פריוויו מקוצר למשחקי ערב יום הזיכרון לשואה/אינדיאני

Devin Booker vs. Donovan Mitchell

תשעה משחקים יהיו לנו הלילה, רובם די משמימים אבל כמעט כולם חשובים לאחת הקבוצות. סוף הערב מבטיח לנו שני קרבות מאוד מעניינים במערב.

היות והערב מציינים את יום הזיכרון לשואה בארץ החלטתי לעשות פריוויו מקוצר ולא להוסיף מוזיקה. שיהיה יום משמעותי וחשוב לכולם.

02:00     אינדיאנה פייסרס (27-22) – מינסוטה טימברוולבס (38-13)

משחק ביתי שאינדיאנה חייבת לנצח אחרי שהיא במצב של ניצחון אחד מתוך החמישה האחרונים. מינסוטה לא אמורה להיות משוכה גדולה מדי הלילה. באינדיאנה ברוגדון בחוץ, טרנר וסבוניס בספק. במינסוטה ביזלי בחוץ וראסל בספק.

הימור: אינדיאנה ב 15.

02:00     אורלנדו מג'יק (33-17) – וושינגטון וויזארדס (32-17)

שתי קבוצות עם מאזן כמעט זהה, אלא שאורלנדו כבר ויתרה על כל השחקנים שלה ועל העונה ואילו וושינגטון עדיין משחקת עם שניים מהסקוררים המובילים בליגה. באורלנדו רשימת פצועים ארוכה ולא רלוונטית, בוושינגטון ביל ישב על הספסל.

הימור: וושינגטון ב 17.

02:30     בוסטון סלטיקס (26-25) – ניו יורק ניקס (26-25)

קרב מסקרן בין שתי קבוצות עם מאזן זהה וגם הכיוון: בוסטון עדיין מדשדשת ולא מצליחה לייצר רצף טוב של נצחונות וגם הניקס בירידה בזמן האחרון. מצד שני הציפיות מהניקס היו הרבה יותר נמוכות מאשר בוסטון וכרגע שתיהן בתחתית העולות לפלייאוף. תומפסון ופורנייה בחוץ אצל הירוקים, רובינסון אצל הניקס לא ישחק.

הימור: ניקס ב 5.

02:00     ברוקלין נטס (16-35) – ניו אורלינס פליקנס (28-22)

קבוצת הכוכבים מארחת את זאיון ושות' שנמצאים משחק וחצי מהמקום העשירי ממנו יוכלו להגיע לפלייאוף. המשוכה של הפליקנס היום תהיה קשה מאוד וקשה להאמין שהלילה יוכלו להתחיל איזה קאמבק. דוראנט והראדן בחוץ אצל הנטס, אינגראם והארט לא ישחקו במדי השקנאים.

הימור: נ"א ב 3.

03:00    יוסטון רוקטס (37-13) – דאלאס מאבריקס (21-28)

קבוצת טנקינג פוגשת קבוצה חזקה שלא רחוקה מהמקום השישי במערב. אז מה אם זה דרבי טקסני? פורזינגיס בספק אצל דאלאס הלילה, וול וגורדון לא יעלו לשחק אצל יוסטון.

הימור: דאלאס ב 20.

03:00     אטלנטה הוקס (24-27) – ממפיס גריזליס (23-25)

שתי קבוצות צעירות ומלהיבות עם סיכויי פלייאוף כמעט בטוחים. יאנג וחבורתו עם שישה הפסדים בעשרים המשחקים האחרונים מה שמציב אותם במקום הרביעי והמכובד מאוד במזרח. ממפיס מהצד השני יצטרכו קצת להזיע כדי לשמור על המקום שלהם אבל הם עושים את זה עד כה די יפה עם שלושה הפסדים מעשרת המשחקים האחרונים, כולם ליוטה. מוראנט בספק להלילה, קולינס והארטר בחוץ מהצד של אטלנטה.

הימור: ממפיס ב 7 עם משחק צמוד.

03:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (30-20) – שארלוט הורנטס (24-25)

אוקלהומה כבר סיימה את העונה וכל שנשאר לה הוא לעשות אודישנים לעונה הבאה כי אין כל כך על מה להיאבק. לעומתה שארלוט ממש בעניינים במקום החמישי והמפתיע במזרח והיא הולכת לדבר חזק עד הסוף. היא עברה כמה משחקים די קשוחים בשבועות האחרונים אבל הלילה לא אמורה להיות לה בעיה מול אוקלהומה שניצחון לא מעניין אותה. הייווארד ולאמלו בחוץ, מהצד של אוקלהומה שג"א לא ישחק.

הימור: שארלוט ב 10

04:00     דנבר נאגטס (18-32) – סן אנטוניו ספרס (24-24)

מפגש מסקרן בין דנבר שנושפת בערפה של הקליפרס לבין הספרס שקרובים מאוד לממפיס. דנבר נמצאים ברצף נצחונות כך שהלילה יהיה מאגר מאוד עבור הטקסנים שכל ניצחון חשוב להם כרגע. מארי (גם בדנבר וגם בס"א) בספק למשחק הלילה, כל השאר אמורים להתייצב.

הימור: דנבר ב 13.

05:00     פיניקס סאנס (14-35) – יוטה ג'אז (12-38)

המשחק המרכזי בין שתיים מהקבוצות החזקות בליגה מפגיש בין פיניקס השנייה ליוטה הראשונה. הסאנס ברצף של שישה נצחונות וההגנה שלהם ממשיכה להיות מתואמת להפליא. מהצד השני יוטה נראית מעולה בשני צידי המגרש וגובר יעשה חיים קשים לאייטון. רק פעמיים ספרה יוטה שני הפסדים ברציפות והלילה זאת ממש יכולה להיות הפעם השלישית. אין פצועים חשובים אצל שני הצדדים כך שאמור להיות משחק מעולה.

הימור: פיניקס ב 2.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
99 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הראשון מבין שני משחקים רצופים מול דנבר בקולורדו. סיכויינו קלושים.
תודה רבה אינדיאני

Jonathan
07/04/2021 19:49:22

תודה על הפריוויו.
סאנס – ג'אז אמור להיות משחק פיגוזי. מקווה להצליח לראות אפילו חלק ממנו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/04/2021 20:24:54

תודה על הפריוויו

etayle
etayle
07/04/2021 22:05:46

דוראנט אמור לשחק היום.

ואם כבר, אז לפי דעתי צריך לעשות משהו עם יום השואה, זה אמור להיות יום ממש משמעותי בלוח השנה הישראלי(יהודי), ואיכשהו זה מרגיש שהוא מתפספס לגמרי.
אני כמובן מוטה, אבל אולי באמת רעיון של יום צום קולקטיבי יכול לעזור, כי התחושה שלי (מקווה מאוד שמוטעה) שזה בדרך להיעלם, וזה באמת נורא.

רועי ויינברג
07/04/2021 22:16:04

תודה

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 0:10:11

הסלטיקס חייבים לקחת את המשחק הזה חייבים אם רוצים להתקרב למקום הרביעי שעדיין ריאלי.

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 3:13:43

רוז עם שלשת באזר מצמצם בסוף הרבע הראשון.
משחק צמוד.

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 3:14:55

שמח שאין קמבה על המגרש

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 3:20:21

לא אתפלא אם בראון או טייטום או שניהם יחליטו לבקש טרייד.

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 3:23:32

הבוט לא יודע להתמודד עם סטאר קווליטי, הוא צריך יחידה ממושמעת אבל לא יודע איך להשיג את המשמעת מסופרסטארים עם אגו גדול. לדעתי כל האיבודים המטופשים של הסלטיקס במשחקים האחרונים (20 כאלה במשחק אתמול מול פחות אסיסטים בכל המשחק…..) הם הוכחה לפריקת עול בסלטיקס, תחילת העונה עוד היו ממושמעים, עכשיו לא.

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 3:25:52

אני רואה את טיבס מתווכח עם השופט לטובת רוז, נותן לו ביטחון, נותן לו מוטיבציה אחרי איבוד כדור, זה א, ב של פסיכולוגיית ספורט.
ולנו יש פלאפל פלאפל פלאאאאאפל….

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 3:27:11

כל העבירות שנעשות על טייטום בדרך לסל ולא נשרקות זו אשמה של הבוט שלא מגבה את הטאלט, אז מהר מאד נמאס לו.

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 3:31:59

טיבס כל כך יותר טוב מהבוט גם בפאן הפסיכולוגי וגם בתגובה למה שקורה במגרש.
הסלטיקס רצו עכשיו 5 רצוף והוא עם טיימאאוט, הניקס רצו קודם 8 והבוטוקס לא לקח טיימאאוט אבל כן לקח כשהסלטיקס היו מינוס נקודה.
גאון גדול…

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 3:50:08

הבעיה של בוסטון שבראון וטאטום הם שחקני אחד על אחד וככה הם רוצים לשחק ושניהם חושבים שהם כוכבים גדולים .
אי אפשר להגיע ככה לשום מקום .
הם צריכים לשלוח את בראון תמורת רכז אמיתי ושיטת משחק ולא משחק אחד על אחד בתורות , אי אפשר לנצח ככה.
הם גם צריכים להחתים גבוה , זה לא חייב להיות גבוה סופרסטאר, מספיק מישהו סולידי כמו סטיבן אדמס .
אי אפשר לשחק עם 8'6 רוברט וויליאמס ועלה עף ברוח קורנט

ברוך רובין
08/04/2021 4:03:32
הגב ל  trusttheprocess

איזה סקורר דוראנט לא להאמין

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:04:36
הגב ל  trusttheprocess

מסכים אם מה שאתה אומר אבל זו בעייה שמאמן טוב יודע להתמודד אתה, יודע למצוא את דרך הביניים ולבוטוקס אין את זה אז זו גם בעייה שלו ושל כל הסלטיקס.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:09:12

ברור שצריך מאמן חדש אבל זה לא מספיק
מאמן לא ישנה את צורת המשחק של בראון או טאטום
הם צריכים שחקנים שיעזרו לטאטום ולא ילחמו איתו על זריקות.
לבראון יש ערך גבוה והם יכולים לקבל הרבה תמורתו .
למשל הסלטיקס השנה עם לונזו ואדמס ובלי בראון היו קבוצה יותר טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

לא הרגת את בוסטון לונזו ואדמס? 😂😂😂
לונזו זה שחקן מחליף היה בוכה לאמא בסלטיקס.
אתה רוצה לחסל אותם אה?
קבוצה צריכה 2 סטארים. צריכים מאמן חדש וקצת שחקנים בצבע. אדמס בהחלט היה עוזר אבל הוא לא יותר טוב מתייס בהרבה אבל היה מביא ריב.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:18:33

ההגנה שלהם הייתה משתפרת משמעותית , הם היו משחקים הרבה יותר קבוצתי ומאוזן, המאזן שלהם היה יותר טוב.
וזאת הייתה רק דוגמא , זה יכול להיות שהי שחקנים אחרים באותו סגנון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

לא מסכים בכלל לונזו ואדמס מגינים די חלשים.
2 אלה על בראון? זה כמו לתת את אמביד על באדי הילד והולמס…
זה בעיה של מאמן אם לא יודע לשלב 2 סטארים.
הבעיה בבוסטון זה בעיקר הספסל שברמה של נס ציונה.

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:25:32

כן הוא מתכוון לחסל את הסלטיקס, זה אצלו בדם.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:28:18

אני לא צריך
דני איינג' וסטיבנס עושים לי את העבודה

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:06:30
הגב ל  trusttheprocess

אני מבין שנרגת קצת על השנאה הפתולוגית לסלטיקס אחרי הסוויפ העונתי.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:12:45

השנאה שלי לבוסטון עוברת גבולות, ענפי ספורט ובעלי חיים אבל אפשר לדבר כדורסל

ברוך רובין
08/04/2021 4:06:37

מה קרה למוראנט שמעון ואשך חיסלתם את הילד, רק לרשע יש כוחות דומים הרשע לרוב מחסל אותם בפציעה כמו שעשה לתומפסון להארדן והרשימה ארוכה. הכוחות שלכם פועלים בצורה שונה אתם הופכים את הילד לנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה כמו דריימונד ביום רע גופה.
ההוקס בלי קאפלה גאלו קולינס האנטר מה יהיה עם זה יהיה להם מתישהו סגל בריא? 😂😂 מקווה בפלייאוף. הם בית חולים שדה
. יונאס בלי קאפלה נראה כמו שאק😂😂 עושה מקונגו מטלית.
טריי פינק את הנגר קונגו בכמה אס יפים חחח אבל מנגר בעצמו. זה של ממפיס היום אין הגנה בכלל. לא יודענאיך גה לא מתעלל בהורטר הוא עומד ומוסר בשבילי אם היו שמים עליי את הורטר זה היה עלבון והייתי משפיל אותו.
ממפיס יגדילו את הפער בחצי השני קל.
מעצבן שנגר כמו סלו מו בכלל קולע סלים 😂😂

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:14:05

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
5 דקות הפסקה בשביל ה אנד וואן הזה. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי עושה מעשים מגונים בשקנאי

מה זה דונציק רדום מול יוסטון? 😂😂 עוד מעט הוא שם עליהם 30 ברבע ומנגב אותם

ראס עם עוד טריפל בייבי יאללה מקווה יעבור את אוסקר העונההכבר

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:20:33

יכול לעבור את אוסקר המקסיקני שמוכר נקניקיות צ'וריסו עטופות בבייקון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה מנגב ראס מפנק את הילד מזל שיש מגיק 😂😂
יאללה ניקס נגבו את רזיאל רוצה סלטיקס בסיב ה1

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:23:37

להפסיד היום לניקס זו התבזות…
הבוטוקס נתן הבוטוקס גם לקח!

Smiley
08/04/2021 4:22:32

דוראנט הוא פשוט cheat code

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:24:47
הגב ל  Smiley

בן סימונס יעצור אותו בפלייאוף , הוא היחיד שאולי מסוגל

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:27:01
הגב ל  trusttheprocess

אפחד לא יעצור את דוראנט. תשכח מגמר האן בי איי, תשכח!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

😂😂😂😂😂😂
הוא יהפוך את סימונס למטלית

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:31:21

כמו שטאטום עשה אתמול?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אל תשווה את דוראנט לטאטום וטאטום בכושר רע בחי קשר לסימונס

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:39:58

אז בוא נבטל את הפלייאוף וניתן את האליפות לברוקלין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי כזה נגר פלוטרים לבד לגמרי וקלינגים

לא יודע מי בחר את אוקונגו הבן אדם ככ קטן תמיד ינגבו אותו בהגנה שזה אמור להיות יעני החוזקות שלו יונאס פשוט מתעלל בו והוא נראה ככ קטן ליד יונאס מה יהיה עם סנטרים יותר בכירים. איזה בחירה נוראית

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:26:16

ושכחת קפיצות על מגינים וזריקות ראש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קונגו צריך הפרשת חלה לטריי שמפנק אותו בלייאפים ודאנקים 😂😂😂
כל הנק של הנגר דאנק או לייאפ מסנטימטר אני מופתע שגם אותם הוא קולע 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כצפוי תם הטקס ממפיס מנגבים לא כוחות. ההוקס בבק טו בק זה ההפסד הכי בטוח בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח בולשיט קול על סמארט למד מדיים לעבור בחסימה

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:36:24

טייטום שוב מתווכח עם הופסטמה, אבל חבל על האנרגיה הוא לא מקבל את העבירות שמגיעות לו. בכלל השיפוט במשחקים האחרונים מתחת לכל ביקורת נגד הסלטיקס.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:42:11

טאטום לא מקבל זריקות כי הוא מנסה להימנע ממגע בדיוק כמו בן סימונס למשל .
שחקנים שמחפשים את המגע כמו אמביד והארדן מקבלים את הזריקות

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:38:05

בראון עם 2 מ 5 מהקו, סופרסטארחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:39:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
JT לא היה פעם אחת על הקו עם כל הכניסות ופאולים ברורים. שיפוט בדיחה.
אז מה שאהיה עצוב? אני צוחק במקום.

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:42:31

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוראנט שיחק 19 דקות עם 5 מהקו, טייטום עם 36 דקות ו 0 מ 0 מהקו…
זו בדיחה! והיא על חשבון הבוט שלא מתווכח עם השופטים, גם בגלל זה הוא לא מאמן טוב!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דביל גרם הבאראט הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל טאטום לא סיים לימודי תיאטרון

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:59:11

נשאר כיתה 5 שנים…..
התאגיד הכשיל אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי בקיץ הוא עושה שטויות כמו אימוני קליעה עם המאמן שלו במקום השתלמות אצל דמיאן בפורטלנד
מעניין יהיה לראות את טייטום עם ריקודי בטן וזריקת ראש

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 5:09:28

טאטום ואמביד מתאמנים אצל אותו מאמן אישי ביחד בקיץ
ולא נראה לי שיש לאמביד בעיה לסחוט עבירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אמביד גדולה חזקה וסנטרית כולם גמדים לידו. טייטום לא גדולה וחזקה צריכה תיאטרליות מוסיפה קצת רוקדת בטן כמו דונציק ודמיאן מוסיפה קצת זריקת ראש כמו ג'וקר מוסיפה בק דור בחסימה על המגן כמו טריי, בוכה על השיפוט כמו פולה ג'ורג' ומוסיפה 8-10 נק לממוצע שלו ושל הקבוצה קל

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 4:54:48

בסופו של דבר תמיד צריך לזכור שהניקס הם עדיין הניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט מנגב את הניקס אחרי עזרה מבארט

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:56:45

איזה צעדים שם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השופטת הזו היא בדיחהההההההההההההההההההההההההההההההההההה

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 4:58:17

זהו תמ"א טקס אבל טיבס לא מסכים לוותר, הוא ינסה לעשות את הלא ייאמן ולגרום לניקס לשים שתי שלשות ב 11 שניות…..

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 5:00:21

וזה עובד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראסט את בראון וקמבה אני מוכן לתת על סטפן 😎

trusttheprocess
trusttheprocess
08/04/2021 5:02:57

אני לא מוכן לתת את סת קרי על קמבה
מתי כבר תבין שהברך שלו גמורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אמרתי אם גולדן רוצים לא חייבים גם בראון לבד זה סבבה

Smiley
08/04/2021 5:02:15

תומפסון חזר ואיתו הסלטיקס קיבלו מעט קשיחות מתחת לסל ושליטה בריבאונד.
מרכוס סמארט נלחם עבור קבוצה שלמה אבל אסור לו לקבל החלטות ו/או לנהל משחק. הוא פשוט נוראי בזה ברמת ה-NBA. הוא חייב PG דומיננטי לידו (וקמבה פצוע ולא הגיע עדיין לעונה).
טאטום עם כל הכשרון שלו מעדיף זריקות רעות. במקום ללכת לסל (ולסחוט עבירות על הדרך) הוא מעדיף את הסייד-סטפ או הסטפ-בק מרחוק. שהוא קולע זה נראה מצויין אבל שהוא מחטיא זה אסון.
לסלטיקס פשוט אין מי שישים נקודות אחרי טאטום ובראון. סמארט קלע היום ברבע הרביעי אבל הוא לא יציב. שאחד מטאטום/בראון נחים, קל לשמור על הסלטיקס כי מי שנשאר על המגרש פשוט "מרים קרן ורץ לנגוח"
.
#רומאו_עדיין_חי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מחכים לניגוב של הדונציק המתקרב למהפך הצפוי 😂😂 לקח לו יותר מידי זמן אבל עוד מעט זה שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גון וול חחחח מוריד על לוקה גאמפ על הפנים וזורק כמה מילים 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קווין פורטר מחסל את לוקה בסיום בהגנה 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורטר וול בשאגות אחד עם השני 😂😂 אבל זה לא גמור יש עוד דקה ודונציק נראה לי עצבני 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל אחד ביוסטון שואג כמו להקת לביאות 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה חרבן מול יוסטון רק פורזי חזר 😂😂

יאללה הגענו למיין איבנט טנש מול לילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש מקרצפים את יוטה כבר מהפתיחה 😂😂
קבוצה חזקה יש שם בטנש למי שמזלזל בהם לקראת הפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל התחמם

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 6:34:45

בטח התחמ-פם, שמע את הפרשנות של שבר
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגלס עם קלינג יפה, אם יוטה יכלו להחליפו בשחקן טוב היו משודרגים.
גובר עם הצגה לפנתיאון חחח עשה כמו יוקיץ

דוקטור רזי הופמן
08/04/2021 6:52:38

הרופא אומר לגובר, אתה יודע שאני אוהב אותך!
גובר: איי לאב יו טו….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה ניאנג במגרש?

אייטון אם היה מקבל כדורים כמו שצריך היה מנגב. היה שם 30 על רוב הקבוצות מתוך שינה. עשו אותו קאפלה לגמרי.
אם העלו את הגבון הסאנס נואשים חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האיש שלי קראודר חושך מצרים מנגר בלי הכרה בדכ מתפוצצים על האקסית אייטון שולט בלוחות

Jonathan
08/04/2021 7:14:20

איך אני אוהב את הנעת הכדור של יוטה בין השחקנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכדורים היחידים שאייטון רואה בקלאץ זה ריב התקפה שהוא לוקח מהחטאות 🙂

Jonathan
08/04/2021 7:20:15

לא בטוח אם ראיתי עבירה כמו זו של אייטון לפני רגע…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

חחחחחחחחחחח רק בשופטים ללא גבולות

Jonathan
08/04/2021 7:25:55

תשמע, זו עבירה ברורה. ה"עונש" לא כזה ברור. סל לזה שקלע וזריקות עונשין לזה שדחפת אותו על זה שקלע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודרררררררררררררררררררררררר סוף סוף קלע שלשה מאני האם זה הדאגר?
שרקוט עבירה הזייה לאייטון על גובר

Jonathan
08/04/2021 7:21:56

מיצ'לללללללל!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הסאנס בונים בפלייאוף על לוזר כמו פול אוי ואבוי להם לא מוסר לאיש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס נענשים שלא מוסרים לאייטון מדהים שהבן אדם לא רואה כדור חחח, רק בזכותו הסאנס במשחק עם כל הריב שהוא לקח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה 10 שניות לסיום שיוויון האם בוקר ינצח את זה על הבאזר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זריקה פח של בוקר מה זה גם התמקם גרוע הארכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קונלי זרק כזה קטיושה שלא גובר ולא אייטון הצליחו לתפוס את הנתזים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח עבירה חרטה על גובר איזה שריקה הזויה בוקר עשה הצגה יפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוק לקח את גובר לסלואו אבל לא הצליח להפשיט אותו חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל מקרצף את הסאנס איזה שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נותנים לבוק יותר מידי בקלות את הספוטים ליד העונשין

Jonathan
08/04/2021 7:36:49

לא חשבתי שבוק ייפספס. הלחץ…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוק חרבן מהקו נראה אם הסאנס עושים עבירה או נותנים לזרוק 3. טנש לא רוצים לגמור את המשחק

Jonathan
08/04/2021 7:40:33

עכשיו גם מיצ'ל לא הצטיין…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם ליוטה היה את סטפן במקום אינגלס וקונלי הם היו קונטנדרית 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע מה האפשרויות של יוטה אבל אני במקומם הייתי הולך חזק מאד על דינווידי בקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש סוגרים את הסיפור