5 משחקים בלבד הערב כשהפוקוס יהיה על מפגש מערבי מרתק בין 2 מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, הקליפרס והבלייזרס. שרלוט תפגוש את הניקס, ניו אורלינס את ברוקלין ועוד.
05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (24-32)-לוס אנג'לס קליפרס (19-40)

משחק בין 2 מקבוצות ההתקפה הטובות באן.בי.איי. הקליפרס לא רחוקים מהמקום הראשון במערב ויכוחים להיות מעודדים מכושר אדיר של פול ג'ורג', שמשחק בכושר שמזכיר את העונה הנהדרת ההיא מאוקלהומה. הם קיבלו את לנארד חזרה וגם ראז'ון רונדו משתלב היטב בקבוצה שניצחה 8 מ-9 האחרונים.
פורטלנד לא צפויה להיות יריבה קשה במיוחד בלי דמיאן לילארד, שלא ישחק הערב, ומגיעה במומנטום רע. דאלאס המשתפרת מרחק שני משחקים בלבד והבלייזרס עוד עלולים ליפול לפליי-אין האכזרי. גם בהרכב מלא ההגנה שלהם רעה, אז קשה לי מאוד לראות אותם עוצרים את הקליפרס.
02:30-ניו אורלינס פליקנס (32-25)-ברוקלין נטס (19-38)
הנטס מגיעים למשחק כשהם צמודים יחסית למקום הראשון במזרח, אבל בלי ג'יימס הארדן וכנראה גם בלי קווין דוראנט. השלישייה של ברוקלין שיחקה מעט משחקים ביחד, סימן רע לפלייאוף, אבל הם מעדיפים, מן הסתם, להגיע בריאים.
ניו אורלינס בצד השני מגיעה אחרי התפרצות התקפית אדירה, כשזאיון וויליאמסון מצליח להישאר בריא בשנתו השנייה בליגה ונראה בלתי ניתן לעצירה. הבעיה היא ההגנה. בשלושת המשחקים האחרונים הם ספגו מעל 115 נקודות והפסידו, וכנראה ישארו מחוץ לפליי-אין גם השנה.
אני חושב שנראה הפתעה היום. יש כאן 2 קבוצות עם הגנה רעה ובמשחקים כאלה, בדרך כלל, הקבוצה שיש לה יותר כוח אש מנצחת. ניו אורלינס תפתיע.
02:30-ניו יורק ניקס (27-31)-שרלוט הורנטס (28-28)
הניקס ניצחו את ששת משחקיהם האחרונים וממשיכים להראות כמו קבוצה. ג'וליוס רנדל עושה את דרכו לאחת מחמישיות הליגה, אר ג'יי בארט קולע מהשלוש וההגנה ממשיכה להיות אחת מהטובות בליגה, גם כשהיריבות קולעות שלשות פתוחות באחוז גבוה יותר ממה שהיה קודם לכך.
ההורנטס ניצחו משחק אחד מחמשת האחרונים וימשיכו לאבד משחקים כל עוד גורדון היווארד ולמאלו בול, שני השחקנים הטובים ביותר שלהם, פצועים. הם היו אחת הקבוצות הכיפיות והחכמות בליגה עם שניהם, בלעדיהם הם היריבה הנוחה ביותר בפליי-אין וקבוצת התקפה מאוד מוגבלת שניו יורק תעצור בקלות. הניקס ינצחו.
02:30-אטלנטה הוקס (26-31)-אורלנדו מג'יק (39-18)
ההוקס מראים שיפור גדול, בין אם בזכות חזרת הפצועים, ההגנה המשופרת או המנטליות החדשה של טריי יאנג שקצת פחות כופה את עצמו על המשחק. הכל מתחיל מהמאמן נייט מקמילן, וגם הם מפנטזים על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.
היום הם פוגשים את אורלנדו, קבוצה עם כמה צעירים נחמדים אבל לא קבוצה טובה במיוחד. המג'יק הצליחו להפתיע את שיקגו לאחרונה ויש להם את וונדל קרטר וצ'ומה אוקקה שמשחקים טוב, אבל לא מספיק בשביל לנצח את אטלנטה.
05:00-סקרמנטו קינגס (34-23)-מינסוטה טימברוולבס (43-15)
הקינגס מתמודדים עם פציעות של גבוהים ושלפו את חסן וויטסייד ומו הרקלס מהספסל. הם הצליחו לנצח את דאלאס בקבוצה לא יציבה במיוחד, אבל מספיק מוכשרת בשביל לאיים על הפליי-אין.
מינסוטה לא מאיימת על אף אחד, אבל ההתקפה עם ראסל, אדוארדס וטאונס ביחד לא רעה ויש ניצוצות, בעיקר מצד הרוקי. הם ניצחו מוקדם יותר החודש את הקינגס, יש לי תחושה שזה יקרה שוב במשחק צמוד. מינסוטה.

תודה רועי!
אני בונה על המשחק של פורטלנד -קליפרס כמשחק שיציל את הערב הזה
בלואו אאוט קל למדדה
יותר מדי פציעות וחיסורים…
תודה רבה על הפריוויו
איזה ערב צעמום
נראה לי מינסוטה-סקרמנטו יהיה משחק עם הרבה היילייטס. שתי קבוצות שלא משחקות יותר מידי הגנה.
למה אם ניו אורלינס תנצח זו הפתעה כשהנטס בלי דוראנט והארדן, כמו כן 2 הספיגות האחרונות של אורלינס היו לאחר הארכה: 103 באחרון 105 לפני…
אם הפליקנס עשתה בעיות כאלה נגד הניקס, על אחת וכמה היא תעשה זאת על הנטס, תחת הסל.
"המג'יק הצליחו להפתיע את שיקגו לאחרונה". משפט שממחיש איזה בור אשפתות המג'יק נהיו – כשנצחון על שיקגו נחשב להפתעה. ואגב, הם צודקים לגמרי עם הטנקינג הזה. שנה הבאה פולטס חוזר יחד עם בחירת טופ שלוש בדראפט הקרוב, ועם קרטר החביב מתחת לסל. יהיה שם בסיס חביב לבניה קדימה.
יש להם בסיס נחמד עם קרטר, פולץ' ואייזק. הבעיה ששני האחרונים מככבים במרפאה יותר מדי זמן
אם כולם בריאים יש בסיס לא רע. פולץ, אוקקה, אייזק, במבה וקרטר הראו פוטנציאל, בתיאוריה יש גם לקול אנטוני ואר ג'יי המפטון. השאלה היא כמה זמן הם יכולים להיות בריאים
סיקור נחמד למשחקים חלשים.
אני לא בטוח שניצחון של ניו אורלינס זו הפתעה גדולה.
אם מקולם משחק אז גם לפורטלנד יש סיכוי לא רע מול הקליפרס.
לילה חד צדדי צפוי לכוחותינו, עד שכבר הספדתי את ניו אורלינס הברוקלינים פצועים.
קצת אוף טופיק ברשותכם..
מסתבר שהייתי עדין בתגובות שלי בפוסט על הכדורגל ונתתי למהלך לקרוס תוך 24 שעות.
בפועל בקושי עברו 10 חחחחחח
יאללה לקפל לקפל.. חשבו אוהדי הכדורגל פראיירים.
לא קשור לאוהדים אומרים שאופא חילקה מעטפות לאנגליות אחרי הכל זה מה שקובע. לאוהדים אין באמת שום כוח הם יכולים לצעוק ולהפגין כמה שבא להם ההשפעה שלהם היא אפסית דקס.
סאגה מוזרה אש. ציפיתי שלפחות ינהלו איזה מו"מ עם אופ"א לפני שיירדו מהעץ ויקבלו יותר כסף
כן מצחיק זה נראה כאילו החליטו בשכונה להתאגד ואז החליטו שלא 😂😂
או מההתחלה הכוונה הייתה רק לנהל מול אופא ולא באמת להקים ליגה אחרת זה באמת מצחיק.
בכל אופן זה עניין של זמן עד שתהיה ליגה כזאת.
אבל גם לפני 10 שנים אמרתי את זה..😎
שמעון בוודאי שזה קשור לאוהדים
כדי שהם יירדו מהעץ הגבוה שהם טיפסו כנראה אופא הציעה להם יותר כסף וזה בסדר גמור
ישנם מצבים שלא צריך להיות צדיק מדי
.
אם אתה חושב שלאוהדים אין כוח אתה טועה.
יש להם הכי הרבה כוח שיש וראינו את זה עכשיו.
ממילא פרויקט כזה היה קורס אף אחד לא היה משלם כדי לראות ארסנל-טוטנהאם בסופר ליג
ליגה שנולדה בחטא.
.
לאוהדים האנגלים יותר חשובה הליגה
האוהדים הגרמניים הם הרוב של הבעלות בכל קבוצה על פי חוק
האוהדים האיטלקים חוליגניים והיו שורפים את המועדון
והאוהדים הספרדים אדישים לכאן או לכאן
.
אם כבר יש עודף כדורגל ולא צריך עוד מוצר נישה.
המפגשים הללו ממילא מתקיימים בליגת האלופות ו 16 הטובות נפגשות לנוק אאוט
ובינתיים מתגוששות אחת בשניה בליגות המקומיות.
בין לבין מונדיאל ויורו.
הכול בסדר..
שליגת טיק טוק NBA תישאר בארה"ב ושיעזבו את הכדורגל
הארדן החמיר את הפציעה בהאמסטרינג באימונים ועדר לתקופה לא ידועה, ככל הנראה עד הפלייאוף
דוראנט עדיין פצוע
Save us kyrie , you are our only hope
סוף רבע ראשון ובלייק גריפין בקצב של 111 (מאה ואחת עשרה)! נק' למשחק אסור להוריד אותו.
צחוק צחוק, אבל נראה באמת בסדר
החוק הזה שמותר למסור לחצי השני מוציא את כל העוקץ מההגנה. כמעט בלתי אפשרי לחטוף ככה.
הריוויו הזה היה מטוטמם
קיירי נתן לזיון מכה ביד והכדור יצא החוצה מהיד של זיון והם עשו ריוויו ונתנו את הכדור לברוקלין, אבל הסיבה היחידה שזה היה חוץ זה בגלל שלא שרקו לפאול של קיירי
שיפוט דפוק
😂😂😂
יש יותר גרוע שקבוצה איבדה כדור בצדק ואז נותנים ביניים אחרי ריוויו 😂😂😂
הליגה של סילבר
פשוט מגוחך, איך המאמנים לא מתלוננים על זה. דרק ג'ונס מקבל פצצה לפנים כי פול ג'ורג' קפץ עם המרפק קדימה ושורקים לו לעבירה
מה יעשו זה מכתוב מלמעלה
דיאנגלו ראסל עם 28 נקודות מהספסל אבל בדקות המכריעות רוביו על המגרש
אדוארדס מראה ניצוצות של מה שהוא עתיד להיות. יש לו כוח פיזי ואתלטיות לגארד שיהיה קשה לעצור כשהוא הולך לסל.
איזה גנוב המקולום הזה. איזו זריקה נוראית
מובילים ב-6 עם 2 דקות לסוף. לכו לסל פשוט במקום להסתבך עם כדור אחרון בפיגור נקודה
והפסידו…
מקולום 🙁