משחקי ערב 1 באפריל – בואו להטריל! – פריוויו רביעי עשיר/אינדיאני

Utah Jazz on Instagram: “🤝 . @spidadmitchell x @jamorant” | Best nba  players, Utah jazz, Nba pictures

העסק מתחמם ובעוד בארץ מנסים לשבור את הראש איך מקימים קואליציה הליגה מגיעה אל עוד רביעי שמקרב אותנו אל הפלייאוף שצפוי להיות מעניין מהרגיל.

אמנם המשחקים ישוחקו בראשון באפריל נחגוג יום הולדת ב 31 במרץ לשניים מהמוזיקאים הגדולים שידעה המדינה – יצחק קלפטר (שתהיה לו רפואה שלמה) ואהוד בנאי.

תהנו!

02:00     דטרויט פיסטונס (33-13) – פורטלנד טרייל בלייזרס (18-28)

הביתית: אחרי הרבה מאוד הפסדים דטרויט רוו קצת נחת עם ניצחון על טורונטו. מלבד זאת הקבוצה ממשיכה להסריח את המגרש. ההגנה שלה אמנם מדורגת במקום העשירי אבל זה לא כל כך אומר משהו על הקבוצה שהולכת לפגוש הערב מכונה התקפית שגדולה עליה בכמה מידות.

האורחת: גם הבלייזרס מגיעים למשחק אחרי ניצחון על הראפטורס אלא שהם עשו את זה ביום ראשון. עם שבעה נצחונות מתוך עשרת האחרונים החבורה של טרי סטוטס ממשיכה במומנטום לעבר עוד פלייאוף ממקום נח. הקבוצה תעלה הערב בהרכב מלא ולא אמורה להתקשות יותר מדי הגנתית מול הפיסטונס שלא שמים הרבה נקודות על הלוח.

עוצרים בווגאס: דטרויט ניצחו אתמול, וזה בטח מאוד עייף אותם לנצח שהם יהיו חייבים הפסד. בלייזרס ב 15.

02:00     אינדיאנה פייסרס (24-21) – מיאמי היט (24-23)

הביתית: אינדי מתחילה לחזור לעצמה אחרי הלו"ז הרצחני שהיה לה עם ארבעה נצחונות מהשישה האחרונים, שניים מהם על מיאמי אותה תפגוש הערב. בסך הכל נראה שיש לקבוצה תקרה די ברורה ומול קבוצות טובות מאוד היא לא יכולה להעמיד איזשהו פייט. דווקא המאצ'אפ שלה מול מיאמי נראה טוב כנראה משום שהיא לא מאוד פיזית ולא יכולה להסתמך אך ורק על אדאביו שעושה הכל מהכל בצד השני. השאלה הגדולה היא האם כריס לוורט יוכל לתת להם את הנקודות שהקבוצה די צריכה או שמא יהיה לנו עוד מקרה ג'רמי לאמב. אגב, רשמית מדובר במשחק החזרה של אולדיפו לאינדי אם כי הוא כנראה לא ישחק הערב.

האורחת: מה עובר על מיאמי? הניצחון האחרון על הניקס עצר רצף של שישה הפסדים לא מאוד מוצדקים. מה זה אומר? קשה לדעת. מיאמי בדיוק הייתה בדרך לחזור למקום הטבעי שלה ולהיות מהמובילות במזרח אלא ששוב הקבוצה הראתה חוסר יציבות בעיקר במאני טיים. טיילר הירו חווה השנה את "ירידת השנה השנייה" והחולשות שלו בעיקר בצד ההגנתי מתחילות לעלות מעל לפני השטח. הצירוף של אולדיפו (שהערב לא ישחק) נראה מאוד טבעי ונכון בעיקר בצד ההגנתי שם הוא עשה עבודה מעולה באינדיאנה לפני שהוטרד. אלא שמה שהקבוצה באמת צריכה זה נקודות, וכאן נוצר מצב שקבוצה שיש בה לפחות שישה שחקנים שיכולים להעמיד משחקי 20 נקודות באופן רציף לא מצליחה ליצור תיאום מספיק בין החלקים שלה. בקיצור, נורא מבלבל שם בחולות החמים של מיאמי.

עוצרים בווגאס: מאמין שלמיאמי יש עוד דרך לעבור. אינדי ב 9 במשחק עם סקור נמוך.

02:30     בוסטון סלטיקס (24-23) – דאלאס מאבריקס (21-24)

הביתית: אני מוכרח לומר שאני קצת מבולבל מבוסטון. מצד אחד היא במקום השביעי במזרח ויש תחושה שהיא תתן גז לקראת סוף העונה ותשפר את העמדה שלה. מצד שני, סטטיסטית המצב רע מאוד כאשר אין קטגוריה שבה היא נמצאת בחלק העליון של הטבלה (מקום 14 ומעלה). אמנם היו קצת פציעות בקבוצה אבל אין הצדקה לבינוניות בקבוצה עם עונת קריירה של ג'יילן בראון, כשג'ייסון טייטום עם 25.3 נק' למשחק וכשווקר לא משחק גרוע יותר מאשר שנה שעברה. לא יכול להיות שהקבוצה בנויה רק על מרכוס סמארט וטריסטן תומפסון, אמור להיות לה יותר מזה. האם פורנייה יהיה המושיע? מסופקני, בטח לא מול דאלאס הנוכחית.

האורחת: מה דאלאס עושה נכון תשאלו? הגנה. היא עצרה את דנבר על 103 נקודות ואת הקליפרס על 89 בנצחונות שהיו מרשימים בעיקר בצד הפחות מואר של המשחק. כשהיא מצליחה לעצור את היריבה גם ההתקפה מצליחה להתחבר והנצחונות נערמים. ברגע שהקבוצה השנייה מתחילה להרגיש בנוח סביב הטבעת שלהם הקבוצה מאבדת קצת את הראש. מדובר בבסיס טוב עבור קבוצה כמו דאלאס שההתקפה שלה עוד צריכה קצת יותר סדר וקצת יותר חלוקה של הכדור והיא יכולה למצב את עצמה במקום טוב לקראת הפלייאוף. הערב יהיה מפגש מרתק מול הירוקים שכאמור גם הם עדיין לא סגורים על עצמם.

עוצרים בווגאס: לדאלאס מגיע יותר, והיא גם תנצח. מאבס ב 20.

02:30     ברוקלין נטס (15-32) – יוסטון רוקטס (30-13)

הביתית: תגידו, מתי לאחרונה ראיתם קבוצה שעולה למגרש כאשר אף שחקן חמישייה לא שיחק בקבוצה בשנה הקודמת? (לא, קיירי לא נחשב). בהיעדרו של דינווידי הקבוצה פשוט נראית כמו סט לצילומי ספייס ג'אם 2 כשלאורך הזמן מוסיפים עוד כוכבים. ההודעה על אולדרידג' תפסה אותי בדיוק כמו ההחתמה של קאזינס בג"ס והיא הרגישה לא טבעי כמו הקבוצה הזאת שאכן נמצאת במקום הראשון במזרח אבל לא באמת חושבת שהגנה זה משהו ששווה להשקיע בשבילו. עם ממוצע נקודות קרוב ל 120 (וזה עוד בלי דוראנט ולמרקוס) אני חייב לומר שאני לא מסמפט את הקבוצה בלשון המעטה. מה יש לנו בכל זאת? קלעים. אין אפשרות לעצור את הארדן וקיירי בנפרד כך שביחד ועם העזרה של האריס מהשלוש וגריפין מהספסל אין ליריבה שום יכולת לנוח. אלא אם כן קוראים לכם יוטה.

האורחת: יוסטון הולכים לבקר את כוכבם לשעבר ובעיקר לחטוף ממנו מלא שלשות. האין-קבוצה של יוסטון וידאה שאין לה שום חוזה שלא יסתיים בקרוב ותבוא להיות פוסטר לברוקלינים.

עוצרים בווגאס: הזקן לא ירחם על קבוצתו לשעבר. ברוקלין ב 25.

03:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (27-19) – טורונטו ראפטורס (29-18)

הביתית: סיכויי הפלייאוף של הת'אנדר מעולם לא היו קלושים כל כך ולמרות הופעות די מכובדות היא נמצאת במקום ה 13 במזרח וזה עם מאזן יותר טוב מיריבתה הערב שיש לה עוד סיכויים להעפיל לפלייאוף. אין בקבוצה אף שחקן חמישייה שלבש את הגופיה יותר מ 35 משחקים העונה כשהערב אל הורפורד ושג"א בחוץ והקבוצה עושה אודישנים לעונה הבאה.

האורחת: לפני יומיים טורונטו הפסידה לדטרויט. כן, דטרויט. הקבוצה עם 2 נצחונות מה 16 האחרונים וזה ממש ממש תמוה. אמנם היא אחרונה בליגה בריבאונד אבל זה לא סיבה להתפרקות יומיומית של קבוצה שיש לה את ואןוליט, סיאקם, לאורי ונורמן פאול שקולעים לא רע העונה. הקבוצה ממוקמת במקום התשיעי בליגה באחוזים לשלוש אבל כנראה שלא מייצרת לעצמה מספיק מצבים וריבאונדר טוב היה יכול לסגור את הפינה ואולי לקחת את הקבוצה לדרך חדשה-ישנה. ימים יגידו.

עוצרים בווגאס: להמר שטורונטו תעצור את הרצף? לא נראה לי. רעמים ב 7.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (36-11) – ניו יורק ניקס (23-24)

הביתית: רוצים לשמוע בדיחה? אז מינסוטה. עם 4 נצחונות ב 20 המשחקים הראשונים הקבוצה שאין לה ניהול על המגרש ומחוצה לו ממשיכה ללכת לשום מקום. היא יכולה אולי להתנחם באנתוני אדוארדס שיהיה בוודאות בחמישיית הרוקים הראשונה אבל אני בספק גדול אם הוא שחקן שאפשר לבנות סביבו קבוצה.

האורחת: הניקס נראים די טוב. למרות ההפסד למיאמי אתמול הקבוצה משחקת טוב בשני צידי המגרש כאשר ההפסדים האחרונים שלה היו מול פילי, ברוקלין ומילווקי העדיפות. איך הקבוצה מצליחה לנצח? בעיקר הגנה. הניקס נמצאים במקום הראשון בנק' ליריבה ובזכות האורך והתיאום של כל חברי הקבוצה (בראשם כמובן רנדל) מאפשר הגנה על אזורים נרחבים של המגרש למרות החוסר בשומרי עילית אחד-על-אחד. הערב לא כל כך תהיה בעיה. רוז בספק למשחק.

עוצרים בווגאס: לא שאלה אפילו. ניקס ב 12.

03:00     ממפיס גריזליס (22-22) – יוטה ג'אז (11-35)

הביתית: הדובים מגיעים למשחק עם מאזן חצוי ו 4 הפסדים מתוך 10 המשחקים האחרונים, שניים מהם היו לא מזמן ליוטה אותה יפגשו הערב. סתם כך השילוב בין מוראנט לוולנצ'ונס עובד לא רע כשהתוספת של אנדרסון ודילון ברוקס בכנפיים עוזר לקבוצה לייצר נקודות יקרות. עוזרת מאוד הנוכחות הפיזית של וולנצ'ונס בצבע והגנה סולידית כדי לגמור משחקים בלי שמוראנט יקלע בכמויות. הלילה תעמוד לפניהם משוכה גדולה מאוד בדמות יוטה שכאמור כבר ניצחה אותה לפני כמה ימים פעמיים רצוף.

האורחת: יש עוד הרבה לומר ולכתוב על הקבוצה שהגיעה לשנה שבה היא באמת מכוונת עד הסוף. מיטשל במשחקים האחרונים חזר להתפוצץ כמו שרק הוא יודע ובמקרה כזה אין אפשרות להשאיר אותו לבד כשבצבע מחכה לו גובר וקונלי ובוגדנוביץ' נמצאים בכנפיים. הקבוצה מדורגת ראשונה בליגה בכמות הריבאונד שהיא קולטת והלילה זה לא יהיה קל כל כך מול הגודל של וולנצ'ונס והוורסטיליות של מוראנט. יוטה חיה מנסיונות שניים לקלעים שלה שקולעים באחוזים טובים מכל הטווחים וריבאונד הוא חלק מרכזי מאוד באופן שבו ההתקפה עובדת. ובלי קשר היא עומדת על שישה נצחונות רצופים כולל על ברוקלין ובוסטון. מיטשל בספק להערב.

עוצרים בווגאס: גם אם מיטשל בחוץ, יוטה עדיין מסוכנת. ממפיס ב 6.

03:30     סן אנטוניו ספרס (21-23) – סקרמנטו קינגס (25-22)

הביתית: משחק שני ב 3 ימים בין הספרס לבין הקינגס כאשר  הובסו לפני יומיים ולא ירצו לסיים עם סוויפ בבית. מה היה במשחק הקודם? קודם כל הקינגס קלעו מעולה מחוץ לקשת והספרס לא עמדו בקצב. באופן כללי הקבוצה של פופ לא פוגעת כל כך טוב עם 46%  מהשדה ו 36.1% לשלוש, לא מדהים. דבר שני, הספרס חטפו 135 נקודות, לא משהו שפופ הזקן אוהב לראות. פוקס והילד עשו ככל העולה על רוחם ונעזרו גם בסנטר רישון הולמס שקלט 12 מתוך 37 הריבאונדים של הקינגס. אם כן, הקבוצה חייבת למצוא לקלעים שלה מצבים טובים ולקוות שלמילס או לדרוזן תהיה יד חמה. פולטל עשה עבודה במשחק הקודם עם 7 ריב' התקפה וחשוב שכך יהיה הלילה.

האורחת: הקינגס נמצאים על גל טוב עם חמישה ניצחונות רצופים שבחלקם השחקנים פשוט התפוצצו וקלעו כל זריקה. עוד קשה לדעת האם יהיה לקינגס מספיק בשביל להיאבק על מקום בפלייאוף אבל המשחקים האחרונים הראו שלפחות יש התקפה בסקרמנטו. היא מדורגת כמעט אחרונה בנק' ליריבה כך שבמשחקים שיש לפניה שכוללים את הלייקרס, מילווקי, יוטה ופיניקס ההגנה שלה תעמוד למבחן. נכון לאיך שזה נראה היא לא תעבור אותו.

עוצרים בווגאס: קשה לי להאמין שהספרס יפסידו שוב. ס"א ב 15

05:00     פיניקס סאנס (14-32) – שיקגו בולס (26-19)

הביתית: השנייה במערב ובליגה נראית פשוט מצוין כשמלבד הפסד לאורלנדו בנקודה היא מנצחת 6 משחקים ומגיעה למשחק לא קשה במיוחד בשיקגו. המספרים החשובים? מקום 3 בנקודות ליריבה ומקום שני באסיסטים. שתי הקטגוריות מחייבות משחק קבוצתי ומתואם שמנוהל באופן מופתי על ידי בוקר וכריס פול (ווסטברוק צריך לקחת ממנו שיעורים) כשבצבע מחכה אייטון. עם כמות הכישרון שיש בקבוצה אין שום צורך בתרגילים מתוחכמים או בחשיבה מחוץ לקופסא. הקבוצה קולעת באחוזים טובים (48.6% מהשדה, 37.4% קצת יותר חלשים משלוש) והשחקנים כבר מכירים היטב אחד את השני בשביל שהכל ינוהל בצורה המיטבית. הערב תעמוד מולה שיקגו של לאבין וווצ'ביץ' שהמאצ'אפ בינו לבין אייטון יהיה מפתח מרכזי במשחק.

האורחת: הבולס עם ניצחון בודד (על דטרויט…) ב 7 המשחקים האחרונים אבל צירפה את אחד הסנטרים הטובים בליגה ושילוב בינו לבין לאבין אמור להוריד קצת מהעומס שהיה על ווצ'ביץ' באורלנדו ועל לאבין בשיקגו. שניהם יכולים לשחק בלי לדרוך על האצבעות של השותפים לקבוצה ויש סיכוי ששיקגו תשתפר בחלק האחרון של העונה. כל זה בתנאי כמובן שלאבין משחק, מה שנמצא בספק כרגע.

עוצרים בווגאס: פיניקס טובה מדי. סאנס ב 12.

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (17-30) – מילווקי באקס (17-29)

הביתית: זה היה יכול להיות משחק נהדר אם רק הלייקרס היו עולים למגרש בהרכב מלא. יאניס וחבורתו יצטרכו לשחק מול שאריות הלייקרס שאמנם ניצחו את קליבלנד ואת אורלנדו אבל עוד לא עמדו במבחן משמעותי. למרות ההיעדרות של שני הכוכבים הקבוצה עדיין מאיישת בביטחון את המקום הרביעי במערב הקשה ואת המקום השני בהגנה. כרגע המטרה היא בעיקר לא להפסיד יותר מדי עד שלברון ודייויס חוזרים, והפסד הערב לא כל כך יפריע לפרנק ווגל.

האורחת: השלישית במזרח תגיע די עצבנית אחרי שלושה הפסדים רצופים. קדמו להם 14 משחקים בהם היה לבאקס הפסד אחד מה שאומר שהיא תגיע בשביל לנצח הלילה. כלומר, יאניס יבוא לנצח הלילה. התלות של הקבוצה בו מתחילה לתת את אותותיה העונה והחיזוק שהוא צריך בשביל שהקבוצה תגיע רחוק עדיין לא נמצא בין קבוצות הליגה. בהתקפה הדברים זורמים והמכונה עובדת כמו שצריך אבל ההגנה מעייפת הרבה יותר והבאקס, שהיו בטופ של הליגה בתחום הזה נמצאים רק במקום ה 20. מעניין יהיה לראות כמה ינסו במילווקי להגיע למקום הראשון בקונפרנס או לשמור את המאזן והכוחות לפלייאוף שהולך להיות כנראה משוגע. לגבי הלילה, יהיה להם די קל לחזור למסלול מול הלייקרס החסרים.

עוצרים בווגאס: מילווקי תרצה יותר, והיא גם יכולה. באקס ב 10.

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה על הסיקור.
    דוראנט מאיים על מייקל רפפורט (שפעם נחשב לחבר שלו) וזורק לעברו קללות גזעניות והומפוביות. אחר כך טוען פחות או יותר שזה סתם ריב רגיל אצלם.
    https://www.theguardian.com/sport/2021/mar/30/kevin-durant-michael-rapaport-threats-instagram
    *
    רפפורט נזכר בימים טובים יותר
    https://twitter.com/MichaelRapaport/status/1377090246928572425?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
    *
    KD גורם לקיירי אירווינג להראות כמו דוד תמהוני ולא מזיק.
    ברודוויי נטס.

            1. חלילה. מעכשיו אני רק זורק לינק. נשאיר את לנסות להבין מי נגד מי בדברים כאלה לאנשים אחרים.

      1. דוראנט משועמם יותר מידי זמן. אז הוא מתחמם בטוויטר.
        השפה הזאת היא השפה שבה משתמשים השחקנים ביומיום וזה מה שהיו שומעים כל שנייה אם היו על השחקנים האזנות במשחקים, ניגה ביץ פוסי וויט בוי וויט ביץ קוקסאקר וכו..
        אין פה שום דבר הומופובי או פוגעני זה שפת רחוב.
        כל הpc האלה רוכבים על שטויות.

    1. דוראנט צריך להיות מוקפא בין משחקים, כמו באקי חייל החורף. יש פער מבהיל בין האלגנטיות שהוא נע על המגרש, לבין אוסף התאונות והפאשלות שנקרא החיים האמיתיים שלו

      1. להיפך הוא פשוט עושה פחות פילטר.
        תאר לך עולם בו לשחקנים הייתה יכולת התבטאות חופשית….
        היה צחוקים זה בטוח.
        אני תן לי האזנות במשחקים עצמם יהיה קטעים חבלז אם כבר רוצים לעלות רייטינג ואז נראה אם הם יצליחו להתאפק 😂😂
        השחקן שאני הכי רוצה על האזנה זה דריי בטח כמה טראש הוא עושה…

  2. אני מבין שהסלטיקס חלשים השנה, אני אפילו מקבל הפסד למאבס, אבל 20 הפרש? דחילק, אפילו בדל של אשליה אתה לא משאיר לנו…
    תודה רבה על פריוויו מעולה

  3. תודה רבה אינדי. אני מתאמץ למצוא משחק טוב להלילה (בכל זאת, יש חופש מהעבודה) ולא ממש מוצא. נסתפק בהפועל חולון מול ברינדיזי.
    .
    אחד מהלחנים האהובים עליי של קלפטר (למילים של אלתרמן), ובביצוע של הגואט-
    https://youtu.be/mLTzwrK1VyE

  4. השיר הזה של אחרית הימים הוא אחד האהובים עלי ולא מקבל מספיק קרדיט.
    מיצ'ל לא הגיע עם הקבוצה לממפיס ולא ישחק באמת (סיבות אישיות). לא היה רחוק שכל הג'אז לא יגיעו כשהם נאלצו לעבור נחיתת חירום אחרי מפגש אוירי עם להקת ציפורים.

  5. משחקים היום ב 31 במרץ גם ככה הזמן טס אל תוריד לי ימים סתם. תודה על הפריוויו וערב משחקים מהנה בחלקו.

    1. 😂😂😂 לקרוא למישהו קוקסאקר נהיה הומופובי? 😂😂😂
      Omg ירון.
      להיפך זה אפילו מדגיש את זכויות הלהטהב.
      עדיף שדוראנט יפתח חשבונות חדשים תחת השם דה שוט אם הוא לא רוצה להיתפס ולדבר חופשי ברשת😂
      אני מזמין אותו להופס אצלנו אין אמירות הומופוביות

      1. אני חייב להודות שלא קראתי את התכתובת בין המאפין הד לכתב-שחקן סיטקומים אבל אם באמת כל מה שהוא אמר זה קוקסאקר ההשעייה הזו ממש לא לעניין….

        1. אמר עוד כמה דברים.
          אבל לא מבין מה יש להשעות אותו, הפסיד כבר עשרות משחקים, יודיעו שהוא כשיר לחזור אז הוא יפסיד עוד שניים?

  6. פתחי לי את הדלת – עושה לי את זה כל פעם מחדש. לא פלא שהצעירים לא מכירים. ואלי מגן – איך הוא נעלם לתוך השכחה? תודה אינדיאני. איזה בחירה נהדרת בשני אלופים, קלפטר ואהוד הגדול

  7. את מי הבוטוקס שם על פרוזינגס?
    צדקתם, את וויליאמס השמן, בבטן יש לו בן….
    יש פה עוד אוהד סלטיקס שחושב שהבוט מאמן טוב?
    האיש לא קיים, אין תגובה, אין פסקי זמן. הזדמנות לשבת על המקום השישי ולהתקרב לניקס ושארלוט מתפייד כמו בדל ההערכה האחרון שנשאר לי למאמן הקולג' הזה…

  8. פנוי לגמרי, והחיוך של קמבה פוגע בכלום ושום דבר, שחקן זבל, מימיו בנבחרת ארה"ב איתם לא הצליח לקחת טייטל. להשוות אותו לקיירי הקלאץ' בדיחה עצובה.

    1. הנה עוד אחד, נע לחסימה, פנוי לגמרי והוא עם הבלוקים….
      הסלטיקס אולי יגיעו עם המאמן הזה הבוט למבחני הכניסה לפליאוף ויעופו בשלב הראשון בפליאוף מול ברוקלין או פילי. אולי אפילו בסוויפ….

  9. עוד פעם הקמבלעעעע זורק פנוי לגמרי מהשלוש ומחטיא 1 מ 8 מזעזעים….
    זה האולסטאר 4 פעמים? מייקל גורדן עקץ את דני איינג כמו בימים הטובים של בוסטון.

  10. Veteran wing Lance Stephenson has been working out in New York the last few weeks in hopes of landing with a team. The 30-year-old last played with the Lakers in 2019. Has worked diligently on his range-and you don’t forget how to defend like Born Ready can.

    יאללה מי מחתים את האיש שלי. נטס תרימו כפפה צריך מישהו שיטטרש וינשוף על השיקצה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט