איחולים לשנה החדשה מהצוות (עם הבטחה מהדוק בקשר ללייקרס)

דור בלוך

סוף השנה האזרחית היא זמן טוב לאיחולי ספורט:

1) להתראות פוליטיקה, שלום טכנולוגיה: שעולם הספורט והכדורגל בפרט, יקיא מתוכו את הפוליטיקאים שנמצאים שם כדי לשמור על הכוח של עצמם, שאינם רואים את טובת האוהדים לנגד עיניהם, את הלוזונים והבלאטרים, שלא נראה אותם יותר, ושיחליפו אותם כוחות רעננים שעובדים אך ורק עבור האוהדים. ואז, אותם מנהלים לא יפחדו מערעור הסדר הישן, ויכניסו את הטכנולוגיה איפה שהיא מתבקשת, ושופטים שמשנים החלטה כי הם יודעים באופן מוחלט שהיא שגויה, על בסיס הטלביזיה לא יענשו, זאת תהיה הנורמה.

2) שהטובים ינצחו והרעים יפסידו: כן, היופי בספורט הוא שיש טובים ורעים, בעיני המתבונן כמובן, אבל יש גם כמה דברים שכולנו יכולים להסכים עליהם. שצוללני הכדורגל, ורמאי הכדורסל, המשתמשים בטקטיקת ההאק דה הווארד והמתגרים בבלייק גריפין, שכל אלו יפסידו ויפסידו ויפסידו ויבינו שזה פשוט לא כדאי. שאלו שמשתמשים בכוחם באופן לא הוגן יפסידו. ושקבוצות האוהדים ינצחו, שהקבוצות שמשחקות אטרקטיבי ולא מתגוננות כדי להוציא תוצאה ינצחו, שהטובים ינצחו, והרעים יפסידו, במציאות זה לא קורה הרבה, בספורט זה יכול. אה כן ושמיאמי יפסידו כבר כוס אמק.

3) שכסף לא יהיה חזות הכל: שמנצ'סטר סיטי, צ'לסי, ברוקלין, ושאר קבוצות האינסטנט יפסידו וימחקו. שמדי פעם קבוצה עם עשירית התקציב מהקבוצות הגדולות יצליחו לקחת אליפות, שליגת האלופות תהיה מגוונת יותר. שהספורט ב-2014 יזכיר לנו שספורט הוא על מקצועיות, רצינות, התמדה, נאמנות, קבוצתיות, נחישות ושאר תכונות שאנחנו רואים כחיוביות, ולא על למי יש יותר כסף בבנק, יש לנו מספיק מזה בחיים האמיתיים.

4) שספורט יהיה כלי לעשיית טוב ולא כלי לביטוי הרע: הספורט יכול לעשות כל כך הרבה טוב. ספורט עצר מלחמות, הוא מחנך לערכים טובים, הוא מאפשר להוציא ילדים מהרחובות, הוא בריא, יש בו עולם ומלואו. אבל בשנים האחרונות הוא גם היה מקום שבאה לידי ביטוי בו הגזענות המכוערת ביותר, הקיצוניות הקשה ביותר, ביטויים של שחיתות, וצרות עין וכל מה שמכוער בחברה האנושית. אנחנו לא צריכים יותר מאוהדי בית"ר שמילים לא יכולות לבטא את סלידתי מהגזענים שבהם. אנחנו צריכים יותר שגרירים של רצון טוב, מחנכים, אנשים שמביאים את הטוב מהכדורגל לכלל החברה.

5) פרופורציות: שנדע לקחת נצחונות והפסדים, הצלחות וכשלונות, כמו כל דבר אחר בחיים, בפרופורציות הנכונות

**************

איל:

חלוקת הכנסות בלה ליגה.  השינוי היחיד שיכול להציל את הליגה הספרדית  בכדורגל מההצלחה המוגזמת של ברצלונה וריאל מדריד.

כיום ההכנסות מחוזים עם הטלוויזיה בספרד הם אינדיבידיאליים לכל קבוצה, כך יצא שברצלונה וריאל מדריד מרוויחוות 50% מההכנסות בגין שידורי טלוויזיה בספרד. המצב לא מאפשר הכנסות ברמה סבירה של אר הקבוצות וגרם לכך שתקציב בארסה וריאל שווה לכמה מאותמ מיליוני אירו בעוד שקבוצות התחתית פושטות רגל. הליגה בשנים האחרונות נהייתה בדיחה, ריאל ובארסה משחקות ב"2:0 רע, 4:1 משחק סבבה" כבר כמה שנים.

בקיצור לאפורטה ופרס התעוררו,  לפני שתגלו שאתם מנהלים את הריינג'רס וסלטיק.

סוארס. אבא שלי, אורוגוואי מבטן ולידה, התעורר לחיים בשנים האחרונות עם עלייתו  של סוארס וליברפול.  מנוי לצ'רלטון נקנה, אתרי אינטרנט נפתחונ והופ, כוכב אורוגוואי חדש הגיע למשפחה – סוארס. אחרי פרנצ'סקולי, פורלאן, הגיע תורו של שחקן חד, אלים, פרובוקטיבי להוביל את ליברפול ואת הלה סלסטה להצלחות. בשביל אבא, ובשביל לואיס סוארס, אני מאחל בריאות שלמה עד יוני, ומונדיאל שלם לא פחות..

רועי ויינברג

דברים שאני מאחל לספורט בשנת 2014:

הפועל מנצחת את מכבי תל אביב בגמר הגביע.  הפועל ומכבי ת"א, בגלגולן הנוכחי, הן קבוצות שמסמלות דברים אחרים-בצד אחד יש קבוצה ששחקנה המרכזי הוא ישראלי, נמצאת בבעלות האוהדים ומצליחה להיות קבוצה לגיטימית בליגה, למרות קשיי תקציב. מנגד, נמצאת מכבי, קבוצה עם תקציבי עתק, אשר מככבים בה שחקנים זרים (ועד הפריחה המחודשת של גיא פניני היה לה רק ישראלי אחד ברוטציה). הניצחון של הפועל על מכבי בגמר, ועוד במפעל כה סנטימנטלי כמו הגביע (פחות בישראל), יהיה פנטסטי.

הכנסת מצלמות לשימוש בכדורגל. הרבה מאוד משחקים, ואליפויות, נופלות על טעויות שיפוט. שימוש במכשיר כל כך פשוט,כמו טלוויזיה אשר תראה את האירועים בהילוך חוזר, ומכמה זוויות שונות, תשפר את הכדורגל בצורה משמעותית. גם הכנסת ה-Hawkeye (התוכנה שמוודאת עם הכדור היה בתוך או מחוץ למגרש בטורנירי טניס), למשחק, והתקנתה על קו השער, תפתור הרבה.

ליברפול אלופת אנגליה. בתור התחלה, הגיע הזמן שלנו. מ-1990 ליברפול לא הייתה אלופת אנגליה, ולא זכתה בתואר בפריימר ליג המודרנית. הכושר המטורף של סוארז, לדעתי החלוץ בכושר הטוב ביותר כיום בעולם, יחד עם ג'רארד, סטארידג' שהיה מדהים עד שנפצע וקוטיניו (ברזילאי מחונן בן 19, שחסרה לו רק הסיומת כדי להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם. יעשה הרבה צרות לאויבי ברזיל במונדיאל), יחד עם פילוסופיית המשחק ההתקפית של ברנדן רודג'רס, שווים אליפות. ליברפול בכושר נהדר ובמצב מעולה, ואין שום סיבה שזה לא יסתיים במקום ב-4 הראשונות במקרה הרע, ובמקרה הטוב באליפות היסטורית.

שבירת שיא עולם "בלתי שביר". ה-8.95 מ' של מייק פאוול, השיא של בובקה בקפיצה במוט, ורבים אחרים שנשארים שרידים מהמאה הקודמת. הגיע הזמן לאירוע ספורט סנסציוני, ושבירת שיא עולם עתיק יכול להיות אחד כזה.

מומי

פרופסור , מומי קודם כל יאחל בריאות למאזינים לשחקנים ולחציל

מומי מאחל ללוס אנג'לס לייקרס הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של הליגה , שיעשו את הפליי אוף ואם לא אז שיזכו בלוטרי , שיחתימו את קווין לאב ויקחו טבעת בעונה הבאה שהדוק יכתוב טור פאר ללייקרס.

מומי מחל לבית"ר ירושלים , האהבה הראשונה של מומי , שיחזרו לימים היפים והטובים של פעם.

שהמונה והחציל ימשיכו לדפוק

אפלטון

אני מאחל שנת קסם,

שנה בלי שערוריות סמים, שערוריות שיפוט, ושערוריות הצדעות נאציות ברחבי העולם.

שנה שבה מנחם לא יכניס את מומי לכלא ויהרוג אותי בלב ים על גבי האתר.

שכל הקוראים יחזיקו ידיים וישירו קומבייה

שנה שבה שתי הקבוצות היחידות שאני אוהד, ליברפול ויוסטון, יזכו באליפות אחרי 20 שנה.

שסילבר יפסיק עם האק א מישהו, שהשופטים לא ילכו לטלוויזיה כל 2 דקות, שהשחקנים יקומו יחד רופאיהם ויגידו, זהו עד כאן! דורשים ליגה של 60 משחקים.

שנת חלום, שנת ברכה, שנה של כדורסל מעולם אחר

שי אבן צור

– שראסל ווסטברוק, דריק רוז ושאר הפצועים יחזרו לפרקט כמה שיותר מהר.

– שנמשיך להנות ממשחקים מלאי דרמות עם סיומים מרתקים.

– שמינסוטה תגיע סופסוף לפלייאוף. אין ראוי מקווין לאב.

– ששארלוט יגיעו לפלייאוף וימחקו את החרפה מלפני שנתיים. הם נראים בשלים לזה.

– שבוסטון ופילי יחזרו להיות גורם משפיע בצמרת. וגם דטרויט.

– שסיאטל תקבל קבוצת NBA.

– שהניקס והנטס יפסיקו להתבזות. קשה לראות את זה.

– שדאנקן ייקח אליפות אחרונה(לא שיש סיכוי…).

– שיהיה מונדיאל מעניין ועשיר בגולים. קשה עם כל האפס אפס במשחק הזה…

– שנדאל ייקח עוד שני גראנד סלאמס בדרך להיות הגדול בהיסטוריה

– שפדרר ייקח גראנד סלאם אחד אחרון. כ"כ מגיע לו.

דובי עופר

אני מאחל אליפות לניקס ב2014. זה יכול להיות גם ב2015,  אבל חייב לקרות.
האיחול מופנה לספורט כולו ולא רק לקבוצה הדלוחה שאני אוהד.
הסיבה היא פשוטה- ניו יורק היא מרכז העולם. הצלחה של הניקס תביא לפריחה עולמית חסרת תקדים בספורט. תקציבי פרסום יזרמו, אוהדים מכל העולם ימהרו להגיע למשחקי nba, יחתמו על ליג פאס… יעריצו את אמריקה!
וכל זה בתמורה לאליפות קטנה וחסרת משמעות… אז מה אכפת לכם, 29 האחרים? תנו לנו… תעשו טאנקינג עונה אחת?, ואז תחזרו לעניינים כרגיל ואנחנו נזחל חזרה לחור בו אנחנו מייבבים 40 שנה.
אליפות לניקס, זה האיחול שלי לספורט, ועכשיו כולם גם מבינים למה.
זה, ואושר ובריאות ושמחה והצלחה כמובן, וסיפוק.

 

מנחם לס (כותב יחד עם המחשבות הקופצות לראש)

*שנת שלום לישראל ולעם ישראל!

*שיפסיקו להזכיר בעולם הספורט "הוא גיי" או "היא גיי" כי זה כבר יהיה דבר מקובל וחלק מהחיים.

*שגרג אודן יעלה כשחקן רגיל של מיאמי היט מהאול סטאר ואילך.

*שקובי יחזור בריא לשחק, וישחק עד כמה שבא לו.

*שגם שרלוט וגם ההאוקס יעשו את הפלייאוף, ויהיו לי המון משחקים לראות באולם עצמו כי אין דבר מהנה יותר מ-'פלייאוף בסקטבול'.

*שויסקונסין תנצח באליפות המכללות.

*שהניינרס לא ינצחו את הסופרבול.

*שהניקס תחזור להיות קבוצת כדורסל רצינית.

*שקרופורד יקבל מכתב תודה יפה מהליגה, ולא ישפוט יותר.

*שג'בל מגי יחזור לשחק וימלא את התקוות שאני מצפה ממנו.

*שמיאמי תנצח את אינדיאנה ב-7 משחקים ואז את OKC ב-6, ואז השלישייה הגדולה תתפרק.

*לברון חוזר לשחק בקאבס ב-2014-15, ודוויין ווייד פורש עם ברכיים מספיק טובות לגולף.

*שמכבי חיפה תחזור לגדולתה בכדורגל.

*שארה"ב תגיע לרבע הגמר במונדיאול, ואז אלוהים גדול.

*שארה"ב תשלח לאולימפיאדה בכדורסל רק שחקנים עד גיל 23.

*שדריק רוז וראסל ווסטברוק לא יאבדו דבר בפציעותיהם האחרונות.

*שכל גולש חדש (וישן) יכניס תמונה או איור לתגובות, דרך 2 דקות כניסה ל-GRAVATAR.COM

*שאיזה כוכב כתיבה יתנדב לכתוב לאתר פעם בשבוע כדורגל (ישראלי, אנגלי, עולמי)

*שאיזה כוכב כתיבה יתנדב לכתוב פעם בשבוע לאתר  NFL!

*שהאתר ימשיך לכסות כדורסל ברצינות ובהומור כפי שהוא עושה, ושיותר גולשים מה-5,000 עד 7,000 כניסות ביום יתורגמו למספר גדול יותר של תגובות כי זו התמורה היחידה לצוות של 18 כתבים מתנדבים.

*שלברון יעשה לנו טובה ולא יקרא להחלטתו לאן הוא עובר כשחקן חופשי בתום העונה "THE DECISION II"

*שהלייקרס ימשיכו להחתים כוכבים בני 35+ הרוכבים על גלגלים שבורים על חוזים של  48.5 מיליון.

*שקבוצות המזרח תמשכנה להפסיד לקבוצות המערב משך כל העונה כמו שקורה עתה עד…שנפגשים בפלייאוף – כמו שקרה בשנתיים האחרונות.

*שמיאמי היט תמשיך להיות 'הקבוצה השנואה בעולם' כי ככה זה יותר כיף לנצח אליפויות.

*שחולי הלייקרס באתר (אלי לס, דדי, K-700, מומי, דקסטר, MBK, יוסי כהן, שעייה, וכל האחרים) ייבחרו יושב ראש כך שאוכל לקרוע רק לו את הצורה בשם כולם, בלי הצורך להזכיר עשרות שמות כל פעם.

*שמייק ד'אנטוני יעשה עבודת קודש עם הסגל הקיים כדי שיצדיק חוזה חדש ל-6 שנים.

*והתקווה האחרונה לשנה החדשה: שצעירים (ולא כל כך צעירים; פעם מומי זרק ללא כוונה את גילו, ונידמה לי שכתב שהוא בן 59!) חדשים עם אהבת כתיבה וספורט, ינסו כוחם בכתיבה לאתר. כל הכתבים כאן (כולל אני!) ניסינו פעם אחת, ונידלקנו. הסיפוק בלהוציא מאמר טוב, חכם, חשוב, ומהנה – חוש הומור תמיד עוזר בכתיבה! – הוא  בל יתואר, ואז קבלת תגובות חיוביות רק מוסיף לכיף. אז נא להעיז ולא להתבייש, והכתובת לנסיון היא כתמיד sefersheli@hotmail.com

ולעולם לא תדע(י) לאן זה יוביל. גידלתי כמה וכמה צעירים שהפכו למובילים בעתונות הספורט בישראל, ולי נדמה שבקרוב אני מפסיד את מומי ל-PLAYBOY MAGAZINE!

 *ברגע האחרון: נשארתי ער להבטיח שהלייקרס לא תעשה קאם-בק על מילווקי. כשניגמר 94-79 לבאקס הרגשתי קצת אשמה על כמה מהאיחולים שכתבתי לגבי הלייקרס. אז אני מבטיח ללייקר-נשיון שעתה, כשברור לי לחלוטין שהלייקרס דרוסה והרוסה לשנתיים הבאות, אפסיק להיות כזה שונא, ואתחיל להיות הרבה יותר סימפטי לכל שנת 2014, ואפילו אתרום ידי לבנייתה מחדש של הקבוצה המנופצת הזאת!

יאללה לייקרס! בואו נתחיל בבנייה! הבה ונחזור להיות 'הקבוצה של המדינה'! יש לנו עד שנת 2018 זמן לעשות זאת, אז יאללה, קדימה, אסור להפסיד דקה!

********************

ולסיום, קצת הומור משנת 2013:

 

מיאמי לא רק הכי טובה. היא גם הכי מצחיקה!

 

NBA RESOLUTIONS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. לפני קריאת הדברים
    אני רוצה לברך את מנחם על בניית אתר כייפי ומלא בתוכן מעולה.
    אין כמוהו! אין כמוך!
    תמשיך לכתוב להאיר את עיננו ולדבר שטויות כהרגלך בקודש
    לעודד את הכוסיות של מיאמי ואחר שתי דקות לקבור אותן
    להתנצח עם כל גולש בן עשר. ליהנות מהאתר הנפלא הזה
    ולהשאר צעיר לנצח.
    http://youtu.be/4tJDNVsTbA0

  2. תודה סוס!
    ממש מתנה השיר הזה.
    אני מרגיש שאשאר צעיר כל עוד אמשיך להריץ את האתר, וכשהכוסיות של מיאמי יתפרקו, אמצא כוסיות אחרות בשרלוט או אטלנטה (עדיין לא החלטתי איזה יותר חתיכות, ולי זה חשוב כי לחרמן זקן כמוני זה הלחם והחמאה, והאדרנין בדמי!)

  3. נראה לי שפספסת את איחוליי
    בכל מקרה , אני מאחל ב 2014 שיהיה מונדיאל גדול . שארגנטינה תניף את גביע העולם על אדמת ברזיל .
    מסי יוריד את הקוף מהגב , בשביל להיות גדול באמת , אתה חייב גביע עולמי אחד ( זידאן ) או שניים ( מארדונה ) או שלושה ( פלה ) .
    קרויף לא נפל מהם אבל הפסיד ב 2 גמרים.

  4. מצטרף לאיחולים,שתהיה לנו שנה אזרחית טובה ומעניינת ולכל חברי הצוות בראשות מנחם,המשיכו בעבודה הטובה,מבחינתי זה הרבה יוןתר מאתר אלא יותר מרגיש לי שאני חלק מקהילה טובה ואיכותית,נהנה מהפוסטים ולא פחות מהתגובות,מהויכוחים.רק מנחם לגבי הכניסות כך בחשבון שנראה לי שרק אני נכנס איזה 500 פעם ביום 🙂

  5. איחולים לשנה החדשה:
    מיאמי לוקחים אליפות שלישית. קובי נשאר פצוע, גומר הקריירה, לא עובר את מייקל ולא מצליח אפילו למכור חולצות.
    בכל פעם שמזכירים את קובי מעכשיו אומרים כן, אבל לברון היה יותר טוב והוא גם שבר את כל השיאים שלו, הלייקרס נשארים עם מג'יק קארים וווסט, מיאמי עם שושלת מדהימה וכל דור אוהדי הלייקרס של שנות ה 2000 חוזרים לחורים שמהם צצו, עוזבים אותנו עם הבלק במבה הלא ראוי הזה ומחפשים את הגיבור הבא.
    יותר מידי צהוב בעיניים בדף הבית….

  6. שנה טובה! בתור מי שנחשף לאתר בשלב מאוחר יחסית, אני רוצה להודות על אתר מעולה עם פוסטים משובחים, כל הכבוד מנחם ושאר אנשי הצוות

  7. שנה טובה לכולם, מכל החופים ומכל הקבוצות, שנה טובה לדוקטור על האתר הנפלא, ממש לא צריך כוכב כתיבה מבחוץ, הכותבים כאן נוצצים בלי להיות כוכבים, שנה טובה למומי שכל פוסט שלך קורע אותי מצחוק .

  8. שנה טובה לכולם באתר הנפלא הזה – הכותבים והגולשים, ונשיקה במצח לכל אחד. למומי? נשיקה בלחי. לדוק הזקן החרמן הייתי מציעה נשיקה קלה בשפתיים אבל אני חוששת שהוא יתנפל וירצה את הכל…

  9. מנחם אחרי שאני אעבור את כל בגרויות השנה ויהיה לי יותר חופש מהבית ספר אני אשמח להתחיל לכתוב לאתר אבל לדעתי זה יהיה רק בסביבות השנה הבאה

    1. נחכה בסבלנות.
      נכדתי בהוד השרון עושה המון בגרויות כבר עתה, בכיתה י'. באנגלית היא קיבלה את הציון הגבוה ביותר שניתן לקבל בבגרות (היא ילידת הארץ)

      1. הבגרות באנגלית מביכה. אני בטוח שגם אני ורועי נקבל את הציון המירבי. על אף שאני לא מזלזל בנכדה שלך חס ושלום!

  10. היא צברית ואני צבר, ואני 'מת' על זה שהיא מדברת איתי אנגלית באופן טבעי ממש! (מבטא 100% אמריקאי).
    זה בגלל שבתי סיגל החליטה מיום הלידה לדבר עם הבנות רק אנגלית, ובזה נתנה להן מתנה גדולה!

  11. מאחל לכולכם שנה אזרחית בריאה , טובה , שמחה ומוצלחת .
    מקווה שהאתר לא יקרוס השנה ומיאמי לא ייקחו אליפות השנה.

  12. מבורך היום שבו גיליתי את האתר הנפלא הזה ומבורך עוד יותר היום שהתחלתי לכתוב בו.
    פשוט הנאה צרופה.
    תודה רבה דוק. אם לא היית, היה צריך להמציא אותך

    1. שי, בוא נעשה תרגיל מחשבתי קטן ונרכיב את הצוות שהיה ממונה על המצאת הדוק…
      ואיך הגדירו לחברי הצוות האומללים את המשימה??
      תהליך המצאת ופיתוח מנחם הוא תרגיל מחשבתי שזועק לפוסט מיוחד. ..
      אולי בפורים.

  13. דוק אין עליך !

    האתר הזה הוא לא רק אתר ההופס המוביל בישראל אלא אתר הספורט המוביל בישראל .

    הדבר לא נאמר רק מתוך החיבה שאני רוחש לך ולכותבים המדהימים אלא מתוך ניתוח קר של האתר – האתר נוגע בהמון תחומי ספורט ונקי מכתיבה פוליטית.

    האתר מדבר אל הגולשים בגובה העיניים ואין הרגשה שמישהו מחפף בכתיבה כמו בשאר אתרי הספורט בישראל.

    עשית פה מהפכת כתיבה ואני נהנה לקרוא יותר ילדים בני 14 ו 18 מאשר כותבים מקצועיים בתשלום

    אני מאחל לכולנו בריאות שלמה כדי שנמשיך להיות מרוכזים בספורט ואני מאחל לך מנחם עד 120 שנים חדות כתער כי אתה אחד ומיוחד !

    עוד כמה איחולים קטנים :

    1. אינדיאנה לוקחת אליפות
    2. הלייקרס בוחרים טופ 5 בדראפט
    3. שארלוט סיבוב שני בפלייאוף – כדי שיהיו למנחם עוד תירוצים לראות את הנכדות\ילדות כבר שכחתי מי נמצא איפה..
    4. פורטלנד נגד OKC בגמר המערב
    5. יוסטון עפה סיבוב ראשון בפלייאוף וכספי קולע 20 למשחק
    6. רוז חוזר לפלייאוף עם שיקגו
    7. קובי חוזר להיות ממבה

  14. אם הלייקרס מקבלים בחירה 4 או אפילו 3 צריך ללכת לאיזו מכשפה באמריקה ולהתפלל לאלוהים שאף אחד לא יקח את אמביד, זה הסנטר הכי גדול בדראפט הזה ואחד הגדולים שיצאו בשנים האחרונות מהדראפטים.

    הוא תפור לפרנצ'ייז שיודע לפנק סנטרים גדולים.

    אמן.

  15. לא ריאלי לצפות שהלייקרס יקבלו מקום רביעי.

    יש להם אפילו סיכוי יותר טוב לאחד משלושת הראשונים בגלל השיטה…

    ואמביד הוא השחקן שהם צריכים, אבל בשבילו לדעתי יצטרכו את הבחירה השלישית או לפחות בטופ 5 (רק בגלל שלרוב הקבוצות בתחתית כבר יש סנטר, ויוטה לא תיקח את אמביד כל עוד פרקר זמין, אז אולי אמביד יצנח קצת אבל לא יותר מקצת)..

    יותר ריאלי ווילי קאולי סטיין.

    אבל עוד הרבה מים יזרמו בנהר הדראפט.

    1. דדי אני מתקשה מאוד מאוד לראות את אמביד נבחר פחות מ-4 ואפילו פחות מ-3. וכבר מתחילים לדבר עליו כשחקן עם התקרה הכי גבוהה בדראטפט הזה(ואני אזכיר שהוא הגיע סליפר לגמרי לעונה הזאת מתחת לדאדר- זה שחקן שהתחיל לשחק כדורסל לפני 3 שנים!!).

      הוא מראה כמה מובים שהיו שמורים רק לDREAM, הוא סיוט בהגנה לכל קבוצה שמגיעה מולו הוא פשוט כל כך מהיר, חזק ואתלט שזה מפחיד.

      ואהה הדבר שהכי מושך לי את העין זה שהוא בורח רחוק מהטבעת ומחפש מסירה טובה ולא רק לגבוהים.

      עם הוא בקו הבריאות זה סנטר שהפוטנציאל שלו זה 20-13-4 בעיניים עצומות ובערפל.

      מפחיד.

      אני כבר מתחיל להניח תפילין רק שנשיג אותו.

      1. אגב אמביד הוא הסיבה שג'וליוס ראנדל ואארון גורדון הולכים לרדת כמה מקומות בדראפט ויחכו אולי לדנבר שתקבל את הבחירה של הניקס(שבוע שעבר חשבתי שזה 8-10 אבל צחוק צחוק זה עוד יכול לעלות LOL).

  16. מנחם אני מאחל לך להישאר בצלילות דעת עוד זמן רב,
    כדי שנוכל ללמוד, ולהחכים, לצחוק,ולכעוס,
    לריב,ולוותר,אבל יותר מכל שיהיה עם מה לפתוח את הבוקר,
    ועם מה להרדם בלילה שנה טובה דוק.

  17. ומאחל לכספי להראות את הרוח הישראלית,ולמצות עד תום
    את יכולותיו על המגרש,ושיגיע הפליאוף הוא ישחק כל משחק
    40 דקות-20 נקודות 7 ריבאונדים 4 אסיסטים 3 חטיפות ואיבוד
    ב-48 אחוז שדה,ו42 אחוז ל-3.
    לא הא.

  18. מעולם לא כתבתי תגובה בשום אתר אבל אחרי הקריאה הנרגשת של מנחם וזה שאני קורא בערך כל כתבה באתר הזה ומאוד נהנה אז שנה טובה ותודה רבה לכל המתנדבים! אחלה עבודה! (ואולי אולי אפילו אנסה לכתוב גם משהו מתישהו…)

  19. מצטרף לברכות והתשבחות למנחם רועי והצוות
    אתר מדהים קריאה חובה בלוז היומי שלי
    כה לחי ועלו והצליחו!

  20. מנחם,צוות ההופס וחברי ההופס,
    אודה ולא אבוש תמיד אהבתי כדורסל אבל היה זה רק בשנתיים וחצי האחרונות לערך שהתחלתי להתעניין באופן אקטיבי בליגת הכדורסל הלאומית של אמריקה (AKA NBA) חיפשתי במשך זמן רב אתר בדיוק כזה עם אנשים שמבינים כדורסל ובעלי דעות מנוגדות כך שאוכל לקרוא את המפה כאשר היא פרוסה בצורה הטובה ביותר. מעניין ומרתק לקרוא את האתר ואכן למדי ואודני לומד רבות. שתיהיה שנה טובה ומלאת כדורסל מהנה.
    (מנחם טרחתי להוסיף תמונה על אף מיעוט תגובותי)

  21. רוצה גם להצטרף לברכות השנה הטובה. האתר שאני מבזבז בו הכי הרבה זמן כל יום, כיף לקרוא כמעט כל כתבה, ולא פחות את התגובות. מאחל למנחם שימשיך כך עוד שנים רבות, ולאתר שרק ילך וישתבח!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט