חם מהתנור – ג'רו הולידיי האריך חוזה במילווקי

ג'רו הולידיי, שהועבר בקיץ האחרון מהפליקנס למילווקי, חתם על הארכת חוזה מקסימלית על סך של 160 מיליון דולר ל-4 העונות הקרובות. הולידיי, שנבחר לאולסטאר ב-2013, אז הוא שיחק במדי פילדלפיה, רושם העונה ממוצעים של 17 נקודות ו-5.4 אסיסטים למשחק ב-50.9% מהשדה ו-39% מחוץ לקשת. הולידיי גם מדורג שני בליגה בחטיפות עם 1.8 למשחק.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
23 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
חגי "התותח" ניסני
04/04/2021 20:15:16

תודה חיים.
.
מדהים איך במחי 2 החלטות מטופשות שניסו לקנות בזול. הבאקס משלמים עליהם עכשיו בריבית דריבית. ההחתמה של בלדסאו והויתור על ברוגדון היו 2 מההחלטות היותר גרועות שהמועדון הזה יכול היה לקחת. לתת להולידיי מקס עם כל הכבוד זו החלטה שהיא במקרה הכי טוב סבירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה בעלים/מנגר מפגר משחרר את ברוגדון בשביל לא לתת לו 20 ומחתים את הולידיי על 40 חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חוזה נוראי הולידיי זה לא מה שיתן להם טבעת אבל זה העונש על פיגור שכלי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מילווקי מגדילים את ההימור. אם יאניס לא יבקש לעזוב, ואם היחסים בינו לבין הולידיי לא יעלו על שרטון, ואם הקבוצה תצליח זה ישתלם. אם לא, ויש כאן לא מעט אם-ים, זה ישים אותם במצב דומה ליוסטון עם הארדן וראסל – כוכב אחד שיקבלו עליו תמורה נאה, וכוכב שני שיתקשו למצוא קונים לחוזה המוגזם שלו.
.
אבל נניח שזה מה שהחליטו לעשות – למה עכשיו? ההחתמה הזו לא פוגעת ביכולת שלהם להחתים שחקנים בקיץ? הם כבר עכשיו מוגבלים בכך? לא עדיף לעשות כמו הלייקרס ודייויס, כלומר להחתים אותו אחרון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם לא מגדילים שום הימור אלא מגדילים פיגור.
הם גם ככה מעל התקרה זה לא שיכלו להחליפו בכוכב יותר טוב.
חוזה נוראי המנגר שם צריך 2 סטירות וסרגל של קווינט. לטעמי זה שווה ערך לחוזה שפילי נתנו להורפורד

ד"ר פופרס
04/04/2021 23:47:20

שמעון +100
שום חיתול לא יעזור.
קרמה ביץ'
עונש על ניהול תת רמה

עגל
05/04/2021 13:25:27

בול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב גרו הולידיי גאון שחקן בינוני שתמיד הצליח להוציא לאורך כל הקריירה חוזים מטורפים והרבה מעבר לשוויו. מי הסוכן שלו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנטס מנגבים את הבולס פנימה איזה קליר פאת הבולס

etayle
etayle
04/04/2021 21:58:11

חוזה מפוקפק, הלוואי שהתבדה

עידו גילרי
04/04/2021 22:18:36

בואו נכניס קצת את החוזה לפרופורציות. דבר ראשון הארכה כעת משמעותה מקסימום של 135 מיליון. מה שאומר שאם יש עוד כסף הוא תלוי בתמריצים בחוזה הקיים שבהתחשב בשלב הקריירה של הולידיי לא יתממשו (אלא אם מדובר למשל באליפות). מעבר לזה אם נסתכל על כמה 'כסף חדש' הבאקס מבטיחים לו זה עוד פחות – משהו כמו 110 מיליון כי נשארה לו עוד שנת אופציה לחוזה הקיים שההבדל בינה לבין השנה הראדונה בחוזה הוא 4 מיליון.

דדי
דדי
04/04/2021 22:33:39

הבאקס לא השאירו את ברוגדן כי היתה להם בעיה עם ההתנהגות שלו – לא עם הכסף שלו.
.
וחשבתי שהולידיי יהיה זה שיחליף את כריס פול בפניקס כשהוא יעזוב לניקס בקיץ לחוזה של 90-100 מיליון ל 3 שנים, אבל מן הסתם הסאנס יצטרכו עכשיו לחשוב על פיתרון אחר…

The Ljos of the Rings
04/04/2021 22:42:41
הגב ל  דדי

למישהו יש בעיה עם ההתנהגות של ברוגדון?

jefffoster10
04/04/2021 22:44:37
הגב ל  דדי

ברוגדון ובעיות התנהגות? פעם ראשונה שאני שומע משהו כזה. מה היה?

trusttheprocess
trusttheprocess
04/04/2021 23:11:20
הגב ל  jefffoster10

הבעיות התנהגות שלו היו שהוא אמר למאמן וההנהלה שהוא יותר טוב מבלדסו , וצריך לקבל יותר דקות וחוזה יותר גדול

עוד החלטה מטומטמת של מילווקי בסגנון בלדסו , למה לא תחכו כדי לראות אותו בפלייאוף?

דדי
דדי
04/04/2021 23:54:19
הגב ל  jefffoster10

מה שאני שמעתי שהם אמרו עליו זה שהוא difficult. לא יודע שום פרטים יותר מזה, אבל נאמר לי שזו הסיבה שהחליטו לוותר עליו ולא הכסף. בהחלט נראה כמו טעות גדולה.

NBA בדם
04/04/2021 23:30:34

אם זה מה שברוגדון אמר אז הוא צודק ב200 אחוז.
עוד כמה זמן, אולי שנה שנתיים שלוש שיאניס יעזוב ולא יגיע למשהו גדול יזכרו את המהלך הזה של הויתור של ברוגדון וההחתמה מחדש של בלדסו כרגע מחונן בפרנציייז של מילווקי וזה יהיה אחד המה היה קורה אם הגדולים בשנות האלפיים ביחד עם הוויתור על הארדן(כמובן שהסיפור של הארדן והתאנדר הרבה יותר גדול)

trusttheprocess
trusttheprocess
04/04/2021 23:32:51
הגב ל  NBA בדם

בוודאי שהוא צודק אבל לך תנסה לאמר למנהל הישיר שלך ,לבוס שלו ולבעלים של החברה שהם טועים והם זרקו 60 מליון על בלדסו לפח ותראה מי ינצח בדיון הזה

פיני
04/04/2021 23:46:18
הגב ל  trusttheprocess

סיפור מרגיז ש(לכאורה, בטווח הקצר) כולם הפסידו. אגב, בלדסו חסר העונה לבאקס במישור ההגנתי (יחד עם הנסיגה ביכולת ההגנתית של לופז) ולא מצליח לתרום יותר מידי בפליקנס.
הולידיי באמת התעורר במשחקים האחרונים, עכשיו אני מבין למה…

דדי
דדי
04/04/2021 23:57:22

בסך הכל החוזה הזה + מה שהבאקס נתנו כדי להשיג את הולידיי = מחיר של סופרסטאר.
אחרי שיאניס חתם אני ממש לא הייתי בטוח כמה הבאקס היו מוכנים לשלם כדי להשאיר את הולידיי. הפתיעו, אבל זה גם מראה כמה קרובה לדעתם היתה האפשרות שהוא יעזוב בקיץ…

וניל טרופי
וניל טרופי
05/04/2021 0:21:35

לדעתי החתמה טובה של הבאקס, הולידיי אמנם לא הרכז הטוב בליגה אבל זה הוא לא רע. יאניס לא הולך לשום מקום ואני חושב שמידלטון זה החוליה החלשה בטריו שלהם. טרייד עם הקינגס יכול לעזור להם

trusttheprocess
trusttheprocess
05/04/2021 0:28:07

כן , חייבים להביא את הווינרים מהקינגס

עגל
05/04/2021 13:36:18
הגב ל  trusttheprocess

🙂

ירון, החלום
ירון, החלום
05/04/2021 18:29:37

בס"ד תודה רבה.
על הנייר מאד יקר.
אבל אם זה יביא אליפות. אז שווה.