סטף מארח את יאניס, טייטום ובראון את אמביד וסימונס וקאווי את לילארד בערב שלישי הגדול! / צ'יקו

ערב משחקים ארוך ומלא בכל טוב. החל מווצ' נגד סבוניס, ממשיך בג'ה נגד אולדיפו, סטף נגד יאניס וכלה בקאווי מול לילארד. היום גם פבלו רוזנברג חוגג יום הולדת ולכבודו נשים נר על החלון.

אינדיאנה (26-22) – שיקגו (28-20): 2:00

מפגש מרתק בין שתי קבוצות דומות מאוד, כאלו עם שאיפות גדולות אך עם התרסקות מהירה. פעם שלישית שהן מתראות, כל קבוצה ניצחה פעם אחת. הצהובים מגיעים להתמודדות עם ניצחון שקטע רצף של שלושה הפסדים. האדומים מגיעים גם עם ניצחון שקטע רצף ארבעה הפסדים.

שתי הקבוצות עברו את שלב הבנייה וכעת הן לחוצות פלייאוף. הן ממוקמות בפלייאין כעת ועליהן לעשות עוד דרך כדי להיכנס לפלייאוף.

הם קולעות דומה, מוסרות דומה, ממש תאומות באחוזים ההבדלים מגיעים בהגנה שם אינדיאנה חוטפת יותר וחוסמת יותר. השחקנים הבולטים הם ווצ' שמגיע אחרי משחק טוב נגד הנטס בו הוא קלע 22 וקטף 13. הפעם יהיה לו אתגר גדול יותר בדמות טרנר וסבוניס. ברוגדון מנגד יהיה הכרטיס לניצחון.

הימור – אינדיאנה

אטלנטה (24-26) – פליקנס (27-22) : 2:30

מפגש שני אחרי 3 ימים. אטלנטה הבוערת מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים בהם הם קלעו בממוצע 125. הפליקנס בתקופה טובה עם רצף ניצחונות שנקטע לאחרונה ע"י ההוקס אבל הם חזרו לנצח את יוסטון במשחקם האחרון.

מאצ-אפ מעניין: קאפלה מול ציון. הראשון עושה את מה שרצו ממנו כשהביאו אותו בעונה שעברה. 14 רב' 2.2 חסימות ו-15 נק'. הוא יצטרך לסגור לציון את הצבע ולנסות למנוע ממנו לקלוע באחוזים המטורפים שלו. ציון קולע 26 נק' ב-62% מהשדה אך מה שמרשים יותר זה היכולת שלו למסור ולשמש כמנהל משחק כשהוא מוסר בחודש האחרון 4 אס' למשחק.

הימור : ציון בספק למשחק, אם הוא ישחק השקנאים ינצחו אם לא הניצים ינצחו.

טורונטו (30-20) – לייקרס (19-31) : 2:30

אחרי שגנבה ניצחון אמש הראפטורס יארחו את האגמים העמוקים למשחק שינסה אולי להוציא אותם מהבור. טורונטו עוד לא אמרה קדיש על העונה הזאת אבל היא נראית לא טוב שאולי כדאי לוותר ולבנות לעתיד. הלייקרס מגיעים למשחק אחרי הפסד בדרבי.

בחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הדינוזאורים ניצחו בכולם. נראה אם הלייקרס הפצועים והחבולים יצליחו לעשות את ההבדל ולנצח סוף כל סוף.

באידיאל זה היה יכול להיות משחק מצוין אך בהיעדר היכולת אצל האדומים והיעדר הכוכבים מנגד זה צפוי להיות משחק משמין. בעיקר עבורי שינסה להישאר ער ויבלוס שאריות מהמקרר.

הימור: לייקרס.

בוסטון (25-25) – פילדלפיה (16-34) :2:30

בעונה שעברה זה היה סיבוב ראשון ומשם כל קבוצה לקחה כיוון הפוך. פילי הודחה בבושת פנים ושינתה את כל המערכת כדי לבנות סביב אמביד וסימונס ועד כה מצליח להם. הם עומדים בראש המזרח ונראים טוב. אמביד נותן עונת MVP והם מכוונים לאליפות. בוסטון הגיעו לגמר שם הפסידו למיאמי ומשם הם רק בירידה. הם כעת ברצף חיובי של שני ניצחונות ברצף וירצו להרחיב לשלוש.

בשני המפגשים שלהם העונה פילדלפיה ניצחו ואמביד קלע מולם 42 ו-38, ונראה איך הסלטיקס שויתרו על תייס תמורת ואגנר יצליחו להתמודד מולו.

הימור – אמביד גדול על בוסטון. אלך עם פילי/

Twitter reacts to Joel Embiid outburst against refs in Sixers loss to  Celtics | PhillyVoice

מיאמי (24-26) – ממפיס (23-24): 3:00

מפגש שני בין הקבוצות, במפגש הקודם ממפיס קטעו את רצף הניצחונות של מיאמי עם סל של ג'ה בשניות האחרונות. גם למשחק הזה מיאמי מגיעה במומנטום חיובי עם שני ניצחונות רצופים. גם ממפיס מגיעה עם שני ניצחונות האחרונה שבהם על פילי.

משחק מרתק בין שתי סגנונות שונים, הגריזליס בעילית הליגה בקצב מהיר. מיאמי לעומת זאת בסוף הטבלה של הקצב. ממפיס זורקת 92 פעמים במשחק לעומת מיאמי שזורקת 83, הראשונה והאחרונה. ממפיס זורקת כ-35 מהזריקות שלה מגיעות עד שהשעון לא מספיק לעבור 10 שניות ורק אחוז קטן מאוד נזרק בסוף השעון. ההיט לוקחת את השעון קצת יותר וזורקת יותר אחרי תנועה ומסירות מרובות.

הימור – במשחק הקודם מיאמי החזיקה את הדובים על פחות מ-90, גם הפעם הם יצליחו והפעם הניצחון יהיה אדום.

דנבר (18-31) – דטרויט (35-15): 4:00

קרב קצוות בין האקס גראנט לאקסית המתחדשת בחבר חדש. דנבר בתחילת העונה עוד קצת חיפשה את עצמה בעוד האקס מראה לה כמה שהוא חסר ויכול להוביל אבל יוקיץ' נותן עונה מצויינת ומועמד חזק במירוץ ל-MVP. דנבר מתמקמת לה במקום השלישי לפני הלייקרס ושאר היריבות ונראית בעלת פוטניצאל לחזור לגמר מערב גם השנה. נה בעין לך ג'רמי גראנט!

מאצ'-אפ המשחק בעיני יהיה בין האקס לחבר שעושים שרירים מי יותר חזק ליד החברה. ארון גורדון מעמיד בדנבר ממוצעים של 14.5 באפקטיביות של 68% לצד 5 רב'. גראנט בעונתו הטובה ביותר מעמיד 22 נק' לצד 5 רב'.

הימור – בלואו-אאוט דנבר.

גולדן סטייט (27-23) – מילווקי (17-32): 5:00

גולדן ינסו לעצור את רצף ההפסדים שמרחיק אותם מהפלייאוף וכרגע גם מהפלייאין. מילווקי תקווה להמשיך את המומנטום החיובי ולהשיג ניצחון רביעי רצוף ולהצטרף לברוקלין ופילי בראשות המזרח.

המאצ-אפ המעניין הוא ההתמודדות או נסיון ההתמודדות של הולידיי עם סטף וזהו המפתח לניצחון.

הימור- ניצחון ירוק.

גם הוא חוגג יום הולדת!!

קליפרס (18-33) – פורטלנד (19-30): 5:00

מפגש מרתק בטופ המערב בין הקבוצה של קאווי וג'ורג' לבין הקבוצה של לילארד ומקולום. הבלייזרס באים אחרי הפסד בודד בששת המשחקים האחרונים וכעת הם מסוכנים מאוד אחרי שהם עיבו את הסגל וקיבלו בחזרה את נורקיץ שחוזר מפציעה וינסה לעשות צרות בצבע. הקליפרס באים אחרי ניצחון בדרבי.

ההוספה של פאוול ושל נורקיץ תהיה משמעותית ואולי גם של ליף שחתם לחוזה דו-כיווני עד סוף העונה. מנגד איבקה יעדר ואולי גם נקבל בכורה של קאזינס במדי הכחולים. בברלי בספק ויהיה חלק חשוב מהקבוצה במידה וישחק.

הימור – פורטלנד תפתיע ותנצח.

לפוסט הזה יש 109 תגובות

  1. אולי אמביד רוצה לנוח הלילה? מבחינתי הוא באמת לא חייב לשחק, עדיף שינוח ויחזק את הרגל, או מה שלא יהיה. מקווה שטאטום יבוא קצת כועס על כך ששמו את לאמלו לפניו ב10 השחקנים הכי טובים, וירצה להוכיח לכולם שאין לו מה להוכיח לאף אחד.
    תודה רבה על הפריוויו

  2. לא רוצה להמר בוסטון-פילי, רק נזכיר שגם בשנה שעברה פילי נצחה רוב העונה אבל במשחק אחד הבוטוקס הכין טוב את הסלטיקס והם נצחו, שלא לדבר על הסוויפ בפליאוף.

    1. פירס עשה מעשה שב"ר ואי-אס-פי-אן עשו את הדבר היחידי שעושים בימינו אלה בנסיבות כאלו. מצד אחד יכול להיות שזה מוגזם – משלמים לו לדבר על כדורסל, ולא בשביל להתנהג כמו אברך בזמנו הפנוי, זה סוג של התערבות לא ממש מובנת. מצד שני גם לנארד מייארס עשה מה שעשה בזמנו הפנוי ושם טענתי שזה בסדר להעיף אותו. מצד שלישי בוא נראה אותם מסרבים עכשיו לשדר משחקים של הארדן.

      1. אני יכול להבין עסק כמו espn שלא ירצה להיות מקושר לחשפניות וסמים קלים. לא בטוח שזה עניין של me to, אמריקאים תמיד היו פוריטנים, ועסקים שפונים לכל המשפחה יודעים להתרחק מ'צרות'. תזכור את תקרית הציץ שהציץ לג'נט ג'קסון ולמכה שקיבלה הקריירה שלה

        1. אגב, אם הפיוריטניות האמריקאית זה מה שמפריע אז איך אתה מסביר שהארדן משודר מחוף לחוף? (סתם נידבקתי אליו – יש עוד הרבה אחרים).

          1. שמעתי שאתר פורנו הציע לו להיות.פרשן הnba שלהם עם בחורות מסביב זה למשל שידור הרבה יותר מעניין מדוריס שאק ובארקלי 😂😂 גם פחות נתעצבן מהשיפוט של הwwe כי אם כבר wwe אז עד הסוף.

            מה שמצחיק זה מה עושים בארקלי ושאק בזמנם הפנוי אם ישימו להם מצלמות מעקב 😂😂😂😂
            פירס בגנון לידם.
            כל אולפני espn עם בחורות וקוק בטח על מי הם עובדים.

            אגב זוכרים שפירס התבלבל במשחק של פילי וספרס? הוא נראה לי עלה לשידור ישר אחרי ערב כזה של פוקר😂😂
            מעניין אם סכין בגב האומה חוגג גם ככה בערבי הפוקר שלו

          2. לא בטוח שאני יודע להסביר. אולי זה פונקציונאלי בלבד, הארדן מהווה נכס בלתי ניתן להחלפה בניגוד לפול כפרשן. אולי כי להיות שחקן על זה קצת כמו להיות ליצן החצר (שמתוגמל כמו מלך), מה שמעניק לך פריבילגיות מסוימות

    2. לאו דווקא me too.
      פוריטניות אמריקאית מכל הכיוונים. גם "נוצרים טובים" לא אוהבים דברים כאלה.
      *
      אני לא אוהב שמפטרים אנשים על זה שהם עושים דברים שנויים במחלוקת בחיים האישיים. לא הייתי עושה את מה שהוא עשה ולא הייתי רוצה לראות את קרוביי עושים דברים כאלה – אבל אני יכול להבין שגם להתנהגויות שנוגדות את אורח חיי יש זכות קיום (כל עוד הן לא כוללות פגיעה מכוונת באנשים אחרים).

          1. ראס מבצע מעשים מגונים במשחק הכדורסל כבר כמה שנים. אבל הנקודה שלי לגבי הארדן היא שהוא עושה בדיוק מה שפירס עשה בזמנו החופשי, אבל במקרה שלו אף אחד לא מצייץ.

            1. אה, זה…
              לא חושב שהיו צריכים לפטר את פירס… אז זה בטח תקף לגבי הארדן.
              כאמור, אני לא מאלה שחושבים שאם מישהו עושה משהו לא לרוחם הוא צריך להיעלם להם מהעין לתמיד.

            2. אברי, האנלוגיה שלך לא נכונה, הארדן לא מועסק ע"י ESPN והם לא יכולים לפטר אותו, וחוץ מזה הדבר הכי חשוב במערכת השיקולים כאמור למעלה זה שהוא כנראה לא איזה כוכב כפרשן כמו הארדן בכדורסל

      1. גם אני לא הייתי עושה מה שפירס עשה ובטח שלא הקטע המסומם והסטריפרס עם התחת (בעד לגליזציה של גראס אבל לא משתמש) אבל אלה חייו הפרטיים.

  3. מי אמר שהסלטיקס מאכזבים? הם מובילים את הטבלה ובהפרש גדול. אז מה אם אנחנו מדברים על שחקנים שמפספסים משחקים בגלל פרוטוקול קורונה…
    הנה הם גם דואגים לרכש כדי לשמור על הפסגה – פורנייה שוב מתבודד לו בחוץ.

    1. לא לדאוג, טוני ברדרס ידאג לפילי. אם יש משהו שהוא פחות אוהב מפילי זה הסלטיקס.
      זה שופט שבאופן קבוע הסלטיקס מפסידים משחקים בהם הוא שופט בעיקר בפליאוף שם אפילו ג"א לא יפתח פה….

  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    קורקמעעעעעע זרק ראש בלי אף אחד לידו, השופט עשה עבירת אוויר?

  5. בזריקות עונשין זה כמעט פי 4 לטובת פילי, בראדרס עושה את העבודה, הפסד בטוח לבוסטון סלטיקס
    ברגע ששמעתי שהוא שופט הבנתי שיהיה סוויפ עונתי ובראדרס וילדיו יסדרו ניצחון לפיכסלי.

      1. נכון מאד ומה עם כל העבירות על טייטום שלא נשרקו בחצי הראשון?
        איפה ואיפה יש פילי ויש בוסטון. העובדות מדברות, כשברדרס בתמונה מחפפים בעבירות לטובת הסלטיקס.

    1. יפ
      זו הבעייה אתו.
      זה לא חדש. גם עכשיו כשטורונטו בקאנטים הייתי מחליף אותו בניר נרס בכלל בלי לחשוב.
      אני רוצה מאמן שחי את המשחק ויטריף תשחקנים, לא איזה מורה נעבך….

  6. קמבה ווקר קלוריות ריקות, לא מנהיג ולא שרוכי נעליים, ילה דני שיעשה טרייד ויפטר מהנזק הזה. מיצינו

  7. הלייקרס מובילים מעל 20 על טורונטו, בלי לברון, דייויס, דראמונד וכשהראל כמעט לא משחק ושרודר במשחק לא טוב….יפה

  8. בכל המחצית הראשונה של ממפיס, ג'ה מוראנט זרק זריקה אחת מהשדה (והחטיא אותה).
    לעומתו, קייל אנדרסון, סלו-מו האולסטאר הנודע, זרק 8 זריקות.
    בינתיים, בירושלים, בית משפחת טבדי.
    שמעון מתהפך במיטתו, בסיוטים של אנשי יערות אפורים שרודפים אחריו עם נבוטים ומסורים חשמליים…
    ועוד לא הגעתם לחלק הכי נורא –
    הכל,
    אבל הכל –
    בהילוך איטי…….

  9. מחליפי הלייקרס נהיו קבוצה לוחמנית, יופי של שידרוג, לפני שבועיים שלושה נראה היה שיפסידו כמעט הכל

        1. זאת הייתה אותה קבוצה בדיוק כמעט אין קשר למורי. בוא לא נגזים עם שוויים של גרין ודוויט כן?
          בראון לא יכל לאמן בליגת הילדים אצלנו במתנס.
          אם פופ היה מאמן את פילי עם באטלר הם היו כבר עם 2 טבעות היום.
          היה להם קבוצה לאליפות כבר אז.

            1. בגלל בראון סידרה שהייתה צריכהלהיות 4 1 קל לפילי.
              הקבוצה ההיא ההיתה הרבה יותר חזקה מהנוכחית.

            2. Should have. Would have. Could have

  10. דיים הרמאי רק מנסה להוציא שריקות 😂😂😂 זורק ראש זורק גוף וצעקות בכל תנועה 😂😂😂 אין שריקות השופטים היום לא במצב רוח 😂😂 ככה נראים כוכבים שאין שריקות אוויר.
    אם מבטלים שריקות אוויר כל כוכב יורד ב10 נק בממוצע שלו

    1. מסכן קרי שנאלץ לשחק עם הנבלה הזה, הטעה של גיא שגרין הופך קבוצה טובה לקוטנטדרית מתפוצצת, פעם אחר פעם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט