חם מהתנור – ג'רו הולידיי האריך חוזה במילווקי

ג'רו הולידיי, שהועבר בקיץ האחרון מהפליקנס למילווקי, חתם על הארכת חוזה מקסימלית על סך של 160 מיליון דולר ל-4 העונות הקרובות. הולידיי, שנבחר לאולסטאר ב-2013, אז הוא שיחק במדי פילדלפיה, רושם העונה ממוצעים של 17 נקודות ו-5.4 אסיסטים למשחק ב-50.9% מהשדה ו-39% מחוץ לקשת. הולידיי גם מדורג שני בליגה בחטיפות עם 1.8 למשחק.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. תודה חיים.
    .
    מדהים איך במחי 2 החלטות מטופשות שניסו לקנות בזול. הבאקס משלמים עליהם עכשיו בריבית דריבית. ההחתמה של בלדסאו והויתור על ברוגדון היו 2 מההחלטות היותר גרועות שהמועדון הזה יכול היה לקחת. לתת להולידיי מקס עם כל הכבוד זו החלטה שהיא במקרה הכי טוב סבירה.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה בעלים/מנגר מפגר משחרר את ברוגדון בשביל לא לתת לו 20 ומחתים את הולידיי על 40 חחחחחחחחחחחחחחחחחח
      חוזה נוראי הולידיי זה לא מה שיתן להם טבעת אבל זה העונש על פיגור שכלי

  2. מילווקי מגדילים את ההימור. אם יאניס לא יבקש לעזוב, ואם היחסים בינו לבין הולידיי לא יעלו על שרטון, ואם הקבוצה תצליח זה ישתלם. אם לא, ויש כאן לא מעט אם-ים, זה ישים אותם במצב דומה ליוסטון עם הארדן וראסל – כוכב אחד שיקבלו עליו תמורה נאה, וכוכב שני שיתקשו למצוא קונים לחוזה המוגזם שלו.
    .
    אבל נניח שזה מה שהחליטו לעשות – למה עכשיו? ההחתמה הזו לא פוגעת ביכולת שלהם להחתים שחקנים בקיץ? הם כבר עכשיו מוגבלים בכך? לא עדיף לעשות כמו הלייקרס ודייויס, כלומר להחתים אותו אחרון?

    1. הם לא מגדילים שום הימור אלא מגדילים פיגור.
      הם גם ככה מעל התקרה זה לא שיכלו להחליפו בכוכב יותר טוב.
      חוזה נוראי המנגר שם צריך 2 סטירות וסרגל של קווינט. לטעמי זה שווה ערך לחוזה שפילי נתנו להורפורד

  3. בואו נכניס קצת את החוזה לפרופורציות. דבר ראשון הארכה כעת משמעותה מקסימום של 135 מיליון. מה שאומר שאם יש עוד כסף הוא תלוי בתמריצים בחוזה הקיים שבהתחשב בשלב הקריירה של הולידיי לא יתממשו (אלא אם מדובר למשל באליפות). מעבר לזה אם נסתכל על כמה 'כסף חדש' הבאקס מבטיחים לו זה עוד פחות – משהו כמו 110 מיליון כי נשארה לו עוד שנת אופציה לחוזה הקיים שההבדל בינה לבין השנה הראדונה בחוזה הוא 4 מיליון.

  4. הבאקס לא השאירו את ברוגדן כי היתה להם בעיה עם ההתנהגות שלו – לא עם הכסף שלו.
    .
    וחשבתי שהולידיי יהיה זה שיחליף את כריס פול בפניקס כשהוא יעזוב לניקס בקיץ לחוזה של 90-100 מיליון ל 3 שנים, אבל מן הסתם הסאנס יצטרכו עכשיו לחשוב על פיתרון אחר…

      1. הבעיות התנהגות שלו היו שהוא אמר למאמן וההנהלה שהוא יותר טוב מבלדסו , וצריך לקבל יותר דקות וחוזה יותר גדול

        עוד החלטה מטומטמת של מילווקי בסגנון בלדסו , למה לא תחכו כדי לראות אותו בפלייאוף?

      2. מה שאני שמעתי שהם אמרו עליו זה שהוא difficult. לא יודע שום פרטים יותר מזה, אבל נאמר לי שזו הסיבה שהחליטו לוותר עליו ולא הכסף. בהחלט נראה כמו טעות גדולה.

  5. אם זה מה שברוגדון אמר אז הוא צודק ב200 אחוז.
    עוד כמה זמן, אולי שנה שנתיים שלוש שיאניס יעזוב ולא יגיע למשהו גדול יזכרו את המהלך הזה של הויתור של ברוגדון וההחתמה מחדש של בלדסו כרגע מחונן בפרנציייז של מילווקי וזה יהיה אחד המה היה קורה אם הגדולים בשנות האלפיים ביחד עם הוויתור על הארדן(כמובן שהסיפור של הארדן והתאנדר הרבה יותר גדול)

    1. בוודאי שהוא צודק אבל לך תנסה לאמר למנהל הישיר שלך ,לבוס שלו ולבעלים של החברה שהם טועים והם זרקו 60 מליון על בלדסו לפח ותראה מי ינצח בדיון הזה

      1. סיפור מרגיז ש(לכאורה, בטווח הקצר) כולם הפסידו. אגב, בלדסו חסר העונה לבאקס במישור ההגנתי (יחד עם הנסיגה ביכולת ההגנתית של לופז) ולא מצליח לתרום יותר מידי בפליקנס.
        הולידיי באמת התעורר במשחקים האחרונים, עכשיו אני מבין למה…

  6. בסך הכל החוזה הזה + מה שהבאקס נתנו כדי להשיג את הולידיי = מחיר של סופרסטאר.
    אחרי שיאניס חתם אני ממש לא הייתי בטוח כמה הבאקס היו מוכנים לשלם כדי להשאיר את הולידיי. הפתיעו, אבל זה גם מראה כמה קרובה לדעתם היתה האפשרות שהוא יעזוב בקיץ…

  7. לדעתי החתמה טובה של הבאקס, הולידיי אמנם לא הרכז הטוב בליגה אבל זה הוא לא רע. יאניס לא הולך לשום מקום ואני חושב שמידלטון זה החוליה החלשה בטריו שלהם. טרייד עם הקינגס יכול לעזור להם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט