יאניס מנצח את טריי, הסלטיקס מנצחים בסטייפלס. סיקור משחקי יום חמישי/ אדר בר דוד

יאניס מנצח את טריי, הסלטיקס מנצחים בסטייפלס. סיקור משחקי יום חמישי/ אדר בר דוד

אטלנטה הוקס (25-30) 109 – מילווקי באקס (20-35)

אחרי שישה משחקים בחוץ, הבאקס שמחו מאוד לקבל חזרה את ה-mvp שלהם, בטח מול הקבוצה שהמאזן שלה באפריל היה 5 נצחונות והפסד בודד.

רבע ראשון צמוד הסתיים ביתרון האורחים 33-29 כשלופז וקונוטון מובילים עם 8 נק' ובוגדנוביץ עונה עם 10 משלו. גם הרבע השני התחיל צמוד אבל ריצת 15-2 נתנה למילווקי יתרון נוח ו-64-52 במחצית, הרבה בזכות 0 נק' של טריי יאנג.

ההוקס התעוררו ברבע השלישי ושלשות של בוגדנוביץ וסולומון היל עזרו לה להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון. הבאקס לא נבהלו ועם ריצת 12-2 בסיום הרבע לקחו שוב את ההובלה.

המומנטום של מילווקי נמשך גם לתוך הרבע האחרון וההפרש כבר גירד את ה-20 נק' בדרך לסוף גארבג'י משהו כשלופז והולידיי לוחצים על הדוושה ומונעים מאטלנטה כל מחשבות על קאמבק.

יאניס חזר סולידי עם 15 נק' ב-25 דק' אבל שבעה איילים נוספים סיימו בספרות כפולות בהובלת הולידיי עם 23 נק' ולופז עם 19 נק' והתצוגה הקבוצתית הזו הספיקה לניצחון שלישי ברציפות. שהגיעו אחרי שלושה הפסדים רצופים. שהגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים. שהגיעו אחרי שלושה הפסדים רצופים. שהגיעו אחרי 8 נצחונות רצופים. בקיצור, הבנתם את העניין.

בוגדנוביץ ממשיך בכושר הנפלא שלו והלילה היו לו 28 נק' (6-12 לשלוש), 7 אס' ו-6 איב'. היל היה מצוין עם 18 נק', קאפלה והרטר הוסיפו 16 כשהשוייצרי תורם כמות זהה של כ"ח. כל זה יכול היה להספיק אם טריי יאנג לא היה משליך 3-17 מהשדה בדרך ל-15 נק' בלבד ובלי קולינס, גאלינרי, האנטר ורדיש הספסל של ההוקס תרם 16 נק' בלבד מול 44 של מקבילו הירוק.

קליבלנד קבאלירס (35-20) 101 – גולדן סטייט ווריורס (28-28) 119

המפגש בין שתי קבוצות ששלטו בחצי השני של העשור הקודם הסתיים בניצחון של הווריורס הבינוניים על הקאבס החלשים כששתי הקבוצות משיגות את מטרתן – הווריורס עם ניצחון חשוב במאבק על הפליי אין והקאבס עם הפסד חשוב במאבק על הטנקינג.

קליבלנד דווקא פתחה טוב וברבע הראשון עלתה ליתרון 28-21 כשקולין סקסטון תופר 14 נק' בזמן שסטף קארי רק עם 2 נק' אבל קארי עם 4 נוספות לקראת סוף הרבע עזר לצמצם ל-3 בלבד בסוף הרבע.

הרבע השני היה סיפור אחר לגמרי. דווקא כשקארי נח הווריורס פתחו פער דו ספרתי וריצת 20-5 תוך 5 דקות במהלך הרבע נתנה לחבר'ה מהמפרץ את השליטה. דקות טובות של גארלנד עזרו לקאבס לעצור את הסחף ואחרי שני רבעים זה 63-52.

סטף, שסיים את המחצית עם 11 נק' בלבד, התחיל רגוע גם את הרבע השלישי והמארחת הצליחה לצמצם ל-81-77. קארי התעורר עם 8 נק' בשתי הדקות האחרונות וזה 89-79 בכניסה לרבע האחרון.

הקאבס נשארו באיזור וגארלנד הוריד ל-103-94, 4 וחצי דקות לבאזר אבל שתי שלשות של קארי ואז אחת נוספת של אנדרו ויגינס הפכו את הסיום לרגוע ונוח.

סטף הגיע לממוצעים שלו עם 33 נק' אבל על 25 זריקות, משחק תשיעי ברציפות עם מעל 30 נק'. ויגינס הוסיף 23 נק'. דריימונד רק עם 5 אבל גם 10 ריב', 8 אס', 3 חטיפות ו-2 חסימות – הכי הרבה בקבוצה בקטגוריות הללו. טוסקאנו אנדרסון הפציע עם 20 מהספסל, פול ולי עזרו לו עם 14 ו-11 בהתאמה.

סקסטון סיים עם 30, גארלנד עם 20 וג'ארד אלן עם 17 נק' ו-14 ריב'. קווין לאב היה חלש עם 5 נק' בלבד ב-2-10 מהשדה.

פיניקס סאנס (15-40) 122 – סקרמנטו קינגס (34-22) 114

הסאנס עם עוד תצוגה התקפית נאה של 59% אפקטיבי הובילו כמעט לאורך כל המשחק אבל בהפרשים קטנים כשהקינגס, למרות רצף של שמונה הפסדים, לא מרפים ואפילו עולים ליתרון בתחילת הרבע האחרון. דיאנדרה אייטון חגג בצבע עם אחד ממשחקיו הטובים בקריירה, כריס פול ניהל את העניינים ובוקר הוציא לפועל וגם התעוררות מאוחרת של דיארון פוקס לא הספיקה לסקרמנטו.

אייטון זרח הלילה עם 26 נק' ב-10-11 מהשדה ו-6-6 מהקו, בוקר תרם 23 נק ופול עם מספרים רגילים – 13 נק', 11 אס', 0 איבודים. מיקל ברידג'ס וג'אבון קרטר קלעו 13 גם הם והסאנס מרחק משחק אחד מיוטה והמקום הראשון במערב. מי היה מאמין.

פוקס סיים עם 27 נק' ובאדי הילד עם 24 אבל זה שוב לא הספיק ועוד עונה של הקינגס יורדת לטמיון.

לוס אנג'לס לייקרס (22-34) 113 – בוסטון סלטיקס (26-30) 121

הסלטיקס סופרים כבר 4 ניצחונות במסע המשחקים במערב ו-5 רצופים בסך הכל ונראה שנכנסים לישורת האחרונה בכושר טוב. הלייקרס אוספים עוד הפסד אבל בסך הכל יכולים להיות די מרוצים ממה שעשו עד עכשיו בלי לברון ודיוויס.

בוסטון לא היו בפיגור אפילו שניה הלילה וההפרש לרוב נע סביב הדו ספרתי כשהירוקים בשליטה מלאה. בכניסה לרבע האחרון הסלטיקס הובילו 91-79 ואז תוך 4 דקות רצו 20-5 ופחות מ-8 דקות לסיום עלו ליתרון 111-84 כשלכולם ברור שהעסק גמור ואפשר להעלות את נערי הפוסטר.

איכשהו, מפה לשם, התחיל קאמבק מטורף בצהוב סגול. מקלמור, מקיני והורטון טאקר הובילו ריצת 26-5 כשהסלטיקס לא מוצאים את הידיים ואת הרגליים ודקה לסיום זה 115-110. ג'יילן בראון, בערב ענק, קלע שני סלים שמנעו מהירוקים מבוכה גדולה והם ינסו להמשיך את הרצף במפרץ מול הווריורס.

בראון צלף 40 נק' ב-17/20 מטורפים מהשדה, הסלטיק הראשון לקלוע 40 ב-85% ומעלה. סמארט ופריצ'רד קלעו 15 וטייטום את טריסטן הוסיפו 14. הסלטיקס קלעו ב-65% אפקטיבי אבל איבדו 21 כדורים.

הלייקרס, שבנוסף לדואו חסרו גם את מוריס ודראמונד, קיבלו 19 נק', 7 אס', 6 ריב' ו-3 חט' מהורטון טאקר המבטיח. מארק גאסול הפתיע עם 18 נק' ב-20 דקות ומקלמור הוסיף 17 נק'.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. איכשהו, מפה לשם?
    איכשהו, מפה לשם?
    מישהו הלך לישון שם בסלטיקס, אותו המאמן שנכנע בשנה שעברה עם 4 אולסטארים למיאמי בגמר המזרח.
    את הניסויים הוא צריך לעשות במקום אחר ולא כשצריך להמשיך מומנטום ולשפר את העמדה המעליבה כיום בדרך לפליאוף.
    אחת מהתלונות שלי ושל רבים מאוהדי הסלטיקס זה שהוא לא חי את המשחק ולא מגיב טוב ובזמן. הוא עדיין צעיר אבל….

    1. לא היו ארבעה אולסטארים שנה שעברה, היה אחד שנבחר. להגיד אולסטארים כשזה תואר שמתעדכן כל שנה זה פשוט לא לדייק.

      1. קמבה, אולסטאר 17, 18, 19, 20
        גורדון הייווארד, אולסטאר 17
        גייסון טייטום אולסטאר 20
        השחקן היחידי שעדיין משום מה אינו אולסטאר זה בראון אבל הוא משחק כמו אולסטאר או לא?
        גם בשנה שעברה נתן משחקים שמראים לאן הוא יגיע. להפסיד למיאמי עם אולסטאר כוכב אחד כשבנוסף לנ"ל יש לו גם את אחד מ 5 שחקני ההגנה של שנה שעברה זו בעיה של מאמן. וכן אני יודע על פציעות ולידות ושאר ירקות.

            1. כמה "אולסטארים" נכנסים בחריגה שנשארה לנו?

            2. לא קשור בכלל לחריגה אלא למערכת היחסים שלכם עם התקרה הקשיחה או סף המס.

          1. מה קשור בוגי?
            ראית איך הבוט זרק שם 28 יתרון עד שנזכר שהוא גם יכול חס וחלילה להפסיד?
            הרי עיקר הביקורת שלי אליו היא שהוא לא מגיב בזמן וזה עולה לסלטיקס ביוקר רב.
            טוב שבראון עדיין היה חם קצת והציל את המצב. מה היית אומר אם סטיבנס היה מפסיד אחרי כזה יתרון גדול?
            איך אתה לא רואה כמה הוא מוגבל במגרש בתגובה למתרחש?

    2. אם את כולל את הייוורד אז מאחרי הפציעה הקשה הוא כבר לא היה ברמה של אולסטאר אלא שחקן ספסל חשוב. קומבה גם אינו ברמה הגבוהה ביותר של הרכזים בליגה ובהגנה בוודאי שאינו מהטובים.

      1. נכון, אבל מול מיאמי זה אמור היה להספיק.. השנה 3 הגדולים וסמארט היו אמורים להספיק למקום שלישי, במיוחד אחרי פתיחת עונה מצויינת.

          1. אני קצת כועס עליו אבל הכי על סטיבנס שנמצא בליגה, 7 שנים? איפה ההתקדמות שלו?
            שתי בחירות גבוהות מאד ושאר בחירות גבוהות, סוללה של שחקנים מצוינים חלקם סטארים, חלקם אולסטארים, רבים עזבו.
            הערך המוסף שלו לא מספיק גבוה לקבוצה שמחפשת תמיד הישגים הכי גבוהים.

            1. תרד קצת מהעץ ותקרא מה טייטום מספר על ההחלמה שלו מהקורונה. כנראה שזה היה תהליך ארוך מאוד שרק לאחרונה (כנראה) הסתיים. גם קמבה רק לאחרונה חוזה לעצמו (ניצוצות של חוזר לעצמו, עוד לא ממש שם), שלא לדבר על פורנייה שעוד לא קיבל הזדמנות להכנס לעניינים. גילרי כתב כאן לפני כמה ימים שבוסטון זאת הקבוצה שחטפה הכי הרבה העדרויות קורונה השנה. אבל אתה בשלך, הכל המאמן, לעזאזל העובדות, ולעזאזל ההישגים.

            2. קראתי טוב מאד ואין שום עץ, יש לנו מאמן מאד מוגבל. וכל הטררם שלך לא פותר את מה שראינו בעארך מאמצע הרבע הרביעי. זו הפקרות. מאמן קפוא שלא מבין שאוטוטו המשחק שהיה לגמרי ביד יכול לברוח לו…

            3. רזי אתה היסטרי.

            4. נכון מאד, מודה באשמה.
              יש לי קבוצה מצוינת שיש לה עוד לאן להתפתח, אני בחרדה שנפספס את הרכבת כי המאמן שיש לו כבר 7 שנות וותק תקוע במקום. אני היסטרי.
              מחיאות כפיים, חיבוקים. אנחנו אתך ונעזור לך פה באלכוהליסטים אלמונימיים.

  2. תודה רבה אדר, אחלה סיקור ללילה קצר.
    .
    הלוחמים, שאכן איבדו את וייסמן לעונה זו, ממשיכים לנצח, אבל לדעתי יתקשו לשמור על המקום התשיעי.
    .
    שובם של "צעירי הלייקרס"? משחקים ממש יפה בלי ההורים. חדשות טובות ליום שאחרי לברון, לא יתקשו למשוך כוכבים אחרים אם דייויס ישמור על הבריאות.

  3. מאז האולסטר הסאנס "בוערים". המאזן שלהם הוא 16 – 4, וזה לא בגלל שבוקר תפס איזה רצף פסיכי או בגלל כדורסל הרואי של שחקן כזה או אחר,
    זה בגלל איזון, משחק קבוצתי, והגנה.
    .
    לטעמי, מי שמקבל מעט מדי קרדיט להצלחה (הקרדיט של כריס פול ודווין בוקר ברור ומוצדק) הוא אייטון.
    משחק אחרי משחק, אייטון ממשיך לשחק נכון –
    לנוע ללא הרף,
    לתפוס עמדה כשצריך, לחסום כשצריך, לתקוף את ריבאונד ההתקפה.
    .
    התוצאה היא כדורסל יעיל בצורה בלתי רגילה שתורם המון להצלחת הסאנס. לא מעט שלשות מצד הפורוורדים הן בזכות תשומת הלב שמושך אייטון.
    האחוזים האדירים שלו (68% אחוז מהשדה מאז האולסטר, 59.4% לפני האולסטאר) הם לא אחוזי "דאנדרה ג'ורדן" (זורק רק מטווח 0),
    הם כוללים גם משחק פוסט מרשים (שמתקדם ומתפתח ממשחק למשחק).
    .
    השורה התחתונה?
    לסאנס בגרסתם הנוכחית יכולת ומאזן שלא ראינו מהם מאז 2007. אשרינו (אוהדי הסאנס).
    .
    תודה, אדר.

    1. אייטון תלוי בכמה כדורים הוא מקבל – במשחקים האחרונים באמת מחפשים אותו יותר. הוא שחקן עם משחק מאד מגוון שהפך את נקודת התורפה שלו (הגנה) לנקודת חוזק.
      אנחנו נכנסים לחלק הברוטלי של לוח המשחקים כשרוב גדול ממה שנשאר בחוץ וגם חוזק היריבות מטריד.
      בכל מקרה תפסנו מרווח סביר על הקליפרס שאני מקווה שיספיק לשמור על המקום השני.

      1. בהתחלה חשבתי שזה עוד סמפטום של הסובלים מאלרגיות בעונת המעבר,
        אבל התברר לי שלתחושה המוזרה יש שם –
        אופטימיות.
        אין לי מושג איך נצלח את שאר העונה,
        אבל בהתחשב בנתון מאיר העיניים שהסאנס מחזיקים במאזן הטוב בליגה מול קבוצות בעלות מאזן חיובי,
        ובהתחשב בעובדה שרוב מכריע מהפסדי הקבוצה היו אחרי משחק צמוד (גג 5 הפרש או הארכה),
        אז,
        כאמור.
        אופטימי.

  4. תודה על סיקור של ערב חביב.
    גיא, לעומת זאת, בטח בשמיים עם השיפור המפתיע של פניקס. הם זוכים בפרס עוף החול של השנה לדעתי
    🤣

  5. עוד ערב בהיסטוריה הארוכה של הסלטיקס לייקרס, לפחות פה הנצחון נרשם בעמודה הנכונה. תודה רבה על הסיקור

  6. תודה רבה אדר.
    .
    ראיתי את רוב המשחק של ההוקס הלילה. טריי היה בסלאמפס נוראי (למרות בחירת זריקות נכונה). קולינס האנטר וגאלו מושבתים יאניס חזר אצל הבאקס. ועדיין רוב המשחק ההוקס היו בעניינים. התיאום ההגנתי מצוין ובחירת הזריקות של הקבוצה טובה ברובה. מאמין שנגיע לפלייאוף עם סיכוי טוב לעבור סיבוב אם נסיים במקומות 4-5

כתיבת תגובה

סגירת תפריט