מעורב הופס ליום ג': ה-NBA מהפח אל הפחת: עכשיו A-ROD הוא בעל הוולבס!!! / מנחם לס

1.מכה לליגה: A-ROD קנה את המינסוטה וולבס

מכה ל-NBA ולכל בעלי הקבוצות (בקשר למרק קיובן אני לא בטוח – הסבר עוד מעט): השחקן השנוא ביותר בבייסבול, A-ROD, או בשמו המלא אלכס רודריגז הוא אחד משני בעלי מינסוטה וולבס החדשים. השני הוא המוגול של – e-commerce מרק לורי. בעל הקבוצה גלן טיילור הודיע שהוא מכר את קבוצתו עבור 1.5 מיליארד לרודריגז (איירוד) ולורי, כולל הצהרה חתומה שהם משאירים את הקבוצה במיניאפוליס. העסקה כוללת גם את קבוצת הנשים של הוולבס ב-WNBA – ה-LYNX.

טיילור ימשיך להיות בעל השליטה על וולבס כשאיירוד ולורי יהיו 'שותפיו', עד 2023. כשהקבוצה תעבור לשליטה המחלטת והבעלות המחלטת על הקבוצה.

אין הרבה ספורטאים שנואים כאיירוד. בניו יורק הוא יותר מסתם שנוא. הוא LOATED. מתועב, לא פחות ולא יותר.

אני בטוח שבכל שנאה ישנה גם קנאה בבנזונה יפה-התואר, מגלומן, כוכב-על בבייסבול, CHEATER מהסוג השפל ביותר, מצליח בעסקים ובהשקעות מאז שהושעה מבייסבול יותר אפילו משהיה כשחקן, ועד לפני שלושה שבועות הייתה לו גם את אחת הנשים היפות, החתיכות, והמוכשרות ביותר בעולם- ג'ניפר לופז. אז כמובן ששונאים – ומקנאים בבן הזונה הזה.

אצלי הגועל נפש החל כשהוא חתם עם היאנקיס על חוזה שהיה יותר מכפלים יקר מכל חוזה אחר בבייסבול, אבל מה שהרס אותי (כאוהד יאנקיס שרוף זו השנה ה-60 בחיי) לא היה גודל החוזה – מצדי? שסטיינברנר ישלם לו ביליון לעונה – אלא הסעיף בו הוא דרש מטוס פרטי לעצמו לכל משחקי החוץ של היאנקיס. בבייסבול זה לפחות 90 משחקים בעונה לקבוצה כמו היאנקיס שהיא – בימים ההם – הייתה עמוק בפלייאוף כמעט כל עונה (וכן, אני יודע כמוכם שנגד המטס לא צריכים מטוס).

עכשיו הוא בעל קבוצה ב-NBA. כולם הרי מכירים אותו וכולם יודעים איזה טיפוס הוא.

האחד שאני לא יודע על יחסו לאיירוד הוא מרק קיובן. איירוד הוא אורח מזדמן לתכנית שהפכה יוקרתית מאד – SHARK TANK. מרק קיובן הוא חבר קבוע בתכנית (עם עוד חמישה מיליארדרים שלעתים מתחלפים). מדי שבוע מזמינים אורח לקבוצה של 6 המשקיעים המוכנים (או לא) להשקיע את סכום הכסף בעסק, או פטנט, או חברת START UP – עבור אחוז מסוים בעסק. להפתעתי איירוד הוא משקיע בהיר, חריף, בעל ידע, המצליח להיאבק עם אנשים כמרק קיובן (או להתחבר אליהם בהשקעה משותפת) כשווה אל שווים. לך תדע אם שנה של השתתפות משותפת באותה תכנית טלוויזיה ב-NBC קירבה ביניהם או הגדילה את התחרות (והשנאה?) ביניהם.

איירוד הוא CHEATER. שקרן. מגלומן. מאוהב בעצמו. מולטי-מולטי-מיליונר עם חיוך של ייצור עליון. מה ששנאתי בו יותר מהכול – ואני אוהד היאנקיס בה שיחק (גם זה בתיחמול) – הייתה העובדה שבן הזונה הזה, גבר שחור בהיר עם עיניים כחולות שאולי הוא אפילו יפה-תואר אם אתה לא שונא את האוויר שהוא נושף – היה שחקן בייסבול עליון. אבל עליון במשך העונה הרגילה. בפלייאוף של היאנקיס הוא פישל שוב ושוב בסריות רבות.

מה ששנאו בו – בין השאר – הייתה העובדה שהוא היה מה שכאן מכונה "BUSH LEAGUE": איך להסביר זאת בעברית? שחקן שמבלף. שמשחק אותה. מעמיד פנים. מטעה. אתן לכם דוגמא רק כדי שתבינו במה מדובר: במשחק נגד טורונטו, א-רוד חבט FLY-BALL. זהו כדור גבוה שאיש הבסיס השני עמד לתפוס. א-רוד שעבר כבר את הבסיס הראשון ורץ לעבר הבסיס השני ושנייה לפני שהכדור ניתפס, א-רוד צועק מאחורי היריב המנסה לתפוס את הכדור – "MINE!!!". איש הבסיס השני חשב ששחקן אחר בקבוצה במצב טוב יותר לתפוס את הכדור, ונתן לכדור ליפול. א-רוד הגיע SAFE לבסיס השני.

טריקים כאלה 'אסורים' כבר בליגות הילדים. ואיירוד לא היסס לעשות זאת ביאנקי סטדיום! לעיני 25,000 צופים! כשהראו ב-REPLAY מה שקרה ושמעו את א-רוד קורא 'MINE' – 'שלי' -'25,000 – אוהדי יאנקיז – צרחו לו 'בוווו…זזזזזזזז' משך דקות ארוכות. הוא לא עבר על החוק. אבל הוא השתמש בטריק מסריח שאפילו ילדים לומדים לא עושים אותו.

הליגה הזדעזעה כשהוא עזב את דאלאס (היום טקסס) עבור חוזה שהיה כפליים מכל חוזה אחר בליגה, וממש לפני החתימה הוא הסכים לחוזה גבוה אפילו יותר ביאנקיס, שכלל סעיף בו הוא דורש טיסה פרטית לכל משחק חוץ שיכלול משרד וחדר מיטות. בעל היאנקיס, סטיינברנר, הסכים.

הוא הפך לשחקן הבית שבניו-יורק לא שתם שנאו. אותו תיעבו. הוא היה LOATHED, והמשיך לשחק. אסף כל מיני תואריים אישיים (למטה), אבל בכמה משחקי מפתח של היאנקיס בפלייאוף ובוורלד סרייס הוא פישל. כשסוף-סוף זכה בוורלד סרייס עם היאנקיס ב-2009, הוא העיב הרבה על השמחה. אפילו חברי קבוצתו לא היו קרובים אליו.

במשחק היאנקיס נגד הרד-סוקס, האוייבת השנואה, אלכס רודריגז, שהיה נשוי, עשה עיניים עם איזו בלונדינית שישבה ביציע באיצטדיון 'פנוויי פרק' , הבית של הרד סוקס. הוא לקח כדור, הצביע עליו, וזרק אליה עם מספר הטלפון. היא ניסתה לתפוס אבל הכדור ברח ממנה והגיע כמובן לאוהד בוסטון. בעתון בוסטון גלוב זאת היתה כותרת ראשית, ובבוסטון עשו מזה מטעמים משך שנים.

עוד דברים?

*הוא הסכים להצטלם כשהוא מנשק את עצמו במראה גדולה, לתמונה בספורטס אילוסטרייטד.

*נשים שהיו איתו מספרות שבחדר המיטות, מעל מיטתו, היו שתי תמונות גדולות: שלו, ושל יישו.

*ב-2009 ספורטס אילוסטרייטד יצא עם סיפור על א-רוד המשתמש בסטרואידים. הוא הכחיש.

הסיפור עליו ארוך מדי. הוא שיקר על שימוש בסמים והוציא את הסיפור לציבור. דברים כאלה נשמרים בבית אבל הוא החליט להוציא אותם החוצה. הליגה מצאה אותו אשם והשעתה אותו ל-211 משחקים, בצורה מעשית סיימה לו את הקריירה. השימוש בסמים שלו הפך לסקנדל אמיתי שפיאר את עמודי ספורטס אילוסטרייטד וכל המדיה משך שבועות רבים. הכל כאן: –

https://en.wikipedia.org/wiki/Biogenesis_baseball_scandal

אחרי פרישתו הבנזונה החל להשקיע כספיו בהצלחה. הוא מצא גם את אחת הנשים החתיכות, המוכשרות, והידועות בארה"ב – ג'ניפר לופז. הוא היה כבר אב לשלושה מנשואים קודמים, ולה היו שניים.

לפני שלושה שבועות ג'ניפר הודיעה שהיא עזבה את א-רוד בגלל בגידה(ות) בה.

עכשיו הוא יהיה בעל קבוצת NBA!

(היי. אני לא הולך לירות לעצמי ברגל ולומר 'עוד סיבה לשנוא את ה-NBA'. האתר הרי הפך לאחד מעיסוקי הנעימים ביותר לשנות הגמלאות שלי, וללא NBA אין אתר. אז לא אומר זאת).

2. כמה דברים שקלטתי בחצי עין תוך כדי שאני כותב על A-ROD

1)פילי נגד דאלאס. אמביד: 36 נק' ב-22 דקות ב-10 מ-17 (14 מ-15 מהקו. דונצ'יק עצמו היה לא רע עם 32 חיצים.

2) ג'יי קראודר מפיניקס סאנס מסיים חצי ראשון עם 8 מ-9 מה-3!!!

3) הסאנס קולעת 81 בחצי. האם יהיה 162???

4) גרג פופוביץ' משתמש ב-14 שחקנים שמשחקים וכולם קולעים בנצחון הספארס על המג'יק 97-120.

5) סטפן קרי קולע 30 בחצי עם 9 מ-13, כולל 6 מ-9 מהטריי. בתהליך הוא עובר את ווילט צ'מברליין כקלעי מס' 1 של הווריורס בכל הזמנים!

6) ראיתם את ניצחון הויזרדס על יוטה ג'אז, למרות 42 של מיצ'ל ו-33 של בוגדנוביץ'? חבל שדני אבדיה לא היה שותף למסיבה כששיחק 10 דקות עם אפס לכל רוחב השורה. נדמה לי – אבל אני לא בטוח – שכשהויזרדס הובילה 121-117 (משחק חוץ), סקוט ברוקס הכניס את דני אבדיה עם 12 טיקים בשעון. אם הוא מספר 9 אז הוא הוכנס, וזה כבוד גדול כי זה אומר שברוקס סומך עליו כשחקן הגנה. אבל כמעט קרה אסון: בראדלי ביל מחמיץ 2 פאולים.דונובן מיצ'ל מקטין ל-121-119. אבדיה יוצא, הברזילאי ניכנס. הפעם ביל מכניס שני פאולים ו-123-119. ניגמר 125-121.

3. אנס קנטר הולך בננה'ס אחרי הערב הנפלא שלשום(חוש הומור ואחלה אישיות יש לו בשפע!)

הוא משחק אותה ווילט צ'מברליין…

4. אוסטין ריברס חוזר לקבוצה שבגללה אביו פוטר?

אוסטין, כשהיה צעיר ויפה (ועם קליעה מה-3)

כנראה שאוסטין ריברס חוזר לקבוצה שהרבה בגללו אביו פוטר.

מייק סינגר מהדנבר פוסט מדווח הערב (https://www.denverpost.com/2021/04/12/nuggets-considering-austin-rivers-troy-daniels-gerald-green/) שהדנבר נאגטס מעוניינת לחחתים את הגארד (מצחיק אותי לכתוב את ה'ווטרן גארד' כי הוא עדיין נחשב לילד בעיני) אוסטין ריברס.

הבחירה היא בינו לבין ג'רלד גרין.

דנבר רק החתימה את המעופף ארון גורדון עבור גארי האריס וארג'יי המפטון, וזה משאיר להם חור בגארד. נראה שהם יחתימו את אוסטין לחוזה של 10 ימים וייראו כיצד הז'ייטונים נופלים. להזכיר לאלה שקצת שכחו, הניקס החתימו את אוסטין בן ה-28 לתחילת העונה אבל הוא יצא מהרוטציה עם הבאתו של דריק רוז. הוא הוטרד אז לאוקלהומה סיטי בדיל של שלוש קבוצות, ומיד הת'אנדר WAIVED HIM.

אוסטין הוא שחקן שהיה שם. עם הקליפרס ועם הרוקטס, ולדעתי הוא יהיה שחקן ספסל חשוב בדנבר, אם אמנם יחתימו אותו.

אם הוא חותם עם הנאטגטס, הוא חותם עם קבוצה שפיגרה 3-1 נגד הקבוצה של אביו – הקליפרס. את הסוף הידוע כ-"3-4" כולכם זוכרים, שהוביל לפיטורי האב. הייתי אומר שזה יהיה קצת מבדח.

5. ד"ר ג'יי, שחקן הנטס לשעבר, על קבוצתו היום: "בזמני לא קנינו אליפויות"

(הערה שלי: אולי זאת עוד סיבה שלא היו להם אז אליפויות)

כמה דברים מעניינים מהראיון של ד"ר ג'יי (ג'וליוס ארווין; אני שוכח לפעמים שישנם גם צעירים בין הגולשים) עם דן רוץ' (https://www.nbcsports.com/philadelphia/sixers/dr-j-76ers-nets-joel-embiid-ben-simmons-kevin-durant-2021-nba-playoffs)

“It’s reminiscent of how the Yankees used to do it all the time,” said Erving. “They load up – they call it ‘buying a championship.’ The Lakers are known for doing that too. They’re getting all these pieces. … They don’t know at the end of the season what it’s going to look like or what it’s going to feel like. But they’re going to be formidable. You’ve got a team with six former All-Stars, and three [All-NBA] guys who have been there and succeeded in the playoffs.”

-"האם אתה מרגיש שייכול לנטס או לסיקסרס? במילים אחרות, מי היא הקבוצה שלך?

הקבוצה שלי היום היא פילדלפיה 76. שיחקתי בה את רוב שנותי. הנטס הייתה ABA בעיקר. (ג'וליוס שיחק עם הנטס שלוש שנים כשהייתה חלק מה=-ABA וזכה איתם בשתי אליפויות. הוא עבר אז לפילדלפיה כשה-ABA התחברה ל-NBA, ועם הסיקסרס הוא זכה באליפות אחת, מ.ל)

  • מה בקשר לעונה זו? נטס או פילדלפיה?

First off, [the Sixers] have an advantage coaching-wise based on experience with [coach Doc Rivers], in terms of championship experience that [Green has], that Dwight [Howard] has,” Erving added. “And the ambition of Ben [Simmons] and Joel [Embiid], these guys are hungry now, they’ve been a part of what they call ‘The Process’ for several years, and it’s time for The Process to bear some fruit. I’m betting my money on Philly.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. שמע חבל אני לא שחקן בייסבול. מטוס פרטי למשחקי חוץ? לא שמעתי על דבר כזה מגעיל שפוגע גם במרקם הקבוצתי. לפחות יש לו תמונה של ישו אס הוא יכול לנקות את המצפון

    1. יש ללא מעט שחקנים בכירים מטוסים פרטיים זה גם מה שקאוי ביקש מהקליפרס כמדומני וקיבל
      גם לכריסטיאנו היה מטוס פרטי מהקבוצה ולניימאר גם לדעתי.

      שאתה כוכב אתה צריך לבקש כמה שיותר כי יתנו לך הכל אז למה לא?

      במה זה פוגע במורל הקבוצתי? למה ה50 מיליון שהוא מרוויח לעומת ה5 שלהם מוריד להם את המורל?

            1. אולי. יש לך את הלוז של קאווי שאתה יודע לאיפה טס ומתי ועל חשבון מי? מי דיבר על משחקי חוץ?

            2. אהה ולך יש אותו?

          1. ואני יודע שאתה לא מבין את ההבדל בין לבקש ולקבל אבל אם זה היה הדבר היחיד שאתה לא מבין אז היינו חיים עם זה בשקט.

  2. נעזוב רגע את השנאה אישית בצד, אני חושב שצורת הקנייה הזאת זה משהו שיקרה הרבה.
    הדמות מקדימה תהיה ספורטאי עבר אהוב או מפורסם רצוי גם בן מיעוטים עם הרבה כסף אבל לא כסף שיתן לו קבוצת ספורט ומאחורי הקלעים אנשי עסקים לבנים.
    זה קורה בפלורידה עם דרק ג'יטר שאין לו אפילו 5 אחוז בקבוצה אבל כולם חושבים שהוא הבעלים וזה יקרה בעוד מקומות.
    זה בעיקר כדי לרצות את ארגון השחקנים והתקשורת שרוצים יותר בני מיעוטים בתפקידי מפתח או בעלים.
    זה יקרה גם עם לברון

  3. מוזר.
    .
    הדוקטור שכח שאת אליפות ה-NBA היחידה שיש לו ברזומה הוא השיג אחרי שפילדלפיה הביאו את מוזס מלון.
    המדי פילדלפיה, מלון היה אחד מ-2 שחקנים ב-NBA להרוויח יותר מ-2 מיליון לעונה (השני מג'יק). ב- 84', ב-NBA היו רק 11 שחקנים שהרוויחו יותר ממיליון לעונה.
    שכרו של הדוקטור, דרך אגב, היה חצי משכרו של מוזס.
    הסיקסרס, הלייקרס, והסלטיקס היו 3 הקבוצות היחידות עם 2 שחקנים בסגל הקבוצה שמרוויחים יותר ממיליון לעונה.
    לא מפתיע להיזכר שבין השנים 80' ל-88' אלו היו 3 הקבוצות היחיד (הלייקרס עם 5 אליפויות + 2 הפסדים בפיינלס, בוסטון עם 3 אליפויות + הפסד בפיינלס, הסיקסרס עם אליפות + 2 הפסדים בפיינלס. הקבוצה היחידה עם הופעות בפיינלס בתקופה היוא יוסטון עם 2 הפסדים. אחד עם מוזס, אחד עם סמפסון, שגם הוא בין מרוויחי המיליון פלוס)
    .
    זה לא לקנות אליפות?

            1. נו ברור לאזן מול התאגיד אחרת מי היה בכלל חושב על סופר טים?
              בוודאי עם תכנון מלווה בטמפרינג. בשנות ה80 זה עוד קרה מכוח האינרציה ופחות עם תכנון מדוקדק התאגיד לימד לשאוף לזה כנורמה וכדי לאזן כוחות גם אחרים צריכים.

  4. הa rod הזה תמיד הצטייר לי כa-hole. אין לליגה דרך למנוע מטיפוס אנטי ספורטיבי כמוהו מלהיכנס? בכל זאת הוא הורשע באחת העברות החמורות בספורט.
    וסטפ'? יאווראדי איזה ערב ואיזו תקופה הוא חווה
    תודה רבה על המעורב

  5. הרבה לוקחים חומרים לא כולם נתפסים. גם בNBA מוכן לשים כסף שהרבה סטארים עושים. אין שם בכלל בדיקות סמים. כוכב שם אולי עובר בדיקת סמים בשנת הרוקי וזהו.

    אתה חושב מישהו עשה בדיקת חומרים לציון או מוראנט בשנת הרוקי? גם לא יעשו להם יותר.

    פעם ב..הם מחפשים איזה קורבן לא מהכוכבים הגדולים להראות שבודקים

    כמה בדיקות סמים לדעתך השיקצה עבר בשנותיו בליגה? חחח שלא נדבר על השנים האחרונות. איירון מן 🙂

        1. בוא תוכיח כל טענה שאתה זורק לאוויר במקום סתם לרשום "מוכן לשים כסף" כי ברגע האמת בהתערבויות פה אתה בורח עם הזנב בין הרגליים, או שזאת התערבות ש"לא משנה מה התוצאה, אני מנגב אותך בסוף"…
          ה-NBA הייתה קרנבל סמים פעם וסטרן טיפל בזה ביד מאוד נוקשה. הליגה עושה את הבדיקות שלה ומה מותר ומה אסור. אני לא אתפלא אם הליגה היא מהמחמירות מבחינת בדיקות ופרוטוקול בארה"ב.
          גם הקבוצות וגם השחקנים יודעים מה הכתם על שימוש בסמים.
          .
          אבל העיקר שאתה רושם שאתה בטוח בלי בכלל לתת איזו הוכחה

          1. גם נגד ארמסטרונג ומריון וכו לא היו הוכחות שנים רבות. אני לא צריך להוכיח כלום. הNBA לא עושה בכלל בדיקות סמים כמעט על מי אתה עובד? ומה שהם עושים זה לכל מיני רוקים ושחקנים זוטרים כמו או גיי מאיו וכאלה. נראה לך מישהו זימן את השיקצה לבדיקה מתישהו? חח יודע מה זה יעשה לליגה?
            מתי סטף או דוראנט עברו לאחרונה בדיקות סמים?
            אף אחד לא בודק אותם גיסנו
            יודעים מה הכתם? אם אתה לא נתפס הכל טוב ואם יתפס מה יעשו ישללו אליפויות להיט? חחחחחח
            אני לא צריך להוכיח כלום, זו דעתי ולי זה די ברור, זה לא רק הוא.

            1. אז אתה מוצא הנאה בספורט שכולם עובדים על כולם. אם הכל מכור וידוע, וכולם מרמים, אז למה אתה ממשיך לגלות כזה עניין בליגה הזו?
              לא חשוב לך ערך הספורטיביות, או כמו שאתה רושם שאתה נהנה מלנגב בני שמונה בגן הפעמון….

          2. אני איתך בנושא הזה, ולא ממש מאמין לכל מני תיאוריות על סימום שיטתי (או לפחות רוצה להאמין שהן לא נכונות), אבל צריך לציין שהמלחמה של שטרן הייתה בסמים 'רגילים', קוק והרואין וחבריהם, ולא בחומרים משפרי יכולות'. בגלל נגע הסמים, הליגה הייתה במקום מאוד רע בשנות השבעים

            1. זה לסמיילי, כמובן

        2. שמעון אין לך מושג. לך תקרא מה גיא כתב על סמים בכדורסל.
          ומריחואנה זה משהו אחר, לא קשור בכלל, לא משפר ביצועים.

          1. מי דיבר על מריחואנה וגיא יכול לכתוב מה שבא לו ומי דיבר על סימום שיטתי?
            כל שחקן עושה את זה לעצמו.
            בטח גם אמרת ככה על ארמסטורג בן גונסון וכאלה אה
            אתה חושב שאישזהו כוכב בליגה נבדק ב10 שנים האחרונות למשל? 😂😂😂
            שלא נדבר על השיקצה גם אם הוא יכנס עם משאית סטרואידים לחדר הלבשה ישאלו אותו מה זה סוכריות?
            נראה לך שהליגה תיקח סיכון כזה 😂😂

            1. גיא הסביר כבר כמה פעמים שאופניים זה שונה משמעותי מכדורסל בגלל שאופניים זה ספורט אנדוראנס וכדורסל דורש אתלטיות.
              סמים משפרי ביצועים מביאים לפציעות מרובות בעיקר כשהגיל עולה (לא נפילה על הברך כמו של מארי), ובגלל שיש עוד הרבה מרכיבים בכדורסל חוץ מיכולת קפיצה הסיכון לא שווה את הסיכוי.

  6. חוץ מזה אני לא רואה שום בעיה שיהיה בעלים חלקי, אין שום סיבה למישהו מהבעלים האחרים או הליגה להתנגד לזה. התדמית שלו השתפרה פלאים בשנים האחרונות

  7. מנחם, לא מגיעות לנו כמה מילים על הגולף, ז'קטים ירוקים, שחקנים יפניים מפתיעים.
    לא ראיתי התייחסות, באתר שלנו, לארוע הגדול הזה עדיין.

  8. מינסוטה הקבוצה במקום הכי קר בליגה. בדראפט האחרון וייסמן הכריז שלא יבחרו בו, כי אין לו כוונות לשחק שם. במידה והבעלים החדשים יהפכו את הקבוצה לאטרקטיבית ותחרותית, אני בעד. כשאני פותח את העיתון בבוקר יש עברות יותר חמורות מאלו של רודריגז.

  9. תודה דוק, את מה שהיה לי להגיד על איי-רוד השחקן כתבתי בטור שלי, מה שכן לגבי ה״רכישה״. הבעיה עם הרכישה היא לא איירוד האדם או איי-רוד השחקן, אלא איי-רוד איש העסקים. לאלכס רודריגז אין מליארד וחצי דולר להוציא על אף קבוצה. ההון שלו מוערך בכ350 מליון, והשותף שלו, מארק לורי מוערך בכמליארד פלוס. אז אולי על הנייר הוא והשותף שלו ״שווים״ מליארד וחצי, אבל זה לא אומר שהם הולכים להוציא את כל הכסף שיש להם ולמכור את כל הנכסים בשביל מועדון ספורט. אז אמה שאיי רוד עשה פה, ומה שהוא רצה לעשות עם המטס היה עסקת מינוף. לקחת טונה של הלוואות באשראי גבוה כדי לרכוש את הקבוצה, ואז לחלוב את ההכנסות שלה כאילו אין מחר כדי להחזיר את הכסף וכמובן לשים אצלו בבנק. זה לא מתכון לחיים בריאים של מועדון ספורט כי במקום להכניס כסף לקבוצה הם הולכים להוציא כסף. במצב כזה חוזים גבוהים לא ייחתמו, שחקנים יקרים יועברו או ישוחררו וכן הלאה מהלכים שרק יחנקו את הוולבס עד שאו יכנס משקיע שיש לו מליארדים להוציא, או שהם יחזירו את ההלוואות ויוכלו להשקיע מחדש את הכסף בקבוצה. בגדול הוא עושה את זה כדי לעשות מכה. אז האיש ופועלו לא חשובים פה, כמו העובדה שהוולבס הולכים לאכול הרבה אבק בעשור הקרוב ולראות את הליגה די מלמטה.

  10. השנאה כלפי איירוד הייתה לגמרי מוגזמת בזמן שהוא שיחק ועכשיו כשהוא כבר פרש זה די פאטתי עוד לשנוא אותו. השנאה של אוהדי היאנקיז כלפיו הייתה בכלל מפגרת להחריד, מה לעשות שהוא היה שחקן פי 2 יותר טוב מג'יטר יפה התואר והבלורית. אני תמיד הייתי אמביוולנטי כלפיו, אבל נהנתי לראות את שונאיו מתפתלים ב-2015 אחרי שהוא חזר מההשעיה ושיחק די טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט