ג'ורג' מנצח את מקולום וקיירי את ציון בסיקור משחקי שלישי/ צ'קו

אטלנטה (26-32) – אורלנדו (40-18): 96-112

רבע ראשון צמוד מסתיים בריצת 1-8 של האדומים שנמשך לתוך הרבע השני שם הניצים כבר מתפוצצים ומשאירים את אורלנדו בפיגור 17 במחצית. ניסיון חזרה של אורלנדו לא צולח, ואטלנטה מתחילה לבסס את מעמדה במקום הרביעי במזרח.

קלעו לניצים – יאנג עם 25 נק' 7 אס' וחמשה כ"ח. ווילאמס עם 22 מהספסל. הורטר עם 15 ושלוש חטיפות, בוגדנוביץ וקאפלה עם 14 כ"א, האחרון גם קטף 19 פירות מהקרש. קולינס עם 11 לצד 15 רב'.
אצל הקסמים – אנתוני (8 אס' 5 רב') וקרטר (9 רב', 3 חט') עם 17 כ"א, האריס 14 רנדל ובייקון 10.

ניקס (27-32) – שארלוט (29-28): 97-109

מחצית ראשונה קצבית ומהירהה נגמרת בתוצאה 66-60 לטובת העוקצים אך רבע שלישי מצויין של הניקס משאיר את שארלוט מאחור. תוצאת הרבע – 16-31. למעשה, אחרי מחצית ראשונה נהדרת של שארלוט הם סיימו את המחצית השנייה עם 31 נק' בלבד. הניקס יוצאים עם הניצחון השביעי ברציפות שלהם.

אצל החבורה של טיבודו – בארט עם 24 נק' (6-11 משלוש), רוז וקוויקלי 34 משותפות מהספסל. בולוק ורנדל (10 רב' 7 אס' 2 חט') עם 16 לראש. נואל עם 4 נק' 11 רב' 2 חסימות ב-100% מהשדה.
אצל קבוצתו של ג'ורדן – וושינגטון עם 26, רוזיר 21 נק' 8 אס' 7 רב'. ברידגס 15 נק' 14 רב' מקדניאלס עם 11 וגראהם עם 9 נק' ושבע מסירות לחבריו.

פליקנס (33-25) – ברוקלין (19-39): 134-129

השקנאים פתחו את המשחק עם אש בידיים וחרב בין השיניים ועלו עד מהרה ל-13 הפרש באמצע הרבע הראשון. ריצת 13-4 נגדית החזירה את הפער לשני פוזישנים. שלשה של גריפין בסוף הרבע צמצמה את התוצאה. גם ברבע השני הפליקנס עולים ליתרון גדול אך הפעם ברוקלין מחזיקים חזק ונצמדים. שלשה של בראון בסיום הרבע מעמידה את התוצאה על 57-59.

במחצית השניה ברוקלין כבר הופכת את התוצאה ועולה באמצע הרבע ליתרון 12 אך הפליקנס מצמצמים ואף עולים ליתרון בתחילת הרבע האחרון. ברוקלין מחזירה לעצמה את היתרון ולא שומטת אותו עד סיום. שאמט ואירווינג משתלטים על הרבע ואחרי לייאפ של האחרון ההפרש עומד על 5, 26 שניות לסיום. שלשה של אינגרם ולאחר מכן גם עונשין שלו מורידות את ההפרש לנקודה בודדת. עבירה על קיירי שמדייק בשניהם ושריקה גבולית לחוץ שולחת את השקנאים עם הפסד רביעי רצוף.

Nets withstand Ingram's big game, hold off Pelicans 135-125 - ABC News

אצל השקנאים חסרי המעוף – ציון עם 33 נק' 7 רב', אינגרם 27, בול ומארשל עם 15 כ"א לואיס 11.
אצל הרשתות החכורות – קיירי עם 32 נק' 8 אס', האריס 24, שאמט 18 נק' 8 אס' גריפין 16 נק' 8 רב'. גרין 15 לצד 9 רב' וששה אסיסטים. בראון 11 TLC עם 10וג'ורדן 8.

פורטלנד (25-32) – קליפרס (19-41): 113-112

נקפוץ ישירות לרבע האחרון. הקליפרס מובילים בתחילת הרבע ב-4. לאחר החלפת סלים כרמלו עם שלשה מעלה את פורטלנד ליתרון נקודה. אנטוני ממשיך בשלו וגם סימונס מצטרף. אך באטום וקאזינס משווים. ליטל ופאוול מעלים לחמש ועם דיוק אחד של מקולום הפער עומד על 6, 5 דק' לסיום. ג'קסון עם שלשה על הפרצוף של סיג'יי. מקולום עונה לו בשלשה. סל לפה סל לשם ופול ג'ורג' מצמצם מהקו ועם אס' לזובאץ' הפער יורד ל-2 בלבד. מקולום עם עוד שלשה שנענית בשתיים של ג'ורג'. 3 הפרש, דקה לסיום. PG13 עם לייאפ מוריד לנקודה. פאוול עם החטאה מחוץ לקשת והכוכב מנגד מעניש מהקו ומעלה את הקליפרס ליתרון נקודה, 4 שניות לסיום. מסירה למקולום שחודר וזורק מחצי מרחק, הכדור פוגע בקצה האחורי ויוצא אחורה. ניצחון שכולו ג'ורג'.

אצל הבלייזרס – מקולום עם 28, פאוול עם 23, כרמלו עם 18 (5-18 מהשדה) סימונס 13.
ג'ורג' עם 33 נק' ו-11 רב' הוביל את הקליפרס, אחריו מוריס עם 16, באטום וקאזינס 11 כ"א. זובאץ' 10, ג'קסון 9 רונדו גם 9.

סקרמנטו (35-23) – מינסוטה (43-16): 134-120

מחצית ראשונה שיוונית למדי מובילה לרבע שלישי שהמלכים יוצאים עם ידם על העליונה ועם יתרון 4 לקראת הרבע האחרון. הזאב לא מוותר ומכה את המלך, הכתר על הראש מזכיר לסקרמנטו שהוא מלך ועם מהלומה נוספת חוזר ליתרון. לאחר התגוששות קרובה הקינגס עם יתרון נקודה, 114-115. 6 דק' לסיום המשחק. מכאן הזאבים יוצאים למסע ציד שכולל ריצת 20-5 בראשות קא"ט. השתלטות מרשימה של מינסוטה על המאני-טיים והיא יוצאת עם הניצחון.

בעלי הארמון המובסים הובלו בידי בארנס והרקלס שחברו יחד ל-40 נק', הראשון קטף 8 השני 7. מאטו 16, רייט ופוקס 14 כ"א וויטסייד 12 הילד 11 הליבארטון 7 נק' 9 אס'.
בצד הזאבים – ראסל ואדוארדס עם 28 כ"א טאונס עם 26 נק' 18 רב' וארבע חסימות. מקדניאלס עם 13, אוקוג'י וריאד עם 10 כ"א.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

    1. לפעמים שחקנים מרוויחים את הזכות להסריח אחרי תקופה מטורפת. זה כמו חוק בלתי כתוב שלא כדאי להגיע למשחק קריטי אחרי רצף נצחונות ארוך. אני מהמר שסטף קרי מתרסק במשחק הבא עם איזה 1-11 לשלוש. הלחץ התקשורתי סביבו יותר מדי פסיכי לקבוצה שהיא בקושי במקום 9. הלילה הם נגד הוויזארדס וראס מאוד אוהב לשחק מולו.

      1. סטף יטחן את ווש אין להם בכלל הגנה סטף יחגוג על ראס חבלז מבוא ל50 נק :). מקווה שווש אבל יצאו עם הW למרות החגיגות של סטף.

        הלילה רנדל יחגוג על ההוקס. משחק שההוקס חייבים לקחת כדי להשאיר סיכוי טוב למקום 4.

        אחרי היום יש להוקס את מיאמי, באקס, פעמיים פילי, פורטלנד והסאנס שבאמצע דטרויט. נניח שהם מסיימים 3- 4 שלילי את המסע הזה במקרה הגרוע אחריו יש להם קליר פאת עד לסיום העונה עם אינדי פעמיים ווש מגיק ויוסטון למרות שווש ואינדי עוד נלחמות על מיקום.
        זה משחק מאסט הלילה טריי כצפוי בבק טו בק ינגר אבל מקווה שיוציאו את הW.
        נצחון אחכ גם על מיאמי אמור די להבטיח מקום 4.

        1. מפה שלך לאלוהים. ברור שאף הגנה בטח לא זו של וושינגטון תעצור אותו בזון. יש לקרי כאלה פתאום משחקים שהוא לא בפוקוס והכל יוצא גם הזריקות הקשות וגם החופשיות לחלוטין. לי יש תחושה שהוא הגיע לשיא הסיפור, הוא יתן לילה בינוני ומטה היום ויחזור לרמה הרגילה שלו. התרגלנו ממנו ששחקן שם 10 שלשות במשחק וזה די מגניב. זה לא. זה חתיכת הישג שאין הרבה שחקנים שהגיעו אליו ובטח לא באופן רציף ומרובה בתוך 5 משחקים. זה פשוט חייב לרדת

  1. כתוב נהדר אבל רק הערה קטנה על השימוש במתמטיקה כאן באתר. "בארנס והרקלס שחברו יחד ל-40 נק' ו-15 רב'."
    בארנס 14 ריבאונד והראקלס 1? 8 ו7? 9 ו6? למה שלא תפנק אותנו עם מספרים צ'יקו? אם זה לא מספר זוגי, רצוי לפרט.

      1. ברור שאני קורא את הסטטס. למי יש זמן לרוץ לאלף מקומות. בגלל זה האתר הזה כל כך נפלא, יש דיווחים, ניתוחים, ויכוחים, הכל במקום אחד.

  2. תודה צ'יקו!
    1. מה העדכונים מברוקלין?! גריפין עם 16 נק'. האם ברוקלין הצליחו להחיות את הגופה? יכול להיות פקטור חשוב בהתקפה מהספסל אחרי שווליאמס הלך, מישהו שישים נקודות.
    2.הניקס קבוצה קשוחה מאד, הם יכולים להדיח את כל המובילות. לטעמי הם יעשו חיים קשים לברוקלין, ואת פילי הם יכולים לאמלל, לצופף ולהמר על סימונס בהגנה, לא בטוח בכלל מי עובר בסדרה כזו. והספסל של הניקס לא נופל מפילי.
    3.כרמלו בגיל 36 פורח, מי זוכר שהוא נפלט מהליגה בכלל לפני שנה.
    מצטרף למגמה הכללית של שחקנים מבוגרים מובילים ופורחים. בלי שהגוף יפריע. רשימה חלקית
    1 סטף קרי בן 33 בזון חייו קולע כמו מטורף.

    2. CP3 מוכיח בגיל פאקן 35! איזה שחקן הוא! מוביל למקום השני במערב הצפוף.
    3. לברון בן 36!! מקום ראשון במערב קליל.
    4.ווסטברוק, בן32. חודר כמו ילד בקולג' ומטביע הרבה יותר מהעונות האחרונות, בשביל סגנון משחק מופרע כמו שלו בגיל29 זה נגמר, תראו את גריפין מה נהיה ממנו.
    חילופי הדורות נהיים אטיים יותר בליגה, הכלבים הזקנים עדיין רלוונטיים בגלל שימור הגוף וזה מעכב את ההשתלטות של דור הביניים של הליגה היוקיצ'יים למיניהם וגם של לוקה הצעיר להפוך לפנים של הליגה.

    1. כל מילה פופוביץ',
      הערב משחק העונה שלנו, חייבים W הלוואי שג'ון צודק, גם שיקאגו, טורונטו ואינדיאנה משחקות הערב, וגם ברוקלין ופילי. כולן באותה שעה. אמא'לה !

      1. זה לא פופוביץ…
        זה פופוליזם😜😜

        היום משחק אדיר!
        בכלל כבר כמה ימים שאני מרגיש דהז'ה וו על 2016 קרי בזון קליעה הזוי, ראס מנפק מספרים בקבוצת סף פלייאוף. היום לשניהם זה משחק קריטי. יש הרבה סיפורים סביב המשחק הזה. זה ראס מול קרי. ביל מול קרי ראש בראש על מלכות הסלים של הליגה. קרי הרבה יותר מפחיד מראס והג"ס יותר טובים, יהיה מעניין.

        1. כן מתחילות לנשב רוחות של 2016. אז זה נגמר בטרגדיה. מאוד מלחיץ כל הסיפור הזה. אני לא אעמוד בעוד משחק 6 כמו ההוא (״שאסור להגיד את שמו…״)

      1. חחח בגילך (טיפה יותר למען האמת) הייתי סגן מלך הסלים של ליגת הייסל. אז הייתה ליגה חזקה, היו שלוש ליגות, סיימנו מקום שלישי בליגה הראשונה. הייתי כמו בראדלי ביל, כל השנה הובלתי, שני מחזורים לסיום עקף אותי ילד בן 26. מאכזב מאוד. אבל היו לי קשרים טובים מאוד עם הקומישינר אז לפחות קיבלתי את ה-MTV 🙂

          1. הייתי סביב קצת מעל ה-20 אלה משחקים עם סקור נמוך. העניין הוא שהקומישינר של הייסל רציני – לא כמו סילבר – אצלו מלך הסלים זה מי שקולע הכי הרבה במצטבר. לא השטות הזאת של ממוצע. אם אתה נח או פצוע – סבבה – אל תהיה מלך הסלים. היא לא מעניין.

            1. ענק דה שוט, ראיתה הסופרליג קרסה כמו המנייה של גמספוט. אני לא מבין את האוהדים של ליברפול טוטנהאם (שלא הייתה אמורה להיות חלק מהליגה). מעדיפים לשבת בבית ולשחק בליגה האירופית מול אולמפיאקוס מאשר מול הקבוצות הטובות בעולם?

            2. ברוך האוהדים זה רק הפרונט אופא פשוט החליקו מעטפות לכיסים הנכונים שיהיה שווה להם לצאת לעת עתה. סמוך על דון פרז שהוא לא יכנע ככ מהר.

            3. ברוך אני באמת לא מבין את ההתקפלות המהירה הזאת. מה הם ילדים? מדובר במיליארדים – לא חשבו עד הסוף? חבל, האוהדים סתם קפצו, עכשיו פיפא ו-וואפא חוגגים. שני האירגונים הכי מושחתים בעולם. מאוד מאכזב. פרס צדק, הקהל הצעיר יעזוב את הכדורגל. הרגלי הצפייה משתנים, הם עוד יצטערו

            4. ברור לי שקיבלו מעטפות עם הרבה מאוד כסף בתוכן, התקפלות מהירה מאוד, מהירה מדי. פיפא ושלוחתיו זה הארגון הרקוב והמושחת בעולם,
              שנה הבאה בליגת האלופות ריאל מדריד מקבלת את באיירן פריס וסיטי בהגרלות

            5. מה שגם יותר מבאס זה שנתקע עם השעממומון הזה עד רבע הגמר להגדיל את המפעל ל36 קבוצות ולהוסיף עוד משחקים משעממים לא מה שיעזור למפעל.
              אנו בהחלט בעד להוריד את המפעל ל20 קבוצות על בסיס הישגיהם ו2 על בסיס עונה קודמת (אם קבוצה חטפה פציעות רציניות כמו ליברפול). 3 קבוצות מכל ליגה ראשית (ספרדית גרמנית אנגלית איטלקית, 2 מהצרפתיות, ועוד 4 מהטורניר נוקאאוט, אותו סוג של סופרליג בלי זבל כמו טוטנהאם וארסנל.

            6. כי את האוהדים באנגליה הרבה (אבל הרבה) יותר מעניינת הליגה המקומית מליגות אלופות למיניהן. גם הראש ממשלה די רמז להם שירדו מהעניין.

            7. אברי אני מסכים איתך שהליגה המקומית זה מה שחשוב לאוהדים באנגליה,אבל זה לא X או Y אלה ביחד

            8. ממש לא נכון, או לפחות לא ככה רואים את זה באנגליה. קודם כל הקבוצות בסופרליג ישתתפו בה בלי קשר להישגים שלהם בליגה המקומית, ככה שזה מעקר את התחרות בליגות המקומיות. אולי זה נשמע לך מצחיק אבל על זה ממוקדת הביקורת הממש אדירה באנגליה (ברמת הראש ממשלה, לא פחות) על המהלך הזה. ערך הפייר פליי הוא לא משהו ששב'ר מכירים בו, אבל באנגליה זה מאוד מאוד חשוב. בנוסף, זה נותן לקבוצות האלו בונוס כספי אדיר, שלאחרות לא יהיה אפילו צ'אנס לקבל. זה יעקר את התחרות לחלוטין. לסיום, יש גם את האיום שהליגות המקומיות פשוט יזרקו את הקבוצות שיצטרפו לסופר-ליג – גם זה כבר עלה בהקשר האנגלי.
              באנגליה יש תגובת נגד אדירה למהלך הזה. האוהדים – בעיקר של הקבוצות שהוזמנו לזה – מאוד מתנגדים ומפגינים נגד. ארסנל פרסמה לא פחות מהתנצלות רשמית לאוהדים שלה על זה. מאמנים כמו פפה וקלופ התבטאו נגד זה, וגם שחקנים (רחים סטרלינג לדוגמא) ואושיות כדורגל אחרות (לדוגמא בקהאם) יצאו בפומבי נגד המהלך. ביונייטד דווח שמגווייר ועוד מישהו (שכחתי מי זה היה) ניהלו שיחה 'ערה' עם המנכ'ל על זה, ואם אתה יודע משהו על מגווייר אז 'שיחה ערה' כנראה אומר שהוא החזיק אותו מהרגליים מעל נהר שוצף והצליף בו קללות במבטא שאף אחד לא מבין. קיצר, תשכח מהסופר-ליג. בלי האנגליות זה לא יקרה, והאנגליות בחוץ.

            9. אברי תעשה לי טובה ערך הפייר פלי (Financial Fair Play)זה משהו חשוב באנגליה?
              רק תראה מה קורה עם ההבדלי התקציבים ועם מה שליברלול סיטי ואחרות עושות ולא נענשות.
              .
              הליגה האנגלית כיום פרט לשני קבוצות זה הדבר הרחוק מתחרותיות מאז שקלופ וגארדילה התחילו לקנות כל דבר שזז (ב5 שנים האחרונות לא היה שום דבר שמתקרב לאלופה חוץ משניהם).
              .
              אני גם לא בעד סופר ליג במתכונת הסגורה שהם הציעו (15-20) אלא להקטין את ליגת האלופות ל20-22קבוצות, 3 קבוצות מכל ליגות בחירות עולות (אנגלית ספרדית איטלקית גרמנית) 2 מהצרפתית 2-3 קבוצות על פי השגי עונה שעברה שחטפו פציעות או שנכשלו העונה בליגה המקומית (יובנטוס ליברפול ודורטמונד לדוגמא), מקום אחד לאלופה ועוד 4 לתחרות נוקאאוט בסוף אוהדי כדורגל רוצים לצפות בקבוצות הטובות ביותר של העונות אחרונות ולא בזבל כמו ארסנל שלא הגיעה לליגה האלופות דרך הליגה האנגלית ב5 שנים האחרונות

            10. מה שקורה עכשיו בליגת האלופות זה שאין איכות לרוב המשחקים בגלל שיש יותר מדי קבוצות ופערי הכישרון ועניין פשוט גדולים מדי, להגדיל את כמות הקבוצות ל36 לא עונה על הפיתרון הברור הזה אלא להקטין את ליגת האלופות ל20-22 מקומית ולעשות אותה הרבה יותר יוקרתית ותחרותית (אני בהחלט נהנתי לצפות באטלאנאה שנה שעברה והכדורגל ששיחקו במפעל).
              .

            11. ברוך, חלוקת ההכנסות מחוזי שידור באנגליה שוויונית בניגוד לספרד לדוגמה וזה מה שגורם לפרמייר ליג להצליח ולהתפתח, זה שיש שיחיים עם כסף ואחרים לא זה לא שייך לעניין המדובר.

            12. שייחים

            13. ברוך, הפייר פליי מתייחס לזה שקבוצות מקבלות מקום אוטומטי בסופר-ליג, וזה ממש לא קשור לסיטי/ליברפול ולתקציב שלהם, אלא לסיכוי של קבוצה כמו לסטר שזוכה באליפות (או שסתם גומרת גבוה) להגיע לשם. לגבי הפערים בתקציב, מה יקרה עם תוסיף לסיטי עוד 300 מליון יורו לשנה בלי קשר להישגים? הפער מול קבוצות אחרות יגדל בצורה קיצונית.

  3. מינסוטה דופקת ניצחונות מאז חזרתו של ראסל. שיזהרו לא להרוס יותר מדי את מבצע הטנקינג. אדוורדס שחקן מטורף. קולטים שהוא רק בן 19!!! מזכיר את עונת הרוקי של מיצ'ל (מינוס ההצלחה הקבוצתית) בזה שהחל את העונה זוועה ואבוד ומסיים אותה כסטאר. מאז האולסטאר ב-23 משחקים הוא: 23.6 נק' %43.6 מהשדה, 34.7% משלוש, 77.8% מעונשין 5 ריב', 3 אסיסטים ו1.6 חטיפות.

  4. למי שמעוניין, אני מוכר non fungible token תמורת מיליוני דולר בבלוקצ'יין מחריב אקלים של הפרצוף שלי בזמן המשחק של מינסוטה – סקרמנטו. טיזר של הפרצוף למעוניינים: משועמם עם נגיעות אכזבה. אכזבה מהשחקנים ואחד המאמנים או אכזבה שזה המשחק שבחרתי לראות? זה ידע רק הקונה המאושר. אבל הסיכויים טובים לשניהם.

  5. ואם אפשר לקשקש רגע על הספורט הרועש המקביל –
    בניגוד למנהגי – כבר אספתי מקורות, תיכננתי מהלך, אספתי רפרנסים מאולצים ובדיחות עבשות ולהפך, ורק נשאר לי לכתוב על הסופרליג החדש שהוקם. רציתי לתת איזה יום-יומיים לעניינים להירגע ולמידע לצאת. עכשיו, בעקבות החדשות, הכל הלך לפח ויש לי רק שני דברים להגיד:
    – כבר עזבתי את הענף, אבל האוהדים והשחקנים הוכיחו שיש לכדורגל עוד תקומה. Fighting chance. נקווה שכשהאוהדים הוכיחו שכשהם עושים שרירים אנשים חזקים נופלים, ויצליחו למנף את זה לדמוקרטיזציה של הענף.
    – הכנס גיף של טריפל אייץ' אומר Suck it.

      1. וואו, אתה ממש שרפרף ששבוי בקונסיפרציזם.
        אין שמץ של היגיון או היתכנות במה שאתה אומר אבל העיקר להגיד שטויות כדי לבטל.

        1. ברור שהיה הרבה כסף שעובר מתחת לשולחן, עדיין אין ספק שאוהדים והשחקנים עושים שרירים יחדיו אנשים חזקים נופלים, הפיטורים של הGM של יוניטד, הודעת ההתנצלות החריגה של ג’ון הנרי.

      2. שום מעטפות שמעון, די לזיין במוח. מנהלי הקבוצות האלו הפכו תוך יום לאויבי הציבור מספר אחד באנגליה, הם חטפו על הראש מכל מקום אפשרי כולל מהשחקנים עצמם (שדווקא היו אמורים להרוויח עשרות מליונים מהמהלך הזה) ואפילו מהראש ממשלה שכבר פורסם שבודק אפשרויות איך לעצור את זה. הם הבינו שזה לא הולך לשום מקום טוב מבחינתם ועשו סיבוב פרסה. לא ממש היתה להם ברירה.
        הרעיון של מעטפות כל כך מופרך, בעיקר בהנתן שהסופר-ליג הבטיחה להם סכומים שאין מעטפה שיכולה להכיל.

        1. מסכים שמדובר בשטויות, אבל לא שראש הממשלה משפיע במשהו. בקיצור לא אופא, לא פיפא ולא ראש הממשלה אלא רק האוהדים והסערה הציבורית

  6. חח
    ספורט 5 ראו שלא עולה פריוויו פה והעלו מצדם פריוויו מיוחד ללילה תחת הכותרת הלא פרובנציאלית בכלל 'דני נגד סטף'…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט