ערב של מותחנים עם נצחונות לדנבר על הספרס, לוויזארדס על גולדן סטייט ולהורנטס על הבאקס! / דור בלוך

ערב של מותחנים עם נצחונות לדנבר על הספרס, לוויזארדס על גולדן סטייט ולהורנטס על הבאקס! / דור בלוך

אורלנדו מג'יק 106 (35-17) – אינדיאנה פייסרס 111 (27-24):

כמו שהם עושים מאז הטרייד דד ליין, המג'יק לא עשו חיים קלים ליריבה, אבל הפייסרס היו צריכים את הנצחון הזה במצבם הלא פשוט, והם השיגו אותו.

ברבע השני הפייסרס פתחו פער דו ספרתי והיה נראה שאורלנדו תישבר אבל המג'יק, שהפסידו את המשחק הקודם בין השתיים ב-2 נקודות בלבד חזרו ברבע השלישי והתפתח משחק צמוד, כאשר הקבוצות עלו לרבע הרביעי ב-5 לאינדיאנה. הפייסרס פתחו טוב את הרבע הזה והובילו ב-10 2:26 לסיום, אבל אז המג'יק התעוררו, ההתקפה של הפייסרס שבקה, וטרנס רוס, אניס, וונדל קרטר החזירו את המג'יק ל-3 15 שניות לסיום ורק קור הרוח של מקונל הבטיח לפייסרס ניצחון.

רוס שעלה מהספסל קלע 24 למארחים, גם בצד השני הספסל היה דומיננטי עם הולידיי שסיים עם 20 ומקדרמוט שהוסיף 19. סבוניס סיים עם 16 ו-15 ריבאונדים למנצחים.

בוסטון סלטיקס 145 (26-27) – מיניסוטה טימברוולבס 136 (40-13):

לא יודע כמה בוסטון בכללותה תרגיש טוב לאחר המשחק הזה, כאשר הם נזקקו להארכה כדי לגבור על הזאבים, אבל הם ישמחו עם הניצחון ומי שיוכל להיות מאוד מרוצה הוא ג'ייסון טייטום שסיים עם שיא קריירה.

מיניסוטה התנפלה על הצבע הרך של בוסטון והובילה 25-39 בסוף הרבע הראשון. מכאן הסלטיקס צמצמו בהדרגה ו-8 דקות לסיום הרבע הרביעי קבעו שוויון, כאשר הריצה של בוסטון המשיכה עם טייטום ובראון שכבר קבעו11 הפרש 3 דקות לסיום. אבל מי שחשב שמיניסוטה תתפרק התאכזב, 7 נקודות של ראסל ועוד שלשה של טאונס צמצמו לנקודה. טייטום ענה עם 2 משלו, אבל 10 שניות לסיום ראסל עם שלשה משוגעת עם הקרש קבע הארכה.

בהארכה נגמר למיניסוטה האוויר בהגנה והם ספגו לא פחות מ-21 נקודות כאשר בראון וטייטום מפגינים קור רוח מרשים מהקו, ומבטיחים את הנצחון לסלטיקס.

טאונס סיים עם 30, אלוהים איזה שחקן מרגיז. אדווארדס הוסיף 24 אבל נעלם ברגעי ההכרעה, ראסל עלה מהספסל וסיים עם 26. בצד השני שיא קריירה לטייטום עם 53, בראון הוסיף 26 וסמארט 24. פורנייה לא שותף.

ניו יורק ניקס 133 (27-26) – ממפיס גריזליס 129 (24-26):

בעוד משחק שהלך להארכה הניקס עצרו את הרצף של ממפיס עם נצחון קמבאק אדיר בהארכה. בדומה למשחק של בוסטון, ממפיס פתחה טוב יותר והוליכה 23-35 בסוף הרבע הראשון. ממפיס עוד הובילה ב-8 3 דקות לסיום, אבל 4 של ברקס מהקו ושני סלים מקרוב של רנדל קרבו את הניקס. בארט קלע 3 מהקו 37 שניות לסיום כדי לכפות שוויון, מוראנט קלע רק 1 מ-2 מהקו אבל רנדל החטיא הזדמנות להעלות את הניקס ליתרון. ולנצ'יונס קלע גם הוא רק 1 מ-2 מהקו, מה שאפשר לבארט לכפות הארכה 9 שניות לסיום כשמוראנט מחטיא הזדמנות לנצח.

בהארכה הייתה זו שלשה של בארט 30 שניות לסיום שהכריעה למעשה את ההתמודדות ונתנה לניקס ניצחון חשוב במאבקי המיקום במזרח, שגם חיזק את התחושה לגבי המנטליות החזקה של הקבוצה הזאת.

מוראנט הוביל עם 26 כשברוקס מוסיף 22, ולנצ'יונס 20 וביין תורם 16 מהספסל. בצד השני בארט וקוויקלי עם 20 כל אחד הובילו את הניקס.

אטלנטה הוקס 120 (25-28) – שיקאגו בולס 108 (29-22):

נצחון חשוב להוקס מול הבולס שממשיכים להתקשות להתחבר אחרי המהלכים של הטרייד דד ליין.

המשחק היה הפכפך כאשר הבולס שולטים במחצית הראשונה, אבל ברבע השלישי ההתקפה שלהם שווקה והם קלעו רק 18 נקודות והפסידו את הרבע ב-15. הבולס עוד עלו ל-5 הפרש עם סל של לווין, אבל אז שתי שלשות של גלינרי ושני סלים של קאפלה הפכו את התוצאה ומכאן אטלנטה לא הסתכלה לאחור.

ההגנה של הבולס תהיה הסיפור של המשחק הזה כשהם אפשרו להוקס לקלוע ב-56% מהשדה, על אף ערב קליעה רע מאוד מחוץ לקשת מה שאומר – גישה חופשית לצבע.

לווין התפוצץ במשחק הזה עם 50 נקודות מה שלא עזר לבולס ומחזק את הנראטיב של שחקן טוב לקבוצות לא טובות. ווץ' תרם 25 ב-11 מ-19 מהשדה אבל מלבדם אף אחר אחר בבולס לא הצליח להיכנס למשחק. טריי יאנג התפוצץ בצד השני למרות 1 מ-6 משלוש (לבוגדנוביץ' היה 0 מ-4) עם 42. קאפלה הוסיף 22 ו-10 ריבאונדים וגלינרי התעורר בסיום וסיים עם 20 חשובות משלו.

ניו אורלינס פליקנס 101 (29-23) – פילדלפיה 76'ס 94 (17-35):

נצחון נהדר לפליקנס במשחק מוזר להפליא. המשחק היה דיי צמוד לאורך כל אורכו, כאשר הפליקנס מצליחים עם הגנה מצוינת לעלות ליתרון ברבע השלישי כשעצרו את פילי על 18 בלבד.

הרבע הרביעי כבר היה שייך לציון עם 14 מתוך ה-37 שלו ברבע הזה שהבטיחו לפליקנס את הנצחון.

הפליקנס מנצחים למרות שקלעו ב-18% מחוץ לקשת, בעיקר בזכות שליטה מוחלטת בריבאונד (47-56), ומשחק מפוזר של פילי שאיבדה 19 כדורים.

אמביד סבל ממשחק חלש באופן לא אופייני וסיים עם 14 ב-5 מ-16 מחריד מחוץ לקשת, עדות נוספת לאגרסיביות של ניו אורלינס בצבע. האריס הוסיף 23. בצד השני ציון עם 37 כיפה על משחק מחריד של אינגרם (אהמ אהמ) שסיים עם 5 מ-21 ל-17 נקודות.

מילווקי באקס 119 (20-32) – שארלוט הורנטס 127 (24-27):

ההורנטס ניצלו את העובדה שהבאקס הגיעו ללא יאניס, מידלטון והולידיי, הובילו לאורך כל המשחק ביתרון שכבר הגיע ל-21 נקודות ומשיגים ניצחון חשוב במאבקי המיקום כשהם ממשיכים להחזיק במאזן מרשים לעומת הציפיות המוקדמות ולמרות פציעות של שני השחקנים הכי חשובים שלהם.

מילווקי יכולה לשאוב עידוד מ-24 נקודות של ג'ורדן נאורה והם בהחלט ישמחו לקבל חיזוק מתוך הסגל שמוסיף קליעה מסביב ליאניס. טיג הוסיף 19 ופורבס קלע 18 משלו.

בצד השני החמישיה של ההורנטס על אף החיסורים שלטה במשחק, כאשר ברידג'ס שעשה קפיצה גדולה השנה מסיים עם 26, גרהאם ורוזייר הוסיפו 20 כל אחד.

דנבר נאגטס 121 (18-34) – סן אנטוניו ספרס 119 (26-24):

הספרס שוב סופגים הפסד צמוד במשחק נהדר ובשקט בשקט הם סופגים כבר 5 הפסדים ברציפות כשהמאזן שלהם הולך וקורס בשלב הכי לא נכון של העונה.

דנבר שלטה בפתיחה ועלו לרבע האחרון ביתרון 13, אבל שלשה של רודי גיי סימנה את הנחישות של הספרס לחזור למשחק, ושלשה של וייט 1:26 לסיום צימקה ל-3. לקראת הסיום התפתח קרב קליעות עונשין כאשר בסופו של דבר חסימה של פורטר על קלדון ג'ונסון, והחטאה של מארי ודרוזן חתמו את גורל המשחק.

דריק וייט היה טוב וסיים עם 25, ודרוזן הוסיף 24 למפסידים שסבלו מערב קליעה חלש של מילס ומארי עם 1 מ-8 במצטבר מחוץ לקשת. בצד השני יוקיץ' שלט עם 26 14 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, פורטר הוסיף 22 ומונטה מוריס עלה מהספסל והיה כמעט מושלם עם 21 ב-7 מ-8 מהשדה ו-5 מ-5 מהשלוש. משחק פושר לגורדון עם 11 בלבד, בעוד יקיר המערכת קמפאצו פתח שיחק 23 דקות ותרם 9 ו-4 אסיסטים.

גולדן סטייט ווריורס 107 (28-24) – וושינגטון וויזארדס 110 (32-19):

וושינגטון פתחה בהתלהבות והובילה בהפרש דו ספרתי אבל קארי לא התרגש והתפתח משחק צמוד ממש עד השניות האחרונות.

וויגינס צימק לנקודה הפרש לוויזארדס 1:09 לסיום, ודני אבדיה נכנס למשחק ל-46 השניות האחרונות במחווה של אמון מצד סקוטי ברוקס. הצ'ימורה נחסם לשלשה וקארי העלה את הווריורס ליתרון. החטאה של ביל וקארי הולך לקו ומעלה ל-3 הפרש. ווסטברוק החטיא שלשה אבל הריבאונד הגיעה לביל שקבר אותה וקבע שוויון 6 שניות לסיום כשהוא מוסיף את זריקת העונשין שמעלה את הוויזארדס ליתרון. חטיפה של דני 1.3 שניות לסיום הבטיחו את הנצחון כאשר ביל חותם אותו עם 2 מהקו.

רגע הגנתי נהדר לדני במשחק חלש כשהוא מסיים עם 0 מ-6 מהשדה ל-2 נקודות 4 ריבאונדים 3 אסיסטים ו-2 חטיפות.

קארי הוביל את הווריוס עם 32 שלא הספיקו ואוברה הוסיף 23. בצד השני האצ'ימורה הוביל עם 22 כאשר ביל ווסטברוק במשחק קליעה חלש של 2 מ-9 מחוץ לקשת תרמו 20 ו-19 בהתאמה.

לוס אנג'לס קליפרס 126 (18-36) – יוסטון רוקטס 109 (38-14):

בערב משוגע של משחקים צמודים והארכות טוב שיש גם משחק אחד שהוא נורמאלי לחלוטין או כמעט נורמאלי לחלוטין.

הרוקטס פתחו חזק והובילו 26-36, אבל ברבע השני הם התפרקו לחלוטין, הקליפרס לקחו את הרבע 10-41 (!!!) כשקוואי משתלט על המשחק ומכאן זה היה שיט רגוע בדרך לנצחון הברור.

ווד עם 23 וטייט עם 18 הובילו את הקבוצה ואם תשאלו אותי לא מדובר על מצב של שחקנים טובים בקבוצה גרועה, מדובר בשחקנים טובים שיכולים להיות בסיס לבנייה נכונה אם הרוקטס יעשו את הדברים הנכונים בהמשך.

קוואי הוביל עם 31 ב-33 דקות, ג'י ג'קסון היה מצוין עם 26 ב-6 מ-9 מחוץ לקשת. באטום הוסיף 17 מהספסל ויולת טובה שלו תהיה מאוד מאוד חשובה עבורם בהמשך.

לפוסט הזה יש 140 תגובות

  1. תודה על הסיקור המהיר לערב מצויין. ווש מנצחת ופילי ומילווקי מפסידות.
    1. מאז שאמביד חזר פילי 2:2 סופגת 106 (לא מדובר באריות הליגה – מיני, ממפיס, בוסטון, פליקנים). עם אמביד לפני הפציעה ספגו 110 בלעדיו בעשרה משחקים ספגו 101. הערב ציון עם שיא קריירה 🙂
    2. לראות את מילווקי בלי יאניס זה הטיעון הכי חזק שלו ל-MVP
    3. במזרח כמו במזרח – מי שלא משחקת – מטפסת. הערב זאת הייתה ברוקלין.
    4. לכל זמרי מקהלת ״ווסטברוק מחרב״ – קבוצה בהובלת סטף קרי ככוכב ראשי, בסיוע של דריימונד גרין ככוכב משני עם המאמן המעוטר סטיב קר – הגיעה למקום האחרון בשנה שעברה, ולא הייתה עושה פלייאוף השנה. מזל שיש פלייאין.

    1. נו די כבר…. כולם אומרים כל הזמן שויגינס פח, אוברה נגר, דריימונד גופה (אפילו אלה שאוהבים אותו מחשיבים אותו לרולפלייר מצוין אבל לא כוכב)… ופתאום מישהו שולף שזה רוסטר מצוין.
      הבעיה בויכוח עם אנשים שיש להם עובדות אלטרנטיביות זה שיש להם באמת הרבה אלטרנטיבות… מי צריך מציאות עם מבחר כזה?

      1. מי זה כולם חחח טנש אומרים כל השנה שדריי לא פחות חשוב מקרי והוא אולסטאר 😂😂.
        תכלס עם יד על הלב מי יש למאבס סביב לוקה? מי יותר טוב שם מוויגינס ואוברה? שלא נדבר על נגרי הספרס.
        וממפיס? בחייאת נו ניימז למי שם יש כוכב ברמה של סטפן?
        אני חוזר ואומר יש בעיית מאמן אצל הלוחמים. אם אל הורפורד היה במקום דריי היה להם עוד 10 נצחונות

        1. שימון, אחי התבלבלת, זה אני אומר שהוא MVP, כמובן בצחוק.
          אבלללללללללללללללללללללללללללל, בלעדיו לגולדן אולי אין אפילו אליפות אחת! אז הוא כן שחקן מצוין, אולי לא אוסטאר אבל בהחלט בורג מרכזי ב ג"ס אחרת גם לא היה מקבל את חוזה הגבוה שקיבל!

          1. נכון חחחח הוא זה שהתקשר בוכה מהמגרש חניה לדוראנט 😂😂😂
            יש להם אליפות נגד מוזגוב ודלבדובה. שנה אחר הגיעו לגמר כי גרין לא הורחק נגד אוק סיטי וקליי נתן תצוגה לא הגיונית במשחק 6

            1. לפחות אני משעשע פה מישהו.
              גם זה חשוב ובתנאי שזה ברוח טובה ובלי הגישה המתנשאת והמקטינה!
              🙂
              חברים, חיפשתי מקבילה לדריי במכבי תל אביב ומצאתי אותה בשחקן אחד, נדב הנפלד, מבחינתי אחד מ 10 השחקנים הישראלים הכי טובים ששיחקו במכבי ולא בגלל הנקודות אלא בגלל מה שלא בסטטיסטיקה בכלל.

            2. בדיוק 🙂
              רזיאל! היכנע!
              תתרכז בסטרצ׳ים לערב. אנחנו בלי ראמוס ו-וראן. בנאצ׳וס ננוחם 🤦‍♂️

            3. מוריה, עכשיו פתחת לי את התיאבון, אתה והנאצוס
              אתה תתנחם (ב-מם) אבל אני אתנחן בוויני וכארים

      2. הסגל ליד קרי נורא,קרי סופרסטאר אבל הוא לא מסוגל לכפות נצחונות בדומה להארדן…
        הסגל של גולדן סטייט בלי קרי הוא החלש בליגה בפער הגופה של גרין שהוא שלילי ענק בהתקפה ואף אחד לא יקח אותו (הוריד את כל מועדון טנ״ש והחוזה המצויין לבור הצואה) דבר אחד שמעון הם מעולם לא אמרו שגרין אולסטאר העונה אלא שהוא חשוב להתקפה של גולדן סטייט (שוב טעות נוראה לטנש הוא שלילי עצום בכמעט כל מדד התקפי), עוד דבר על הפח העונה לשם דריימונד גרין בשום מקום לא הופך קבוצה טובה לקונטנדרית אלא לוקח קונטנדרית סופר ברורה ומוסיף לה בהגנה
        פח כמו וויגנס וויסמן ואוברה

            1. הווריירס העונה נראים כמו גירסה גרועה של מה שהרוקטס ניסו לעשות בעונה שעברה.
              ואנחנו לא רצינו להיות כאלה. כך שאין טעם להשוות את הסגל המסייע אחד לאחד.
              אבל אם כבר מחפשים אשמים אז אני לא בטוח לגבי ההחלטות של מאיירס. אני מסכים לגמרי שאנחנו חלשים פיזית. פציעות של לוני (מפתיע?) וויצמן ופתאום שיחקנו חודש עם סנטר בגובה 1.95.

    2. דה שוט,
      כמה פעמים ווסטברוק הצליח להוביל את קבוצתו לאליפות?
      .
      אופס, התפלק לי.
      כמה פעמים ווסטברוק הצליח להוביל קבוצה כשחקן החשוב ביותר בקבוצה לסיבוב השני בפלייאוף?
      .
      ההשוואה בינו לבין קרי היא מגוחכת/מופרכת.
      קרי ב-15' ו-16' נתן כדורסל אישי מדהים, והתוצאות של קבוצתו הלמו את הישיגיו האישיים.

        1. קרי לקח ב-15' כי קבוצתו ניצחה 4 משחקים בגמר.
          הוא הפסיד ב-16' כי קבוצתו הפסידה 4 פעמים בגמר.
          .
          (זה מצחיק איך אתה משתמש בתירוצים לפי הנוחות שלך. מה כתבת על 16', אתה זוכר?)

          1. הקאבס ב-2015 שיחקו ללא שני השחקנים החשובים ביותר אחרי לברון ועוד מחליף חשוב והלוחמים היו בהרכב מלא. כך שההחלטה זהעזר ללוחמים לזכות באליפות. אמנם אין זה אומר שלא היה ללוחמים סיכוי לנצח מול הקאבס לא פציעות אך הקרב היו צמוד עד הסוף והקאבס היו יכולים לנצח כשעם הפציעות ניצחון הלוחמים היה מובטח. וכך אם הקאבס היו בהרכב מלא נגד הלוחמים ללא קליי וגרין ועוד מחליף חשוב.

    3. לראות את מילווקי בלי יאניס, הולידיי לופז דה וינצ'נזו ומידלטון התכוונת… ממש אומר הרבה
      גולדן סטייט 'עם קרי' עשתה מקום אחרון – כן בדיוק זה.

      1. 1. צודק! לא ראיתי את מילווקי ואחר כך הבנתי ששיחקו בלי כולם. עדיין הם מתקשים מאוד בלי יאניס.
        2. זה שקרי נפצע אשתקד זה חלק מהעניין. ראס ככוכב ראשי באוק סיטי החזיק מעמד. גם הארדן ביוסטון.
        3. גיא – סטף טוב מראס! אפילו בפער. לא מתווכח. עם זאת, בלי כוכבים לידו הוא לא משיג כלום. כלום. הארדן, לברון, יאניס, לילארד – המתחרים שלו על הבכורה – היו משיגים שם הרבה יותר. לדעתי.
        4. אני לגמרי עם שמעון בעניין גרין. הוא עקב אכילס של ג״ס. כל פי-אף טופ 10 במקומו (וראינו שאין יותר מדי פי-אפים בליגה) היה מביא ללוחמים עוד 10 ניצחונות. גרין הוא הבלוף הכי גדול בליגה.
        5. ג׳ון – אתם על הפנים, והערב כולם שיחקו. כל התירוצים נחמדים אבל ״היא לא מעניין״. סטף גרין וקר לא מספקים את הסחורה. אי אפשר כל הזמן לצעוק ״קליי קליי״

        1. צעקתי עכשיו קליי?
          הקבוצה בעיני רזה וחלשה פיזית.
          יש פאוור פורוורדים יותר טובים מדריימונד אבל מה לעשות שמדובר בקבוצה שצריכה להשתמש במה שיש ולא בנבחרת אולסטאר…
          *
          שוב פעם מי משיג מה וכמה לבד?
          א. כאילו שלברון לא דאג פעם אחר פעם לבנות סביב עצמו קבוצות גלקטיקוס והארדן לא משחק בכזו כרגע (או הגיע לאנשהו אי פעם בלי קליבר לידו). ואני לא שופט אותם על זה כי:
          ב. זה לא קריטוריון מעניין בעיני. אף פעם לא הייתי בקטע של להאדיר סופרסטארים. יש ערך עצום לזה שיש כזה בקבוצה אבל אני לגמרי מאלה ששמים לב שקבוצות לוקחות אליפויות. וזה בסדר אם הן עושות את זה עם חמישיה שכולם קולעים בה בין 10 ל-20 או עם קלע אחד של 30 למשחק וכמה ניצבים שמפנים לו את הדרך.

            1. גולדן סטייט בחיים לא יטרידו את סטף. הוא הקובי בראיינט שלהם, הוא כמו מה שמסי לברצלונה.
              אז הם לא יזכו באליפות, אז מה? הוא ה-שחקן של המועדון ושווה הרבה יותר ממה שהוא מרוויח (מעלה את השווי של המועדון, מכירות חולצות, קהל כשיהיה אפשר להגיע וכו') הוא אהוב הקהל ולא יסלחו להנהלה בחיים אם הוא יוטרד.
              אני גם לא חושב שזה מה שמעניין את קרי – הוא היה בעמדת שוליה לכוכב על (דוראנט) והוא לא שש לעזוב את עמדת השחקן המוביל בשביל עוד אליפות אחת או שניים שלא בהכרח ירשמו על שמו.
              ובשביל לחזק את הטענה, שמעתי לא מזמן שיש שיחות איתו לגבי הארכת חוזה.

            2. מסכים.
              הוא היה קצת יותר כמו מנהיג של קבוצה שזז קצת הצידה כדי לאפשר לעוד כישרון להוביל אותה. אבל שוליה הוא לא היה.
              אם הוא יישאר וייגדל את הכישרון של הדור הבא (נראה אילו בחירות יהיו לנו בדראפט הבא) הוא יהיה בסדר עם זה. אבל גם אם הוא יעבור – אז סבבה בשבילו.

    4. טוב דיי כבר מוריה, תתרווח, אין דבר שיעמוד בין עליבבא לתואר אן בי איי ראשון. לא כשיש ך דרקון בעל 3 ראשים ביד ויש לםחרבגריפין ביד אחת ומגן אדריג' ביד השניה. אוצי פיון המפחיד יעשה משהו בשנה הבאה.

      1. חחח צריך גרפולוג ונומרולוג להבין מה כתבת אבל נראה לי שהבנתי. אני לא מקל ראש בפילי ובמילווקי בריאות. לדעתי ליאניס יש עוד הילוך ופילי קשוחים ומלאים כישרון.
        אתה מוכן להערב? בוויניסיוס ננוחם?

  2. אם הג'וקר לא זוכה ב-MVP השנה, אפשר לסגור את הליגה. גאונות מהסוג שהליגה לא ראתה מעולם.
    רק חושש שהאמריקאים יבהלו לתת שוב לאירופאי, שנה שלישית ברצף, אבל מאמין שלא תהיה להם ברירה.
    לא השתכנעתם? תקראו את זה:
    https://studentunionsports.com/there-isnt-a-debate-nikola-jokic-is-this-seasons-mvp/

    1. המספרים שלו לא יוצאי דופן המיקום של הקבוצה כנל ואין לו הגנה. הוא בדיון כי אמביד לברון והארדן נפצעו גם לאחרונה וגם יאניס.
      הmvp זה של אמביד בהליכה כל עוד פילי תסיים 1 2 והוא יתן את ה30 ו10 שלו בערך ואם לא יפצע עוד כי הוא החמיץ 18 משחקים

            1. כן חירב לkd אהה ראס עשה גמר בגיל 24 כמדומני.
              מה kd עשה מאז חוץ מלהצטרף לקבוצות כוכבים ולנוח?
              יוקיץ עשה? שכחת מי תפר בפלייאוף אצלם

            2. שמעון תראה את האפקטיבי ואחוזים של יוקיץ תשווה אותם לנגר ראס, שראס לוקח זריקה היא זריקה רעה יוקיץ שקולע באחוזים כאלה צריך לזרוק יותר.

    2. יותר מהכל יוקיץ' בדומה לחלק מהשחקנים ההיסטוריים מביא איתו סגנון ייחודי כזה שגורם למנהלי קבוצות לחפש עוד מאותו מודל. פשוט שחקן שהוא חלום

      1. שחקן שאסור להביא עליו דאבל טים כי הוא מעניש כל פעם. מה זה כיף להיות שחקן בנאגטס – פשוט תזוז הכדור כבר יגיע אליך בדיוק ברגע הנכון.

      2. סגנון יחודי למשחק של יוקיץ׳ זו באמת הגדרה מדויקת. כמו מאנו ולהבדיל הארדן. כרגע זה עדיין לא שווה MVP. ההתקפה שלו לא דומיננטית כמו הארדן KD וסטף לדוגמא וההגנה רעה. אמביד, יאניס, הארדן ודיים כרגע לפניו לדעתי במרוץ לתואר.

        1. ממש לא מסכים איתך. הוא לא נופל בשום מדד התקפי העונה מהארדן ומKD נתוני האון-אוף ההתקפיים שלו הם פסיכיים: הקבוצה איתו ברייטינג התקפי של 121 נקודות וכשהוא לא משחק עם 102 נקודות. זה פסיכי. נכון ההגנה שלו בעייתית אבל הם למדו להחביא אותו וההבאה של גורדון היא בינגו.

          1. נסכים לא להסכים בהקשר של ה MVP. לדעתי חייב להיות עד כמה שאפשר שחקן 2 – way שלא הופך לנטל הגנתי במאניטיים. הג׳וקר השתפר מאוד בהגנה בעיקר בעבודת רגליים אבל עדיין לא מספיק.

      1. המוצרט של הכדורסל, התרווה של כל הלבנים, השמנמנים והעגולים באשר הם.
        בזמן שהליגה עברה תהליך של מעבר למפלצות אתלטיות סטייל לברון, אמביד, יאניס, קוואי ודומיהם, יוקיץ' ודונצ'יץ' מוכיחים שאפשר להיות טופ 5 באן בי איי גם עם אתלטיות של כאלו ששיחקו מלניים בשיעורי ספורט.

        לגבי הטענה של שמעון על המיקומים בטבלה, דנבר כרגע משחק אחד בלבד מתחת לפילדלפיה.זה שהראשונה במערב הפרוע והשניה במזרח החלש זו לא סיבה לשנות את הבחירה. וחוצמזה, אמביד פספס כבר 18 משחקים!! גם אם הוא לא מחמיץ אף משחק עד תום העונה, הוא כבר פספס רבע עונה. זה יהיה ביזיון אם לא ייתנו לקוסם הסרבי

        1. לצערי, אבל רק בגלל הזלזול בפרס ה-MVP, יוקיץ' מוביל במירוץ בפער עצום על פי בסקטבול רפרנס בערך כל העונה. הפציעה של אמביד לא שינתה המון את המצב.

  3. בוקר טוב ושבת שלום.
    תודה לדור על סיקור מצוין כרגיל .
    הלילה חרגתי מהרגיל וצפיתי במשחקים של קבוצות אחרות .
    לגבי הפליקנס:
    1.ציון פנומן . אני על העגלה . יחד עם זאת המשקל העודף שלו די מטריד,מקווה שלא יסכן לו את ההמשך.
    2.נראה לי שפילי מיהרו מדי להחזיר את אמביד . מקווה בשבילם שזה לא יפגע בהם בהמשך.אני מבין את הרצון לזכות בביתיות,אבל לדעתי זה לא היה נבון מצידם.
    3.אדמס השחקן היחיד שראיתי העונה שעצר אחד על אחד את אמביד ( בכפוף ל-2 )
    לגבי גולדן:
    כתבתי את זה אחרי משחק הפתיחה של העונה , רחמנות על סטף.עצוב מאד. שהקריירה שלו תסתיים ככה.
    השגיאה הגדולה של לייקוב היתה להעיף את ג'רי ווסט ולתת את המפתחות למישהו פחות דעתן.ווסט בנה , מאיירס ( לייקוב ? ) החריב.

      1. אני עדיין חושב שפילי קבוצה חזקה מאד ותעשה לנו בעיות קשות . אני לא בטוח שאנחנו עוברים אותם בסדרה .
        כמה דברים בלטו :
        1. דוק החזיר את טוביאס מהקבר.העונה הוא נראה ראוי לחוזה השמן שקיבל.
        2.לא מובן לי למה הם החזירו את אמביד , הוא ממש לא נראה כשיר למשחק פיזי מלא .
        לפעמים עדיף להקריב טווח קצר לטובת טווח קצת יותר ארוך .
        3.את ציון אי אפשר לעצור אחד על אחד , חייבים הגנה קבוצתית מתואמת כך שאני מזכה את סימונס.

  4. מה שהבאקס עשו הלילה (עלו עם החמישייה השנייה) צריך לעלות להם בהרחקה מהפלייאוף, בליגה מתוקנת.
    אין שום טעם לספורט ככה.
    ומי שלא ראה את ה3 דק' הראשונות של הרבע הרביעי של הוויזארדס לא יבין למה ווסטברוק כיום הוא נזק רב מתועלת על אף המספרים האישיים המרשימים
    3 איבודים, ארבע החטאות ואף שחקן אחר של הוויזארדס לא זרק לסל. כן, כל זה ב3 דק' של רבע מכריע ואובדן יתרון.
    מזל שביל עם ריב' התקפה ושלשה עם עבירה ניצח לוויזארדס את המשחק הזה.
    וכרגיל אבדיה היחיד ששומר שם. (ברוק לופז עם שיא עונתי בנק' היה טוב, יחד עם לן)

    1. פתאום ביל ניצח מה הוא לא קלוריות ריקות ובול הוג שלא מוסר? ומה זה אומר על קרי והאולסטאר גרין שעם סגל הרבה יותר טוב על הנייר ממפיס ספרס מאבס פורטלנד של עד לא מזמן שכולם פצועים מקדימות אותה? ומה זה אומר על קר המאמן הדגול שברוקסי נותן לו בראש?

      1. גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר, שמעון ביל ווסטברוק מקום 13 במזרח אם מאזן שלילי, תפסיק לבלבל את המוח יקירי הם פחים. כוכב אמור לקחת קבוצה בליגה במזרח לפלייאוף בשנה, להזכיר לך מה לברון עשה עם קליבלנד או מה הארדן עושה עם הג’י ליג בברוקלין העונה (בטח שרוב העונה דוראנט פצוע והמוח של קיירי נפל מקצה העולם).
        .
        כל הסטטיסטיקה של ווסטברוק והטריפל דאבל עם והוא לא מצליח להגיע לפלייאוף במזפח או לעבור סיבוב במערב למרות שהוא פגש קבוצות חלשות ממנו על הנייר.

    2. התכוונת רובין לופז מנתץ הקמעות… שמע, הוא אחלה בחור, פיזי וענק, דינאמי ואפילו קצת קופץ, אבל הוא פשוט מגן זוועה ואפילו לא ריבאונדר סביר. איטי להחריד, כאילו כל האנרגיה בגוף שלו נתקע בחלק העליון ולא ירדה לרגליים. אין לי ספק שאפילו סלואו-מו תופר אותו בקומביין. גם אלכס לן לא בדיוק קמפאצו בתחומי הזריזות.פ והאתלטיות, בקיצור ווש׳ צריכים להתפלל שגאפורד (אחלה שחקן) יחזור מהר אם הם עדיין חושבים בכיוון של הפלייאין

  5. במצבנו – רצף הפסדים – נאמץ את האבחנה בין הפסדים מרגיזים להפסדים מעודדים, נקבע שלמרות חסרונו של ג'מאל, ההפסד הלילה, כחוט השערה, הוא מעודד ונשמח בו.
    .
    באופן כללי יותר – הליגה השנה, כך נדמה לי, קצת משוגעת, עם הרבה קבוצות לא יציבות, ולא מעט קבוצות שלא ממצות את יכולתן. נראה עד כמה, אם בכלל, זה יבוא לידי ביטוי גם בפלייאוף.
    .
    תודה רבה דור, אחלה סיקור.

    1. מאנו לספרס אין סיכוי בטח שהם נתקלים מול קבוצה מוכשרת כל כך כמו דנבר, ומול שחקן חד פעמי כמו יוקיץ שלאף קבוצה בליגה כיום אין תשובה עליו בהגנה. מעניין אותי לדעת איך השמירה עליו תהיה בפלייאוף כיוון שאני מחפש למצוא חולשות במשחקו ההתקפי ואני מרגיש בוש ונכלם שאני חוזר אליכם בידיים ריקות וללא מענה. פרט לליקרס שלה יש שני אסים הגנתיים בדמות בראדרס ופוסטר אין קבוצה במערב שיכולה להתמודד איתו
      .
      נתון מעניין השנה לפי הNBA יש 6 קבוצות ששברו את השיא של האופנסיב רייטינג משנה שעברה של דאלאס.

        1. בינתיים השופטים הורגים אותו בהתקפה. הבנאדם לא מקבל שריקות בקטע אחר. כרגע מקום 30-35 בזריקות עונשין, וזה לשחקן שמשחק לטבעת ואחד מהמסיימים החזקים והטובים בליגה בפער. מרגיש שלילארד, טריי, אמביד ודומיהם הולכים לקו על כל פלוץ, ואצל יוקיץ' אם הוא לא קיבל ברכיה לפנים, אין סיכוי לשריקה.

      1. זה לא רק הוא – גם גיי ואפילו פאטי החמיצו יפה מאד משלוש.
        .
        ואם כבר ממשיכים להאשים את השעיר לעזאזל, אני אחזור למועדף עלי… ראיתי איפושהו שדרוזן אמר שיאמץ "גישה רחבה" בקיץ בנוגע להמשך דרכו, כולי תקווה שזה אומר שהוא יעזוב – יש לנו כמה שחקנים שעושים בערך את מה שהוא עושה – כניסות לצבע ועליה לזריקה או אסיסט – בדמות וייט, ווקר וגם דז'ונטה. הם אמנם פחות טובים ממנו, התקפית, אבל מפצים על כך בהגנה טובה יותר. ואז את מקומו על הפרקט יתפוס, בתקווה, מישהו שישפר את נקודת החולשה שלנו – הקליעה משלוש. אולי דקות נוספות לואסל שיתפתח, אולי קלדון ישפר את האחוזים, אולי אפילו סאמניץ', ואולי איזו בחירת דראפט ממוזלת (הקריספר ההוא מגונזגה מוצא חן בעיני, נקווה שהכדורים יעבדו לטובתנו, ו/או שידרדר בדראפט).

  6. זאיון וויליאמסון, אתלטיות שאין שנייה לה בספורט המקצועני, גרסה אתלטית מאוד של בארקלי הצעיר.
    .
    היה לו בסוף המשחק מהלך שהוא עשה על בן סימונס, אם זה היה נכנס בן סימונס היה בוכה לאמא למשך שנה, הכוח של זאיון זה בלתי יאמן הוא יצטרך לפתח קליעה ולא להיתקע רק על האתלטיות שלו אבל הוא מדהים.

    1. זה לדעתי אחד מהנתונים הסטטיסטיים הכי הזויים בכל הזמנים
      ווסטברוק השיג 4 עונות טריפל דאבל מתוך 5 בהיסטוריה של הליגה
      כילד גדלתי על המיתוס ועונות הטריפל דאבל של אוסקר רוברטסון כהישג שלא ישוחזר.
      התרומה של ווסטברוק למשחק שולית, במקום להיות הצמד הטוב בהיסטוריה יחד עם דוראנט הם נכשלו באופן עיקבי ולא מימשו את הפוטנציאל שלהם
      ווסטברוק עם עונת TD ולוטרי במזפח, לא יכולה להיות טענה יותר חזקה מזה לכמה הוא לא מועיל ואין לו קייס לגדולה היסטורית.
      הוא אפילו לא בטוח 5 של ה PG אבל בעוד 20 שנה ילדים שלא ראו אותו משחק שיטענו שלא היה ולא יהיה כמותו

        1. שכחת לרשום –
          עשה גמר וגמר מערב בזכות דוראנט.
          .
          4 עונות טריפל דאבל, 0 העפלות לסיבוב השני בפלייאוף.
          .
          במילון, לצד הביטוי 'קלוריות ריקות', יש תמונה של ראסל ווסטברוק…

          1. בוקר טוב גיא
            עוקב בענין אחרי ההתנצחות שלכם לגבי ראס , די משעשע .
            לדעתי , כרגיל האמת היא באיזשהו מקום באמצע . אני חושב ש-espn די נתנו את התשובה הנכונה לסוגיה הזו בבחירה המעודכנת שלהם ל-75 השחקנים הטובים בהיסטוריה .
            האם ראס הוא top 50 ? לדעתם כן . האם הוא נעלה על דוראנט והארדן ? לדעתם לא .

            1. ווסטברוק, לטעמי, זה אחד השחקנים המבוזבזים ביותר בתולדות הליגה. אני, להבדיל מחלק ממבקריו, חושב שהאסיסטים והרבאונדים שלו הם לא "ניפוח" סטטיסטיקות. הבעיה שלי אתו, הייתה ונשארה בחירת בזריקות שלו. השלשה שלקח בסיומו של המשחק הלילה מספרת את מלוא הסיפור.
              אז היכן הוא ממוקם היסטורית?
              אין לי מושג.
              מה שאני יכול לכתוב בלב שלם זה שברשימת הרכזים הוא מתחת לקרי וכריס פול,
              מה שאומר ש-"רכז טופ 5" הוא לא.

            2. נו אז למה להשתמש במונח הלא קיים – קלוריות ריקות?

            3. גיא
              מסכים חד משמעית שהוא פחות טוב מקארי. לא בטוח לגבי cp3 . אחד הדברים שהכי זכורים לי מהקדנציה שלי כאוהד OKC , זו הדומיננטיות של הקבוצה נגד הקליפרס מונהגי cp3 .
              אני אחזיר אותך לסדרה ב-2014 שבה ראס לחלוטין שלט ב-cp3 .
              המשמעות של הדירוג ההיסטורי היא שפרשני espn ממש כמוך נותנים משקל גדול בהרבה לדוראנט בהצלחה היחסית של הקבוצה , אבל לא מבטלים את התרומה של ראס .
              אני יכול להעיד על עצמי שההערכה שלי לראס ולתרומתו דווקא גדלה בשנים האחרונות .

            4. עידו,
              זו הייתה נטו ציניות (שכנראה לא עברה מסך).

            5. Yp,
              על הכישרון של ווסטבריק אני לא מתווכח.
              הבעיה שלי היא עם קבלת ההחלטות (בדגש על בחירת זריקות) שלו.

            6. בדיוק יש מצב שווסטברוקשל 15, 12, 9 שחקן היסטורי בהרבה מווסטברוק 25, 10,10

            7. כל מילה במקום YP
              שני הניצים קיצוניים, האמת באמצע בוכה מרות….

            8. גיא: ווסטברוק, לטעמי, זה אחד השחקנים המבוזבזים ביותר בתולדות הליגה.
              אנוכי, אני אומר אותו דבר על CP3.
              אם הוא לא לוקח אתכם השנה או בשנה הבאה את הטייטל (אם במקרה תעלו ברוקלין יסמרקקו אתכם!) הוא לא יותר טוב מראס.

            9. מוראנט מראה איך ווסטברוק אמור לשחק עם המגבלות הללו. מת על הילד הזה

            10. כריס פול הגיע לקבוצה שהייתה שק חבטות במשך כמעט עשור ומקפיץ אותה מיידית למעלה אבל מה שיקבע זה אם הוא ייקח איתם אליפות השנה או בשנה הבאה? באיזה עולם אתה חי רזי?

            11. גיא ועידו
              אתם הרי יודעים שאני האוהד היחיד שיש. ל-KD באתר,כך שאני די אוביקטיבי בענין ראס . כל השנים הייתי ממורמר על בחירת הזריקות של ראס , בפרט באותו גמר . אבל אחרי ש-KD עזב פתאום הבחנתי בדברים שלא ראיתי קודם . פתאום שמתי לב ש-KD מסיבות לא ברורות נכנס לקטעים במשחק שהוא בורח מהכדור ונהיה לגמרי פאסיבי ואז מי ייקח את הזריקות? חלק מהבחירות הלא טובות של ראס נבעו מחוסר ברירה . אם אתם זוכרים את הסדרה ב-2019 בין גולדן לקליפרס , זה קרה בחלק מהמשחקים ואז סטף נאלץ לקחת זריקות רעות .
              אותו סיפור חזר לראס עם PG13 . אם הסקורר שלך קולע 5 נקודות במשחק מכריע אין לך הרבה ברירה . לדעתי זה קורה גם פה עם ביל . ככל שביל נחלש , ככה ראס משתולל יותר כדי "להציל את המולדת" . לכן היום אני מעריך את ראס הרבה יותר מאשר בזמן אמת , ולאו דווקא בגלל המכילים .

            12. לדעתי אתה קצת הופך בין הביצה והתרנגולת. ראס מאמין תמיד שהוא זה שיציל את המולדת ומשם נגזר הרבה לגבי מי שלצידו.

            13. עידו
              כל השנים אכן האמנתי שראס גרם ל-KD להכנס לפאסיביות . אבל כשראיתי את זה גם בגולדן וגם בנבחרת , שיניתי את דעתי . מה שבטוח , שראס השחקן הכי שנוי במחלוקת בעולם הכדורסל

            14. אפילו באתר כאן יש לו תחרות צמודה…

            15. עידו אני יכול לשאול אותך אותה שאלה….
              כולנו ראינו מה הקבוצה שלכם נתנה בשנה שעברה בבועה ואיך במכה אחת הכל הסתדר.
              לא היה חסר הרבה והיו עושים פליאוף. שאני אזכיר לך איזו תרומה היתה לריקי רוביו על ההתקדמות של הטאלנט שלכם?
              באיזה עולם אתה חי?
              בוא נראה לאן ציפי יביא אתכם בשנתיים הקרובות ואז נדבר.

            16. אני חי בעולם שלא מודד על פי אליפות או כלום.
              כריס פול סיפק קבלות בעל מקום שבו היה אבל בשבילך הוא תמיד יהיה ציפי (שלא לרגע נחשוב שאתה מנסה להקטין אותו אתה לעולם לא נגרר למחוזות כאלה)
              רוביו באמת קידם אותנו אבל אי אפשר בכלל להשוות בין שחקן שלא מסוגל לקלוע לאחד שיכול להביא לך סל ברגעים הקריטיים בכוחות עצמו.

            17. אני יכול להתייחס אליך בדיוק כמו שגיא מתיחס לשימון אבל עזוב, לפחות אזכיר לך שבתחילת הדרך מאד הערכתי אותו כשהיה עוד על המיסיסיפי. איי שם בדרך ובמיוחד בקליפרס איבדתי את ההערכה ובמיוחד בגלל האופי שלו. אז תהיה יותר מדויק בפעם הבאה. וחבובון יופי שהבנת שיש לי ביקורת על ההתנשאות והיחס שלך לכמה אנשים פה. אני הסביר לך בובון מה ההבדל בין ההקטנה שלי להקטנה שלך, CP3 לא נכנס להופס קו אי אל לקרוא את מה שאני כותב, הדברים שאני כותב לא נוגעים אליו. שימון כן נכנס וקורא את ההקטנות שלך, אולי הוא טוען שזה לא מזיז לו אבל זה כן.
              הבנת? או שאתה צריך את זה עם ניקוד? ועכשיו גם אני מקטין, כי אולי תבין? לעעעעעעעעעעעעעעעע

            18. חס ושלום אתה לא מקטין אף אחד ובטח לא מתנשא. לא סתם טרחתי להבהיר את זה כדי שלא יהיה ספק. גם שמעון מעולם לא הקטין או התנשא על אף אחד. אתה תמיד נוהג בכולם בצורה מכבדת ועניינית. אתה באמת מופת לכל גולש בהופס.

            19. רזיאל זה לא מפריע לי אפילו משעשע. הטראש טוק עם טנש משאיר אותי ער במשחק 😂😂😂.
              אני לא נעלב משטויות בייחוד שאני מקרצף רוב הזמן.
              אלה שיורדים על ראס אמרו שסבוניס ואולדיפו אולסטארים 😂😂😂
              איפה אינדיאנה במקום 9 כמה נשיקות מווש😂😂

              מה פול גורג עשה עם קאווי 😂😂

              אמרו גון וול שיחוק הנה יוסטון ממריאים הכדורסל שלהם יפה בלי הארדן 😂😂😂
              צריכים 3 כדורים בנטס😂😂

              הם גם בפנטזיה שיוקיץ יקח אליפות מוכן להתערב שהוא לא לוקח אליפות כמספר 1

            20. שמעון כבר עכשיו הוא לא מספר 1 (מארי/ פורטר/ גורדון)

            21. עידו, אתה יודע יפה מאד שני לא יושב בשקט כשמנסים להנמיך אותי, כשיורים בי אני יורה בחזרה בין אם זה אתה, ג"ב, גע גע או שאר הגילריס…. מעולם לא הנמכתי אדם שלא הגיע לו.

            22. ברור רק למי שמגיע לו ורק כהגנה עצמית. מגן החלכאים והנדכאים. רובין הופס.

            23. אתה חסר תקנה….

            24. אגב, השם ה"גילריס" לא המצאה שלי, תבין או לא תבין?

            25. מה לעשות אני לא נאצל כמוך.
              זה כנראה הAS.
              "המצאה" כן…

            26. מי כמוך יודע שהרווחת את הכינוי ביושר רב!
              היית מתנהג יפה והכל היה בסדר.
              סיבה ותוצאה…..

      1. קשה לקרוא לתרומה שלו שולית. הבעיה איתו תמיד הייתה שהוא לוקח יותר מדי על עצמו וזה מה שבסופו של דבר פוגע.

      2. קלוריות ריקות פר אקסלנס.
        .
        ברבע השני היה רצף של 3 פוזשנים שוושינגטון בהתקפת מעבר ווסטברוק חודר ומשאיר את דני לליאפ קל שהולך החוצה, אחרי זה לופז מחטיא לי אפ ואחרי זה שוב דני, כולם ממסירה של ווסטברוק.
        .
        מה שמשותף לכל אותם שלושת הפזושנים זה שווסטברוק התבאס על ההחטאות של חבריו לקבוצה ולא ירד להגנה, 3 פעמים ברצף הלוחמים שמים סל אחרי התקפה של 5 על 4 כי ראסל מתבאס ששרפו לו אסיסט. ברוקס הטמבל לוקח פסק זמן וכל הדרך לספסל ווטברוק עושה פרצופים מבואסים לחבריו לקבוצה שדפקו לו אסיסט.
        .
        אותי לימדו שני דברים חשובים בתור ילד שלומד את המשחק: הראשון תמיד לטוס ישר להגנה כי כדורסל משחקים בשני צידי המגרש, השני זה לעודד את חברי לקבוצה שהם מחטיאים.
        .
        המסקנה הבלתי מעוררת היא שראס מעניין אותו הסטטיסטיקה האישית יותר מחבריו לקבוצה ויותר מלשחק כדורסל מנצח אחרת היה יורד להגנה ומעודד את הטימייטס שלו.

      3. MBK
        אם תחפש קצת על אוסקר רוברטסון הוא קיבל המון ביקורות דומות לאלו של ווסטברוק. גם עשה פחות פלייאופים. זה שווסטברוק כל כך שנוי במחלוקת לצד הטריפל דאבל גרם לי לחשוב מחדש גם על המורשת של רוברטסון.
        יותר מזה – אני לא בטוח שאחרי שווסטברוק ייתלה את הנעליים גם רוברטסון יירד כמה מקומות בדירוגי הרכז הגדול בכל הזמנים (ולא כי ווסטברוק עקף אותו, או לפחות לא רק).
        *
        וכן, דירוגים זה קצת שטויות – אבל הם מתאימים כשהדיון הוא על מיתוס סביב שחקנים וחשיבות הישגים.

    2. ראס חייב כוכב דומיננטי לצדו שיימתן את בחירת הזריקות הגרועה שלו והנטייה הקיצונית שלו להירו-בול.
      עדיין – לטעמי – אחרי הארדן וביחד עם לברון הוא המוסר הטוב בליגה בתקופתו. המוכנות שלו להכנס לצבא בשביל לקחת ריבאונד היא דבר שאנשים לא מעריכים – אבל כל גארד יודע להיזהר ולא להכנס לארץ הענקים שמתחת לסל. אלה אנשים גדולים וחזקים עם מרפקים גבוהים ואכזריים.
      הבעיות הכי גדולות שלו – לדעתי – מעבר לבחירת הזריקות – הן שתיים:
      1. הוא לא השכיל לפתח כדרור וקליעה – כנראה מתוך יהירות. אני בספק אם אי פעם עבד על כך ברצינות.
      2. הוא לא ידוע לשלוט בקצב של המשחק. הקבוצות שלו – לאורך כל השנים – מאבדות יתרון גדול או מומנטום בשניות – ולא פעם בגללו.
      .
      עדיין – הוא מנהיג והגיע רחוק, גם אם לא השיג אליפות. מעבר לזה – אנשים שוכחים את השמאליות… כדורסל זה לא רק פילוסופיה – לפעמים רוצים לראות גם כישרון וסקילס.

  7. גולדן סטייט זרקה את המשחק לפח עם שורה של החלטות מאוד רעות במאני טיים.
    קארי השאיר כדור לגרין ששבר את הלוח בזריקה מחצי מרחק, לי התבלבל ולא עשה ליי אפ קל
    העבירה של וויגנס על ביל בזריקה ל 3 היא דוגמא ומופת לטפשות וטמטום של שחקן

    1. קצת הגזמת לגבי העבירה של וויגינס.. ליטוף קליל של הפדחת בנסיון למנוע שלשה מכרעת זה לעולם לא מופת לטפשות וטמטום אלא להקרבה ומאמץ. מעדיף את זה מאלו שלא מתאמצים.

  8. תודה דור.
    .
    מרשה לעצמי להעיר לך על פסקה שכתבת שאני פשוט לא יכול לשאת:
    "ההגנה של הבולס תהיה הסיפור של המשחק הזה…
    לווין התפוצץ במשחק הזה עם 50 נקודות מה שלא עזר לבולס ומחזק את הנראטיב של שחקן טוב לקבוצות לא טובות. ווץ' תרם 25 ב-11 מ-19 מהשדה אבל מלבדם אף אחר אחר בבולס לא הצליח להיכנס למשחק"
    אז אם ההגנה של הבולס רעה (מה שנכון) ושחקנים אחרים מתקשים לתרום (נכון למשחק הזה למרות שלווין סידר לחברים הרבה מבטים פנויים) אז מה הטעם בנרטיב של שחקן שלא תורם לנצחונות? לווין היה פשוט אדיר במשחק הזה ועולה לרמת סופרסטאר העונה: כזה שהגנות היריב מעדיפות לשלם מחיר בעזרה ולהוציא לו את הכדור מהיד. לווין ניצל חלק מהמצבים הללו על מנת לעזור ליברים חסלים קלים. מה לעשות שהבולס חטפו לא מעט בצד השני? מה חעשות שהחברים לא פגעו. באותה המידה אם ההוקס היו מפסידים היום היה אפשרי לכתוב בדיוק אותו הדבר על יאנג.
    .
    ציון מפחיד. הוא מזכיר את יאניס אבל בניגוד ליאניס הוא יכול להיות יעיל גם בצבע צפוף. ויש לו ראיית משחק טובה מאוד. תופעה.

    1. לאבין נהדר העונה. שיפר מאוד את בחירת הזריקות, קולע נהדר מכל הטווחים, חודר מצוין ואפילו מוסר יותר. הוא מאוד מזכיר לי את בוקר מבחינה התקפית (או שבוקר מזכיר אותו) למרות שבוקר הרבה יותר מוערך בליגה משום מה, ואני תוהה איך הסאנס והבולס היו נראים העונה אם לאבין ובוקר היו מתחלפים ותהיה נוספת שגם קשורה לסאנס, איך הבולס היו נראים עכשיו כשיש להם את ווץ׳ בסנטר (בתפקיד אייטון) אם במקום סאטורנסקי CP3 היה בפוינט, כי הרוקי החדש בתפקיד ברידג׳ס, יאנג בתפקיד קראודר, מארקנן בתפקיד סאריץ׳ וקובי ווייט גם מסתובב שם… בקיצור הסאנס של האיסט..

    2. מחסני אני מסעים איתך, גם אני מחזיק מלאווין וחושב שהוא מצוין העונה.
      ובנוסף – אין מ להאשים אותו שהוא שחקן גדול בקבוצה קטנה כי הוא עוד לא זכה לשחק בקבוצה גדולה. אם היה מגיע לקבוצה גדולה ומשחק סוליסטי אז ניחא, אבל לצערו הוא מעולם לא היה בקבוצה גדולה.
      לווין בדנבר המקום גודרון? בג״ב, בלייקרס, במיאמי? היה יכול להיות פיצוץ.

  9. ציון מפחיד. ממש.
    זה קל לשכוח, אבל יש לו בקריירה עד כה רק 70 משחקים.
    המהירות בה הוא למד את הליגה, למד איך לממש את יתרונותיו הפיזיים –
    פלא.
    או שאמור, אפשר לכתוב,
    ציון מפחיד.

    1. הוא גם מתחיל לקלוט עכשיו מה הוא מסוגל לעשות בהיבטים אחרים וזה ממש כיף לראות את ההתפתחות של שחקן כזה .

  10. אחת הבעיות הגדולות בעולם זה שהאנשים החזקים ביותר משחקים בחוקים שהם קובעים לעצמם ומסרבים לתת לאחרים להשתתף. בדרך כלל זה מנכ"ל של חברה גדולה שמגדל ילדים לתפוס עמדות כוח ציבוריות כדי שיתנו לו יותר כוח, אבל לפעמים זה יותר פאבלו אסקובר שבוחר לעצמו את העונש, או מעלים מס בכמויות אדירות/סוחר נשק שמנסה לרוץ לתפקיד ציבורי במדינה אחרת (תוך כדי שחיתות נוראית) כדי להימנע ממעצר, או סתם לדרוס אנשים ולצאת מזה בלי כלום. בעולם שלנו אם אתה מסוגל לנגב את האף עם שטרות של 100$ יתנו לך לצאת מכמעט כל מה שתרצה.
    פרגוואי, 2004. חואן פיו פאיבה הוא בעלים של רשת סופרמרקטים ענקית שלא התעניין במיוחד ברגולציות בטיחות. הסופרים שלו נבנו ללא אזעקות, ללא יציאות חירום וללא איוורור. אף פעם לא עשו בדיקה מקיפה לסופרים בעיקר בגלל שהוא שילם לאנשים לא לבדוק והיה מקורב לאנשים הנכונים. הבן של חואן, דניאל, ניהל את הסניף החדש שנבנה בעיר מולדתם. בין האבא לבן היחסים היו די קשים – חואן רצה שדניאל יהיה שחקן כדורגל מצטיין, אבל הילד הלא אתלטי בעליל אכזב ותמיד היה צריך להוכיח את עצמו לאבא בדרך היחידה שהייתה אפשרית – להיות קשוח כמותו בעסקים.
    הכל השתנה כשלהבת האש תקפה. ניצוץ אש מאחת המסעדות שבתוך הסופרמרקט מצא איזור לא מאוורר ומלא שמן באח של המסעדה (שהיה בנוי בצורת S משום מה) ושריפה פרצה. השריפה נבנתה לאט לאט, שעתיים מרגע הניצוץ הראשון ועד שהיא השתלטה על התקרה לחלוטין, ריסקה חלקים ממנו והחמצן החדש שנכנס הוביל לפיצוץ ולשריפה להתפשט במהירות על כל החנות.
    כצפוי, המוני האנשים בחנות הענק, כ-750 במספר, רצו לעבר היציאה. אז הם נתקלו בדלתות נעולות. דניאל פאיבה, מנהל החנות, הורה לנעול את הדלתות ולא לתת לאף אחד לצאת עד שהוא לא משלם על המוצרים. אנשים שהיו מחוץ לסופר ניסו לעזור לאנשים לצאת, ניסו למנוע את הנעילה, אבל אחד המאבטחים ירה באוויר כדי להרחיק אותם. מעל 300 אנשים נהרגו. מעל 400 פצועים. דניאל פאיבה בתגובה ענה "אממ, מי האיש עם התפקיד הכי גבוה בסופר שנהרג? הוא נתן את הפקודה לנעול. לא אני".
    לאחר חקירה ומשפט חואן ודניאל פאיבה קיבלו עונש מאוד מופחת על "wrongful death". מחאת ענק החלה בפרגוואי, אחת הגדולות בתולדותיה, ואילצה את בית המשפט לפתוח את התיק שוב. הפעם הם הואשמו ברצח, אבל עדיין קיבלו עונש יחסית נמוך (12 שנים בכלא).
    המקרה הזה הוא דוגמא להרבה דברים, אבל בעיקר למשהו שחוזר הרבה באירועים קשים ואסונות בחברה – פאניקת אליטות. למרות שכולנו גדלנו על סרטים בהם ברגע אסון אלפי אנשים נוהרים ברחובות והחברה מדרדרת לכאוס טוטלי, המציאות היא הפוכה. מעל שישים שנה של מחקר של אסונות הוכיחו שאין "פאניקה" בזמן אסון. הציבור באופן כללי מתנהל באופן רציונלי משהו ומאוד חברתי. העזרה הראשונה תמיד מגיעה על ידי לא מקצוענים ואנשים מתארגנים יחד כדי לנסות להציל ולשפר את המצב. הבעיה היא אחרת. האליטות, בעלי הון, אנשים חזקים ופוליטיקאים, שמנסים או להסתיר את האסון (אפשר לראות במקרה הקורונה האחרון, כשבארצות הברית היו דיבורים בין פוליטיקאים על לשקר לציבור כדי למנוע פאניקה. חלקם, כולל נשיא אחד, עשו את זה) או להשתלט על המצב כדי להחזיר "חוק וסדר" (למשל במקרה הזה מפרגוואי, שם האנשים מבחוץ עשו את הדבר הנכון. או בהוריקן קתרינה כאשר התחברויות של אנשים רוסקו ברגע שהטיפול הרשמי הצבאי נכנס וקיצץ את הכמות שאנשים מקבלים כדי "לא להרגיל אותם לקבל אוכל". ואז מייק פנס נכנס ובכלל עשה בלאגן) במטרה למנוע את אותה פאניקה מדומיינת. אותן אליטות, על פי הספר A Paradise Built In Hell שבגדול עוקב אחר רעידת האדמה במקסיקו סיטי ב-1985, מאמינות בעולם מושחת ואנוכי. הם בטוחים שרק הכוח שלהם מחזיק את שאר הציבור בשורה ואם הוא חלילה יתכווץ, המפלצתיות המובנית תתפרץ.
    .
    עכשיו לכדורסל. יפה לראות לאחרונה את טריי יאנג תחת מקמילן עושה משהו שכמעט ולא ראינו תחת ההנהלה הקודמת. הוא סומך על חבריו לקבוצה. לוקח על עצמו את הטראפ, מחכה רגע ואז מוסר. מיד קורה מה שראינו המון בגולדן סטייט – התקפה מהירה של 4 על 3. אין להם דריימונד גרין, אבל זה עדיין עובד. לפחות יותר טוב מעוד ניסיון שלשה של יאנג תחת ארבע ידיים.
    בצד של הסקאלה אליו יאנג החל לנוע נמצא יוקיץ'. אי אפשר להביא עזרה עליו. מספיק לזוז והוא ימצא את השחקן הנכון. בכל רגע נתון כל שחקן יכול לקבל פתאום את הכדור, בדיוק בזווית המדויקת היחידה שבה הוא יכול היה לקבל אותה.
    ובצד השני: https://twitter.com/RealQuintonMayo/status/1378553501941436417
    זו התוצאה שכששחקן, ומאמן, בטוחים שהכוח שלהם מחזיק את הקבוצה. אסור לוותר על אף רגע. אף כדור. אף התקפה. אסור שתהיה פאניקה של הפקודים.
    אני שמח בשביל ווסטברוק שהצליח לבנות את הקריירה שלו, ובמיוחד העונה האחרונה, סביב הדוגמא של ג'ורדן. חבל שזה דווקא ג'ורדן של וושינגטון.

    1. LJOS סיפור יפה סיפרת , רק שכחת לציין את הביזה והרציחות שהתרחשו בחסות הוריקן קטרינה, ״הרי הציבור מתנהל באופן רציונלי וחברתי״, שמשולב לוזיאנה הייתה צריכה לקרוא להכניס אלפי שוטרים וחיילים כדי לעצור את זה
      They have M16s and are locked and loaded. These troops know
      how to shoot and kill and I expect they will,
      .
      אני גם לא מדבר על ההבדל העצום בין מדינות עולם ראשון לשלישי.
      ״האליטות״ אשמות בהכל גם כשאתה הולך לים ומצפה ליום שמשי ויש עננים זה האליטות עוד לך דווקא…

      1. that was very clear in Katrina. Timothy Garton Ash and Maureen Dowd and all these other people immediately jumped on the bandwagon and started writing commentaries based on the assumption that the rumors of mass violence during Katrina were true. A lot of people have never understood that the rumors were dispelled and that those things didn't actually happen; it's tragic. – סופרת הספר המדובר, רבקה סולניט.
        .
        https://www.theguardian.com/us-news/2015/aug/16/hurricane-katrina-new-orleans-looting-violence-misleading-reports

      2. ויקיפדיה:
        The aftermath of Hurricane Katrina was characterized by extensive reporting of looting, violence, shooting against rescuers, murder and rape. While some criminal acts did occur, such as the emptying of an entire Walmart,[43] many reports were also exaggerated, inflated, or simply fabricated. Several news organizations went on to issue retractions.[44]

        There were reports of snipers taking potshots at rescue helicopters; these were false. Reports of gangs roving the city shooting police officers and survivors were also false, as only one policeman was shot in the aftermath of Katrina and no indictments were brought forward against the supposed gang members.[45]

        Many reported instances of "looting" were in fact stranded survivors scavenging necessary supplies such as food, water, clothing, and shelter.[46] Some instances of looting were later found out to have been carried out by a small number of NOPD officers.[47]

        Civil disturbances in post-Hurricane Katrina were consistent with all existing research on disaster sociology, which concludes that "[post-disaster] widespread looting [is] a myth",[48] and were vastly overstated by the media, ultimately fueling a climate of suspicion and paranoia which greatly hampered rescue efforts and further worsened the conditions of the survivors.[49]

        Some initial reports of crime and mass chaos, particularly in stories about the Superdome, were later found to be exaggerated or rumors.[50] In the Superdome, for example, the New Orleans sex crimes unit investigated every report of rape or atrocity and found only two verifiable incidents, both of sexual assault. The department head told reporters, "I think it was an urban myth. Any time you put 25,000 people under one roof, with no running water, no electricity and no information, stories get told." Based on these reports, government officials expected hundreds of dead to be found in the Superdome, but instead found only six dead: four natural deaths, one drug overdose, and one suicide.[42][51] In a case of reported sniper fire, the "sniper" turned out to be the relief valve of a gas tank popping every few minutes.[50]

        A Lincoln Town Car disabled by the flooding from Katrina.
        Additional acts of unrest occurred following the storm, particularly with the New Orleans Police Department. In the aftermath, a tourist asked a police officer for assistance, and got the response, "Go to hell, it's every man for himself."[52] Also, one-third of New Orleans police officers deserted the city in the days before the storm, many of them escaping in their department-owned patrol cars. This added to the chaos by stretching law enforcement thin.[53] Additionally, several NOPD officers were arrested weeks after Katrina for suspicion of vehicle theft
        *
        https://en.wikipedia.org/wiki/Effects_of_Hurricane_Katrina_in_New_Orleans#:~:text=The%20aftermath%20of%20Hurricane%20Katrina,against%20rescuers%2C%20murder%20and%20rape.&text=Many%20reported%20instances%20of%20%22looting,water%2C%20clothing%2C%20and%20shelter.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט