פילדלפיה נגד דאלאס וגולדן סטייט נגד דנבר בשני / רועי ויינברג

הדונצ'יצ'ים פוגשים את האמבידים, קרי את יוקיץ' ועוד בשני מבטיח במיוחד של כדורסל.

02:30-דאלאס מאבריקס (23-29)-פילדלפיה 76' (17-36)

פילדלפיה קיבלה את ג'ואל אמביד בחזרה ומשחקת היטב איתו בשני צדדי המגרש. הם לא היו רעים גם בלעדיו, אבל החזרה של המועמד לאמ.וי.פי נותנת להם סיכוי מחודש לסיים במקום הראשון במזרח ובליגה. הוא הצליח להגיע ברוב משחקיו מאז החזרה להרבה זריקות עונשין וכך לנקודות גם כשהחלודה עדיין מורגשת.

לדאלאס, שספגה 119 נקודות מהספרס, אין מי ישמור עליו. המאבריקס קבוצת התקפה טובה שמצאה איזון אחרי פתיחת עונה קשה עם מועמד משלה לשחקן המצטיין, לוקה דונצ'יץ' כמובן, אבל חלשה בצד ההגנתי ולכן נאבקת על הפלייאוף במערב ולא מובילה אותו.

יכול להיות כאן משחק מצויין, אבל בהתחשב בזה שלסיקסרס יש גם הגנה, גם התקפה וגם יתרון פיזי עצום בצבע אני חושב שנראה אותם מנצחים. פילדלפיה, אמביד במשחק שיא.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (28-25)-דנבר נאגטס (19-34)

דנבר אמנם הפסידה לבוסטון אחרי ריצת 40-8 הזויה של הסלטיקס אתמול בלילה, אבל זה היה אחרי רצף ניצחונות ארוך. הכדורסל החדש שלהם עובד, לפחות בדקות של יוקיץ' על המגרש. פורטר וגורדון משחקים מעולה וזה נראה כאילו הם גדולים מדי על חלק מהקבוצות.

גולדן סטייט, בלי ג'יימס וויזמן הפצוע, עלולה להיות גם קטנה מדי בשביל להתמודד איתם. הווריורס ניצחו 3 מ-10 האחרונים ואני לא חושב שיש להם את הכלים לעצור את ההתקפה הדינמית של האורחת או לקלוע יותר מהם בצד השני. למרות זאת, גרין על יוקיץ' עשוי להיות מצ'-אפ מעניין. לא מספיק בשביל לשנות את המשחק הזה. דנבר לוקחת.

02:30-ניו יורק ניקס (27-27)-לוס אנג'לס לייקרס (20-33)

יריבות התחילו לקלוע באחוז ממוצע מהשלוש נגד הניקס, אבל הקבוצה עדיין מצליחה לנצח ולשחק כדורסל טוב מאוד. אר ג'יי בארט מראה שיפור ממשחק למשחק, ג'וליוס רנדל עקבי אחרי פתיחת עונה נפלאה וטום ת'יבודו, כך מסתמן, יחזיר את הקבוצה מהתפוח הגדול לפלייאוף. הם לא יהיו יריבה קלה.

מנגד, הלייקרס סובלים מהרבה חוסרים אבל ניצחו 5 מ-8 האחרונים שלהם, כולל ניצחון מאוד מפתיע על ברוקלין. דניס שרודר וטיילן הורטון טאקר שיחקו טוב, אנדרה דראמונד נראה טוב בדקות מוגבלות מאז שהגיע והם מספיק טובים בשביל להשאיר את האלופה במרחק סביר מהרביעייה הראשונה, לפחות עד חזרתם המיוחלת של לברון ודיוויס.

אז מה יקרה היום? שאלה טובה. ההגנה של הניקס משמעותית טובה יותר מזאת של ברוקלין, מולה היה ללייקרס יום חריג מהשלוש. הקבוצה לא קבוצת התקפה טובה בלי שני שחקניה הטובים ביותר, ולכן אני הולך עם ניו יורק.

03:00-אורלנדו מג'יק (36-17)-סן אנטוניו ספרס (26-25)

הספרס ניצחו את דאלאס וירצו לצאת באופן רשמי מהרצף הרע מול אורלנדו החלשה. חסרה להם קליעה יציבה מרחוק ולכן אולי נראה את לוני ווקר פותח בעתיד במקום דריק וויט אחרי שהראשון חזר מפציעה.

בכל מקרה, זה משחק שהם צריכים ויכולים לנצח. המג'יק מאבדים משחקים בכמויות מאז הטריידים על ווצ'ביץ', פורנייה וגורדון. יש להם שחקנים טובים עם פוטנציאל כמו צ'ומה אוקקה או וונדל קרטר, אבל זה לא מספיק בשביל לאיים על הספרס. סן אנטוניו מביסה

03:00-מינסוטה טימברוולבס (40-14)-ברוקלין נטס (17-36)

הנטס מגיעים למשחק בסגל חסר, בלי קיירי אירווינג, ג'יימס הארדן ולמרקוס אולדריג'. מי שכן מגיע זה קווין דוראנט שחוזר בהדרגה מהפציעה וצפוי לתת משחק גדול הערב נגד קבוצת הגנה חלשה, גם אם ברוקלין שלו תעלה בהרכב חסר. הפציעות עשויות להיות הזדמנות לשחקנים כמו ברוס בראון וניק קלאקסטון שיתרמו בהגנה של הקבוצה מהמזרח.

במינסוטה יש גרף שיפור בולט אצל כריס פינץ', שמורגש בעיקר אצל אנטוני אדוארדס הרוקי. הם הצליחו לנצח את הבולס בלילה הקודם וקבוצת התקפה מספיק טובה בשביל לתפוס יום מול כל אחת מ-30 קבוצות הנ.ב.א, אבל הנטס, גם בלי הארדן וקיירי, יכולה לקלוע נקודה אחת יותר בלי הרבה מאמץ. ברוקלין.

04:00-ממפיס גריזליס (25-26)-שיקגו בולס (30-22)

מפגש בין 2 קבוצות שמחפשות את עצמן. שיקגו לא מצליחה למצוא איזון בין התקפה להגנה עם ניקולה ווצ'ביץ' וחטפה 121 נקודות ממינסוטה. הם במקום העשירי וכנראה יעשו פליי-אין, אבל רואים שהם קבוצה חדשה.

ממפיס לא מצליחה לשמור על יציבות הגנתית משלה וספגה 132 נקודות מאינדיאנה בלילה הקודם, שיפור קל מ-133 שהיו לפניו מהניקס. יונאס ואלניוצ'אס האנדרייטד ממשיך בעונה פנטסטית ויעשה חיים קשים לבולס הערב, אבל הגנה שסופגת 130 נקודות בשני המשחקים האחרונים שלה ופוגשת היום את ווצ'ביץ' וזאק לאבין לא תנצח. שיקגו.

04:00-ניו אורלינס פליקנס (29-24)-סקרמנטו קינגס (31-22)

הפליקנס הולכים על הניסוי של זאיון וויליאמסון כמוביל כדור בהצלחה ויש להם את אחת ההתקפות הטובות בליגה. במשחק האחרון הוא סיים עם 38 נקודות ו-4 אסיסטים ולא נראה שיש יותר מדי קבוצות נ.ב.א. שיכולות לעצור אותו, או את ההתקפה שמבוססת עליו.

יש כאן 2 קבוצות הגנה רעות כך שהמשחק יכול להתפתח לקצב גבוה, והוא מעניין במיוחד בהתחשב בזה ששתיהן נאבקות על כרטיס בפליי-אין, אבל ההתקפה של הפליקנס טובה יותר וההגנה של הקינגס מאוד לא טובה. 125 נקודות ומעלה לניו אורלינס שגם תנצח.

05:00-פניקס סאנס (15-37)-יוסטון רוקטס (39-14)

המשחק היחיד שלא כולל קבוצה אחת, לפחות, בבק-טו-בק. הסאנס במומנטום אדיר ועם 26 ניצחונות ב-32 המשחקים האחרונים שלהם. בזמן האחרון אנחנו רואים שם יותר מדיאנדרה אייטון (17.2 נקודות ב-66.4% מהשדה ב-12 המשחקים האחרונים) ואת כריס פול הבלתי נלאה שממשיך להוביל את הקבוצה גם בגיל 36, ואולי בדרך לחמישיית הליגה השנייה. נראים כמו קונטנדרים לכל דבר.

לכן המשחק הזה לא אמור להיות מוקש רציני. יש כמה שחקנים מבטיחים ביוסטון, כמו ג'שיין טייט, קניון מרטין ג'וניור או קווין פורטר, היחיד משלושתם שנראה כמו מישהו שיכול להיות שחקן חמישייה, או לכל הפחות שחקן שישי טוב, בקבוצה מצליחה בעתיד. בהווה הם לא קבוצה מוצלחת וקשה לי מאוד לראות אותם מצליחים לנצח בחוץ קבוצה שחולמת על אליפות. פניקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. מוצארט ינגב את גרין קשה, כדאי לו לברוח, הוא גם יבוא עצבני אחרי הניגורים אתמול מול טריסטן.

    כל משחק של פילי בשעה 2 אפילו מול מערביות, עד מתי? הדונציק יעשה מסימונס מטלית אבל אמביד יעשה מבובאן מטלית יותר גדולה, הW נשאר אצלנו.

    הניקס ינצחו את הלייקרס במשחק סופר צמוד

    ממפיס יכו בבולס

    מיני ינצחו את הנטס (למה קיירי אגב בחוץ הורחק גם מהמשחק הזה? או סתם החליט שלא בא לו?)

    ציון יפליק עם הטוסיק בקינגס אחד אחד, בשבילו זה קליר פאת חלומי, תחשבו בולדוזר שבמקום להוריד קיר עובר רגיל ברוח

    הסאנס ישחטו את יוסטון לגארבג ממושך

  2. מעולה רועי, תודה רבה. תחזיותיך סבירות לגמרי, ואם אכן ננצח, ודאלאס, גולדן, ממפיס ואחת מניו אורלינס/סקרמנטו יפסידו זה בהחלט יהיה לילה חיובי מבחינת סיכויי הפלייאין שלנו. מקווה שהבחורים לא יפלו מהרגליים אחרי המאמץ של אתמול.

  3. חשבתי שהנטס יגיעו עם רצח בעיניים אחרי ההפסד ללייקרס. אבל כפי שרועי וחיים כתבו, במינסוטה זה לא הזמן לכדורסל בזמן משפט ההריגה של פלויד.
    תודה רועי

  4. קרי פשוט לא ייאמן עצוב ששחקן כמוהו צריך להירקב בקבוצה כזאת ולבזבז את השנים האחרונות שלו, אני במקום קרי דורס את גרין בחנייה

    1. קרי חולני זה עוד אחד מהערבים האלה לא יאמן איזה שחרור מהיר יש לו לשלשה מהדריבל אני כל פעם נדהם מזה מחדש
      הוא בפילי עם אמביד יש לנו 3 טבעות זה גם הצמד המדלים אחד את השני הכי טוב בהיסטוריה

      1. קרי ואמביד יחד זה בלתי עציר, אחד טוחן בצבע ומהיר ריינג אחד גומר את הקבוצה מ3, פילי צריכה ללכת אול אין עליו, אני יודע שהוא לא תעיר אבל עם הסגל הנוכחי לא נראה אליפות

  5. מייקל פורטור שחקן שחקן, שנה הבאה הוא קולע 20+ נקודות בשינה, אין הרבה שחקנים בליגה שיש להם את הגובה שלו עם הסקילס והקליעה שלו הוא בהחלט הולך להיות אולסטאר בליגה הזאת, לדעתי התקרה שלו גבוהה מזאת של מורי.

      1. האשך זה מחייה הקריירות מספר 1, לא יודע איך הליגה לא מעסיקה אותו. הוא החייה את מארי קראודר והרשימה עוד ארוכה… הוא הנבחר והתשובה לכוחות האופל שלך מנחם וגיא הרשע שפשוט מחסלים שחקנים בזה אחר זה.
        .
        הקורבנות האחרונים מוראנט הארדן וקובי וויט…

    1. יוטה זה קבוצה אובראציבית, מקווה מאוד בשבילם שלא יפגשו את הדונציץ כי הוא ינגב אותם, איך נתנו לגובר 200 מליון לא מובן לי, שלקן שבהגנה על הטבעת מצווין אבל חלש בכל כך הרבה אספקטים אחרים של ההגנה, מזכיר מאוד את מוטמבו

  6. אני לא יודע איזה עסקה הוא סגר עם הבחור למעלה אבל בן אנוש לא אמור לקלוע ככה, הסלים שלו ברמה כל כך קשה שזה לא יאמן. פילי חייבת ללכת אול אין עליו אם יש בכלל איזה סיכוי שהוא ישתחרר, הסיכוי היחיד לטבעת

  7. אין הגנה לדנבר שלושות חופשיות אחת לקרי אחת לבייזמור, מחניים. עוזר שגרין מנצל את הדאבל טים שעושים על קרי וסוף סוף הולך לסל וקולע.

  8. מלון הטיפש שם על קרי שומר אחד, הוא קולע עליו שלושה בכדרור בשינה. הסקורר הכי טוב בעולם לא מביא עליו דאבל טים

  9. קרי בלתי עציר, איזה שחקן חד פעמי, כדרור קול י סיומת מדהימה מכל טווח מסירה יש לו הכל ברמה הגבוהה ביותר בלתי עציר

    1. כן עוד עבריין שלא הקשיב לשוטרים, נהרג, ואז שוב הבכיינים צועקים קיפוח. בחיים שלי לא סירבתי להוראות שוטר או ניסיתי לברוח לו, אבל כל העבריינים ״מקופחים״ בגלל הצבע עור בדיחה.

    2. בכללי אני לא חושב שהיה צריך לירות בו, אבל זה ההוראות פתיחה באש כאן בארהב והשוטרים הם לא האנשים החכמים ביותר, הבן אדם יש לו צו מעצר ותפסו אותו, במקום שילך למאסר וישוחרר אחרי יום, המטומטם ניסה לברוח לשוטרים, עדיין לא הבנתי איך מחאה קשורה לזה ששודדים חנויות… כנראה בגלל הקיפוח

      1. אתה ראית מה קרה? השוטרת המטומטמת רצתה לירות טייזר שנמצא בצד שמאל של החגורה ובטעות שלפה את האקדח בצד ימין וירתה בו

        1. ראיתי זה שהשוטרים מטומטים זה לא חדש, אבל למה אתה בורח מהמשטרה? הוא לא נרצח בגלל שהיה שחור והניסיון להפנות את זה לגזענות זה מצחיק.
          .
          דרך אגב טראסט אתה יכול לספר לנו מי עשה בעיקר את כל התרמית עם EDD ובאיזה צבע עור היו…?

          1. לא קשור לגזענות , זה קשור לזה שחצי מהשוטרים לא יודעים מה הם עושים ולא מאומנים כמו שצריך.

            ה EDD שאני מכיר זה אלה שלוקחים לי פיירול טקס , לא יודע מה קרה שם, בכל מקרה פושעים יש מכל הצבעים והמינים

            1. ברור צריך לשנות את כל מערכת המשטרה ולאמן את השוטרים, לא הגיוני שכל דבר שולפים רובה אבל זה טעות מצערת, והיא צריכה לשבת בכלא על הריגה.
              .
              חבל שמנסים לקחת את כל הנושא לגזענות.

    3. דרך אגב שמעון בגלל ביידן הסמרטוט ובגלל החוקים בקליפורניה ההומלסים ועבריינים חוגגים כאן במיוחד בLA, עושים ים פשיעה ומשוחררים יום אחרי.

      1. זה נכון אבל זה לא קשור לביידן , זה לא פשעים פדרלים.
        זה קשור לפוליטיקאים מקומיים וראש העיר שרוצה לרוץ לנשיאות

        1. ראשי העיר זה בכלל בדיחה צריך לשנות את השיטה לא הגיוני שמצביעים לכך כך הרבה מוסדות, אני מתערב ש90% מאנשים לא ידעו בכלל מה המצע של ראש העיר הזבל הזה ורק עכשיו מצטערים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט