מעורב הופס: לגולשים שקוראים רק כותרות: איירוד אינו 'בעל 5% של הוולבס. הוא בעל 50%! / מנחם לס

1.אני קורע את התחת לעשות 'מעורב', ומקבל תגובות מזלזלות מגולשים שקוראים רק את הכותרת!

אתמול הכנסתי 'מעורב' בו הכותרת הראשית והסיפור הראשי היו על אלכס רודריגז – 'איירוד' השנוא על רוב אוהדי היאנקיז – CHERATER ידוע, משתמש בסטרואידים שהושעה מהליגה, שחקן/אדם שהוא BUSH-LEAGUE,ואחד מבני הזונה הגדולים ביותר שזכיתי לחוות בשנותי כאן , שקנה את הוולבס. עוד מכה בליגה.

כמה וכמה מגיבים הגיבו בסגנון "עזוב…איזה קנה? בוודאי בעל הוולבס כמו שלברון הוא בעל ליברפול…בוודאי השקיע כמה מיליונים והוא בעל ב-5%…"

אז אני מבקש: אם אתם לא קוראים, אז אל תגיבו. איירוד ובעל E-COMMERCE קנו את הקבוצה. חצי-חצי. כל אחד 50%. כיצד איירוד מצליח להשקיע חצי מ-1.5 מיליארד? את הסידור הכספי אני לא יודע. כל מה שאני יודע זה שהוא יהיה בעל הקבוצה ב-50%, וכבר הודיע היום שהוא "מתכונן לשנות את כל פני הקבוצה".

2. אם הסלטיקס מנצחת הערב את הבלייזרס, אני מוכן להצהיר שהמשבר עבר, והיא עלתה על המסלול הנכון (זה יהיה נצחונה הרביעי הרצוף. ברגע זה היא מפגרת 60-67)

3. הייתכן שטורונטו מתחרה עם אורלנדו על תואר 'הקבוצה העלובה ביותר במזרח' (אם לא הוולבס והרוקטס, אז בכל הליגה!)?

אטלנטה הופיעה הערב בטמפה-ביי נגד טורונטו ללא טריי יאנג, דנילו גלינרי, ג'ון קולינס, ד'אנדרה האנטר, טוני סנל, וקאם רדיש, וניצחו בחוץ את טורונטו שהייתה אלופה רק לפני שתי עונות 108-103 (בוגדנוביץ' שוב השחקן של הערב). היי, השחקנים שלא שיחקו קורעים את הקבוצה שניצחה על 20 הפרש

עצוב מה שקרה לטורונטו.

4. הת'אנדר החתימו את גבריאל דק (???מאיזה קיבוץ?) על 14.5 מיל. לארבע שנים (???????)

\אין לי מושג מי הוא.

מעולם לא שמעתי את שמו.

הלכתי לגוגל. לבן ארגנטינאי, 2.03 מ'. שיחק עבור ארגנטינה באולימפיאדת 2016. שלוש עונות אחרונות בריאל מדריד. בעונה האחרונה הוא קלע 9.7, 3.8 קרשים. 52% מהפרקט.

שתי עונות לפני הוא קלע 18.9 עם 5.2 קרשים עבור סן-לורנזו מהליגה הארגנטינאית.

זהו? על שחקן כזה הת'אנדר משלמת 3.5 מיל ל-4 שנים? מהפיינל פור בלבד אני מוציא 10 שחקניחם כמוהו.

לך תדע, מל.

5. חמשת הדאנקים הטובים ביותר של העונה

1.מיילס ברידג'ס על קלינט קפלה

2. אנטוני אדוורדס נגד Yuta Watanabe

3. באם אדאביו נגד דומנטס סבוניס

4. טרי רוזייר נגד קווין דוראנט

5. ראסל ווסטברוק נגד ביסמרק ביומבו

6. אין שחקן ב-NBA עם ה-TRICK SHOTS של לוקה!!!

7. ג'ו ג'ונסון בן ה-39 והבאקס ב'מגעים'

מילווקי באקס מאמינה שהיא יכולה להשתמש בג'ו ג'ונסון – שמאז נעלם מהכותרות הוא מתאמן ומחכה לצלצול ממישהו. הצלצול הגיע (https://hoopshype.com/2021/04/13/joe-johnson-nba-comeback-milwaukee-bucks/) והמגעים הגיעו לשלב של הזמנה לעיר הגבינה. ג'ונסון בן ה-39 לא שיחק ב-NBA מאז 2018 אבל שיחק, וכיכב, ב-BIG3 וכאלה.

8. לוקה (ומרק קיובן) לא מבין את רעיון ה-PLAY-IN TOURNAMENT

אילו הליגה הסתיימה היום, דאלאס מבריקס הייתה צריכה להצליח ב-PLAY-IN TOURNAMENT כדי לעשות את הפלייאוף. לוקה לא מבין את כל הרעיון:

“I don’t understand the idea of the play-in,” Doncic said, per ESPN’s Tim row and you’re out of the playoffs. I don’t see the point of thaMacMahon. “You play 72 games to get in the playoffs, then maybe you lose two in a row and you’re out of the playoffs. I don’t see the point of that

מרק קיובן, בעל הקבוצה, הוסיף:

The worst part of this approach is it doubles the stress of the compressed schedule,” Cuban went on. “Rather than playing for a playoff spot and being able to rest players as the standings become clearer, teams have to approach every game as a playoff game to either get into or stay in the top 6 since the consequences, as Luka said, are enormous. So players are playing more games and more minutes in fewer days.”

9. ליגה בניגוד לכל חוקי הפיזיולוגיה, הפסיכולוגיה, וההיגיון: אתה לא יכול לשחק בחוץ 4 משחקים ב-5 ימים כולל טיסות!

אמש הבולס שיחקה משחק חמישי במסע חוץ של 4 משחקים. כל הסיפור חייב להסתיים ב-5 ימים. הליגה עושה יותר כסף על חשבון בריאות השחקנים. ברבע הרביעי של הבולס נגד הגריזליס מי שראה את ההבעות בפניו של זאק לווין היה משוכנע כמוני שהתוצאה כבר לא חשובה לו. ב-6 הדקות האחרונות כל מה שהוא רצה היה לשמוע את שריקת הסיום, למהר למקלחת, ואז למיטה כי חייבים להתעורר ב-6 לטיסה של 7:40 בבוקר. הבולס הפסידו 101-99. למשחק לא היה כל טעם ספורטיבי והוא לא לימד מאומה על שתי הקבוצות, או על השחקנים.

אבל לקבוצה המנצחת של W ולמפסידה זה L.. בסיום העונה בשל נחשב לניצחון לממפיס והפסד לשיקגו . בחישובים לפלייאוף לאף אחד לא משנה 4 משחקים ב-5 ימים בחוץ, או 4 משחקים ב-8 ימים בבית.

10. ג'מאל מוריי סיים את העונה עם ACL ךברך השמאלית

עכשיו הקטע שהכנסתי אתמול על הקשרים בין אוסטין ריברס והדנבר נאגטס תפס תאוצה רצינית.

11. סימונס מגחך כשהוא נשאל על הדו-קרב נגד הנטס

אחרי הנצחון על דאלאס, ביל סימונס נשאל כיצד הסיקסרס מתכוננת לשחק נגד הנטס, עם שלושת הסופר-סטארים שלה, ועוד שני כוכבי NBA. הוא ענה, "הנטס?? הקבוצה היחידה שאנחנו עוקבים אחריה היא הלייקרס. היא היחידה המעניינת אותנו…" (https://twitter.com/rich_hofmann/status/1381800209919934469)

(הוא עוד ישלם ביוקר על מה שאמר)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. מנחם איירוד יהיה בפרונט בדיוק כמו דרק גטר, הוא לא יכול לקנות 50% מהקבוצה גם אם הוא רוצה, לא צריך להמציא דברים לא כתוב בשום מקום שהוא קנה 50% אחוז.
    .
    אני לא צפיתי היום במשחקים, אבל בוסטון קבוצה עם תקרה ברורה מאוד בטח עם החוזה של קמבה והמחסור בגבוהיים.
    .
    לוקה מדהים אין ספק

  2. בן סימונס צריך ללמוד לכבד אחרים. לא בטוח שהוא רוצה לתת אקסטרא תחמושת להארדן וקיירי (לא יודע אם כאלה דברים משפיעים על דוראנט, והוא תמיד בפורמה…).
    תודה על המעורב

    1. זה מה שסימונס אמר:
      Ben Simmons: "We're going for the past champs, the Lakers. They were the ones who won a championship, so you got to give the respect to them. Obviously Brooklyn has a lot of talent. But at the end of the day, there's only one ball and you gotta play defense too."
      הפרשנות של מנחם קצת סלקטיבית

  3. תודה מנחם.
    דק שיחק העונה בריאל והרבה בזכותו הם נכנסו להצלבה. למעשה הוא שבר את השיא של שחקן תחת ידיו של לאסו עם 38.49 דק'. לאסו ידוע כמאמן שמקפיד מאוד על רוטציה רחבה בלי לתת לשחקנים כל כך הרבה זמן..
    .
    בוסטון נראית בסדר רק בזכות טייטום שקולע בצרורות. לא יודע כמה זה יספיק לפלייאוף.
    .
    הליגה חייבת להאריך את תקופת העונה כדי לתת יותר מנוחה לשחקנים. העומסים שוברים את הכוכבים. או לכל הפחות לקצר משחקים. זה לא נורמלי לשחק כל כך הרבה בלי שיש מנוחות בין לבין.
    .
    לוקה וקיובן צודקים. לא פייר שקבוצה שדשדשה כל העונה (כמו שיקגו ואינדיאנה) יקבלו הזדמנות להיכנס על חשבון שהקריבה את כל כולה כדי להיכנס לתמונת הפלייאוף.

  4. בן סימונס אמר את זה כי הוא עובד של התאגיד תמיד לפרגן לבוס קודם כל.
    הלילה הנטס רק עם דוראנט אז אני בטוח שנקרצף אותם הם גם באים מבק טו בק.
    מפגש מול סגל מלא יהיה כנראה רק בפלייאוף ושם הולכים לנגב את סימונס קשה קשה

  5. תודה מנחם מעורב מעולה
    לפי מיטב זכרוני גם בעונה המקוצרת של 2012 היו לא מעט פציעות עם השלכות על המשך העונה (גם אז הייתה שנה אולימפית ורוב הסגל נפצע בעונה העוקבת)
    זה היה טיפשי מאוד מצד הליגה להתחיל מאוחר ולדחוס 72 משחקים
    שחקן כמו דוויס בקושי שיחק עונה מלאה בכל הקריירה שלו לא יכול לעמוד בעומס גדול
    למארי הייתה עונה עמוקה
    אמביד
    אפילו בהמה כמו לברון נפצע והושבת לתקופה ארוכה

    1. הגיעו להסכם עם ארגון השחקנים, לא הכריחו אף אחד. בכלל אין כמעט ליגות בהן לשחקנים יש כוח ומיוצגים ככה אז להאשים את הליגה זה לא לעניין

    2. אותי מעניין אם באמת נעשתה בדיקה רצינית ואכן יש יותר פציעות העונה מבעונה רגילה (בניקוי העדרויות קורונה). אני לא משוכנע שזה המצב.

  6. תודה מנחם.
    גם לא משתגע על הפליי-אין. בעיקר כשכוכבים יכולים להפסיד כמה משחקים בשביל פציעה – אז להפסיד את כל העונה כי הכוכב שלך מושבת לכמה משחקים? לא הגיוני.
    גם תחושת ה"ישחקו הנערים לפנינו" כש-4 קבוצות שכולם מעריכים שאין להן סיכוי לעבור את השלב הבא נכנסות למוד על הזכות להיות טרף למובילות האיזור.
    עוד דבר זה שנכנסים פתאום שיקולים נוספים – נגיד שנכנסת לפלייאוף אבל בסוף העונה את מחליט שעדיף לך לא לפגוש את המדורגת ראשונה – אתה יכול להפסיד ולרדת ללוטרי. מבחינת המאזנים – דאלאס, מקום 7 במערב, יכולה להחליט שיותר מתאים לה בחירת דראפט. היא מקום 20 בליגה (מאזן יותר טוב מכל קבוצות המזרח, למעט 3). החלטה להפסיד את שני המשחקים זה טאנקינג מטורף של 6 מקומות בדראפט – עם סיכוי לאפילו יותר כי נכנסת ללוטרי. יש מספיק שיקולים כאלה בספורט, של להפסיד משחק כדי להשיג יריבה יותר ראויה… לא צריך להוסיף אופציית "בייל-אאוט" רגע לפני הפלייאוף.
    *
    זה יכול כמובן ליצור סיפור הפוך, על מדורגת 10 שנכנסה פתאום לפלייאוף ואז הלכה רחוק – אבל נראה לי שהמחיר הקבוע יהיה יותר גבוה ולא יצדיק את סיפורי הסינדרלה של פעם בכמה שנים.

  7. דוקא הפליי אין רעיון נחמד. שנה שעברה היה נחמד לראות לפחות במערב.
    לשחק כל העונה ואז להפסיד 4 משחקים ולעוף זה יותר הגיוני?
    המטרה ליצור עניין גם בשלבים האחרונים של הליגה וגם הפליי אין עצמו

    1. בעונה שעברה זה לא היה פייר כלפי ממפיס אבל בעונה שעברה זה היה חריג.
      .
      כן. זה יותר הגיוני מאשר שתיים ואז אתה מחוץ לפלייאוף.
      .
      לדעתי רק אם ההפרש באמת קרוב יש לעשות פלייאין

      1. אם דאלאס (לדוגמא) ינצחו את יוטה 4 פעמים ויעברו סיבוב זה כן פייר? לדעתי פורטלנד היתה בכושר טוב יותר ועלתה לפלייאוף בצדק, מה שגם הוסיף עניין בסיסוס הראשון – כמובן שגם בגלל האמירות של בארקלי.

          1. בעיני פייר אומר שהחוקים ברורים וידועים מראש. פוטבול זה פייר בדיוק כמו שהצ'אמפיונס ליג עם חוק שערי חוץ זה פייר בדיוק כמו שה NBA זה פייר עם או בלי פיי אין. המטרה העיקרית היא שהמשחקים יהיו מעניינים.
            אפשר לטעון שבסוף הליגה, זו שניצחה יותר משחקים זה הכי פייר, לא?

            1. כמובן אבל שאם ההקשר הוא בגלל הצפיפות, צריך לקצר את הליגה כמו שרשם ג'ון, מה שגורם ליותר פציעות ספציפית לשנה הנוכחית, אז יש בזה צדק. התכוונתי שבאופן עקרוני זה מוסיף עניין ולכן רעיון טוב

            2. יצאתי מתנשא אז מתנצל, אוקיי הבנתי אותך, יש טרייד-אוף של עניין ושל "פייריות" אז לדעתי הפליי-אין לא מצדיק את העניין שכביכול נוסף ע"ח הפורמט הישן.

            3. לא צריך להתווכח כי אבג צודק
              הפליי-אין בעצם אמור להכניס עניין כשאף קבוצה לא תזרוק בסוף העונה הרגילה מה שישפיע ישירות גם על המאבקים והסדר
              גם אצל הקבוצות החזקות.

              זה שייך לדיון הקודם של מנחם וזוהי עוד החלטה ששייכת למדיניות של הנבא.
              רעיון הפליי-אין בעצם נותן גלגל הצלה לקבוצות בלי הווה וכנראה שגם בלי עתיד (ובחירת דראפט גבוהה)
              סיכוי לעוף בסיבוב הראשון בפלייאוף.

    2. העניין הוא שבNBA העונה מאוד ארוכה.
      פורמטים דוגמת פיינל-פור מסיימים יפה עונה של 20-30 משחקים. אחרי 82 משחקים לסיים עונה בגלל הפסד אחד? זה נורא. וזה לא דומה לסדרת הטוב מ5 או מ7.

  8. 2. הסלטיקס בהחלט במגמת שיפור במיוחד בהגנה אבל צריך לקחת בחשבון שהם סוף סוף בריאים והאחרות אוכלות פציעות קשות. עדיין הזדמנויות יש לקחת. טייטום מעלה הילוך ואגרסיביות בהתקפה וזה כלי נשק חשוב. השינוי הגדול זה גם החזרה של סמארט וגם ההשתלבות של רוברט ווילאמס.
    .
    3. הרפטורס פצועים באופן מחריד כל העונה. מה שמדהים הוא שיש להם נט רייטינג חיובי (לפחות עד לפני כמה משחקים). הם הביסו לא מעט קבוצות השנה והפסידו לא מעט משחקים צמודים. השילוב של מאלקיי פלין מצויין. כפי שטענתי תמיד מדובר על בולר אמיתי שבשל בגילו לקחת את המושכות. או בחמישייה או כרכז ראשון מהספסל. הכל עניין של הזדמנויות בליגה. סיאקום לצערי בעונה בעייתית עם המון חוסר יציבות. ישנם ימים שהוא מטורף ויש ימים שהוא ישן ולא פוגע בכלום
    .
    4. הת'נדר מנצלים את החריש העמוק שעשו בכדורסל הבינלאומי. ההצלחה של פאקו בדנבר מחזקת את הרעיון שאפשר לקחת שחקני יורוליג בכל גיל (בן 26) ולשלבם כרול פליירס טובים. היכולת של הקבוצה הזאת להתנהל באופן כה פתוח מרשימה. הטובים משחקים לא משנה מה ומי שפוגע באותו משחק מקבל הזדמניות. ראינו התפוצציות של מלדון, פוקושבסקי והלילה של לו דורט. ללא הכוכב היחיד שלהם הם משחקים כדורסל חיובי ומנצחים קצת על הדרך. יש להם 3 בחירות השנה. הבחירה שלהם שתהיה בין 1-6, הבחירה של מיאמי שכרגע נראית סביב ה-17 ועוד בחירת סיבוב שני של מינסוטה שככל הנראה תיפול על 31. זה מספיק כדי לסחור בהם או לבחור שחקנים איכותיים (הטופ 5 חזק השנה)
    .
    7. ג'ו ג'ונסון כבר הוחתם לכל מני הרפתקאות בשנים האחרונות, זה בעיקר גימיק.
    .
    8. ההקשר של דבריהם הוא בעונת קורונה כה צפופה. הפלייאין הוא רעיון מצויין כשלעצמו. אני לא הייתי מרחיב אותו למקום 7-10. משאירו ככרטיס אחד לפליאוף בין מקום 8 ל-9 אבל סדרה בת 3 משחקים. אבל השנה הצפיפות בלו"ז בלתי נסבלת
    .
    10. כל כך חבל על ג'מאל. דנבר הצליחה להעמיד חמישייה מפחידה שניצחה 8 ברצף עד שג'מאל ישב במשחק ההתמוטטות מול הסלטיקס. וכעת הוא גמור לעונה זו ולא בטוח שיחזור ב-100 לפלייאוף הבא. זה הלוקסוס להביא גארד בכיר מהספסל. קמפזו ומונטה מוריס הם נחמדים אבל בסדרת פלייאוף זה בעייתי במיוחד בקבוצה שחסר בה גארדים יוצרים. אטלנטה זו דוגמא לקבוצה שמילאה את הסגל בגארדים יוצרים (טריי, לו וויל, בודגן, כריס דאן וגודווין. גם אם שלושה פצועים יש מי שיכנס וייתן תפוקה. זו ליגה של גארדים ווינגים יווצרים.

    1. לגבי הסלטיקס, בהחלט יש שיפור אבל חוץ מדנבר/מארי אני לא חושב שניצחנו לאחרונה קבוצות שסובלות מפציעות יותר מידי. ואנחנו עוד לא בריאים – פורנייה עדיין חסר.

      הרפטורס יוציעו בחירת דראפט גבוה השנה – כנראה שווה עונת טנקינג. הכל לטובה.

      כל מילה לגבי ג'מאל.

  9. אם מישהו חושב לצבע העור של א-רוד אין משקל בריכישה שיחשוב שוב. היום יש בדיוק בעלים אחד ממצוע אפרו אמריקאי – גורדן. וכאן מדובר במינסוטה. חלוקת הכסף במימון וובבעלות הוא אחד הדברים שברך כלל לא יוצאים או יוצאים רק כעבור זמן. להזכירכם עד היום חלוקת הבעלות בג"ס לא ברורה. מה שכן ברור זה שחלק מסכום הרכישה ניתן כהלואה על ידי הליגה ושבכל קבוצת רכישה יש מספר משקיעים קטנים שלכל אחד יש כמה אחוזים. השמות שלהם יוצאים באיזה שהוא שלב אבל לא האחוזים.

    1. אשמח להסבר מה המשקל של צבע העור של רודריגז ברכישה בדיוק?
      השליטה של הליגה על מי רוכש קבוצות מאוד מוגבלת.
      מה יש לליגה לתת הלוואה לקונה של קבוצה? מתי זה אי פעם קרה שהליגה נתנה למישהו הלוואה בשביל לקנות את אחת הקבוצות בה?

      1. יש הרבה ביקורת על חוסר גיוון בקרב בעלי הקבוצות. רובם ככולם לבנים בליגה ש מעל ל 80 אחוז מהשחקנים ממוצע אפרו אמריקאי. לליגה יש ענין בגיוון. לליגה יש שליטה לא מועטה לגבי זהות הבעלים החדש. היא יכולה לחסום מכירה כשהיא לא רוצה בבעלים מסויים וגם לכפות מכירה כמו במקרה של הקליפרס ודונלד סטרלינג. עד כמה היא מתערבת בפועל לא ברור אבל ככל שזה נוגע למימון, כשיש לליגה ענין בבעלים מסויים היא עוזרת. אני יודע שכשג"ס נרכשה הליגה נתנה הלואה של 100 מיליון (מתוך 450) לבעלים החדשים.

        1. יש לך איזה מקור להלוואה המדוברת הנ"ל? בזמנו האינטרס של הליגה היה כביכול שהווריירס ימכרו לאליסון שהיה ביחסים חיוביים עם סטרן.
          לליגה היה מאוד קשה לכפות על סטרלינג למכור, זה לחלוטין לא היה עניין פשוט של מה בכך. אפילו כרגע יש לא מעט בעלים שהליגה בעקרון תהיה שמחה להפטר מהם אבל אינה יכולה כי דרוש משהו ממש קיצוני בשביל לכפות על בעלים למכור.
          זה נחמד שיש ביקורת על חוסר הגיוון של הבעלים בליגה אבל מתי הייתה פעם אחרונה שהליגה חסמה מכירה כי הקונים לא היו מגוונים מספיק?

        2. יש רק בעיה אחת עם התיאוריה שלך רן. בניגוד למה שנטען פה, אלכס רודריגז הוא לא שחור, ובשום אופן לא אפרו-אמריקאי. הוא לטיני שמוצאו מהרפובליקה הדומיניקנית.

            1. לאף אחד מהם לא מתייחסים כשחור

  10. בס"ד
    תודה רבה.
    לגבי טורונטו, באמת המון פצועים, אבל גם יותר מדי חוסר יציבות.
    לגבי הסלטיקס, לא נראה לי שיעברו סיבוב בפלייאוף, למרות שיש כישרון.
    מארי, כואב הלב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט