הבאקס נ' הטרייל בלייזרס, הג'אז נגד הבולס המתחדשים וגם ציון, ג'ה ודונצ'יץ' ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הבאקס נ' הטרייל בלייזרס, הג'אז נגד הבולס המתחדשים וגם ציון, ג'ה ודונצ'יץ' ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 טורונטו רפטורס (30-18) – גולדן סטייט ווריורס (25-23):

הרבה קרח עבר במה שזה לא יהיה הנהר שיש בטורונטו מאז ששתי הקבוצות הללו נפגשו בגמר, מוכנים ליפול מהכסא? זה היה לפני עונה וחצי (!).

והלילה שתי הקבוצות הללו נפגשו אחרי שעל אף שנקשרו בשמן מהלכים משמעותיים בפועל הן עשו מעט מאוד בטרייד דדליין. גולדן סטייט שמרה על וייסמן והבחירה של מיניסוטה ולא הביאה את ביל, בעוד טורונטו שמרה על לאורי ונפרדה מנורמן פאוול.

זה מעניין כי שתי הקבוצות נמצאות במומנטום מחריד בעוד הן, לפחות לכאורה, שומרות על שאיפות פלייאוף או לפחות פליי-אין ולשתיהן יש גם סיכוי לעשות את זה. הרפטורס סופרים כבר 9 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים בעוד הווריורס עם 4 הפסדים ב- המשחקים האחרונים.

עם זאת עבור הווריורס הרבה מההפסדים הללו היו בתקופה שבה קארי לא שיחק. כאשר סטף על המגרש, הכל נראה אחרת עבור הווריורס כמו שראינו במשחק מול שיקאגו בו וויגינס, וייסמן, ואפילו ביזמור קלעו באחוזים יוצאים מן הכלל, סטף פשוט מגדיל את המגרש, וכדאי מאוד להינות מהיכולת הפנומנאלית שלו כל עוד זה נמשך, בין אם הוא משחק בקונטנדרית ובין אם לא.

הימור: הווריורס ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (25-23) – יוסטון רוקטס (34-13):

בוסטון ממשיכה לחפש משיח. אחרי שאמרו שעם חזרתו של סמארט תחזור ההגנה (שעד עכשיו היא פשוט מחרידה) והאינטנסיביות, הסיפור החדש הוא שפורנייה הוא הוא הכלי ההתקפי שהיה חסר לקבוצה כדי לגוון מהמשחק של טייטום את בראון. אלא שבמשחקים ששיחק עד עכשיו הצרפתי מאוד מתקשה להרשים כאשר הרוטציות של בוסטון הולכות ונראות מוזרות יותר ויותר.

מול דאלאס למשל, במשחק שהסתיים בנצחון של הטקסנים, מוריץ וגנר פתח אבל שיחק רק 16 דקות בעוד פורניה עלה מהספסל ל-31 וקורנט תרם 16 דקות משלו בסנטר. מה שלפחות אני לוקח מהמשחק הזה שהמהלכים שבוסטון עשתה בדדליין הפכו אותה לתלויה מאוד ברוברט וויליאמס השלישי שלמעשה הופך להיות עכשיו, בהנחה שאין אמון בקורנט (או בטאקו פול, וחבל), שחקן הפנים המוביל והמרכזי של הקבוצה הזאת.

כמה רחוק זה לוקח? לא ברור, אבל הלילה הם יפגשו קבוצה שלא ברור מה היא יותר – לא רוצה או לא יכולה. בשורה של מהלכים תמוהים שלא רק החלישו את הקבוצה (אסטרטגיה סבירה בסה"כ לאור הרצון של הארדן יעזוב) גם הקטינו את כמות הנכסים שלה, וכעת העתיד של הקבוצה מאוד מאוד לא ברור.

אפילו ווד שאותו אני מחבב מאוד נסחף בחולשה הכללית, ומול ברוקלין למשל היו לו 4 מ-12, בעוד דווקא קלי אוליניק עולה טוב מהספסל ל-5 מ-7, ונראה לי שזה המקסימום דיון מקצועי שאני מוכן לעשות על יוסטון בשלב הזה.

הימור: בוסטון ב-12

2:30 ניו יורק ניקס (24-24) – דאלאס מאבריקס (21-25):

והרי החדשות ועיקרן תחילה – הניקס לא עשו שטויות בטרייד דדליין!

אז נכון, הם גם לא החתימו שחקן ביי אווט משמעותי, דבר שהם היו צפויים לעשות ויכל לסייע להם, אבל היי, לפחות הם לא עשו שטויות וסיכוי הפלייאוף שלהם נראים טובים. עם זאת אחרי רצף נצחונות טוב כולל אחד מרשים מול מילווקי באו שני הפסדים רצופים כולל אחד משפיל במיוחד מול מיניסוטה, ואפילו במשחקים שניו יורק מנצחת ניכר שבעוד השחקנים בהחלט קונים את הכדורסל של ת'יבס, היכולות ההתקפיות שלהם מוגבלות מאוד ונשענות כמעט לחלוטין על היכולת היציבה של רנדל, המעט פחות יציבה של א ג'יי בארט והמאוד לא יציבה של פייטון. מעבר לזה יש מעט מאוד בניו יורק.

בדאלאס לעומת זאת יש לא מעט כישרון, ואני מאוד אוהב את המהלך של הבאת רדיק ומלי בתמורה לכלום בעצם בהווה. המאבריקס לא יאתגרו אף אחת מהקבוצות המובילות בפלייאוף, אבל אם פורזינגס ודונצ'יץ' יצליחו לחבר סדרת פלייאוף רצופה בלי פציעות ועם מידת אגרסיביות גדושה, המאבס בהחלט יכולים לקחת משחק או 2 ולצאת עם תחושה טובה, מעונה מאוד מאוד לא פשוטה.

הימור: דאלאס ב-8

3:00 אינדיאנה פייסרס (25-21) – שארלוט הורנטס (23-24):

ההורנטס עושה רושם מתגברים יפה על הפציעה של בול, כמות הגארדים האיכותיים של הקבוצה הזאת מרשימה, היכולת של רוזיר נהדרת והם מנחים את המשחקים שהם צריכים לנצח (יוסטון, וושינגטון, מיאמי) ומפסידים לקבוצות להן הם צריכים להפסיד (פיניקס בהארכה, ברוקלין).

מולם מתייצבת קבוצה שפשוט לא מצליחה לעשות משהו ממה שבעיני לפחות או סגל מוכשר, ששווה לפחות פלייאוף בקלות במזרח, אין שום סיבה שהם יפגרו ב-4 משחקים אחרי הניקס עם הסגל שיש להם אבל זה המצב כרגע והם יצטרכו לחשוב מה הם הולכים לעשות עם נכסים משמעותים כמו טרנר, סבוניס וברוגדון שבירור לא יכולים להוציא את המירב כשהם משחקים יחד, כדי לחזור להיות קבוצה רלבנטית בלי לעשות טנקינג, יכולת שהפכה לגאוותו של הפרצנ'ייז הזה שמגיע אלינו מאחת ממדינות הכדורסל המובהקות ביותר בארה"ב.

הימור: שארלוט ב-12

3:00 ממפיס גריזליס (23-22) – מיניסוטה טימברוולבס (36-12):

ממפיס בהחלט יכולה להרגיש אופטימיות לגבי סיכויה להגיע לפלייאוף או לפחות לפלייאין. הם קרובים למאזן מאוזן, ואם לא 3 הפסדים ליוטה החזקה הם היו מחזיקים במאזן 2-5 ב-7 המשחקים האחרים שלהם.

כל זה היה נשמע כמו תירוץ או לא מאוד חשוב למעט העובדה שלוח המשחקים אמור להאיר להם פנים הרבה יותר בהמשך. לדוגמא יש להם עוד 2 משחקים, אחרי המשחק של הלילה, מול הטימברוולבס וקשה לחשוב על יריבה נוחה יותר.

הוולבס פשוט שבורים כקבוצה וכפרנצ'ייז וזה יהיה עצוב אם הם לא יצליחו להתאושש מזה כי עם שחקנים עם תקרה גבוהה מאוד כמו טאונס ואדווארדס ושחקן שהוא לכל הפחות נכס טרייד כמו ראסל, הוולבס אמורים להיות מסוגלים לחזור לרלבנטיות, אם רק היה להם ניהול סביר.

הימור: ממפיס ב-9

4:00 ניו אורלינס פליקנס (26-21) – אטלנטה הוקס (24-24):

שתי קבוצות שמשוננה לא מתחיל להגדיר את העונה שלהם יפגשו הלילה בניו אורלינס.

ציון וויליאמסון, בהנחה ולא יפצע, הוא הדבר האמיתי, וההשוואות לשאקיל אוניל הן ממש מתבקשות. הוא שיפר מעט את ההגנה שלו בעונתו השניה, והוא כבר לא חור ברור כמו שהיה נראה בתחילת העונה, ושילוב הזריזות והכוח שלו הופך אותו לדבר שהכי כדאי לקום לראות בלילה אולי למעט לוקה, לחובבי הז'אנר המרכז אירופאי.

אבל לפליקנס יש בעית רוטציה, אימון, היררכיה וכימיה כשלחלוטין לא ברור שאינגרם מבין שהוא פיפן לג'ורדן שהוא ציון וויליאמסון ובהיעדר ההבנה הזאת, אצל כל שחקני הקבוצה כלום טוב לא יקרה בניו אורלינס. למרות זאת הם מראים סימני התאוששות מסוימים עם 3 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים ו-6 ב-10 האחרונים. אבל האם יש להם במחסנית ריצה מהסוג שאטלנטה עשתה?

עם מינויו של מאמנם החדש ההוקס טסו לריצה מטורפת בחסות חזרת הפצועים ולוח משחקים קל, אבל הריצה הזאת נעצרה כשהתחילו להגיע משחקים מול קבוצות רציניות – הפסדים לדנבר ופיניקס מעמידים את המאזן שלהם ב-4 המשחקים האחרונים על 2-2 וגם זה הושג רק הודות להתפוצצות של טריי יאנג בסיום המשחק מול הספרס שהסתיים בנצחון בהארכה כפולה.

האופטימיים טוענים שהאנטר והורטר קריטים לאיזון הגנה-התקפה של הקבוצה הזאת ואיתם לצד יאנג, קולינס וקפלה יש להם חמישיה שיכולה לאתגר כל קבוצה בליגה, תרשו לי להיות קצת יותר סקפטי. אני אוהב את יאנג, אבל כמו ג'ה מוראנט אני לפחות עדיין לא השתכנעתי שהם מסוגלים להוביל קבוצה למשהו שהוא יותר מסיבוב ראשון בפלייאוף.

הלילה בכל אופן יחכה לנו קרב בין שניים מהכשרונות הצעירים המלהיבים בליגה, וזה תמיד משהו ששווה לקום בשבילו, והיי, אולי ניו אורלינס יסתכלו על אטלנטה ויחשבו לעצמם: המממ, לפטר מאמן כושל. זה רעיון.

הימור: אטלנטה ב-8

4:00 יוטה ג'אז (11-36) – שיקאגו בולס (27-19):

אחרי שהרצף שלהם נעצר רבים תהו האם הג'אז חוזרים לקרקע המציאות, אבל לוח משחקים נוח כולל משחק נגד ברוקלין פצועה מאוד אפשר להם לחבר 7 נצחונות רצופים כשהם ממש דורסים את ממפיס, קליבלנד וברוקלין, החיבור שם נהדר, ואני חושב שהעונה הסדירה של יוטה לא דורשת עוד הסבר או ניתוח, כעת השאלה שנצטרך לשאול היא האם זה יעבוד בפלייאוף.

שיקאגו לעומת זאת היא קבוצה שסימן שאלה ענק עדיין מרחף מעל העונה שלה. היא עשתה מהלך שמשמעותה הוא רצון לנצח עכשיו – ההגעה של ווץ', אבל המהלך הזה לא סייע לקבוצה לעצור את רצף ההפסדים שלה שכבר עומד על 5.

אבל אני דווקא אופטימי לגבי הבולס. אני מחזיק מווצ'ביץ' אני חושב שהוא כלי התקפי משמעותי לפחות בעונה הסדירה, ואני חושב שמה שאנחנו רואים ממנו כרגע זה שלבי התרגלות לקבוצה חדשה לפני שהוא לוקח על צעמו את תפקיד הכינור הראשי. לצד מארקנן, יאנג, וויליאמס וסטורנסקי וגם שחקני ספסל ממש לא רעים כמו דניאל ת'ייס וולנטיין אני חושב שלבולס יש מספיק כדי לפחות לעשות פלייאין העונה ולהתחיל לחשוב על רעיונות לקראת העתיד של הקבוצה שלא מתחילים בדף חלק.

הימור: יוטה ב-12

5:00 פיניקס סאנס (14-33) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (27-20):

הת'אנדר קטעו רצף של 3 הפסדים רצופים ובאמת באמת אי אפשר שלא להעריך את העמידות של הקבוצה הזאת. קבוצה שאחרי שהתפרקה מנכסיה בקיץ חזו לה 20 נצחונות והיא חצתה את הרף הזה כבר בשלב הזה כשעוד יש דיי הרבה משחקים בקופ.ה ואם רצף 3 הפסדים לאחר הפציעות של גילג'ס אלכסנדר ודורט נתנו תחושה שלה נה אוקלהומה חוזרת לממוצע הצפוי שלה, בא נצחון על טורונטו עם יכולת הגנתית נהדרת ומשחק טוב של אחד השחקנים המסקרנים בת'אנדר – מיקיילוק, לא אומר שהוא שווה 48 דקות ב-5 בבוקר, אבל תנסו לשים לב אליו בתקציר, אחרי ששיחק בגיהנום של דטרויט תקופה הוא נמצא כעת בקבוצה מתפקדת וכבר מעמיד את הממוצעים הטובים בקריירה הקצרה שלו.

הסאנס ממשיכים להיות הממתק של הליגה, אני לא רואה אותם מגיעים לאנשהו, והם תלויים מידי ביכולת שלדעתי אינה קיימת, של איטון לשחק כדורסל פלייאוף מנצח, אבל לבינתיים לפחות האופן שבו כריס פול מכריח את כולם לשחק כדורסל נכון, האופן שבו קראודר הולך והופך להיות משנה לשנה לדוגמא המושלמת של הרול פלייר הדרוש לקבוצה מנצחת בדור הנוכחי, והעבודה שבוקר באמת הופך לסופרסטאר עונה סדירה, לפחות, לנגד עינינו, הופכת את פיניקס לקבוצה שכיף לראות, גם אם זה יגמר בסוף בסיבוב ראשון או שני, תלוי בכאוס הבלתי נתפס שהוא הדירוג של קבוצות הפלייאוף במערב.

הימור: פיניקס ב-5

5:00 פורטלנד טרייל בלייסרס (18-29) – מילווקי באקס (17-30):

מה בעצם צריך לקרות כדי שלילארד ילקח בחשבון כמועמד לגיטימי ל-MVP?

עם 30 נקודות למשחק הגארד שהוא כבר היום אחד מהווינרים הגדולים בליגה מוביל את הטרייל בלייזרס לעונת פלייאוף כאשר הם במקום ה-6, מקום ממנו לא ירדו למטה יותר, כשהם רק חצי משחק מדנבר ומהליקרס הפצועים.

אם לילארד יוביל את הטרייל בלייזרס למקום ה-3 במערב למשל, האם הוא לא ראוי יותר או לפחות באותה מידה ליוקיץ' שהוא הפרונט ראנר הנוכחי לאור מכת הפציעות שנפלה על המועמדים האחרים?

ויאניס? מה הוא צריך לעשות כדי שהקהל הבוחר יראה בו מועמד לזכות ב-MVP, זאת הפעם השלישית ברציפות?

עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק, הוא נותן מספרים דומים ואף טובים יותר לשנים הקודמות, והבאקס בדרך הבטוחה לצמרת המזרח, אולי מקום 2 אחרי ברוקלין אותה קשה לי לראות נעצרת.

הבאקס עצרו רצף של 3 הפסדים רצופים עם נצחון על הלייקרס האומללים, אבל גם הם כמו יוטה, קבוצה שאין לה ולא צריכה להוכיח דבר בעונה הסדירה, סימני השאלה מסביבם ירחפו עד למפגש הפלייאוף הבלתי נמנע מול פילדלפיה או ברוקלין.

הימור: מילווקי ב-3

5:00 סקרמנטו קינגס (26-22) – לוס אנג'לס לייקרס (18-30):

הקינגס נמצאים בכושר פשו נהדר עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים זאת אולי התקופה הכי טובה שלהם מאז שבוגי נפציע וסיכויי הפלייאין שלהם נראים ריאליים מאוד, הלילה הם יפגשו את הקבוצה שבסגל הנוכחי שלה היא מאוד מאוד פגיעה, ההתדרדרות שלה בטבלה נראית וודאית והשאלה היחידה היא איפה ההתדרדרות הזאת תעצר.

הלייקרס עצרו את הקריסה שלהם עם נצחונות על קליבלנד ואורלנדו החלשות אבל חזרות לקרקע המציאות עם תבוסה מול מילווקי. הלייקרס תלויים מאוד במצם הנוכחי ביכולת של שרודר להוביל את הקבוצה, ושל הארל לעלות מהספסל ולהוביל את החמישיה השניה הרזה מאוד של הקבוצה כאשר קלדוול פופ לא מזכיר את היכולת שלו מהפלייאוף וגאסול לא מזכיר את עצמו בשום צורה או דרך.

הלילה במשחק שחשוב מאוד לסקרמנטו, הם יצטרכו את הקלעים שלהם בכושר הרבה יותר טוב. ההחלטה של הקינגס לא לעשות מהלך על בארנס או הילד הייתה בעיני שגויה. יש להם בסיס צעיר נהדר בדמות פוקס והליברטון, הבול פגיעה שלהם מהדראפט. יחד עם רשון הולמס זה בסיס טוב והיה עדיף להם להמיר את אחד משני השחקנים שלדעתי אינם חלק מהעתיד של המועדון בנכסים.

אבל הקינגס עשו החלטה, סבירה אף אם שגויה לדעתי, שהם צריכים לעשות השנה משהו שיסמל לעצמם ולפאן בייס שלהם שהם נמצאים בכיוון נכון כלשהו. בהיבט הזה הם התאומים של הבולס, וכמו שיקאגו פלייאין יספק אותם, ונצחון הלילה יקרב אותם לכך. הקינגס במקום ה-11 כרגע, חצי משחק מעל הפליקנס, משחק אחד אחרי גולדן סטייט ו-1.5 אחרי ממפיס.

הימור: סקרמנטו ב-10

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. תודה על הפריוויו, ערב פרווה של משחקים שקולים. אני גם חושב שהקינגס טעו שלא עשו טרייד על בארנס או הילד, אבל יש סיכוי שעם טיפה דחיפה בפלייאין או בפלייאוף היסטורי הערך שלהם יעלה והקינגס ירויחו. לגבי דאלאס אני לא סגור על המטרה שלהם, לוקה זה יהלום וכנראה שכל עונה ילטשו אותו עוד קצת אבל בלי כוכב נוסף לצידו ההישג של נוביצקי יהיה גדול ממנו. המבחן של הבאקס ויאניס יהיה כבר בסיבוב הראשון מול מיאמי או הסלטיקס או כל מי שתעלה מולה.

  2. תודה דור. מעניין איזו מין ג'אז תופיע אחרי המפגש עם המוות שלהם. במיוחד דונובן מיצ'ל הסובל בעיות נפשיות רציניות מטיסות. אני יודע מה זה. אשתי גייל סובלת מאותה בעייה, ולפני כל טיסה ארצה יש לה שבועיים של ANXIETY עד כדי הקאות, ומה חלא. אבל היא גיבורה. היא עולה על המטוס ברעדה ממש. 10 דקות אחרי ההמראה פתאום משתלטת עליה מין שלווה והיא ישנה או מחייכת עד הנחיתה בארץ!

  3. תודה דור
    .
    לא בטוח שאני מבין למה אתה כותב שהחיבור בין אינגרם לציון לא עובד. הם לכל הפחות לא מפריעים אחד לשני ובשביל לפתח משחק מתואם לוקח זמן. לפטר את ואן-גנדימאחרי חצי עונה? איזה מאמן ירצה חבוא לאמן שם?
    .
    ההיעדרות של האנאר היא קריטית להוקס הוא המגן הכי טוב שלהם בהפרש ונתן יופי של קפיצה התקפית השנה.

  4. הבעיה בנא היא לא ציון ואינגראם. אינגראהם קצת בירידה ויכול יותר אבל קאווי לא עומד בתור.
    הם אחלה יחד.
    הבעיה שם זה הגארדים לונזו ובלדסו לא יכולים להיות גארדים פותחים בקבוצה רצינית בליגה ורוב העונה שניהם שיחקו יחד.
    לאחרונה לונזו לא שם וניקייל נותן עבודה.
    ון גנדי בהחלט אכזבה ציפיתי ליותר אבל הוא תיקן את עצמו במהלך קצת מאוחר אבל תיקן ציון שינה תפקיד מפתיחת העונה וזה לזכות המאמן עכשיו גם הוכנס ניקייל וזה יותר בגלל פציעות וניסיונות להיפטר מלונזו.
    צריך לתת לו הזדמנות עונה הבאה אם הוא מתחיל לא טוב לפטר ומיד.

    טריי לא יכול לעבור סיבוב? הכל שאלה את מי הם פוגשים ואם כולם בריאים.
    האנטר היה בורג מאד חשוב בהוקס ושחקן ההגנה הכי טוב בקבוצה.
    בוא נגיד שהם ינגבו את הסלטיקס וגם מול ההיט האימתניים הזיטונים שלי על ההוקס כמובן אם הם בסגל מלא ובריא.
    את פילי טריי מנגב תמיד אבל מול אמביד אין להם סיכוי הוא יתעלל בהם קשה יעשה מקאפלה וקולינס מטלית.
    את הנטס הם לא ינצחו.
    את הבאקס גם סביר להניח שלו כי יאניס ינגב אותם גם.
    יתר הקבוצות? הכסף שלי על טריי מולם

  5. ראפס
    בוסטון רזיאל הנה קליר פאת בשבילך שלא תגיד לא דואגים לך בהנהלה
    ניקס יפתיעו את הדונאט
    אינדי ינגבו
    ממפיס חסר להם שיפשלו מול החתלתול
    ציון ינגב. ההוקס קבוצת בק טו בק הכי מחרידה בליגה כבר שנים טריי מחרבן קבוע בבק טו בק.
    ציון יצליף בהם עם הטוסיק ויטביע אותם בטבעת.
    אם הוא וברנדון לא ישחקו אז ההוקס בלית ברירה😎
    יוטה יקרצפו
    טנש יקרצפו
    דמיאן יעשה על השעון ליאניס פורטלנד בבאזר ביטר של דיים טיים
    הקינגס ינצחו בצמודה

  6. באסה עם ההפסד לאורלנדו בעקבות פציעות של 2 הכוכבים.
    ניקיל מוכיח שיש לו כישרון לא פחות מבן דודו (sga).
    עוד בתחילת העונה אמרתי שחמישית העתיד של הקבוצה צריכה להיות קירה ניקיל אינגרם זאיון אדמס.
    עדיין מאןכזב מסטן שלא שיפר באמת ההגנה.
    צריך להשבית את בלדסו עד סוף העונה ולתת את הדקות לקירה וניקיל, לגבי לונזו עוד לא הגעתי להחלטה אם יש טעם להשאיר אותו, עם עובדות אי אפשר להתווכח והוא שיפר את הקליעה שלו ויש לו ראית משחק מהטובות בליגה.
    מקווה שיהיה בפליאוף אבל הדרך לשם צריכה להיות עם הצעירים, מקסימום בחירת לוטורי בדרפט טוב.

  7. אתם חייבים לראות את השניות האחרונות של הפיינאל פור נשים בין סטאנפורד וסאות׳ קרוליינה (66:65). כמו שבכדורגל מחמיצים שער גורלי מול שער פתוח בלי שוער. איזה דרמה קווינס – עם דמעות והכל. חובת צפייה

  8. חבל שדריימונד ברח רציתי לראות אותו מושפל לא משנה נצפה ביאניס מחסל את פורטלנד.
    .
    קרי צריך לבקש טרייד מאשר להיתקע עם הזבלים האלה ולסיים את הקריירה שם.

  9. רוס אוניל גם שהוא במשחק רע התקפית הוא מגן על שחקן שאם היה זורק וקולע יותר שלושות היה הD3 האולטימטיבי, אחלה רול פלייר, הוא בהחלט נכנס באחת מחמישיית ההגנה לדעתי השנייה.

  10. עלוב לראות מה קרה לאייטון, הפכו אותו לקאפלה, אבל הוא עגל, מקווה שיעזוב והמועדון הכושל של הסנאס יחזור לבורות הצואה שאליהם הוא שייך.

    1. חיסלתם ברבע הראשון משחק הגנה והתקפה מופלא, כמות העצירות שעשיתם (גם נגד קבוצה חלשה כמו אוקלוהמה )זה מדהים, עדיין בלי אייטון מחסל אין לכם מה לחפש בליגה של הגדולות.
      .
      איזה שיפוט פח יש בין פורטלנד למילווקי פשוט עצוב שלא מאשרים מגע וכל שנייה שריקה, מעניין אותי מתי סטטוטס הדביל יעשה דאבל על יאניס.

  11. Andrew Lopez
    @_Andrew_Lopez
    Sources say Pelicans guard Josh Hart expected to miss significant time with a torn UCL in his right thumb.
    .
    He played through the injury last night against Orlando but MRI results today showed the tear.

  12. בוקר טוב אני רואה הבלוג בלואד😂😂
    סוויט לו עם כמעט 20 נק רונדו ביחד בכל המשחקים שהיה בהוקס לא קלע נראה לי 20 😂😂
    מחליפי הוקס מנגבים את מחליפי שקנאים. מזל שלא קמתי לזה אחרת הייתי מקלל אותן.

    טנש באו עם סנו פוליש נגד ילדי הרעם

    יאניס ודיים ראש בראש יאללה פורטלנד לתת בראש לא להתייאש סטוטס תקשיב לברוך

    גולדן עם עןד לוח קשה לפניהם…..טנקינג היא לא מילה גסה נרגן דריי כמעט תמיד פצוע יחד עם קרי 😂😂
    מה שנקרא במינוח מקצועי פציעות תאומות, גם קיירי סובל ממנה יחד עם דוראנט בדכ 😂😂😂

    דונציק מנגב וצפוי לו עוד לוח קל מתחיל לדלג בצעדים במירוץ לmvp נמצא בכושר מדהים. המאבס צפויים לקפוץ עוד במיקומים.

    זיו אתם בושה מפסידים ללייקרס הזבלים ככה? וואלה שאתם בושה

  13. טנש אמרו וויגינס עבר מהפך נהיה ככה וככה בסוף הוא מס 2 3 בקבוצה מקום 10 במערב😂😂
    ההבדל זה שהוא ליד קרי. זה בדיוק אותו שחקן פשוט הוא פחות צריך להשקיע בהתקפה אז עלה קצת בהגנה….
    גם הוא נהנה מההגנה על סטפן ויכול לחתוך וכאלה. תוציאו את סטפן משם והם מתחת לדטרויט ומיני..
    הנרגן מכר את וויגינס לטנש😂😂

    1. בלבלן מוח. תראה לי מי כתב על וויגינס והמהפף.
      .
      אם כבר, אזכיר לך, שזה אתה שכתבת על וויגינס שהוא שחקן –
      אז כאשר ניסינו להסביר לך שאחוזי הקוטג' שלו לצד הגנת הגבינה הרכה הם של אחד מהחוזים המנופחים שבנמצא…

        1. הוא באמת השתפר. אוךי זה רק כי הוא לא מקבל לעשות דברים שהוא פחות טוב בהם אז יש פחות פאשלות. אבל "השתפר" זה זה משהו שזז על גרף רציף – זה לא "היה פח – הפך לMVP."

  14. חחחחח אשך פורטלנד באקס חובת צפייה רק שריקות אוויר 😂😂😂 וואו מידלטון רץ לצדדים מנסה להשתחרר פאוול רודף אחריו מוצר מגע עם הטוסיק שמידלטון כבר ברח ממנו ונופל סתם ושורקים תוקף😂😂😂😂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט