד חדש. מה אתה רוצה מהם?

            3. כל העונה הם מציגים הגנה שנעה בין חלשה לבינונית מינוס, זה לא רק הערב זה משהו שקיים כל העונה וגורדון כמו שציינת עדיין חדש, הם לא מסוגלים לבצע עצירות ולנצח דרך ההגנה.

            4. הסטט וגם העיניים מספרים שיש להם הגנה בינונית נקודה. בהתחשב בזה שאין להם אף סטופר הגנתי אבל יש להם יופי של כלים התקפיים זה מתבקש. וזה אומר שהם מוציאים מעצמם את המירב בצד ההגנתי

  9. תודה דור על עוד סיקור מצוין.
    מסכים עם חלק מהביקורת שנאמרה. מסכים גם עם ההבהרות.
    לברוקלין יש עומק מטורף, גם בלי שני שחקנים מהטעם 5 הם עדיין loaded בכל עמדה. גם גריפין משחק טוב.
    אותו דבר הקליפרס, מאוד עמוקים.

  10. קיירי ״לוקח חלק״ ברמדאן עם ״אחיו המוסלמים״ ומקדיש את העבודה שלו ״למען אללה״ 🙂 לא משעמם איתו 🙂🙂

  11. תודה רבה דור! מצידי תראה רק קטעים בטיק-טוק או בדואר אוויר, העיקר שהסיכומים שלך כיפים לקריאה ונכתבים באהבה רבה למשחק.
    עוד שווה ציון מהלילה – גרין עם 19 אס', לא משהו שרואים המון (מתי כבר ישברו את השיא של סקיילס?)

  12. אוהדים יעריכו את ראס רק אחרי שיפרוש …

    הוא בין יחידי סגולה מהעשור הזה שיזכר לעד (4-5 שחקנים בכל עשור בערך).

    לא כולם זוכים באליפות (ולא כל אליפות היא שווה לאחרת …. 🐍…).

    כותב הפוסט מבטל את ההשפעה של ראס ברצף הניצחונות של הקבוצה כי הוא פשוט לא מסוגל לכתוב בצורה אובייקטיבית…הוא לא אוהב את המשחק של ראס (תופעה ידועה ברחבי הרשתות…)

    הוא לא יתן אפילו חצי קרדיט למרות שאותו ראסל מוביל העונה את הליגה בקליעות ובאחוזים בדקות הקלאץ'.

    המשך שבת נעימה.

    1. אדיסו שלום, טוב לשמוע ממך.
      .
      למרות היותי מראשיה ומייסדיה של תנועת רל"ר (רק לא ראסל), אני קורא לך, ולשאר הראסליסטים, להשיב לנו מלחמה שערה לא רק בתגובות אלא בפוסט שלם ומלא שמסביר את עיקרי אמונתכם היוקדת.

      1. אצל אוהדיו לצפות בראס זה כמו סקס עם כוכבת פורנו משהו כזה מאנו. הוא נותן את הריגוש זה מעבר לסטט יבשושי טנשי.
        זה רכבת הרים.מי יכול לצפות ולהנות משיקצה קאווי יאניס מכיר מישהו שנהנה מהם?

          1. שחקן א בעונות השיא שלו קלע ב39% מהשדה, 32% מ3 ואפקטיבי של 44.2 % וסחב את הקבוצה כמעט עד הסוף השם שלו היה גייסון קיד.
            אחוזים ממש לא מספר אל כל התמונה, וצריך להימנע כדי להסתכל רק עליהם.

            1. השיא מבחינת זריקות למשחק בממוצע עונתי של קיד היה 16 למשחק. לראס היו רק 2 עונות בקריירה עם פחות מ17 זריקות למשחק. זה כל הסיפור

            2. אני מסכים אני גם לא משווה את ראס לקיד בשום מצב קיד הלך לקבוצה גמורה והפך אותה לקונטנדרית, ראס לא ממצא את הפוטנציאל של הקבוצה בגלל הזריקות האיומות שלו (והכמות) רק מציין עובדה ברורה שהאחוזים מהשדה הם לא הכל.

    2. + מליון
      מבין את ההייטרים של לברון אבל את אלה של ראס? ויקפצ לי פה על ענייני ציפי? CP3 זה גם אופי מXXXXן לא רק אי ניצול הפוטנציאל.

  13. קאפלה הוביל את ההוקס לנצחון בלי טריי ואז ראיתי שהוא לא שיחק באסה עד שהיה לו הזדמנות להוביל😎
    אני ממש מקווה שבפלייאוף ההוקס יהיו בסגל גרעיני מלא שלהם ומקווה שלא יצאו נגד פילי.
    לפחות זה מגיע להם אני מקווה.

  14. מוראנט שחקן מושלם .
    הבעיה שמשהו השתבש אצלו העונה נקווה שיחזור לעצמו , הוא יותר טוב מזאיון .
    חד משמע

  15. היי דור המסקנה שלי היא ש: או שאתה ג'ינג'י עקשן שלא מסוגל לקחת אחורה דברים , או שההגדרה שלך למילה קריסה היא חידוש של השפה העברית.
    לכל היותר הייתה לו ירידה קלילה בממוצעים וזה טבעי ככול שהיריבות הולכות ונהיות קשות.
    קצת הזוי לקרוא לירידה של נקודה או שתיים וריבאונד ואסיסט…מוזר שאתה כותב את זה שוב ועוד מראה שזה לא נכון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט