2:30 אטלנטה הוקס (27-32) – מיאמי היט (28-31):
שתי קבוצות שהיו כבר במצב ממש לא טוב, השתפרו, כמו שרבים צפו, בחצי השני של העונה ויפגשו הלילה למאבק קריטי עבור שתיהן במאבקי המיקום בבטן העמוקה של המזרח.
אטלנטה ממוקמת במקום החמישי, חצי משחק אחרי ניו יורק, אבל גם רק משחק אחד מעל יריבתה הערב שמדורגת במקום ה-7 שמוביל למשחקי הפליי-אין המפחידים. אבל אטלנטה כבר הייתה מאוד רחוקה מהמקום הזה, ורק החלפת מאמן הזניקה אותה לעבר מקום שיכול לאפשר לה מקום בפלייאוף, ובקונסטלציה מסויימת אפילו הסיבוב השני אינו מילה גסה.
כדי שזה יקרה ההוקס יצטרכו להתגבר על מכות הפציעות הבלתי נגמרות שלהם, ושהם ימשיכו לקבל משחקים מקלינט קאפלה כמו משחק ה-25 ו-22 ריבאונדים שהוא נתן בהפסד בהארכה לניקס.
לו היו מנצחים את המשחק הזה, שבהחלט היה בר ניצחון הם היו עומדים באותו מצב של ההיט שמגיעים למשחק הזה עם 3 נצחונות רצופים שהתאפיינו בעיקר בתצוגות הגנה נהדרות. אני חושב שכולם מדברים על טיילר הירו וקנדריק נאן והיעדר אופציות הקליעה של ההיט, אבל לדעתי גם בשיאם הם לא אמורים להיות קבוצת התקפה מטורפת, הם אמורים להיות קבוצת הגנה בלתי מתפשרת, ואם הם יצליחו להמשיך את המומנטום ולשפר את הנקודה הזאת הם יוכלו באמת להיות מסוכנים.
הימור: מיאמי ב-10
2:30 ברוקלין נטס (20-39) – בוסטון סלטיקס (27-32):
סוף סוף זה קרה והסלטיקס התחברו, וכעת נראים כמו קבוצה מסוכנת בפלייאוף, אולי לא לברוקלין או פילי אבל בוודאי לכל קבוצה אחרת במזרח. 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים יש להם כולל נצחונות על קבוצות גדולות כמו פיניקס ופורטלנד ולפתע הסלטיקס אפילו מוצאים את עצמם בצד המנצח של משחקים צמודים, בעיה מרכזית שלהם לאורך העונה כולה.
את פיניקס הם עצרו על 86 נקודות בלבד, אבל זאת לא רק הייתה ההגנה שהרשימה. בלי ג'יילן בראון, הסלטיקס התגברו על 1 מ-8 מחוץ לקשת של טייטום באמצעות 32 של קמבה בכנראה משחקו הטוב ביותר העונה. וזה העניין עם הסלטיקס יש להם 3 כשרונות על – טייטום, בראון וקמבה. אם שלושתם יהיו בכושר בפלייאוף ואם אפשר לחבר אותם לחמישיה איכותית אז הסלטיקס הם באמת קבוצה.
הנטס לעומת זאת ניצחו רק 5 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם, אבל הם לא נראים מוטרדים מכך יתר על המידה. בסופו של דבר אני לפחות כבר הפנמתי את העובדה שאנחנו לא נראה את הנטס בתצורתם המלאה באופן שיש ממש מה ללמוד ממנו בעונה הסדירה.
בשביל זה נצטרך לחכות לפלייאוף ואולי אפילו לסיבוב השני.
הימור: הסלטיקס -ב-8
3:00 שארלוט הורנטס (30-28) – קליבלנד קאבלירס (37-21):
הקאבס עצרו רצף של 3 הפסדים רצופים עם נצחון על שיקאגו, מה שלא מטשטש בשום צורה את העובדה שהקבוצה שהייתה הפתעה נעימה עד פגרת האולסטאר קרסה לחלוטין אחריה והיא לא רלבנטית אפילו למאבק על משחקי הפלייאין.
האם זה צריך להטריד את קליבלנד בטווח הארוך? לא בטוח. יש להם את ג'ארט אלן, סקסטון וגרלנד, שלישיה מוכשרת וצעירה לכל הדיעות, ואם הם יצליחו לעשות מהלכים נכונים עם לאב ולבחור טוב בדראפט אפשר בהחלט לראות, לראשונה מאז שלברון עזב, דרך לקבוצה מנצחת בקליבלנד.
מי שעוד יותר מעודדת היא שארלוט, שנמצאת במקום ה-8 3.5 משחקים מעל שיקאגו שבמקום ה-11 ואותו מספר משחקים פחות מבוסטון שממוקמת ב-6 כך שהם ככל הנראה יהיו בפלייאין ותנו לי להגיד לכם משהו, זאת קבוצה שאף אחת לא רוצה שתעמוד בינה לבין הופעת פלייאוף.
במיוחד אמורים הדברים לאור העובדה שבול, מהרוקיז המוסרים הטובים בהסטוריה חוזר מפציעה ואמור להיות חלק מהסגל לקראת האתגרים הבאים של הקבוצה.
הימור: שארלוט ב-12
3:00 יוסטון רוקטס (44-15) – לוס אנג'לס קליפרס (19-42):
אני יודע שאסור להגיד את זה, אבל הקליפרס נראים נהדר ואולי הפעם זה על באמת, ואם זה יהיה באמת אז הקרדיט צריך ללכת לאיש אחד.
לא לקוואי שקרס בפלייאוף הקודם, משחק היטב העונה אבל בהחלט שומר על עצמו לקראת הפלייאוף, הוא כנראה כבר לא יהיה ההבדל בין ההדחה ההזויה מול דנבר, לבין ריצה לגמר המערב העונה.
לא פול ג'ורג' שנראה נהדר כרגע, הכי טוב בקבוצה ומהטובים במערב, אבל אל תטעו, כל שנה הוא עושה את התרגיל הזה של להיראות נהדר באפריל ולהיעלם בפלייאוף, אל תבינו לא נכון, בלי יכולת טובה שלו אין לקליפרס שום סיכוי ויכול להיות שהוא ישחק טוב יותר מבעונה שעברה (לא קשה), אבל גם הוא לא יהיה ההבדל.
ההבדל יהיה רג'ון רונדון ומשתי סיבות. הראשונה היא מנטלית ועליה דיברו רבות, רונדו הוא מנהיג טבעי, הוא יודע לנצח, ויש לו השפעה נהדרת על עמיתיו לקבוצה. השנייה היא מקצועית, הקליפרס היו זקוקים נואשות למוביל כדור נוסף אמין, ראינו בפלייאוף הקודם כמה זה היה משמעותי ללייקרס בדקות שלברון נח ולא רק, כעת יש לטיירון לו את הכלי הזה בארסנל והוא יכול לסייע לו מאוד.
ועל הרוקטס, כמיטב מדיניות הבלוג, אני לא מדבר.
הימור: הקליפרס ב-20
3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (39-20) – וושינגטון וויזארדס (33-25):
דני אבדיה כבר לא יהיה שם אבל באופן פשוט בלתי יאמן הוויזארדס נמצאים כרגע במקום ה-10 במזרח המוביל לפליי אין!
הוויזארדס סופרים רצף בלתי ייאמן של 6 משחקים רצופים, אומנם רובם מול נמושות הליגה, או קבוצות שנמצאות כרגע בעצמן במאבק על הפלייאין ולא למעלה מכך, ועדיין הוויזארדס שקלעו 114 למשחק לאורך העונה מתייצבים על 120 בכל ערב וערב. ומי שמגיע לרמות חדשות של הצטיינות הוא בראדלי ביל. בערב נתון הם יכולים לקבל משהו מבארטנס, איש סמית' או ראול נטו (כמו שקרה מול הווריורס), ומווסטברוק הם יודעים מהם יקבלו – 14 20 ריבאונדים ו-10 אסיסטים אבל גם 5 מ-17 מהשדה.
העניין הוא בראדלי ביל והוא פשוט נמצא כרגע בשיאו, מי שבשלבים מסויימים היה בצילו של ג'ון וול הולך והופך לנגד עינינו לסופרסטאר שאין שאלה על יכולתו להוביל קבוצה לפלייאוף, ויהיה מעניין מה זה יעשה לשיחות טרייד או פרי אייג'נסי מסביבו בקיץ הקרוב.
הימור: וושינגטון ב-12
5:00 גולדן סטייט ווריורס (30-29) – דנבר נאגטס (20-38):
המומנטום המדהים שקארי נמצא בו נעצר מול הווריורס כשהוא קלע 7 מ-25 כשביכולת כזאת גולדן סטייט לא מנצחת את הפועל אילת בחוץ. קארי משחק ברמה עילאית בשבועות האחרונים וזה נובעב בין היתר מהעובדה שפשוט אין לו ברירה. יכולת התרומה ההתקפית של דריימונד גרין, ביזמור, וויגינס ולוני כל כך לא אמינה שכמעט תמיד סטפ בק קשה של קארי יהיה האופציה הכי טובה שלהם.
מה שמוביל לתצוגות באמת היסטוריות ועל אף המשחק האחרון, אני לא הייתי מוותר על לראות את קארי, החשמל שהוא מייצר בכל אולם שהוא נכנס אליו, הסוויש שכשהוא משיג אותו הוא קצת רועש יותר, וכפי שביל סימונס הגדיר השבוע, העובדה שכל פעם שהוא זורק, לא משנה מאיפה, אתה מצפה שהכדור יכנס ועם זאת אתה באקסטזה מוחלטת כשזה קורה, היא תופעה ייחודית.
הנאגטס מפתיעים גם את גדולי האופטימיים, כאשר לאחר הפציעה של מארי הם סופרים כבר 4 נצחונות רצופים. אלה יכלו להיות 9 רצופים אלמלא אותו סטף קארי שקלע לא פחות מ-53 מול הנאגטס וניצח אותם אך לפני 10 ימים (במשחק הפציעה של מארי), יהיה מעניין לראות האם ואיזה תשובות יהיו לנאגטס הערב.
הימור: הנאגטס ב-10
5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (26-32) – ממפיס גריזליס (28-29):
פורטלנד ממוקמת במקום ה-6, 2.5 משחקים פחות מהלייקרס, ו-2.5 מעל ממפיס שבמקום ה-8. אבל חשוב מכך היא נמצאת בשוויון מאזני עם דאלאס במאבק על עליה לפליאוף מבלי להיכנס לפליי אין.
כך שהמפגש הלילה קריטי לשתי הקבוצות האלה והוא צפוי להיות מעניין מאוד. בחסות לוח משחקים קשה פורטלנד נמצאת בקריסה עם 4 הפסדים ב-5 משחקים, בעוד ממפיס סופרת שני הפסדים רצופים משל עצמה.
בלי לילארד, הטרייל בלייזרס נאלצו להתבסס על סי ג'יי מקאלום, כרמלו ואנס קנטר (שנותן עונה ממש טובה בשקט בשקט), זה לא מעט, ואני מאוד אוהב את מקאלום, אבל זה בשום צורה לא מספיק מול הנאגטס והסאנס של העולם.
בגריזליס מי שבולט בשבועות האחרונים הוא ולנצ'יונס, אני מאוד אוהב את הסנטרים האירופאים מסוגו והגריזליס מפעילים אותו יותר ויותר וזה משתלם להם.
הימור: פורטלנד ב-8
תודה דור!
קבל חחח על נתינת הקרדיט בהצלחת וושינגטון לביל, ביל קלע יותר בתחילת העונה כולל משחקים של 60 ו40 נקודות. וכיום קולע פחות בממוצע.
ווסטברוק לעומת זאת קולע 23 נקודות מהאולסטאר ב45% מהשדה (בערך. לא בדקתי עכשיו). אבל העיקר לכתוב "ווסטברוק קולע 14 ב5 מ17" כי לא היה לי כח לבדוק אז הסתכלתי רק על המשחק האחרון וגם כי יש לי דעה על ווסטברוק אז בא נעקם את המספרים… זה פחות מתאים לאחד מוותיקי וטובי הכותבים פה
שמחתי לעזור.. 😇
להבנתי, הסטטיסטיקה הזו לא התיימרה לציין את הרצף האחרון של וושינגטון אלא את תופעת ווסטברוק בכללותה, וככזו, גם אם היא לא מדויקת, היא בהחלט, ובאחוזים טובים יחסית למושא המשפט, קולעת.
מיקי
"לא מדויקת" זה האנדרסטייטמן של המאה. לומר על שחקן שקולע 23 נקודות למשחק שהוא קולע 14 זה לא… השלם את החסר
וזה בלי לציין את העובדה שהוא מוביל את הליגה באסיסטים ואז לומר "העניין הוא בראדלי ביל שפשוט נמצא בשיאו" כמשפט הסבר לשיפור של ווש מביא אותי לחפור לכם פה על הנקודה שאפשר להיות הוגן גם ביחס לראס ולהביא את העובדות.
הייתי אומר שאתה קצת נתפס למילה אבל בהינתן שאני זה אני זה יהיה קצת צבוע – אז תיתפס חופשי.
אז פה אתה לא מטריל?
את עצמי?
אבל אם אתה רוצה תקבל…
אני לגמרי איתך פופוביץ אבל אתה נילחם בתחנות רוח. ולא אחת, זה ממש הולנד פה. כולן מסתובבות לפי הכיוון שבו נושב הנירטיב. לפחות לא גרוע כמו שימי ריגר שמלכלך על ראס וביל כל משחק כל המשחק מתחילת העונה. כתבתי לערוץ הספורט. מקווה שנראה שינוי במשחק הערב.
אל תתרגש מסטאט, זה סתם בלוף. משחק שעבר ראס עשה 8 רצופות בקלאץ כולל 2/2 מהקו. את הפליקנים הוא ניצח עם 2/2 מהקו. באחוזים הוא היה כרגיל על הפנים. למי אכפת?
מתקן ל-פופו 🙂 נשאיר את פופוביץ לחבר׳ה מסאנטוניו 🙂🙂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול
פופו, מהיום אתה פופ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ובאמת חבל על השיימינג לתופעת הטבע שמתקראת ראס.
קחו אותו עם כל הדברים הטובים וגם קצת מהרעים שלו. אולי לא יהיה עוד אחד כזה בימי חיינו הלילות…. להביא לימות המשיח.
+ 100 לרזיאל
כן ו-.
חחח כרגיל תגובה מלאה תוכן 👍👍 אני במקומך מתרכז בלא לפגוש את הלייקרס בסיבוב הראשון 😉
זו הכנה לתוכן. ההסבר יגיע מתישהו כשארצה. בינתיים עושים בילדאפ.
ומצטער שאני לא אוהב לקשקש שטויות דמגוגיות מזלזלות כל הזמן, או איך שאתה קורא לזה – "תוכן".
תמיכה מהבייס אמנם
אבל גם משהו…👍👌
טוב, אין לי אלא להודות שבעניין וושינגטון, העונה, והרצף הזה, אתה כנראה צודק (לא בדקתי), אני התייחסתי למכלול הווסטברוקי, וכנראה שהוא לא נכון בהקשר הספציפי הזה. נקווה שימשיך כך.
ביל עדיין קולע 30 נקודות למשחק ולמרות מה שאתה מנסה לדחוף כל הזמן ווסטברוק עדיין קולע כמו ווסטברוק. מאז האולסטאר הוא על 44% מהשדה ב-48% אפקטיבי ו-TS של 51.5% שזה אמנם לא כל כך רע כמו שהוא היה לפני האולסטאר אבל עדיין רע. גם ברצף שבו הם ניצחו 8 מ-9 הוא קולע באותה יעילות. אם אתה רוצה לחפש את התרומה ההתקפית האמיתית של ווסטברוק תחפש אותה בשחקני המשנה שלהם הוא דואג לנקודות קלות.
נו עידו גם אתה מסכים לשיפור המסוים של ווסטברוק בשני מדדים חשובים ומדגיש יותר את האסיסטים.
ברור שיש קשר בין השיפור הנ"ל לבין מצבה המשתפר של ווש. וודאי יותר מהקליעה של ביל שלא השתפרה בנקודת זמן הזו.
יש לי תחושה שהפעם איכשהוא אני מצליח לשמור על רצף הגיוני בכתיבה למרות עובדת היותי אוהד ווסטברוק ש"מנסה לדחוף דברים"…
בזמן האחרון אני מגלה רגישות בונית לווסטברוק…עמכם הסליחה.
לא. זה שיפור מינורי. אני ממשיך וטוען ראס של 15 12 10 הוא שחקן הרבה יותר טוב לקבוצה שלו ( כמובן בהנחה שהוא גם זורק פחות).
ולכן העובדה שהוא מוסר יותר אביסטים היא בהחלט משמעותית.
אני התייחסתי לקליעה שהייתה ונשארה נקודת תורפה שלו.
הלוגיקה יחסית פשוטה, עד האולסטאר, הוא חירב לחלוטין, אחריו הוא מחרב פחות…
בקשר לאסיסטים, שיפור עצום בעיני, ואחד הגורמים הבולטים בשיפור העקבי של הוויזארדס.
אוקי
נרשם פה קונצנזוס על חלקו החיובי של ווסטברוק בשיפור של ווש במדד זה או אחר
אנו בחוג אוהדי הראס וראס בעצמו יודעים להעריך הצלחה יחסית, מאד.
…
נפרוש בשיא.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אל ת-פרושששששש
אנחנו נדירים כמו דרקונים…..
"קוואי קרס בפלייאוף שעבר" זה משפט של מישהו שראה 2 משחקים של הקליפרס שנה שעברה, או שכל הNBA שהוא צורך מגיע מהאינסטגרם. בסדרה מול דאלאס הוא היה פנומנלי, ומול דנבר היו לו שני משחקים רעים, והאחד הכי משמעותי גם השאיר את הטעם הרע שאולי בעקבותו נכתב המשפט הזה. הוא בשתי עונות גדולות בקליפרס עד כה.
מסכים
כפרשן לענייני דור, וקוואי, לעת מצוא, אני אמנם נאלץ להסכים איתך ג-דוג, אבל להוסיף שגם אי אפשר לנקות את קוואי מהקריסה הקבוצתית, ובמובן זה התוספת של רונדו משמעותית וצריכה למלא איזה פער שקיים גם אצל קוואי עצמו.
הקליפרס ניצחו 16 מ-19 האחרונים רונדו שיחק בסך הכל ב-9 מתוכם. הוא בהחלט ממלא להם חוסר חשוב אבל זה ממש לא הוא את ההבדל.
דור התייחס לפלייאוף, וכך גם אני.
הוא גם התייחס לאיך שהם נראים כרגע. ברור שרונדו תוספת מאד חשובה לפלייאוף. הם חייבים רכז.
הוא גם אמר שקוואי קרס בפלייאוף. אתה מסכים אם זה?
"אני יודע שאסור להגיד את זה, אבל הקליפרס נראים נהדר ואולי הפעם זה על באמת, ואם זה יהיה באמת אז הקרדיט צריך ללכת לאיש אחד"..
.
הדגש כאן הוא על יהיה באמת, כלומר על הפלייאוף. בנוגע לקריסה, ראה דלעיל – לדעתי אי אפשר לנקות אותו מהקריסה הקבוצתית, לא בגלל היכולת האישית שלו, אלא בגלל שהקבוצה לא מיצתה את הפוטנציאל, ובזה, אני מסכים עם דור, רונדו יכול לעשות הבדל.
בזה גם אני מסכים.
היו הרבה בעיות, במשחק האחרון קוואי הייתה אולי הבעיה המרכזית (אני פשוט מצפה מקוואי להרבה יותר מפול ג'ורג', בטח ביחס לפלייאוף המזעזע שהיה לו). בשני משחקים לפני הוא היה טוב, סך הכל הייתה לו אחלה סדרה, משלב מסוים הם די שיחקו לידיים של יוקיץ' עם השיטה שלהם בהגנה (משחק 7 של יוקיץ' בסדרה היה אחד מהמרשימים שראיתי משחקן אבר). אני כן מסכים עם דור שרונדו כן יכול לפתור את בעיית המנהיגות שנוצרה דרך הרכבת הסגל, אבל בסוף אם פול ג'ורג' לא יגיע שוב זה יגמר בסיבוב השני שוב פעם.
כן הקריסות של קוואי הן מהמרהיבות שיש. הלוואי על כולנו.
היה לו פלייאוף פנטסטי, אבל גם הוא שבק (כמו כולם) בשלושת המשחקים האחרונים מול הנאגטס, במחצית השנייה.
בעיקר באחרון.
אז הם היו פאסיביים ובלתי ניתנים לצפייה. תופעה שזקוקה להסבר.
וכמו מול יוטה, דנבר פשוט במקרה היו שם.
אפחד לא בא לגרוע מהאחריות של קבוצתך האהובה, ועדיין, היא לא הגורם היחיד.
חשבתי שאם כבר אנחנו בקטע קטנוני כדאי להכניס פעם ב באחת מרבי השיחות על איך פתאום הקליפרס לבדם קרסו שהייתה גם קבוצה בצד השני שעשתה דברים.
+100
דנבר היו טובים והכל, אבל אני עדיין בדעה שזאת בעיקר היתה קריסה של הקליפרס. לפי איך שהם נראו (גם מנטלית) סיכוי טוב שהם היו עפים כבר מול דאלאס עם/אם הלטבי בריא.
מסכים לגבי מה שנאמר על קוואי, הוא היה טוב אבל כנראה שהוא צריך מנהל משחק ומנהיג (לאו דווקא אותו אחד) לידו.
אם לא היית כותב את זה אז אני בטוח הייתי זורק איזה מילה,
The plot thickens
באזור הפלייאין במערב.
.
מצד אחד, אני אמור לרצות בנצחון דנברי על מנת להתבסס במקום התשיעי ולארח את גולדן בפלייאין במקום ההפך. לית מאן דפליג שסיכויינו מולם גבוהים יותר בבית מבחוץ. האמת, דווקא בהחלט אפשר ל"פליג" כי העונה אנחנו מזעזעים בבית, אבל עדיין, במשחק מכריע, זה נראה לי עדיף.
.
מצד שני, הרי נפסיד ללוחמים גם בבית, וגם אם לא הרי לא נעבור את דאלאס, אז אם כבר לא נגיע לפלייאוף עדיף מקום עשירי על תשיעי בגלל הבחירה הצפויה. וגם אם כן נעבור את דאלאס הרי נקבל 4-0/1 מיוטה, אז בשביל מה כל הבלאגן הזה? בקיצור, בנקודת הזמן הזו אני מעדיף מקום עשירי על תשיעי, אז אולי דווקא עדיף שהלוחמים ינצחו. בכל מקרה יהיה משחק מצוין.
.
הסלטיקס בבק-טו-בק, ברוקלין פצועה להפליא, כרגיל. משחק קלאסי לתיקו נטול שערים, חבל שמישהי בכל זאת תנצח, אבל נקווה שזו תהיה בוסטון.
.
תודה רבה דור.
אם המחשבה מכוונת לכיוון הזה למה לעצור שם? ברור שאנחנו מפליגים במחשבות ובסוף פופוביץ' יעשה קסמים ונכנס לפלייאוף, אבל אם הדראפט הוא עמוק לפי השמועות בוא נגנוב איזו בחירה גבוהה.
אני אישית מסכים איתך, אבל כבר נואשתי מהאפשרות שהקבוצה תכוון לשם, אז אני פשוט מקווה לבחירה הכי גבוהה שעדיין תאפשר לנו סיכוי לפלייאוף.
נראה לי שהתלבלת בין ממפיס לדאלאס בגזרת הפלייאין, חוצמזה שיש מצב שדאלאס ידחקו את פורטלנד לפלייאין במקומם
תודה גור
.
חשוב לציין שיאנג פצוע ולא ישחק הערב. במשחק מול הניקס הוא נפצע ועד אז ההוקס די שלטו במשחק כשליאנג היו 14 אסיסטים עד שהוא נפצע. ככל הנראה הפציעה של יאנג (שתיארך כנראה לכל הפחות שבועיים) תוריד את ההוקס למחוזות הפלייאין.
בלי הקלוריות הריקות שלו הם רק ינצחו יותר.
סליחה יכבשו את המקום השני
ולנצ'יונס בחוץ כבר 2 משחקים וימשיך להיעדר… (זעזוע מוח) בהקשר למה שאתם מכנים "תופעת ווסטברוק" ממש קשה לי לפרגן לשחקן שמאבד 5.1 כדורים למשחק. רונדו אכן שחקן מושלם שתפור לפלייאוף… אבל לשייך לקוואי קריסה זה לא לעניין. שבת שלום!
מה זה משנה אם הוא מאבד 5.1 כדורים למשחק אם הכדור בידיים שלו והוא מניע את ההתקפה כל הזמן? לוקה דונציץ הארדן… כולם מאבדים מעל 4 כדורים במשחק, אבל ההתקפה פשוט פנטסטית, הבעיה של ווסטברוק כמו תמיד הייתה שהוא נגר שרוצה להיות סקורר עם בחירת זריקות הזוייה (כמות וסוג זריקה לנגר כמוהו) שפוגעות בקבוצה+ אפס הגנה, וניפוח סטטיסטיקות. ווסטברוק שעוד הייתה לו את האקפלוסיבות המפלצתית היה צריך להיות שחקן של14-20 נקודות שמניע את ההתקפה ויוצר מצבים פנויים לחבריו (כמו שגייסון קיד ונאש בסגנון שלהם עשו בזמנם).
ערב מעניין מאוד, תודה רבה
התגעגעתם אנחנו יודעים אז הנה זה בא – שיר הלילה חוזר!!!
והפעם נקדיש אותו במיוחד למי שדואג תמיד לשמור את הבלוג חי, ואת מצב הרוח קליל ולא קפוץ. מי שמרים את האוירה עם הומור קולח והורס ותמיד יש לו רק מילה טובה בלב. מגיע לך את הכבוד של קלאסיקה של אחת מלהקות המחתרת המוצלחות שגדלו כאן אל תשתנה (טוב אולי טיפה).
.
לי זה לא אכפת
אם שמך הוא מעוות
או אם הוא נשמע
כמו שם של תקלה
.
הורס לי את הסלטיקס
וזה מה שקובע
והחוזה שלך
הוא משהו משגע
.
סטיבוט – מפחד לצאת לגלוש
סטיבוט – הירוקים יפסידו בשלוש
סטיבוט- המצב כבר עסק ביש
סטיבוט – הפרצוף שלך אדיש
.
מקום שלישי
היה חייב לצאת
אבל עם ארבעה אולסטרס
אתה דופק את זה
.
ההפרש כבר רק עשרים
עדיין אין תגובה
יושב על הספסל
בוהה חסר תשובה
.
סטיבוט – תתפטר יותר מהר
סטיבוט – אני עוד מעט גומר
סטיבוט – אתה שוב עושה לי חום
סטיבוט – מאמן איום
.
סטיבוט – קח כבר טייםאאוט מטומטם
סטיבוט – המומנטום לא קיים
סטיבוט – למשחק אין לך הרגשה
סטיבוט – איבדת את חדר ההלבשה
.
שנים כבר מאמן
אבל בלי התפתחות
אפילו מנחם כבר אמר
שאין לך סמכות
.
לא צועק על השופטים
לא מעודד את השחקנים
לא מבלבל את היריבים
רק עומד כמו בוק קפוא פנים
.
סטיבוט – מאמן של צעירים
סטיבוט – אין כבוד מהשופטים
סטיבוט – מה עם אגואים לנהל?
סטיבוט – תלך תלמד ממל
.
לי זה לא אכפת
אם שמך הוא מעוות
או אם הוא נשמע
כמו שם של תקלה
.
הורס לי את הסלטיקס
וזה מה שקובע
והחוזה שלך
הוא משהו משגע
גילרי מה קרה למה המרמור?
הוא ביקש הטרלה.
😂😂😂
:-)))))))))
.
גדול גילרי, משורר נולד!!! צריך לאמץ את זה לפריוויו של הסדרות בפלייאוף – כל פריוויו יתחיל עם חמשיר. עכשיו רק צריך לשבור את הראש על מה מתחרז עם פופוביץ'….
הפואמה של גילרי היא המקור. הנה החיקוי (של פוליאנה פרנק, כמובן). אחד השירים הגדולים.
אם לוחצים על 'מידע נוסף' אז מקבלים גם את המילים של השיר.
https://www.youtube.com/watch?v=16RAJRkSmrU
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רסמי ישבת וחשבת והמצאת שיר לכבודי?
אתה מבין מה זה אומר על איך אני משפיע עליך?
יש עדות יותר טובה מהשיר הזה כמה נדלן יש לי אצלך בין האזניים?
תבוא כל יום.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למען כבוד משחק הכדורסל נא לא להזכיר בבקשה את ווסטברוק ולוקה דונציץ באותו המשפט 🙂
ראס עונה שלישית גמר איזורי עונה רביעית גמר כללי
לוקה…
🙂
לוקה? עם דוראנט עם הארדן ועם איבקה של פעם = אליפות!!! לא גמר כללי 🙂
🤷♂️
בוא נאחל ללוקה בעונתו השלישית לעבור סיבוב 🙂
אם אני מבין נכון, אז בתור מאמן היית מעדיף את ווסטברוק ״בשיא״ 🙈 על לוקה?
שיבושם לך 😂😂😂
אם הייתי יכול הייתי מראה לך את דו״ח השחקנים בתוכנה
שלי או אז היית מבין עד כמה זה הזוי 😟
קודם שלוקה יעבור סיבוב אחכ שלוקה יזכה בmvp ואז תוכל לדבר. עד אז באמת אין מה להזכיר את.לוקה וראס באותו משפט.
איש אחד בא ללאס וגאס נכנס לסיזרס להמר. עובר בין השולחנות כל הלילה, המזל לא ממש הולך איתו. מפסיד מפסיד מפסיד, כל הזמן על הגבול, בסוף נגמר לו הכסף. הוא יודע איך הדברים עובדים, זה הכל הסתברות, מתי שהוא זה חייב להתהפך.
יוצא החוצה, ממשכן את השעון, שעון יפה, טאג-הוייר, חוזר, מהמר ושוב מפסיד. לא מוותר, ממשכן את החליפה, חליפה נאה, ג׳ורג׳יו ארמני, המזל חייב להשתנות, חוזר לקזינו, מהמר ושוב מפסיד. באסה.
מה הסיכויים ככה להפסיד לילה שלם? לא הגיוני, אסור להישבר, רק עוד קצת, זה יתהפך! ממשכן את המכונית, ריינג׳ רובר כסופה אם כי לא חדשה, עדיין שווה. עכשיו יש לו אורך נשימה.
מהמר מהמר, עוד רגע בוקר – מפסיד! נגמר הכסף! אין יותר מאיפה לקחת.
שבור וגמור הוא מוריד את הראש ועושה את דרכו החוצה. הראש באדמה.
ממש ליד דלתות הכניסה הוא רואה משהו עגול על הריצפה, מנסה לנצנץ בין רגלי הכיסאות והמכונות. הוא מתכופף חסר כל רוח חיים ומסתכל מקרוב – קווטר שחוק ומלוכלך, בטח שוכב שם שבוע.
הוא מרים אותו לאט, מנגב אותו בחולצה הזולה שנותרה על גופו, עכשיו הוא כבר כמעט בוהק. מכונת-מזל גדולה עומדת ממש לצדו, השלט מורה על פרס ענק שהצטבר בה. הוא ניגש אליה, מחליק פנימה את המטבע, מושך בידית… ומפסיד גם אותו.
בסלטיקס פורנייה חוזר מהשבתת הקוביד שלו אבל ווקר ובראון מושבתים. בנטס דורנט ימשיך לשבת בצד עם הארדן.
סייג לחוכמה שתיקה 🙏🏻
אם יש שטניסטים בעולם למה שלא יהיו שפוטי ראס?
קיירי מגעיל אותי עד רמת התא.
מדהים כמה הוא הצליח להמאיס את עצמו בפרק זמן כ"כ קצר (מסוף תקופת הסלטיקס).
טייטום היחידי שמחזיק את הסלטיקס במשחק.
בסוף הבוט יצטרך עוד לשחק בפלייאין.
לא ייאמן שהברוקלין עושים עלהסלטיקס סוויפ עונתי וזה בלי דוראנט ובלי הארדן. הסלטיקס משחקים היום מול שיקאגו מחוזקת בקיירי.
המשחק ברח לבוטוקס בתחילת הרבע השני ושוב בגלל אפאטיות ותגובה מאוחרת.
בסוף ייפול האסימון שהמאמן הזה לא מתאים לקונטיינדרית ויעבור לאמן קבוצה כמו שיקאגו או איזו קבוצה בבנייה.
השיפוט בברוקלין ביתי מדיי. הפליית שיפוט.
ברוקלין זרקו 22 מהקו, הסלטיקס רק 10….
ככה זה כשאין טיפה כבוד של השופטים לקבוצה שלך ולמאמן יש חלק גדול בזה.
הוא כזה ילד טוב, יורם, ילד כפות אידאלי לכפכוף….
איך מתווכחים עם השופטים?
הנה השיטה, קיירי מתחיל , המשחק נעצר, מי יורד לפרקט בשביל לעזור, פאקינג דהאנטוני…. גם אם לא יקבל את העבירה שדרש בפעם הבאה כן ישרקו לטובתו.
אצל הבוט אין דברים כאלה ובגלל זה הוא ישאר בוט וילד כפכופים.
והנה זה עבד פעמים עם שתי שריקות לטובת ברוקלין.
והנה הבוט סוף סוף לוקח את פסק הזמן שהיה צריך לקחת לפני שתי דקות כשהשלשות התחילו להיכנס לברוקלין. מה יהיה עם אגירת פסקי הזמן החולנית לסוף המשחק? לאיש יש באג במוח.
בוקר אור אני רואה ראס בטירוף וקיירי מנגב את החברים לשעבר. שיישאר ככה
עוד טריפל בדרך
בלתי נתפש
שנהינה ממנו כלעוד אפשר.
ראס באחוזים מטריפים.
ראס צריך עוד 3 ריב בשביל הטריפל.
הולך קשה באוקלוהומה, לא מצליחים לברוח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טייטום אומר לשופט עשו עלי עבירה והשופט עונה לו יהה יהה יהה… זה רק מראה כמה חוסר כבוד יש להם לסופרסטאר הצעיר.
לילד אין גב כי המאמן שם הוא אוויר, פוףףףףף
והנה, עכשיו כן נתנו לו עבירה על אותו הדבר כמעט.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היה צריך לקבל 2 עכשיו, השופט בן יונה
בוסטון לא מוותרים קיירי על הפנים מזל שיש ג׳ו האריס
יהההההה
עכשיו נאש לא מגיב בזמן והסלטיקס מצמצמים ל 3.
רק שקיירי לא ימצא את היד….
ברוקלין ברבע הרביעי החליטו שמספיק לשחק וקדימה רק לזרוק על הפנים של השומרים 🤔?
בוסטון עם הרבה אופי עוד רגע הופכים את התוצאה
לא לדאוג הבוט יפסיד את המשחק הזה.
עוד ריבאונד אחד לטריפל…..
קח טיימאאוט בוטטטטט
לא, יש השניות האחרונות…..
מסוכן בברוקלין טייטום מריח קלאץ מלח מים
לא קלאץ ולא נעליים, מקסימום חולר
איזה טיפש סמארט, מסר לוויליאמס השמן שבכלל היה בבאנץ' איבוד כדור מפגר.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה שנשאר זה לצחוק.
זה נראה כאילו בוסטון לא רוצים לנצח למרות שברוקלין ממש מתאמצים להחטיא בדקות האחרונות אם לא מדובר בהאריס או מתפרצת
קיירי עושה ראס כמעט טריפל דאבל ו-20% מהשדה יאללה להחזיק עוד 30 שניות
מוריה, ראית איזה נדלן יש לי אצל ילד הכפות? רסמי הוא כתב שיר לכבודי….
חחח לגמרי. לכבודי רק הגננת כתבה שיר (לא זאת של הטמיר)
אבל שיר יפה 🙂
האמת?
לא יודע, לא קראתי מעבר לבית הראשון.
הבוטום ליין הוא שהגאון של אמא וילד הכאפות רסמי בזבז זמן יקר בחיבור שיר עבורי.
אני הבאנשייי שלו
🙂
הנה הטיימאאוטים שהבוט צבר לשניות האחרונות.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, ילד כאפות.
שאמט גמר את המשחק, דוק לא ידעתי שאתה מחזיק בכל כך הרבה נדלן (:, גם לי יש נדלן רק אצל אחיו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן, יש לי סניפים אצל ילדי הכפות ויש לי נדלן גם במונופול של ישראל.
דירות להשכרה בפרדס שניר בלוד, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂
אגב לגבי הפיקטיבי של גילארי, אני רואה שהוא נכנס בך חזק, אבל אני מתגעגע אליו ואל געגע שהפסיקו ליפול במלכודות שלי משום מה.
אז געגע וגילרי ב' אתם מוזמנים לחזור ולהגיב לי, אני מתגעגע.
מה פיקטיבי זה אח שלו הכושל שמשנה שמות כל שני וחמישי, הפסקתי להגיב לו אין לי כוח יותר גרוע מבוט לא מפסיק
זה זה שקורא לך פיקטיבי? הפסקתי לקרוא את התגובות שלו אליך.
משום מה עבר ממני אליך. ומנסה לעשות לך שיימינג. האמת? ממש לא איכפת לי אם אתה בעל חברת נדל"ן או סתם פיקטיבי.
לא דוק אין לי חברת נדלן רק הרבה נדלן כעת, חברה היה לי שהייתי צעיר ויפה, אמרתי לאייל שלא יתייג למגיבים שלא מגיבים בשמם האמיתי ונתפס הבוט
אז העלית אותו בחכה?
נתפס בקרס הלףלף…..
זהו, ראס עם עוד טריפל….
עוד 6, 7 לביג O?
ברוקלין ינצחו עכשיו צריך שקליבלנד יגנבו בשארלוט ויכניסו אותם ל״תוכנית״
כל הכבוד לראס משחק ענק נתן היום, שמגיע מגיע. גם אטלנטה ניגבו את מיאמי ללא יאנג
קרי כל פעם שפוגש את דנבר מנגב ומקרצף איתם את הפארקט, מהמר שגם הערב
מי זה הרוקי של בוסטון? שילמד את טייטום קצת קלאץ'
אתה מתכוון לפריצארד?
ההפתעה שלי מבין הבחירות של בוסטון ב 3 השנים האחרונות. לא ייאמן שמכל כך הרבה בחירות יצא רק הוא ואולי גם רוב וויליאמסIII.
בארטון נפצע דנבר צריכה לעטוף את הרגליים של השחקנים שלה בצמר גפן
ראס מייבש את ביל לא מובן למה. על עצבני צריך נקודות למאבק נגד סטף. מוזר
ראס עם עוד ריבאונד שמצטרף לטריפל ומיד מתפרצת שנגמרת בסל אנד וואן.
סטף נפצע, יוקיץ בלתי עציר איזה זריקה יש לו ואי אפשר להביא עליו דאבל טים
ראס זקוק לעוד 7 טריפלים להשתוות לביג O, עוד 8 לעבור אותו ויש עוד 13 משחקים בקופה לפני הפליי אין….
מישהו מהמר נגדו?
אגדה!
זה שיא שגם לברון כבר לא יצליח לשבור!
פורטר כישרון על איזה קליע.פה יש לן זה לא יאמן
רק דיברתי והחטיא שניים מעונשים מצטער פורטר
W שביעי רצוף ווש על הגל רק לא ברור למה לא עזרו לביל הערב לאסוף נקודות. ראס קלע 37 – מוזר. ביל היה עצבני בסוף, נקווה שדנבר יקשו על סטף, למרות שקשה להאמין שהוא יגרזן שני משחקים רצוף
יוקיץ צריך לראול בו בין זונה איזה קליעה נהייתה לו לא יאמן, ממש מזכיר לי את נוביצקי בקליעה הבלתי עצירה הזאת רק שיש חו גם ניהול משחק
זהו, עכשיו נשמע את אגם הברבורים של מוצארט מדנוור.
.
.
.
סתם סתם התכוונתי לחליל הקסם 🙂
והברבוריות זה צייקו
סטף משחק פצוע בקושי זז יש לו מתקן להתפלת מים על הרגל. באסה בשבילו. בכל מקרה אוברה מנגב
אם סטף לא חוזר הוא בצרות במאבק עם ביל
גרין השחקן הכי טוב של דנבר… חוזה מקס
דנבר מסתבכים סטף קלע סל
חוקית זה המגן החלש בליגה אני קולע עליו
יוקץ
איזה פח הגרין הזה לא יאמן
קרי פצוע שובר קרשים, הוא פחות זריז ומצליחים להיצמד עליו בחסימה הוא צריך לעשות הארדן וללכת iso
הנגר נתן מסירה מסירה לוויגנס, פורטר פעם אחר פעם לא קורא את הקט לס.
זב מה שסטף צריך לעשות , לר לתת לנגר לנהל את המשחק אחד על אחד וסל
ענק קרי הדאבל טים עליו שהוא יוביל כדור משאיר את האחרים ל4 על 3 קליל