אינדיאנה מתארחת באלאמו, קליבלנד ינסו להפתיע במיאמי ולוקה דונצ'יץ' רוצה לדרוס בבירת האומה ביום שבת גדוש / עידו רבינוביץ

אינדיאנה מתארחת באלאמו, קליבלנד ינסו להפתיע במיאמי ולוקה דונצ'יץ' רוצה לדרוס בבירת האומה ביום שבת גדוש / עידו רבינוביץ

וושינגטון וויזארדס (30-17) – דאלאס מאבריקס (21-26), 02:00

הדאלאס מאבריקס נוחתים בבירה האמריקאית ומתארחים אצל הוושינגטון וויזארדס במטרה להשיג ניצחון חוץ רביעי ברצף.

החבורה מעיר הטקסנית נותנת דחיפה חזקה בזמן האחרון – הם הפרידו את עצמם במקצת ממתחרות הפלייאוף שתחתיהן עם חמישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים, כולל הניצחון אמש מול הניו יורק ניקס. זאת למרות שריק קרלייל לא אייש את הקווים אתמול. המאמן הותיק של הפרשים נדבק בקורונה ונאלץ להישאר מבודד במלון הקבוצה למשחק. עוזרו, ג'מאל מוזלי החליף אותו במשחק מול הקבוצה הניו יורקית בו לוקה דונצ'יץ' קלע 26 נקודות (כולל 13 ברבע האחרון, הניקס קלעו רק 17 בשנים עשר הדקות הללו), הוריד 8 כדורים חוזרים ומסר 7 אסיסטים.

המאבס נמצאים כרגע במקום השביעי בקונפרנס, עם יתרון חשוב מאוד של משחק וחצי מעל הספרס שדולקים בעקבותיהם. כידוע, סיום בשמונה הראשונות בסוף העונה הסדירה השנה לא מבטיח ביקור בפלייאוף, שכן יתקיים טורניר פליי-אין (18-21 במאי) בין ארבעת הקבוצות שיסיימו במקומות 7-10. המאבס מפגרים מאחורי הפורטלנד טרייל בלייזרס, שנמצאים במקום השישי שמבטיח פלייאוף, ב-2.5 משחקים. עם זאת, הם מובילים על הקינגס (שנמצאים במקום ה-11 שמבטיח טיול ללוטורי) ב-5 משחקים. על כן, מאוד סביר שדאלאס אכן תצטרך להתמודד במספר משחקים נוספים לפני הריקוד הגדול.

מנגדם ניצבים הוושינגטון וויזארדס, קבוצה מפורקת שהפסידה 10 מ-13 המשחקים שלה מאז חזרת האולסטאר. המשחק האחרון של המכשפים היה אחד מהמשחקים המאכזבים ביותר של הקבוצה העונה, וזהו משפט המחזיק בתוכו משמעות רבה. הוויזארדס הובסו על ידי הקבוצה עם המאזן הגרוע ביותר במזרח, הדטרויט פיסטונס, בתוצאה 120:91. ראסל ווסטברוק השיג את הטריפל-דאבל הרגיל שלו, אך באחוזים זוועתיים (7/16 מהשדה, 1/5 משלוש, 1/6 מקו העונשין!) ועם תשעה איבודי כדור. בשבועיים האחרונים הוא קלע מעל מחצית מהזריקות שלו במשחק פעם אחת בלבד, כולל שלושה משחקים בהם קלע מתחת ל-40%.

בראדלי ביל, השחקן הטוב והיעיל ביותר של המכשפים בעונה הזו, לא שותף בהפסד לבוכנות לפני יומיים בשל פציעה בירך, והוא בספק למשחק הלילה. מספר 3 במדים הכחולים – אדומים פספס שישה משחקים עד כה העונה, הוויזארדס ניצחו רק באחד מהם, מול אינדיאנה בשבוע שעבר, במשחק נדיר בו ראסל ווסטברוק התפוצץ בדרך ל-35 נקודות, 21 אסיסטים ו-14 ריבואנדים. אי אפשר לצפות למשחק היסטורי כזה בכל לילה, קל וחומר לא ברמה היעילות הזו.

אז ללא המאצ'אפ המרתק בתיאוריה של לוקה דונצ'יץ' מול בראדלי ביל, קרב לא צפוי ישלים את החסר: קריסטאפס פורזינגיס מול רובין לופז/אלכס לן. הסנטר הלטבי של דאלאס לא פתח את העונה טוב, במיוחד בפן ההגנתי. מוקדם יותר השנה, הוא נראה איטי, לא פלואידי וחסר תזוזה בהגנה. הוא דורג בעקביות בתחתית החבית בהרבה מדדי הגנה והקל על המבקרים שלו לנבור בחטטים של המשחק שלו. בזמן האחרון, הסנטר המוכשר, שעדיין בן 25 בלבד, עשה שינוי רציני וחזר להיות מגן טבעת כפי שאנחנו זוכרים ממנו בתקופה של לפני הפציעות המקשות. הוא כעת קולע 2.3 שלשות בממוצע וחוסם 1.6 פעמים במשחק, רק שלושה שחקנים עשו זאת למשך עונה שלמה בהיסטוריה של הליגה (קווין דוראנט, ברוק לופז, ג'ארן ג'קסון ג'וניור). בששת המשחקים האחרונים בהם שותף, קבוצתו ניצחה חמש פעמים (ההפסד היחיד, נגד האינדיאנה פייסרס, דווקא הגיע במשחק בו קלע 31 נקודות וצבר 18 ריבאונדים).

זינגר ייאלץ להתמודד עם שני וטרנים בעמדה מספר חמש, אלכס לן ורובין לופז, שנמצאים בכושר טוב באופן מפתיע. במשחק המאכזב ההוא נגד דטרויט, שני הביגמנים דווקא היוו נקודות אור: לן פתח, שיחק 21 דקות וקלע 14 נקודות ב-12 זריקות. רובין לופז שיחק 26 דקות, קלע 7/10 משדה והוביל את הקבוצה בנקודות עם 16 למרות שעלה מהספסל. יהיה מעניין לראות אם יוכלו הגבוהים להמשיך את הכושר ההתקפי שלהם מול הגרסה המשופרת של קריסטאפס.

אצל וושינגטון, מלבד בראדלי ביל, גם תומאס ברייאנט ודניאל גפורד ימשיכו להתלבש על אזרחי.

בצד השני, ווילי קאולי-שטיין, ג'יי ג'יי רדיר וטיירל טרי רשומים הדו"ח הפציעות וכנראה יקבלו מנוחה גם הלילה.

הימור: ללא בראדלי ביל, לוושינגטון אין הרבה מה למכור. 27 הפרש דאלאס בחגיגה התקפית שלהם.

דטרויט פיסטונס (34-14) – ניו יורק ניקס (25-24), 03:00

הניקס ישמחו לצבור עוד ניצחון על הדטרויט פיסטונס, עליהם גברו כבר פעמיים העונה, במטרה לשפר את מצבם בטבלה לקראת הפלייאוף שמתחיל בסוף החודש הבא. הפיסטונס ירצו לנקום ולהשיג ניצחון ראשון על הקבוצה הניו יורקית מאז 2019, כאשר הניקס באים להתארח ב-"ליטל סיזרס ארנה" שבמישיגן.

בניצחון הקודם של הפיסטונס על הניקס, הם נסמכו על משחקים גדולים מאנדרה דראמונד (הרכש החדש של לברון ג'יימס והלייקרס), טוני סנל (הספיק לחמוק לאטלנטה) ולנגסטון גלאוואי (עולה מהספסל אצל פיניקס). הפיסטונס עברו מתיחת פנים די רצינית מאז, אך לא השתפרו הרבה, כמו מתיחת פנים מרופא מפוקפק ברחובות דרום אמריקה. רק שתי קבוצות בלבד, מיניסוטה ויוסטון, הפסידו יותר מדטרויט האומללים העונה, שמציגים עד כה 29.2% אחוזי הצלחה, הנתון הכי גרוע של הקבוצה מאז עונת 93/94.

על אף כל הסיבות להתאכזב מהעונה של הבוכנות, ישנם כמה שחקנים צעירים שמראים כי יש שבב של תקווה לעתיד. קשה לסמוך עליו, אבל ג'וש ג'קסון הוא שחקן מוכשר, כפי שנראה במשחק האחרון שלו בו קלע 31 נקודות בשיוט הקליל מול הוויזארדס בחמישי האחרון. גם סאדיק ביי וחמידו דיאלו קולעים בספרות כפולות (10.7 ו-14.7 בממוצע למשחק, בהתאמה) ומציגים הגנה לא רעה בכלל.

אך חשוב לציין שכל זה מגיע לצד הרבה אכזבות מצעירים אחרים. קיליאן הייז לא מצליח לעלות על הפרקט, והוא נראה רע בזמן המועט שקיבל. זה בנוסף לכישלון המתמשך שהוא סקו דומביה, שנחשב לפרויקט רציני כשהגיע לליגה, ובינתיים לא מראה שהוא היה שווה את ההשקעה של בחירת הלוטורי הגבוהה שהשקיעו בו.

הניקס שמחים לקבל את אחת מהקבוצות הקלות ביותר בלו"ז שלהם כרגע, כי הם צריכים ניצחון להעלאת המורל והמאזן בעקבות ההפסד האחרון לדאלאס מאבריקס והאקס המתוקשר, קריסטפאס פורזינגיס. הניקס קלעו רק 86 נקודות בהפסד לא פשוט. דריק רוז ועימנואל קוויקלי קלעו 3/19 מחריד מהשדה, ג'וליוס ראנדל ניסה להכריח את עצמו על המשחק ללא הצלחה והשחקן היחיד שהצליח להציל קמצוץ של כבוד היה אלק ברקס, שקלע 20 נקודות ב-11 זריקות מהשדה בלבד.

השוטינג גארד הותיק ממצב את עצמו כאחד מהשחקנים החזקים ביותר של הניקס העונה, בטח ובטח בעמודת הקליעות. יהיה מעניין לראות האם הוא יפתח הלילה בהתחשב ביכולת הירודה של שאר הגארדים בסגל.
בפעם הקודמת שהוא עלה בהרכב הפותח, קבוצתו היממה את הבאקס עם ניצחון מפתיע בו קלע 21 נקודות, קטף 10 קרשים ומסר 5 בונבונים. ברקס פתח 5 פעמים בחמישייה, וההפסדים היחידים של הניקס בהם היו נגד יוטה בחוץ (שהפסידה רק פעמיים בביתה העונה מתוך 28 משחקים) ופורטלנד בחוץ בהפרש פוזשן אחד.

בגזרת הפצועים של תום ת'יבידו, אר.ג'יי בארט, רג'י בולוק ודריק רוז בספק למשחק. מי שלא ישחק יארח חברה למיטשל רובינסון שעדיין מושבת בשל פציעה בקרסול.

מאידך, רודני מקגרודר וג'אליל אוקפור לא ישחקו אצל הפיסטונס.

הימור: נראה כי לניקס יש את המספר של הפיסטונס העונה, הם ייקחו גם את המשחק הלילה. 8 הפרש ניו יורק.

מיאמי היט (24-25) – קליבלנד קאבלירס (31-17), 03:00

הקליבלנד קאבלירס מגיעים לדרום פלורידה למפגש עם המיאמי היט בתקווה לעצור את המפולת של ארבעה הפסדים רצופים. החבורה של אריק ספולסטרה תשמח להשיג את הניצחון הרביעי שלהם ברצף כאשר הם יארחו את האבירים מאוהיו הלילה ב-"אמריקן איירליינס ארנה".

25 בינואר, 2010. זה התאריך העדכני ביותר בו נרשם ניצחון של הקאבס על ההיט בפלורידה. זה התרחש כאשר לברון ג'יימס היה עוד בקדנציה הראשונה שלו באוהיו, הקינג קלע 2 זריקות עונשין בשניות הסיום לפני שדווין ווייד החטיא סל ניצחון ותוצאת הסיום נחתמה ב-92:91 לקליבלנד. משחק בו שאקיל אוניל קלע 19 נקודות, משחק בו אנטוני פארקר, מיודעינו, שיחק 39 דקות בהרכב הפותח לצד לברון, משחק בו יודונס האסלם קיבל דקות אמיתיות על פרקט NBA!

19 משחקים כאלו התקיימו מאז, ההיט לקחו כל אחד ואחד מהם. שתי הקבוצות הללו לקחו (לפחות) אליפות אחת מאז, היו בשני צידי המתרס אך מיאמי עדיין נותרה עם ידה על העליונה כל השנים הללו. לפי אתר ההימורים והסטטיסטיקה 538, להיט יש סיכוי של 89% להמשיך את הרצף המרשים. ג'ימי באטלר ועוזריו ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם לאחר שהפסידו שישה רצופים קודם לכן.  

המשחק האחרון של מיאמי, ניצחון 116:109 על הגולדן סטייט ווריורס, העלה אותם חזרה למאזן חיובי בבכורה של הרכש הנוצץ, ויקטור אולדיפו, שהגיע מיוסטון. דיפו פתח בחמישייה ולא להט, אך הוריד חלודה במשחק סולידי של 6 נקודות, 5 אסיסטים ו-2 חטיפות.

הסימן המעודד יותר שהגיע מהמשחק הזה היה התצוגה של דאנקן רובינסון, שקלע 21 נקודות יעילות על אף יום חלש מעבר לקשת (4/11 מדאון-טאון). הקלעי המחונן הושמץ רבות העונה וקודם לכן על החד-ממדיות שמאפיינת את המשחק שלו, אך במשחק האחרונים רואים אותו יותר אגרסיבי, עם מוכנות יותר גדולה ללכת עד הסוף ולסיים בסל עם ארסנל נאה של לייאפים אקרובטים. הוא קולע 52% מחוץ לקשת מאז הטרייד דדליין ושוב מוכיח לכל המפקפקים והמצקצקים כמה איכותי ואפקטיבי הוא יכול להיות.

ההיט כרגע נמצאים במקום השישי, עם מאזן זהה לאטלנטה (מקום חמישי) וחצי משחק מאחורי שארלוט (מקום רביעי).

הקאבס נמצאים בקוטב השני לגמרי, הם הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים והם מצויים במקום ה-14 במזרח, מובילים רק על הפיסטונס כרגע.

אולם, הקבוצה צפויה לקבל בוסט משמעותי משני וטרנים שלאט לאט חוזרים לעניינים אחרי פציעות ארוכות – קווין לאב ומת'יו דלדובה. מספר 42 במדי הבז' חזר במשחק האחרון לאחר היעדרות של יותר מארבעה חודשים והיה לא רע בהפסד מול פילדלפיה. הוא כמובן לא יכול היה להציל את הקבוצה הרעועה מהפסד לאחת מהקבוצות האיכותיות ביותר בליגה, אך הוא קלע 13 נקודות עם 3 שלשות, וניכר כי הוא מוסיף אספקט התקפי קריטי בהתקפה של קליבלנד.  

בשביל חביב הקהל, מת'יו "אאוטבק ג'יזס" דלבדובה, זה היה המשחק הראשון בעונה שלו. הוא שיחק 16 דקות ללא תרומה משמעותית, אך יהיה נחוץ לקאבס להכניס אותו לכושר משחק במהרה, שכן עדיין יש לו דלק במיכל.

בעקבות חזרת הפצועים הללו, ג'יי.בי ביקרסטאף כנראה יעמיד את חמישייה פותחת מספר 24 למספר הלילה. מאמן האבירים הוכרח לשחק ולהזיז שחקנים פנימה והחוצה, מה שגרם לבעיות רבות בכימיה הקבוצתית של הקבוצה הצעירה.

ההיט מציגים סגל כמעט מלא, רק גוראן דראגיץ' וקיי.זי אוקפלה לא ישחקו הערב.

גם אצל קליבלנד אין הרבה מה לדווח, ג'ארט אלן, לארי נאנס ודילון ווינדלר היחידים שלא יהיו זמינים לביקרסטאף.

הימור: אני סבור כי קווין לאב יכול לעשות בעיות לא צפויות להגנה של מיאמי, אך ההיט אמורים לצאת עם ידם על העליונה במגרשם הביתי גם הלילה. 8 הפרש למיאמי בסיום.

פילדלפיה 76' (15-33) – מיניסוטה טימברוולבס (37-12), 03:00

הפעם האחרונה בה הסיקסרס הפסידו לטימברוולבס בפנסילבניה הייתה בתחילת שנת 2014. פילי תשמח לנצח את הזאבים בפעם השמינית ברצף כאשר הקבוצה הגרועה בליגה מגיעה למשחק קשוח בעיר אחוות האחים.

פילדלפיה כבר שייטה בקלילות מעל מיניסוטה מוקדם יותר העונה כאשר הם ניצחו ללא קשיים ב-"טארגט סנטר" בתוצאה 118:94, למרות ערב חלש של בן סימונס בהתקפה.

באותו משחק זה היה ג'ואל אמביד האימתני שפשוט חרך את הגנת הוולבס בדרך למשחק ענק של 37 נקודות. דוק ריברס מקווה שהסנטר הקמרוני יחזור לליינאפ של קבוצתו לקראת המשחק הערב. הסיקסרס לקחו 7 משחקים מתוך העשרה האחרונים בהם אמביד לא שיחק, אבל חבריו לקבוצה ממש שמחים לשמוע שהוא צפוי לשוב לפרקט.

"אני מתרגש, בן אדם. אני חושב שכאשר ג'ואל יחזור לחמישייה, אנחנו נהיה איכותיים עוד יותר. הרבה אנשים מחקו את השם שלו ברשימות ה-MVP, אז אני בטוח שכאשר הוא יחזור, הוא ימשיך להיות הסנטר הדומיננטי ביותר בליגה. אני לא יכול לחכות לרגע שהוא יחזור לשחק" אמר דוויט הווארד על חברו לקו הקדמי של הקבוצה.

המשחק הלילה מול מיניסוטה הוא הראשון בבק-טו-בק של הסיקסרס, כאשר הם מארחים את הממפיס גריזליס מחר לפני שיצאו למסע החוץ הארוך ביותר שנשאר להם בלו"ז עד סוף העונה, ארבעה משחקים מחוץ לפנסילבניה.

כאמור, הסיקסרס נמצאים בכושר אפילו טוב יותר מזה שהיה מצויים בו במפגש הקודם מול הטימברוולבס העונה. הם פירקו את הקליבלנד קאבלירס במשחק האחרון שלהם בתוצאה 114:94, מה שחתם את מסע החוץ של ששת המשחקים האחרונים שלהם במאזן 2-4 חיובי.

בחודש האחרון, הטימברוולבס מראים ניצוצות חיובים דלים מה-11 למרץ הם ניצחו 5 פעמים לאחר שניצחו 7 פעמים בלבד עד התאריך הזה. אמנם, קשה מאוד לחזות שהם יהיו תחרותיות במשחק הזה. זה הערב השני בשני לילות רצופים בהם הקבוצה משחקת, הם היו צריכים לטוס לפילדלפיה מטנסי לאחר שהפסידו לממפיס אתמול. קארל אנטוני טאונס צלף 30 נקודות, קטף 16 כדורים חוזרים ולא איבד כדור אחד ביותר מ-34 דקות. לדאבונו, רק שני שחקנים אחרים הגיעו למספר דו ספרתי בטור הנקודות (אנטוני אדווארדס, נאזר ריד), וזה לא מספיק נגד קבוצה כמו הגריזליס.

למזלם, רוב השחקנים שלהם בריאים ושלמים למשחק הלילה. רק דיאנג'לו ראסל לא ישחק הלילה בקבוצה של כריס פינץ'.

גם פילדלפיה די בריאים, אם אמביד ישוב לליינאפ, רק ג'ורג' היל יתלבש על אזרחי.

הימור: אין צורך להכביר במילים, 31 הפרש פילדלפיה במשחק שנגמר עוד לפני הרבע הרביעי.

סן אנטוניו ספרס (22-24) – אינדיאנה פייסרס (26-21), 04:00

הפייסרס מתארחים באלאמו של טקסס במטרה לפתח את הסדרה הקצרה שלהם מול הדורבנים בצורה משמחת, אך הספרס יהיו עקשנים ולא יתנו לאורחים משחק פשוט כלל וכלל באולמם הביתי, ה-"AT&T סנטר" שבסן אנטוניו.

באופן מפתיע, המקום שנחשב לאחד מהמבצרים הקשוחים והמסובכים ביותר בהיסטוריה של ה-NBA נפל פעמים רבות על ידי שובים חיצוניים העונה. הספרס מציגים מאזן שלילי של 15-12 באולמם הביתי, מאזן שהמשיך ליפול בחמישי האחרון בהפסד הכואב שחטפו בהארכה כפולה מול האטלנטה הוקס בחמישי האחרון. הם ניצחו 2 משחקים בלבד בשבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולם בבית. רצף בלוח הזמנים שלהם שהיה אמור להקנות להם קפיצה אדירה, הותיר אותם מבולבלים, תרים אחרי תשובות.

"אנחנו חייבים להמשיך לעבוד, להיות יותר ממושמעים ולצמצם את הטעויות שלנו. בלי אימונים זה מקשה מאוד על הבחורים שלי, במיוחד השחקנים הצעירים" אמר גרג פופוביץ' במסיבת העיתונאים האחרונה של הקבוצה.

אחד מהשחקנים שדווקא לא ממש צריך להתאמן הוא דמאר דרוזן, שקלע 36 נקודות וכמעט ניצח לקבוצתו את המשחק האחרון מול הניצים מג'ורג'יה. דרוזן חווה עונה מצוינת והוא צפוי להמשיך את היכולת המעולה שלו במטרה להשאיר את הספרס בפליי-אין, לכל הפחות.

הפייסרס גם מגיעים בעקבות הפסד מרגיז, 114:97 ליריבת פלייאוף ישירה, השארלוט הורנטס. הפייסרס הפסידו 19 מ-29 המשחקים האחרונים שלהם, כולל את השלושה האחרונים שלהם בעונה שלא עומדת בציפיות עד כה.

"אני חושב שההפסדים מתחילים לפגוע בנו נפשית ומנטלית, ואסור לתת לזה לקרות. לא שיחקנו טוב, שיחקנו כדורסל חסר השארה. אי אפשר לנצח משחקים ככה" אמר קאריס לוורט בסיום ההתמודדות מול שארלוט.

לוורט נותר אחד מנקודות האור של הפייסרס מאז שחזר לסגל באחד עשר המשחקים האחרונים לאחר שהתמודד עם הגידול שהתגלה אצלו בכליה לפני זמן מה. הוא קולע 15 נקודות, חוטף 1.7 פעמים, ומוסר 4.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

בגזרת הפצועים של הפייסרס, ג'רמי לאמב ודומאנטס סאבוניס בספק, הם יצטרפו לטיג'יי וורן שכבר גמר רשמית את העונה.

מנגד, לוני ווקר, טריי ליילס, קייטה בייטס-דיופ והרכש החדש, גורג'י ז'נג, לא ישחקו הלילה.

הימור: אני מאמין שדרוזן וחבריו יותר רעבים מהפייסרס, שנראים קצת כבויים לאחרונה. החיסרונות של הסנטר, דומנאטס סאובניס ושל הגאנר, ג'רמי לאמב, מאוד משפיעים.

אלך על 4 הפרש סן אנטוניו בסיום.

פורטלנד טרייל בלייזרס (19-29) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (28-20), 05:00

ה-"מודה סנטר" שבאורגון יהווה המיקום של הקרב בין שתי קבוצות מערביות שמצפות לחזור לדרך המלך, כאשר החלוצים של פורטלנד יקבלו לביקור את הרעמים של אוקלוהומה סיטי.

שתי הקבוצות נחלו הפסדים לא פשוטים במערכות הקודמות שלהם: הבלייזרס נחלו הפסד ראשון לאחר ארבעה ניצחונות רצופים כאשר המילווקי באקס נתנו הצהרה מול דמיאן לילארד וחבורתו בתוצאה 127:109.

הפיניקס סאנס היו אלה שלקחו את הת'אנדר לסיבוב במשחק האחרון שלהם, 140:103 לשמשות על הרעמים במשחק אתמול, 37 הפרש שמהווה את פער ההפסד הגדול ביותר של החבורה של מארק דייגנולט העונה עד כה.

בהפסד של פורטלנד יש אשם מאוד ברור – שחקני הספסל, שקלעו באחוזים מזוויעים מהשדה (6/31 כללי, 1/18 בשמונה עשר הזריקות הראשונות שלהם) ולא נתנו את התפוקה הנדרשת כדי לנצח את אחת מאריות הליגה.

עוד סיבה קריטית להפסד של הבלייזרס הייתה התכנית ההגנתית הרעועה על ה-MVP המכהן, יאניס אנטטקונפו. הגריק פריק סיים עם יעילות חייזרית של 18/21 מהשדה בדרך ל-47 נקודות אדירות, בתוספת של 12 כדורים חוזרים.

אחרי ההפסד הזה, הבלייזרס נמצאים חצי משחק מאחורי הדנבר נאגטס שבמקום החמישי במערב, 2.5 משחקים מעל המאבריקס שעדיין יכולים לאיים על המקום המובטח שלהם בפלייאוף ולשלוח אותם לטורניר שיכול להושיב אותם בבית ביוני ודרומה.

קשה להאמין שהת'אנדר יקחו את המשחק הזה, במיוחד בהתחשב בפציעות המרובות לשחקני מפתח (עם כל הכבוד למוזס בראון ואלכסיי פוקושבסקי) והלו"ז הקשה שהוביל אותם לכאן הלילה מותשים ועייפים.

הימור: אני חושב שזה יהיה אחד מהמשחקים החד צדדיים ביותר בלילה הזה, דמיאן לילארד יחזור כועס, יקלע מעל 40 והבלייזרס ינצחו ב-27 הפרש.

גם ישוחקו:

יוטה ג'אז (11-37) – אורלנדו מג'יק (31-17), 04:00

סקרמנטו קינגס (27-22) – מילווקי באקס (17-31), 05:00

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה עידו, כרגיל בימי שבת – פריוויו מצויין ממש.
    חבל רק ששוב מקבלים מחזור משמים בו כל המשחקים הם בין קבוצת מאזן חיובי לקבוצת מאזן שלילי (ועוד אחד של שתי קבוצות שליליות, הפיסטונס והניקס). אז נכון, הערב הזה מוקדש לפיינל פור המכללות, אבל בחייאת סילבר- תדלל, תדלל.

  2. .checkout Reddic podcast where he talks bad about the pelicans and David griffin.
    He claims they gave him a word to either be traded to a north east team or buy out cause he wanted to be close to his family, they ended up sending further away

  3. תודה רבה עידו פריוויו מצוין לערב בינוני. עד כמה בינוני? עד כדי כך שמשחק בין הפייסרס הבינוניים לספרס הבינוניים הוא המשחק המעניין ביותר. ועדיין, את רצף כישלונות הבית שלנו אפשר לייחס בעיקר לנסיבות חיצוניות – קורונה, לוז דחוס, נסיבות משפחתיות של דרוזן, הברזת אולדריג', קצת פציעות וביקור כפול של קוואי – ופחות לבעיות אימננטיות של הקבוצה.

  4. אחלה פריוויו לערב שמורכב ממשחקי קצוות או סתם חסרי סקס אפיל. נו שוין. בערב כזה צריך להעריך את עבודת הכותב אפילו יותר, תודה רבה

  5. מי אתה ומה עשית לטוביאס האריס? סוף סוף לזר להיראות כמו שחקן תחת ריברס, מה שאהבל האוסטרלי שהיה על הקווים עשה לו, חזר להיות שחקן של 40 אחוז מ3 ו55% אפקטיבי

  6. חחח אמביד נופל בהחלקה ריד שעמד לידו מקבל עבירה 😂😂😂😂 אשאכאטין קלאסי. אשך זה בשביל מדהים השיפוט בליגה איך אין להם שום בושה פשוט.
    ריד התעצבן לשנייה ואז!קלט שהוא בwwe ועזב את זה 😂😂

    1. זאת הסיבה שמינסוטה זבל ותמיד תהיה זבל
      אולי אם טאונס היה משחק הגנה כמו אמביד ומנסה לחסום דאנקים כאלה אז מצבם היה יותר טוב
      איך המשחק נגמר? אמביד נותן בלוק לאדוארדס מתחת לסל ואז מוציא את טאונס ב 8 עבירות

      1. טאונס רק יכול לחלום להיות אמביד, לא מדובר באותו קליבר וכישרון של שחקנים, טאונס זה אותו זבל של בראדלי ביל מעמדת הסנטר, שניהם לא מסוגלים לסחוב קבוצה ,יכול להיות אופציה שלישית מצויינת.עם מילווקי היו עושים את הטרייד עליו במקום על הולידיי, הם היו קונטנדרים.

        אמביד זה סופרסטאר שיש מעטים בליגה שחקן בקליאבר של MVP.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט