כששארלוט נגד אטלנטה זה פתאום מעניין – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

עשרה משחקים יש לנו הערב, כאשר בולטים כמה קרבות בין קבוצות שאמורות להיות בפלייאוף, כמו פורטלנד נגד מיאמי, דנבר נגד בוסטון ומסתבר שגם שארלוט נגד אטלנטה, שם מדובר בקרב בין המקום הרביעי לחמישי במזרח. מי שתהה לעצמו מתי נגמרת העונה הסדירה ומתחיל הפליי-אין – אני ממליץ על השיטה הדתית לגלות את זה – ספירת העומר, מכיוון שהיום האחרון של העונה הסדירה הוא יומיים לפני שבועות והפליי-אין יתחיל יומיים אחרי שבועות

20:00 שארלוט הורנטס (27- 24) – אטלנטה הוקס (28- 25):

שארלוט היו במסע של 6 משחקי חוץ, רובם ללא לאמלו בול שגמר את העונה והיוורד שכנראה לא יחזור לפני הפלייאוף, ובכל זאת הצליחו לנצח 4 מתוכם, מה ששומר אותם במקום הרביעי והמפתיע במזרח. אנחנו רואים אצל ההורנטס מאמץ קבוצתי משולב עם 6 קלעים או יותר בספרות כפולות בכל אחד מ-3 הניצחונות האחרונים שלהם, וטרי רוזיר מראה שהוא יודע להיות האיש של הרגעים המכריעים. המרחק מהמקום השביעי והפליי-אין הוא בסך הכל משחק אחד, אבל גם הגעה לשם תהיה הישג עבור שארלוט.

אטלנטה במאזן 14- 5 מאז פיטוריו של לויד פירס ומינוי מקמילן, ולמעשה הגיעו תוך 19 משחקים לאותה כמות ניצחונות אליה הם הגיעו ב-34 משחקים קודם לכן. ההוקס ניצחו גם 5 מתוך 6 המשחקים האחרונים, ובמשחק האחרון הצליח טריי יאנג לקלוע 42 עם שלשה אחת בלבד, מה שמראה שאולי הוא משתפר בכניסה לצבע וסחיטת עבירות. ההגנה של אטלנטה עדיין לא טובה, אבל גם לא מאוד גרועה, וההתקפה היא זו שמביאה ניצחונות.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות ההגנתית של שארלוט עם טריי יאנג. יש להם שומרים לא רעים בכלל בקו האחורי, ואם הם יקשו עליו כל המשחק של אטלנטה עלול להיתקע.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות בכושר טוב שכרגע גם מדורגות 4 ו-5 במזרח וכאלה שישמחו מאוד לחזור לפלייאוף.

הימור: שארלוט איבדו עומק שיש להוקס. אטלנטה ב-9.

22:00 דנבר נאגטס (34- 18) – בוסטון סלטיקס (27- 26):

דנבר התחזקו משמעותית בטרייד דדליין עם הצירוף של ג'אבל מגי וארון גורדון, ולמעשה, מאז הדדליין הם לא הפסידו אף אחד מ-8 המשחקים שלהם, מה שהעלה אותם למקום הרביעי במערב. ההתקפה שלהם מובילה את הליגה בתקופה המדוברת, וגם ההגנה נמצאת בחצי העליון של הליגה, כך שהנאגטס קרובים לסימון וי על העונה הסדירה.

בוסטון רחוקים מאוד מטווח הביטחון שהם ציפו שיהיה להם העונה, אבל לפחות יש 4 ניצחונות מתוך 5 המשחקים האחרונים, ושוב הסלטיקס עם מאזן חיובי. השבוע מצפים לבוסטון עוד 2 משחקי חוץ קשים אחרי המשחק הזה, בפורטלנד ואצל הלייקרס, והם יצטרכו לפחות ניצחון אחד מה-3 כדי להרגיש מספיק רחוקים ממשבר נוסף.

המפתח של המשחק הוא ההגנה על יוקיץ'. לבוסטון יש מעט מאוד כלים הגנתיים בקו הקדמי ויוקיץ' יודע לנצל את זה.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות שהגיעו לגמרים האזוריים בעונה שעברה, כאשר בינתיים רק אחת מהן נראית מספיק דומה לריצת הפלייאוף המצוינת.

הימור: הנאגטס נראים כרגע כמעט בלתי עצירים. דנבר ב-12.

2:00 קליבלנד קאבלירס (19- 33) – ניו-אורלינס פליקנס (23- 29):

אני יכול לנסות להעמיד פנים כאילו יש לי מושג מה קורה עם קליבלנד, אבל בגדול אפשר לומר שהם מפסידים. אחרי שבדקתי הרגע, התברר לי שהקאבס דווקא ניצחו שני משחקים רצופים לפני ההפסד אמש לטורונטו, אבל הפסידו את ה-5 שקדמו להם. הדבר הכי מעניין בקליבלנד הוא שנותרו להם 3 משחקים נגד וושינגטון של דני אבדיה, וזו תהיה הזדמנות טובה לישראלי להפגין תצוגות טובות נגד קבוצה חלשה.

הפליקנס יותר מעניינים. משחק אחד חלש של זאיון עצר את הרצף שלו עם 20 נקודות ב-50% על 25, בדיוק כמו שאק בזמנו, ועכשיו הפליקנס יכולים להתפנות לחשיבה על המירוץ לפליי-אין. ניו-אורלינס בסך הכל בפיגור של משחק וחצי מגולדן סטייט ו-2 משחקים מהספרס, כך שהם בהחלט יכולים להחשיב את המירוץ הזה כפתוח, גם אם ברור שהם יזדקקו לשיפור קבוצתי בשביל זה.

המפתח של המשחק הוא זאיון. סביר להניח שקליבלנד לא יצליחו לעצור אותו, הוא יקלע מלא והפליקנס ינצחו.

רמת עניין של משחק: C – סומן כבר 2 בווינר.

הימור: זה מרגיש לא כוחות, במיוחד כשחושבים על קווין לאב שומר על זאיון. ניו-אורלינס ב-20.

2:00 אורלנדו מג'יק (17- 35) – מילווקי באקס (32- 20):

נסתכל רגע על החמישייה של אורלנדו שפתחה במשחק הקודם נגד אינדיאנה – מייקל קרטר-וויליאמס, דווין בייקון, ג'יימס אניס, צ'ומה אוקקה ו-וונדל קרטר ג'וניור. אני אשווה את זה לחמישייה של שחקני יורוקאפ יחסית מוכרים – מילוש תיאודוסיץ', אייזאה קאנן, ג'ורדן קרופורד, ווילי ריד ואנטה טומיץ'. זו של היורוקאפ טובה יותר. במישור הקבוצתי, העלייה של טרנס רוס מהספסל משנה את התמונה, אבל נראה לי שהבנתם מה אני מנסה לומר כאן.

מילווקי כמעט נצמדו לברוקלין ופילדלפיה בראשות המזרח, אבל נתקלו בסטף, לוקה ומייקל ג'ורדן שהנחילו להם 3 הפסדים רצופים. בגדול, העונה הסדירה לא מעניינת יותר מדי את הבאקס, והם מתעניינים בעיקר בניתוח הסטטיסטי של יאניס, שאמנם קולע פחות, אבל שיפר קצת את האחוזים, בעיקר מהעונשין, ועובר לראשונה בקריירה את ה-6 אסיסטים למשחק.

המפתח של המשחק הוא קליעה לשלוש. רק פערים משמעותיים לטובת אורלנדו ישכנעו אותי שיש להם סיכוי רציני לנצח.

רמת עניין של משחק: C – אם הגענו לכאן, אני ממליץ על היורוקאפ…

הימור: מילווקי ב-24.

3:00 ניו-יורק ניקס (26- 27) – טורונטו ראפטורס (21- 32):

כשמדברים על הניקס העונה מדברים על ההפתעה החיובית, ובסך הכל מדובר שם בקבוצה ממוצעת באופן מעט מפתיע, אשר למעט רצף אחד של 5 הפסדים בשלב מוקדם של העונה, לא הגיעה לרצף של יותר מ-3 ניצחונות או הפסדים. הפעם הם התאוששו משני הפסדים עם ניצחון בהארכה על ממפיס, וניצחון על טורונטו יהיה חשוב להם, בפרט לאור העובדה שהראפטורס מאיישים כרגע את המקום הראשון שמחוץ לפליי-אין.

טורונטו סובלים מחסרונות משמעותיים של שחקנים, אז הם שמחו לגלות שיש להם גארי טרנט שהפך להיות אחראי ישיר ל-2 מתוך 3 הניצחונות שלו במדי הראפטורס, אחד בשלשת ניצחון נגד וושינגטון ואחד עם 44 נקודות ב-89.5% מהשדה נגד קליבלנד אמש. הראפטורס נמצאים בסך הכל במרחק 2 משחקים משיקגו והמקום המוביל לפליי-אין, אבל בכושר הנוכחי שלהם כקבוצה קשה לראות את זה קורה.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של 2 הקבוצות. הניקס קולעים 42.2% לשלוש בניצחונות (מקום 3) לעומת 34.3% בהפסדים (מקום 9), ואילו טורונטו קולעים ב-41.3% בניצחונות (מקום 7) ו-34.4% בהפסדים (מקום 8). שתיהן קולעות נהדר בניצחונות שלהן.

רמת עניין של משחק: B – אחת כרגע בתמונת הפלייאוף ואחת עדיין קרובה וחייבת ניצחונות.

הימור: טורונטו שיחקו גם אמש. הניקס ב-6.

3:00 דאלאס מאבריקס (29- 22) – סאן-אנטוניו ספרס (24- 26):

נקודת המפנה של העונה הנוכחית של דאלאס הגיעה בצמד מפגשים עם גולדן סטייט בתחילת פברואר. במפגש הראשון הווריורס ניצחו 73- 40 את המחצית השנייה, וזה אחרי 76- 74 חסר הגנות לדאלאס במחצית, כשקלי אוברה קולע 40, ואילו במפגש השני דאלאס ניצחו ב-2 נקודות, אבל הפעם הסקור הגבוה הגיע כתוצאה מ-57 נקודות של סטף, שזה משהו שאין כל כך איך למנוע אותו. רק נתון אחד שידגים את השינוי, מעבר למאזן 9- 14 לפני ו-20- 8 מאז, הוא האחוזים של לוקה דונצ'יץ' מחוץ לקשת – 29.6% לפני ו-42% אחרי.

גם אצל הספרס ניתן לסמן נקודת מפנה, אך במקרה שלהם מדובר באחת שלילית. במקרה שלהם היה זה ניצחון על קליבלנד ב-19/3 שהעלה אותם למאזן 22- 16, אך מאז הם ניצחו רק 2 מתוך 12, וכעת הם ברצף של 5 הפסדים רצופים. ההבדל המרכזי הוא ההגנה, כאשר הרייטינג ההגנתי של הספרס מאז ה-20/3 עומד על 116.1 (מקום 26), ואילו קודם לכן הוא עמד על 109.5 (מקום 10).

המפתח של המשחק הוא פורזינגיס וההתמודדות ההגנתית של הספרס איתו. לוקה דונצ'יץ' מגיע למספרים שלו באופן די קבוע, ופורזינגיס הוא זה שפחות יציב בתפקיד הכוכב השני. לאחרונה הוא עושה את זה טוב, אבל היציבות ממנו והלאה, כך שאולי עדיף להגנה לנסות להוציא אותו מהעניינים.

רמת עניין של משחק: B+ – דרבי טקסני כשדאלאס רוצים לנסות אפילו לברוח הפליי-אין והספרס חייבים לעצור את הסחף לפני שגם המקום בפליי-אין יהיה בסכנה.

הימור: הספרס לא בעניינים כבר תקופה, והמאבס בכושר מצוין. דאלאס ב-13.

3:00 ממפיס גריזליס (26- 24) – אינדיאנה פייסרס (24- 27):

ממפיס אמנם הפסידו שלשום לניקס בהארכה, אך ההפסד הזה הגיע לאחר 4 ניצחונות שהעלו אותם למקום ה-8 במערב. אם לוקחים את התקופה מאז ה-20/3, בה ממפיס ניצחו 8 מתוך 12 משחקים, אפשר לראות שיש להם לא פחות מ-8 קלעים שונים בדאבל-פיגרס בממוצע למשחק – דילון ברוקס, ג'ה מוראנט, יונאס ולנצ'יונאס, גרייסון אלן, קייל אנדרסון, ברנדון קלארק, ד'אנטוני מלטון ודזמונד ביין – ובכן רבותי – ככה נראה כדורסל קבוצתי וכיף.

אינדיאנה היא קבוצה שנבנתה במטרה להיות מאוזנת, עם חמישייה של ברוגדון, לאברט, וורן, סאבוניס וטרנר, אבל וורן פצוע כמעט כל העונה וטרנר לא ישחק הלילה, כך שאנחנו נשארים בעיקר עם ברוגדון וסאבוניס, וקצת לאברט שעוד לא בכושר השיא שלו. את מינסוטה ואורלנדו הצליחו הפייסרס לנצח ולשמור על המקום ה-9 במזרח, אבל הפעם האחרונה שהם ניצחו קבוצה עם מאזן חיובי הייתה עוד לפני פסח.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות של אינדיאנה, ובעיקר סאבוניס, עם ולנצ'יונאס, לאור ההיעדרות של מיילס טרנר, שחקן ההגנה המשמעותי ביותר של הפייסרס.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שנמצאות בדיוק באיזור שבו חייבים ניצחונות וכמה שיותר, ושתי קבוצות שנותנות לקהל הניטרלי לא מעט סיבות להיות בעדן.

הימור: צמוד ואיטי קצת, אך בסוף אני אלך על סוג של הפתעה. אינדיאנה ב-7.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (13- 40) – שיקגו בולס (22- 29):

מזל טוב למינסוטה שהפכו לראשונים בליגה שהגיעו ל-40 הפסדים, ונמצאים במירוץ אחרי עוד בחירה 1 בדראפט. כרגע, ניתן לומר ששיחקו במינוסטה 5 מתוך הבחירות הראשונות בדראפט מאז 2008 – דרק רוז, אנתוני בנט, אנדרו וויגינס, קארל-אנתוני טאונס ואנתוני אדוארדס – כמעט כולם אנתוני. ואני שואל את מומחי הדראפט – יש איזה פרוספקט בכיר בשם אנתוני?

שיקגו התחילו את עידן ווצ'ביץ' עם 4 הפסדים רצופים, אבל התאוששו בהמשך עם 3 ניצחונות רצופים לפני שזאק לאבין הפציץ 50 בהפסד לאטלנטה. הבולס יושבים כעת במקום האחרון שמוביל לפליי-אין, במרחק 2 משחקים מטורנטו מתחת ואינדיאנה מעל, ולפחות מבחינתם אין ספק שמדובר בשיפור, אם כי הגעת ווצ'ביץ' מביעה רצון להתקדם מעבר לזה.

המפתח של המשחק הוא קרב הגבוהים בין טאונס ובין ווצ'ביץ'. שניהם מהגבוהים ההתקפים הטובים ביותר בליגה, וטאונס צריך ללמוד מווצ'ביץ' איך להפוך מסקורר נהדר למנהיג של קבוצת פלייאוף, כמו שהמונטנגרי עשה באורלנדו בשנתיים הקודמות.

רמת עניין של משחק: C – שיקגו צריכים לקחת את זה ומינסוטה מעדיפים כנראה להפסיד.

הימור: שיקגו ב-14.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (36- 18) – דטרויט פיסטונס (16- 37):

הקליפרס הרגישו בטוחים במקום ה-3 במזרח, ופתאום וישאו הקליפרס את עיניהם והנה יוקיץ' נוסע אחריהם, וייראו מאוד וינצחו 4 רצופים נגד יריבות לא קלות. המשחק הנוכחי הוא האחרון ברצף של 9 משחקי בית של הקליפרס, אבל הלו"ז שלהם עד סוף העונה הוא השני הכי קל, ככה שמצבם נראה טוב.

גם דטרויט יכולים להיות מרוצים מהעמידה בציפיות. ג'רמי גרנט נראה טוב יותר מהצפוי והופך לנכס משמעותי לעתיד, כשגם כמה מהצעירים נראים לא רע בכלל, ואפילו ג'וש ג'קסון נראה לפרקים כמו מישהו שיש לו סיכוי לשרוד מעט בליגה. על חוסר השאיפות של דטרויט תלמד ההחתמה של דיווידאס סירווידיס בנובמבר, שחקן שפתח את העונה עם ממוצע של 4.5 נקודות בהפועל ירושלים.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין קוואי וג'ורג' ובין ג'רמי גרנט וסאדיק ביי. קוואי וג'ורג' כמובן טובים יותר, אבל לרוב גם משקיעים פחות מאמץ.

רמת עניין של משחק: C+ – זאת בעיה כשיש הרבה משחקים שרק קבוצה אחת רוצה לנצח בהם. לדטרויט יש לפחות כמה צעירים נחמדים.

הימור: הקליפרס ב-21.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (31- 21) – מיאמי היט (27- 25):

אנס קאנטר מגיע אחרי משחק של 24 נקודות ו-30 ריבאונדים, בזמן שהבלייזרס מצליחים לשמור על המקום ה-6 במערב שמוביל ישירות לפלייאוף, גם בזמן שנורקיץ' ומקולום היו פצועים לא מעט. מתוך 20 המשחקים שנותרו לבלייזרס העונה, רק 2 הם נגד יריבה שלא נמצאת כרגע במקום שמוביל לפלייאוף או לפחות לפליי-אין, כך שהם יצטרכו לאגור ניצחונות גם במשחקים לא פשוטים כמו זה שעומד לפניהם עכשיו.

מיאמי התאוששו מרצף של 6 הפסדים לפני הגעת אולדיפו, וכעת הם ניצחו 5 מ-6 האחרונים שלהם, מה שהחזיר אותם למאזן חיובי. המשחק הזה יהיה הראשון מתוך 4 רצופים במסע המערבי של ההיט, והם יצטרכו ניצחונות חוץ, כי נותרו להם 12 משחקי חוץ לעומת 8 בבית. אולדיפו יחמיץ לפחות את 4 המשחקים הקרובים, כאשר גם טיילר הירו בספק למשחק, ואולי זה אומר שהם יצטרכו שבאטלר יקח יותר על עצמו.

המפתח של המשחק הוא הצד ההגנתי הרע מאוד של פורטלנד. הוא לא חייב להיות טוב, אבל הוא צריך להשתפר לפחות קצת כדי שהם יוכלו להיאבק באופן קבוע עם קבוצות הצמרת של הליגה.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שמרגישות שבפלייאוף הן יכולות להתקדם יותר ממה שהן כרגע, אבל כדאי גם להשיג מרווח ביטחון כדי לא להסתבך בעצם ההעפלה לפלייאוף.

הימור: נלך על ביתיות. פורטלנד ב-4.

ולסיום, החידה השבועית, והפעם חידה של עצלנים. מי הקבוצה היחידה שתוכל לומר מחר שהיא שיחקה יותר מ-75% ממשחקי העונה הסדירה שלה?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 196 תגובות

  1. 3 משחקים טובים כולם בשעות נוחות

    הוקס שארלוט משחק שההוקס חייבים לנצח. הם הפסידו לשארלוט כבר פעמיים העונה. אם הם רוצים את המקום ה-4 הם חייבים לנצח. לטעמי יתפתח משחק צמוד עד הבאזר. תחושת בטן אומרת שארלוט ב1.

    מוצארט ינגב את הסלטיקס ורזיאל יהנה מכל רגע. דנבר 10 ומעלה

    השאר משחקי תחת
    קליפרס ירמסו את דטרויט
    הבולס ינצחו 5 ומטה את מיני
    ממפיס ינצחו את אינדי 4 ומטה
    דונציק ינגב את הספרס ב-8 ומעלה
    הניקס ינצחו ב3 ומטה
    הבאקס תלוי מי ישחק בעקרון ידרסו אבל אם כל החמישייה בחוץ אז יהיה צמוד
    ציון יתעלל בקאבס

    פורטלנד היט יהיה מעניין. פורטלנד לא טובה מאז שכולם חזרו ומהטריידים, גם שהם מנצחים זה בקושי רב. גם אצל דיים יש קצת ירידה לאחרונה.
    ההיט רוצים מקומות 4-5 כדי לפגוש יריבה נוחה מצידם ויאבקו חזק.
    לדעתי לילי כריות יביאו רכות מלטפת לגימי והחברים מיאמי 5 ומעלה.

  2. צ’ארלס בארקלי
    I’ve been poor, I’ve been rich, I’ve been fat, I’ve been skinny, I’ve been old, I’ve been in the Hall of Fame and one thing I can always tell you, the Clippers have always sucked,”

  3. בדוק מתעורר לראות את ההופעה של לאבין, ההפסד להוקס שרף (כמו לא מעט הפסדים העונה) אבל בסה"כ אני מרוצה מהתהליך שהבולס עוברים ולראשונה מזה שנים הם נראים כמו יעד ששחקנים ירצו לבוא לשחק שם בעתיד. אומנם עונה הבאה זה "הדיל" אבל חשוב מאוד שכבר העונה הם יקבלו את הטבילת אש הראשונה שלהם בפלייאוף. דאבליו היום נגד מיני ועוד אחד מחר נגד הגריזליס הם בגדר חובה.

  4. כותרת יפה
    יפה לראות מה קרה באטלנטה אחרי הפיטורים
    גם החוסן הלא מובן מאליו של שארלוט ראוי לציון
    שיקגו וניו אורלינס חייבות ניצחון

  5. ההוקס מנגבים גודווין קיבל דאבל טים חח תמיד אהבתי אותו הוא לא מצליח להגשים את הפוטנציאל הוא מפחד לזרוק שהוא חודר תמיד מוציא החוצה וזה חבל. גודווין זה שחקן שאם יגיע לאירופה הוא יקרצף פה

    1. אני רואה גודוין חוגג, איזה שעה שמו את המשחק שיהיו בריאים 10 בבוקר. בטח יודעים שאף אחד בLA פרט לכמה משוגעים לא יצפה בזה

  6. יצור המקמילן הזה לא יאמן שהוא לא רואה כמה הורטר חירב ומחרב את המשחק ואין גם הגנה אוגונקוגו הזה לא יודע איפה הוא נמצא ביסמק כבר פעמיים קיבל כדור לבד מול הסל
    עוד הפסד מיותר הולך לבוא

      1. יש לי קטע עם הסלטיקס.
        מצד אחד אני אוהד ג"ס, מצד שני יש לי תמיד צד שמאוד רוצה שהסלטיקס יינצחו. הם סחוג עצוב העונה. "גולדן סטייט מפסידים" פחות מדכא מ"סלטיקס מנסים לארגן מהלך התקפי".

  7. הסיפור של הרבע הראשון של הסלטיקס הוא אחוזים נוראיים של בראון וטייטום.
    השניים האלה עם 0 מ 8! כזו חוסר יציבות וחוסר שיטה במשחק של בוסטון, 3 אסיסטים לסלטיקס מול 10, אולי יותר לדנוור.
    עבודה של מאמן ושחקן על, והם עושים את זה בלי מורי….

  8. יללה שמעון הMVP להשנה זו (נכון בשביל הערב הזה) הוא (בינתיים) בוגי. (זה נכון לעכשיו כי יש עוד איזה 8 משחקים). בוא נטריד את טריי בשביל בוגי של יוטה כי הינה תראה איזה שם

        1. הגינגי הוא שלך ושל מנחם רצח הערב את ההוקס כמעט לקח MVP של שארלוט מזל שהיה סוויט לו שם ומקמילן קצת הוריד אותו לספסל. נכנסתי ללחץ שהוא חזר 58 שניות לסוף
          בינתיים אתה נוגבת אם ראית מה הגינגי ואוקונגו עשו במשחק..

          1. אתה רוצה גם להדביק לי אולי גם כמה ילדים ולטעון שהם שלי? שאני אשלם עליהם מזונות? שמעון אני מתחיל להאמין שמתחת לכל הסמיילים האלו יש נפש של אומן מיוסר ומנוגב, שמסרב לקבל את ניגובו

  9. שיר הלילה של ONE WAY SYSTEM

    THIS IS THE AGE
    .
    This is the age of science fiction
    But still you've got your drug addiction
    This is the age of computer technology
    But still you've got your brain psychology
    .
    You're computerised
    Then victimised
    You're animalised
    But paryalysed
    .
    This is the age of computer technology
    But still you've got your brain psychology
    This is the age of science fiction
    But still you've got your drug addiction
    .
    You're computerised
    Then victimised
    You're animalised
    But paryalysed
    .
    You're computerised
    Then victimised
    You're animalised
    But paryalysed

  10. היחידי שקלע שלשה בבוסטון סמארט וגם זו לא היתה חלקה…
    הקמבצ'רו עם 0 מ 3….
    מה הוא עושה בבוסטון? אוכל מעל ל 30 מליון לשנה של התקציב.

      1. אז שישב בחוץ.
        הסלטיקס היו טובים בתחילת העונה עד שהוא חזר.
        לא טוב? שישב בחוץ ויעלה במשחקי גארבג' עם טאקו….

  11. בוסטון מפורקת מקצועית ומנטלית.
    דנבר הכי חזקה במערב ביחד עם הלייקרס, במידה והן לא נפגשות עד הגמר זה יהיה גמר המערב כמעט בטוח.

    1. זו בעייה של מאמן שלא יודע להתמודד עם אגו של כוכבים. מסתדר עם עם שחקנים צעירים אבל לא עם כוכבים.
      היית מצפה ממאמן צעיר שאחרי 7 שנים בליגה יתפתח קצת ויתאים עצמו לכל מיני סיטואציות ובין היתר התמודדות עם אגו אבל לא אצל הבוטוקס.

        1. שתי האפשרויות לא נוראיות :
          בחירת לוטרי + הסיכוי לעשות חסד ולהציל שחקן מלהגיע למינסוטה, זה בכלל מבטיח גן עדן.
          או לתת פלייאוף.
          אבל אני מעדיף לראות נצחונות גם בטווח הקצר.

  12. הדבר היחידי שנחמד בדנוור לאוהד סלטיקס זה לראות בקהל חולצות של עוד אוהדי סלטיקס שטרחו וקנו כרטיס.
    קמבה עם 0 מ 4 ל 3, חלק כאמור פנויות לגמרי.
    הסלטיקס עם 1 מ 15 לשלוש, זה הסיפור של ההפסד הזה. חבורה של אוכלי חינם שחושבים שהכל כבר יגיע אליהם. לא התאמנו טוב לפני המשחק, זלזלו וזה המחיר.

            1. גז גז גז שמעון מתרגז. חשבתי שאתה מלך הטראש טוק. טיפה מטטרשים אותך ואתה מאבד את זה?

        1. אני מעדיף דברים כמו של אדוארדס. אני יותר חובב דאנקים אלגנטיים… אבל השליחת יד אחורה הזו של ברדיג'ס… אכזרי.

  13. לפני יומיים לטייטום היה שיא קריירה, היום? שחקן משלים.
    צריך להתאמן קצת יותר ולא לנוח על זרי הדפנה, המאמן לא החזיר אותו לאדמה והוא עדיין חושב שהוא קובי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחצ

  14. כאוהד ריאל מאז אמיליו בוטרגניו אני מקווה לתיקו בין אטלטיקו לברצלונה ורק שריאל לא ישמיטו נקודות. כמה סטיפות מפלונטרינו והשופט יסדר….

  15. מלון עם שני פסקי זמן דיי צמודים.
    מחמאות לסטיבוט על האמון בלנגפורד. זה משתלם היום. הפספוס מוכיח שהגנתית הוא מצוין.

      1. גאוניות או אינטליגנציה גבוהה לא הופכים אותך למאמן גדול.
        מלון עשה טעות גדולה שהוציא את יוקיץ ליותר מדיי זמן ונתן לסלטיקס לחזור בלי התגובה המתאימה.
        מה שחשוב זה שהסלטיקס מתקרבים לשארלוט ומיאמי.
        מאמן טוב באמת לא היה יורד מ 3 המקומות הראשונים. אני מניח שהיה היום במקום השלישי עם 4 או 5 משחקים מהמקום הרביעי…

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עוד אחד מפסקי הזמן ההזויים של הבוט….
    למה עכשיו?
    ולמה החזיר את קמבה? לעוד זריקת סלאמפ מ ה 3?
    קמבלה עם 0 מ 7 ל 3… חלק חופשיים לגמרי. הוא רוצה להפסיד בכח?

  17. נו רזי, הסלטיקס של סטיבנס, עצרה את הקבוצה החמה בליגה, בבית, השאירה אותה מתחת לתשעים נקודות והביסה אותה בכמעט עשרים הפרש עם רבע רביעי נדיר (31-8!!!).
    מה תגיד על זה?

  18. נכנסתי למשחק היה 69-79 לדנוור, ואיזה הצגה קיבלתי עד הסוף. זה היה כזה תענוג. דנוור בבית לא מצליחה לקנות סל. במשך יותר מ15 דקות משחק, חטפו כארבעים נקודות, ובקושי בקושי לאט לאט הכניסו 8. בבית!

  19. איזה כניסות של בראון. חגיגה. קמבה היה ונשאר אפס, העסקה הכי גרועה אוור של בוסטון. מוותר עליו עכשיו מביא את ים מדר, או מחתים על חוזה של עשרה ימים איזה רכז חביב מהג'י ליג. קמבה שחקן חילוש.

  20. הייתי עסוק בוויקאנד , אפילו את המשחקים של פילי ראיתי בהקלטה בלילה , פליקנס היה בזיון, פשוט משחק שכל השחקנים לא היה להם בזין לשחק וזה גם נראה ככה.
    לנצח את את okc עם הקבוצה שנם מעמידים זה כמו לנצח את החברה של שמעון מהשכונה.

    ועכשיו לפינת התרבות , סיכום משחק בוסטון-דנבר על פי הבלוג:

    בוט בוט בוט…סטיבו, טאטום שיא קריירה זבל לא פוגע
    בוט בוט בוט יוקיץ' מוצרט ברבאבא
    בוט בוט בוט קמבה שווה במבה wtf למה הוא מחייך כאילו גנב 120 מליון מבוסטון???
    מה עם סטיבו טיים אאוט טיים אאוט טיים אאוט
    בוט בוט לא מאמין שרבע רביעי גם נחשב
    מה בוסטון ניצחו? אני בשוק, אני המומה!!!!
    אני הולכת להרטיב את התחתונים מתחת לגשר בעכו אולי נצליח לדוג סרטני סטיבו סרטנים בגב אומת הנזלת

    1. תגיד שימון, אתה ישן לפעמים?
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הדודה לכדורסל מעיר אותך….

  21. זהו תמ"א בלוס אנגלס.
    בוקר טוב עולם, 3 נצחונות מ 3, יונייטד, מכבי ובוסטון.
    אטלטיקו הפסידה שתי נקודות והליגה בספרד פתוחה לרווחה.
    מכבי חיפה בלחץ, אם הם מפסידים היום, לא רואה אותם חוזרים מזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט