קליפרס נגד פורטלנד בשלישי / רועי ויינברג

5 משחקים בלבד הערב כשהפוקוס יהיה על מפגש מערבי מרתק בין 2 מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, הקליפרס והבלייזרס. שרלוט תפגוש את הניקס, ניו אורלינס את ברוקלין ועוד.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (24-32)-לוס אנג'לס קליפרס (19-40)

משחק בין 2 מקבוצות ההתקפה הטובות באן.בי.איי. הקליפרס לא רחוקים מהמקום הראשון במערב ויכוחים להיות מעודדים מכושר אדיר של פול ג'ורג', שמשחק בכושר שמזכיר את העונה הנהדרת ההיא מאוקלהומה. הם קיבלו את לנארד חזרה וגם ראז'ון רונדו משתלב היטב בקבוצה שניצחה 8 מ-9 האחרונים.

פורטלנד לא צפויה להיות יריבה קשה במיוחד בלי דמיאן לילארד, שלא ישחק הערב, ומגיעה במומנטום רע. דאלאס המשתפרת מרחק שני משחקים בלבד והבלייזרס עוד עלולים ליפול לפליי-אין האכזרי. גם בהרכב מלא ההגנה שלהם רעה, אז קשה לי מאוד לראות אותם עוצרים את הקליפרס.

02:30-ניו אורלינס פליקנס (32-25)-ברוקלין נטס (19-38)

הנטס מגיעים למשחק כשהם צמודים יחסית למקום הראשון במזרח, אבל בלי ג'יימס הארדן וכנראה גם בלי קווין דוראנט. השלישייה של ברוקלין שיחקה מעט משחקים ביחד, סימן רע לפלייאוף, אבל הם מעדיפים, מן הסתם, להגיע בריאים.

ניו אורלינס בצד השני מגיעה אחרי התפרצות התקפית אדירה, כשזאיון וויליאמסון מצליח להישאר בריא בשנתו השנייה בליגה ונראה בלתי ניתן לעצירה. הבעיה היא ההגנה. בשלושת המשחקים האחרונים הם ספגו מעל 115 נקודות והפסידו, וכנראה ישארו מחוץ לפליי-אין גם השנה.

אני חושב שנראה הפתעה היום. יש כאן 2 קבוצות עם הגנה רעה ובמשחקים כאלה, בדרך כלל, הקבוצה שיש לה יותר כוח אש מנצחת. ניו אורלינס תפתיע.

02:30-ניו יורק ניקס (27-31)-שרלוט הורנטס (28-28)

הניקס ניצחו את ששת משחקיהם האחרונים וממשיכים להראות כמו קבוצה. ג'וליוס רנדל עושה את דרכו לאחת מחמישיות הליגה, אר ג'יי בארט קולע מהשלוש וההגנה ממשיכה להיות אחת מהטובות בליגה, גם כשהיריבות קולעות שלשות פתוחות באחוז גבוה יותר ממה שהיה קודם לכך.

ההורנטס ניצחו משחק אחד מחמשת האחרונים וימשיכו לאבד משחקים כל עוד גורדון היווארד ולמאלו בול, שני השחקנים הטובים ביותר שלהם, פצועים. הם היו אחת הקבוצות הכיפיות והחכמות בליגה עם שניהם, בלעדיהם הם היריבה הנוחה ביותר בפליי-אין וקבוצת התקפה מאוד מוגבלת שניו יורק תעצור בקלות. הניקס ינצחו.

02:30-אטלנטה הוקס (26-31)-אורלנדו מג'יק (39-18)

ההוקס מראים שיפור גדול, בין אם בזכות חזרת הפצועים, ההגנה המשופרת או המנטליות החדשה של טריי יאנג שקצת פחות כופה את עצמו על המשחק. הכל מתחיל מהמאמן נייט מקמילן, וגם הם מפנטזים על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

היום הם פוגשים את אורלנדו, קבוצה עם כמה צעירים נחמדים אבל לא קבוצה טובה במיוחד. המג'יק הצליחו להפתיע את שיקגו לאחרונה ויש להם את וונדל קרטר וצ'ומה אוקקה שמשחקים טוב, אבל לא מספיק בשביל לנצח את אטלנטה.

05:00-סקרמנטו קינגס (34-23)-מינסוטה טימברוולבס (43-15)

הקינגס מתמודדים עם פציעות של גבוהים ושלפו את חסן וויטסייד ומו הרקלס מהספסל. הם הצליחו לנצח את דאלאס בקבוצה לא יציבה במיוחד, אבל מספיק מוכשרת בשביל לאיים על הפליי-אין.

מינסוטה לא מאיימת על אף אחד, אבל ההתקפה עם ראסל, אדוארדס וטאונס ביחד לא רעה ויש ניצוצות, בעיקר מצד הרוקי. הם ניצחו מוקדם יותר החודש את הקינגס, יש לי תחושה שזה יקרה שוב במשחק צמוד. מינסוטה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
31 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
צ'יקו
20/04/2021 15:06:20

תודה רועי!
אני בונה על המשחק של פורטלנד -קליפרס כמשחק שיציל את הערב הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

בלואו אאוט קל למדדה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/04/2021 15:49:14

יותר מדי פציעות וחיסורים…
תודה רבה על הפריוויו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה ערב צעמום

Jonathan
20/04/2021 16:34:12

נראה לי מינסוטה-סקרמנטו יהיה משחק עם הרבה היילייטס. שתי קבוצות שלא משחקות יותר מידי הגנה.

Vegas
Vegas
20/04/2021 16:55:13

למה אם ניו אורלינס תנצח זו הפתעה כשהנטס בלי דוראנט והארדן, כמו כן 2 הספיגות האחרונות של אורלינס היו לאחר הארכה: 103 באחרון 105 לפני…

מנחם לס
20/04/2021 17:09:24

אם הפליקנס עשתה בעיות כאלה נגד הניקס, על אחת וכמה היא תעשה זאת על הנטס, תחת הסל.

Avri
Avri
20/04/2021 19:22:23

"המג'יק הצליחו להפתיע את שיקגו לאחרונה". משפט שממחיש איזה בור אשפתות המג'יק נהיו – כשנצחון על שיקגו נחשב להפתעה. ואגב, הם צודקים לגמרי עם הטנקינג הזה. שנה הבאה פולטס חוזר יחד עם בחירת טופ שלוש בדראפט הקרוב, ועם קרטר החביב מתחת לסל. יהיה שם בסיס חביב לבניה קדימה.

Smiley
20/04/2021 22:26:46
הגב ל  Avri

יש להם בסיס נחמד עם קרטר, פולץ' ואייזק. הבעיה ששני האחרונים מככבים במרפאה יותר מדי זמן

The Pro
The Pro
20/04/2021 20:26:40

סיקור נחמד למשחקים חלשים.
אני לא בטוח שניצחון של ניו אורלינס זו הפתעה גדולה.
אם מקולם משחק אז גם לפורטלנד יש סיכוי לא רע מול הקליפרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לילה חד צדדי צפוי לכוחותינו, עד שכבר הספדתי את ניו אורלינס הברוקלינים פצועים.

דקסטר
דקסטר
20/04/2021 21:51:53

קצת אוף טופיק ברשותכם..
מסתבר שהייתי עדין בתגובות שלי בפוסט על הכדורגל ונתתי למהלך לקרוס תוך 24 שעות.
בפועל בקושי עברו 10 חחחחחח
יאללה לקפל לקפל.. חשבו אוהדי הכדורגל פראיירים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דקסטר

לא קשור לאוהדים אומרים שאופא חילקה מעטפות לאנגליות אחרי הכל זה מה שקובע. לאוהדים אין באמת שום כוח הם יכולים לצעוק ולהפגין כמה שבא להם ההשפעה שלהם היא אפסית דקס.

המשגיח
21/04/2021 5:16:23

סאגה מוזרה אש. ציפיתי שלפחות ינהלו איזה מו"מ עם אופ"א לפני שיירדו מהעץ ויקבלו יותר כסף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  המשגיח

כן מצחיק זה נראה כאילו החליטו בשכונה להתאגד ואז החליטו שלא 😂😂
או מההתחלה הכוונה הייתה רק לנהל מול אופא ולא באמת להקים ליגה אחרת זה באמת מצחיק.
בכל אופן זה עניין של זמן עד שתהיה ליגה כזאת.
אבל גם לפני 10 שנים אמרתי את זה..😎

דקסטר
דקסטר
21/04/2021 8:26:53

שמעון בוודאי שזה קשור לאוהדים
כדי שהם יירדו מהעץ הגבוה שהם טיפסו כנראה אופא הציעה להם יותר כסף וזה בסדר גמור
ישנם מצבים שלא צריך להיות צדיק מדי
.
אם אתה חושב שלאוהדים אין כוח אתה טועה.
יש להם הכי הרבה כוח שיש וראינו את זה עכשיו.
ממילא פרויקט כזה היה קורס אף אחד לא היה משלם כדי לראות ארסנל-טוטנהאם בסופר ליג
ליגה שנולדה בחטא.
.
לאוהדים האנגלים יותר חשובה הליגה
האוהדים הגרמניים הם הרוב של הבעלות בכל קבוצה על פי חוק
האוהדים האיטלקים חוליגניים והיו שורפים את המועדון
והאוהדים הספרדים אדישים לכאן או לכאן
.
אם כבר יש עודף כדורגל ולא צריך עוד מוצר נישה.
המפגשים הללו ממילא מתקיימים בליגת האלופות ו 16 הטובות נפגשות לנוק אאוט
ובינתיים מתגוששות אחת בשניה בליגות המקומיות.
בין לבין מונדיאל ויורו.
הכול בסדר..
שליגת טיק טוק NBA תישאר בארה"ב ושיעזבו את הכדורגל

trusttheprocess
trusttheprocess
21/04/2021 2:25:30

הארדן החמיר את הפציעה בהאמסטרינג באימונים ועדר לתקופה לא ידועה, ככל הנראה עד הפלייאוף
דוראנט עדיין פצוע
Save us kyrie , you are our only hope

השומר
השומר
21/04/2021 3:16:27

סוף רבע ראשון ובלייק גריפין בקצב של 111 (מאה ואחת עשרה)! נק' למשחק אסור להוריד אותו.

המשגיח
21/04/2021 4:15:17
הגב ל  השומר

צחוק צחוק, אבל נראה באמת בסדר

Smiley
21/04/2021 5:07:33

החוק הזה שמותר למסור לחצי השני מוציא את כל העוקץ מההגנה. כמעט בלתי אפשרי לחטוף ככה.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/04/2021 5:15:03

הריוויו הזה היה מטוטמם
קיירי נתן לזיון מכה ביד והכדור יצא החוצה מהיד של זיון והם עשו ריוויו ונתנו את הכדור לברוקלין, אבל הסיבה היחידה שזה היה חוץ זה בגלל שלא שרקו לפאול של קיירי
שיפוט דפוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

😂😂😂
יש יותר גרוע שקבוצה איבדה כדור בצדק ואז נותנים ביניים אחרי ריוויו 😂😂😂
הליגה של סילבר

Smiley
21/04/2021 5:19:47

פשוט מגוחך, איך המאמנים לא מתלוננים על זה. דרק ג'ונס מקבל פצצה לפנים כי פול ג'ורג' קפץ עם המרפק קדימה ושורקים לו לעבירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

מה יעשו זה מכתוב מלמעלה

Smiley
21/04/2021 7:14:57

דיאנגלו ראסל עם 28 נקודות מהספסל אבל בדקות המכריעות רוביו על המגרש

Smiley
21/04/2021 7:21:45

אדוארדס מראה ניצוצות של מה שהוא עתיד להיות. יש לו כוח פיזי ואתלטיות לגארד שיהיה קשה לעצור כשהוא הולך לסל.

Smiley
21/04/2021 7:34:09

איזה גנוב המקולום הזה. איזו זריקה נוראית

Smiley
21/04/2021 7:37:22
הגב ל  Smiley

מובילים ב-6 עם 2 דקות לסוף. לכו לסל פשוט במקום להסתבך עם כדור אחרון בפיגור נקודה

Smiley
21/04/2021 7:39:23
הגב ל  Smiley

והפסידו…

דה שוט
21/04/2021 7:38:56

מקולום 🙁