מעורב הופס אחרון לשנת 2013: פאו עבור ביינום? ו-NBA מתנצלת / מנחם לס

הליגה התנצלה על הפאול על קווין לאב שלא נישרק

אני לא יודע עדיין אם ריק אדלמן ייענש על מה שאמר על הפאול שלא נישרק על קווין לאב, אבל בינתיים הליגה התנצלה:

 

Through postgame video review, we have determined that Minnesota’s Kevin Love was fouled on the right arm by Dallas’ Shawn Marion while attempting a three-point field goal. Love should have been awarded three free throws with one second left on the clock.”

 

עם ההתנצלות הזאת, ועוד $4, אפשר לקנות כוס קפה טוב בסטרבאק.

 

טוני פרקר מתנצל

אולי טוני פרקר אינו אנטישמי? (האמת? כל הספארס ובמיוחד מאמנם הם אנטישמים! סתאאאם…הם לא 'אנטישמים'; הם פשוט 'אנטי-כדורסלנים'!)

הוא התנצל אתמול בכל הרצינות, ומבע פניו היה אמיתי. ההתנצלות היתה על תנועת היד שלו הידועה בצרפת כ-QUENELLE, שהיא מין תנועת יד 'הייל היטלר', ופרושה בצרפת היא מוות ליהודים. הוא, ושחקן הכדורגל ניקולאס אנלקה (ברומוויץ' אלביון) ניתפסו עם התנועות האלה בתמונות כך שאין דרך להכחיש.

מה שטורי פרקר אמר אתמול היה שהוא לא ידע ולא הבין את משמעות התנועה. כפי שאנקלה עשה אותה אחרי שער שהבקיע, גם פרקר עשה אותה אחרי סל מהמם שקלע. הוא טוען שלא היה לו מושג שהתנועה היא OFFENSIVE ליהודים, והבטיח להימנע מלעשותה בעתיד.

ניתן לו את ה-"BENEFIT OF THE DOUBT"!

 

מה קורה במכללות

 

הדרוג נכון להיום הוא:

1. אריזונה (0-13). מחרתיים נגד וושינגטון סטייט.

2. סיקריוז (0-12). היום נגד איסטרן מישיגן.

3. אוהיו סטייט (0-13): היום נגד פורדו ב-ESPN

4. מישיגן סטייט (1-13): היום נגד פן סטייט ב-BPT

5. ויסקונסין (0-13): ביום חמישי נגד נורת'ווסטרן. לדעתי הם מספר 1 או 2.

6. אוקלהומה סטייט (1-12): מחרתיים נגד קנזס סטייט.

7. ויצ'יטה סטייט (0-13): מחרתיים נגד סאות'רן אילינוי

8. דוק (2-10): היום נגד אלון (ESPNU)

9. אורגון (0-12): ביום חמישי נגד יוטה

10. לואיוויל (2-11): היום נגד סנטרל פלורידה (NBC).

 

כיצד מתפקדים "חתומי הקיץ"?

 

 

מהטוב ביותר לגרוע ביותר עם עשרת החתומים החשובים ביותר:

1. מונטה אליס – ציון 9

מונטה אליס מוכיח לכולם בדאלאס שהוא הרבה יותר מסתם GUNNER.  הוא מצא בית חם בהתקפה של ריק קרלייל עם 20.7 נק' ו-5.8 אסיסטים, והוא האחראי מספר אחת להפתעה שגורמת דאלאס עד הלום במערב. הוא לוקח פחות זריקות, פחות דאונטאונים, ומוכיח שיש לו הרבה יותר מסתם זרוע קולעת. יש לו גם מוח חושב. אז למה לא 10? לתשובה קוראים הגנה.

2. דווייט האוארד – ציון 8+

הרבה רוצים לתת לו ציון "F", אבל זה רק בגלל שיודעים מי הוא, ומצפים ממנו להרבה יותר.  אבל השורה התחתונה היא שיוסטון היא 12-22, הוא קולע 17.9 ב-58.9%, קוטף 13.2, ובונה 1.8 גגות למשחק. כל סנטר אחר בליגה היה מקבל "9+" ממני.

3. אנדרה איגודלה – ציון 8

למרות שהוא הובא בגלל ההגנה זלו, אני מצפה ממנו ליותר מ-10.8 נק' למשחק. אבל כשהוא היה פצוע הווריורס היו 7-5 בלעדיו. איתו הם 6-14. הוא עונה על כל הציפיות, אבל לדעתי לא עושה מעל ומעבר.

4. אל ג'פרסון – ציון 8

הוא הסיבה שהבובקאטס יעשו את הפלייאוף העונה, וכמובן שהסיבה היותר חשובה היא חולשת המזרח. הסנטר קולע 17.2 נק' עם 10.3 ריבאונדים, והוא הפך את הקבוצה המסוגלת ביום טוב לגבור גם על מיאמי.

5. ג'יי ג'יי רדיק – ציון 8

התחיל נפלא. אילולא ניפצע, הקליפרס היו במצב הרבה יותר טוב.

6. קווין מרטין – ציון 7+

הוולבס הביאו אותו עבור דאונטאונים, והוא מספק אותם בצורת 40.1% משם. הוא קובר 19.9 למשחק והוא 91.4% מהקו. עם קצת יותר הגנה הוא היה מקבל "9".

7. מייקל ביזלי – ציון 7

הוא עושה בדיוק מה שההיט מבקשים ממנו: לקלוע סלים כשצריך, כמו הסל שניצח אמש את דנבר. הוא משחק עם ראש, מקשיב להוראות, ומתחיל לקבל יותר ויותר דקות משיין בטייה.

8. מרקו בלינלי – ציון 7

בכמה משחקים הוא היה הספאר הטוב ביותר והדבר אומר דרשני. הוא זר נוסף בקבוצת הזרים של הפלח, והזרים יביאו אותך רק עד הלום, הווה אומר סיבוב ראשון או מקסימום שני בפלייאוף. הוא אמין, פיקח, אבל אינו כוכב.

9. מו ויליאמס – ציון 7

מחליף מצויין לדמיאן לילארד, ובכמה משחקים לא הורגש כל הבדל. אבל במשחקים האחרונים חלה אצלו ירידה – כמו בכל הקבוצה.

10. ג'אש סמית' – ציון 6

הוא אכזבה גדולה עבורי. הייתי בטוח שהוא יביא את ה-25 שלו כל ערב והפיסטונס תיפרח איתו. במקום זאת הוא הביא איתו מחלת סכיזופרניה, ואיתה הוא יום אחד 25, ויום שני 8. להפסיד 106-82 לוושינגטון ב-ב-י-ת??? GIVE ME A BRAKE!

11. אנדרו ביינום – ציון 5

בינתיים הוא לא מתלבש למשחקים. אני יודע שאצלו הבעייה היא בראש יותר מאשר בברכיים. אבל אני גם יודע שאם הוא עובר לקליפרס – הוא יפרח שוב להיות אחד הסנטרים הטובים בליגה.

12.  אריק מיינורס – ציון 4

החתימו אותו לשנתיים על 4.1 מיליון להיות מחליף יאה לג'ון וול. בינתיים זה לא עובד. 30% מהפארקט כשהוא קולע 2.4 נק' ב-9 דקות? אז למה הוא לא משחק יותר דקות? אולי אז הוא ירוויח את לחמו? כי כדי לשחק יותר דקות צריכים קודם להרוויח אותן, דבר שבינתיים הוא לא עושה.

13. טייריק אוואנס – ציון 4

ערב אחד הוא 10, ואז בשני הערבים אחרי הוא 2 ו-0. אז ממוצעו הוא 4.  הוא הוחתם על 44 מיליון לשלוש שנים והתוצרת שלו היא 12.9 נק' ב-40.5%, וכמעט כלום מה-3.  אבל, פתאום, בארבעת המשחקים האחרונים פתאום הוא צץ עם טריפל-דאבל ושני דאבל-דאבל. אז לך תדע. בסיכום הבא הוא בקלות יכול להיות "9". עד כדי כך הוא יכול להיות טוב כשכל הברגים מחוברים ישר.

14. או. ג'יי. מאיו – ציון 3.5

הבעייה עם מאיו היא שקשה לשפוט שחקנים טובים בקבוצות חלשות, ובינתיים זה המצב.

עם אנדרה קירילנקו מצב הנטס היה בוודאי ובוודאי קצת יותר נטוב, ואותו דבר עם סקרמנטו, אילו קרל לנדרי שיחק, אבל השניים עדיין לא התלבשו לאף משחק העונה בגלל פציעות, ואת לנדרי לא נראה עד העונה הבאה.

 

njkhpho t, ptu dtxuk ctbsru chhbuo?

(מחליפים את פאו גאסול באנדרו ביינום?)

לי זה נשמע כל כך הזוי שהחלטתי לכתוב "מחליפים את פאו גאסול באנדרו ביינום" בלי להחליף שפה מאנגלית לעברית. תראו, לא אני אומר זאת. אני רק מעתיק:

 

dArew Bynum and Pau Gasol once won back-to-back NBA championships together as part of the Los Angeles Lakers' frontline. Now, with Bynum on the outs in Cleveland and Gasol's future in Los Angeles in question, the two 7-footers could be the principals in a trade for one another.

Citing sources close to the situation, ESPN's Brian Windhorst and Ramona Shelburne report this morning that the Lakers and Cavaliers are discussing a trade that would send Gasol to Cleveland and Bynum back to Los Angeles.

It's unclear how serious the dialogue has been at this time. The ESPN report indicates no deal is "imminent," but both sides would have to work quickly to get the framework of a transaction in place. Cleveland has until Jan. 7 to decide whether to pick up the second half of Bynum's $12.25 million salary for this season—a move the team is widely expected to decline.

Bynum signed a two-year contract with the Cavs this offseason, but only $6 million of the $24 million was guaranteed. There are multiple outs in the deal designed to insure Cleveland against incurring cost for injury, and the contentious relationship between player and organization makes this partnership predestined to end.

כל מה שיש לי לומר על כך הוא GOOD LUCK!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. טוני פארקר הוא חרא צרפתי
    מומי היה בצרפת , שמה כל הצרפתים עוכרי ישראל
    הכל סיפורי אלף לילה ולילה
    לא ידע , כן ידע , זה חריין גדול , תסלח לי ד"ר על השפה , אבל מומי היה חייב לספר את האמת

  2. מומי, אני יודע שכל הצרפתים הם עוכרי ישראל, אבל מה שלא ידעתי זה שאתה יודע מה זה 'עוכרי'. כל הכבוד מומי.

    אבל הבאסה האמיתית שלי היא הלייקרס. לא משנה איזה חראים הם; לא משנה שהם הנפולת של הנמושות (מומי, זאת אומרת הדרק שבדרק) במערב, תראה איזה בני זונות הם:

    אתה פותח את האתר מס' 1 על הופס בישראל (ואולי בעולם!) ומה אתה רואה? צהוב. צהוב. עוד פעם לייקרס. לא מצליח להיפטר מהחראים האלה. הם כובשים לי את האתר אם אני רוצה או לא!

  3. כתבה נהדרת.
    ביינום תמורת גאסול? ספורט 5 פירסם את זה תבינו לבד, נשמע מגוחך!!,!
    מנחם מה עם ג'נג'ס לא שווה היזכור??

    1. בוודאי. ברח לי מהראש.
      ציון? הייתי נותן לו 7.5, אבל אם האחרים היו מתפקדים (כלומר הקו הקדמי) הוא יכול היה לעלות ל-8.5 אם לא 9!

  4. בלדסו החתמת השנה! אבל יותר מזה ראיין מקדנאו וג׳ף הורנסק! לקחו קבוצה זקנה ובלויה והפכו אותה בשנה לקבוצה צעירה דינאמית והכי חשוב מנצחת! מי האמין שהסאנס יהיו בכלל בתמונת הפלייאוף שלא לדבר על להשפיל את הקליפרס בביתם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט