דנבר מנצחת וקליפרס מפסידה בסיקור משחקי שלישי/ צ'יקו

דנבר (18-29) – פילדלפיה (15-32): 95-104

כבר ברבע הראשון אוהדי פילי הבינו לאן הרוח נושבת, והיא נושבת להרים. דנבר פתחה את המשחק עם 44 נק' ברבע הראשון אל מול 22 בלבד של פילי. פורטר ומארי חגגו עם 30 נקודות משותפות ברבע. לאחר מכן המשחק עוד התאזן קצת אך ההפרש נשמר והרבע הרביעי נועד לצמצום פערים בשביל מראית עין.

אצל המארחים הלא נחמדים – מארי עם 30 לצד רב' ארבעה אסיסטים ושלוש חטיפות, פורטר ג'וניור עם 27 לצד 12 קטיפות. יוקיץ היה שקט עם 21-10-5 מילסאפ מהספסל הוסיף 10.
בצד המפסיד של התמונה -מקסי היה הבולט עם 13 נק' האריס עם 12 סימונס 11 מילטון והאוורד עם 10 כ"א.

וושינגטון (29-17) – שארלוט (22-24): 114-104

התחלה מגומגמת משתי הקבוצות והמשחק נהיה צמוד. היוורד קולע את הסל האחרון ברבע ומוריד את ההורנטס לרבע השני ביתרון 3. במהלך הרבע השני שארלוט יוצאים לריצת 16-2 שמעניק להם יתרון 11. ווש בהובלת ראס אל עמוד חוזרים למשחק ונצמדים לצרעות. ברבע הרביעי 4 דק' לסיום סל של ווסטברוק מצמצם לשלוש בלבד אך מנגד שחקן השבוע סקרי טרי לוקח את הסיום המרשים על עצמו וקולע 7 נקודות נוספות עד לסיום המשחק. ההורנטס עם ניצחון רביעי מחמשת משחקיה האחרונים ללא לאמלו. היא מבססת את מעמדה במקום הרביעי.

אצל החבורה של ברוקס – ראסל עם 22-15-14 הצימורה עם 30 רולו עם ד"ד 16 נקודות 11 רב' רובינסון 12 ולן 10. דני סיים עם 3 נק' עם 1-10 מהשדה, אך גם עם 8 רב' ו-6 עבירות.
בחבורה המנצחת של ברוגו – סקרי טרי עם 27 לצד 7 רב' וארבעה אסיסטים. היוורד עם 26 נק' 11 רב' ושישה אס'. גראהם הוסיף 17 נק' 6 אס' ושלוש חטיפות זלר עם 16 נק' 13 רב'.

פיניקס (14-32) – אטלנטה (24-23): 110-117

שליטה מוחלטת של השמשות במחצית הראשונה שנגמרת ביתרון 12. רבע שלישי מצוין של הניצים שמצמצמים ומקרבים עד מרחק פוזישן בודד אך פיין עושה את זה כואב ומשאיר את הפער על 4 לקראת הרבע הרביעי. סל רודף סל וריצת 13-5 של אטלנטה משווה את התוצאה 3 דקות לסיום. ווילאמס מודיע לשופט על פסק זמן, כריס פול חוזר חד ושם שתיים. קפלה עונה עם אלי-הופ. איטון עם זריקת וו וברידגס מוציא אותנו מהלופ של סל רודף סל. בוגדנוביץ עושה לי נעע בעין ותופר שלשה אך איטון משלים את זריקתו של בוקר ודוחק את הכדור פנימה. יאנג חודר אך מחטיא והכדור הולך לקראודר שתופר שלשה שמכריעה את ההתמודדות.

Game Preview: Suns (31-14) come home to face Hawks (23-23) - Bright Side Of  The Sun

אצל אנשי השמש העולה שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות בראשם – בוקר עם 21, סאריץ' 20 קראודר 19 אייטון עם 13 נק' 14 רב', פול וקריג עם 12 כ"א הראשון חילק 8 אס' השני קטף 8 רב' בירדגס סוגר את הרשימה עם 10.
אצל הניצים – בוגדנוביץ 22, יאנג 19 לצד 13 אס' קאפלה 16 נק' 16 רב' גאלינרי 13 הורטר 12.

לוס אנג'לס קליפרס (17-32) – אורלנדו מג'יק (31-16): 103-96

רבע ראשון מצוין של הקליפרס בו הם עוצרים את המג'יק על 13 בזמן שהם קולעים 26 ובמחצית ההפרש עומד על 14. נגמר? אל תזלזלו בבניה מחדש של אורלנדו. היא עושה מהפך וקולעת 33 לעומת 22 ברבע השלישי ונמצדת לקליפרס אך האחרונה חוזרת לעניינים ועולה ליתרון 7 2:40 לסיום. אוקקה עם סל ועבירה, כך גם קרטר ווילאמס, רוס משווה ונדל מעלה את אורלנדו ליתרון ראשון ופורטר חותם את ריצת 17-3 כחול בשתי הדקות האחרונות. ניצחון מטורף של אורלנדו שמנצחת משחק שני ברציפות מאז הטרייד-דדליין.

אצל המארחים הנחמדים שפתחו את ביתם וספגו הפסד – קאווי עם 28 קאנרד עם 17, ג'קסון 15לצד 7 אס' וזובאץ' עם 14 ו-13 רב'.
אצל אורלנדו – אוקקה עם 18 רוס 15 פורטר 13 עם 7 רב' וונדל 11 עם 6 רב' ו-3 חסימות. במבה 12 בירץ' בייקון וקרטר ווילאמס עם 8 כ"א. האחרון גם חילק 9 וקטף 7

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. תודה על הסיקור.
    .
    הנאגטס גמרו את המשחק ברבע הראשון עם אחוז קליעות בלתי נתפס. פילי מצידה הייתה ללא החמצן כיאה לקבוצה שמגיעה לשחק בקולורדו.
    .
    שארלוט ממש מהנים לצפייה. משחקים כדורסל שוטף עם הנעת כדור שכולם רצים וחותכים לסל. חבל שלמאלו נפצע, אבל הייוורד חווה רנסס שם וגם רוזייר מצדיק את החוזה שלו.
    .
    לא מבין איך הקליפרס מצליחים לזרוק משחקים כאלו שהם אמורים כבר לגמור במחצית ולתת חצי שני של גארבג עם מנוחה לקוואי

  2. נכון לעכשיו הפרש של נצחון אחד בין דנבר ללייקרס, ושני נצחונות בין דנבר לבין הקליפרס. לא בלתי סביר שאם הלייקרס ימשיכו להפסיד, ואם הקליפרס יאבדו משחקים כמו הלילה, נראה דרבי מלאכי כבר בסיבוב הראשון. חדשות רעות לשתי הקבוצות.
    .
    במזרח ברוקלין בשוויון עם פילי, ולקבוצה ביתית כמו פילי אבדן יתרון הביתיות יכול לעשות את ההבדל בסדרה מול הנטס. נקווה שאמביד יחזור במהרה.
    .
    תודה רבה צ'יקו.

    1. טנש עפים סיב 1 במצב כזה. הגנרל תמיד משתחווה לבוס שלו. מאחל את הלייקרס לקליפרס ולא לטנש. לטנש מגיע גמר מערב לפחות. אם שיקצה עף הם יכולים גם לעשות גמר.
      הם קשוחים האיש שלי קראודר היום הפך את טריי למטלית יש גם את ברידגס וההחתמה של קרייג טובה מאד.
      אם קצת היו מוסרים לאייטון הם גם היו מנצחים בקלות יותר אבל הם מקום 2 ולדעתי יסיימו 1 אז כרגע אין תלונות בטנש.

    2. איך למען השם הם ידרדרו למקום השביעי? לא יאומן במה אתה מוכן להאמין, בשביל שלברון לא יעפיל לגמר וינצח את ברוקלין אהובתך…
      דש מאתוני דייויס שיהיה כשיר בעוד כשבועיים ואיתו זו קבוצה אחרת לגמרי, שבוע אחכ, גם ג'יימס חוזר ושניהם רעננים יחסית.

      1. חבריקו למה שוב השריקות מהבית. אם תשאל אותי עכשיו – באמת! – תן לי בגמר את לוס אנג׳לס בריאה במאה אחוז. אני אוהב כדורסל מה אכפת לי טבעות? השחקן שאני הכי אוהב נלחם כדי להשתחל לפלייאין, נראה לך שאליפות של ברוקלין נגד קבוצות פצועות תשמח אותי? בסה״כ הסתכלתי על הטבלה והמשחקים שנשארו. אם לברון ודייוויס יישארו בחוץ עוד שבועיים (מקווה שלא) פורטלנד ודנבר שהתחזקו צפויות וצריכות לעבור אותם. אם יותר – יש מצב שגם דאלאס. פחות סביר. הכל ביזנס, נאת׳ינג פרסונל 🙂

  3. תודה ציקו!
    דנבר לרגעים נראית בלתי עצירה בעליל, הרבע הראשון היה נראה כאלו משחקת מול קבוצת ילדים.
    אבדיה שמר טוב על היוורד למרות שיצא ב6 עבירות. שארלוט נראית מאומנת וחביבה באמת אבל לא יותר, סיבוב ראשון וזהו.
    ו

  4. אתמול איזה ניגוב הבאתי בשכונה לאורי חטף ממני קרוסאובר לדורות הוא חטף 2 שלשות וטטרשתי אותו רצח הוא כל המשחק אמר לי אכלת יותר מידי בפסח נהיית איטי מכל העל האש אמרתי לו ועדיין מנגב אותך.
    אמרתי לו אני עכשיו שם אותך על האש הוא התעצבן ושמר כמו משוגע הרקדתי אותו ואז סטפבק הוא חשב אני יזרוק ואז ריצה קדימה הוא נפל על הפרצוף חחח ואז חיכיתי שהוא יקום ושלשה על הראש גמייקל ירד עליו כל הערב והיה איתו 😂😂
    ניצחנו 4 2 בסידרה

    1. כל הכבוד על הסדרה 2:4 זה קלאסי אני רואה האיש שלי ג׳מייקל חוזר לעניינים זה חדשות טובות.
      אני רואה רדומים פה אז קבל סיפור קרואטי (שאולי סיפרתי בעבר, לא זוכר).
      באחד האימונים הייתה מלחמת עולם במשחקון פנימי (לפעמים הם מתלהטים, בעיקר עם חמישיות מעורבבות לא ראשונה נגד שנייה). היה כדור חוץ, המאמן שרק וכולם התחילו לריב. לפני שיצא הכדור עבר ליד ילד מבוהל שקראו לו אבי אבל הוא לא היה פראייר ולא הודה שנגע בו. חצי צעקו ״נגע באבי״ וחצי צעקו ״לא נגע באבי״. כמעט היה מכות. כולם צועקים ״נגע/לא נגע באבי״, עם היד קדימה והווריד במצח כמעט מתפוצץ.
      רק הקרואטי עמד בצד וחיטט באף, הוא היה מיואש ממילא מהחיים. אחרי ששיחק בגמר גביע אירופה בחמישייה עם דנילוביץ, גורגביץ, פאספלי ודיבאץ – פתאום הוא תקוע בליגה השניה בצפת.
      בשלב מסויים הוא ניגש אלי – ואני באמצע הצעקות הוא ראה שאני עצבני (אני צעקתי ״לא נגע באבי״) – ואז הוא אומר לי במבטא קרואטי כבד (כאילו הוא יודע על מה מדברים והוא לא מבין למה אני צועק):
      ״ נָגָהֲבָּאַבִּי…״

      1. תשמע אתמול כמה צחקתי בזמן משחק כל הערב היה טראש טוק שברנו שיא הכי מצחיק כץ שהיה אדם שקט שלא מוציא מילה התחיל לטטרש 😂😂😂
        אתמול גמייקל ולאורי ניסו סתם לעבוד עליו שעשה צעדים ושהמהלך שלו זה צעדים כדי לערער אותו (זה הגיע אחרי שבתחילת הערב היה איתם וקלע להם כמעט את כל הנק) אז 2 התקפות אחרי זה הוא אמר שגמייקל עשה צעדים 😂😂😂😂 הוא לא דרש צעדים מעולם כולם נקרעו מצחוק אמרתי לו למדת אה לאורי אמר הפכנו אותו מצדיק לשקרן כמונו 😂😂😂
        ואז הכנסתי לו בכוונה כדורים שיטחן אותם בצבע בידדתי אותו בפיק אנד רול על לאורי בכוונה שישמיד אותו עכשיו לאורי נתלה לו על הצוואר כל התקפה עם דחיפות תפיסות וחיבוקים ועדיין הוא שם סלים בקלילות ולא ביקש עבירות 😂😂😂

        עוד צחוקים היה שגמייקל ניסה גאמפ שוט בסיבוב כמה פעמים על כץ 😂😂😂 חטף כל פעם גג אמרתי לו הלו זה לא אני הוא 1.94 😂😂😂 מצא על מי לנסות את זה😂

        1. חחח נראה לי מרוב טראשטוק לא נשאר לכם כוח לשחק אבל תאכלס צודקים בלי טראש בשכונה אין מה לשחק.
          דור הקרואטי זה אכן איבו נאקיץ שבאמת שיחק בחמישיה שסיפרתי עליה.

        1. שמע עברו יותר מ-25 שנה אני לא רוצה להמציא 😂😂😂 מדי פעם נזכר, הרבה בזכות סיפורי הפלייגראונד של שמעון

  5. 1.קרבות רחוב בין ווסטברוק לסטיבן איי סמית' על משמעות המספרים שלו…ממולץ לחובבי הטראש😝
    2.שמעון ראית את ווסטברוק עושה לברון?!. מתחיל לדבר על הלאגסי שלו ועל העזרה לשחורים ולמעטי יכולת וכל הג'אז הזה.
    3.אתמול היתה לי פה החלקה לגבי האחוזים של ווסטברוק מה3,טעיתי. אבל עדיין מי שצופה במשחקים של ווש (ואל תעשו לעצמכם את זה) רואה שראס זורק טוב מה3 בתקופה האחרונה. הדאנק וינטאז' שלו אתמול רק מראה שמשהו טוב עובר על השחקן הזה בכללי מאז שעזב את okc. נאאה לי דאנטוני ומורי שיפר אצלו משהו…

    1. + 11
      אתמול לא ראיתי כי צפיתי שברון לב. ראס נותן עונה נהדרת. סטיבן איי סמית קשקשן ולא מבין את השינוי בזמנים. לפני יומיים בכה שהגדולים פעם נלחמו זה בזה והיום רק רוצים לשחק יחד. זאת על רגל אחת המורשת של לברון. הפך את כולם לקולגות. זה בידור איכותי – לא חייבים להרוג ולהיהרג. בכדורגל באירופה עוד לא הגיעו לשם, אבל בסוף גם זה יגיע. סמית חי בעבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט