אולדיפו ואולדרידג' מנצחים בבכורה, אטלנטה שורדת שתי הארכות ודנבר גוברת על הקליפרס. סיקור משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

אולדיפו ואולדרידג' מנצחים בבכורה, אטלנטה שורדת שתי הארכות ודנבר גוברת על הקליפרס. סיקור משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

דטרויט פיסטונס 120 (34-14) – וושינגטון וויזרדס 91 (30-17)

מבין 30 ההפסדים של הוויזרדס העונה, זה היה אחד הרעים שבהם. אמנם בלי ברדלי ביל הפצוע שפיספס משחק שלישי ברציפות אבל להפסיד ב-30 הפרש מול הקבוצה עם המאזן הגרוע במזרח זה כבר משפיל/מביך/מדאיג/כל התשובות נכונות.

הפיסטונס תפסו את ההובלה אחרי 3 דקות, עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ונמשיגו להגדיל אותו בהדרגה כשממול אין הרבה התנגדות – לא הגנתית (כרגיל) ולא התקפית.

ג'וש ג'קסון, פעם רוקי מבטיח והיום שחקן ליגה גבולי, ממשיך בעונת הקאמבק המוצלחת שלו והלילה התגבר על פציעה בקרסול וקלע 31 נק' ב-71% אפקטיביים. שש בוכנות נוספות קלעו בספרות כפולות כשאף שחקן לא נזקק ליותר מ-29 דקות על הפרקט.

ראסל ווסטברוק היה מרחק איבוד אחד מקוודרופל דאבל וסיים עם 16 נק', 12 אס', 11 ריב' וכאמור 9 איבודים. דני אבדיה קיבל 34 דקות הלילה והחזיר עם 11 נק' ו-10 ריב' אבל ב-4/10 מהשדה ו-2/5 מהקו ו-31- כשהוא על המגרש.

קליבלנד קאבלירס 94 (31-17) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס 114 (15-33)

פילי עם עוד ניצחון קליל בזמן שג'ואל אמביד מתאושש מהפציעה והלילה זה היה בעיקר בעזרת שחקני הספסל שקלעו 65 לעומת 26 של מקבילו מקליבלנד.

הקאבס החזיקו מעמד עד המחצית וירדו בפיגור מינימלי 58-56 אבל רבע שלישי של 17 נק' בלבד איפשר לסיקסרס לברוח ובאמצע הרבע הרביעי ההפרש כבר חצה את רף ה-20. הסיקסרס, שסיימו את מרץ עם שני הפסדים, פותחים את אפריל ברגל ימין.

שייק מילטון ליהטט עם 27 נק' ב-10/14 מהשדה ו-5/7 לשלוש, דוויט האוורד עזר לו מהספסל עם 18 ו-15 ריב', סת' קארי הוסיף 5 שלשות ו-17 נק' ואפילו יום של 2/11 מבן סימונס לא קלקל יותר מדי.

קווין לאב פתח עם רבע ראשון וינטג' של 13 נק' אבל לא הוסיף נק' מאז. סקסטון הוביל את הפרשים, שפעם נראו כמו קבוצת פלייאוף פוטנציאלית והיום מדורגים במקום ה-25 בליגה, עם 24 נק'.

ברוקלין נטס 111 (15-34) – שארלוט הורנטס 89 (23-24)

ההתמודדות נגמרה באופן מעשי אחרי רבע אחד כשהלוח מראה 32 למקומיים ו-11 בלבד לאורחת מצפון קרוליינה. חצי רבע נוסף הספיק לברוקלין לעלות ל-30 הפרש ומשם זה כבר היה די לפרוטוקול. ההורנטס לא מצאו את הידיים והרגליים וגם ללא ג'יימס הארדן הנטס שייטו לניצחון כשלמרכוס אולדרידג' מקבל הזדמנות להופעת בכורה נוחה במיוחד.

ג'ף גרין הוביל את הקלעים עם 21 נק' כשקיירי מנהל את העסק עם 11 אס' ו-15 נק. אולדירג', שפתח בחמישיה, סיים עם 11 נק' ו-9 כ"ח. שארלוט עם הופעה רעה של 35% מהשדה ומהשלוש תנסה להתאושש הלילה באינדיאנה.

מיאמי היט 116 (24-25) – גולדן סטייט ווריורס 109 (25-23)

ההיט הגיעו בניסיון לקטוע רצף של 4 הפסדי בית רצופים אבל הווריורס היו בעניין לאורך כל הדרך וקיבלנו משחק הפכפך וצמוד כשההפרש נשאר חד ספרתי עד שריצת 10-0 של ההיט בתחילת הרבע האחרון בזמן שסטף קארי מקבל מנוחה, נתנה להם את המרחק הדרוש לניצחון. סטף עוד ניסה לעשות דרמה כששלוש קליעות שלו מהקו הורידו ל-6 הפרש 50 שניות לסיום אבל אחרי שהשיגו עצירה קארי החטיא את השלשה שהייתה יכולה להוריד ל-3 ובזה נגמר סיפור המשחק.

ג'ימי באטלר הוביל 6 חברים בספרות כפולות עם 22 נק', 8 אס', 6 ריב' ו-4 חטיפות. באם אדבאיו החליף את הריב' והאס' של ג'ימי וסיים עם 3 נק' פחות. דאנקן רובינסון בעונה מקרטעת היה מצוין 21 נק' וטיילר הירו צולף 20 מהספסל. אולדיפו פתח את ימיו בהיט עם 6 נק' ב-2/8 מהשדה.

סטף נתן את שלו עם 36 נק' ב-5/11 מחוץ לקשת ו-13/13 מהקו והוסיף 11 ריב'. אנדרו ויגינס תפר 5/11 גם כן בדרך ל-22 נק' ודריימונד סיים עם 16 נק' מפתיעות לצד 10 ריב', 8 אס' ו-4 חטיפות. הווריורס ימשיכו לטמפה ביי לשחזור סדרת הגמר מלפני שנתיים

ניו אורלינס פליקנס 110 (26-21) – אורלנדו מג'יק 115 (17-31)

אז המג'יק כפרנצ'ייז אולי עושה טנקינג אבל השחקנים לא ממש שמעו על זה. הלילה הם ניצלו את ההיעדרות של ציון, אינגרם ולונזו כדי לגנוב ניצחון שצפוי להיות אחד האחרונים שלהם העונה אבל השני ברציפות אחרי הטרייד דדליין.

טרנס רוס שרד את תקופת הטריידים חביתה לו הזדמנות לנצח את המשחק אבל הזריקה על הבאזר הלכה החוצה והקבוצות להארכה. סטיבן אדאמס העלה את הפליקנס ל-109-105 דקה וחצי לסיום אבל המג'יק חזרו עם ריצת 6-0 ורוס העלה אותם ליתרון. בצד השני אלכסנדר ווקר היה יכול להשוות מהקו אבל פספס אחת וונדל קרטר, שינסה להיכנס לוואקום שהשאיר ווצ'ביץ', סגר עניין מהקו.

21 ו-12 היו לסנטר שהגיע משיקגו, רוס הוסיף 19 וגם 5/25 מחוץ לקשת הספיקו לניצחון בביג איזי. אלכסנדר ווקר זרח עם 31 נק' באחוזים מצוינים אבל לא היתה לו מספיק עזרה וניו אורלינס שומטת משחק שיכול להיות קריטי במאבק על הפליי אין.

סאן אנטוניו ספרס 131 – אטלנטה הוקס 134 (24-24)

ההוקס הגיעו עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים ונדרשו ל-58 דקות עבודה כדי לצאת מטקסס עם חיוך בדרך ליעד האחרון (ניו אורלינס) במסע משחקי החוץ.

אטלנטה פתחה מצוין עם רבע ראשון של 32-22 אבל הספרס, לאט, בזהירות ובהתמדה נגסו בהפרש ו-4 דקות לסיום דרוזן הוריד ל-102-101. טרי יאנג, בשלב הזה עם 8 נק' בלבד, קלע ומצא את בוגדנוביץ לשלשה שנתנה להוקס מרחק ביטחון, הספרס צמצמו אבל יאנג מהקו קבע 109-105. דג'ונטה מארי עם סל ועבירה ואחת בלבד של יאנג מהקו נתנו לדרוזן הזדמנות לשוויון ועם המיד ריינג' הידוע הוא עיגל ל-30 נק' ושלח את הקבוצות להארכה.

יאנג התעורר ועם 7 נק' השאיר את ההוקס ביתרון אבל רודי גיי תפר שלשה גדולה וקבע שוויון 119 דקה לסוף ועד הסיום שתי הקבוצות לא הצליח לקלוע ואנחנו הולכים להארכה שנייה.

טריי עם אסיסטים לקאפלה ובוגדנוביץ ועוד 7 נק' שלו קבע 130-124 1:18 דקה לסיום. דרוזן מהקו וגיי משלוש החזירו את הספרס וזה רק נק' אבל טריי כיווץ את ההגנה ומצא את גאלינרי בפינה שתפר שלשה ונתן לאטלנטה את הניצחון. יאנג היה אחראי על כל 15 הנק' של ההוקס בהארכה השנייה עם 8 נק' ו-3 אס' והיו לו 20 נק' ו-5 אס' ב-14 הדקות האחרונות של המשחק.

השלישיה יאנג, בוגדנוביץ לקאפלה סיימה עם 28 כ"א כשהרכז מוסיף 12 אס (על 7 ריב'), השוויצרי מוסיף 17 ריב' ו-5 חסימות והסרבי קולע ב-82% אפקטיביים. גאלינרי עזר עם 16נק' ו-12 ריב'.

דרוזן נתן עבודה עם 36 נק' ו-9 אס', דרק וייט תפר 29 ו-7 שלשות ומארי סיים עם 16 ו-9 ריב'.

ל.א קליפרס 94 (18-32)- דנבר נאגטס 101 (1830)

הנאגטס מגרדים עוד ניצחון אחרי שהובילו כל המשחק ושרדו קאמבק מאוחר של הקליפרס בעזרת קליעות קלאץ' של ג'מאל מארי והתקרבו לקליפרס בקרב על המקום השני במערב עם ניצחון רביעי ברציפות מאז הטרייד שהביא את ארון גורדון.

13 נק' של מארי בחצי הראשון עזרו לדנבר לרדת להפסקה ביתרון 62-49 כשההתקפה מתקתקת והקבוצה מאבדת רק 3 כדורים.

הקליפרס חזרו ברבע השלישי ודקות טובות של קאווי לנארד עזרו לה לצמצם ל-76-69 אבל יוקיץ עזר לעצור את הסחף ואחרי 3 רבעים זה 81-70 לנגיסי העוף.

האיש של הקליפרס ברבע האחרון היה טרנס מאן. שחקן השנה השנייה היה בכל מקום, קלע, מסר והחזיר את הקליפרס ל-84-83 באמצע הרבע. פורטר ג'וניור ויוקיץ עם 5 רצופות החזירו את השליטה לדנבר אבל מאן מצא את באטום לשלשה וזה שוב צמוד. אסיסט גדול של הג'וקר לפורטר ושלשה אדירה של מארי הגדילו את הפער וסל נוסף של מארי קבע 100-90 ומזה הקבוצה של טיירון לו כבר לא חזרה.

כל החמישיה של מייק מלון תפקדה יפה: מארי סיים עם 23 נק', פורטר עם 20, בארטון 19, יוקיץ רק 14 אבל גם 7 אס' וריב' וארון גורדון עשה קצת מהכל עם 14 נק', 6 אס', 6 ריב', 3 חט' ו-2 חסימות.

קאווי היה בסדר עם 24 נק' ו-12 ריב' אבל פול ג'ורג' שוב נעלם עם 5/15 מהשדה ל-17 נק'. מאן היה נהדר עם 18 נק' מהספסל ב-8/10 מהשדה וחוץ מהשלושה הללו אך קליפר לא נדלק וסיים בספרות כפולות.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. ניצחון חשוב מאוד לנאגטס הלילה. ניצחון שמקרב אותם למאזן של הקליפרס ( אותה כמות הפסדים), ושמשווה את המאזן העונתי בין 2 הקבוצות (1-1). בתחילת מאי יהיה המשחק ה-3 והאחרון בין 2 הקבוצות, משחק שיכולות להיות לו השלכות עמוקות על הפלייאוף במערב.
    .
    הנטס במילה אחת?
    מפחידים.
    יש מצב שאלדרידג' יוכיח את עצמו כאחת מהחתמות בבייאאוט המשמעותיות בתולדות הליגה.
    .
    אחלה סיקור, תודה.

  2. האמת חשבתי שהמג'יק יירדו מנכסיהם אחרי הטריידים. אבל הם מפתיעים ובגדול. לעומת זאת הפליקנס בלי אינגראם, ציון ולונזו בול היא לא אותה קבוצה וזה ניכר בתוצאה.

  3. דנוורס קליפרס היה משחק פליאוף. נהניתי לראות בגלל האינטנסיביות. במשחק הזה היתה אמירה, זה היה צריך להיות משחק הנקמה של קוואי ושות אבל הבליט דווקא את דנוור והטאלנט הדנדש. שמתם לב שפורטר פורח במשחקיו האחרונים? וזה לאו דווקא נקודות. יותר הסוואג הזה?
    לא שאני חושב שישלדנוור מה למכור מול ברוקלין.

  4. תודה.
    שברוקס יילך הביתה כבר, ושבדרך ייקח איתו את ווסטברוק והאצ'ימורה. שירסקו קבוצתית קבוצה אחרת יחד.
    לי אין ספק שאבדיה עוד יהיה כוכב בליגה הזאת, ואני כותב את זה בלי טיפת ציניות. זה ייקח 3-4 שנים, אבל זה יקרה. כנראה לא בוושינגטון.

  5. תחדה אדר מצוין.
    ראיתי קילפרס נאגטס מהאמצע. התחושה שלי שמי שמשחקת כפייבוריטית היא דווקא דנבר. נכון שהם נתקעו אבל הם הגיעו למצבי זריקה טובים והניעו כדור בצורה טובה. וזה ביום חלש של יוקיץ'. ההגנה של גורדון על קוואי הייתה מאוד טובה
    .
    אני תוהה אם הם יכולים במידה ויהיה סדרה מול הלייקרס לעלות בהרכב ביג בול – מגי יוקיץ' גורדון פורטר ומארי וככה מגי יוכל לשמור על דיוויס וגורדון על לברון

    1. נראה לי קלי קלות הרכב גבוהים לנאגטס. יש לי תחושה שהםיותר ייתקשו מול קבוצות עם גארדים מהירים מאשר עם פורוורדים (אם יהיה להם קשה מול הלייקרס זה בגלל הכישרון של הלייקרס, לא הגודל).

            1. בהחלט לא.

            2. התכוונתי לג'אז, אבל גם פניקס ופורטלנד.
              זה שיש מיס-מאץ' וזה אולי יקשה על דנבר לא אומר שהם לא יכולים להתגבר על זה כמובן…

    2. ממה שראיתי השנה קאווי מתקשה מול שומרים גדולים וחזקים פיזית גם קראודר חיסל אותו באחד על אחד וגם גורדון וגם לברון ברבע האחרון ששמר עליו. הוא מתקשה לתפוס עליהם את הספוט.
      אבל אם הוא מקבל שומר חלש פיזית או נמוך הוא טובח אותו

    3. לא רואה את מגי מאט את דייויס בסדרה שלמה. דייויס לא שיחק הרבה העונה ושוכחים איזה בלתי עציר הוא היה בפלייאוף האחרון.
      וגם לברון שחקן לא רע בעצמו… גורדון לא יכול לעצור אותו, הוא שומר בינוני פלוס, לא 'סטופר' ולא אחד שככ יטריד בהתקפה ויעייף בהגנה (דוגמת דוראנט בווריורס מול לברון).

      1. חחחחחח מגי? דוויס מטביע אותו אנד וואן.
        אין לדנבר סיכוי מול הלייקרס הם ינוגבו הם לבנים מידי.
        דיוויס יטבח את גורדון ומגי והגוקר.
        גורדון יכול להתמודד יפה עם השיקצה אבל תלוי בפרשים באפור כמה ינטרלו אותו ובאיזה מהירות

        1. לא אני הצעתי שמגי יעצור את דייויס… רק הטלתי ספק ביכולת שלו אפילו להאט את השחקן, שלפרקים (לפחות בעיני) נראה כמו השחקן הכי מוכשר בליגה.
          נראה לי אתה נותן יותר מידי ערך להגנה של גורדון. הוא סבבה, לא מעבר. יכול לתת רגעים של הגנה אישית טובה.

    4. יוקיץ' מאוד התקשה בפלייאוף האחרון מול הלייקרס ודווקא מארי היה הגיים צ'יינג'ר. לא קל לגבוה לשחק מול דייויס בייחוד עם יש לגבה גיבוי של גבוה נוסף (אשתקד, מגי והווארד, השנה גאסול ודראמונד). מייק מלון יצטרך לחשוב היטב איך להניח את החיילים על הלוח, במידה והוא יפגוש את הלייקרס (כרגע כבר בסיבוב הראשון). גם ווגל יצטרך ליתן את הדעת על גורדון והתוספת של מגי, שלפרק זמן קצר יכול לחולל שמות בצבע של היריבה ולהשתמש באתלטיות כדי לשמור.

  6. הפסד מבאס לכוחותינו, אבל בבק-טו-בק, וביום שפאטי 1/8 משלוש, אז ניחא. מהלך יפה מאד של גלינרי בקליעה שחתמה את המשחק. יעקוב עם 2/3 מהעונשין! תמשיך ככה.
    .
    אני מחבב את קאפלה, בסיטואציה הנכונה, כלומר כשיש לידו את הארדן/יאנג הוא אחלה שחקן.

  7. תודה על הסיקור. גם צפיתי בנאגטס-קליפרס.
    מרשים איך ההגנה של הקליפרס יכולה לחנוק התקפה של קבוצה למשך כמה דקות, אבל יותר מרשים איך מהרגע שיוקיץ' חזר מהמנוחה נראה שהכל חוזר להסתדר לנאגטס. גם בלי שהבחור קולע הרבה.
    *
    יהיה קרב מרשים בין די הרבה קבוצות במערב. מפחיד לחשוב שבין הלייקרס, פניקס, יוטה ודנבר לא כולן יכולות לעבור סיבוב בפלייאוף, גם בבריאות מלאה. יודעים מה? גם פורטלנד נראית העונה כמו קבוצה שיכולה בכיף לעשות סיבוב 2.
    רק שאחרי כל המלחמות במערב יש סיכוי שהנטס הם הפייבוריטים.

    1. זה יותר טיי לו שבשיא הקאמבק שגורג לוהט הוציא אותו ושכח אותו על הספסל והוציא גם את קנארד והכניס את גקסון שהיה על הפנים.
      לפחות התמיד עם מאן שלוהט לאחרונה ולדעתי הוא צריך לתפוס את המקום של בברלי הוא שחקן הרבה יותר טוב

  8. עוד דבר פול גורג בשנים האחרונות נהיה מטלית בהגנה ממש חלש כל השחקנים חוגגים עליו ועוברים אותו בקלות.
    הכי מתעלל בו זה ביץ אס ווייט בוי הדונאט ששופך עליו סנו פוליש לפני כל משחק.
    גם באוק הוא היה חלש אבל לא כזה חלש כמו היום בקליפרס הוא ממש הפסיק לשמור.

    1. אז האנקונדה כבר הייתה על הפנים שנה שעברה? (בברלי כבר שנים דפוק ועכשיו מתברר שגם ג'ורג' כבר לפחות שנתיים דפוק)
      מחכה כבר להצהרה שלך שגורדון ומארי סוחבים את דנבר ויוקיץ' סתם מנפח סטט על חשבונם. וזה איזשהו תאגיד שדוחף אותו לMVP
      (שב"ר לא טועים זו המציאות שמשתנה. גם למפרע חבל שבטנש לא לומדים תורת היחסות אז הם היו מבינים קצת על זמן ומכונות זמן שבטח סילבר השאיל לשיקצה)

      1. האנקונדה נוגבה שנה שעברה אפילו לא העלתה רמתה בהגנה לא רק בהתקפה
        מורי לא פחות טוב מיוקיץ אבל זה בפלייאוף בעונה הסדירה זה של הגוקר.
        התוספת של גורדון היא מעולה את הקליר פאת שהגוקר נותן בהגנה הוא לפחות יצמצם😎
        בברלי הכלבת? הוא שנים כבר נובח גירסה עלובה של רונדו ודריי האו האו הב הב בזה הוא טוב זה מדמה הגנה כל הדיבורים להקצין מאמץ לפרשנים רפי ההבנה.
        בברלי שמר נורמלי לפני 4 שנים אולי לא זוכר כבר מרוב שעבר זמן

  9. הפוטנציאל ההגנתי של החמישייה שעלתה הלילה במיאמי הוא מדהים. ההתקפה מאידך עדיין חורקת למרות הסקור היחסית גבוה. אם הקבוצה תצליח למצוא איזון בפלייאוף אז גמר נוסף בהחלט יהיה בהישג יד.

    אולדיפו נתן בכורה בסדר. היה טוב מאוד בהגנה וחילק כמה אסיסטים חשובים אבל הידית עדיין לא מאופסת. בלי קשר, נראה שהכניסה שלו לחדר ההלבשה עברה חלק והשידוך הזה יוכל לעבוד. העיקר שיהיה בריא

  10. כל מי שכועס על השיפוט הכביכול המקל של העידן האחרון של ה-NBA, מת לחזור לתקופות שבהן היה מותר להיות "אגרסיבי" עם שחקני ההתקפה, ולא שורקים על כל שטות כמו שחקן הגנה שקופץ על ראש השחקן שמנסה לקלוע – מוזמן למשחקי דנבר. עם ארבעה משחקי אפס זריקות עונשין ליוקיץ' בתשעת המשחקים האחרונים, הסיכויים למצוא משחק כזה עומדים לטובתכם.
    האזרח מייסון פ' מחכה לערעור על המשפט שלו.
    .
    אה, וגם ניצחו את הקליפרס. הידד או משהו.

    1. אחחח… הנוסטלגיה לניינטיז.
      כשכולם היו קשוחים והייתה יריבות אמיתית. אף אחד לא היה עושה עניין מפאולים או התנהגות לא יפה.
      נגיד אם קבוצה שניצחת בפלייאוף הייתה יורדת מהמגרש בלי ללחוץ לך את היד, לא היית עושה מזה עניין או מקדיש לזה חצי פרק בסדרה ביוגרפית 30 שנה אחרי, כי כולם היו קשוחים ולא לוקחים ללב.
      🙂

  11. כל מה שיש לי לומר על אדר/שגיא הוא שהוא אחד המסקרים הטובים ביותר שיש לנו. שייק מילטון הופך לשחקן מצויין ממש. מיאמי מתקדמת לאט אבל בטוח לרמה של הטובות בליגה, וטריי יאנג הפליא אותי במשחק טוב טוטאלי ולא רק קליעות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט