מעורב הופס ליום ה': דני אבדיה במשחק קריירה ב-NBA! (וישנה יורשת לאבא קובי) / מנחם לס

1.הנה קפרי בריאנט. האם אומרת: "המבט, הסוואג, הדיטרמינציה. תאמה של האבא!"

וונסה בריאנט מגלה לעולם שהבת קפרי-קובי בת כמעט השנתיים שלה ושל קובי היא 'תאומה של קובי ושל ג'יאנה "ג'יג'י" בריאנט: "לקפרי ישנו אותו מבט חודר, אותה 'םרסונה' ואותו סוואגר.

הכותרת שהיא נתנה לתמונה של קפארי מהיושבת על הכרית היא:

It's the KOBE stare for me~Capri Kobe on a pillow while staring off in the distance. Daddy and Gigi's twin

"It's the KOBE stare for me~Capri Kobe," she captioned a shot of the toddler sitting on a pillow while staring off in the distance. "Daddy and Gigi's twin."

2. איזה כיף לראות את קווין דוראנט (ובלייק גריפין) חוזרים לשחק ולוקחים חלק בשיא עונתי של ה-NBA לחצי: 79 פיצוצים!

רק חזר. שיחק 17 דקות. תקע 17 חיצים, וסיים את 17 הדקות עם +19. זהו דוראנט

עתה כל מה שנותר לי לחכות לו היא חזרתו של ג'יימס הארדן, ואז החייה הטורפת ביותר של ה-NBA תתפתח להיות קבוצה טובה מדי עבור השאר כולל – במיוחד – הלייקרס!

3. דני אבדיה הופך לאשכרה שחקן NBA! הלילה משחקו הטוב ביותר ברמות! (במיוחד בחצי הראשון הנפלא שלו!)

הוא מעז יותר. הוא מבקש את הכדור יותר. הוא נע יותר ללא הכדור. והוא אפילו…אפילו…אפילו צעק או התלונן על משהו לבראדלי ביל ובראדלי ניענע בראשו כאומר ' אתה צודק. אתה צודק!'

STARTERSPTSREBASTFG3PTFTPFMINSTLBLKTO+/-FPTS
B. Beal261511/194/60/0030112+1837
R. Westbrook2314158/113/34/4337015+1363
D. Avdija16526/104/70/0229000+1925
R. Hachimura9723/90/33/4230302+1221
A. Len2401/40/00/0315000+66

4. ייתכן והרוקטס מצאה פתרון: קלי אוליניק וכריסטיאן ווד י-ח-ד, בחמישייה

לפעמים צעד קטן עושה הבדל גדול מאד. קלי איקו מהאתלטיק מדווחhttps://theathletic.com/2501328/2021/04/06/the-rockets-drop-another-back-to-back)-but-resilience-and-the-olynyk-wood-pairing-are-worth-watching/?source=emp_shared_article) אחרי ביקור ביוסטון שטרייד של ויקטור אולדיפו בקלי אוליניק הביא שינוי רציני באווירה ובגישה של כל הקבוצה.

עכשיו ג'ון וול חוזר אחרי היעדרות של ארבעה משחקים, והמאמן סטפן סילס החליט שהוא עולה עם שניהם בחמישייה, כשהם מתחלפים קבוע – ובמהלך המשחק באופן הטבעי ביותר שהם מסוגלים – בין "5" ו-"4". לפעמים זה יהיה זה 5 וזה 4. בפעמים אחרות זה יהיה 4 ו-5. ועדיין במקרים אחרים זה יהיה 5 ו-5, ואפילו 4 ו-4. באימוני הקבוצה 'כחול נגד 'לבן' זה עבר מצויין ובאופן טבעי ביותר.

ההחלטה היא חשובה מאד עבור הרוקטס כי בקיץ עליהם להחליט על אוליניק, והם יודעים שהוא לא יסכים לחתום על חופן בוטנים.

(הכל נכתב לפני משחק הלילה, הראשון בו אוליניק וווד עלו יחד בחמישייה. אז הנה, ראו מה קרה בנצחון המצויין על דאלאס:)

StartersPTSREBASTFG3PTFTPFMINSTLBLKTO+/-FPTS
J. Wall313712/234/103/6034411+2252
C. Wood221018/175/81/2236100+1835
K. Porter14435/92/52/2331016+1419
K. Olynyk101834/91/41/1533222+1236
J. Tate8323/70/32/2236001+1514

5. "תודה, אבל לא. אני לא מעוניין" – לוק וולטון על הרעיון שיעזוב את הקינגס ויהפוך למאמנה של אוניברסיטת אריזונה

ג'ייסון אנדרסון מהעתון 'סקרמנטו בי' מדווח שמיד אחרי פיטורי המאמן שון מילר, מאמן אריזונה, "גורמים מאוניברסיטת אריזונה" התקשרו ללוק וולטון לבדוק את הדופק של כוכב הקבוצה בשנים 1999 עד 2003 תחת המאמן האגדי שהיה לו אז, לוק אולסון (https://www.sacbee.com/sports/nba/sacramento-kings/article250508939.html).

וולטון הגיב לשאלת אנדרסון:

“No, no interest,” Walton said. “I love Arizona. I think Sean Miller did an amazing job there in his time, but I have a job. I have a job that I love. I have a group I love working with, so I’m very committed to being here in Sacramento and keeping this going in the direction that we want it to go and getting this team back into the playoffs.”

הוא שכח כמובן להזכיר שהוא עובד העונה – עם חוזה לעונה הבאה – בסך 11.5 מיליון. האוניברסיטאות מהסוג של אריזונה משלמות 5-6-7 מיליון, כך שמבחינה כספית לוק וולטון לא יפסיד, אבל כנראה שהוא נושב נוח על כסאו, ולא מחפש זעזועים.

6. תראו כמה פול פירס 'מזועזע' ו'מבולבל' אחרי ש-ESPN נתנו לו פתקה וורודה בה היה כתוב "YOU ARE FIRED!"

7. הדיו לא הספיק להתייבש ('הספיקה להתייבש'???) מהפתקה הוורודה של ESPN, ופירס קיבל הצעה מדוד פורטנוי – בעל ונשיא BARSTOOL SPORTS – "שתעשה מהחוזה שהיה לפול פירס עם ESPN 'בדיחה עצובה'" (שימון הוא האחד המבסוט מכולם מ'השתלשלות העניינים', כפי שאומרים החברים שלי מסביון)

(רק שתדעו ש-BARSTOOL הפכה לחיברת-על במדיה של ספורט, ויותר חשוב – הימורי ספורט. פירס נראה לי פגיעה בול בהרצת הימורי ספורט)

8. דוק ריברס: "הצורה שג'ואל אמביד שיחק נגד הסלטיקס היא בדיוק הצורה שאני רוצה שישחק תמיד!"

(ומי שחזה בכל המשחק – כמוני – יודע שמה שאמביד עשה בהגנה לאט רואים כלל וכלל בסטטיסטיקה. הוא סגר לכל הסלטיקס את הצבע על מסגר ובריח!)

8. קוואי לינארד נשאר בקליפרס ולא ייבחן את השוק החופשי

אני יודע שלקוואי לינארד ישנה אפשרות לבדוק את השוק החופשי כבר בקיץ זה, אז למה שלא יעשה זאת?

כי ישנה לו אופציה ל-36 מיליון לעונה הבאה שהוא יידחה, והקבוצה תציע לו מיד משהו כגון 42 והוא – איך אומרים? יקבל את ההצעה בזרועות פתוחות.

למה?

א)הוא אוהב לשחק עבור הקליפרס (https://theathletic.com/2504113/2021/04/07/nba-free-agency-kawhi-leonard-certain-to-stay-with-clippers-demar-derozan-pursuit-wide-open-a-look-at-the-best-available-options/ . However,)

ב) 42 מיליון זה די הרבה כסף.

אני מקווה שהסברתי את עצמי מספיק טוב.

Mgid
Mgid

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. תודה מנחמנו, מקווה רק שפירס יסתדר עם אשתו ולא יתגרשו.
    בסך הכל בחור לא רע בכלל.
    נאחל לעובדייה עוד משחקי שיא רבים מאד.

  2. 1. ברור שקאווי נשאר. אם צריך הוא יחליף את כל הקבוצה אבל הוא לא עוזב את אל איי. הוא עבר בשביל לגור שם מלכתחילה.
    2. לגבי ההגנה של אמביד חבר של דה שוט ננוחם צריך הסבר
    3. פול פירס לא יהיה רעב ללחם
    4.כדאי לוולטון לקחת את המשרה בקרוב יהיה בלי עבודה. אולי הוא רוצה לנוח גם ככה הקינגס יצטרכו לשלם לו 🙂
    5. מנחם כולה משחק 1 מיוסטון מה התלהבת בקרוב יחזרו להיות מטלית. גון וול תפס יום לוקה ניגר קורה לפעמים
    6.דני נראה טוב כי הוא שיחק נגד קבוצת יורוליג :). יאללה ראס סוגר פערים על הטריפלים של ביג או
    7. מנחם אתה רואה איך הגנרל הקטן השתלט לגמרי ובקושי מוסר, חושב הוא הכוכב :), הסאנס ויוטה מספקים קרב יפה. 3 דק לסיום נראה מי ינגב את מי

    1. חחחחחח
      אמן שהלייקרס מרכז הריקבון של העולם המודרני יקברו לעשור מחדש ,
      ושהרב רקבוב יפרוש לקריירת זיוני מוח בסרטים או בבית הלבן

      1. מה? מה שהנטס עשו זה הקצנה שלא הייתה מעולם. אפילו למיאמי היו שחקני ספסל אנושיים ולא אולסטארים. זה מחריף מפעם לפעם וצריך לשים לזה סוף! ואני מזכיר שדיוויס הגיע בטרייד לא קרטל כמו שדוראנט וקיירי עשו

        1. איזה אולסטארים, זה שהם שיחקו באולסטאר לפני עשור? גריפין במשך שנתיים היה שחקן החמישייה הרע בליגה כולם בוכים שהוא עובר לברוקלין, אולדריג מזמן לא ברמה של אולסטאר.
          ואני חייב לדעת מה ההבדל בין זה לבין ההחתמה של דראמונד גם הוא נבחר לאולסטאר ב2018.
          .
          אתה מצחיק, גם במקרה של דיוויס זה הרבה יותר גרוע ממה שדוראנט וקיירי עשו שהם שחקנים חופשיים, דיוויס סוג של הפר חוזה וביקש טרייד בפומבי כדי להוריד את הערך עליו (בדומה להארדן) שלי באופן אישי אין בעיה עם זה ואני חושב שמגיע לשחקן לעבור קבוצה במקום להירקב בחור ולגמור את הקריירה אבל אתי זה לא בדיוק.
          .
          פלוס לחץ וטמפרינג שהוא רחוק מהוגן מצד לברון שמזכיר יותר קרטל במיוחד בלייקרס (רק תראה כמה שחקני תחת קלאץ נמצאים בלייקרס). לא צריך לשנות את ההיסטוריה, כדי לשנוא קבוצה.
          .
          ואני אוהד לייקרס אבל אין שום בעיה במה שקיירי ודוראנט עשו חברים שהם גם היו שחקנים חופשיים שרוצים לשחק יחד.

          1. הפליקנס קיבלו אחלה שחקנים תמורת דיוויס. ואחד מהם אולסטאר שהם נתנו לו מקסימום. בלייק גריפין ואולדריג׳ זה שדרוג רציני בעוד הלייקרס מעלים את טאקר ו קארוסו מהג׳י ליג. זה באמת הטובים נגד הרעים. ולברון פחות חזק ממה שאתה חושב. ה כאריזמה שלו משפיעה

  3. "הוא אוהב לשחק עבור הקליפרס "
    חחחחחח אפילו אישתו ואימו לא יודעים מה קוואי "האסטרונאוט" אוהב
    אחלה מעורב

  4. לוק וולטון הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך שהספרס עדיין בתמונת הפלייאין – חשוב מאד שישאר בתפקידו לפחות עד סוף העונה.
    .
    אם דאלאס מחליטים לוותר על זינגר, יהיה מגניב אם יעבירו אותו ליוסטון – שלישיית מגדלים צולפים מרחוק שכזו לא ראתה שפחה חרופה על המים.

  5. נו, פול פירס נופל יפה. המזל של ESPN הוא שלא תובעים מעסיקים בשואו ביזנס, וזה נותן להם את הלגיטימציה לבצע מהלכים מפגרים כמו לפטר את פול פירס שהצטלם עם חשפנית. בשום מקום אחר זה לא היה עובר, אבל פה כולם יודעים שתביעה אולי תזכה אותך בסכום נאה, אבל תגמור את הקריירה שלך בטלוויזיה. מצד שני, כל מי שמגיע לESPN יודע שבחוץ עומדים המון רשתות מליגה ב' שרק מחכות להחתים מישהו מהביג ליג על חוזה שמן. ובינינו, זה לא שפירס צריך את הכסף, אלא אם הוא הצליח לשרוף את כל מה שהרוויח בNBA על חשפניות…

    1. חשוב לציין שכמעט בכל תפקיד בעל מאפיין ציבורי או חשיפה ציבורית יש סעיף ערכי המציין שהארגון יכול להפר את חוזה העבודה במידה והעובד נחשף כעובר על הסעיף. מאוד קשה לתבוע מעסיק על זה גם אם לא צויין באופן ברור מהם. אם כל זה, גם ארגון לא סלחני כמו דיסני שהוא הבעלים של ESPN היו מראים יותר הבנה אם פירס היה אשכרה אישיות רצויה היוצרת רייטינג טוב. בפועל כבר שנתיים שהם בתהליך להיפתר מדמויות שלא עובדות טוב ומקדמים דמויות צבעוניות ואלגנטיות יותר כמו ג'יי ווילאמס וריצ'ארד ג'פרסון שדוחפים אותו כמעט לכל פאנל, כך שזה סה"כ היה תירוץ טוב להיפתר ממנו

    2. אני בטוח שיש לאי-אס-פי-אן סעיף מוראליטי בחוזה של פירס (או בכל חוזה אחר) שמאפשר להם להעיף אותו אם הוא משתעל בלי לשים יד על הפה. בכל מקרה, זה צבוע לאללה כי הם מתפרנסים מלשדר אנשים כמו הארדן בפריים-טיים.

        1. אין לי שום ידע מדוייק כאן, אבל אני די מניח שאתה צודק. וזכותם, כן? אבל זכותינו באותה מידה לצחוק כשהם משחקים אותה נאורים וצודקים.

  6. קווין דוראנט נתן דקות אדירות הלילה. הכי הרשים אותי ההגנה שלו, כולל אמידה יציבה ופאול תוקף שכמעט קיבל על זאיון.
    הנטס משחקים כקבוצה. קיירי היחיד בעל האור הירוק לבצע דברים מטורללים. כרגע הכל נכנס אבל יהיו ימים שלא והארדן יצטרך להחזיק חזק במושכות.
    מה שאהבתי הלילה זה ההשתלבות של אולדריג' בעמדת הסנטר. 0 היסוסים לקליעה משלוש (היה צריך לאמץ את הקליעה לפני עשור כבר), הגנת דרופ דאון משובחת שיצרה כמה גגות נאים כולל אחת על זאיון. מול קבוצות קלילות יותר זה עשוי פחות לעבוד אך כאן נאש יוכל לעבור להרכבים בהם דוראנט ב-4 לצד ניק קלנגסטון הקליל והקפיצי יותר (שיחוק של בחירת דראפט שרק פציעות הגבילו אותו עד כה)
    .
    הלילה הנטס גילו את המתקונת האמיתית להאט את זאיון. לא להכניס את הגוף פנימה בשום שלב (הבחור רכבת), אלא לשמור לצידו, להוביל אותו לטבעת ולשלוח שומר מאוד ארוך לגגות ללא מגע. ראיתי מהלך דומה של ספוסטרה השנה מול מיאמי שגרם לזאיון להיראות אנושי. מי שחזר מפציעה השבוע כמו מלוע של תותח זה לונזו. הוא ראה כיצד אלכסנדר-ווקר וקיירה לואיס נראים נהדר בהיעדרו וחזר מהפציעה סופר אגרסיבי עם קליעת שלוש מלוטשת ולא מהוססת. העתיד יהיה חייב להיות סביב השילוב של השניים מהשלוש בקו האחורי בלדסו פשוט לא שווה את המאמץ

      1. נכון. אבל התקווה שמישהי תחטוף אותו בטרייד כבר לא גבוהה. אין לו שם כל כך טוב כוותיק שמגיע למשחקים גדולים בפלייאוף. ניתן להורידו לספסל ולקדם צעירים. בצפייה רבה ב- NAW ברור לי שהוא זקוק ליציבות כדי להיבנות. קיירה לואיס הפתיע אותי לטובה במבחינת קבלת ההחלטות שלו בשלב כל כך מוקדם. בלדסו מהמשחקים שראיתי דווקא שיפר את הקליעה שלו מבחוץ והוא עושה מעט שטויות אבל הוא לא המגן המדהים שהיה פעם והוא צעד יותר איטי. המערב הוא CUT THROAT וניו אורלינס חייבים מישהו שיקפוץ קדימה כדי להתקדם עוד צעד.

        1. בוא – אחרי עשר שנים בליגה אתה כבר לא משפר דברים.
          אם אתה רוצה ענייני שיפור תלך ללונזו – קצת עצוב שהוא מוותר על זריקת הטריידמרק המכוערת שלו…

    1. ג’ון יקירי איזה לוע של תותח לונזו בול? צפית ברוב המשחקים השבוע? כשאתה מדבר על סופר אגרסיבי אתה מדבר על 4 מ14 מ3 מול אטלנטה שיאנג ניגב איתו את הפארקט גם בהגנה או שאולי אתה מדבר על 1 מ6 אתמול מ3 שהנטס ניגבו איתו את הפארקט שוב בהגנה סופר רשלנית מצדו.
      .
      הוא באמת שיפר את הקליעה שלו העונה במיוחד זאת מהקטש אנד שוט ונהיה צלף שלושות בקטש אנד שוט, אבל הוא לא הוכיח את זה השבוע פרט ליוסטון וזה בא על חשבון ההגנה, לונזו בול הוא לא העתיד של הפליקאנס לא בעמדת הגארד.

  7. לגבי וולטון – זה לא רק עניין החוזה, אלא גם עניין הריקרוטינג. מאמן NBA עסוק באימון, מאמן מכללות הוא יחצ"ן של האוניברסיטה וצריך להסתובב בכל מיני חורים (ע"ע לבנון, טקסס מהסרט "בלו צ'יפ") ו"לריב" עם מאמנים אחרים. לא כל אחד בנוי לזה, ולכן םג מעט מאוד שחקני NBA מצלחים כמאמנים במכללות…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט