ציון נ' אמביד, יוקיץ' נ' הספרס וגם דני אבדיה, הקליפרס, הבאקס והסלטיקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ציון נ' אמביד, יוקיץ' נ' הספרס וגם דני אבדיה, הקליפרס, הבאקס והסלטיקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (34-17) – אינדיאנה פייסרס (27-23):

אורלנדו אחרי שהתפרקה מנכסיה הפתיעה עם נצחונות על הקליפרס וניו אורלינס במשחקים צמודים. כאשר הג'וניורים – אוטו פורטר וונדל קארטר מתחילים להראות סימני השתלבות, אוקקה מראה יכולת מרשימה ובעיקר היה ניכר שהסגל הזה, כנראה החלש בליגה, נחוש להראות שהוא שייך ורלבנטי.

אבל מאז נראה שבאופן בלתי נמנע ההתלהבות נגמרה, והגיעו 3 הפסדים רצופים עבור המג'יק לפני המשחק מול הפייסרס הלילה.

בעוד אורלנדו נטולת שאיפות מהעונה הזאת, אינדיאנה ממוקמת במקום ה-9 וככל וטורונטו לא יתן ריצה מטורפת היא צפויה לשחק במשחקי הפלייאין, ואולי אפילו להיות מסוכנת בהם. אחרי הכל אינדיאנה בנויה כמו קבוצת NBA "נכונה" במידה רבה. יש לה הרבה גארדים ופורוורדים ארוכים ומגוונים, הרבה קליעה (לא פחות מ-7 שקולעים 36% או יותר, כולל ברוגדון שנותן עונת שיא בתחום) וסגל מקצועי ושחקנים שרץ תקופה ביחד.

דומה שהקושי הכי משמעותי שאינדיאנה עדיין לא פתרה הוא השילוב של לוורט. ההנחה הייתה שעם חזרתו אינדיאנה תעשה קפיצת מדרגה, אבל בפועל התוספת של גארד שעיקר תרומתו בקליעה ונמצא בשנת חוזה הפרה קצת את האיזון בקבוצה, לפייסרס אין עוד המון זמן למצוא אותו בחזרה.

הימור: אינדיאנה ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (26-26) – מיניסוטה טימברוולבס (39-13):

מיניסוטה מגיעה למשחק הזה עם 5 הפסדים רצופים בחוץ, ו-7 בעשרת האחרונים, אבל אם אני הפרונט אופיס שלהם אני מודאג מדבר אחד – האם הבחירה שלי תלך לגולדן סטיט או לא?

דאגה מעט יותר אקטואלית היא אדוארדס. שמעתי רנט נהדר של ביל סימונס על המחשבה שהוא הולך לזכות ברוקי העונה לאחר הפציעה של בול שעושה עונה נהדרת בשארלוט. השאלה היא האם העובדה שאדוארדס מקבל המון דקות והמון זריקות בקבוצה מחורבנת היא טובה עבורו כי הוא צובר ניסיון ומתחשל, או שהיא מקבעת מיומנויות ודפוסים לא טובים, כאלה שיהיו ממש לא רלבנטיים בקבוצה מנצחת. אדוארדס הוא מדהים אתלטית, אבל גם הקליעה שלו וגם יכולת קבלת ההחלטות עדיין רחוקים מהרמה הנדרשת בליגה, והשאלה איך מיניסוטה תטפל בפוריקט הזה עשויה להכריע את עתידה.

בצד השני בוסטון נראית כמתייצבת מעט, והאמת שזה לא מפתיע. התוספת של פורנייה הייתה, לפחות לטעמי, מדויקת, הם שינו את הסגל כך שוויליאמס המצוין ישחק את מרבית דקות הפנים, ובכך הם משפרים את סיכוייהם לנצח בהווה ובונים נכון יותר לעתיד. נצחונות על יוסטון, שארלוט וניו יורק והפסדים לדאלאס ופילי מצביעים על המקום שבוסטון נמצאת ולעניות דעתי גם תימצא בו – קבוצה טובה ששווה מקום 6-7 במזרח, יכולה לגנוב בתרחיש מסוים סיבוב ראשון אבל לא יכולה להוות תחרות לפילי, מילווקי או ברוקלין.

הימור: בוסטון ב-8

2:30 ניו יורק ניקס (27-25) – ממפיס גריזליס (23-26):

השמינים במזרח פוגשת את השמינית במערב בקרב שצפוי להיות קשוח ואינטנסיבי יותר מהרגיל בעונה הסדירה גם בגלל שהוא קריטי לשתי הקבוצות שרוצות מאוד מאוד לעשות פוסט סיזן העונה, וגם בגלל שזה פשוט אופיין של הקבוצות האלה.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במומנטום הפוך. הגריזליס סופרים כבר ארבעה נצחונות רצופים כולל על פילי, מיאמי ואטלנטה, רצף מרשים מאוד עבור הקבוצה הזאת ובמיוחד עבור הצמד ג'ה מוראנט את גרייסון אלן. הגארד מציב ממוצע של 10.6 נקודות למשחק אבל ברצף הזה הוא קלע 15, 15, 8 והתפוצץ על אטלנטה עם 30. אם יצליח להתייצב על אזור ה-20 נקודות הוא יהיה שדרוג דרמטי לקבוצה הזאת שמשוועת ליכולת התקפית יציבה מעבר לג'ה מוראנט. כך או אחרת ממפיס נמצאת לפחות שני מהלכים מרלבנטיות אמיתית, אבל יש בהחלט מקום לאופטימיות.

הניקס לעומת זאת נמצאים בכושר נורא ודומה שהפציעה של מיטשל רובינסון משפיעה עליהם יותר ממה שהיה אפשר לצפות מראש. הניקס סופרים כבר 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלושה מתוכם ב-2 נקודות או יותר, ואם הם יגיעו בכושר הזה לפוסט סיזן, למרות היכולת הנהדרת של ג'וליוס רנדל, הם לא יוכלו להוות פקטור ממשי.

הימור: ממפיס ב-8

3:00 אטלנטה הוקס (25-27) – שיקאגו בולס (28-22):

אחרי הטרייד של ווץ' רבים ציפו ששיקאגו תצא מייד לריצה, זה לא קרה באופן הזה, אבל בשבוע האחרון דומה שהבולס התחברו ו-3 נצחונות רצופים ומרשימים על ברוקלין, אינדיאנה וטורונטו, נוסחים אופטימיות רבה בקבוצה שתנסה לברר כמה רחוק הצמד ווץ' את לווין יכול לקחת אותה, כמו גם מה כל השחקנים המשלימים שיש לה, חלקם מבחירות גבוהות בדראפט ולכאורה עם פוטנציאל גבוה יכולים באמת לעשות בקבוצה מנצחת.

ההוקס אחרי שנרגעו מההתלהבות הראשונית של החלפת המאמן וספגו מספר הפסדים, פתחו מומנטום מחודש עם נצחון בהארכה נגד הספרס בעקבותיו באו 3 נצחונות רצופים, אבל הרצף נעצר מול הגריזליס, במשחק שהבליט את בעיית הקליעה שלה. טריי יאנג אינו קלעי במלוא מובן המילה, והורטר וסלמון היל לא מגלים יציבות מרשימה. דווקא בוגדנוביץ' נראה כמתחיל להשתלב ואם יש אופטימיות בהוקס היא צריכה לנבוע דווקא מהיכולת שלו.

שחקן מעניין נוסף הוא אוקנגו שבעונת הרוקי שלו הולך ומקבל יותר ויותר קרדיט בהדרגה, כשהוא קולע 50% מהשדה ומעלה בכל משחק, אין להתפלא שכמות הדקות שלו עלתה מאזור החד ספרתי לאורך כל העונה, ל-12 מול הספרס, 19 מול ניו אורלינס 20 במשחק השני מול אותם הפליקנס ו-32 בהפסד לממפיס בו פתח בחמישיה.

הימור: אטלנטה ב-4

3:00 ניו אורלינס פליקנס (29-22) – פילדלפיה 76'ס (16-35):

מידי שישי אני מתלונן על היכולת של הפליקנס שפשוט לא מצליחה לתרגם סגל שכולל את ה-2 נקודות הכי בטוחות בליגה כיום, ועוד קלעי שהולך והופך להיות כוכב אמיתי בליגה הזאת לכדי מקום בפלייאוף, ותנו לי לגלות לכם משהו. דאלאס וממפיס מתפללות תפילה חרישית שגולדן סטייט תחזיק מעמד ולא תוחלף בפליקנס במשחקי הפליי אין, שיפגשיו את המדורגות 7-10.

הלילה יהיה אתגר מעניין ואולי משמעותי לציון, שיפגוש את פילי, קבוצת ההגנה הטובה בליגה, ואין טובה ממנה, ומהסנטר שלה בלסגור את הצבע, יהיה מעניין לראות האם דוק יקח את ציון כפרויקט במשחק הזה, ואיך השחקן הצעיר יענה לכך כי אלוהים יודע שעזרה מהספסל שלו הוא לא יקבל.

הסיקסרס צוברים 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים כשאמביד נראה כמו המפלצת שהוא תמיד נראה כשהוא משחק. מול בוסטון למשל היו לו 35 נקודות, במשחק חלש שלו (!). 1 מ-5 משלוש, ו-6 ריבאונדים בלבד היו לאמביד, אבל 16 מ-20 מהקו והעובדה שפשוט לא ניתן לא לעשות עליו עבירה כשהוא מגיע לאזור הצבע סייעו לו להגיע למספר שנראה מרשים על דפי הסטטיסטיקה, אבל גם לו וגם לדוק ברור שכשהם יגיעו למילווקי ופילי, הם יצטרכו יותר ממנו.

החדשות הטובות מהמשחק הזה מגיעות מכיוון דני גרין שקלע 5 מ-6 מחוץ לקשת. הקטע עם שחקני ם3&D המוצר הכי נחשק בליגה כבר לפחות עשור הוא שכשהם לא קולעים אז, ובכן, לא נשאר מהם הרבה, אבל אם הם קולעים אז הם התגלות, ודני גרין הוא הדוגמא הקלאסית לדבר הזה ופילי היא הדוגמא הקלאסית לדבר הזה. אם סת' קארי וגרין קולעים ואמביד בריא, הם יכולים לתת פייט לכל קבוצה ואני מתכוון כל קבוצה, ואל תשכחו שהקבוצה שהחתימה את דני גרין בשנתיים האחרונות סיימה אותה עם טבעת.

הימור: פילי ב-15

4:00 מילווקי באקס (19-32) – שארלוט הורנטס (24-26):

הבאקס מגלים איך נראים החיים בלי יאניס עם שני הפסדים לגולדן סטייט ודאלאס, ובעוד הייתי מציע לא לקחת יותר מדי ממשחקי עונה סדירה בלי הכוכב הראשון שלך זה כן צריך להטריד את מילווקי ביחס ליכולת שלה להתמודד בפלייאוף במקרה הספציפי שלה.

הבעיה של מילווקי הייתה שבעוד בעונה הסדירה העסק עובד, בפלייאוף הגנות מציגות יכולת הרבה יותר נחושה ואסטרטגיה הרבה יותר מתוחכמת כדי להגביל ולהאט את יאניס ומעבר אליו פשוט לא היו למילווקי שחקני מאני טיים מספיק טובים. לכאורה הם הביאו את ג'רו הולידיי בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזאת וגם נתנו לו חוזה ארוך טווח, אבל בעוד הגנתית הוא כנראה תורם להם התקפית הוא לא גיים צ'נג'ר ולראיה 13 נקודות בלבד בהפסד לדאלאס במשחק שבו גם מידלטון היה קטסטרופה עם 6 מ-27. כן, הרבה יותר קשה לקלוט כשתשומת הלב של ההגנה לא ממוקדת ביאניס.

ההורנטס לעומת זאת, מראים במפתיע אופי של קבוצה בוגרת כשהם מצליחים למרות הפציעה של בול להחזיק מעמד, לקחת את המשחקים שהם יכולים וצריכים (וושינגטון, אינדיאנה, אוקלהומה) לספוג את ההפסדים שאין מנוס מלספוג (בוסטון וברוקלין) וכרגע הם מדורגים במקום ה-4 במזרח המאוד נזיל, והם כמובן ישמחו מאוד להיות בפלייאוף, אפילו מבלי לשחק בפליי אין. מדהים.

הימור: שארלוט ב-4

4:00 דנבר נאגטס (18-33) – סן אנטוניו ספרס (25-24):

לא יודע מה איתכם אבל אני נרגש מדנבר, והם הקבוצה שלי לפלייאוף הזה ואלה הן הסיבות:

  1. יוקיץ', אם מישהו צריך הסבר שילך לראות כדורסל וידבר איתי אח"כ.
    ובכן זאת, אני חולה על סנטרים אירופאים שיודעים לעשות הכל, יוקיץ' שכבר הושווה לנוביצקי ובירד, הוא בעיני פשוט הגלגול המתבקש הבלתי נמנע, ומה שהיה קורה לו סבוניס (האב) היה משחק בימינו. אינטליגנציה עילאית ופיתוח יכולת קליעה אבסולוטית במגוון דרכים כולל נפילות משונות שמפצים על אתלטיות נמוכה מהממוצע בליגה. תענוג של שחקן, כמו זידאן בשעתו, תביאו לי פשוט להסתכל עליו במשך 48 דקות ואני לא צריך יותר מזה.
  2. גורדון. אני מת על המהלך הזה, פשוט אוהב אותו ומאוד רוצה שהוא יצליח, קבוצות צריכות ללכת בכל הכוח על מה שיכול לעזור להן לעלות שלב אחד קדימה. בנוסף אני אוהב את השחקן הזה ואני אוהב ששחקנים נחלצים מסיטואציות דפוקות ומגיעים להוכיח את עצמם ברמות הגבוהות
  3. קמפאצו. השחקן האהוב עליי בליגה היום. אני מודע לזה שהוא בהחלט עשוי לקרוס ולהיפלט מהליגה, אבל אני חושב שיש לו פוטנציאל ג'ינובילאי, אינסוף חוצפה, המון אינטליגנציה ודמיון, מהשחקנים ששווים את כרטיס הכניסה בעצמם.

הספרס לעומת זאת, שהיו הקבוצה שלי בשנים של המאבקים עם מיאמי, פשוט אינם ברורים לי, אני לא יודע לאן הקבוצה הזאת הולכת, האם הצעירים שלה הולכים להבשיל, מה היא מתכננת לעשות אחרי הביי אווט של אולדרידג' ומה יהיה גורלו של דרוזן שמצד אחד מראה כדורסל טוב ומצד שני מציב תקרת זכוכית. כנראה שפשוט נצטרך לחכות ולראות.

הימור: דנבר ב-12

5:00 גולדן סטייט ווריורס (27-24) – וושינגטון וויזארדס (32-18):

בשקט בשקט, דני אבדיה מתחיל למצוא את מקומו בליגה הזאת.

אחרי תקופה לא קלה בה דקות המשחק שלו ואחוזי הקליעה שלו ירדו (ואולי הסדר צריך להיות הפוך), הוא חוזר לקבל קרדיט, וקולע 9 או יותר ב-5 מ-6 המשחקים האחרונים שלו. אחוזי הקליעה מתיצבים על סביב ה-40% וגם התרומה בריבאונד עלתה דרמטית עם 8 ריבאונדים או יותר ב-5 מ-6 המשחקים האחרונים שלו.

הסיטואציה בוושיגנגטון דפוקה, זאת קבוצה איומה עם בול הוגר מהגיהנום ושחקן נוסף שמגיע ל-20 זריקות בערב עוד במנהרה, אני מקווה שבעתיד דני יקבל סיטואציה מתאימה יותר, אבל כרגע הוא לפחות מוצא את הדרך להראות שהוא שייך בדיוק באופן שבו הוא אמור לעשות את זה – הרבה האסל בהגנה ובריבאונד וניצול הזדמנויות בהתקפה תוך שמירה על אחוז קליעה של מבריח את הסקאוטים.

בצד השני ולמרבה האכזבה גולדן סטייט נאלצה להמיר גם את העונה הזאת, כמו את העונה הקודמת לעונת המתנה, כשקארי לא משחק באמת שאין שום סיבה לראות את הקבוצה הזאת שגם כמעט תמיד תפסיד, עם קארי לעומת זאת תמיד כדאי לראות את הקבוצה הזאת וגם תמיד יהיה לה סיכוי כמו שראינו בנצחון על מילווקי שקטע רצף של 3 הפסדים רצופים.

הימור: גולדן סטייט ב-12

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (18-35) – יוסטון רוקטס (37-14):

נצחונות על פיניקס ופורטלנד השלימו רף של 3 נצחונות רצופים עבור הקליפרס, שמנצלים את הפציעות של הלייקרס כדי לחלוף על שניהם ולהתמקם במקום ה-3 במערב עם סיכוי סביר לסיים במקום ה-2 ומאבק קשה עם דנבר שמתחתיהם.

אבל הקליפרס כבר יודעים שדירוג העונה הסדירה הוא לא מה שיכריע מבחינתם (בוודאי שמדובר על אחת הקבוצות עם הקהל הפחות משמעותי בליגה ולראיה מאזן בית של 8-20 כמעט זהה למאזן החוץ).

מה שיכריע הוא השאלה האם רונדו יהיה פלייאוף רונדו ויתן להם 20-25 דקות איכותיות בעמדת הפוינט גארד שיאזנו ויעשו סדר. האם קוואי ופול ג'ורג' יצאו מהפאנק של הפלייאוף הקודם ויגיעו בכושר שיא. אם התשובות לשתי השאלות האלה חיובית, ואם הלייקרס לא יהיו ב-100% בריאים, אין לי ברירה אלא לקבוע שהקליפרס הם ההימור שלי לצאת מהמערב.

ועל יוסטון אני מבקש לא לדבר.

הימור: הקליפרס ב-25

לפוסט הזה יש 110 תגובות

  1. מעולה דור, תודה רבה.
    .
    מסכים איתך לגמרי בעניין הספרס – לא ברור לאן הולכים. לעתים, כשהקבוצה משחקת טוב, חוסר הבהירות קצת נשכח, אבל הוא עדיין שם. נקווה לסיין אנד טרייד של דרוזן עבור צעירים ובחירות (לא יקרה, אבל לקוות מותר), לבחירת לוטרי מוצלחת, ועד אז – מה שיותר דקות לצעירים בבקשה.
    .
    בעניין הביתיות של הקליפרס – לדעתי זה דווקא יכול להשפיע. לא בגלל הקליפרס עצמם אלא בגלל היריבות – קבוצות כמו דנבר ויוטה בהחלט יכולות להרוויח מביתיות שלהן, והיתרון שלהן יהווה חסרון לקליפרס אם תפגוש אותן בפלייאוף.

  2. דור, גם הייווארד לא משחק הערב, אני חושב שהבובקטס יפסידו הלילה.
    ויוקיץ זה מוצארט, גאון, אחד בדורות

  3. פינת הנרגן. בשליש השני של העונה ג"ס מספקת סיבות רבות נרגנות לשמה. סטיב קר כשל בנסיון להטמיע את השיטה שלו בקרב הסגל הנוכחי. בוב מיירס כשל בכך שלא בנה סגל שמתאים לשיטה של קר. למה? כי קר עקשן ובוב מכיר אותו והיה צריך לצפות את העתיד. וויסמן משחק במרץ גרוע יותר מאשר בדצמבר. קר קרי נשאר קרי, אם כי הוא שותף לחוסר ההצלחה של ויסמן. קרי מיעט לשתף אותו במשחק והילד פשוט מרגיש אבוד.
    .
    מנקודת הזמן הנוכחית הדראפט עשוי להתפתח לשני כיוונים מבחינת ג"ס. בסצנריו מסוים היא עשוי לזכות בשתי בחירות מתוף החמש הראשונות. מינסוטה צריכה לסיים לא גרוע מהמקום השני מהסוף וגם להתחרבן בהגרלה (יש לה רק 40 אחוז להכנס לשלושת המקומות הראשונים ולשמור על הבחירה) וג"ס צריכה להשתתף בלוטרי משמע לא לעלות לפליאוף דרך הפליי אין.
    .
    מצד שני היא עשויה להשאר חסרת בחירות לחלוטין. מינסוטה תצליח בהגרלה ותזכה באחד שלושת המקומות הראשונים וג"ס תסיים את העונה במקום ה 10 ומעלה בליגה. זה סנריו קצת לא סביר בנקודת הזמן הנוכחית אבל עדין אפשרי.
    .
    כקרי כמו קרי לא יעשה טאנקינג. אם הוא בריא הוא משחק וכשהוא משחק, בבית, ג"ס כמעט ולא מפסידה לקבוצות שחלשות או שוות לה. תחזית שלי. ג"ס מסימת עם 37 ניצחונות ו 35 הפסדים (אם קרי נשאר בריא) עולה לפליי אין ומשם לפליאוף. שומרת על הבחירה שלה אבל לא משתתפת בלוטרי.
    .

    1. צודק. מאיירס יצא מטומטם עם ההתעקשות לבחור בסנטר דומיננטי בקבוצה שמעולם לא שיחקה עם אחד כזה. היה צריך למכור את הבחירה

      1. זה לא חד וברור שזה הוא. לג"ס יש בעלים מעורב שיש לו את המילה האחרונה. אבל הבחירה בויסמן לא היתה ההחלטה היחידה שמיירס לקח בקיץ. הוא הביא את וונמיקר, שמר על המקום של סמילי בסגל, הביא את אוברה – שחקן עם נקודות חוזק רבות אבל לא מתאים לשיטה של קר. הוא גם לא ביצע שום מהלך בחלון העברות. ההרכב השני של ג"ס – למעשה כל הרכב שקרי לא נכלל בו המציג את דירוג ההתקפה הנמוך ביותר בליגה. כל אלו על מיירס.

        1. אוברה הגיע תמורת כלום ושום דבר, או איך שלא תרצה לקרוא לשתי בחירות סיבוב שני (אחת מהן הייתה יכולה להיות בחירת סוף סיבוב ראשון הסיכוי נמוך). אם כבר צריך לתת לו קרדיט לגבי הטרייד הספציפי הזה.

    1. Otto Porter Jr. has reportedly had no discussions about a contract buyout with the Orlando Magic since coming over from the Chicago Bulls in a deadline-day trade, per Marc Stein of the New York Times.
      .
      The forward also didn't discuss a buyout with the Bulls.
      .
      Porter Jr. has a $28.5 million salary in 2020-21 as the final year of the initial four-year contract signed as a member of the Washington Wizards. He is set to hit free agency in the offseason.

  4. Miami Heat guard Victor Oladipo will miss at least the next four games due to the knee injury he suffered on Thursday night against the Los Angeles Lakers.
    .
    The Heat announced Friday that Oladipo wasn't accompanying the team on its four-game road trip as he undergoes further evaluation.

  5. אמביד איבד כדור בחטיפה חוקית לחלוטין בלי מגע שורקים אליו עבירה. יש צאלנג מוצלח אז עושים דמם בול במקום להביא כדור לפליקאנס

      1. לא יודע למה הבעלים של הפליקאנס לא דורסת את בלדסו ומנסה להוציא כסף מהביטוח, היא כבר הוציאה 3 מיליארד מבעלה המנוח, וגרמה לו לריב עם המשפחה מה זה בשביל המכשפה הזאת להזמין חיסול?

    1. אתם רואים את התחרויות המטומטים שעושים בהפסקת המחצית? NBA איבד את זה לגמרי, אני לא מבין מה היה רע ברקדניות בלבוש צמוד, שלפחות הקהל יהנה טיפה

  6. שוב הבוט משתלט על הבוטוקס….
    לא מבין למה הוא לא משתנה קצת? שיתחיל להגיב בזמן ולא יחכה עד שהטימברוולבס מורידים מ 11 הפרש ל 3 תוך דקה וחצי. האיש אדיש.
    שיחייה קצת יותר את המשחק.

    1. והנה, קיבל הארכה כי לא הגיב בזמן, נתן לראסל לקלוע שלשה משווה במקום לעשות עבירה ולא ניצל את הטיימאאוט להכין תרגיל אלא רק להשאיר את הכדור אצל טייטום כשלכולם ברור שזה המהלך שלו והכי גרוע קמבה על המגרש.
      כך כך הרבה באגים באותה התוכנה. הסלטיקס עם שני סטארים לא מצליח לסגור משחק בגלל בעייה רצינית במחשב.

  7. טייטום סוף סוף עם משחק שהבוטוקס לא מונע ממנו להגיע לשיא אישי.
    כמה השיא הזה וההגדלה שלו היו חשובים לסופרסטאר? כום ראו שהוא ביקש כדור מבראון לדאנק למרות שבראון היה שם אותו בסל בקלי קלות.
    שיאים חשובים לשחקנים אבל את הבוטוקס זה לא מעניין.

  8. זאיון גמר את פילי היום איזה שחקן, הוא נכנס לצבע מתי שרצה לא ספר בכלל שיש שם ביג מן מאיים כמו אמביד

  9. יוקיץ עם עוד טריפל
    יגדל ויתפתח עוד קצת ונקבל עוד שחקן של טריפל למשחק כמו ראס.
    בכלל ראס ישבור בשנה הבאה את השיא של ביג O

            1. תגובה לעניין. "הנגר שלך…"
              .
              שוב –
              מה זה שווה "עונת טריפל דאבל" אם לקבוצה יש מאזן 18 – 32 בקונפרנס המזרחי?

            2. שווה מותר מ5 נק למשחק של התותח גרין. ניגב אתכם איש הההרס או הארס? תחליט אתה.
              איזה טריפל שלט לגמרי בסוף עם האס הבונבונים.
              שלך הביא 2 מ9

            3. אתה מבולבל. זה היה ביל שניצח לוויזרדס מזחק שווסטברוק השתדל להפסיד.
              מזח שכדורסל זה משחק של קבוצות…

            4. 2 מ-6 ברבע האחרון. 4 איבודים ברבע האחרון. החטאת שלשה מטופשת מפול אפ 10 שניות לסיום (מזל שיש את ביל…)

    1. ויגינס צריך לאמץ מודלים לחיקוי כמו קובינגטון. אפילו שיעז לחלום על דניס רודמן – תמיד אפשר לשאוף גבוה.
      רק שיפסיק עם לנסות להיות שחקן התקפה גדול.

  10. עובד עם מהלך סגירת המשחק.
    היה שווה לראות איזה פחד הוא משליט בצבע. היה סל בטוח אבל דני מפחיד…

    1. הוא ניסה אבל אז העדיף לעשות הטעיה באוויר ונחסם. אם זה היה מול שחקן אחר של וושינגטון היה שם סל ועבירה.

      1. כן היה ממש מפגר אבדיה סתם קפץ לא באמת היה לו סיכוי לעצור את זה היה פשוט צריך להיכנס חזק או חהעיף פלוטר עם הקרש. היה תרגיל יפה של קר האמת.
        הרס לדריי אס
        אותי הצחיק השריקה לגאמפ בול לא ידעתי שאפשר להיות 3 שניות באוויר. הייתה חסימה של דריי על האצימורה ובמקום חוץ נתנו ביניים 😂

        1. בNBA מזמן שורקים ג'אמפ בול על דברים כאלה. אני זוכר מהלכים כאלה מלפני 30 שנים. לא יודע בדיוק מתי כן ומתי לא. אבל חסימה שנגמרת בזה ש-4 ידיים על הכדור בדרך למטה כן מקבלת שריקה על זה.
          *
          אני דווקא לגמרי מפרגן לאבדיה על המהלך. מה אכפת לי?

            1. שוב אתה מוכיח שפשוט אין לך מושג.
              תבדוק את הכללים לפני שאתה כותב שטויות כאלו. זה ה-NBA, לא עוד אחד ממשחקי השכונה שלך…

    1. אתה ראית את המשחק? את הרבע האחרון? לפעמים השטויות שאתה כותב…
      .
      וושינגטון ניצחו למרות ווסטברוק. כמות האיבודים וההחטאות שלו ברבע כמעט ונתנו לגולדן ניצחון בלילה רע של הלוחמים.
      למזלו של ווסטברוק ביל תיקן את ההחטאה שלו במאני טיים עם שלשת ניצחון.

        1. נראה לי שצפית רק בדקות האחרונות. את הרבע וושינגטון פתחו עם פלוס 5 או 6 (לא זוכר),
          4 דקות של הרס מצד ווסטברוק הספיקו בשביל גולדן להפוך את הפיגור ליתרון של4 נק'.
          אז חזר ביל, וקלע את רוב הנק' של וושינגטון עד לסיום.
          .
          תחליף את ווסטברוק בכריס פול המזדקן, והוויזרדס מתחרים על טופ 4 במזרח.

            1. מצחיק שאת הקרדיט לניצחון אתה נותן לווסטברוק…
              .
              עזוב, אין מצב שצפית בכל הרבע האחרון.
              .
              19 – 32
              מקום 13 במזרח…
              .
              בדיחה.

            2. אכן בדיחה אבל מה ראס יכול לעשות שהוא משחק עם שחקני פליטים והמאמן הכי גרוע בליגה?
              ומה זה אומר אם הם ניגבו את הלוחמים? שבנס בפליי אין למזלם ציון ואינגראהם נפצעו בזמן אחרת גם שם לא היו.

            3. גולדן במערב, והם איבדו בתחילת העונה את קליי. מה תירוץ של הוויזרדס?
              .
              (מאמן זה לא תירוץ. כבר הוכח שווסטברוק גם ככה לא סופר מאמנים…)

            4. ראס אומן כל הקריירה עי 2 מהגרועים בליגה ברוקס וסילי בילי.
              מה זה קליי נפצע גם לווש היו פציעות.
              יש לגולדן סופרסטאר אוחסטאר כמו גריו שחקן של 20 נק וויגינס ושחקן טוב כמו אוברה ואחלה סנטר והם מקום 10….
              הסגל שלהם הרבה יותר טוב ממפיס ספרס מאבס פורטלנד (שהייתה פצועה עד לא מזמן)
              למה הם מקום 10?

            5. נו באמת.
              סנטר רוקי,
              אחד מהחוזים הגרועים בליגה (וויגינס),
              ושחקן טוב כמו אוברה (גם אני, גם אתה, וגם הסאנס, יודעים שהוא לא בקליבר של אולסטאר).
              .
              הסגל שלהם לא טוב יותר משל הספרס/מאבס/פורטלנד.
              ממפיס, זו אכן הפתעה נעימה.

      1. גיא, אני לא חושב שזה היה משחק רע של ווסטברוק. מבלי להתעלם מהשטויות שהוא עושה.
        הדיוק בשתי קליעות העונשין (למרות עונת עונשין לא טובה שלו) וההצמדות לסטף במהלך האחרון היו גם מהלכים ספציפיים טובים.
        *
        מה שכן – על זריקת הקלאץ' שנתנו לראס לזרוק המאמן צריך לחטוף צעקות. גם אם ביל הציל אותם.

        1. היה לו משחק לא רע, עד לרבע האחרון.
          ב-3 הרבעים הראשונים הוא לקח רק שלשה אחת. באחרון לקח עוד 3 (החטיא את כולן).
          במקום להמשיך להפעיל את לופז שהיה גדול (תרתי משמע) על גולדן סטייט היום, הוא הלך עם הראש בקיר, מה שגרם ל-4 איבודים ברבע האחרון.

            1. חשבתי ש-48 דקות זה שטויות. שכדורסל זה משחק קל…
              ווסטברוקשיחק רק 37 דקות, לשיטתך לא הייתה צריכה להיות לו בעיה כלשהי.

            2. גיוש אכן לא צריכה להיות לו בעיה הוא כנראה לא בכושר כמו השחקנים בליגה שעייפים מאד המסכנים

          1. האמת שאם הם היו ממשיכים להפעיל את הגבוהים שלהם מולנו בכלל לא היה מתח… וזה לא משנה מי יותר טובים על הנייר/מאזן).
            אנחנו במחסור אדיר של גובה+כוח.
            תכף אתחיל להגעגע לפצ'וליה.

  11. עדיין חסר לנו המון גובה וכוח מתחת לסל. בטח בימים שזריקות מרחוק לא נכנסות.
    ויצמן עם משחק התקפי טוב אבל בהגנה חטפנו 20 מלופז, 15 מלן, גם 22 מהוצ'ימורה (לא סופר גבוה אבל בכל זאת לפחות אינץ' מעל כל הפורוורדים שלנו).

      1. מסכים.
        גם לא היינו כאלה בעונות של הגמרים (עם כל הכבוד לסיפורי הסמול-בול וחמישיית המוות).
        קבוצה צריכה אופציות כשהיא נתקלת בקבוצות כמו דנבר או ביוטה עם גובר (במשחק שראיתי ניצחנו אותם אבל הוא השתולל עלינו). גם אינדיאנה יכולים לאכול אותנו בלי מלח והם לא קבוצה טובה.
        לא צריך שהגבוהים האלה ייקלעו הרבה אפילו. רק שייסתמו את הצבע. נגרי בוטיק…

  12. ההפסד של ג"ס כולו על קר. אתה מוביל ב 3 ויש 20 שניות? תעשה עברה ואחרי הקליעות תן לקרי את הכדור. אבל קר חסר גמישות. לאורך כל שנותיו ג"ס לא הפליאה לעשות בסיומי משחק צמודים. היא ניצחה לא מעטים אבל לא הפגינה מעולם דומיננטיות והיכולת של קרי לספק סל בטח נמוכה משל הארדן או קירי. בשביל זה צריך מאמן . השאלה מתי יבוא הפיצוץ בין גרין לקר.

  13. זאיון וויליאמסון, אתלטיות שאין שנייה לה בספורט המקצועני, גרסה אתלטית מאוד של בארקלי הצעיר.
    .
    היה לו בסוף המשחק מהלך שהוא עשה על בן סימונס, אם זה היה נכנס בן סימונס היה בוכה לאמא למשך שנה, הכוח של זאיון זה בלתי יאמן הוא יצטרך לפתח קליעה ולא להיתקע רק על האתלטיות שלו אבל הוא מדהים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט