התחלנו את השליש האחרון – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

שבעה משחקים יש הערב, ובראשם היה אמור להיות הדרבי של לוס אנג'לס, אשר איבד מיוקרתו בגלל מכת הפציעות, אך עדיין יש כמה משחקים לא רעים בכלל, כאשר פילדלפיה וברוקלין ממשיכות להתסכל אחת על השנייה במירוץ לראשות המזרח וקרבות הפלייאוף מעלים הילוך עם כניסתנו על השליש האחרון של העונה.

21:00 שיקגו בולס (19- 28) – ברוקלין נטס (34- 15):

הבולס נראו כמו אחת מהמנצחות המובילות של הטרייד דדליין, כאשר ווצ'ביץ' הגיע לשיקגו במחיר די נוח, אבל מאז שהמונטנגרי הגיע הם הפסידו את כל 4 המשחקים והממוצעים של זאק לאבין נפגעו משמעותית. סביר שאלו רק חבלי לידה והם ילמדו לשתף פעולה טוב יותר בהמשך, אבל אנחנו מתחילים להתקרב לישורת האחרונה של העונה וכל משחק מתחיל להיות קריטי בקרוב.

ברוקלין עשו את הטרייד הגדול שלהם בינואר, והארדן הוא עכשיו האיש המרכזי שסוחב את הנטס מפתיחת עונה בינונית אל המקום הראשון במזרח בו הם נמצאים כעת. בזמן שקיירי ודוראנט עושים צרות מחוץ לפרקט לפעמים, ודוראנט בחוץ בשל פציעה כבר לא מעט זמן, הארדן עושה את העבודה עבור הנטס ואולי אפילו הכניס את עצמו למירוץ ל-MVP למרות הסאגה ביוסטון בתחילת העונה.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של ברוקלין, כאשר קליעה טובה תמנע אפשרות לשמירות כפולות על הארדן ותאפשר לו לנהל את המשחק ולקלוע בצורה נוחה יותר. הנטס קולעים מחוץ לקשת ב-41.4% בניצחונות לעומת 34.6% בהפסדים, מה שמצביע על פער משמעותי.

רמת עניין של משחק: B+ – אחת זקוקה לניצחונות כדי להישאר במאבק הפלייאוף והאחרת במאבק ראש בראש על ראשות המזרח. חוץ מזה, דוראנט גם אמור לחזור בקרוב.

הימור: אחת ניצחה 12 מ-14 האחרונים שלה והאחרת עם 6 הפסדים רצופים. ברוקלין ב-13.

22:30 לוס אנג'לס קליפרס (32- 18) – לוס אנג'לס לייקרס (31- 18):

רונדו מגיע להופעת בכורה במדי הקליפרס אחרי שהועבר מאטלנטה בדדליין, והוא יקבל אותה דווקא נגד קבוצתו בשנתיים הקודמות, הלייקרס, בה הוא היה חלק משמעותי באליפות בעונה שעברה. דווקא לוק קנארד וטרנס מאן הם אלו שבכושר טוב, למעט שני הכוכבים כמובן, כאשר הם מנצלים את הפציעה של בברלי כדי לקבל דקות.

אצל הלייקרס, לברון ודיוויס עדיין בחוץ כמובן, אבל הם הצליחו לנצח 3 מתוך 4 המשחקים האחרונים, כאשר שרודר והארל נאלצים לשאת את שרביט ההובלה כעת. עם זאת, הניצחונות היו על קליבלנד החלשה, אורלנדו יורוקאפ וסקרמנטו אין הגנה, כך שספק אם זה אומר משהו לגבי היכולת שלהם נגד קבוצות חזקות יותר, כמו הקליפרס אותה הם יפגשו היום למשל.

המפתח של המשחק הוא היכולת של הלייקרס לייצר בהתקפה החלשה בתקופה האחרונה, מכיוון שאת הקליפרס הם כנראה לא יחזיקו על 90 נקודות כמו ב-3 הניצחונות האחרונים שלהם.

רמת עניין של משחק: B+ – הלייקרס בהרכב חסר, אבל עכשיו זו ההזדמנות לראות כמה הם יכולים להחזיק מעמד בלי שני הכוכבים ועד כמה הם עשויים להסתבך ברצף משחקי החוץ הלא פשוט כלל הנוכחי.

הימור: בהרכבים האלה יש פערי רמות. הקליפרס ב-12.

1:00 בוסטון סלטיקס (24- 25) – שארלוט הורנטס (25- 23):

אחת מהמאכזבות והמאוכזבות הגדולות של העונה היא הסלטיקס, אשר מחזיקים במאזן שלילי לאחר 2/3 מהעונה, ואמנם זה שווה מקום בפלייאוף כנראה, אבל בבוסטון ציפו למועמדות לאליפות או לפחות הופעה רביעית ב-5 השנים האחרונות בגמר המזרח. יש לבוסטון תירוצים לא רעים לחוסר ההישגים העונה, אבל הם צריכים להפגין שיפור משמעותי בחלק המאוחר של העונה, על מנת לשכנע שהעסק שם יכול להמשיך להתקיים בשפצורים קלים ולא צריך מהלכים דרסטיים יותר.

בצד של שארלוט, עד שסוף סוף קיבלנו שם קבוצה ראויה וכיפית לצפייה, הגיעו הפציעות שטרפו קודם את לאמלו ועכשיו גם את גורדון היוורד. קשה לראות את שארלוט שומרים על המקום הרביעי במזרח, אבל כל הגעה לפלייאוף תהיה הישג משמעותי עבורם, וזה עדיין יכול לקרות ותלוי בעיקר ביכולת של טרי רוזיר לסחוב על עצמו את הקבוצה.

המפתח של המשחק הוא הקרב בקו האחורי, בעיקר בין רוזיר וגרהאם ובין קמבה ווקר וסמארט. לבוסטון אמנם יש יותר נשקים מעבר לזה, אבל כשהקו האחורי שלהם חלש לרוב זה משפיע גם על היתר.

רמת עניין של משחק: B – בוסטון זקוקים לניצחונות ושארלוט זקוקים בעיקר לביטחון שהם מסוגלים לנצח גם בהרכב חסר.

הימור: שארלוט חסרים מדי. בוסטון ב-8.

2:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (34- 15) – ממפיס גריזליס (23-23):

אמביד חזר אמש מהפציעה שלו וחזר מספיק טוב כדי להזכיר שהוא היה מועמד מוביל ל-MVP לפני הפציעה. עם זאת, המצטיין היה טוביאס האריס שממשיך בעונה המצוינת שלו והפעם קלע 32 נקודות. הסיקסרס נצמדו לברוקלין בראשות המזרח, ונראה שצפוי קרב מרתק ביניהן שעשוי להפוך לקרב סגנונות ייחודי בפלייאוף.

ממפיס שומרים לאורך כל העונה כמעט על מאזן חצוי, וכל זה למרות שמוראנט נמצא בכושר קליעה רע כבר תקופה ארוכה. ההגנה של ממפיס טובה מאוד לאורך העונה והצוות המסייע הוא עמוק ומשמעותי, כך שגם כשכוכב אחד מחטיא והשני פצוע ממפיס מצליחים להיות במקום זהה לזה של העונה שעברה, ואולי אפילו מעט טוב יותר.

המפתח של המשחק הוא המאבק בצבע בין אמביד ובין ולנצ'יונאס. בימים שמוראנט לא פוגע, הסנטר הליטאי הוא המניה הבטוחה של ממפיס, בעוד אמביד הוא כמובן השחקן המוביל של פילדלפיה.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות פלייאוף עם הגנות מצוינות.

הימור: הסיקסרס עייפים יותר ונגד יריבה לא פשוטה, אז אני אהמר על הפתעה. ממפיס ב-8.

2:30 אטלנטה הוקס (25- 24) – גולדן סטייט ווריורס (23- 26):

הנה דוגמה לפיטורי מאמן שעוברים בהצלחה, לפחות בטווח הקצר. אטלנטה היו במאזן 14- 20 ודי רחוקים מהפלייאוף כשהם שלחו הביתה את לויד פירס, וכעת הם במאזן חיובי ובמקום שאפילו לא דורש פליי-אין. אפילו מסע של 8 משחקי חוץ מערביים לא גרם להוקס לאבד את המאזן החיובי, וכעת הם חוזרים ל-4 משחקי בית שאמורים להיות נוחים יותר, ויקוו להמשיך את המומנטום.

בצד של גולדן סטייט נשאלת השאלה מה עושים אחרי תבוסה כזאת. ההפסד 130- 77 לטורונטו היה השני הכי גדול בתולדות גולדן סטייט (ותודה לוויט צ'מברליין, ג'רי ווסט והלייקרס של לפני כיובל שנים), אבל הפעם נדמה שסטף צפוי לחזור לשחק, ואילו בצד השני קולינס לא ישחק וגם יאנג וגלינארי בספק, כך שמצבת הפצועים תהיה מאוזנת יותר, מה שמגדיל את הסיכוי שגם המשחק יהיה כזה.

המפתח של המשחק הוא היכולת של גולדן סטייט להגיע לצבע ולקלוע. בתבוסה נגד טורונטו הם סיימו עם 15/45 מזעזע ל-2 נקודות, וככה גם אם השלשות נכנסות באחוזים סבירים זה נראה רע מאוד.

רמת עניין של משחק: B – גולדן סטייט זקוקים לניצחונות כדי לשמור על המקום האחרון שמוביל לפליי-אין, ואטלנטה רוצים לשמור על המומנטום החיובי.

הימור: גולדן סטייט מאבדים גובה כבר תקופה. אטלנטה ב-15.

3:00 יוסטון רוקטס (13- 35) – ניו-אורלינס פליקנס (21- 27):

יוסטון הצליחו לעשות את מה שאוקלהומה נכשלו בו בעונה שעברה ולא ממש מצליחים גם העונה, וזה להפוך קבוצת פלייאוף קבועה שרואה בעצמה קונטנדרית לקבוצה שתזכה בבחירת טופ 5 בדראפט כמעט בוודאות. מינסוטה אמנם עדיין עם מאזן גרוע יותר, אבל יוסטון העבירו גם את אולדיפו בדדליין ונשארו עם פחות כישרון כדורסל על הנייר ממה שהיה קודם לכן, מה שבהחלט יכול לסייע במירוץ לדראפט.

הפליקנס בינתיים עוד שואפים להגיע לפלייאוף, והם גם לא כל כך רחוקים, הרבה מזה בזכות רצף של 24 משחקים בהם הוא קלע לפחות 20 נקודות ובכולם הגיע ל-50% או יותר מהשדה. הבעיה היא שהוא נעדר משני המשחקים האחרונים, אשר נגמרו שניהם בהפסד, וגם היום הוא בספק. בינתיים, בניו-אורלינס החתימו את אייזאה תומאס על חוזה ל-10 ימים, מה שהגדיל את האהדה של האוהד הניטרלי אל השקנאים, בתקווה שהוא יחזיק שם עד סוף העונה ויזכיר מט מזעיר מהיכולת שלו בבוסטון לפני כמה שנים.

המפתח של המשחק הוא ברנדון אינגרם שיצטרך לקחת על עצמו יותר אם זאיון אכן ייעדר, או ההתמודדות ההגנתית של יוסטון עם זאיון, אם זה אכן ישחק.

רמת עניין של משחק: C – אם או בלי זאיון, יוסטון כבר מזמן לא בתחרות.

הימור: תוצאה שתתאים לשאיפות של 2 הקבוצות. הפליקנס ב-13.

5:00 דנבר נאגטס (30- 18) – אורלנדו מג'יק (17- 32):

דנבר פתחו בצורה מעט מגומגמת את העונה, אבל ניצחו 13 מתוך 16 המשחקים האחרונים שלהם, וכעת הם בעמדה טובה לנצל את הפציעות אצל שתי הנציגות של אל איי ולעלות אפילו למקום השלישי במערב. בין כה וכה, בפלייאוף הנוכחי כבר לא יספידו אותם, אבל כמובן שהם צריכים קודם לוודא שהם לא מסתבכים עם הפליי-אין שעדיין די קרוב אליהם.

אורלנדו מגיעים אחרי מכירת החיסול ביום שבו גם מכרו את החמץ, וכעת יש שם קבוצה שכנראה לא הייתה עולה לרבע הגמר של היורוליג. עם זאת, הם ניצלו פציעות של היריבות כדי לנצח את הקליפרס והפליקנס, כך שאני כנראה ירדתי עליהם קצת יותר מדי במשפט הקודם, ובכל זאת ברור שהכיוון שלהם הוא למטה ולא למעלה.

המפתח של המשחק הוא היכולת של ההגנה של אורלנדו להתמודד עם יוקיץ'. ההגנה של דנבר לא מדהימה ואורלנדו יכולים להישאר במשחק אם יקלעו מספיק, אבל זה לא יעזור אם הם יספגו המון נקודות.

רמת עניין של משחק: C – אורלנדו יצאו מהתחרות ודנבר במומנטום מספיק טוב כדי שזה לא יהיה צמוד על הנייר.

הימור: הפערים ברורים. דנבר ב-22.

ולסיום – החידה השבועית. אמש, יוטה שברו את שיא השלשות למחצית עם 18. איזו קבוצה החזיקה בשיא הקודם ומתי, ואיזה עוד שיא NBA נקבע באותו משחק?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 202 תגובות

  1. ההוקס לא ינצחו ב-15. חוסר המזל שלהם לא מפסיק. הפציעות לא עוזבות אותם.
    קולינס בחוץ לתקופת זמן. רק עוד שבוע יהיה הערכה מחדש לגבי מצבו. גלינארי כנראה בחוץ עם בעיות אכילס. טריי בספק למשחק היום. האנטר לא ישחק כרגיל.
    John Collins set to miss time with lateral ankle sprain and bone bruise

    סטפן ישחק וגם כנראה דריי. סוויט לו ובוגדן יצטרכו לתת עבודה. יהיה לדעתי משחק צמוד.
    בגלל שההוקס איזנו את הכוחות את גולדן יקחו. משחק שעבר גולדן נתנו להם מתנה עכשיו יקבלו חזרה.

    הרשע הטיל קללה על הנטס ועל למרקוס, נראה אם זה יעבוד היום מול הבולס. לדעתי נטס ינצחו בצמודה כמובן אם הארדן ישחק או דוראנט אחרת זה של הבולס.

    בלי שיקצה ודיוויס הקליפרס זה לא הקינגס ניגוב קליל. עד שיש משחק נורמלי בשעה טובה.

    בוסטון ממשיכים עם הלוח הקליל וינגבו את הצרעות בלי הכנפיים למאלו והיוורד

    אמביד נשרט וקיבל מיאו מיאו ע"י החתלתול היום כי חזר מאד חלוד ובקושי נשם, בכלל אצל רוב שחקני הNBA קשה לראות עייפות שאתה מסתכל עליהם אבל אמביד מתנשף תמיד מהגאמפ בול, זה מצחיק היום הוא לא נשם על הספסל והיה עם המגבת.
    אבל הגיוני אחרי הרבה זמן לאבד קצת כושר, יקח לו זמן לחזור, פילי עייפים ויהיה משחק צמוד אבל הפתעה לא תהיה, פילי 3 ומטה, אמביד ינגב והיום גם סימונס.

    אאוץ, אני מרחן על המגיק אחרי הנוק אאוט הלילה הם הולכים לקבל עוד נוק אאוט בדקה הראשונה של המשחק ואז התעללות סרבית בגופה. עדיף להם לזרוק מגבת לבנה, קורונה או משהו

    שקנאים תלוי מי ישחק אצלם אם ציום וברנדון בחוץ זה של יוסטון ואם לא ציון יצליף בהם

  2. עד שלברון והגבה יחזרו הלייקרס ידרדרו למקום השמיני-שביעי על חשבון דאלאס וזה לא כל-כך נורא.
    בהנחה סבירה שהלייקרס צולחים את הקרב בין מקום 7ל8 (שהספרס הם הכי "מסוכנים") הם יפגשו בסיבוב הראשון
    את פיניקס שדי מקובעת במקום השני שמביין כל המדורגות בשישייה הראשונה ביחד עם דאלאס פיניקס הכי פחות מאיימות
    פורטלנד,דנבר,קליפרס ויוטה זה קבוצות שקרב איתם זה מרחץ דמים.

  3. תודה רבה חיים, אחלה פריוויו. לא יודע בנוגע לאיינג' ולסטיבנס, אבל אם בוסטון מפסידים לשרלוט כל כך פצועה אני מחזיר את המפתחות. יש גבול לכל תעלול. גם הקליפרס צריכים לא לפשל הלילה, בכל זאת דרבי, ויש כאן גם שיקולי מיקום ומאזן.

  4. בין לאמלו להייוורד אנחנו קצת שכחנו שגם מונק נפצע ויהיה בחוץ איזה שבועיים. בסלטיקס בראון דפק את הברך במשחק הקודם לא ברור עדיין מה מצבו להיום.

  5. אני חושב שגולדן סטייט עם 17. לא זוכר באיזה משחק, יכול להיות זה עם שיא השלשות של קליי נגד שיקגו?

  6. אני חושב שטרייד של בן סימונס תמורת אדוארדס יעבוד טוב גם למינסוטה וגם לסיקסרס .
    סימונס הוא פרפקט לאפשר למסיימים שלהם טאונס וראסל להגיע לזריקות יותר טובות ולהיות יותר יעילים.
    הוא גם ישפר את ההגנה שלהם בצורה משמעותית.
    הוא גם חבר טוב של טאונס וראסל וזה יעזור להם בכימיה.
    לפילי זה יוסיף שחקן שבשנה הבאה הולך להיות סטאד רציני.
    הוא ישפר את השלשות וההגנה ויהיה קשה מאד להתמודד איתם

    1. המשכורות לא מסתדרות. תנסה אולי להוסיף את ריקי רוביו ושאריות.
      בכל מקרה לא רואה את הgm של מינסוטה מוותר על עוד שמונה שנים של אדוארדס( חוזה רוקי+ מקס רוקי) תמורת 4 של סימונס

      1. אני לא מתייחס למשכורות כי תמיד אפשר להוסיף פילרס .
        אני חושב שה gm של מינסוטה יודע שאם הם ימשיכו להפסיד טאונס יבקש טרייד שנה הבאה
        אז זה 8 שנים של הפסדים עם אדוארדס או 4-5 שנים ואולי יותר עם זה יעבוד של פלייאוף ונצחונות ומאמן ו gm שישמרו על העבודה שלהם במקום להיות מפוטרים עוד 3 שנים .
        בדיוק כמו שהקליפרס עשו טרייד איום על פול ג'ורג כי הבינו שזאת הדרך היחידה שקוואי יחתום אצלם

    1. שריקה מהבית 🙂 הוא שומר כמו כל גארד אחר בליגה (כמעט)
      איזה כיף הנטס – חמישייה עם שחקנים שאני אוהב – קיירי, למרכוס, בלייק – לא משעמם

            1. תסתכל על הסטטיסטיקה שלו העונה.

            2. 5.5 נק למשחק מה אתה רוצה לגיטימי לא רחוק מדריי ובאחוזים יותר טובים 🙂

            3. הוא ירד לפחות מחצי ממה שהוא היה קולע. לא ממש שרוטאה משופצת. יותר העבירו אותו לגריטה.
              אני מתעלם מהשטויות שלך על גרין.

        1. חחח ג׳ויינט אחד יותר מדי
          יותר מדי כסף וגם יותר מדי זמן פנוי 😂😂😂😂 נראה לי אין לו מושג איך הגיע לשם

  7. לרגע חשבתי שהבולס יסיימו כמו שארלוט…
    גילו אופי. את האריס וקיירי, עוברים כמו מסננת… גם גריפין לא מודע לאיך עושים הגנה סבירה. ההגנה הקבוצתית לעומת זאת, לא רעה.

    1. יש לי משהו עליו ועל צ׳ורצ׳יץ׳ אבל זה ארוך ואין חשפניות אז אולי לפעם אחרת.
      עד לפני שנתיים שיחקתי בליגה של הזקנים המעשנים למרות שהיו גם צעירים (הייתה קבוצה נחמדה עם אבי אבן והבן של פדרמן, גם הם כבר לא צעירים). לליגה קראו ״ליגת היי-סל״.
      המשחק הזה זה ליגת היי סל 😂😂😂 אם קיירי ימשיך עם ההתערבות – הנטס (פאת׳ס) עוד יפסידו

            1. שני הנאבכים האלה זה האחרונים שצריך בשביל חשפניות

  8. שמעון: הנטס מנגבים , גריפין יאללה שוחטים ,שיקגו זבל ,לא פוגעים ,למרקוס כוכב עליון
    מה התוצאה ?
    שיקגו מובילים 10 ברבע הרביעי…

    1. הולך פנימה בכוח אירווינג. יש לו 14 אסיסטים אבל זה לא מרגיש משחק קבוצתי.
      גם חלק מה-10 שנכנסו נראו כמו זריקות שאף אחד אחר לא היה חושב על לקחת.

  9. באסה עם הנטס האלה במזרח כמו במזרח – מי שלא משחק עולה בסולם. פילי משחקים עוד כמה שעות עד אז הם מובילים בביטחה (גם אם יפסידו יובילו)

    1. אני אתן לך בזוקה עם עתידות
      פילי ינצחו היום והנטס לא יגיעו יותר למקום הראשון במזרח העונה
      ואני מאחל לנטס בהצלחה במשחק 7 בפילי במגרש הביתי בליגה מול האוהדים הכי דפוקים( מבחינת בריאות נפשית) בליגה

  10. זה די ברור שהארון מסוגל להוביל את הנטס לנצחון עם חבורת הג'י חיג וקיירי לא מסוגל להוביל את אותה חבורה להפסיד פחות מ 10 הפרש
    ההבדל בין הארדן לקיירי זה כמו ההבדל בין באטלר לטיילר הירו

  11. סטיבנס עבר לשחק עם המחליפים והמחליפים שלהם.
    רומיאו לנגפורד סוף סוף משחק ואפילו שם שלשה.
    לא כוחות בלי היווארד ולאמלו.

  12. חמישייה שלישית של הסלטיקס זה פחים, לא מצליחים לעשות סל אחד מסכן. לגמרי טעיתי לגבי קארסן אדואדס לפני שנה. הוא פחון. התחיל טוב והיום? קול ענות חלושה. הסלטיקס ייפרדו ממנו ורצוי בקרוב.

  13. Veteran center DeMarcus Cousins is signing a 10-day contract with the Los Angeles Clippers, according to Shams Charania of The Athletic and Stadium.
    .
    Ohm Youngmisuk of ESPN noted Cousins needs to test negative for COVID-19 six times before he'll be cleared to exit the NBA's health and safety protocols. The four-time All-Star should be cleared by Monday barring any setbacks.

    1. יאנג הזה פח אדפה מהלך, שמעון חיסלת אותו.
      אני במסך השני עובר על המשחק של פילי, מי שחושב שנגיע עם סימונס לאנשהו בפלייאוף שיבושם לו, חייבים להביא לחוק התקפי במקומו הוא לא מתאים לקבוצה שלנו.

        1. אתה ומנחם ביחד, מסכן פולסה גמורה עשיתם עליו, איזה פח הוא נהיה השמה זה לא להאמין כמות משחקי ה10-12 נקודות שיש לו מבישה.

    2. אתה מביך בנאדם.אז עכשיו דונצ'יץ' שאמרת שהוא לא יהיה מי יודע כמה בליגה (תקן אותי אם אני טועה אבל היית עם בן הזוג שלך בדעה שהוא לא הולך שחקן ענק אלא שחקן בסדר. או שאני מכניס לך עוד הפעם מילים לפה?) ועכשיו יאנג שהולך להיות הדבר הבא לא הולך להיות ברמה של הגדולים ביותר שדונצי'ץ' שם?

      1. מה אתה רוצה שהוא יכחיש מציאות? זה לא טנש.
        כרגע טריי לא קרוב ללוקה מה לעשות לוקה כל משחק מביא 30 יום אחרי יום. טריי עם יותר מידי 12 14 וכאלה.
        אין לכם איזה סטט בטנש להפריך את זה?😎
        בשבר מודים בטעויות זה לא טנש שלעולם לא טועים…
        הגאון רונדו עם 2 נק הוביל את הקליפרס לנצחון על הלייקרס 😂😂😂

        1. לאאא העונה לוקה משחק טוב יותר מטריי אתה רציני? איזו חדות מחשבה. מדהים.
          זו לא חכמה לדבר על הרגע אלא לראות כמה צעדים קדימה. אז נו כמו שאמרת שמעון מליון פעם בוא נראה מי יגמור עם יותר טבעות לוקה או טריי (או שעכשיו זה לוקה שיגמור עם יותר טבעות) אני בניגוד אליכם לא מתיימר לדעת ובניגוד לשטויות שאתם פולטים יכול רק לתת הערכות של יתרונות וחסרונות. טריי עוד יסתגל לתפקיד החדש שלו וייתן בראש. מי מהשניים יגמור גבוה יותר אני לא יודע מה שאני כן יודע זה שלא להגיד דברים שאין לי בהם מושג. (מה שנקרא סייג לחכמה שתיקה)

          1. זה מה משברוך אמר כאן ועכשיו שטריי נגר הוא באמת מנגר.
            בעתיד אני מקווה שאנחנו צודקים וטריי ינגב יותר
            הופס נועד לשפוך מחשבות ולהתלהב מהרגע זה לא טנש פה אין אין פה שתיקה ואין גם חכמה 😎

            1. זה שהחלטת שהופס זה המונולוג שלך ושאתה יכול לזיין תמוח כמה שבא לך זה לא אומר שזה תמיד היה ככה, וזה גם לא אומר שכולם נהנים מזה.
              אז תן להבין אם טריי במשחקים הבאים דופק הופעות של 35 נקודות בממוצע אז הוא כבר לא נגר?

            2. הבנתי אז נגר זה לא תיאור אלא פועל.

            3. חגי לא ידעתי שקניתי כל כך הרבה נדלן אצלך בראש מפתיע אותי (: מרגיש לי כמו אמביד מול גובר.
              .
              אם לא נביע דעה מה יקרה? במוסד טנ״ש מסייגים כל דבר זה הדבר הכי מצחיק שקיים, מחזיקים את המקל בשני צדדיו.

            4. אז עכשיו קנית נדל"ן אצלי בראש? אימצת את הסגנון של החבר שלך של להפסיד ואז להכריז איזה מנצח דגול אתה?
              .
              הטיעון הבא – אתה עו"ס תפרן ואני מליין מפצוץ. בעוד 3..2..1..

            5. אני לא מפסיד מצחיק אותי, איך בדיוק הפסדתי? אין לי בעיה להודות בטעויות כמו עם דונציץ למשל או כמו עם דראמונד מאתמול, ואין לי בעיה להגיד שניגבו אותי תשאל את גיא (:
              .
              נגר זה תיאור של שחקן עם חוסר יכולת קליעה יאנג לא עונה להגדרה הזאת.
              .
              שוב קשה לנהל דיון עם אדם שמנסה לתקוף ומנסה לדחוף לך מילים לפה, תשתה מים יקירי זה ירגיע אותך (:

        1. אז מתי טריי עובר לליגה הסינית ("אל תכניס לי מילים לפה לא אמרתי שהוא עובר לליגה הסינית אמרתי שהוא
          פח אדפה מהלך") [אגב מה זה אדפה? אה אשפה, אבל שלא תאמר שאני לא מדייק. והוא גם קלוריות ריקות]

          1. חגי קשיים בהבנה? טריי שחקן מצויין שמציג יכולות מאכזבות מאוד העונה, ובמיוחד הערב לכן כיניתי אוצו הערב פח אשפה.
            .
            טריי בהחלט עונה עדיין להגדרה של קלוריות ריקות זה שהקבוצה משחקת מצויין כם בלעדיו זה עומד לרעתו.

            1. כמה משחקים מלאים של ההוקס ראית העונה? לא תקצירים.משחקים מלאים?

          2. לפחות 80% מהמשחקים, לא יגיד כל משחק אבל המון בערך 40 משחקים. משחק נוראי שלו אותו דבר מול פיניקס ובפרס שפשוט חיסלו אותו (מול הפליקאנס המחליפים ריסקו אותם), הוא מציג יכולת מאוד חלשה מעונה קודמת, וזה מפתיע במיוחד שהסגל שלידו טוב משמעותית בטח מבחינת קליעה

            1. אתה יודע שמול הפליקנס כל הכוכבים לא שיחקו ציון אינגראם ולונזו הושבתן.
              .
              אם היית רואה משחקים היית יודע שבכל פעם השנה שהוא ירד לספסל ההוקס התרסקו. כרגיל אתה מעדיף להתעצל ולבוא עם אמירות שאין להם שום קשר למה שקורה וגם לא לגבות שום דבר.
              ולרקורד – גם אני ציפיתי ממנו ליותר. לרקורד זה יגיע לדעתי בעתיד הלא רחוק. לרקורד אני לא מאמין לך שראית 40 משחקים.

            2. איך בדיוק ההוקס התרסקו שהוא ירד לספסל מול הספרס? או הערב ? הוא זה שהחזיר את הספרס למשחק והוא זה שקבר אותם בהארכה אבל בלעדיו ההוקס היו מנצחים הרבה לפני.
              .
              גם הערב אם ההית צופה היית יודע שההוקס לא התרסקו שהוא ירד לספסל, הוא ירד לספסל שהתוצאה הייתה 16-15 והוא חזר שהתוצאה 35-30 להוקס והתוצאה התהפכה איתו על הפארקט, שוב הוא יורד לנוח כשגולדן סטייט מובילים,ושוב המחליפים של ההוקס יוצרים יתרון שהוא מחוץ למגרש.
              .
              שתהיה בריא חגי איך אמרת סייג לחכמה שתיקה, שרפת את עצמך בשנייה עם הטענה הזאת, צפית במשחק הערב?

            3. אה אז צפית בשלוש משחקים. תגיד צפיתי בשלוש לא ב40. בשתי המשחקים האחרונים טריי היה חרבנה לגמרי וההוקס ניצחו את הספרס והיום את הווריורס למרות טריי ולא בגללו. ברוך אתה צודק לגמרי.
              .
              בקשר לשאר 37 המשחקים שאתה טוען שראית. לך תשלים ואז תספר לי, אבל תחזור עם חיוך של מי שתמיד צודק ותמיד נשאר קר רוח.

            4. חגי תפסיק להיות מביך, ברור שטרי השחקן הטוב בקבוצה ושהוא חשוב לה איך שינית טיעון, ובאמת לא נעים לי לנגב אותך כל כך חזק אבל אתה דורש את זה.
              .
              חגי לפני דקה ״ אם היית רואה משחקים היית יודע שבכל פעם השנה שהוא ירד לספסל ההוקס התרסקו.״
              .
              אני מביא לך שני משחקים רק מהשבוע האחרון שהספסל זה שניצח את המשחק, שגומר לך את הטענה.
              .
              חגי תצפה במשחקים עשה טובה זה לא נעים יקירי.

            5. אה הבנתי הייתי צריך לסייג את המילה "כל". מצאת את הפתח שלך? רק מה האובססיה הזו לומר כל הזמן שניגבת ושניצחת? בתור עילוי אתה אמור להיות עם יותר ביטחון עצמי. אני מאוכזב ממך.
              .
              כרגיל אתה מתעצל. רואה חצאי דברים ורץ להתרברב: בוא נפשט לך. על המשפט "טריי בהחלט עונה עדיין להגדרה של קלוריות ריקות זה שהקבוצה משחקת מצויין כם בלעדיו זה עומד לרעתו" תכתוב "אני כרגיל מבלבל תמוח בלי שום מושג" ואני ארד ממך.

            6. נו ניסני אתה מתייחס לכל קריאת נגר שלנו כאילו טריי באמת נגר אז גם הוא מתייחס למילה "כל" שלך.
              אף אחד מאיתנו לא חושב שטריי נגר באמת אנחנו סתם מסתלבטים עליו כי הוא מנגר לא מעט מה לעשות.
              נגר איכותי באמת זה מספר 23 בגולדן סטייט או מספר 0 אצל המכשפים
              נגרים איכותיים נעלמים אט אט מהליגה, לא נשארו הרבה כאלה

            7. זהו שאתם לא אומרים בצחוק. שמעון אתה אומר את כל האופציות ואז רץ להתרברב עם ה"אני אמרתי" בוא אני לא מאתמול פה.

  14. הטרייד הזה למג'יק היה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות להמפטון. הולך לקבל PG פותח וים דקות במג'יק ואין ממש מי שיתחרה איתו על העמדה.
    רק שיראה למה הוא מסוגל, או על מה הפוטנציאל שדיברו עליו.

    1. זה קיירי, קיירי זבל כמו בראדלי ביל לא מסוגל לסחוב קבוצה לפלייאוף במזפח, סטטיסטיקה יפה… אבל זהו.

  15. וואי יוקיץ'. הייתי בטוח שהולכים להרחיק אותו ואולי זה מה שהוא צריך בשביל שיתחילו לשרוק לו ולקבוצה שלו כמו שצריך.

          1. קשה לך להפסיק להביך את עצמך.
            (וזה סבבה, גורם לחיוך גדול כל בוקר מחדש…)
            .
            בניגוד עליך, אני מעדיף להתבונן על כל שהתרחש העונה.
            גרין, הוא כרגע שישי בליגה באסיסטים למשחק. יותר ממנו, רק גארדים מסרו.
            יש לו יותר אסיסטים מאשר ללברון. יותר מליוקיץ'.
            .
            הטיעון הילדותי "סופרים כל דבר כאסיסט", הוא כאמור, ילדותי. היות ולדריימונד סופרים בדיוק כמו לכל שחקן אחר.
            .
            הטיעון עליו חזרת שוב, ושוב, ושוב,
            זה שמדבר על אסיסט "אמיתי" (ליי אפ או הטבעה),
            אז בנתון זה גרין במקום ה-3 בליגה,
            כאשר לפניו רק יאנג והארדן.
            .
            לגבי הנגרות שהוא מפגין העונה?
            אכן, מרשימה.
            לכן הוא עושה מה שנגר צריך לעשות –
            זורק פחות.
            כן, אני יודע שבעולם הערצת מנפחי הסטטיסטיקות שלך זה מוזר,
            אבל זה אפשרי. לשחק היטב, לנהל משחק, להגן (רחמנא ליצלן), ופשוט לזרוק פחות לסל כי אתה לא פוגע.
            .
            דרך אגב,
            בשביל לכפר על טעויות שכתבת,
            אתה צריך יום כיפור 365 ימים בשנה…

            1. אף אחד לא טעו שהוא לא מנהל משחק, אמרנו שזה יכולת שהוא אוברייטד מאוד, ושהוא לעולם לא היה ברמה של אולסטאר או חמישייה שנייה ושהפרסים שקיבל יותר פוליטיים, עוד אמרנו שהוא לא יצדיק את החוזה הנוראי שקיבל.
              .
              זה לא רק הנגרות ששם הוא לוקח את פרס נגר הזהב בהליכה זה גם הזיוף שלו בהגנה בלא מעט מהמשחקים. יש סיבה למה הוא ווסטברוק נבחרו בתקופתם לאובריטד בליגה על ידי השחקנים

            2. תבדוק את נתוני ההגנה שלו העונה. את נתוני ההתקפה (אני לא מרחיב, כי המספרים מבלבלים את שמעון).
              הוא משמעותי מאוד הן להתקפה, והן להגנת הקבוצה.
              .
              אני לא טענתי ולו לרגע שהשנה גרין אולסטאר.
              .
              גרין מודל 15', 16'?
              בהחלט אולסטאר.

            3. ברוך,
              אתה צריך לקרוא קצת יותר בעיון את התגובות של שמעון –
              הוא לחלוטין טען כל אחת מהטענות שהזכרתי.

            4. להסתכל בנתונים לבדם לא ייתן לך כלום, ליד משחקים שהוא נפלא בהגנה יש לא מעט משחקים שהוא מחפף מאוד בהגנה.
              .
              לגבי הנתונים בפרט בהתקפה איך הנתונים שלו טובים וכמה הם טובים שהוא לא ליד קרי (שיש שחקן היסטורי כמו קרי הוא מעלה לכולם את הנתונים מייידית) חוסר הקליעה מכל טווח של גרין שהוא משאיר את הקבוצה 4 מול 5 התקפית לא מעט מהמשחקים, לא מעט ממהמדדים ההתקפיים שלו פשוט לא טובים offensive rating, obpm, efg %

            5. חביבי, עכשיו אתה סתם מבלבל את המוח.
              אם תשים לב, אני ממעט העונה בתגובות. את מרבית השחקנים בליגה אני לא רואה מספיק,
              ואני פשוט לא כותב על שחקנים וקבוצות שאני ממעט לצפות בהם.
              .
              מה לעשות,
              דווקא גולדן סטייט היא קבוצה שצפיתי במשחקיה קצת יותר (בגלל השעות הנוחות, בגלל שהם בבית של הסאנס, ובגלל קרי),
              לצד הסאנס כמובן, והלייקרס.
              .
              גרין כבר לא מגן העל שהיה. קשה לו יותר כיום להתמודד עם שחקנים גדולים משמעותית פיזית.
              אבל היכולת שלו לעזור בהגנה, לכסות נתיבי מסירה, להבין את התקפת היריבות ולשבש את המהלכים שלהם –
              זו נותרה ברמה הגבוהה ביותר.
              .
              ניהול המשחק שלו?
              השנה יותר תמיד, הפך לחלק מהותי במשחקה של גולדן סטייט. היכולת שלו למצוא את השחקנים שחותכים לסל ומנצלים את התנועה של קרי זו יכולת ניהול משחק ברמה הגבוהה ביותר.
              הטיעון המטופש שכל שחקן אחר יכל לעשות בדיוק את אותו הדבר הוא מהמטופשים שקראתי. למסור לשחקן בתנועה לצבע זו מסירה שדורשת יכולת ביצוע והבנה של המשחק. יש מעט מאוד פורוורדים/סנטרים שידעו ויודעים לעשות את מה שגרין עושה.

            6. גרין בין האחרונים בליגה באחוזי שדה ובנקודות אז מה אם הוא 6 באס😂😂 פח בקיצר

            7. לא נורא, שמעון.
              כשתגדל, תבין.

            8. נו ברור שלא לכל שחקן יש יכולת מסירה וניהול משחק זה מגוכח, קריאת מצבים תזמון וגם יכולת מסירה זה דברים שלגרין תמיד היה ומעטים הפווארדים שיש להם אותם. אבל מה לעשות כמה שהוא ענק ביכולת מסירה הוא חלש מאוד בקליעה מכל טווח וזה חיסרון התקפי מאוד גדול כיוון שזה מאלץ קבוצה להביא שמירות כפולות על קרי.
              .
              ההתקפה של גולדן סטייט במקום ה22 בליגה למרות שהם מחזיקים את אחד משחקני ההתקפה הטובים בהיסטוריה, הרבה מאוד מזה באשמת גרין ומראה לך מה יכולת ניהול משחק בלי יכולת ליצור שווה לבדה.

            9. זו קבוצה שמשחקת במשך כל העונה ללא אחד מהכלים ההתקפיים החזקים שלה (ובכלל בליגה), קליי תומפסון.
              ברור שההתקפה לא במיטבה.
              .
              ועדיין, יש מקום בו הסטטיסטיקה ומראה העיניים מצטלבים.
              היו העונה כמה וכמה משחקים בהם גרין נתן הצגות. הוא כמו מנצח בקונצרט עם ניהול משחק שמזכיר את זה של כמה מגדולי מנהלי המשחק בעמדות הפורוורד, בעיקר כאשר הוא מקבל את הכדור במרפק. והוא עושה את זה למרות היעדר האיום שלו על הסל.
              ברמת הסטטיסטיקה, תבדוק מי מובילים את הקבוצה באופנסיב רייטינג.
              תבדוק מה מתרחש בדקות בהם גרין לא משחק –
              .
              עם גרין על הפרקט (52% מהדקות),
              גולדן מנצחים 113.7 – 112.6
              כאשר הוא לא משחק גולדן מפסידים 104.3 – 110.5
              .
              למען הסר ספק –
              המספרים הללו הם לא "בגלל" גרין. הם גם בזכותו, ובעיקר בזכות קרי.
              אבל כאן נכנסת איזו פואנטה שאתם בוחרים להתעלם ממנה –
              הטענה שלי תמיד הייתה שגרין הוא לא הכוכב שבונים סביבו קבוצה, אלא השחקן שאם מצוותים אותו לקבוצה עם שחקנים טובים,
              הקבוצה תהפוך מטובה/בינונית לקונטנדרית.

            10. בדיוק בנקודה האחרונה אנחנו לא מסכימים הסגל שיש ליד גרין מצויין, יש לידו סופרסטאר ועוד כמה שחקני חמישייה ועדיין הקבוצה רחוקה מהפלייאוף, מה שאתה אומר בעצם שעם יש ליד גרין שניים או שלושה סופרסטארים, וספסל עמוק להחריד הוא יהיה מצויין בתפקיד השולי שלו, בעצם הוא לא הופך קבוצה לקוטנטדרית אלא קבוצה שגם ככה בלעדיו קוטנדרית ברורה לחזקה יותר במיוחד הגנתית..
              .
              ליג משחקים שהוא נתן ניהול משחק מופתי יש הרבה משחקים רוב המשחקים שהוא חלש.

    1. משעשע אותי שאתה מופתע –
      לונזו בול כבר שנתיים מנגב אתכם, שב"ר.
      .
      ה-"נגר" שלכם סיים את העונה שעברה עם 37.5% מהשלוש, 51.1% אפקטיבי.
      העונה יש לו 39.1% מטווח השלוש, לצד 55.3% אפקטיבי.
      .
      נגר…

      1. הוא בהחלט שיפר את הזריקה מ3 המיוחד את הקטש אנד שוט על חשבון ההגנה, הוא לא שחקן יוצר אפילו לא קרוב אבל בהחלט כבר לא עונה להגדרה של נגר.
        .
        כמה שלונזו מנגב אותנו הוא עדיין מקרצף איתך את הפארקט (שכחת שהשוואת אותו לגייסון קיד (:

        1. לא שחקן יוצר, אבל כן מנהל משחק. ומגן לא רע.
          .
          ההשוואה לג'ייסון קיד אולי מופרכת,
          אבל הקונטקסט היה יכולת ניהול המשחק, ההגנה, ומגמת שיפור באחוזים לטווח השלוש.
          .
          האם הוא יהיה אולסטאר, או שחקן שנמצא תמידית בדיון?
          כאן טעיתי (אף פעם לא טענתי שהוא בדרכו להיות כוכב גדול. אבל כן שיהיה יותר משחקן רוטציה)
          .
          אבל הוא רחוק מאוד מלהיות תמונת הנגר שציירתם לו –
          39.1% מטווח השלוש זה אחוז של קלע איכותי.
          בכל הליגה יש רק 23 שחקנים שקולעו העונה לפחות 100 שלשות באחוזים גבוהים משל לונזו בול.

            1. שמעון,
              אני יודע שמספרים מבלבלים אותך.
              אבל אני בטוח שאם תתאמץ תצליח להבין את הכתוב, ולזהות שזה לא מעשה רמיה, אלא המציאות כפי שהיא.
              .
              בהצלחה, אני מחזיק לך אצבעות.

          1. הוא שיפר את הקליעה באופן ממשי וכל הכבוד לו, רואים שהוא עבד על זה המון אבל זה בא על יכולת בהגנה דבר שלא מובן לי. הוא עדיין עונה להגדרה של בלוף בטח כאשר הוא נבחר בבחירה שנייה אבל בהחלט הוא יצא מהגדרה של נגר.
            .
            הוא תמיד היה מנהל משחק, הבעיה היא חוסר יכולת ליצור מצבים לעצמו ובלי זה היכולת הזאת של הניהול משחק לא משנה יותר מדי, הרי ההתקפה עם פוינט זאיון הרבה יותר טובה למרות שלונזו מנהל משחק ובעל יכולת מסירה הרבה יותר טובה.
            .
            גייסון קיד היה שחקן שמביא נצחונות ושמפעיל את כל הקבוצה בצורה מושלמת, לא חושב שיש בכלל מקום להשוואה, מי שדווקא אני משווה לקיד משודרג למרות שמדובר בשחקנים שונים לגמרי זה הארדן שהוא סקורר הרבה יותר טוב מקיד, שניהם ניחנו באותה יכולת נדירה לנצח משחקים.

            1. הוא לא ג'ייסון קיד. חד משמעית.
              קיד היה שחקן בקליבר MVP שהפך קבוצת פח לקונטנדרית.
              .
              בול הוא שחקן חמישייה בקבוצה טובה. שים אותו בלייקרס בגרסתם הנוכחית וזו אחלה התאמה.
              .
              מה שבול הוא כן, זה רחוק שמיים וארץ מהתיאור שלכם אותו.

            2. חחחח חמישייה בקבוצה טובה עלאק.
              הוא שחקן מחליף בכל קבוצה כמעט בליגה. שחקן חלש מאד בלי הגנה בלי קריאת משחק בלי יצירה בלי קליעה גם עם כל הכבוד לכמה שלשות פה ושם שהוא לבד בלי שומר בלי חדירה לסל
              כל גארד בליגה שפותח חמישייה כמעט טוב ממנו

            3. בול הוא בדיוק התיאור שלנו. שחקן מחליף זה הרמה שלו
              יודע כמה שחקנים קולעים בליגה 14 נק?

            4. תגובת שמעון קלסית…
              .
              כמה שחקנים קולעים 14 נק' זה מבחן השמעון.
              .
              כמה שחקנים קולעים 14 נק' ב-55% אפקטיבי?
              כמה שחקנים קולעים 14 נק' ב-55% אפקטיבי לצד יכולת ניהול משחק מוכחת?
              .
              דרך אגב,
              עוד לא פגשתי מגיב שמבין הגנה פחות ממך.
              לאורך השנים הוכחת קלולסיות מדהימה בתחום. ממש.

            5. גיא אתה מצחיק עם הדוגמא של הלייקרס נתת אולי את הסיטואציה היחידה שבה הוא היה פורח, בדומה לרונדו שנה שעברה.
              .
              מנהל משחק שלא צריך את הכדור ביד כדי להיות אפקטיבי ליד סקוררים על שמשאירים לו המון שטח ליכולת ניהול משחק, ולהפעיל את דיוויס כעושה משחק נוסף.
              אני אתן דוגמה נוספת שהיא הפוכה תשים אותו במיאמי והוא לא רואה פרקט.
              .
              יש לפחות 20-25 גארדים בליגה שאני לוקח לפניו בשינה.

            6. שמעון בהחלט מדבר שטויות לפעמים בכמויות, בטח בנוגע ליכולת ניהול משחק, לונזו הוא לא מגן רע רק שהוא רחוק מהמושג של מגן טוב, בטח העונה דהוא מזייף המון בהגנה.
              .
              שוב גיא כל היכולת ניהול משחק לא שווה הרבה ללא יכולת יצירת נקודות. בסוף ההתקפה של הפליקאנס נראית הרבה יותר טוב עם פוינט זאיון

            7. גיוש מי שלא מבין הגנה זה אתה כי אין לזה סטט, אני יודע שאתה מנסה לחפש לזה סטט ולפי זה קובע. אתה לא מזהה מולך קונוס וקורא לו מגן טוב..

            8. גיוש 55% אפקטיבי שאיש לא שומר עליך זה לא משהו ללכת איתו למכולת שים עליו שומר והוא יורד ל15% עם 8 נק

            9. גיא צריך לקנות לו מתנה מטלית עם התמונה של לונזו לניגוב שהוא מקבל 🙂

  16. הנה שמעון ההזדמנות שלך לדבר על שופטים מוטים. אם על מה שרוס עשה ליוקיץ' לא נותנים פלגרנט אני לא יודע על מה כן ישרקו.

  17. הנאגטס צריכים לקוות שאייברי בראדלי יהיה זמין באיזה בייאאוט כדי לסגור להם את הפינה ב-SG ויחזיר את ברטון לתפקיד האיש השישי

  18. אוקיקי הזה מראה אחלה כדורסל לשחקן שהחמיץ שנה בגלל ברכיים בעתיות. אם הוא מסוגל לפתח קליעה מרחוק ומכדרור, המג'יק יכולים לסגור את הפינה של ה-3-4 איתו ואם אייזק, אם כי זה צמד הפורוורדים הכי בעייתי אולי בהיסטוריה עם בעיות ברכיים

  19. השפטוטים נדבקו שם ליוקיץ, בני….
    עבירה שעושים עליו 15 פעם במשחק והם לא שורקים, אבל נגדו כן, אפילו הלכו למוניטור מוכי הגרעעעתתתת, להוכיח לו.
    שילכו לאלף קיביני וילכו למוניטור כל פעם שהוא נכנס לתיבה ועושים עליו עבירה!

  20. איך מכל הבלאגן שהמג'יק עשו לקראת הדד-ליין של הטריידים טרנס רוס לא מצא את עצמו באיזו קונטנדרית ונשאר "המבוגר האחראי" בדיסניוורלד…

    1. מו במבה לא בענף הנכון, מקווה שהוא יחסוך את המילונים שלקח וישקיע אותם בצורה חכמה, מראה מה קומביין לבדו מראה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט