שישה משחקים בערב יום הזכרון/ שחר צקוטאי

עם רדת החשכה אנחנו נתאסף כולנו לזכר הנופלים במלחמות ישראל ובפיגועי הטרור. בשעת הצפירה נרכין ראש, נכאב ונודה לאלו שמסרו את נפשם וגופם למען עם ישראל וארץ ישראל. במותם ציוו לנו את החיים.
הקדימון היום יהיה מתומצת במיוחד.

מינסוטה (40-14) – ברוקלין (17-36): 23:00

הנטס מגיעים למשחק בסגל חסר, בלי קיירי אירווינג, ג'יימס הארדן ולמרקוס אולדריג'. מי שכן מגיע זה קווין דוראנט שחוזר בהדרגה מהפציעה וצפוי לתת משחק גדול הערב נגד קבוצת הגנה חלשה, גם אם ברוקלין שלו תעלה בהרכב חסר. הפציעות עשויות להיות הזדמנות לשחקנים כמו ברוס בראון וניק קלאקסטון שיתרמו בהגנה של הקבוצה מהמזרח.

במינסוטה יש גרף שיפור בולט אצל כריס פינץ', שמורגש בעיקר אצל אנטוני אדוארדס הרוקי. הם הצליחו לנצח את הבולס בלילה הקודם וקבוצת התקפה מספיק טובה בשביל לתפוס יום מול כל אחת מ-30 קבוצות הנ.ב.א, אבל הנטס, גם בלי הארדן וקיירי, יכולה לקלוע נקודה אחת יותר בלי הרבה מאמץ. ברוקלין.

אינדיאנה (27-25) – ל.א. קליפרס (18-37): 2:30

אינדיאנה מגיעה ברצף של שלושה ניצחונות והיא מתקבעת במקום התשיעי. גם ל"א מגיעים עם שישה ניצחונות ברצף והיא ממוקמת במקום השלישי. במפגש הקודם הקליפרס הביסו את הפייסרס בקלות.

טרנר בחוץ מצד אחד, קאווי בברלי ואיבקה מנגד.

הימור: אינדיאנה תפתיע.

טורונטו (33-21) – אטלנטה (25-29): 2:30

טורנטו מגיעה עם שבעה הפסדים מעשרת המשחקים האחרונים, ההוקס בדיוק הפוך. אטלנטה ממוקמת במקום הרביעי בזכות ריצת נצחונות מרשימים. טורונטו החלשה לא מצליחה להתרומם ועדיין היא בתמונת הפלייאין. בשני המפגשים העונה אטלנטה ניצחה.

ואן-וליט יחסר לראפטורס, אצל ההוקס קולינס, האנטר רדיש ודאן בחוץ, סנל יאנג וגאלינרי בספק.

הימור: טריי יכריע את הערב.

שארלוט (25-27) – ל.א. לייקרס (21-30): 3:00

בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו לאמלו קלע 26 ולברון 37 והניצחון, הלילה שניהם לא משחקים ואליהם מצטרפים היוורד ומונק מחד ומנגד דיוויס ודאדלי. מי שיצטרכו להתעלות אלו השחקנים המשלימים כמו רוזייר, גראהם, הארל ושרודר. הלייקרס מגיעים במאזן חצוי בעשרת המשחקים האחרונים, כך גם שארלוט.

הימור: הבית מכריע, שארלוט.

יוטה (14-40) – אוקלוהמה (33-20): 4:00

משחק קצוות בין מובילת הליגה שספגה הפסד מפתיע אתמול מול וושינגטון לבין מקום 13 במערב שנמצאת ברצף שלילי של שישה הפסדים. במפגש הקודם אי שם בפתיחת העונה יוטה ניצחה עם סל ניצחון של מיטשל.

הימור: יוטה תכפר על ההפסד בבלואו-אאוט.

פיניקס (15-38) – מיאמי (25-28): 5:00

מפגש שני ואחרון לעונה זו, במשחק הקודם זה נגמר בניצחון כתום. פיניקס היא הקבוצה החמה של הליגה עם הפסד בודד בעשרת המשחקים האחרונים. בתקופה הזאת דווין בוקר עם כ-30 נק' בלילה. והסאנס נמצאים צעד וחצי מאחורי יוטה בראשות הליגה והמערב. היא מגיעה אחרי ניצחון על יוסטון בגב-לגב.
מיאמי מגיעה עם שני ניצחונות רצופים ובאמצע המסע במערב. ההיט כרגע במקום החמישי, ניצחון יכול להעלות אותה למקום הרביעי והפסד יכול להוריד אותה למקום השביעי.
אולדיפו לא ישחק כך גם נאדר.

הימור: מתאים לי משחק טוב של באטלר. מיאמי בקלאץ'.

פורטלנד (22-31) – בוסטון (26-28): 5:00

המשחק שינעל לנו את הלילה יהיה בין השישית במערב לשביעית במזרח. פורטלנד מגיעה אחרי הפסד למיאמי ובוסטון מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים אחרי תקופה קשה.
השאלה המרכזית היא ההגנה של בראון על הגארדים והניסיון של רוקו את ג'ונס לעצור את טייטום.

הימור: פורטלנד תעצור את רצף הניצחונות של הירוקים.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. המשחק האחרוןסיימנו את משחק הטניס בפרידה אגבית. קשה להבין שככה נפרדת בפעם האחרונה מחבר מכיתה א'
    אליסף הצטיין בהכל, חוץ מאשר בספורט. אולי היתה זו דרכו של האדם בעל הלב הכי טוב שהכרתי להאניש את עצמו מעט. אלעד זאבי נפרד מחברו אליסף בורוש, שמת בהתהפכות נגמ"ש ב-2001 | "המשחק האחרון", פרויקט מיוחד ליום הזיכרון

    אליסף בורוש
    צילום: באדיבות משפחת בור

    אלעד זאבי
    16:02| עודכן ב: 21:18

    עקוב
    זה אולי קצת אירוני בהתחשב בחלק בעיתון בו מתפרסמות המילים הללו, אבל ברשימת הדברים שאליסף בורוש אהב, ספורט גירד את התחתית. זה כנראה היה המקצוע היחיד בו לא הצטיין, אולי דרכו הסמויה להאניש במקצת את התעודות שקיבל לאורך השנים. ובכל זאת, הפעם האחרונה בה נפגשנו היתה הבילוי הספורטיבי ביותר בהיסטוריה המשותפת שלנו: סוג של משחק טניס.

    פרויקט מיוחד | המשחק האחרון

    מפאתי עזה דאגת להזכיר שיש משחק מול מכבי חיפה. כולם הגיעו, חוץ ממך | הצטלמנו אחרי הפסד, בסוף חגגנו אליפות. אחרי הפיגוע ביום ההולדת נעלמו כל הצבעים | אחרי שבני נפל, הלכתי לראשונה למשחק. לא הבנתי דבר עד שנתניה כבשה, והדמעות זלגו

    סוג של, כי זה לא באמת היה משחק. עבור שנינו זו היתה אחת ההתנסויות הראשונות על מגרש תקני, וספק רב אם צופה אקראי היה רץ להזהיר את סמפראס ואגאסי. הזיכרון מאשר שהיה שם מחבט אחד מעץ והכרה זריזה בעובדה שעדיף שנישאר קרובים לרשת אם אנחנו מעוניינים בראלי שנמשך יותר מחבטה וחצי. הזיכרון גם מאשר שבדרך חזרה עצרנו בחנות עם מכונת למינציה, כדי שיוכל לניילץ פק"ל כלשהו; אמנם נולדנו בהפרש של שמונה ימים בלבד, אבל אליסף התגייס לחיל התותחנים מחזור אחד לפניי. באותו זמן הוא היה ברגילה ראשונה, בעוד שאני התרגלתי לעובדה שבקרוב מאוד אכיר מלים כמו "לניילץ" או "פק"ל".

    כשהוריד אותי בבית, נפרדנו בצורה הכי רגילה ואגבית שיש. גם 20 שנה אחרי, קשה להבין איך הפעם האחרונה שנפרדת ממישהו ככה היתה הפעם האחרונה שראית אותו. אפילו אם המוח האנושי יודע שברמה העקרונית הכל יכול לקרות, הוא פשוט לא תומך בהיגיון כזה. שבועות בודדים אחר כך, הוא גם יתקשה לעבד את העובדה שהאדם הטוב ביותר שהכרת מאז כיתה א' מת בהתהפכות נגמ"ש, ושאתה מתחקה אחר עקבותיו – ישן באותם אוהלים, מקרצף את אותם סירים, תופס אוטובוסים בבאר שבע עם אותם אנשים, מגיע לאותו גדוד עם אותו רס"ר ברמת הגולן. וכן, גם נוסע שנים בשטח באותו סוג נגמ"ש בדיוק. מנגנון ההדחקה האנושי הוא לא פחות ממופלא, ולשירות הצבאי יש נטייה להעצים אותו.

    לעומת זאת, להעצים את הטוב שנגזל מהעולם הזה ב-4 באפריל 2001, לא באמת אפשר. היתה לאליסף תכונת-על נדירה, שניזונה מקולקטיב התכונות שמופיע רק אצל אדם נטול עצם רעה אחת בגופו: טוב הלב שלו היה מסוגל להביס את האידיוטים והציניקנים שנמצאים בכל מקום, או פשוט להתיש אותם עד כניעה. נערים שהיו מקניטים אותו בימים הראשונים של חטיבת הביניים הפכו עד סוף התיכון למעריציו הגדולים ביותר, בולעים בשקיקה כל הסבר ועזרה שהיה מעניק להם. יש קבוצה לא קטנה של אנשים שמחזיקים בבית תעודת בגרות מישיבת בני עקיבא רעננה, פריט שלא היה ברשותם לולא לקח אותם אליסף יד ביד – בסבלנות כמעט לא אנושית – עד לציון "עובר". בתור חבר של כבוד בקבוצה הזו, אני עדיין מרגיש את היד הזו לפעמים. גם אם רק בחלומות.

    לכל מי שהכיר את אליסף מעולם לא היה ספק שהוא חייב להיות בצד הטוב של אלוהים, אלא שגם כיום, אין דרך להבין למה הוא רצה אותו כל כך קרוב אליו, כל כך מהר. המוח עדיין לא תומך בהיגיון כזה.

  2. Philadelphia 76ers star Ben Simmons did some lobbying on his own behalf in the NBA's Defensive Player of the Year race during an appearance Tuesday on ESPN's The Jump.
    .
    Speaking with Rachel Nichols, Simmons said Gobert is "great down there in the paint, but he's not guarding everybody."
    .
    "He guarded me in Utah," the three-time All-Star said. "And I had 42. And apparently, I'm not a scorer, so it is what it is."
    .
    Simmons did in fact drop 42 points on the Jazz on Feb. 15. It's also worth noting, though, that he scored 12 of his points from the free-throw line. The Sixers also allowed 134 points in their defeat. According to NBA.com, Simmons finished with a 127.4 defensive rating compared to 114.7 for Gobert.

    1. סימונס באמת הפך את גובר לביץ שלו באותו משחק, הוא גם צודק במה שהוא אומר גובר מספר אחד באספקט של ההגנה אבל חלש בכל כך הרבה אספקטים אחרים התמודדות עם גארדים ובעיקר שחקני חוץ, התמודדות מול סנטרים מסיביים…
      .
      סימונס שחקן הגנה מצויין ולדעתי מגן הפרימטר הטוב בליגה אבל גם אותו שחקני התקפה טובים מנגבים פעם אחר פעם, סימונס הרבה יותר ורסאי לי הגנתית מגובר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט