מעורב הופס ליום א': דו-קרב קלאסי ב'אוקיי קורל' בין טאטום לקרי / אנדרה דרמונד – אסימון שנפל ללייקרס / מנחם לס

1. הסלטיקס ניצחה את הווריורס באחד המשחקים הקלאסיים של העונה!

אדבר אליכם במשפטים, ללא רצף הגיוני, סתם מה שבא לראש בשעה מאוחרת:

1)המשחק בין הסלטיקס והווריורס לא אמור היה להיות הסיפור של היום, במיוחד כששתי הקבוצות די צולעות, והווריורס משחקת עם חבורת צעירים, ובכ"ז הוא הפך לקלסיקה של כדורסל שחייבים למסגר ולראות שוב ושוב, שוב ושוב.

2) איש לא ציפה למשחק כזה מותח ומרתק שמשך כל הרבע הרביעי היתה הרגשה שהקבוצה המנצחת תהיה זו שיהיה לה את הכדור האחרון.

3) לב המשחק היה למעשה קרב ב'אוקיי קוראל' בין השחקן הנפלא, וקלעי השלשות ששינה את משחק הכדורסל ב-20 השנים ה אחרונות יותר מכל אחד אחר – סטפן קרי, לבין יורשו הצעיר, שחקן קצת מסוג אחר כי הוא יותר גבוה ויותר אתלטי, אבל הוא אחד ממובילי היורשים הצעירים של סטפן קרי – ג'יימס טאטום.

4) הניתן לתאר קרב פנטסטי יותר בין שני שחקנים שזה תוקע זיג, והשני מחזיר לו זאג, ושניהם מסיימים עם המספרים הבאים:

*סטפן קרי: 37 דק' משחק. 15 מ-27. 11 מ-19 מה-ש ( הוא היה 9 מ-12 כששלשה שלו נראית כמו לייאפ), אבל בסוף הוא בקושי עמד על רגליו ולא יכול היה להיפטר מדאבל וטריפל טים, והוא סיים עם קשה הרבה יותר, אבל עדיין עם שלשה אדירה עם 13.1 טיקים שצימצמה ל-114-116 עם סיכוי קטן שוולקר חיסל עם קליעת פאול. נסיים עם הסטטיסטיקה של קרי שקטף גם 7 ריב', וסיים עם 47 נק'.

*טאטום שיחק 40 דקות וסיים עם 16 מ-25, 5 מ-9 מהטריי, 10 ריבאונדים, ו-44 נקודות. וחובה להוסיף – עם נצחון!

5) הסלטיקס שיחקה ללא ג'יילן בראון. אבל הווריורס שיחקה ללא קליי ת'ומפסון!

6) אני יודע, מודה, ולא אשנה את דעתי עד שאווכח אחרת, שאני עולה שוב ושוב על מאמן הסלטיקס בראד סטיבנס. אבל הערב הוא ניצח את המשחק. במצב 114-116 סטפן קרי עלה לשלשה. קמבה וולקר עשה עליו פאול ברור. סטפן היה קובר את שלושת הפאולים והווריורס היו מובילים 117-116 עם 13 טיקים, ואז הכל יכול לקרות. לפתע…זריקת ביניים???

מה? מה? מה קרה? אני בטיווי לא ראיתי שסטפן קרי שלח ברך (בזמן העלייה) שמעטים ראו מלבד סטיבנס. הפאול בוטל, ואת קפיצת הביניים הסלטיקס לקחה והווריורס היו חייבים לעשות פאול על קמבה וולקר. זה היה המשחק.

7) קמבה וולקר קבר את 45 קליעות הפאול האחרונות הרצופות שלו כשהוא הלך לסיים את המשחק עם ה-46 הרצופה שלו. אבל…כמובן שהוא החמיץ אותה. אילו החמיץ גם את הבאה לווריורס היה מספיק זמן לנצח את המשחק.

אבל כמובן שהוא קלע את ה-47 אחרי שהחמיץ את ה-46…

8) מה זה נהניתי לראות את הרכש החדש של הסלטיקס, שחקנה משכבר הימים ג'רמי פרקר. לא רק שהוא קלע 5 מ-6 הזריקות ל-11 נק' ו-4 ריב' ב-11 הדקות ששיחק, אלא שבסיום המשחק, עם1:31 דק' לבאזר, ,סטיבנס קרא בשמו להיכנס כל פעם שהכדור היה בידי הסלטיקס. הוא יהווה תוספת רצינית מאד להתקפה של הסלטיקס.

9. כמה אהבתי את השלשה האחרונה של מרכוס סמארט. הוא פיקשש משך כל המשחק (2 מ-10 מה-3) שכשהתוצאה היתה 113-111, ודריימונד גרין החטיא לייאפ ממש ללא שמירה (איזה עוון ברגע הגרוע ביותר!!!), הסלטיקס הוציאה כדור. עכשיו היא מנסה לבזבז כמה שניות. מרקוס סמארט קלע כל כך גרוע כל הערב שהווריורס אפילו לא טורדים לשמור עליו. אז מה קרה? כמובן שהוא קיבל כדור מחוץ לקשת לשלשה. אף אחד לא שומר עליו. הוא כמו בתחרות 'חיובים'…אז הוא עומד, מהסס לרגע…ואז עולה לג'אמפ ובום! NET ONLY!!! 111-116. תם וניגמר הסיפור.

10. אלוהים אדירים! מה קרה לדריימונד גרין? כאילו כל הכדורסל שהיה לו בתקופת הזוהר בווריורס נעלם וברח ממנו, והוא עדיין צעיר!!!

מה קרה לו??? 2 מ-6 ל-5 נקודות? אוקיי, הוא חילק 10 אסיסטים אבל כמבצר הווריורס לשעבר הוא כאילו נעלם מהמשחק.

11. עכשיו הקשיבו טוב טוב כי יש מצב שאני הראשון בעולם שקלט זאת. זקן-זקן אבל אחלה עיניים, ואחלה אבחנות (עד 120, מנחם! מ.ל)

מה גיליתי הערב? שהמכנס הקצר הוא בדרך לחזור בגדול!!!

שמתי לב כבר במשחק לפני האחרון של הווריורס ששחקן הספסל שלהם (הוא כלל לא רע!) ג'ורדן פול לובש מכנס קצר. כמו בשנות ה-80 לפני שמייקל ג'ורדן וה-FAB FIVE של אוניברסיטת מישיגן התחילו ללבוש SHORTS שהיו LONG, עד מתחת לברכיים (אלן אייברסון לבש פעם SHORTS שהגיעו לו עד הקרסול!)

מה ראיתי הערב? שגם סטף קרי עלה עם מכנס קצר הרבה יותר מהרגיל. אז תזכרו מה שאני אומר: המכנס הקצר בדרך לקאמבק ענקי, והדבר נודע לראשונה בעולם כאן, בהופס הישראלי הקטן !

2. מי שראה את המשחק נגד יוטה יודע שאני צודק כשאני אומר שדרמונד הוא הבורג שהיה חסר ללייקרס לאליפות!

אנדרה דרמונד, לראשונה בחמישיית הלייקרס, נותן משחק שכמוהו לא ראיתיו משחק א-ף פ-ע-ם!

בכל שנותי בכדורסל אני לא יכול לחשוב על מהפך כזה מפתיע ומדהים בהשחקן שעבר מקבוצה לקבוצה באמצע העונה, שחקן שרבים זלזלו באמינותו וברצינותו, ולא היה אחד (מלבדי) שלקח את הגעתו ללייקרס ברצינות. אני שונא לומר שאני הייתי זה שהזהיר את שונאי הלייקרס מפני הצעד הזה. אני לא טוב בלחטט אחורה ולמצוא הוכחות, אבל אם מישהו יילך אחורנית כמה ימים (או שבועות? כמה? 2? 3? משהו כזה. גם בזה אני כבר לא טוב בגין גילי ומוחי המאבד אלפי תאים כל יום), הוא ימצא אותי מתחיל לבכות על "דרמונד ללייקרס" עוד לפני הנזק הראשון שהוא הביא עלינו.

הנה הר הגיברלטר הזה שרק לפני שבוע אמר שאמרו לו שתפקידו הראשי הוא לגרום ל-HAVOC ואנדרלמוסיה, לפתע הופך לתבלין שעושה את המרק של הסגולים/צהובים. ישנם כאן כמה מצחיקים הטוענים שבסתר אני אוהד את הלייקרס. רק את טראמפ – אולי – שנאתי (ואני עדיין שונא) יותר מהם.

3. ראיתם את המשחק אתמול? אני לא זוכר מתי אנדרה דרמונד שיחק כדורסל כזה!

מהפך לא יאומן ממש משחקן עצלן – הוא שיחק רק עבור ריבאונדים בקבוצה שליריב לא היה איכפת שהוא ייקח עוד ריבאונד כשהפיסטונס מפגרת בעוד משחק ב-15 הפרש ב- שחקן בעייתי, הורס יותר משעוזר, לסנטר שהיום (אתמול) נגד יוטה נתן משחק לדוגמא כיצד סנטר משחק תחת הסל – סמול בול, בול בינוני, בול ארוך, בול שמן. אותו זה לא מעניין.. כל מה שהוא עושה זה לסתום את הצבע ליריב, ובהתקפה להקים מעגן תחת הסל ולקלוע כמו פעם, ב-OLD GOOD BASKETBALL.

אחד הדברים שאני שונא ביותר בלייקרס היא העובדה שכל שחקן בינוני, או בינוני-פלוס שמגיע אליהם, לפתע הופףך להיות קובי בריאנט (דניס שרודר אמרתי? האם ראיתם כיצד הוא עשה צחוק ממש מכל הגנת יוטה בדקות האחרונות, ובהארכה? הוא חתך בהם כאילו היו חמאה נמסה באוהל בדואי ברהט באמצע יולי. זה בדיוק מה שקרה לדרמונד.

אני אומר לכם את דעתי ללא כל בושה, חשש, או היסוס: אני לא יכול לחשוב על סנטר אחר ב-NBA – וכן, שמעתי על אמביד ויוקיץ" – שהיה נותן להם משחק טוב יותר. הבנזונה מתאים להם בול. הוא הפך ללייקרי כאילו היה ג'רי ווסט תוך שבועיים.

ב-30 דקות השחקן הבינוני הזה היה פנטסטי עם 10 מ-15 מהפארקט (ומי אמר שסנטר חייב להיות קלעי שלשות? זה אחד הבלופים ב-NBA שכל אחד אומר כי כך אמרו אחרים. סנטר לא חייב לזוז לפרימטר. אין לו מה לחפש שם עד שיהיה סנטר שיקלע שלשות כמו סטפן. עדיף שהוא יעמוד תחת הסל וייקח את ההחטאות שלהם בריבאונד. הוא לקח היום 8 בקלות הגדולה ביותר כי היום קלטתי שיש לבחור חוש של טיימינג ומיקום. הריבאונדים נופלים לו לידיים גם בלי לנתר.

אז דרמונד קבר 28, אבל זה אולי לא הסיפור. מה הסיפור? לפתע הוא הפך קלעי קו של 7 מ-8!!! רק לפני כמה שבועות הוא קבר אותן בערך ב-46.7 (ממוצע הקריירה שלו). %. רק חסר לנו שהוא יתחיל לקבור אותן ב-80%. אם זה יקרה אפשר לסגור את הבאסטה במערב, לפחות.

הוא סיים עם נט של 18+ קליל, הטוב בקבוצה, ואפילו בראיון עם אחת מה-ESPN הוא נשמע כאילו הוא עושה זאת שבועית. (הפעם האחרונה שראיינו אותו הוא היה ביוקון, או הבנאדם שהיה מלך הריבאונדים ב-NBA כששיחק בדטרויט, וליריב לא היה איכפת שהוא לוקח עוד ריבאונד כשקבוצתו מפגרת ב-20).

4. אני אומר זאת בכל הרצינות: קרה לנו, שונאי הלייקרס – וכל קהילת LLL – אסון גדול עם הדרמונד הזה!

השאלה הגדולה עתה היא אם פרנק ווגל יחליט לעלות עם פרונט ליין של לברון ג'יימס ב=-3, אנטוני דייויס ב-4 ואנדרה דריימונד ב-5, אבל לי ישנו רעיון טוב יותר. לא אעיז לגלותו כאן כי ישנם כאן יותר מדי אוהדי לייקרס. אם הלייקרס עושים מה שאני חושב, הם מצחצחים את הקליפרבס בגמר המערב, ונותרה רק נטס בריאה לחלוטין לגלח אותם.

5. בגלל הקורונה, וצפיפות המשחקים, האלופה של העונה שעברה הלייקרס, תצטרך לדחות את הביקור בבית הלבן כשתגיע עוד שבועיים-שלושה לשחק נגד הויזרדס בבירה.

מאז הנשיא אובמה לא ביקרה שום אלופה את הבית הלבן בגלל טראמפ. הפעם זה בגלל הקורונה וצפיפות משחקים. אבל הין הלייקרס ישנם כמה וכמצה שפוטים של ביידן, והם יבקרו כשתהיה כבר אלופה …

אחרת!

6. מייקל ג'ורדן יהיה ה-PRESENTER – בטקס הכנסת קובי בריאנט להיכל התהילה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
43 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה עצוב לראות את סטפן, דאבל וטריפל טים כל התקפה ו7עדיין מוריד להם צאקות על הראש בשחרור מהיד במהירות האור, אין דברים כאלה וסביבו פסחים כמו לוני דריי שלא יודעים מה לעשות עם כדור. 44 נק תחת שמירה מטורפת. אפילו הבוט חרג ממנהגו.

בצד השני אחד המאמנים החלשים והאוברייטד בהיסטוריה סטיב קר. זה שנותן קליר פאת לכל כוכב שעומד מולו. פאקן טייטום חוגג בלי התנגדות בכלל מול וויגינס ועושה אותו מטלית וזה ביום שבראון לא משחק. קר היה אחראי הבלעדי להפסד של הלוחמים. מאמן פשוט נוראי, מתקרב לרמות הברוקסיות והסילי ביליות והוולטוניזם.
היה עצוב לראות איזה מאמץ סטפן היה צריך להשקיע לתת 40 ואיזה מאמץ טייטום היה צריך.
אני לא רואה בכלל יד מכוונת של מאמן, זה כאילו הוא אימן אותם ב2015 וזהו מאז הם בלי מאמן, שום תרגיל וכלום, בלי סטפן הוא היה יורד ליגה, מתבסס על שלשות של סטפן על 2 שחקנים. מזכיר אחד בשם סטוטס… אומר לקרי בהצלחה.
לוני הזה לא שייך לליגה, לא רחוקים הימים בהם יגיע לאירופה.
אני רק מתאר לי במקום דריי את הורפורד כמה יכל להועיל ללוחמים

ברוך רובין
ברוך רובין
18/04/2021 8:03:42

כואב לי על קרי, הוא קלע 47 נקודות 11 שלושות בזריקות בלתי הגיוניות עם 82 אחוז טרו שוטינג, רק בשביל לראות את הזבל הזה גרין מחטיא לייאף.
.
עצוב לראות סופרסטאר ענק כזה מבזבז את השנים האחרונות שלו עם הפחים האלה. קר גם אידיוט רציני שלא הביא דאבל טים על טייטום שפשוט טיגן את וויגנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי הלייקרס מנחם תשמור כוחות לפלייאוף לא לבזבז תחמושת. כן דראמונד זה נשק משנה משחק עבורם

ברוך רובין
ברוך רובין
18/04/2021 8:17:33

כל עוד גיא לא מדבר על הלייקרס אין מה לדאוג, וגיא אוהד לברון אני לא אופתע עם יש לו קעקוע שלו ליד קעקוע של סטייק, הוא חיסל את ברוקלין תוך שבועיים פצע את הארדן וגרם לאולדריג לפרוש ממשחק פעיל (:

MBK
MBK
18/04/2021 9:02:04

הבן אדם אחראי על כל אבטחת המידע של פייסבוק העולמית
תן לו בכבוד
https://m.ynet.co.il/articles/59136950

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  MBK

זה גיא רוזן אחר

דוקטור רזי הופמן
18/04/2021 8:04:53

תושדה מנחמנו
יצא תות שדה בקיצור.
אני אתך לגבי הבוט ומת ששנינו נצא רפיי הבנה.
שוב בעיות אם פסקי הזמן בחצי הראשון של המשחק ואני מתחנן אחרי אותה שלשת סטף שיקח פסק זמן אבל הוא ממאן וחוטף עוד אחת אחרי 10 שניות. רק אז הוא נזכר…..
מזל שיש טייטם שיודע לתת בקלאץ. צריך לשמור חזק שלא יברח לסלטיקס. לא הוא ולא בראון, השנים האלה אייס אנד פייר הם ההווה והעתיד וצריכים להיות לפחות עוד 10 שנים בירוק.
גפרי פארקר (הומאז' לגמבורי או זגורי או זורו פארקר) נתן משחק טוב בחלק ההתקפי ולא פחות חשוב שלקח 4 ריבאונד התקפה. הוא (בריא) ופורנייה
בזון הופכים את הסלטיקס לקונטיינדרים לדעתי. שימון, לא יפה לגחח…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באמת גיחכתי. אל תבנה על גבארי אבל בהתקפה הוא באמת יותר טוב מכל מה שיש לספסל שלכם להציע 🙂
מסתמן אולי סיב 1 בין טריי לטייטום יאללה רק שיגיעו כולם בריאים 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
18/04/2021 8:15:05

דוק איזה קוטנטדרית, הדרך לגמר עוברת במפלצות שאין לכם אף אחד שיאט, לא רואה אותכם עוברים לא את פילי ולא את ברוקלין

דוקטור רזי הופמן
18/04/2021 8:26:47

את פילי אולי כן.
ברוקולי זה ירק או פרי?
לא ולא…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס ווסטברוק רחוק 11 טריפלים משבירת השיא של ביג או. מקווה שזה יקרה עוד העונה. יאללה ווש לפליי אין לתת בראש לאינדי ואז לשארלוט ולקבל סוויפ מפילי 🙂

דוקטור רזי הופמן
18/04/2021 8:27:28

הלוואי
אחד השחקנים האהובים עלי בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/04/2021 8:13:34

לגבי ״ העבירה״ , לא היה שום עבירה קרי שלח רגליים קדימה בקפיצה ויצר מגע עם ווקר, זה בעיקרון אמור להיות עבירת תוקף, זה גם היה 3 וחצי דקות לסיום למיטב זכרוני ואת כדור הביניים גרין לקח.

פה איתמר
פה איתמר
18/04/2021 8:35:57

תודה מנחם

MBK
MBK
18/04/2021 8:56:27

תודה מנחם
אני באישזהי תחושה שלא מעט מהמשחקים הגדולים בקריירה של קארי נגמרו בהפסד
הבן אדם פאקינג מכונת קליעה, מכונת הרס אבל הוא איכשהו מרגיש לי שהוא מגיע בדרך כלל לרבעים האחרונים בלי אוויר
הוא מחזיק במספר הכי גבוה בקריירה של משחקים עם 10 שלשות ומעלה, אם אני לא טועה הערב זה היה המשחק ה 20 שלו

עידו גילרי
18/04/2021 9:10:05
Reply to  MBK

מאזן הפסדים/ניצחונות קשור יותר לכמה הקבוצה טובה.
בחמש העונות הגדולות שלהם הווריורס היו 2-30 בעונה הסדירה ו1-3 בפלייאוף במשחקים שהא קלע 40 נקודות או יותר.
בשנים לפני הם היו 4-2 המשחקים כאלה בעונה הסדירה והפסד אחד בפלייאוף.
העונה הם 2-5.

MBK
MBK
18/04/2021 9:18:45

אולי זה תלוי בחבר שלך סטיב קר, הרבה יותר קל לאמן 2 שחקנים טופ 3 בליגה פלוס שחקן טופ 15.
משחק השיא של קארי בפלייאוף נגמר עם הפסד לטורונטו.
קארי פותח משחקים מאוד חזק ונחלש קצת לקראת הרבע האחרון
הוא לא קילר במאני טיים

עידו גילרי
18/04/2021 9:22:16
Reply to  MBK

קרי בעיקר משחק רק חצי רבע אחרון וחצי רבע שני. אולי זה מה שיוצר אצלך את התחושה.

רן הנרגן
רן הנרגן
18/04/2021 17:22:09

לא. יש צדק בדבריו. קרי לא מלך הקלאץ. לפעמים הוא מוציא קליעות מכריעות אבל לרוב אם לווריארס אין יתרון של מספר נקודות שתי דקות לסיום הם יפסידו את המשחק. אני חשבתי שהיתה עברה על קרי, לפחות בכך שחסמו לו את אזור הנחיתה והוא נחת ברגלים פסוקות אבל לא התעמקתי בהילוכים החוזרים אז אולי מנחם צודק.

עידו גילרי
18/04/2021 17:40:25

זה בעיקר בגלל שאתה מצפה ממנו תמיד לקסם. המספרים שלו בדקות ההכרעה טובים.

פיני
18/04/2021 18:05:28

גם ההתמקדות בו בקלאץ' היא לא כמו התמקדות בעוד שחקן…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/04/2021 9:46:13

תודה על המעורב

The Pro
The Pro
18/04/2021 11:46:24

סטפן קורי משחק בשביל השיא הנק' בעונה הרגילה.
להשים אותו בשורה עם שחקנים שמועמדים ל-MVP זה לעשות עוול לשחקנים שמובילים ומנצחים משחקים
כמו לברון,מיטשל,לילארד וכריס פול.

זה בדיוק כמו רפי ההבנה שמשווים את זיון לשאקיל ולברון.
הילד בכלל לא מסוגל למסור וחטף אתמול בלוק מדני אבדיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/04/2021 12:04:32
Reply to  The Pro

תזכיר לי איך לברון ניצח ששיחק עם צעירי הפליקאנס, לזכרוני פלייאוף לא עשה ופירק את הקבוצה מבפנים… נלך כמוך ונקטין כל אחד אחר היה צריך לידו את דיוויס שיסחוב אותה על הגב כדי לקנות עוד טבעת, מה המאזן של קרי מולו בגמדים לזכרוני 3-1 שפעמיים קרי ניגב אותו בסוויף (אחד גנטלמני)
.
תזכיר לי גם איך הוא ניצח שדיוויס נפצע העונה מה המאזן שלו ללא דיוויס? כמובן שכל אלה דמוגיגיות זולות כמו שאתה עושה. מה קרי אשם שהוא קולע 50 וגרין לא מסוגל לקלוע לייאף ? שהקבוצה שלו לא עושה יורלינג בלעדיו?
.
זה שזאיון חטף בלוק אןמר משהו? ההתקפה סביב פוינט זאיון עובדת מצויין הבעיה זה ההגנה, אבל שוב יקירי אני לא מצפה מסטייבן אי סמית של האתר להבין בכדורסל…

The Pro
The Pro
18/04/2021 12:17:54

ההגנה של הויזארדס? אני לא מנסה להקטין אף אחד יש עובדות.
כשאתה מזכיר שחקן דומיננטי בצבע ברמה היסטורית כמו שאק
ואז רואה את זיון זה מצחיק.
יותר גרוע מזה כשצעיר כזה מקבל כבוד מהשופטים כאילו הוא באמת וטראן ברמה של שאק או לברון.

אין בושה להיות מלך הסלים זה הישג שגם קובי רדף אחריו בשנים הגרועות שלו בקריירה.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/04/2021 12:32:04
Reply to  The Pro

ההגנה של הפליקאנס, תגיד לי אתה יודע מה האופנסיב רייטינג של הפליקאנס סביב פוינט זאיון בערך מסוף ינואר 115.8.
זוהי התקפה שהיא עלית, הבעיה זה ההגנה שפשוט לא קיימת וממוקמת במקומות האחרונים בליגה, שוב אתה צריך לצפות המשחקים ידידי.

זאיון סופר דומיננטי בצבע הוא שחקן שונה משאק מזכיר לי גרסה מאוד משודרגת ואתלטית של בארקלי .
האחוזים שלו מדהימים פשוט אי אפשר לעצור את הפיזיות והמגע הרך שיש לו, הוא עונה שנייה בליגה וכבר מציג יכולת של סופרסטאר, ויש לו עוד המון לאן להתפתח.

לאן לברון אהובך סחב את קליבלנד בעונתו השנייה? לא עשה פלייאוף במזפח עדיין לא היה ספק שמדובר בשחקן היסטורי אותו דבר זאיון.

The Pro
The Pro
18/04/2021 13:12:40

ההשוואה לפריקים כמו שאק ולברון מגוחכת מכל הבחינות.
אני לא צריך לבדוק אופנסיב רייטינג כדי לראות שהוא לא קרוב לזה בסגנון וביכולת.
כמו להשוות את ההגנות בליגה של היום למה שהיה לפני 10 שנים כשאף אחד לא בדק אופנסיב רייטינג.

בארקלי זה כבר יותר הוגן.
אני מקווה בשבילו שישתפר גם בהגנה ויגיע יותר רחוק ברמה הקבוצתית והאישית.

The Pro
The Pro
18/04/2021 13:31:35
Reply to  The Pro

לברוך-
במשחק האחרון מול הויזארדס חטף לפחות 4 בלוקים כאלה.
https://twitter.com/WashWizards/status/1383203695534301184

יש לו עוד הרבה מה לשפר במשחק שלו גם כדי להגיע לאחד כמו בארקלי.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/04/2021 18:25:49
Reply to  The Pro

זאיון בעונתו השנייה > גדול וטוב מלברון בעונתו השנייה
במיוחד בכל היכולת של הקליעה נקודות, הוא קולע ב12 אחוז יותר אפקטיבי ולשניהם הייתה בחירת זריקות דומה, זאיון מצליח לקלוע גם כשבצבע צפית באחוזים מדהימים ממש מגע מידאס של הכדורסל.
.
זאיון פריק של הטבע בדיוק כמו לברון שאקיל ויאניס מפלצות אתלטיות שבאות פעם בכמה שנים, שיכולים לשלוט רק עם האתלטיות שלהם. סגנון המשחק שלו שונה בגלל שהוא הרבה יותר חזק וקופצני מלברון (לברון יותר מהיר).
.
גם במראה עיניים וגם בסטטיסטיקה זאיון ויליאמסון מפחיד והוא רק בעונתו השנייה (והוא בקושי שיחק בעונה הראשונה) אבל מה אני מבלבל אותך עם עובדות.
.
זאיון ויליאמסון זאת גרסה אתלטית ומשודרגת של בארקלי התקרה שלו זה ראשמור אין פה שאלה בכלל.
.
דרך אגב לא ענית לי על השאלה לאן לברון הגיע בלי דיוויס?

The Pro
The Pro
18/04/2021 11:54:12

דראמונד כיכב אתמול מול קבוצה שלא לוקחת את היורוליג.
השאלה איך הוא ישתלב בהמשך בהרכב עם דיוויס.

יותר גרוע מהאח גאסול זה לא יכול להיות.
גם קייסיפי ושרודר נראו אתמול כמו אולסטארס.

Berch
18/04/2021 13:51:04

אחלה מעורב
😎

עגל
18/04/2021 14:02:38

מצוין מנחם.
אני אשמח שהמכנס הקצר יחזור, לא אוהב את הארוך, זה לא נוח.
אתה לא היית הראשון שחשב שדראמונד יהיה טוב ללייקרס.
מה עם פינת הטבע? אולי תכתוב על "הבעיה" עם המואון, the muon g-2 anomaly

אור
אור
18/04/2021 14:48:18
Reply to  עגל

עכשיו עושים ניסויים חוזרים נכון?

עגל
18/04/2021 16:53:01
Reply to  אור

אני משער שכן, אי אפשר להשאיר את זה כמו שזה. הבעיה היא שככל שעושים יותר ניסויים כך הסטייה ממה שחשבו הולכת ו"מתמצקת, היא נהיית יותר ודאית . . .

עידו גילרי
18/04/2021 16:56:45
Reply to  עגל

רק למה לקרוא לזה בעיה…

עגל
18/04/2021 17:05:19

הבעיה היא עם התיאוריה . . .

עידו גילרי
18/04/2021 17:36:09
Reply to  עגל

ולכן זו ברכה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב

אשך טמיר המקורי
18/04/2021 16:29:41

נפלא דוק

Jonathan
18/04/2021 17:20:57

מעניין… נראה שמכנסיים קצרים יותר זה באמת משהו שקורה. חשבתי שזה אולי כי כולם עם compression sleeves על הרגליים אז לא צריך לדאוג עד איפה המכנס יגיע…
אבל טייריס הליברטון מאשים את הלייקרס. מה שתמיד הרבה יותר הגיוני.
https://www.sactownroyalty.com/2021/1/19/22239428/sacramento-kings-news-tyrese-haliburton-short-shorts-nike-college-little-magic

ברבור שחור
ברבור שחור
18/04/2021 21:37:53

לדעתי דרמונד שיחק מול גבוהים לא רלוונטים לסידרה שתהיה בניהם. סהכ יוטה נתנו להם להרגיש קצת בנוח כדי שלא יבואו לסדרה מולם עם סכין בין השיניים ( כי זה בהחלט מה שהם יצטרכו לעשות מולם כדי לנצח). הלייקרס עם לברון ודייויס שחוזרים מפציעות לא תהיה אותה קבוצה. והבועה היא אירוע שקורה פעם במאה שנה !!

ירון, החלום
ירון, החלום
21/04/2021 23:20:09

בס"ד
תודה מנחם.
אני גם מההתחלה טענתי ש דראמונד זה חיזוק רציני מאד לליקרס.
תחשוב על חמישי גבוה שלברון ב 1, לא ב 3….