תקצרו את הכושיליראבק של הליגה, וגם פילי נגד הקליפרס ועוד 10 משחקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

תקצרו את הכושיליראבק של הליגה, וגם פילי נגד הקליפרס ועוד 10 משחקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הפציעה של ג'מאל מארי מדכאת אותי ממש, יותר מכמעט כל פציעה אחרת בשנים האחרונות, כי דנבר הייתה אמורה להיות הקבוצה שלי בפלייאוף הזה. אני חולה על יוקיץ', ואפילו יותר ממנו חולה על קמפאצו. אני ממש אוהב את זה שהם עשו את המהלך שאנחנו מתכננים בפני כל קבוצת סף התמודדות לעשות – מהלך חזק על שחקן טוב מקבוצה חלשה שיכול לחזק אותה בנקודות שהיא צריכה. הם היו אמורים להיות הקבוצה שתעצור את השיקוץ.

אבל כל זה לא יקרה, מה שגורם לי להגיד בצורה יותר בוטה את מה שאני אומר כבר שנים.

תקצרו את הליגה.

תקצרו כבר את הליגה

תקצרו את הכושיליראב ראב ראב ראבק של הליגה!

למי שלא מכיר את הרפרנס:

וכעת, בואו ניגש לאקשן!

22:00 יוטה ג'אז (14-41) – אינדיאנה פייסרס (28-26):

שתי הקבוצות ניצלו מפגשים עם שתיים מהקבוצות החלשות במערב כדי לחזור לנצח אחרי הפסדים שקטעו מומנטום מצוין וכעת הפייסרס עומדים על 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, אומנם בחסות לוח משחקים נוח (נצחונות על אורלנדו, מיניסוטה ויוסטון) והג'אז עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלהם.

לפחות במשחק הזה היה נראה שאינדיאנה מוותרת על הניסיון לשלב את לוורט במה שהם עשו קודם לכן ויותר מאפשרת ללוורט להיות לוורט אם תרצו. 27 נקודות היו לגארד עם 20 זריקות ב-30 דקות, בערב שבו כל מטאטה ירה מול האין הגנה של יוסטון. ג'רמי לאמב הנשכח קלע 18 ב-7 מ-10 מהשדה ו-4 מ-5 משלוש, אינדיאנה הייתה שמחה לראות מספרים כאלה מדי ערב אבל אני מניח שהיא לא בונה על כך.

הפייסרס נמצאים כעת במקום ה-9 כאשר הם למעשה הבטיחו את מקומם בפלייאין אבל עדיין יש להם סיכוי לא רע בכלל להגיע גם לפלייאוף ישירות. שימו לב למה שקורה במזרח אחרי שלושת הגדולות. אטלנטה ובוסטון צמודות במקום ה-4, משחק אחריהן הניקס, חצי משחק בלבד אחרי המקום שמוביל ישירות לפלייאוף בו מצויים הניקס יש לנו את מיאמי, חצי משחק אחריהם שארלוט ומשחק אח"כ אינדיאנה.

אף אחת מהקבוצות הללו לא נמצאת בכושר מזהיר וכל קבוצה צריכה להאמין שהיא מסוגלת להגיע לפחות לפלייאוף אם לא למקום ה-4 שמבטיח יתרון ביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף, מנעד האפשרויות במזרח אם כן הוא מלהיב ומרתק.

אבל גם לג'אז יש מטרות משלהם, הם עדיין ממוקמים במקום ה-1 אבל ההאטה בקצב שלהם בחודש האחרון ומאזן החוץ הלא מחמיא (16-11 בלבד) פתח את המאבק שלו יכולות להיות משמעויות גדולות משצפו קודם לכן לאור האופן שבו הטבלה במערב מסתדרת, ולאור חזרת הקהל הצפויה למגרשים. הג'אז מובילים במשחק על פיניקס, ואל תפסלו גם את הקליפרס שנמצאים 2 משחקים אחריהם.

הלילה במשחק בית של הג'אז, הם אמורים לקחת את ה-W.

הימור: יוטה ב-8

2:00 דטרויט פיסטונס (39-16) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (35-20):

מפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה אבל איזה הבדל במצב רוח ביניהן.

אומנם שתי הקבוצות התרסקו בחודש האחרון הת'אנדר סופרים 9 הפסדים בעשרה משחקים, ו-8 הפסדים רצופים והפיסטונס 4 הפסדים בחמישה משחקים, שתיהן אגב למול לוח משחקים קשה, אבל בעוד קשה לזהות סיבות לתקווה בדטרויט, לאחר שיכולת פתיחת העונה של ג'רמי גרנט חזרה לקרקע המציאות באוקלהומה לא קשה למצוא כאלה.

למשל 43 הנקודות של דורט מול יוטה, למשל שיי גילג'ס אלכסנדר הנהדר שפצוע ולא אמור לשחק אבל הוא ללא ספק יכול להיות חלק משמעותי מהעתיד של הקבוצה הזאת. למשל באזלי שנראה ממש לא רע בתבוסה מול גולדן סטייט או למשל שלל בחירות הדראפט שאוקלהומה מחזיקה כרגע.

הלילה שתי הקבוצות יפגשו במשחק בין קבוצות שכבר סיימו את העונה, אפשר לקוות שזה ישחרר את הצעירים בשני הצדדים להראות לנו מה הם יודעים, לפחות בצד ההתקפי.

הימור: אוקלהומה ב-15

2:00 פילדלפיה 76'ס (17-38) – לוס אנג'לס קליפרס (18-39):

המשחק המרכזי של הלילה מגיע אלינו מעיר האחווה שם פילדלפיה תארח את הקליפרס, במשחק בין שתי קבוצות שעדיין יכולות לשאוף למקום הראשון באזורים שלהם.

דמיינו לעצמכם שזה יהיה גמר הליגה. נשמע דמיוני? אם ברוקלין לא מתחברת את מי אתם לוקחים על פני פילי? ואם דיוויס ו/או לברון לא 100% האם המערב לא פתוח לחלוטין בין יוטה, פיניקס, הלייקרס והקליפרס? מישהו באמת רוצה להמר נגד קוואי בתרחיש הזה למרות מה שקרה בעונה שעברה?

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במומנטום נהדר. הקליפרס עם 7 נצחונות רצופים כאשר מה שבולט לפחות לי הוא עד כמה רונדו זה בינגו. הגארד נראה כמי שלקח קשה את הכינוי "פלייאוף רונדו", אותו הוא מאוד לא אוהב, ומדד הפלוס מינוס של הקליפרס איתו על המגרש פנטסטי. כן, כמו שאנחנו יודעים על רונדו זה לא תמיד יהיו המספרים שלו, זה אפילו לא בהכרח יהיה מה שהוא יעשה על הפרקט. המנהיגות השקטה והניסיון שלו יכול להיות בדיוק מה שחסר לקליפרס בשנה שעברה.

פילי סופרת 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים כאשר הפציעה של אמביד נדמית כזכרון רחוק. קבוצת ההגנה הטובה בליגה, משחקת על שלוש מטרות שעלולות להיות סותרות או מתנגשות. הראשונה היא לסיים במקום הראשון במזרח, השנייה היא הרצון להגיע לפחות לגמר המזרח והשלישית היא הרצון של אמביד לזכות בתואר ה-MVP. אחרי הפציעה האחרונה שלו מרבית הפרשנים הספידו את הסיכוי שהוא יזכה בפרס, אבל אם פילי תסיים ראשונה במזרח, אמביד ישחק מעל 50 משחקים ודנבר תתדרדר נניח למקום ה-6 האם בטוח שיוקיץ' יקבל את זה על פניו? ואם זה לא אף אחד מהסנטרים הללו אז מי?

כל השיקולים והחישובים האלה יוותרו בצד הלילה, כפי שראינו במשחקים גדולים אחרים כמו המשחק הנהדר בין יוטה לפיניקס השבוע, צפו לאווירת פלייאוף, מאבקים נהדרים ורמת כדורסל יותר טובה ממה שהתרגלנו בשבועות האחרונים של העונה הסדירה.

הימור: פילי ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (33-21) – ניו אורלינס פליקנס (30-25):

למרות שהם פשוט לא מצליחים לחבר שום רצף של כדורסל סביר, ולמרות הבזבוז הפושע של 2 הנקודות הכי בטוחות בליגה, הפליקנס עדיין לא אמרו נואש על סיכוייהם להגיע לפלייאין והם למעשה הקבוצה האחרונה שנותרה להיאבק עליו מול ממפיס, גולדן סטייט והספרס. השתיים האחרונות נראות ממש ממש רע לאחרונה, וזה משאיר לפליקנס שמפגרים אחרי הספרס ב-2 משחקים בלבד הזדמנות מדהימה להגיע לפוסט סיזן למרות הכל.

כדי לעשות את זה הם יהיו חייבים לנצח הלילה את וושינגטון שמצידה סופרת 2 נצחונות רצופים, הישג נדיר בעונה מסוייטת. בראדלי ביל ממשיך להחזיק ממוצעים משוגעים (31 נקודות לערב) וראסל ווסטברוק ממשיך להיות טריפל דאבל מדי ערב, אבל הקבוצה הזאת היא חוסר תפקוד במיטבו ובעיקר המקום הכי גרוע לפתח בו צעירים שזה תיאורטית מה שוושינגטון הייתה צריכה לעשות עכשיו עם תומאס בריאנט רוי הצ'ימורה דני אבדיה ובמידה פחותה דיוויס ברטאנס.

דני אבדיה אומנם עדיין לא מצליח לפתח יציבות אבל בהסתכלות רחבה יותר אפשר לראות גרף שיפור על פני העונה שלו. אחרי ה-0 נקודות ו-10 דקות בלבד מול יוטה, הוא עלה מול סקרמנטו, פתח את המשחק נפלא וסיים עם 11 נקודות 4 ריבאונדים חטיפה וחסימה באחוזים נהדרים מהשדה.

הימור: ניו אורלינס ב-12

2:30 ברוקלין נטס (28-37) – שארלוט הורנטס (27-27):

אחרי שההתלהבות הראשונית מחוסר האנוכיות של הארדן והקסמים שעושה קיירי דאכה, עולה התחושה שאנחנו בעצם לא יודעים מה היא ברוקלין, וספק האם סטיב נאש בעצמו יודע.

כעת כשהארדן פצוע נמשך הרצף שבמסגרתו כמעט ולא ראינו את שלושת הגדולים של ברוקלין משחקים יחד דקות ממושכות. זה לא מפריע לברוקלין לנצח 7 מעשרת משחקיה האחרונים ולהישאר בתמונת המקום הראשון במזרח, אבל זה כן מעלה שאלות כבדות על רמת התיאום איתה יגיעו לפלייאוף. למזלם של הנטס, הסיבוב הראשון צפוי להיות סוג של משחקי הכנה לקראת מפגשי פלייאוף מאתגרים יותר, לדוגמא מפגש אפשר מול פילי לה ברוקלין הפסידה השבוע ללא דוראנט והארדן וגם ללא בלייק גריפין שגם תרומתו בפלייאוף היא כרגע בסימן שאלה גודל, ולאחר הפרישה של אולדרידג' אנחנו למעשה מקבלים את הנטס בתצורה שחשבנו שהיא תהיה. לא יותר ולא פחות.

לשארלוט יש ציפיות צנועות בהרבה והיא תקווה להשתחל לפלייאוף, למרות מכת פציעות מזעזעת למדי. כמעט כל החלטה שההורנטס לקחו בקיץ הייתה שנויה במחלוקת, ולאור היסטוריית ההחלטות הלא טובות שלהם קשה להאשים את הסקפטיים. אבל החוזים של טרי רוזייר וגורדון היוורד והבחירה בלמלו בול נראים כעת מצוין ולראשונה מזה זמן רב אפשר להצביע על אופטימיות מסויימת בנוגע לעתיד של שארלוט.

הימור: ברוקלין ב-15

2:30 טורונטו רפטורס (34-22) – אורלנדו מג'יק (37-18):

הרכבת לפלייאין עומדת לעזוב את התחנה ולהשאיר את טורונטו מתוסכלת על הרציף.

הרפטורס עם 4 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים והפסד מתסכל ליריבה הישירה על המקום – שיקאגו, מתקשה למצוא את עצמה התקפית באופן שיאפשר לה לייצר רצף נצחונות, ודומה שהפציעה של קייל לאורי, אותו הקבוצה לא השכילה להחליף בטרייד דד ליין, היא החותמת האחרונה על הכשלון שלה העונה, לו ניתן לתת הרבה הסברים טובים, אבל הוא עדיין כישלון.

עם זאת אף פעם אסור להספיד את הקנדים, וגם ללא לאורי וון וליט המושעה הם הצליחו להתעלות עם יכולת טובה של אנאנובי וואטנבה מהספסל כדי לנצח את הספרס במשחק חשוב מבחינת שתי הקבוצות. אבל בסופו של דבר אם טורונטו תתעלה זה יהיה בזכות פסקאל סיאקאם שלאחרונה נראה פשוט כמו סתם עוד שחקן, רחוק מאוד משחקן העתיד שהוא היה נראה כמוהו בשנתיים האחרונות.

הלילה לטורונטו תהיה הזדמנות לחבר לפחות שני נצחונות רצופים מול אורלנדו שלמרות סגל חלש בצורה מטורפת מצליחה מדי פעם להבליח עם נצחונת מפתיעים, כמו זה שהושג מול שותפתה לטרייד, שיקאגו בולס במשחקה האחרון.

הימור: טורונטו ב-10

3:00 שיקאגו בולס (32-22) – ממפיס גריזליס (26-27):

היית מצפה ששתי קבוצות שנלחמות על מקומן בפליאין יעמידו מאזן קצת יותר טוב ב-5 משחקיהן האחרונים אבל הבולס מגיעים למשחק הזה עם 4 הפסדים רצופים והגריזליס עם 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים שלהם.

בעוד לגריזליס יש נסיבות מקלות בדמות משחקים מול קבוצות במצב דומה לשלהן כמו אינדיאנה, הניקס ודאלאס, קשה להצדיק הפסדים לאורלנדו ומיניסוטה כפי שקרה לבולס בשבוע האחרון.

באופן כללי הבולס יחד עם ווץ' לא ממש מרשימים ולמרות מספרים טובים שלו ושל לווין הקבוצה פשוט לא מצליחה להתרומם, כאשר קובי וייט נדחק ממש למקום שולי ברוטציה וסאטרונסקי ומארקנן לא מצליחים להפוך להיות שחקנים שנותנים תרומה משמעותית לקבוצת פלייאוף. אם יש תקווה לבולס היא מגיעה אולי דווקא מהחלק הפחות זוהר של מהלכי הדד ליין שלהם – החתמתו של דניאל תייס. הבולס שכרגע נעדרים עומק באופן קיצוני, יכולים להינות משירותיו כשהוא עולה ומכניס אנרגיות אחרות למשחק. בהפסד לאורלנדו היו לו 16 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-27 דקות.

הגריזליס שרדו את פציעתו של מוראנט והם ראויים לכל המחמאות על המקום שבו הם נמצאים כרגע. על אף משחק פושר של מוראנט מול דאלאס הם כבר ספרו נצחון שני ברציפות, לפני ששלשה מטורפת של לוקה הכריעה את המשחק לטובת דאלאס וכעת הגריזליס ירצו לחזור למסלול הנצחונות, בקרב אירופאי מעניין מתחת לסלים בין וולנצ'יונס הסופר דופר יעיל לוו'צביץ'.

הימור: ממפיס ב-3

3:00 יוסטון רוקטס (41-14) – דנבר נאגטס (20-35):

מה שאני מרגיש וחושב לגבי הנאגטס כבר קראתם בפתיח, אבל החבורה של מייק מלון ממש ממש לא מתכוונת ללכת אל השקיעה והם הראו את זה בנצחון מאוד מרשים על מיאמי.

אז איך צפויה להיראות דנבר בתצורתה החדשה? יוקיץ' ימשיך להיות יוקיץ', אחת השאלות המעניינות היא האם נראה ממנו מספרים גדולים יותר או פחות. לכאורה כשהחשקן השני בטיבו בקבוצה נפצע הציפיה היא שהשחקן הראשון בטיבו יגדיל מספרים, ולו בגלל הגידול ב-USAGE, אבל במקרה הזה משחק הבין שניים ביניהם סיפק ליוקיץ' הרבה מאוד ממה שהוא עשה ולכן השאלה מורכבת יותר. מול מיאמי היו ליוקיץ' 17, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. טריפל דאבל נהדר אבל מבחינה התקפית תרומה פחותה מהרגלו.

לצידו מונטה מוריס וקמפאצו אמורים לקחת את מרבית הדקות והזריקות של מארי, וגורדון יכנס לתפקיד מוביל מהר יותר משחשבנו. אבל מי שבאמת יכריע האם דנבר יכולה לחזור ולתת פייט לגדולות של המערב או שהפציעה של מארי גמרה להם את העונה הוא מייקל פורטר ג'וניור. אחרי פתיחת עונה קשה, פורטר נראה פשוט נהדר כעת, עוד לפני הפציעה של מארי וכעת הוא יצטרך לעבור לתפקיד מוביל. מול מיאמי הוא נענה לאתגר בשמחה וקלע 25 עם 10 ריבאונדים.

אם דנבר תצליח לעבור את אחת מ-4 הגדולות של המערב זה יהיה בעיני סיפור ענק, מהגדולים של העונה.

ועל יוסטון, בהתאם למדיניות הטור, אני לא רוצה לדבר.

הימור: דנבר ב-12

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (42-14) – מיאמי היט (27-28):

לאותה מיאמי שהפסידה לדנבר ומתנדנדת בין מקום בפליי אין למקום בפלייאוף תהיה הזדמנות מושלמת להתאושש מ-2 הפסדים רצופים, במשחק מול מיניוסטה החלשה. טור הספיגות של מיניסוטה עומד על 141, 145, 117, 127, 130 ב-5 המשחקים האחרונים, כלומר הם אפילו לא ממש מנסים.

מול דנבר מי שהוביל את ההיט היה בם אדבויו עם 21 כאשר טרבור אריזה עלה בחמישיה והיה מצוין עם 3 מ-3 מחוץ לקשת, אבל ההיט צריכה הרבה הרבה יותר מטיילר הירו שקלע 2 מ-10, ובעיקר צירכה יותר מג'ימי באטלר. אחרי שני משחקים של 28 נקודות מוקדם יותר החודש, דומה שבאטלר מסתפק בתפקיד קטן יותר בהתקפה של ההיט, ובכושר הנוכחי של נאן והירו זה פשוט לא משהו שספולסטרה יכול להרשות לעצמו.

ואנצל את ההזדמנות להגיד שאני חושב שאם אדווארדס יקח את רוקי השנה זאת תהיה חרפה. שחקן שלא הראה שום יכולת לתרום לקבוצה שלו ביכולתה לנצח, בקבוצה מחורבנת שנותנת לו לזרוק 30 נקודות בערב לא צריך לקבל את התואר.

הימור: מיאמי ב-20

3:30 סן אנטוניו ספרס (27-26) – פורטלנד טרייל בלייזרס (23-31):

דווקא אחרי פתיחת עונה טובה הספרס החלו להתדרדר וכעת הם נמצאים בסכנה אמיתית לא להגיע אפילו לפלייאין. גם לפורטלנד יש הרבה על מה להילחם כשהם נאחזי םבמקום ה-6, מרחק משחק מדאלאס, אבל כשהם מסתכלים למעלה יכול להיות פרס גדול עבורם. הם נמצאים שני משחקים אחרי הלייקרס שעדיין חסרים את שני הכוכבים שלהם ובקונסטלציה מסוימת יכולים למצוא את עצמם בסיבוב הראשון מול דנבר נטולת מארי.

אבל עם כל התקוות הללו של שתי הקבוצות, שתיהן מגיעות למשחק הזה בכושר לא מזהיר. פורטלנד הפסידה 4 מ-5 משחקיה האחרונים, בחסות לו"ז קשה מאוד (חייבים לשים לב לזה כשמסתכלים על רצפים – ההפסדים היו מול הקליפרס, יוטה, מיאמי ובוסטון), והספרס הפסידו לטורונטו במשחקם האחרון אחרי 2 נצחונות רצופים, ממשיכים את הדפוס של חוסר יכולת לייצר רצפים משמעותיים לאורך העונה.

סיום מצוין של הספרס נתן להם נצחון גדול על פורטלנד במשחק הראשון בין השתיים בו למרקוס אולדרידג' שיחק 22 דקות וקלע 24 נקודות. הרבה מיים עברו בנהר מאז, והספרס יצטרכו איזון טוב בתרומה בנקודות בין הצעירים שלהם – ג'ונסון, מארי וווקר, והוותיקים – דרוזן שנותן עונת שיא, גיי ומילס.

פורטלנד קיבלה באותה משחק מלילארד, עוד מועמד שוליים ל-MVP, 35 נקודות אבל לפורטלנד יש בעיית עומק אמיתית ועדיין יש לה, והיא תנסה להמשיך ולברר מה היא יכולה לקבל מרודני הוד, קובינגטון וכרמלו אנתוני.

הימור: הספרס ב-3

4:30 דאלאס מאבריקס (24-30) – ניו יורק ניקס (27-29):

אחרי שוך פסטיבל סל הנצחון של דונצ'יץ' מצפה לו הלילה מאבק ישיר מול ג'וליוס ראנדל כאשר הניקס המדורגים 6 במזרח יפגשו את דאלאס המדורגת 7 במערב בעוד משחק בין שתי קבוצות להן המשחק קריטי במיוחד לאור מצבן בטבלת האזור שלהן.

שימו לב לכושר של הניקס בהגיעם למשחק הזה – 4 נצחונות רצופים יש לניקס ונראה שהם הסתגלו לחיים עם הפציעות של הגבוהים שלהם, ואחרי רצף משחקים רע מאוד הם בחזרה על המסלול. טאג' גיבסון הוא לא פתרון מושלם בסנטר, אבל כנראה טוב יותר ובודאי קשוח יותר מהאלטרנטיבות. בנצחון על הפליקנס הניקס קיבלו משחק נהדר מאלק בארקס שקלע 21, אבל בסופו של דבר זאת הקבוצה של רנדל והיא תלך רחוק ככל שהוא יקח אותה. מול הפליקנס הוא זרק 26 פעמים ושיחק 42 דקות בעוד אף שחקן אחר בניקס לא זרק יותר מ-14 או שיחק יותר מ-35 דקות.

המאבס קטעו רצף שני הפסדים רצופים עם סל הנצחון הנפלא של דונצ'יץ' שסיפק להם נצחון חשוב על ממפיס, במשחק שבו גם פורזינגס נראה טובע ם 21 אבל כנראה שזאת התקרה של מה שלדאלאס יש מימנו ובהינתן שאין להם שניים גדולים אלא אחד גדול ושחקן משלים, הסגל שלהם לא מספיק טוב למשהו מעבר לפלייאין או בקונסטלציה מסוימת סיבוב ראשון במערב, ואם הם לא יזהרו יתחילו עליהם דיבורים מגוון של בזבוז כשרון דורי בליגה, מקום בו אף פרנצ'ייז לא רוצה להיות.

הימור: הניקס ב-12

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. תודה על הפריוויו וההשקעה. אני חולק עלייך בכמה מישורים:
    1. לדנבר על אף האהדה לסגנון אין ולא היה מי שיתן הגנה על דיוויס אז לחשוב שעם מארי הם היו מאיימים על הלייקרס נראה לי הזוי. אם לפני שנה עוד היה סיכוי השנה אין מה לדבר.
    2. פציעות היו ויהיו בלי קשר לאורך הליגה, אולי עם קצת קשר…. הטעות פה היא של דנבר שמושיבה את מארי לכמה משחקים ואז מעלה אותו לא מספיק מוכן. תראה את השיקסה והגבה ותבין כנראה איך עושים זאת נכון. השחקן החשוב בקבוצה לא בשיא הכושר, תושיב אותו.
    3. מה כלכך טוב בהחלטה של שארלוט להחתים את גורדון מר זכוכית היוורד? את ההחתמה של בול אני עוד יכול לבלוע כי באמת היה מחזור גרוע, אבל לחשוב על היוורד כשחקן שיוביל אותך לאנשהו זה חלם. אם כבר מדברים על פציעות שוברות לב של היוורד הייתה קשה יותר.
    4. לגבי הרוקי אדוארדס, אני עוקב אחריו כל השנה,הבחור מוכשר ביותר ולרעתו הוא נפל לתוך חור שחור של קבוצה,עם סטארים פצועים בלי מאמן בלי הנהלה פאק אפילו בלי קהל ומסורת מה רצית שהוא יעשה? הבחור נותן את המקסימום כל משחק. לא נראה לי שזו תהיה חרפה אם יקבל את הפרס,מי עדיף הליברטון שמוביל את הקינגס שוב למקום אפל בגהינום המערבי? היחידי שמבחינתי מראה פוטנציאל השנה בקבוצה תחרותית ומסתמן ככישרון זה פריצארד מבוסטון.
    5. מסכן מי שצריך לסקר את טורונטו אורלנדו היום.

    1. גם אני חושב שצריך סבלנות עם פריצארד. הפוטנציאל קיים, הבעייה חוסר יציבות. הוא צריך לזרוק יותר בשביל הביטחון. הוא יכול להתפתח ליופי של פויינט וצריךלעבוד על המסירה כי זה עקב אכילס שלו.

    2. 2. כן, ברור, מארי נפצע כי אתה מבין הרבה יותר טוב מהצוות הרפואי של דנבר לגבי ניהול עומסים, לא כי שחקני נ.ב.א נפצעים כל הזמן. הלייקרס "מושיבים" את הכוכבים שלהם כי הם פצועים, לא כי הם לא בשיא הכושר. אגב דראמונד שרק הגיע נפצע, אז לא ברור לי מה הם עושים נכון לעומת דנבר.
      3. החוזה של היווארד מגוחך , אבל זו פאקינג שארלוט, זה לא ששחקנים עומדים בתור לשחק שם. גם כשהוא אחרי השיא מדובר בשחקן של 20 נקודות למשחק, והעונה הוא גם קלע ב 41.5% לשלוש. ככה שבסך הכל בטווח הקצר המטרה של שארלוט (לבנות קבוצה טובה סביב למלו) הושגה. לגבי למלו – אתה מבין שאתה "בולע" את מי שהיה רוקי העונה עד שהוא סיים אותה, כן?

    3. אני מסכים עם כל מילה למעט הפציעות.

      מורי נפצע כי חרא פשוט קורה אין דום קשר לעומס נחת לא טוב סה יכל לקרות גם באימון או בחופשת הקיץ.
      לברון נפצע כי נחתו לו על הרגל לא קשור לעומס בכלל.
      חיץ מזה הוא יודע שהוא ודיוויס יכולים לעלות הילוך שיחזרו. זה לא צמד כוכבים שיש לקבוצות אחרות

      לאדוארדס אין איקיו ולא יהיה לו השאלה זה איזה סקורר יהיה ואיפה יצליח. אני חושב שהתקרה שלו היא לגמרי אולדיפו.
      זה שהוא שם מספרים יפים לא אומר שהוא יצליח עונה שנייה יותר וכו. הוא מסוג השחדנים שעלולים להיות טיירי אוונס 2 או דיון וויטרס גם למרות שזה נראה מאד מופרך כרגע.
      לצערו הוא גם נפל במקום חרא

  2. תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
    .
    בשנה נורמלית עוד אפשר להתווכח, אבל בשנה מקוצרת כזו, עם שחקנים שיוצרים מהרוסטר בגלל קורונה, משחקים דחויים שמעמיסים עוד יותר על הלו"ז הצפוף ממילא, אין שום ויכוח, וה-72 משחקים האלה מתבררים כאוברקיל מוחלט. בדיעבד 60 משחקים היו מספיקים לגמרי. סילבר וחבר מרעיו מקבלים אצלי את כל המחמאות על הבועה בשנה שעברה, ואת כל שריקות הבוז על העונה הזו. צריך לראות מה קורה בעונה הבאה כי אם החרא הזה ימשיך, עם מוטציות למיניהן, יצטרכו לקצר אותה לדעתי.
    .
    משחק חשוב, הלילה מול פורטלנד, נראה לי שנפסיד אותו, וחבל.

  3. תודה דור על השקעה לא מובנת מאליה.
    קליפרס פילי יהיה משחק חזק.
    חבל על מארי ובכלל על דנבר, אבל אפשר לפצות אותם על העונה (הלא גמורה עדיין) בהענקת mvp מוצדק ליוקיץ׳.
    עכשיו זה הזמן של גורדון להעלות הילוך.

  4. מבחינה ספוטיבית כל קבוצה צריכה לשחק נגד האחרות פעם בבית ופעם בחוץ. מה שיסתכם ב 58 מחזורים. אבל השיקול העיקרי הוא הדפסת כסף. גם כשהליגה התחילה עם 12 (?) קבוצות, היו 72 משחקים בשנה.
    דבר נוסף, צריך לבטל את הקישקוש חסר החשיבות של מזרח/מערב, ולעשות טבלה אחת, כאשר מקום 1 ישחק בפלייאוף נגד מקום 16 וכיו"ב. הרי הקבוצות בלאו הכי משחקות נגד קבוצות בלי קשר לקונפרנסים. וכאן אף אחד לא מפסיד כסף.

  5. תודה על הפריוויו. ווש חייבים לנצח כדי להפעיל לחץ על שיקאגו. בינתיים הכל פועל לפי התכנית הגדולה. ברוקלין מקום 2, ווש מדיחים את פילי…
    .
    לגבי קיצור הליגה – אנשים כאן מתעלמים ממסורת. כנ״ל לגבי הקונפרנסים. חלק מחוויית האנ בי איי – בשונה מליגות אחרות – זה הרצף. כל ערב משחקים, תמיד יש מה לראות. הבן שלי ב-י״ב לא החמיץ משחק של וושינגטון (מסכן, הוא לפני גיוס אז אולי הפטריוטיות חיברה אותו לאבדיה) וכשאין משחק שלהם אז הוא עם הקליפרס. בשבוע של האולסטאר הוא טיפס על הקירות. והוא בכלל אוהד כדורגל. גם אנחנו מכורים לאקשן על בסיס יומי. זה הקטע של האנ בי איי. קיצור וריווח הליגה ישנה את המהות.
    משחק האולסטאר במתכונת החדשה די טיפשי. מיצה את עצמו אחרי פעמיים. חסר כל תוחלת. תארו לכם השנה מזרח-מערב (אפילו עם הפציעות). היה הרבה יותר מעניין.
    .
    לגבי הקונפרנסים – זה עניין של מסורת, מחבר את ההווה לעבר, מפזר קצת את הליגה שגם ככה מתכנסת לשווקים הגדולים. השנה למשל השלוש החזקות במזרח לא נופלות מהמערב.
    .
    לגבי הפציעות – השינוי לדעתי צריך לבוא בדמות של הרחבת הסגלים ומיסוד המנוחות לכוכבים. אפילו שייתנו לוח מנוחות מראש, כל חודש למשל. תראו את ריאל מדריד בכדורגל – סגל ענק ועמוק – ועדיין הרבה פציעות של שחקני מפתח. אף אחד לא בוכה או מחפש תירוצים.

  6. ההתקפה של הפייסרס זה אחד הדברים הכי עלובים שיצא לי לראות העונה. שום תרגילים, שום יצירתיות, פשוט שחקן שהולך וזורק שלשה מול יד בפרצוף. קבוצה לא מאומנת בצורה די ברורה

  7. Jabari Parker will try to revitalize his career in Boston.
    .
    The 26-year-old forward, who was released by the Sacramento Kings on March 25, has agreed to a two-year deal with the Celtics, according to Shams Charania of Stadium and The Athletic on Friday.
    .
    Parker, the No. 2 overall pick by the Milwaukee Bucks in 2014, had a strong start to his career, but things slowed down once he joined the Kings in February 2020. The team utilized his player option to keep him around for 2020-21, but he rarely made it onto the court.

  8. ווש 20:2 מהשלוש ראס וביל משחקים כמו ילדים בני 14 אפס מחשבה במשחק. כואב בעיניים לראות את הקבוצה הזאת 😬😬😬😬😬🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

      1. והסלטיקס הפסידו גם להם….
        וראס באמת שחקן סופר דופר, אבל יש לו פה מלאן הייטרים, חלק בגלל דני.

        1. ראס גופה דוק משחק טוב אחד גם לונזו בול יכול לתת, כל הטריפל דאבל שלו והקבוצה מקום 12 במזפח עם 40% הצלחה.

      1. יש רק אחד כזה בליגה שמשחק בפנים עם כח ואותו הם יכולים לראות רק בגמר
        יוקיץ' ודיוויס הם שחקני פינס ולא שחקני כח
        יש להם ספסל מצוין

        1. יוקיץ סנטר התקפי עם כל הסקילס הקיימים כח הוא מנצל מצויין את המסה שלו בהתקפה ולא מעט לוקח שחקנים לפוסט ואז מוציא מסירה נפלאה מאלבו.
          ,אין לקליפרס מישהו שבכלל ידגדג אותו ביכולת שלו היום, הוא אוכל ושוטה את איבקה לארוחת בוקר, דיוויס גם יחגוג נגדם.
          .
          לצערי למרות עונת MVP של אמביד פילי לגמר לא יגיעו אין להם מה לחפש מול ברוקלין בסדרה של הטוב מ7 בטח אם יגיעו בסגל מלא, אמביד יצטרך לתת כל לילה 40+ נקודות ושאר השחקנים יצטרכו לקלוע את השלושות פלוס הגנה עילאית, סדרה של הטוב מ7 אין להם צ’אנס

        1. אתה לוקח בחשבון שטוביאס האריס, סת קרי ודוויט האוורד לא שיחקו?
          שני שחקנים חמישייה ושחקן ספסל חשוב

  9. אהההההההההההההההההההההההההההה?
    אכושיליראבק? דני חריינג' בעט במו וואגנר לקיביני בשביל להחתים את ג'באבא פארקר?
    איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף, נו טוף נראה מה הוא יתן לפני שתהיה ביקורת.
    כל הפציעים היו על הגריל, IT, בוגי וג'בארי, בסוף נבחר הפציע ג'בר.

    1. היו צריכים להטריד אותו, אז כן אני מסכים אתך למרות שלא רואה מי יתן לו 14 וחצי בשנה הבאה חוץ מניו אורלינס.
      כבר הבננו שהוא לא זה…..
      מדהים איך בחרו בו ובפולץ לפני טייטום ומיטצל, אם אני לא טועה….

    1. כן
      נצחו על הקשקש. מסכן פופ, סה"כ עשה שנה טובה עם כלום ושונדפר אבל בסוף יהיה בפלי-אין, אולי…

    1. איזו קפיצה הוא עשה השנה, לא ייאמן, מגיע לו השחקן המשתפר של העונה. הוא בתחרות עם גיילן בראון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט