הסופר ליג מגיע ואנחנו הולכים להנות/טז"מ

חזונו הגדול של סילביו ברלוסקוני להקמת סופר ליג בכדורגל הפכה למציאות. היה ברור לכל בר דעת כי הדבר הינו עניין של זמן בלבד. לטעמי זה היה צריך לקרות מזמן.

הרי אנחנו לא באמת מעוניינים לראות את ורונה, ברייטון או האנובר וגם לא את בארסה מול שחטאר או משהו כזה. אנחנו רוצים לראות קרבות גלאדיאטורים, כדורגל ברמה הגבוהה ביותר עם השחקנים הטובים ביותר.

למעשה מדובר ב-NBA של הכדורגל. יבואו הטוענים ויגידו מה עם הקבוצות הקטנות? מה עם הליגות המקומיות? אז הליגות המקומיות ימשיכו כרגיל כאשר באמצע השבוע ישחקו בסופר ליג.

קבוצות קטנות? אוהדיהן ממילא יראו משחקים שלהם לא משנה מול מי ומי שלא אוהב זה מעניין אותו בערך כמו לראות אורלנדו נגד מיניסוטה ב2 בלילה.

אני אישית לא אהבתי את הפורמט של הסופר ליג כרגע, הבנתי שיחולקו 2 בתים כשאר 3 הראשונות בכל בית עולות אוטומטית ל"פלייאוף"-רבע הגמר ולמשחקי הפלייאין הולכות מקומות 4 ו-5 על 2 הכרטיסים האחרונים, היו צריכים לעשות ליגה רגילה של 38 מחזורים כאשר כולן מול כולן ואז פלייאוף, אבל גם זה יגיע בעתיד.

אולי יועילו בטובם גם לבטל את התיקו כאשר לא מדובר בטורנירי נוק אאוט.

המטרה היא כמובן למקסם את תזרים המזומנים כאשר עד כה הוא לא מוקסם כראוי. מדובר במהלך עסקי מתבקש.

ליו"ר מינהלת הליגה מונה לא אחר מאשר הסנדק ממדריד פלורנטינו פרז שמראה את כוחו מאחורי הקלעים.

כרגע יש 12 קבוצות שיהיו קבועות במפעל: אנגליה שולחת את 6 הגדולות יונייטד, סיטי, ליברפול, צ'לסי, טוטנאהם, ארסנל, איטליה שולחת 3 נציגות: מילאן, יובה, אינטר וספרד עם 3 הגדולות: בארסה, ריאל ואתלטיקו.

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. חכה חכה
    עוד לפני תראה את קרב הגלאדיטורים בדשא תזכה לראות אותו מאחורי הקלעים ואיזה קרב זה יהיה
    הפוליטיקה בארץ תיראה כאחדות נעלה לעומת מה שיקרה שם פיפ"א ואופ"א לא יקחו שבויים וזה יהיה קרב בו כל תוצאה אפשרית אם כי אני מעריך שבמוקדם או (יותר) במאוחר זה מה שיקרה
    כי הכסף מדבר .

      1. איך היורלינג עובד בכדורסל?
        לאופא אין שום לברג משפטי מול המועדונים הללו ומשחק של ריאל מול באיירן יהיה סולד אווט גם על הירח , כל הכוח מוחזק ביד של המועדונים גם השטויות של להרחיק מהליגות הליגה האנגלית והספרדית קורסות תוך חודשיים בלי הקבוצות הללו, ויכולות לדחוף את הקבוצות הבחירות להקים ליגה עצמאית וחסל סדר פסח.
        .
        להרחיק מהטורנירים הבחירים יגרום למונדיאל ולפיפא לאבד הרבה כסף.

  2. מהצד נראה כמו תחזיקו אותי תחזיקו אותי כדי לקבל יותר כסף או חותר סיכויים לא ליפול מהמפעל.
    לא רואה את הקבוצות פורשות מהליגות המקומיות ולא רואה את אופא מתאמת תאריכים עם הליגה החדשה.
    כבר היינו בסרט הזה פעם,

  3. מהלך שהיה צריך להיות כבר מזמן, במיוחד לאוהדים, די נמאס לחכות עד רבע גמר כדי לראות מפגש מעניין.
    .
    שמעון ליגה רגילה הרבה יותר משמעם ממפגשי נוקאאוט והסיכוי להפתעה או למתח קטן.
    למה לבטל את התיקו? אחד הדברים הכי מתוחים שיכול להיות זה 0-0 קטן ושברירי, שמשנה את כל תמונת הליגה. תחשוב איזה פערים היה בין הקבוצות בליגות שכל משחק 3 נקודות?
    .
    לגבי הליגות אני מבין למה הם מתנגדות למהלך חוזי השידור שיקבלו יהיו קטנים בהרבה והקבוצות הקטנות יקרסו כלכלית, בענף ברוב הליגותמזמן אין תחרותיות. לרוב הליגה האיטלקית הספרדית הצרפתית הגרמנית וגם לא מעט פעמים לאחרונה האנגלית נגמרת אחרי 20 משחקים

    1. איך היורלינג עובד בכדורסל? לאופא אין שום לברג משפטי מול המועדונים הללו, וכל הכול מוחזק ביד של המועדונים גם השטויות של להרחיק מהליגות הליגה האנגלית והספרדית קורסות תוך חודשיים בלי הקבוצות הללו.
      .
      לפיפא אין עניין גם להתערב הם יאבדו המון כסף ללא השחקנים הבחירים בטורנירים

      1. כדורסל אירופי זה לא כדורסל רק משחק עם חוקים דומים. אין שם מסורת אין אוהדים. זה לא דומה. אף שחקן לא רוצה להופיע ביורובאסקט, ואף אוהד מכבי לא יתלונן אם לא יהיו משחקים מול נס ציונה.
        ברמת הנבחרות באמת שחקני יורוליג לא שיחקו.
        כבר עכשיו מסתמנת מחאת אוהדים באנגליה, ולא ברור אם קבוצות מצרפת וגרמניה יצטרפו.
        לדעתי יגמר בפשרה, כי לקבוצות המקומיות ולאוהדים שלהם הליגה המקומית ומשחקי הנבחרות כן חשובים בניגוד לכדורסל

      1. דומה להוקי, שם לאחר תיקו יש הארכה קצרה עם 4 על 4 במקום 5 על 5 לפני ה"פנדלים", אז בכדורגל אפשר לעשות משהו דומה עם הארכה קצרה ו-8 על 8 (מה שיגדיל את הסיכויים להכרעה) והמנצחת בהארכה תקבל 3 נקודות, המפסידה 1. אם מגיעים לפנדלים המנצחת תקבל 2 והמפסידה 1

  4. ממש ממש ממש טועה!
    אם יהיה לי זמן היום אכתוב פוסט שממילא תכננתי לכתוב אבל מכיוון שאתה מדליק אותי כנראה שלא תישאר לי ברירה…
    זאת עומדת להיות שירת הברבור שלהם אם זה ייצא לפועל.
    הלוואי שיעשו ליגה משלהם ושהיא תתחרבן להם על הראש.

    1. יהיה הצלחה מסחררת דקס. היום אנשים מעוניינים לראות אימפריות אודינזה וברייטונים למיניהם לא מעניינים איש, כל שחקן טוב יעבור לשלם במחיר גבוה איזה שירת ברבור אתה מדבר רק אל תבוא לי עם רומנטיקה, מה שעובד בNBA יעבוד גם פה.
      שילמדו דבר או שניים משם השחקנים יהיו גם בטוויטר כל היום תן טריידים ודראפט ויש לך עניין חבלז

    1. בעדכון האחרון פורסם שבאיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד יצטרפו לליגה. לדורטומונד יש את ממוצע הצופים הטוב באירופה (ובעצם נראה לי גם בעולם) עם 81 אלף צופים בממוצע. משמע הרבה מאוד כסף. אגב גם פריז תצטרף ותהיה הקבוצה ה 15

      1. אני קראתי שבאיירן, דורטמונד ולייפציג מגרמניה, כמו גם פ.ס.ז. ומארסיי מצרפת ופורטו מפורטוגל, הודיעו שהן נשארות במפעלי אופ"א ופיפ"א.

  5. הימור רציני מידי, לדעתי.
    גם החרמת הגרמניות והצרפתיות, לא נראית טוב. (באיירן זכתה שש פעמים באליפות אירופה. רק ריאל מדריד ומילאן, זכו יותר פעמים)

  6. הניסיון להעתיק את המודל של ה- NBA לכדורגל האירופאי עלול להסתיים באסון עסקי ומהותי
    אוהדי ליברפול כבר הבהירו את דעתם על בעלי המניות. מבחינתם, דרבי מול אברטון חשוב פי כמה מ- 4 מפגשים מול ריאל מדריד. הליגה הרבה יותר חשובה מהסופרליג או איך שקוראים לח%$ הזה.
    באירן ולברקוזן באותה דיעה.
    הכדורגל מנקז הסטוריה, תרבות, לאומנות ופערים סוציו אקונומים ששום סופרליג תוכל לגשר.
    היות וברור לחלוטין שבסופו של דבר השתתפות של הקבוצות הללו בסופרליג תבטל את השתתפותם בליגה המקומית
    להרבה מאד אוהדים ברחבי אירופה חשובה השתתפות אחת לעשור בבית מהוקדם של האלופות של המועדון האהוד עליהם שיפסיד 5 פעמים, אבל יכבוש מול צ'לסי במשחק חסר חשיבות מאשר עוד מפגש צמרת.

    1. לא למי שחשוב אברטון ישב בבית יבואו למשחק אלה שיש להם לשלם לריאל. חוץ מזה הן הולכות לשחק גם בליגות המקומיות.
      הליגה ממש לא תהיה יותר חשובה מהסופרליג.

      הכדורגל מנקז הסטוריה, תרבות, לאומנות ופערים סוציו אקונומים ששום סופרליג תוכל לגשר.-זה נגמר ממזמן היום זה מנקז רק דולרים/יורו

      1. אני לא יודע מה יקרה בסוף, אבל אופא והליגות המקומיות יהיו ממש מטומטמות אם הן ייתנו לקבוצות הסופרליג לשחק בליגות המקומיות..

          1. כנראה עבורך.. אבל בשביל האוהדים שלהם כן..
            ממילא משחקים היום בין ברסה לחטאפה לא מעניינים, אז כשהפערים יצמחו והגדולות יראו בליגה כמגרש משחקים, בכלל זה לא יעניין.
            אם הגדולות יעופו, המשחקים בין הנותרות יהיו אולי פחות איכותיים, אבל בטח יותר מעניינים.. משחק בין ולנסיה לסביליה יהיה לא סתם על מקום רביעי (שבעצם, מה הוא ייתן להן עכשיו כשהאלופות זו ליגה סגורה) אלא על אליפות..
            באנגליה קבוצות כמו לידס ואברטון יוכלו להתמודד על האליפות ולא להיכתש על ידי קבוצות הסופרליג ולהילחם על מקופ 8 שלא ייתן להם כלום..

  7. א. מודה שהקאתי בפה קצת ששמעתי. החזירות במיטבה.
    ב. רמת הכדורגל לא תעלה לדעתי.. מה שכן, נראה את אןתם שחקנים מקבלים עבור אותה עבודה משכורת משולשת.
    ג. אחרי שנה שנתיים יהיה פחות מרגש לראות את הקבוצות משחקות טחת נגד השנייה ועוד בסוף במסגרת של ליגה (כי בשלב הראשון והמשמעותי זה בעצם ליגה).
    ד. חושב שהקבוצות בליגות המקומיות בדגש על הספרדית והאיטלקית לא יפגעו בהיקף שאנחנו חושבים. כבר היום חטאפה ובולוניה לא מקבלות המון כסף מזכויות השידור, ואין לי ספק שימשיכו לקנות את זכויות השידור של הליגות המקומיות בכסף טוב, פשוט כי ערוצי הספורט יצטרכו לשדר משהו (מן הסתם רק ערוץ ספורט אחד ישדר את המשחקים של הסופר ליג).
    ה. הנשק המרכזי של אופא הוא סילוק הקבוצות הללו מהליגות המקומיןת. אני מקווה ומאמין שזה מה שיקרה.
    ו. השאלה המרכזית בעיניי היא האם הממשלןת המקומיות ייכנסו למלחמה. להן יש הרבה כלים, למשל לא לתת אשרות עבודה לשחקנים זרים או למסות בצורה גדולה יותר.

  8. טעות קשה פתיחת הסופרליג. בכדורסל האירופי רואים את זה טוב מאוד . הליגות המקומיות לא באמת מעניינות כי אין שום משמעות למיקום. יש יותר מדי משחקים אף משחק לא באמת מרגש כולם מחכים להצלבה וגם שם זה לא מי יודע מה . אין שום סיבה שקבוצה כמו לסטר שעושה עונה אדירה לא תיכנס לתיבת אלופות וקבוצה כמו ליברפול כן . הכדורגל דינאמי זה מה שיפה כל כמה שנים צמרת הכדורגל משתנה לא בהכרח רק בזכות כסף לא צריך דראפט ולא סופרליג . צריך לעשות רפורמה בליגת אלופות יותר קבוצות מהליגות הבכירות פחות מליגות כמו ישראל הונגריה וכדומה. מצטער אבל ליובנטוס ליברפול ארסנל דורטמונד ( שמתנגדת לסופרליג) לא מגיע שנה הבאה לשחק באלופות כי הן לא טובות. בניגוד לכדורסל יש הרבה אוהדים לקבוצות הקטנות כל העולם רואה את הפריימרליג הלה ליגה סיירה א בוטנסליגה וכדומה וזו פגיעה קשה בליגות האלה . אייקס הגיעה לחצי גמר האלופות ב2019 ( והייתה צריכה להיות בגמר ) מונאקו עלתה לחצי הגמר ב2017 לסטר עשתה רבע גמר ב2017 דורטמונד עשתה גמר ב2013 ( ובמצב שלה ב2013 היא לא הייתה מקבלת הצעה לסופרליג ) אתלטיקו עשתה גמר ב2014 ואליפות והייתה הקבוצה הטובה באירופה באותה עונה ( ובמצב של קיץ 2013 גם לא הייתה מקבלת הזמנה לסופרליג ) פורטו זכתה ב2004 ויאריאל הודחה בחצי הגמר בצורה טראגית ב2006 איינדהובן הודחה ב2005 בצורה טראגית. מאלגה עשתה רבע גמר הודחה בצורה מאוד נוראית ב2013 ומי יודע לאן הייתה מגיעה באותה עונה . הפועל ניקוסיה הגיעה לרבע גמר ב2013 ליון עשתה שנה שעברה חצי גמר אחרי שהעיפה את יובה וסיטי ואם דאפיי לא היה מחמיץ מול שער ריק אי אפשר לדעת מה היה קורה. בקיצור הקבוצות הקטנות לא פחות טובות מהגדולות לפעמים אין שום סיבה שיפתחו ליגה כזאת. מה ההבדל בלסיים מקום רביעי או 15 בפריימרליג אם גם ככה עונה הבאה אתה משחק בסופרליג ?

    1. תוציא את ה6 שהלכו מהפריימיר ליג ותראה אם מישהו יצפה בזה אברטון ברייטון נראה לך מעניין מישהו חוץ מאוהדי אותם קבוצות?
      שלא נדבר על ספרד ואיטליה שאיש לא יצפה בכלל במשחקים. לא יעיפו אותן מהליגות כי הליגות יפסידו את התחתונים.
      מונאקו ולסטר הגיעו כי עברו הגרלות קלותב בדרך.

      הטענה שלך זה כמו להגיד גם המגיק לפעמים מנצחים את הלייקרס והקליפרס והגיעו לפלייאוף…

      תכלס לא היית ממבסוט אם הNBA היה הופך לליגה של 20 קבוצות?

  9. כמה חבל שהאיש שהכי שנא את פיפא כבר לא איתנו. הכוח של פיפא יצא מפרופורציה אחרי שנים של סיאוב כנראה יהיה צורך בשינוי מערכתי כדי לבטל את הליגה הזו. נקודה נוספת היא זכויות השחקנים שבשונה מהנבא לא דובר כלל על התארגנות כלשהי. כל דבר שפלורנטינו פרז יושב בראשו כנראה מסריח אבל שיהנו להם אני אחכה למונדיאל

    1. דון פלורנטינו עושה ביזנס לא רק מעטפות מאחורי הקלעים.
      בכלל כל פיפא ואופא איך מתקבלים לעבוד שם אני מת לעבוד שם. לקבל ימבה יורו לשבת לאכול באגטים טעימים ומקומות פירסט קלאס לכל המשחקים הטובים.

      בא לי לעבוד שם

  10. מהלך גדול ובעיקר צודק. בלדסו מרוויח יותר מראמוס! סטיבן אדאמס מרוויח פי ארבע מאנגולו קאנטה. אמבפה משחק על 15 מיליון יורו, חצי מהכוכבים באנ בי איי לא ייצאו מהבית בשביל זה.
    מלבד מסי, רונאלדו וניימאר – שאר הכדורגלנים מרוויחים שכר נמוך מאוד ביחס למה שהם מספקים – בלשון המעטה. יאללה, שיעיפו את פיפא ו-וופא המושחתות והמסואבות לכל הרוחות. נראה איך ייראה מונדיאל או יורו הלי השחקנים האלה

    1. דה שוט אתה נהייתה כמו ווסטברוק ואפילו בקרש לא פוגע , בכדורגל המשכורת של השחקנים זה אחרי טקס, אם אתה משווה את זה לכדורסל זה משכורות דומות .

        1. ברור משכורות בכדורגל זה נטו, שרונדאלדו מסי והייצור מרווחים סכומים כאלה זה אומר שהקבוצות משלמות הרבה יותר, נראה לך רונאלדו או מסי או שחקן היה מסכים לשחק בליגה הספרדית ולשלם 60% טקס על 12-15 מליון יורו?

          המשכורות של ראמוס היא 12 מיליון יורו נטו לעונה שזה 14.5 מליון דולר, ריאל מדריד משלמת על המשכורת הזאת עוד 60 אחוז שזה טיפה יותר מ18מליון. ויוצא שהמשכורת של שחקן כמו ראמוס זה 30+ מליון לפני טקס (בדומה לNBA). על ניימאר רונאלדו שלא לדבר מסי הקבוצות מוציאים סכומיים הזויים

          החוזה של ניימאר עלה לפריז 350 מליון דולר אחרי מיסים ל5 שנים, תעשה את החישוב לבד

          1. https://www.forbes.com/athletes/#2ffb65fe55ae
            תעדכן את המקורות שלך חבריקו, שלא יעבדו עליך
            😉
            תגלול קצת למטה יש סיכום – בכדורסל מרוויחים בדיוק כפול
            לפני שבוע וחצי מסי רעד מקור מול כל העולם במבול שהיה בקלאסיקו, מחזה מאוד לא נעים לצפייה, הבן אדם כבר לא ילד. הכדורגלנים יורקים דם ויש להם קהל בכל העולם. מגיע להם להרוויח לפחות כמו באנ בי איי. הם פשוט לא מנהלים את עצמם טוב כמו החברים שלהם מעבר לים.

            1. איירבול אחר איירבול מזכיר את הגיבור שלך, מדובר כאן על הכנסות כולל חסויות, מסי רעד מקוד כיוון שהיא קר, תאמין לי ש99.9% אחוז מאנשים בעולם שלא מחליפים איתו בשביל לקבל את המשכורת שלו מסי דרך הגב החוזה שלו מעל חצי מיליארד דולר ל4 שנים

            2. בדקתי לפני שהעליתי – אחוז ההכנסות מחסויות דומה אצל הרוב. תבדוק בעצמך. מתוך 613 מיליון שהרוויחו 14 כדורגלנים ב-2020 רונאלדו מסי וניימאר ביחד הרוויחו מעל 300
              בתוך ה-100 הראשונים יש 35 כדורסלנים ו-31 שחקני פוטבול שאם יילכו ברחוב באירופה אני בספק אם מישהו יזהה אותם (בלי להעליב). לגבי הגיבור שלי – בהארכה נגד הפליקנים נתן בעיטת שוער מהאמצע עם הקרש והכריע את המשחק. בשכונה ד״א לא תמיד סופרים סל מהאמצע עם הקרש 😀 זה יותר גרוע מאיירבול

            3. אתה לא רואה שמורידים לשחקני הnba כסף במשכורת בעוד לשחקני הכדורגל המשכורת מופיעה כמו שמפרסמים?
              .
              המשכורת של ניימאר 70 מליון יורו בעוד המשכורת של קרי 30 (שבפועל החוזה של 43)?
              .
              זה סכומים שכוללים חסויות פוטבול זה ענף אמריקאי בלבד אם זה לא כולל חסויות הייתה רואה את שחקני הבייסבול בראש הרשימה שנה אחרי שנה, בכדורגל יש גם עניין פעוט שנקרא העברות אבל המשכורות הם נטו

  11. שמעון שוב אתה לוקח את זה חד צדדי לקיצון ומסתכל רק במבט אחד.
    נתחיל במה שאני מסכים בסוף זה כסף והרבה והעשירות רוצות להתעשר .
    אבל יש גם צד שני
    הכסף הזה לא שייך רק לעשירות ויש עוד מועדונים
    זה לא נכון לומר שכדורגל שהוא לא בארסה הוא לא מעניין.
    אולי הקורונה קצת בלבלה אותך כי אין קהל במגרשים אבל קהל יש גם לבילבאו ויש גם לווסטהאם ויש גם לשאלקה והרבה.
    כל מועדון כמו בילבאו או ווסטהאם אוגד בתוכו קצת יותר מסורת וזהות מאיניאנדה או אורלנדו .
    ולכן זה לא אותה ההשוואה .

    דב נוסף שאתה שוכח הוא שאת הכח של פיפ"א /אופ"א ניתן לראות בטורנירי הגמר ביורו /מונדיאל

    ההשוואה לכדורסל בטלה ומבוטלת בדיוק כמו שלא ניתן להשוות מנדו באסקט סל למונדיאל גביע העולם רגל .

    נכון בשנים אחרונות מפעל ליגת האלופות התקדם לרמת יוקרה ואיכות גדולה מאד אבל עדיין גביע העולם זהו חלומו של כל שחקן .
    (מסי ורונאלדו היו נותנים הרבה מאד בשביל לקחת גביע כזה)

    ולכן השוט הזה של לא לשחק בגביע העולם /יורו הוא שוט חזק מאד כלפיי השחקן האינדוואל ואם תוסיף לכף הרחקה מהליגות תקבל חשיבה מחדש אצל הרבה מאד שחקנים לאיזו ליגה להצטרף

    אני מוסיף לכך את הרושם הראשוני שלי להתנגדות גורפת של הקהל הרחב ובעלי ענניין
    ומקבל את הרושם שהשעה עדיין לא בשלה לכך ולאופ"א /פיפ"א יש המון מה לעשות בנדון .

    להערכתי אם זה יוכרע עכשיו בנוקאאוט זה דווקא לטובת אופ"א /פיפ"א

    אך התחזית היותר ראלית שלי זה סוג מסוים של פשרה +המשך הסטטוס קוו לעוד כמה שנים ואיזה שהוא דיון +תיאום לגבי המשך הטיפול בסוגיה .

    גם אם תקום פעם סופר ליג שכזו היא תהיה בהסכמה ובתאום ולא באופן הזה.

      1. אתה מבטל במחי יד את המסורת של הכדורגל תיסע לאנגליה לא בתקופת קורונה כמובן ותראה איצטדיונים מלאים בליגות המשנה
        ותבין .
        גם נבחרות הכדורגל מביאות את הריגוש
        כאשר תישאר עם ליגה סגורה ועם המרכיב של המסורת תאבד הכל גם אם בהתחלה זה יראה לך נוצץ.

  12. בבריטניה כבר הממשלה מתחילה בגישושים לחקיקה שתמנע את זה, בתכלס גם הפריימרליג יכול לסלק אותם באופן מיידי ולחלט את החלק שלהם בעוגת ההכנסות.

    1. יקימו מונדיאל חלופי זה לא בעיה הנבחרות החזקות כל השחקנים שלהם במועדונים הגדולים 😂😂
      את מי מעניין נבחרות כמו ערב הסעודית ודרום קוריאה גם ככה הפורמט של המונדיאל הוא פח. אליפות אירופה יותר איכותי.
      יש בכל מונדיאל 10 נבחרות זבל לפחות. צריך לדלל אותם צריך להיות שלב בתים אחיד לא לפי אזורים

      לדעתי אף אחד לא יורחק מהמונדיאל ולא מהליגה המקומית. למה? אף אלד לא אוהב להפסיד כסף

    2. אור אף אחד לא ירחיק אותם שה איום סרק של אופא, בסוף בכדורגל כמו בכדורסל הסטאר פאוור מדבר, איזה חוזה שידור אתה חושב שהמונדיאל יקבל בלי מסי רונדאלדו אמבפה דה בריינה…

  13. מהלך סופר מעניין,
    קודם כל ראוי לציין שבניגוד לכל מיני גביעים ודברים כושלים, ליגת האלופות זה טורניר סופר מוצלח, מלא דרמות, מלא סיפורים, ומלא רגעים ענקיים, לא יהיה כזה קל לוותר עליו.
    זה נראה שהאוהדים ממש נגד זה, יש קסם במשחקים נגד קבוצות קטנות, אין מה לעשות. במיוחד באנגליה, זה לא NBA שהמועדונים רקובים ללא קהל בכלל, והמועדון יכול לעבור עיר בלי למצמץ.

    בנוגע לכדורגל זה יעשה את הרמה פסיכית, זה יהיה כדורגל מעולם אחר, כמו שלא רואים כדורסל אירופאי לעומת NBA, הפערים יהיו עצומים.

    זאת הולכת להיות מלחמת חורמה של ממש, בין המועדונים לכל השאר, מי ינצח? לא הייתי מזלזל בפרז, מדובר בגאון עסקי, ובמנהל חד מאוד.
    מעניין לא הולך להיות.

    ושמעון, אתה חושב שהכדורגל המופלא באירופה זה ה WWE של סילבר, אל תזלזל בלב של אוהדי כדורגל.

    1. הרמה לא תעלה בכלל.. ממילא 90% מהשחקנים הכי טובים בעולם מרוכזים אצל אותן 12 קבוצית + דורטמונד, באיירן ופסז.

  14. רגע שאני אבין
    פיפא מאיימת על השחקנים בקבוצות האלה שלא יוכלו לשחק במונדיאל בקטאר?
    השחקנים צריכים לאיים על פיפא שלא יהיו מוכנים לשחק אז שלא מזיזים את המונדיאל מקטאר שהיא מדינה תומכת טרור ובונה את האצטדיונים בתנאי עבדות וגרמה למותם של אלפי עובדים .
    מה השלב הבא יעשו מונדיאל באיראן וצפון קוריאה ?
    פיפא זה ארגון שצריך לפרק אותו , כל מה שהם רואים כרגע זה איך כל הכסף שהם גונבים המושחתים האלה בורח להם מהידיים וזה הדבר היחיד שמעניין אותם

      1. לפי דעתי שום דבר מהאיומים של פיפא לא יעמוד בבית משפט.
        וחכה שהאוהדים של קבוצות האלה יראו את הליגה המקומית מתחילה בלעדיהם .
        יהיו הפגנות ברחובות

        1. הליגה לא תתחיל בלעדיהם הליגות יודעות שבלי הקבוצות הגדולות הם יכולות ללכת לים, רוב הכסף של הליגה בא מחוזה שידור שבהם מפורטים כמות המשחקים של הקבוצות במיוחד הגדולות.
          .
          הסופרלטיב זה צעד מתבקש שהיה צריך להיות מזמן בשביל חובבי הכדורגל,

    1. לאף אחד חוץ מפה בארץ לא אכפת שקטאר מעבירה כספים לחמאס. העבדות המודרנית זה מה שמסתכלים עליו בעולם.
      בנוסף כל שחקן שמשחק בסופרליג לא יוכל לשחק בטורנירים בינלאומיים כלומר שחקן נוער מטוטנהאם שישחק שם כל הקריירה ירשום אפס הופעות בנבחרת בגלל זה, וזה כבר איום משמעותי.

  15. שמעון וברוך, קבלו עובדה. את אוהדי מנצ'סטר ליברפול ודומיהן הרבה (הרבה) יותר מעניינת וחשובה הליגה האנגלית מהאירופאית. לא מעניין אותי אם אתם מסכימים או לא – קבלו את זה כעובדה מוגמרת וסגורה ובלתי ניתנת לויכוח. אם בגלל הסיפור הזה האנגליות מחוץ לליגה האנגלית, חסר סדר פסח, זה לא יקרה כי האנגליות לא יבואו ובלי האנגליות אין ליגה אירופאית. בוריס ג'ונסון כבר אמר אתמול שהוא לא מבסוט מהסיפור הזה והוא יבדוק אפשרויות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט