מעורב הופס ליום ה': כמה עוד משחקים הסלטיקס תפסיד לפני שבראד סטיבנס יפוטר??? / מנחם לס

(חלק מהמעורב ניכתב ליום ד')

זה אקסטרה קטע שהוכנס אחרי שהמעורב כבר ניכנס:

כמה עוד משחקים הסלטיקס תפסיד לפני שיבינו שבראד סטיבנס לא מתאים להיות מאמנה?

1.ג'ו אמביד עולה לשחק בשבת נגד מינסוטה

אמביד ב-QG

אמביד חוזר לשחק בשבת. בלעדיו בפציעה האחרונה, כולל החמצות משחקים אחרים בגלל פציעות שונות, הסיקסרס סיימו 8-8. עם עתה 15-32 ולי נראה שהם מנצחים את המזרח העונה ויעלו לגמר לראשונה מאז פרשתי מהוראה לפני 20 שנה.

העדרו נתנה הזדמנות לבן סימונס להראות מי הוא, וטוביאס האריס, סת' קרי, טייריס מקסי, שייק מילטון, ג'ורג' היל, ולעתים דני גרין – קיבלו יותר הזדמנויות לבצע ולקלוע. אבל 8-8 בלעדיו? זה רק מראה את חשיבותו, ויסלחו לי כל ה-7 האחרים שהזכרתי.

2. פרנק ווגל: "בהגנה גאסול 5 והראל 4. בהתקפה גאסול 4 והארל 5!"

לא ראיתי את משחק הערב אז אני לא יודע אם הוא רציני (https://hoopshype.com/social/) או סתם מבלבל את האשכים.

3. לאנס "BORN READY" סטפנסון מודיע לכל הקבוצות שהוא בטופ-שייפ והוא 'מוכן לפלייאוף'!

משך שנה וחצי לאנס התאמן במנהטן עם מאמן פרטי ועם 'יריבים בתשלום', והוא מודיע שהוא בטופ-שייפ ומוכן לעזור לכל קבוצה. היי, הבנאדם רק בן 30. הוא מגן טוב יותר מחצי שחקני ה-NBA בגובהו!

4. סרטון שהוא גם מבדר, גם נעים לעין, וגם נושא מסר חשוב!

5. במשאל של קוראי THE ATHLETIC, דנבר נבחרה כקבוצה שהתחזקה יותר מכולן בגלל ארון גורדון

6. למרכוס אלדרודג': "לא הגעתי לנטס להיות ALL-STAR. באתי להיות 'בורג במכונה'

"I'm not here to be an All-Star," Aldridge said. "That's not what I'm trying to do. I'm just trying to bring the value, try to bring the things I'm good at and trying to help this team win. I'm not worried about being an All-Star any more. I am here to fill a void"

7. לברון: "איזה סיום קריירה טוב יותר יכול להיות לסטף מאשר לסיים בלייקרס ולהתחיל חיים חדשים באל-איי?

לסטף קרי יש את העונה הזאת והעונה הבאה בחוזה. הוא ELIGIBLE – כשר? – לחתום על מקס בסיום העונה.

ללברון ישנו רעיון למקרה שהוא לא חותם. לעזוב את הווריורס, ולהגיע ללייקרס בנסיון לעוד אליפות, לשחק באל.איי עד הפרישה, ואז לבנות לו ארמון קטן ליד הוליווד ולחיות שם את שאר חייו באושר ושקט.

היי. לסטף יש 46 מיליון לעונה הבאה, וזכות למקס ל-4 שנים בזך 215 מיל. אז על מה לברון מדבר בכלל?

8. לברון חייב להתערב בכל דבר. אפילו במשחק כדורסל נשים בין יוקון לביילור!

יוקון עלתה לפיינל פור בכדורסל נשים עם נצחון 67-68 על ביילור.

נראה שבזריקה האחרונה של ביילור – שיכולה היתה להביא נצחון – היה פאול על הזורקת מביילור ע"י שתי שחקניות ביילור.. מאמן יוקון ג'ינו אוריימה לא הרגיש חובה להתנצל.

Refs ruled no foul on DiJonai Carrington's potential game-winner. #ncaaW pic.twitter.com/amSH91IEQV

— SportsCenter (@SportsCenter) March 30, 2021

לברון הסתכל על המשחק ומיד שלח בטוויטר שלו:

ו:

Cmon man!!! That was a FOUL!! #ncaaW Baylor vs UConn.

— LeBron James (@KingJames) March 30, 2021

מאמן יוקון הגיב לטוויטר של לברון:

"I don't think LeBron has ever won a game on a bad call by the other team, by the other officials…I probably doubt that in his career he's ever won a game and decided to give it back because he looked at it and went 'that was a foul'" – Geno Auriemma pic.twitter.com/WIZVLxGTUc

— UConn Videos (@SNYUConn) March 30, 2021

9. הבחירות שלי נכון להיום:

*MVP: הארדן, ג'וקיץ', יאניס, לילארד', אמביד, לברון, דונקיץ', סטפן קרי

*ROY: טייריס היילברטון, אנטוני אדווארדס, למלו בול

*מגן העונה: יאניס, בן סימונס, רודי גובר, מיילס טרנר

*המשתפר: ג'רמי גראנט, ג'וליוס רנדל, ג'ון קולינס, כריסטיאן ווד, ג'ורדן קלרקסון

*האיש הששי: ג'ורדן קלרקסון, כריס בוצ'ר, מונטרזל הראל, טרנס רוס, אריק גורדון

10. פינת החי: HAMMINGBIRD – 'הציפור הלאומית' של ארה"ב, מתכוננת למעוף של 1,300 ק"מ!

HAMMINGBIRD – "הציפור המזמזמת". זה השם שהיו צריכים לתת לה בעברית ולמנוע כל כך הרבה אי-הבנות (עוד מעט אסביר)

הציפור שנכתבו עליה ספרים, ונכתבו עליה שירים – אינה מזמזמת כלל וכלל. אין לה בכלל מיתרי קול. אז למה הציפור המזמזמת זימזומים נפלאים שבמשך 14 שנים בפלורידה נהניתי משמיעתם נקראת 'הציפור המזמזמת'?

כי הציפור הקטנה בעולם הזאת מסוגלת להניע את כנפיה במהירויות של 10 עד 100 פעמים לשנייה, וכל תדירות שונה משמיעה זמזום שונה!

ניסיתי למצוא את השם המתאים לצפור HAMMINGBIRD, והאחד שמופיע יותר מאחרים הוא 'יונק הדבש'.

למה אני מזכיר זאת?

כי ההמינגבירד המכונה בויקיפידיה העברית 'יונק הדבש' אינו יונק דבש בכלל.

אני מצטער לומר לכם, אבל בישראל אין ציפור HAMMINGBIRD. למעשה אין גם בשאר העולם מלבד צפון אמריקה!

אולי דוקטור רזי יכול להסביר מדוע ההמינגבירד מכונה בויקיפידיה בעברית "יונק דבש" כי ישנו כאן בלבול, לדעתי (אני מתחיל להבין מעט בדברים האלה…)

'יונק הדבש' היא ציפור צופית. ההמינגבירד היא ממשפחת הקוליבריים. יונק הדבש היא אחת מ'ציפורי השיר', וההמינגבירד אינו יכולה "לשיר" כפי שאסביר יותר מאוחר. הזמזום הנפלא שהן משמיעות מקורו בתדירות לא תאומן ממש של נפנוף כנפיים )עד 100 ניפנופים בשנייה!). הבלבול בין שתי משפחות הציפורים האלה מקורו במאפיינים פיזיים ואקולוגיים דומים: גודלן הזעיר, צבעיהן המרהיבים, ומקורן הארוך והמעוקל.

מצזונן של הצופיות ןוהמינגבירדס ממשפחת הקוליבריים הוא הנקטר שבפרחים – הצוף שבפרח.

בתחילה הייתי מבולבל מעט מהסיפור על ההמינגבירד העברי כי מצאתי פוסטים בויקיפידיה ואתרי צפורים שתאורי הציפור מנוגדים ממש אחד לשני. אז החלטתי להסתמך בעיקר על wikipedia האנגלי שמדסקס רק את ההמינגבירד הקוליברי, ולא את 'צפורי השיר' בארץ. ניסיתי לתרגם את המוסבר על הציפור הקטנה בעולם כמיטב יכולתי.

ההמינגבירד הוא לא רק הציפור הקטנה ביותר על הפלנטה שלנו, אלא גם אחד היצורים היפים ביותר שנוצרו על ידי הטבע. יצירה מדהימה מדהים עם אורח החיים מדהים של הציפור הננסית הזאת.

ההמינגבירד הקטנה ביותר שנמדדה הייתה באורך 2 ס"מ. רובן 'מסתוכבות' בסביבות 8 ס"מ, ומשקלן כמה עשרות גרמים ס"ה. ישנו דיווח על המינגבירד ששקל 20 גראם!!!

המדידות מתבצעות מקצה המקור עד לנקודה קיצונית של הזנב. רוב הציפורים הקטנות האלה מתגוררות ביבשת צפון אמריקה. הם יכולים להימצא לא רק באקלים טרופי וסובטרופי, אלא גם באלסקה. בתי גידול האהובים עליהם הם גנים, כרי דשא, שדות. בין יונקי הדבש נמצאות גם ציפורים או ציפורים נודדות. אלה כוללים את יונק הדבש האודם ואת נושאת האש האדומה, הם מבלים את החורף במקסיקו. למרבה הצער בשטח ישראל הציפורים האלה לא מסתובבות..

יונק הדבש הוא ציפור בעלת צבע ייחוד. הנוצות שלה יפה מאוד ודומה לאבנים יקרות. כאשר נחשפים לשמש ישירה: נוצצים בהירים מבריקים, כאילו משנים את צבעיהם. זו הסיבה שבארה"ב נותנים לציפור שמות הקשורים אבנים יקרות (למשל: "טופז המינגבירד", "צוואר אזמרגד", "אש טופז המינגבירד", וכו'.

ההמינגבירד מטיל 2 ביצים, בגודל של לא יותר מאשר אפונה. קוטר הביצים – רק 12 מ"מ, משקלם – לא יותר מ -0.5 גרם.

ההמינגבירד היא ציפור אמיצה מאוד במקרה של סכנה היא מגנה ללא חשש על אפרוניה וממהרת לעבר האויב. אמא נואשת שמה את המקור החד שלה באף או בעינו של התוקף. ההמינגבירדס אינם יוצרים זוגות: על הנקבות מוטל הטיפול של הצאצאים. הזכאר נעלם ואיננו.

הציפור הזאת שבתמונה הכפילה והשלישה את משקלה – בעיקר בשומנים וגלוקוזה – לפני מעוף של 25-30 יום מדרום ארה"ב עד פנמה וארצות אמריקה התיכונה!

המזון העיקרי עבורם הוא צוף, שהם יונקים מן הפרחים. ההמינגבירד מסוגל "לעמוד באוויר" ולינוק את צוף הפרח ע"י נפנוף כנפיהם עד מהירות של 80 פעם בשנייה

ההמינגבירד משתמשת בכמות עצומה של אנרגיה באופן יחסי כמובן בעת טיסה, ולכן לעתים קרובות היא נאלצת ישנם כמה סוגים של המינגבירד היוצאים למסע של 900 ק"מ פעם בשנה לפני 'החורף' האמריקאי בדקום קליפורניה, אריזונה, טכסס, לואיזיאנה, ומערב פלורידה. סוגים אלה ממריאים פעם בשנה לטיסה מעל הגוף של מכסיקו לעבר חלקים של מקסיקו, ומרכז אמריקה, לעתים טיסות של 900 מייל (1,300 ק"מ). כשמהירות הטיסה של ההמינגבירד היא 45-50 קמ"ש, המסע באוויר יכול לקחת עד 30 יום.

מה שהציפורים עושות כחודש לפני הטיסה הוא להתחיל להשמין. הן מגיעות עד לפי שניים ממשקלם, הרוב מצוף המכיל הרבה שמן. מסע פלאים של הציפור הזעירה הזאת. עובדה מדהימה נוספת היא שההמינגבירד מסוגלת לעופף אחורנית, לעופף במקום, ולנחות נחיתה אנכית ישירה למטה.

להמינגבירדיש לב גדול וחזק. הוא תופס כמעט חצי מחלל גופה, וקצב הלב מרשים מהמם 1000-1200 פעימות בדקה. אגב, שרירי ההמינגבירד הם בערך 25% ממשקלה.

ההמינגבירד היא מאביקת הפרחים מס' 1. עוד עובדה מהממת: ההמינגבירד מסוגל לישון בעת מעוף.

המינגבירדס מסוגלים להוריד את חילוף החומרים שלהם למצב של שינה רדומה כדי לחסוך באנרגיה. לפני ההגירה, הם צוברים כמות משמעותית של שומן עד 72% ממשקל הציפור. כדי לצבור כמות כזו של עתודת אנרגיה אינו אפשרית עבור כל ציפור, כי זה דורש התאמה מיוחדת של מנגנונים פיזיולוגיים. מדענים מצאו כי ההמינגבירדס הם בעלי הכבד הפעיל ביותר מבחינה מטבולית בעולם. תכונה חשובה נוספת היא מהירות גבוהה של אספקת גלוקוזה. זהו מאפיין שלא יסולא בפז עבור יצור חי שהאוכל העיקרי שלו הוא צוף.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
154 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 7:23:28

תודה מנחמנו
השם הנרדף לצופית היא יונק הדבש והמינוח נכון להמינבירד הוא קוליברי שם שעוברת מאנגלית ולא הציפור המזמזמת.
לגבי בראד סטיבנס, ברור לגמרי שאיבד את חדר ההלבשה!
כשסמארט עומד על הקו וזורק עונשין, קולע ונותן היי פייב רק לפורנייה ומתעלם במופגן מטייטום ובורח שלא לתת לו היי פייב זה צורם ואומר דרשני.
הבוטוקס (סטיבנס) צריך לעוף כי השנה הזו אבודה בעיקר בגללו.
הוא הוכיח שלא יכול להסתדר עם סטארים וכשאלה עוזבים אחד אחרי השני אחרי השלישי ויש רשימה שמתחילה ברונדו בשיאו זה אומר דרשני….
אותי שכנעת מנחם שצריך למצוא מאמן חדש ורצוי אחד שהיה פעם שחקן באן בי איי, אחד שמבין שחקנים, אחד שמסתדר עם כוכבים.
הבוט יכול להיות מאמן מצוין לקבוצה בבנייה לא בקבוצה עם שני אולסטארים וחצי. עוד שנה שנתיים של הבוט בבוסטון וגם בראון וטייטום יבקשו טרייד.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 7:26:33

עוד דבר שמראה שהוא לא כל כך יודע לבחור את השחקנים הנכונים להשקיע בהם זה הסלאמפ של נייסמית שבקולג היה קלע ענק אבל תחת הבוט איבד כמעט לגמרי את הקליעה. הכל מתחיל ונגמר בחדר ההלבשה כי כישרון יש והרבה.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 11:24:18

מאמן התקפה נוראי ומנהל משחק כושל. הוא ואיינג עפים בסוף העונה Mark my words. ובנוסף כמו שציינת הוא הפך לא מעט כוכבים התקפיים בכל רמה לנגרים במקום להשתמש בהם, ולתת להם להתפתח כארון ניסמית הוא דוגמה טובה שחקן שהפציץ בוונדרליט ובעצם בכל רמה והוא הפך אותו לנגר פר אקסלנס. עם איינג חצי מהליגה לא עושה עסקים הטרייד הדי מעפן על פורנייה שהוא משתמש בצריכת הטרייד הגדולה מאז ומעולם מראה שהוא בלחץ…

Avri
Avri
01/04/2021 11:31:11

ברוך, רזי, אתם ראיתם את נייסמית' משחק העונה? אולי נרדמתם מול המסך? הוא נראה בעיקר לא מוכן ולא שייך. אני מבין שבשביל המטרה (להכנס בסטיבנס) אפשר לעשות גם מנייסמית' אול-סטאר בהתהוות אבל הוא כנראה לא יותר משחקן חביב ובטח לא שחקן שצריך לראות במצבו הנוכחי יותר מידי פרקט.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 11:39:43
Reply to  Avri

אברי הוא שחקן צעיר שצריך דקות, הטיפש הרובוט בעמדת המאמן לא נותן לו בכלל לשחק ומעיף אותו להתקרר על הספסל על כל טעות שעושה, לא נותן לו בכלל יציבות.
השורה התחתונה ברורה מאוד, סטיבנס מוציא מעט מאוד מהסגל שיש לו בטח התקפית, הוא מאמן התקפה מאוד רע ומנהל משחק חלש.
.
לגבי ניסמית אף אחד לא אמר שהוא אולסטאר בהתהוות אבל זה שחקן שהפציץ כסטאר התקפי בכל רמה, וסטיבנס הפך אותו לנגר (שיפר לו מאוד את ההגנה בטח הקבוצתית אבל לקח אותו שלוש צעדים אחרונה בהתקפה), ממליץ לך לראות מה הוא עשה בוונדרבליט.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 11:53:55

קצת נייסמית, כתבתי תגובה אחרת אבל מחקתי כאוהד לאוהד באותה הקבוצה.
https://www.youtube.com/watch?v=7uuiGxkbMKk

Avri
Avri
01/04/2021 12:04:26

היו גם היו משחקים שהוא קיבל הזדמנויות והוא הראה שהוא ממש עוד לא שם. לגבי הישגיו במכללות, נו אז מה, הליגות באירופה וסין מלאות בשחקנים שהפציצו במכללות והראו שהם לא שייכים לליגה. קוראים לזה סקאוטינג כושל (קורה לכולם). ג'ימר מוסר ד'ש.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 12:25:49
Reply to  Avri

חלק מזה על סטיבנס. הכל נראה יותר מדיי בלגן.
אם נייסמית היה לוקח את מספר השלשות שהחיוך הגדול לוקח הוא בטוח היה באחוזים יותר טובים.
קמבה היה 1 מ 8 מ 3, חלק מהפספוסים מזריקות פנויות לגמרי…..
1, 2, 3…

Avri
Avri
01/04/2021 13:34:39
Reply to  Avri

מתמטית מה שאתה אומר לא נכון. האחוזים של קמבה בעונה הזוועתית שלו משלוש עדיין יותר טובים מאלו של נסמית', מה גם שהזריקות של קמבה (שהוא קולע באחוזים טובים יותר) קשות בהרבה מאלו של נסמית'.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 14:57:15
Reply to  Avri

שטויות במיץ עגבניות. הוא החמיץ ברצף המון קליעות פנויות הלילה. לא חושב שראית את המשחק אחרת היית מדבר אחרת….
קלע 1 מ 8 עד קרוב לסוף המשחק. נייסמית לא לוקח מספיק זריקות קלות שנעשה השוואה. רוב הקליעות ש/ל קמבה באות מחסימה שמשחררת אולו לגמרי. אין שומר שם שיפריע ובכל זאתהוא מפספס. תכנס לבלוג החי ותקרא מה כתבתי. הבלוג הוא העדות למה שראיתי בלי פילטרים ובלי דפי הסטטיסטיקה שמעוותים הכל.

Avri
Avri
01/04/2021 15:18:18
Reply to  Avri

אני מבין שאתה לא בעניין של להתייחס לעובדות.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 15:42:39
Reply to  Avri

העובדה שלא ראית את המשחק בזמן אמת כשקמבה החמיץ שלשות פנויות לגמרי ברצף?
הזריקות הקשות הן של טייטום לא של קמבה….
מי שמתעלם מהעובדה שסטיבנס איבד את חדר ההלבשה זה אתה שלא ראה איך סמארט מתעלם מטייטום.
זו בעייה של מאמן!

Avri
Avri
01/04/2021 11:27:59

רזי, אני מקווה מאוד שבעבודתך כחוקר אתה לא נותן לדמיונך הקודח לבלבל את העובדות ותוצאות המחקר. מאיפה אתה מביא את זה? בינתיים בתקשורת טייטום רק נותן גב לסטיבנס ולוקח אחראיות.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 11:42:15
Reply to  Avri

למד לדבר עם התקשורת התכשיט, מה הקשר בין דמיוני למחקר מדעי? זה ספורט, בידור להמונים ולא מחקר מדעי.
אברי, תתחיל להתפקח, לא אתה ולא אני אני אמרנו שסטיבנס מאמן רע עד לפני שנה, מי שאמר זאת ראשון הוא מאמן מוכח, שמו מנחם לס. מכיר? אז כנראה שהוא צדק ואנחנו, בלי דקה של אימון טעינו! הבעיה היא שקשה להודות בטעות… זה מדעי?
לגבי דמיוני הקודח, העובדה היא שהסלטיקס נפלו מאיגרא רמא ל….???
איפה רונדו? איפה אל? איפה קיירי? איפה הייווארד? למה אף אחד מהם לא נשאר? מדוע הייווארד, בן טיפוחיו של הבוט לא נשאר?
כל המשפט הראשון שלך לא לעניין נדבקת פה באתר מכמה מזלזלים שאין לי שיג ושיח אתם, שיהיה לך לבריאות, אף פעם לא זלזלתי בך כאוהד לאוהד מאותה הקבוצה.

Avri
Avri
01/04/2021 11:57:17

רזי, לגבי הסגנון, קבל את זה כמו ירידות בפאב בין חברים. לא נועד להשפיל, רק להכניס קטנות פה ושם. הכל בחברות.

לגבי סטיבנס, גם אם מנחם אפשר לא להסכים ואין שום ראיות שזה אכן המצב.

'איפה רונדו? איפה אל? איפה קיירי? איפה הייווארד? למה אף אחד מהם לא נשאר?'
איפה רונדו: הוטרד בזמנו בטרייד מצויין (קראודר אם אתה זוכר) אחרי שהתחיל לעשות שמות בחדר ההלבשה שלנו ואכן מאז אף קבוצה לא השאירה אותו ליותר מיומיים וחצי. מה גם שהוא היה לקראת סיום חוזה והיה דורש המון כסף, בהתאם למעמד שלו אז.
איפה הורפורד: מה אתה אומר כאן? שהיה צריך לתת לו את החוזה שעכשיו אף קבוצה לא מוכנה לספוג?
איפה קיירי: רחוק מבוסטון, וטוב שכך.
איפה הייוורד: מה אתה אומר כאן? שהיינו צריכים לתת לו חוזה של 30 מליון לארבע שנים?

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 12:18:29
Reply to  Avri

ולמה רונדו הוטרד? מדוע לא נשאר? הוא היה אז בשיאו, אתה זוכר שסחב לגמרי את הקבוצה על גבו? כמה טריפלים היו לו….
מה שלא מסתדר עם הבוט הולך. אבל אתה רואה תרייד אז איפה סטיבנס בסיפור? אין לו מילה?
אני לא מסכים עם כל מה שמנחם אומר אבל כן מסכים עם העובדה שהוא מזהה מאמן רע יותר טוב מאברי.
הסטארים האלה סחבו את הסלטיקס הרבה יותר רחוק ממה שנשאר היום. לפחות חלק מהם עדיין יכול היה להיות היום בסלטיקס.
טייטום ובראון היו מתפתחים ואולי אפילו יותר אצל מאמן אחר. הם שניהם בחירות גבוהות בדראפט. בקיצור עושים מסטיבנס הרבה יותר ממה שהוא באמת היה.

Avri
Avri
01/04/2021 13:20:26

אתה לא מתכוון להפיל את האישיות המאוד מסובכת והשקיעה המאוד ארוכה של רונדו על סטיבנס, נכון? כל מי שראה את רונדו בשנה האחרונה בסלטיקס הבין שזה כבר לא זה.

'אני לא מסכים עם כל מה שמנחם אומר אבל כן מסכים עם העובדה שהוא מזהה מאמן רע יותר טוב מאברי.' נו, זה לא באמת טיעון שמישהו יכול להתווכח איתו.

'הסטארים האלה סחבו את הסלטיקס הרבה יותר רחוק ממה שנשאר היום. לפחות חלק מהם עדיין יכול היה להיות היום בסלטיקס.' מי בדיוק? תגיד אחד.

'טייטום ובראון היו מתפתחים ואולי אפילו יותר אצל מאמן אחר. הם שניהם בחירות גבוהות בדראפט.' אין לך שום דרך לדעת את זה וההתפתחות הלא פחות ממדהימה של שניהם תחת סטיבנס מוכיחה אחרת. שניהם (בעיקר ג'יילן) הגיעו חצי אפויים לליגה הזאת.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 13:45:48

בשנה האחרונה?
הוא היה מר טריפל דאבל שלנו, משחקים עם 12 13 אסיסטים.
המאמן לא הסתדר אתו, זה סיפור אחר. אתה מדבר על חוזה גדול? תראה לי חוזה גדול שהוצע לו? המשכורת הכי גדולה התקבלה בשיקגו 13.7 לעונה בשתי עונות. רק נזכיר שהוא כמעט הדיח את הבוט אבל בסוף למזלנו הוא נפצע.
שנות השיא שלו לא היו בירוק בגלל הבוט.
קירי יכול היה להשאר כפי שהבטיח אבל הבוט לא יודע להתמודד עם סטארים יש לו בעייה. הוא רגיל ליחידות ממושמעות. NBA זה הרבה אגו וצריך לדעת להתמודד אתו…. מאמן טוב יודע לעשות את זה.
נייסמית היה קלע מעולה ואיך הבוט לא מצליח להפיק ממנו חלקיק ממה שהפיק מבראון וטייטום? קלע מוכשר שפשוט מבוזבז בסלטיקס. ושוב יגידו לך ששניהם מתאמנים על הקליעה עם מאמנים פרטיים שלא קשורים לסלטיקס.
בהנחה שהבוט נשאר, נחיה ונראה מתי יתחילו לבקש לעבור בתרייד.
כל מגדל הקלפים הזה מתמוטט השנה לסטיבנס בפנים ולא שאיינג לא נתן לו כמעט הכל!

Avri
Avri
01/04/2021 15:21:27

שוב, הזכרון שלך לגבי רונדו מאוד מאוד סלקטיבי.

נו, כרגיל, הכשלון של נסמית' זה על סטיבנס וההצלחה של ג'יילן וטייטום זה בגלל שהם לקחו מאמנים פרטיים. אם ככה, קל, שנסמית' יקח גם הוא מאמן פרטי ויפסיק להשליך לבנים.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 15:44:08

אז תמליץ לו על מישהו….
את הפוטנציאל שלו ראו טוב מאד במכללות.

Avri
Avri
01/04/2021 15:48:58

הליגה הסינית מלאה בשחקנים שאת הפוטנציאל שלהם ראו במכללות. זה לא הבטחה לכלום.

Tzafriros
01/04/2021 7:33:46

טוב אני מאשים את איינג׳ הוא שכר אותו הוא לא מגיב ליכולת ואף פעם לא אהבתי את הטריידים הקרים שלו. לא האיש שאמור לייצג את הסלטיקס הנפלאה של שנות ה 80.
אחלה מעורב מנחם! פרסומת גאונית של קארי!

Avri
Avri
01/04/2021 11:36:41
Reply to  Tzafriros

'הטריידים הקרים שלו'… בדיוק, כי כשפלינקה אורז חצי קבוצה ושולח לניו אורלינס הוא מצייד כל אחד עם עוגה שסבתא של מג'יק אפתה במיוחד, שמיכי, ואלבום ילדות. נשמה הפלינקה הזה, תשאל את ג'וש הארט.

רביד אראל
רביד אראל
01/04/2021 13:36:31
Reply to  Avri

😂😂😂

אור
אור
01/04/2021 13:40:26
Reply to  Avri

🤣🤣🤣

Tzafriros
01/04/2021 16:07:42
Reply to  Avri

ג׳וש הארט שלצערי לא התפתח להיות מחליף ראוי מקבוצה שאפילו עם שני אולסטארים לא מגרדת את הפלייאוף? פלינקה לפחות הביא טבעת בעוד איינג׳ נכשל שנים אחרי שנים.

PhillySpecial
01/04/2021 7:49:13

תודה רבה מנחם, מעורב מרתק.
לברון היה ונשאר גדול הדושבגים הבלתי נסבלים שאי פעם דרך על פרקט.

Tzafriros
01/04/2021 8:25:42
Reply to  PhillySpecial

רדו מהמלך. הוא אשם שכל פעם שמביע את דעתו העולם עומד על הרגליים? ברגע שלא יסקרו כל מה שאומר זה לא יעצבן אותך.

Avner
Avner
01/04/2021 10:05:42
Reply to  PhillySpecial

כמו כפפה ליד לאוהדי הלייקרס..

איצקו
איצקו
01/04/2021 10:38:03
Reply to  PhillySpecial

בערך חצי מהשחקנים בליגה יצאו על הקטע הזה שלא הייתה שריקה לפאול במשחק נשים ההוא
אבל רק ללברון אסור לדחוף תאף חתיכת דוש מטונף להקיא ממנו בושה שיש אדם כזה בארהב
תתבגרו…

פיני
01/04/2021 12:28:59
Reply to  איצקו

אבל #הוא# עושה את זה כי הוא דוש…
אנשים נהנים מזה ואתה מפריע…

אשך טמיר המקורי
01/04/2021 8:33:24

תודה דוק מצוין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, מעורב גדוש ומלא.
.
לא רואה את קרי עוזב את הלוחמים בכלל, ובתרחיש שקליי חוזר לפרקט בפרט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד חוזר ישר לנגב את החתלתול. אחלה משחק לחזור אליו צריך קצת רכות מלטפת.

האיש שלי לאנס צריך לחתום בנטס בשביל לטטרש ולנשוף על השיקצה. הוא בטוח יותר טוב מכל האריזה וכל אלה

פורטלנד הולכת על ביג 3 של סקוררים יחד עם פאוול בחמישייה מעניין איך ילך להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה מת.לקרי ככה ירשמו לו יותר אס שיוציא לסטפן לשלשות 😂😂
השיקצה הפך את כולם לחברים ועובדים שלו שלא יתנגדו לו חזק מידי ויתרפסו לפניו על המגרש כמו שמייקל עשה לבארקלי

רק ננוחם זה התקווה שלנו כי בברוקלין יש אותו ואת הארדן שלדעתי פחות אוהבים את השיקצה והשיקצה פחות אוהב אותם

Jonathan
01/04/2021 9:02:45

תודה מנחם. אחלה מעורב.
אחלה פרסומת של סטף.
לא יודע מה ההזמנה של לברון באמתע העונה אומרת מבחינת שאר שחקני הלייקרס. ככה באמצע העונה. כולם מבינים שיש איזושהי תקרת שכר.
עכשיו AD יחשוב שלברון רוצה להזיז אותו? או שזה כל הצוות המגבה?

גיא רוזן
01/04/2021 9:17:09

רשימת "העדויות" לתהליך הגיוס של לברון היא:
בחר בקרי לקבוצה שלו.
נתן לו מחמאות רבות במהלך שבוע האולסטאר.
.
עכשיו,
אם בוחנים את תמונה לא מבעד לעדשה של כתב צהובון (ווינדהורסט),
אז –
.
לברון בחר בקרי שני לקבוצה שלו אחרי יאניס.
רגע, לברון מגייס את יאניס או את קרי?
.
לפי היגיון המחמאות,
בוקר ולילארד מעומדים להרכב הלייקרס…
.
ואז ישנה המציאות.
עם 2 חוזי מקס כבדים, אין באמת ללייקרס דרך לגייס את קרי בשוק השחקנים החופשיים.
.
השורה התחתונה?
יושבים להם השחקנים וצוחקים עם כתבי הצהובנים.
המטרה הושגה.
עוד עניין בליגה,
משכורות שמנות יותר לשחקנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 11:07:06

לא יודע מה יותר מגוכח הניסיון של לברון לדרוס את חוקי הליגה בכל הזדמנות או הרצון של גיא להגן עליו ועל שמו הטוב בכל הזדמנות?

זה לא לברון שעשה טמפרינג דוחה לדיוויס לפני כמה שנים שהיה בפליקאנס?זה שגרם לקליבלנד לשלם לדראמונד 27 מליון ולשחק בקבוצה שלו… ותמצאו לי עוד מקרה בהיסטוריה שקבוצה הסכימה לשלם חוזה כזה עצום לשחקן כדי שישחק בקבוצה אחרת.
.
בפועל השחקנים שלברון בראשם מצפצפים על חוקי הליגה במיוחד בכל מה שנוגע לטמרינג, ולעצום עיניים כמו שגיא עושה פעם אחר פעם רק נותן להם לגיטימציה לעשות את זה.

גיא רוזן
01/04/2021 11:42:40

מחפש מגוחך?
תגובות כמו הנ"ל שהקשר ביניהן לבין המציאות הוא הנרטיב שעוטף את הפייק ניוז.
.
כן, לברון גרם לקליבלנד לשלם לדראמונד…
(אני יודע שעובדות מבלבלות אותך, אבל דראמונד עבר לקאבס בטרייד בפברואר 2020)

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 18:27:03

הקאבס משלמים לדראמונד את כל המשכורת שלו העונה פרט ל800K שהוא משחק בכלל בלייקרס, לא חסכו אגורה… איך תסביר את זה?

עידו גילרי
01/04/2021 18:34:32

דדי הסביר את זה פה מצוין.

גיא רוזן
01/04/2021 19:24:19

עזוב, יצאת קלולס.
לא נורא.

חגי "התותח" ניסני
01/04/2021 12:26:41

איזה ניגוב הבאת לגיא אלוהים. עם שפכטל לא יגרדו אותו. איך שוב לברון מרח את הליגה עם הטרייד של דארמונד לפני שנה, איך לברון גרם להם להשבית אותו, ואיך הוא גם הפעיל את הביץ' שלו דריימונד בשביל שכאילו "יגן" על דארמונד.
.
תודה על השראת ההתפכחות שאתה נותן לי

אור
אור
01/04/2021 13:44:37

ראית איזה קרצוף? אין לגיא מה לחפש פה יותר אחרי דבר כזה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 18:33:40

אור ״האמת ״פירס התחלת סוף סוף לצפות במשחקים של הפליקאנס? יפה שגם חגי הצטרף אליך בכת המנגובים, וקופצים כמו צרעות לכל דבר שאני אומר, שמח לדעת שיש לי נדלן אצלכם בראש.
.
הקאבלירס משלמים לדראמונד את כל המשכורת העונה בעוד שהוא משחק בלייקרס, זה פעם ראשונה בהיסטוריה שיש בייאוט שלא חוסך לקבוצה אגורה בטח בחוזה כזה גדול (27 מליון העונה, נשאר עוד 13.5 מליון), רק תסתכלו כמה הספרס ודטרויט חסכו בביאוט של אולדיג וגריפין בהתאמה ותשוו את זה לזה של דראמונד.
.
צריך להיות די דביל כדי לחשוב שלברון לא משך בחוטים שהסכימו לעשות לו מחווה כזאת יחודית בספורט

אור
אור
01/04/2021 19:31:57

חרטטני, הגבתי לחגי לא אליך "יקירי".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה הוא מעל חוקי הליגה והוא יודע את זה ולכן עושה מה שבא לו.
חצי ליגה עובדת תחתיו והחצי השני חברים שלו 😂😂
עושה מה שמייקל עשה לבארקלי.
כולם חברים שלא יציקו לו ויתנו לו קליר פאת
גיא זה עובד התאגיד במזרח התיכון

גיא רוזן
01/04/2021 15:51:31

נו באמת,
אין גבול לקלולסיות?
.
צריך להזכיר שההחלטה להתחיל את העונה במועד שנקבע הייתה בניגוד לעמדתו של לברון (מעולם לא הייתה אלופה/סגנית עם פחות מנוחה מהלייקרס השנה)?
צריך להזכיר שהארגון השחקנים הצביע בעד האולסטאר בניגוד לעמדת לברון?
.
אני יודע שהעובדות מציקות לכם בשב"ר,
אבל ראבק,
לפעמים אתם מנפיצים תגובות ילדותיות מהזן שיכול לגרום לגולשי one להסמיק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיוש זה בכאילו שתמימים כמוך יגידו שהוא לא שולט מידי פעם זורקים לעבדים איזה עצם.
חוץ מזה תחילת הליגה זה כסף של אחרים זה משהו אחר

גיא רוזן
01/04/2021 17:24:24

אם במילון שלך "תמימים" = "הכבשים של דקסטר" (תודה תאילנדי על ההקבלה המדויקת),
אז כן, אני תמים…
.
עד אז,
אם לרגע תתבונן על מה שאתה כתבת,
אולי תזהה את הסתירה הפנימית.
.
בהצלחה!

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 18:35:40

גיא אל תתן לעובדות לבלבל אותך, הקאבלירס משלמים לדראמונד את כל המשכורת העונה בעוד שהוא משחק בכלל בלייקרס תחת לברון, זה פעם ראשונה בהיסטוריה שיש בייאוט שלא חוסך לקבוצה אגורה בטח בחוזה כזה גדול (27 מליון העונה, נשאר עוד 13.5 מליון).
רק תסתכלו כמה הספרס ודטרויט חסכו בביאוט של אולדיג וגריפין בהתאמה ותשוו את זה לזה של דראמונד.
.
צריך להיות די דביל כדי לחשוב שלברון לא משך בחוטים שהסכימו לעשות לו מחווה כזאת יחודית בספורט, ולתת לו שחקן מתנה, לא בטוח בכלל שדראמונד היה מוותר על 5-6 מליון כדי לשחק בלייקרס אבל הקאבס פינקו את לברון.

גיא רוזן
01/04/2021 19:26:39

מסתבר שיש דרכים נוספות לצאת דביל…
.
לא נראה, ברוך. אולי בפעם הבאה המציאות תתכתב טוב יותר עם הנרטיב…

גיא רוזן
01/04/2021 19:41:48

אתה בטוח? פעם ראשונה שחקן קיבל בייאאוט מלא בעונה האחרונה של החוזה שלו?
.
(אני אתן לך רמז –
כרגיל, אתה טועה).
.
עכשיו, עד כמה ההשוואות שלך לא קשורות למציאות?
.
נתחיל בכך שדראמונד לא שיחק כבר כמה זמן, בעוד הקאבס מחפשים עליו טרייד. הם שילמו משכורת מלאה לשחקן שכלל לא שיחק. זה לא קשור בכלום ללייקרס, אלא לנטס, ולטרייד שהביא בסופו של יום את אלן לקליבלנד.
הקאבס חיפשו שותפה לטרייד, וברגע שנגמר הזמן, ולא נמצאה כזו,
הבחירה שנותרה היא לשלם לו את מלוא שכרו בזמן שהוא לא משחק, או לשחררו. הוא לא הראשון, ולא האחרון, עם חוזה נגמר שיוצא את עצמו משוחרר בבייאאוט.
אני מקווה שהפעם מנת עובדות אובייקטיביות תעזור לך לרדת מהעץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 19:59:12

גיא אני מחכה תביא לי מקרה אחד בהיסטוריה שקבוצה הסכימה לשחרר שחקן ועוד לשלם את המשכורת הסופר גבוהה שלו בלי לוותר על אגורה כדי לשחק בקבוצה אחרת, לא קיים דבר כזה בספורט המקצועני. לליקרס אין אפשרות להתחזק יותר מחוזי מינימום

גיא רוזן
01/04/2021 20:08:30

דוגמה על שחקן שקיבל סכום דומה, מבלי לוותר על סנט, כאשר הוא חותם השחקן חופשי בקבוצה אחרת?
שון קמפ.
.
מה שמשום מה אתה בוחר שלא להבין, זה שגם בלי בייאאוט, הקאבס היו משלמים לדראמונד המון כסף תמורת כלום.

גיא רוזן
01/04/2021 20:22:20

במיוחד עבורכם בשב"ר –
פילדלפיה. הם שחררו את אנדרו בוגוט ללא ויתור על שכר ב
עונה האחרונה של החוזה שלו. סיטואציה דומה לזו של דראמונד.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/04/2021 2:56:15

כן אז שילמו לו (לדראמונד) המון כסף שישחק בשביל מישהו אחר, הייתה צריך לחזור המון שנה ״ושכחת ״ שבמקרה של שון קמפ הבלייזרס חסכו המון כסף בטקס מותרות, לקליבלנד יש כמויות מתחת לתקרת השכר
http://a.espncdn.com/nba/news/2002/0819/1420372.html

אין שום סיבה מקצועית לשחרר שחקן תחת חוזה, גם אם הוא לא בתוכניות.
גיא לא אני זה שיצאתי קלולס

גיא רוזן
02/04/2021 5:42:54

בוגוט היה לפני המון שנים…
.
קיבל מעל 10 מיליון לעונה,
היה בעונה האחרונה של החוזה,
שוחרר בטרייד דדליין תמורת מלוא הסכום על ידי הסיקסרס.
.
ברוך,
אם זה היה פורים ולא פסח, הייתי משוכנע שפשוט בחרת להתחפש למטלית רצפה…

Avri
Avri
01/04/2021 11:59:12

+100 לגיא. וזה למרות שאני חושב שלברון הוא דוש.

Berch
01/04/2021 9:35:16

אחלה מעורב מנחם.
יאללה… יוחזר האמביד מייד, ובדיעבד.
הפרסומת של סטף קורעת….
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מודה שגם אני התייחסתי לזה ברצינות, אבל הפיץ' של לברון לקרי נראה לי קשור לתאריך 😉

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/04/2021 10:33:24

לא יודע באשמת מי (נשבע לכם שלא אני!), אבל הסלטיקס נראים רע מאוד. סטיבנס קפוא ואיינג' מנמנם, או שזה להיפך, אולי האביב שבא עלינו לטובה יפשיר אותם.
הפרסומת של סטף גדולה, אבל גם כזו שמראה את הפער בין גברים ונשים בספורט, בטח כשמדובר בפרסום ורווחים. סו בירד, אחת השחקניות הגדולות איי פעם, והיא עדיין רק סטטיסטית בפרסומת של סטפ. נקווה לפחות שהוציאה צ'ק סביר מהפרסומת (בטח בסדר גודל של תקציב הקייטרינג של סטפ ביום הצילומים).
תודה רבה על מעורב מצויין

Jonathan
01/04/2021 10:49:11

נכון שפרסומת שעושה כבוד לסו בירד נותנת יותר מקום וזמן מסך לסטף. ובטח צ'ק יותר גדול… אבל אולי זה דווקא ייעורר מודעות ויעשה שינוי. אי אפשר להתעסק בנושאים טעונים בצורה מושלמת, בטח לא בעולם הפרסום – אבל טוב שעדיין עושים את זה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/04/2021 18:09:19
Reply to  Jonathan

אין לי באמת בעיה עם הפרסומת כמובן, המטרה שלה להשתמש במפורסמים למכור, והיא עושה זאת בצורה משעשעת וטובה. זו פשוט עוד דרך אחת לראות את הפערים (אני יודע, הם נובעים מעניין של הציבור וכו וגו) בחברה שלנו, וכתוצאה מזה את האופציות של כל אחד מהמגדרים (תהיה שחקן גדול, כל אחד יכיר אותך. תהיה שחקנית גדולה אפילו יותר, תוכלי להשתתף כנציבה בפרסומת שלו).
אני מעלה כאן השערה לא מבוססת: אולי ספורט הנשים פחות פופולרי משל הגברים, כי קהל היעד של ספורט הנשים (יענו נשים) מחונך מגיל צעיר לא להתעניין בספורט? איזה סיכוי יש לבחורה שרוצה לעסוק בספורט?
רג'י מילר הוא בין 50 הכדורסלנים הגדולים (נניח, לא ממש צריך לריב על זה), אחותו היא בין 10 השחקניות הטובות אי פעם (כנל, יא קרציות). מישהו רוצה לבדוק מה הפער ברווחים שעשו בקריירה?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 11:17:41

נו כי ספורט נשים ברוב המקצועות בטח בכדורסל לא מעניין בניגוד לספורט גברים הם לא מושכים את אותו קהל ובטח לא את אותן הכנסות למה שירוויחו אותו דבר? איזה מודעות זה צריך לעורר בדיוק אני לא מבין…

Jonathan
01/04/2021 11:44:58

לספורט עצמו ולשחקניות בו כמובן.
גם אם בפועל זה לעולם לא יהיה כמו הNBA מבחינת רמת העניין – קצת פרסום לא יזיק.

Avri
Avri
01/04/2021 11:47:24

לגבי הסלטיקס. משהו שם בהחלט לא דופק. להעיף סתם ראשים זה פתרון רזשבר"י ולא רציני, צריך לחשוב מה לא עובד ולתקן. יש בעיות בסקורינג מאחורי ג'יילן וטייטום וחסר עומק (שתי בעיות שבשאיפה יסתדרו ברגע שפורנייה יכנס לעניינים וקמבה יחזור לעצמו), וחסר עומק מתחת לסל (בעייה שלא נפתרה).

הסבר אלטרנטיבי – לא מאוחר מידי לטנקינג! 🙂

לגבי הפרסומת -הפרזנטור פה הוא סטף, אין על זה ויכוח. אם על הדרך עשו כבוד לכדורסל נשים מה טוב, אבל זאת בשביל למכור מכוניות הביאו את סטף, לא את סו בירד. ניסו לעשות משהו חיובי עם זה, לא מגיע להם בעיטה בבייצים על זה.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 12:07:34
Reply to  Avri

אתה יודע? התעלמת לגמרי מכך שמי שמעלה את הפוסט הזה זה מנחם לס. דעתו לא נחשבת? הוא לא מבין כלום באימון?
שוב ערכתי כדי לא לפגוע בכבודך.
אין בעיית סקורינג בסלטיקס, נייסמית הוא דוגמה טובה לשוטר שהיה צריך לתת השנה לפחות 12 מהספסל, ראה ביצועים לעיל.
קמבה לא יחזור לעצמו כי הוא לא היה כנראה אף פעם יותר מסטאר לקבוצה קטנה. איך אומר הפרופסור? אין לו את הסוואג ואיינג עלה על כך וניסה להיפטר ממנו. לנו מכר תירוצים שהוא פצוע אבל זה יותר מכך ולכן גם מייק נפטר ממנו בצ'יק…
יש פיל בחדר ואתה מתעלם, אני כמו מנחם מזהה את הבעייה, מתי יפול גם לך האסימון/נים?

Avri
Avri
01/04/2021 13:23:03

רזי, תודה שאתה עורך תגובות בשביל לא לפגוע בכבודי. אנחנו מדסקסים הופס כאן, בוא נשתה כוס מים וניקח דברים בפרופורציה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/04/2021 18:19:53
Reply to  Avri

א. מסכים איתך. באופן כללי אני לא חובב של פיטורים, גם לא בספורט. לא קראתי אי פעם לפיטוריו של אף אחד (שעת לילה מאוחרת במשרדים בבוסטון: 'עצרו את ההדפסה של מכתב הפיטורים', זעק איינג' בפניקה. 'האווי מישראל מתנגד לזה!'. 'שטויות', זעק נציגה של חברת הבעלות, 'אנחנו מהמחנה של דר' רזי!)
ב. אין שום דבר מעליב או פוגע בפרסומת, היא מתייחסת בכבוד המקובל לכולם. פשוט, כבוד לאחת מגדולות השחקניות משמעו לתת לה להיות סטטיסטית בפרסומת של מישהו אחר… אל תקרא את זה כציניות, באמת שלא. פשוט זו הסיטואציה, שבה גבר ירוויח פי עשרות מאישה מקבילה לו או אפילו נעלה עליו בספורט. לא הפרסומת אשמה, ובטח לא סטפ. אם היה אפשרי, הייתי שמח שאנחנו כחברה נעשה עם זה משהו (כנראה עקב היותי אב לשלוש בנות…)

Avri
Avri
01/04/2021 18:56:47

אגב, אתה יודע שהאווי לאסוף מת לפני איזה שמונה שנים, כן? זה חתיכת כינוי מורבידי.

אני מאוד מבין מאיפה אתה מגיע בעניין שוויון ההזדמנויות אבל זה שוק חופשי והאלטרנטיבה לא עדיפה בעיניי. בעבר היו הרבה טענות שהחוסר שוויון בספורט מגיע מחוסר סיקור במדיה, אבל במספר ארצות (אירופה כמובן) גופי שידור רציניים (בי.בי.סי לדוגמא) כבר שנים משריינים זמן סיקור לספורט נשי (המון כדורגל נשי אגב) והתוצאות חד-משמעיות – אין שינוי דראסטי בעניין הציבורי (ולפיכך גם בכוח השוק). משחקי ליגה של כדורגל נשים עדיין די שוממים. זה כמובן לא היה לחינם, יש המון שינוי בהשתתפות נשים בספורט עממי וילדות ונשים משתתפות הרבה יותר בספורט קבוצתי (שוב, כדורגל זו הדוגמא הכי בולטת) אבל זה לא מתבטא בכוח שוק ועניין שיווקי. לונג סטורי שורט, בתקופת חיינו סו בירד לא תקבל חוזה וזמן מסך כמו של סטף, אולי רק במקומות כמו סין וגם שם אני בספק.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 19:05:32

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דמיון פורה
אתה יודע, בסלטיקס ניישן אמרו היום שאחת הבעיות של סטיבנס היא שאוא לא משנה טקטיקה בזמן המשחק, הביאו היום את עניין השלשות ואיינג טוען שסטיבנס לא אשם שלא הכניסו מה 3. הא צודק אבל זה לא עושה את הבוט מאמן יותר טוב כי בום כל כך רע שאף אחד חוץ מסמארט לא פוגע כל מאמן בר דעת יגיד לשחקניו ללכת פנימה והבוט או שלא דרש משחקניו לעשות את זה או שוויתר להם.
חידוש החוזה עם סטיבנס היה טעות ובתחילת העונה הייתי מוכן להודות בטעות אם היה איזה צאנס להגיע לגמר האן בי איי אבל ההזדמנות שהיתה חלפה. אם איינג לא יעשה כמה מהלכים דרסטיים, כולל החלפת מאמן, בסוף השנה, כי זו אבודה, נעבור כנראה עוד מעל ל 20 שנה בלי טייטל. בסוף גם בראון וטייטום יברחו….

ברוך רובין
ברוך רובין
01/04/2021 11:33:53

תודה מנחם מה בדיוק סימונס הראה כשאמביד פצוע, האריס? הראו שזה קבוצה של נכים התקפית בלי הסופרסטאר שלהם, סימונס לא הצליח לקלוע 20 נקודות אפילו פעם אחת (מתחבר לפסח), והוא הראה שהוא בדיוק אותו נגר בין נגרים שהגיע לליגה התקפית ושהוא התקרה של פילי בפלייאוף.
.
עוד פעם הבדיחה על גאסול הגופה שלו פרשה כבר לפני כמה עונות הוא לא מסוגל לשחק בNBA, לא יודע מה הלייקרס ציפו אבל זה היה ידוע כל מי שצפה בו עונה שעברה ראה את זה, הראל למרות שהוא שחקן שישי מצויין אין לו מה למכור בפלייאוף.
.
אני לא חושב שדנבר התחזקה יותר מהלייקרס או מברוקלין, אבל בהחלט היא התחזקה מאוד גורדון היה חסר להם מאוד להגנה הרכה שלהם עם יוקיץ אני עדיין לא רואה את זה מספיק לאליפות הוא הופך אותם לקוטנטדרים בכלל כשיש קבוצות כמו לייקרס וברוקלין בליגה.
.
ג’יימס הארדן השחקן הטוב בליגה בטח בעונה הסדירה, ומגיע לו טבעת כי הוא בהחלט בין הגדולים שדרכו על הפארקט וסוף סוף יש לו קבוצה וסגל מסייע לידו לאליפות .שחקן מדהים שמסוגל לסחוב קבוצה ככה שנה אחרי שנה לפלייאוף לא משנה מי בכלל הסגל המסייע לידו, קרי שהוא ענק לא מצליח לסחוב קבוצה לפלייאוף.
.
שוב תודה מנחם.

Avri
Avri
01/04/2021 11:40:28

לגבי המשחק בין יוקון לביילור – רק אני שמתי לב לאפעפיים המזוייפות של השחקנית? מה זה זה? להדביק חצי מטר אפעפיים בשביל משחק כדורסל?

Alex Rabino
01/04/2021 12:17:26

חשוב לציין שהקהל בבוסטון שרק בוז לבראד סטיבנס ולא בפעם הראשונה.

גאסול או הארל? גאסול שיחק בסך הכול 5.37 דקות וקלע 2 נקודות. הארל שיחק 25.45 דקות וקלע 19 נקודות. אז מה זה משנה 4 או 5?

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 12:21:37
Reply to  Alex Rabino

אם הייתי באולם, גם אני הייתי שורק לבוט בוז.
הוא סתם מבזבז את הבחירות של ברוקלין והשיא היה בגמר המזרח של שנה שעברה.
ספולס פי אלף יותר טוב ממנו.

רועי ויינברג
01/04/2021 12:54:36

אני לא חושב שסטיבנס אשם במצב של בוסטון, סגל השחקנים פשוט לא טוב. אין מאמן פנוי בשוק שהיה מוציא מהם יותר

MBK
MBK
01/04/2021 13:08:17

אשם
כנראה שבגללו גם קייירי וגם הייורוד עזבו
הוא מאמן מצויין אבל נראה שהוא איבד את היכולת שלו להוציא משהו מבוסטון
כמה אפשר עם – להמתין לשנה הבאה?
הם היו צריכים להיות קונטנדרים

Avri
Avri
01/04/2021 13:28:05
Reply to  MBK

מיידן, גם אתה בעסקי הנפצת העובדות? הייווארד עזב כי הציעו לו 30 מליון לארבע שנים, לא קשור לסטיבנס. לעניין קיירי, הבנאדם המאיס את עצמו על כל המערכת ולכלך על הצעירים. אין לי שום בעיה אם זה שהוא הלך – תראה איך טייטום וג'יילן פורחים מאז – אבל גם כאן הוא מעולם לא לכלך על סטיבנס וזו לא הסיבה.

בהחלט היו צריכים להיות קונטנדרים ויחזרו לעמדתם ברגע שקמבה יחזור לכושר. הוא פשוט לא פוגע השנה ויש גבול למה שאפשר להפיל על מאמן.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 14:04:35
Reply to  Avri

לא הנפצת עובדות אלא עובדות. הוא מאמן טוב לקבוצה שאין בה אגו. כשהאגו מתחיל לדבר הוא מאבד את הידיים והרגליים.
קיירי לקח את הכישרון שלו לברוקלין וההיסטוריה כנראה תתחיל להיכתב השנה. אני לא אתפלא אם כשהוא יפרוש יהיו לו עוד 3 אליפויות כמו למלך, 4. טייטום קורא לקיירי ביג ברודר. מי שלא הסתדר אתו זה בראון. לאיפה ה"פריחה" של בראון מובילה את הסלטיקס השנה?….
הסלטיקס שיחקו השנה הרבה יותר טוב בלי קמבה. רק אזכיר לך שהיינו מקום ראשון בליגה כשבוע ונשארנו שם לא מעט בראש המזרח עד שהחיוך המקסים חזר. אתה רוצה שאני אדבר על חדר ההלבשה היוםועל השמועות? ראית בכלל את המשחק הלילה? עעעוווו רק תקציר?
טייטום וסמארט לא מתקשרים והגולם לא פותר את הבעייה. זו בעייה של מאמן שאיבד את חדר ההלבשה וכשטייטום אומר שהמאמן לא אשם? הפוך גוטה הפוך!

MBK
MBK
01/04/2021 14:23:48
Reply to  Avri

אני לא מנפיץ כלום
סייגתי את דברי כשכתבתי – כנראה ש
לדעתי סטיבנס לא יכול להצליח עם סטארים.
זה שקיירי דפקט זאת עובדה ללא עוררין אבל אני מאמין שעם הגישה הנכונה אפשר היה להוציא ממנו יותר.
למאמן יש אחריות על הסגל ועל הניהול האנושי
בוסטון תקועה כבר כמה שנים בתקרת זכוכית אותה היא לא מצליחה לשבור

Avri
Avri
01/04/2021 15:30:38
Reply to  MBK

למה אתה קורה 'להצליח עם סטארים'? הגעה לגמר מזרח כמעט כל שנה זה לא הצלחה? היה שם באיזה שהוא שלב סגל ששווה יותר מגמר מזרח?

אני שמח על זה שאנחנו מסכימים שקיירי דפקט. בתור שחקן ראשי הוא מעולם לא הוביל אף קבוצה לשום מקום ואני לא חושב שהיה מאמן אחד שהיה מוציא את זה ממנו.

את הסגל לא המאמן בונה (וגם שם אני חושב שבגדול עשו עבודה לא רעה, אם מסתכלים על זה בפרספקטיבה של השנים של סטיבנס, ולא על החודשיים האחרונים).

בכל הקשור ליחסי אנוש – מלבד מקרה קיירי (שכבר הסכמנו שהוא דפקט) לא היו בבוסטון בעיות של יחסי אנוש. ולא, האבחנה של רזי, על בסיס האבחנה של מנחם, זה לא הוכחה לכלום.

ומה זאת 'תקרת זכוכית'? כל שנה יש 29 קבוצות שלא זוכות באליפות ו28 שלא מגיעות לגמר. זאת תקרת זכוכית מאוד מאוד גבוהה, שרוב רובן של הקבוצות לא שברו. אז כולם כשלון?

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 15:59:42
Reply to  Avri

את הסגל לא המאמן בונה? זה נכון רק באופן חלקי יש סקאוטים ויש גנרל מנגר אבל הם לא נמצאים שם לבד. אתה רוצה להגיד לי שלמאמן אין חלק בהחלטה על סדר עדיפויות? בולשיט.
האבחנה של מנחם היא על סמך ניסיון שלו יש ולך חביבי אין, אתה כמוני הדיוט באימון. מנחם מבין ואתה לא.
ומה זאת 'תקרת זכוכית'? כל שנה יש 29 קבוצות שלא זוכות באליפות ו28 שלא מגיעות לגמר. זאת תקרת זכוכית מאוד מאוד גבוהה, שרוב רובן של הקבוצות לא שברו. אז כולם כשלון? זו גישה של לוזר… אני שואף ליותר ובטח שמול קבוצה כמו מיאמי על 4 אולסטארים בכיס היו צריכים להגיע פעם ראשונה לגמר אן בי איי מול הלייקרס. התקרה היתה מיאמי? תקרה גבוהה מאד….

Avri
Avri
01/04/2021 18:59:20
Reply to  Avri

נו רזי, אז בוא נחליף מאמן מידי שנה, כי לא זכינו גם השנה באליפות ובהכרח זה אשמתו של המאמן (כדורים לא נכנסו כי הוא הרי לא נתן מספיק מוטיבציה), ואנחנו לא לוזרים וכל דבר פחות מזה לא מספיק. נשמע כמו תכנית מעולה.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 19:09:12
Reply to  Avri

אני אמרתי כל שנה? תראה לי איפה אמרתי.
סטיבנס היה מאמן מעולה לתקופת המעבר, אולי לא הסתדר עם הסטארים שלו אבל סחב יפה עם שיטה שהתאימה. עכשיו הזמן לרענן. ראינו שעם סטארים וסופרסטארים הוא לא ממש מסתדר. צריך להמשיך הלאה עם מאמן אחר.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 15:53:17
Reply to  MBK

בול
כמו שאמרתי סטיבנס מוגבל לצעירים חדורי מוטיבציה שרוצים להוכיח את עצמם במשחק קבוצתי אבלללללללללללללללללל האן בי איי ליגה של סופרסטארים עם אגו, צריך לדעת לנהל אותם ואם אין לך את זה או הגעת לתקרה אתה יכול רק לעמוד במקום או לרדת כמו שקורה עם סלטיקס שעכשיו עם לו"ז מעולה עד הסוף. אם הם לא עושים פליאוף אחרי שהיו במקום הראשון בתחילת העונה, ואנשים מתעלמים מהעובדה הזו לגמרי, הטיעון שאין להם מספיק כוח אש בשביל המחליפים לא לגמרי נכון.
קיירי הוא אכן סיפור מיוחד אבל בתחילת אותה השנה הוא דיבר על חוזה חדש, המסיבה הזו כשהוא לייד רוייס זכורה לי הייטב. הוא רצה להשאר אבל שוב מאמן שלא יודע לשלוט בחדר ההלבשה ובאגואים בראון-קיירי וגם הייווארד היה בעניין המסוכסך הזה, לפי שמועות, לא יצעיד אגואים לכלום אז ההדקייס ברח למקום אחר בו הוא יביא ככל הנראה אליפות או שתיים או עשרה.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 13:48:50
Reply to  MBK

בדיוק
הפספוס של שנה שעברה מול קבוצה שהגיעה מלמטה זה תעודת חוסר כבוד ומעידה על העליבות של הבוט שלא מצליח להפיק מהקבוצה את הפוטנציאל שלה.

Dor
Dor
01/04/2021 13:22:57

כן סטיבנס לא סטיבנס, הסגל של בוסטון לא מספיק טוב נקודה. העזיבה של קיירי לא שינתה כלום. הוא הד-קייס ולא היה מסתדר שם בכל מקרה. על הייוורד איינג' שם המון ז'יטונים מההתחלה. העזיבה שלו השנה לא שינתה יותר מדי, גם איתו בוסטון לא היו קונטנדרים אפילו לגמר המזרח. סטיבנס גם לדעתי קצת גבולי, הרבה פעמים זה נראה כאילו הוא לא מגיב להתרחשויות על המגרש, אבל בפלייאוף רואים בבירור כבר כמה שנים שבוסטון קבוצה מאומנת. הבעיה העיקרית לדעתי היא שמאז שהורפורד וביינס (ועכשיו ת'ייס) הלכו, אין הגנה סבירה מתחת לטבעת ואין פיזיות שמרחיקה חדירות מהצבע. דראמונד אולי היה משפר את הנקודה הזאת או גבוה אחר סטייל ואלנצ'יונאס או אפילו קלארקסטון של הנטס או הולמס כי כרגע כל מי שעובר את הקו הראשון של סמארט ובראון מגיע לטבעת בקלות. איינג' הלך על פורניה בניזיד עדשים וזה מהלך חכם אבל הוא ח-י-י-ב גבוה הגנתי נורמלי

Avri
Avri
01/04/2021 13:29:46
Reply to  Dor

מסכים עם הרוב. הייווארד בוודאי שהיה עוזר השנה אבל בהחלט לא ברמה של לשלם לו 30 מליון לארבע שנים. לא היתה ברירה כאן.

jefffoster10
01/04/2021 14:25:03
Reply to  Avri

מסכים עם דור מעלי- הסגל של בוסטון לא מספיק טוב. ולמה זה? בגלל שאיינג' לא פוגע בבחירות סיבוב ראשון הנמוכות שלו. הגבוהות מוצלחות וסטיבנס פיתח אותם יופי (כולל את סמארט), אבל הנמוכות לא- הספסל לא מספיק טוב, אין מספיק עומק לקבוצה. האם לא היה עדיף לנצל את הבחירות לעסקאות שונות להבאת שחקנים מוכחים? לדעתי איינג' נופל בהטיה של הערכת יתר של מה שיש לו ביד- הערכת יתר של בחירות הסיבוב הראשון הנמוכות שלו. לכן הוא לא הלך על איזה בלוקבאסטר של קא"ט לדוגמה, למרות שזה זועק. לסטיבנס יש החלק שלו בכישלון היחסי, אבל לדעתי צריך להפנות את הזרקור לאיינג'.
ואם כבר טיפסנו למעלה- מה מצבו של ג'ון הנרי? כמה הקורונה פגעה בו? אני יודע שליברפול לא הולכת להוציא המון כסף בקיץ על חיזוק (ובוודאות למכור את סלאח או מאנה, ייתכן שניהם), גם בגלל הרצון של הנרי לחסוך עלויות. כמה זה משפיע על הסלטיקס?
תודה על המעורב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

צודק

Avri
Avri
01/04/2021 15:37:50
Reply to  jefffoster10

די צודק, אבל לא מדוייק. קודם כל, רוב רובם של המנג'רים לא פוגעים בבחירות המאוחרות. זה לא בדיוק קל. ואם מסתכלים על הרקורד שלו, אז הבחירות הנמוכות שלו מהשנים האחרונות זה פריצ'ארד (די הצלחה), גראנט וויליאמס, רוברט וויליאמס, אוג'ליי (שלושתם שחקני רוטציה), רוזיר, לא כזה נורא. הוא אכן נפל כמה פעמים (דש מזיזיץ' או הדוב המרקד) אבל לא בטוח שזה כזאת נפילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אוגיליי יתקשה נגדנו בשכונה נראה לי.

שחקן לפיליפינים

Avri
Avri
01/04/2021 15:49:52
Reply to  Avri

האמת, די צודק.

jefffoster10
01/04/2021 15:57:37
Reply to  Avri

זו שאלה היפותטית אברי, אבל האם ניתן היה להשתמש בבחירות האלה טוב יותר מהשחקנים שנבחרו? האם ערכן כבחירות היה גבוה יותר אלמלא השחקנים שנבחרו בעזרתן (כנכס לטרייד- האם הבחירה ה-14 נניח, של פריצ'ארד, הייתה שווה יותר כבחירה או כפריצ'ארד?) שוב, זו שאלה היפותטית. אבל למה מעסיקה אותי הסוגייה הזו? כי הפריצ'ארד שלנו, זה שיושב במשרד הג'נרל מנג'ר, נופל באותן בחירות- לאינדיאנה אין בחירות סיבוב ראשון גבוהות, אבל גם בהן- נבחרים שחקנים לא מספיק טובים (עם כל הכבוד לארון הולידיי, ודש לטי ג'יי ליף). אני חושב שעם אותן בחירות ניתן היה לבנות ספסל יותר טוב ושיותר עונה על הצרכים של הקבוצה מסביב לכוכבים, או להשתמש בהן כנכס לטרייד על כוכב נוסף.

Avri
Avri
01/04/2021 17:19:09
Reply to  Avri

פריצ'ארד נבחר בבחירה ה26. לגבי בניית הספסל, ברור שזאת הבעיה העיקרית שלנו אבל דווקא אלו שכן תורמים מהספסל הגיעו רובם מבחירות דראפט מאוחרות. דווקא בחירות אמצע הדרך שלנו (נסמית' ורומאו) פחות הוכיחו את עצמן אבל כאן זה פרוייקטים ורומאו לפחות פצוע ולא שיחק מספיק. נדע יותר כשיחזור.

אגב, יש לך דוגמא של קבוצה שבנתה ספסל ראוי מבחירות מאוחרות?

דדי
דדי
02/04/2021 3:22:59
Reply to  Avri

הג׳נרל מנג׳רים בדרך כלל עושים את הבחירה כשהבחירות מאד גבוהות – גם כי הם מכירים יותר את השחקנים, וגם בגלל החשיבות למועדון ולמוניטין שלהם.
.

יש המלצה של מחלקת הסקאוטינג כמו תמיד, אבל כאן המון פעמים ה gm פוסל אותה ומחליט בעצמו (לא אומר שזה מה שהיה עם איינג׳, אבל באופן כללי).
.
בבחירות הנמוכות יותר מחלקת הסקאוטינג היא הדומיננטית.
בטח כשיורדים מהלוטרי.
.
(ג׳סי באס הוא עילוי, תודה וערב טוב)

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 14:10:35
Reply to  Dor

אז איך זה כן הסתדר בתחילת העונה? מה קרה למחליפים של תחילת העונה? מדוע נייסמית שהיה שוטר נהדר במכללות לא מתקדם בכלל אצל סטיבנס?
סטיבנס לא מגיב? בוא תראה 10 משחקים רצוף, לא תקצרים, ואז נדבר על לא מגיב. זה באנדרסטייטמנט. האיש פשוט בובה. בגלל הלחץ, במשחקים האחרונים רואים יותר תנועה אבל זה בגלל שהוא בפאניקה, האוהדים שחזרו צעקו לו בוז מהיציעים…

MBK
MBK
01/04/2021 13:11:07

תודה רבה מנחם
אני מעריך שגם גאסול וגם הגמד לא יראו הרבה מגרש בפלייאוף אז ווגל יכול לקשקש קצת
הציפור הלאומית של ישראל זה או הודו או פרגית, רצוי בלאפה עם עמבה ומעט טחינה אפשר להוסיף בצל וסומק

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 14:11:31
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שני קילו כנפניים בדבש

אור
אור
01/04/2021 13:46:38

לברון באמת הגיב על משהו שכולם הגיבו לו אז מנחם סתם מגזים, מצד שני המאמן שלהם באמת ייבש אותו כמו שצריך

NFS
NFS
01/04/2021 14:31:57
Reply to  אור

טוב נו, אז קח את זה
comment image

אור
אור
01/04/2021 15:43:35
Reply to  NFS

חחחח ענק, כמה הוא מספיק לפחות עשרה ספרים בשבוע? איש אשכולות

Avri
Avri
01/04/2021 18:44:34
Reply to  NFS

מעולה 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

מאמן שלהם עלול להיות מפוטר בקרוב אבל איזה ניגוב הביא על השיקצה 😂😂😂 מקבל את עיטור מופת הללל.
עבירה כזאת שלא נשרקה יכולה לא להישרק רק על השיקצה תשאלו את גאמל מורי 😂😂😂
היה מקבל עיטור גבורה אם למסיבת עיתונאים הוא היה בא עם הוידאו של גמאל מורי…

עידו גילרי
01/04/2021 15:41:59

את ג'ינו אוריימה אפילו אלוהים לא יכול לפטר.

jefffoster10
01/04/2021 16:00:19

אפשר פירוט?

עידו גילרי
01/04/2021 16:07:12
Reply to  jefffoster10

פירוט על מה? מאמן כדורסל שהפך תוכנית כדורסל מכללות שהייתה אשפה לאימפריה שלא הייתה מביישת את מכבי תל אביב על סטרואידים. 13 פיינל פור רצופים.21 סה"כ מ1991 כולל 11 אליפויות. שיאים שלא ישברו בעתיד הנראה לעין ושלטון ביד ברזל על שוק הגיוס של כדורסלניות צעירות מוכשרות.

עידו גילרי
01/04/2021 17:52:33

שלוש זהב אולימפי + 2 זהב אליפות עולם (אבל זה פחות רלבנטי למעמדו ביוקון)

jefffoster10
01/04/2021 19:37:44

בדיוק מה שפירטת. תודה, לא ידעתי וחידשת לי.

אור
אור
01/04/2021 15:42:23

למאמנים בקולג' יש מעמד יותר חזק מכל תאגיד שהוא ולא שמים על אף אחד אז אל דאגה

NoChillGill
NoChillGill
01/04/2021 14:01:54

מסכים עם אברי.
MBK ורזי הופמן אתם מדברים שטויות.
רזי פתאום אתה מתגעגע לרונדו ולאל הורפורד הא ? אותו אל הורפורד שמתייבש עכשיו באוקלהומה סיטי תאנדר אחרי שביקש חוזה מקס בגיל 34 שפילדלפיה נתנה לו ואחרי חצי שנה הבינה את הטעות שהיא עשתה.
אם אין לכם מושג עדיף שלא תגיבו ..
הבעיה הגדולה של בוסטון לפחות בשתי העונות האחרונות היא בעיקר עומק.. אתם מדברים על בראד סטיבנס אבל אתם שוכחים שבעונה שעברה כשהם הגיעו לגמר המזרח השחקן ה7 וה8 ברוטציה שלהם היו גרנט ויליאמס הרוקי הנגר ובראד יורוליג וונאמייקר ..
העונה אותו סיפור והבעיה שהעונה הבלוף נחשף כי כל המזרח התחזק שבעתיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NoChillGill

אברי צודק וגם רזי. איינג עשה בשכל שהעיף את רונדו הורפורד וכל אלו הם לא היו שווים את הכסף.
הורפורד ב10 15 זה סבבה אבל ב30? מישהו בפילי השתגע
עם זאת סטיבנס מאמן בינוני מאד. הוא "הצליח" עונות עברו בגלל ברט בראון וכמו שאמרת המזרח התחזק זה לא סותר כי הם היו מאד בינוניים במזרח מאד חלש.
אני חושב שהספסל של בוסטון מאד חלש בלי קשר לסטיבנס ואין לסטיבנס מה לעשות בנדון.
זה פאשלה של איינג שעם כל הבחירות שלו לא הצליח לבנות ספסל סביר.
כמו כן גם חושב שההצלחה של בראון וטייטום לא קשור לסטיבנס ויותר הם עבדו קשה בעצמם אבל סטיבנס כן נתן להם את ההזדמנות.
עוד דבר לגבי קמבה הוא את החוזה שלו חתם ואם הוא עצבני על איינג כי ניסה להטריד אותו ייתכן שהוא פשוט לא מוכן להקריב עבור בוסטון והמוטיבציה שלו לא בשמיים…
תחשבו האם הייתם מתאמצים עבור מישהו שניסה להעיף אתכם והכסף מובטח לכם….

Avri
Avri
01/04/2021 15:45:36

די נו שמעון. קמבה לא מחטיא בכוונה. אין לו שום בעיית מוטיבציה, הוא פשוט לא פוגע. אתה חושב שכל הקלינגים שהוא מביא בחודשיים האחרונים זה קשור לחוסר חשק? הוא אשכרה זורק ומכוון שיקפוץ על החישוק? הוא בפאנק, פה זה מתחיל ופה זה נגמר, וזה אגב גם כל הסיפור של הסלטיקס. ברגע שהוא חוזה לעצמו בוסטון חוזרת לנצח.

סתם שתדעו, קמבה הוא אחלה גבר ובחור די פופולרי. בסגר קורונה האחרון הוא הכניס אליו הביתה את גראנט וויליאמס והזמין גם את ג'בונטה גרין להצטרף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מי אמר מחטיא בכוונה? גם טוביאס החטיא אצל ברט וקולע אצל דוק.
הוא פשוט בא מנטלית בסבבה. וחוץ מזה זו השערה בלבד לא מעבר

Avri
Avri
01/04/2021 18:34:16

זאת תיאוריה מעניינת שמעון. אין שום קשר למציאות או לעובדות, אבל תיאוריה מעניינת. הינה עוד תיאוריה ששווה לשקול: הוא חזר מפציעה לא טוב ומתקשה להכנס לקצב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

ייתכן בהחלט

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 16:07:45
Reply to  Avri

ברור שהוא לא מחטיא בכוונה אבל כשיש לך 1 מ 8, ו4 זריקות פנויות לגמרי שהחטיא זה אומר דרשני. אם כולן היו עם היד על הפנים הייתי מבין אבל היו שם כמה פנויות שהוא חייב להכניס. לפעמים אני חושב שעדיף שהיה נשאר בחוץ כי עם 20 הנקודות שלו הוא יותר נזק.

Avri
Avri
01/04/2021 18:43:46

זה אומר דרשני אבל זה ממש לא קשור למוטיבציה שלו. זה אומר שהוא בכושר נוראי ועל זה אין ויכוח.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 19:13:08
Reply to  Avri

ומה הוא עושה כבר כמה חודשים בשביל לצאת מהסלאמפ הזה?
העיקר הוא ממשיך לזרוק בלוקים ממצבים פנויים לגמרי במקום לחדור או לתת אסיסטים.

A Ljos: Resurrection
01/04/2021 15:08:10

מה שכל מי שמנסה להגן על לברון, ומתעלם על הדרך מהתאגיד ומהכוח הנרחב שיש לו על הליגה, מפספס, למרות שזה נמצא לו שם מול העיניים – זה שלברון הוא מכשף.
להרבה שחקנים יש טקסים קטנים לפני משחקים. אוקלי היה מוסר את הכדור לספייק לי שיבחן אותו. דירק נוביצקי לא היה יכול לזרוק עונשין בלי לזמזם שיר של דייוויד האסלהוף שרק הוא ועקרות בית מזדקנות הכירו. גארי האריס התעקש להיפצע לפני כל משחק. אלה טקסים קטנים שאנשים עושים כדי להרגיש שיש להם יותר מזל, או לתת להם מוטיבציה. ממש כמו אנשים מסויימים שבטוחים שהעולם ייחרב אם לא נשמע אותם כותבים את הדעה שלהם כל שתי דקות על כל תגובה אפשרית.
אבל לא לברון. הייתם חושבים שזריקת הטלק שלו, מהלך שהוא עושה ולפעמים לא עושה בלי שום סיבה הגיונית, היא גנובה ממייקל ג'ורדן וסתם ניסיון לעשות מופע לפני תחילת כל משחק. כמה תמימים אתם. אתם בטח גם מאמינים שלא גנבו את הבחירות בארצות הברית, ושביידן עכשיו מנהל את המדינה ולא חיקוי סיני נטול זכויות יוצרים של סקיינט.
אנשים אמיתיים, לא כבשים, יודעים להסתכל על זריקת הגיר של לברון ולקרוא לברווז ברווז – לברון הוא מכשף אילומינטי שמזמן שדים.
שילה זילינסקי היא שדרנית רדיו ואוונגליסטית ימנית-קיצונית שבעברה כבר הראתה בלי צל של ספק ששדים מופיעים כשמורידים פסלים של אנשי קונפדרציה שהוקמו רק כדי להזכיר לשחורים את מקומם בחברה, שה-NFL שוטף לאוהדים את הראש בעזרת קרינת גאמא (ועדיין לא נוצר לנו האלק אחד לרפואה מזה. שיתביישו להם שם ב-NFL) ושרק היא הגנה על טראמפ מפני "הודו, הולו, ג'ודו" שנועד לפגוע בו. גברת זילינסקי הצליחה להוכיח כבר מזמן בוידיאו (https://www.youtube.com/watch?v=1siYd4O1Ee0&ab_channel=SheilaZilinsky) שזריקת הגיר סטייל בפומט שלו מזמנת שדים, ספציפית שדים נפילים ושדי דרקון.
יש הייטרים שיגידו שמה שהיא אומרת על "כישוף קבלה-יהודי" שלברון ומפורסמים אחרים משתמשים בו הוא סימן לאנטישמיות קלה, מוסתרת קלות מתחת גזענות האמונה ששחקנים שחורים טובים רק כי הם מתפללים לשטן. להם אגיד – ראיתם שלברון לובש מספר 23? שוב רפרנס לג'ורדן? פפפט. ילדי קיץ צעירים. 23 זה בבירור סימן לשבת המכשפות של ה-23 ביוני, קשור בקשר הדוק לפנטגרם על ידי, ואם תחשבו 2/3 מה תקבלו? 6. 6. 6. המספר הוא בבירור שטני.
אם היה חסר לכם קישור לשטן האחר של זמננו, הדיפ סטייט של הילארי קלינטון וג'ורג' סורוס (ותודה ליהודים בירנבאום ופינקלשטיין שחשפו את סורוס במערומיו והוציאו את העובדות לעולם. יש גם יהודים טובים), אז זילינסקי ממשיכה לציטוט מהטוויטר הרשמי של לברון עצמו:
https://twitter.com/KingJames/status/1016438642745569280
כן. זה לברון מחבר את עצמו לפיצה-גייט. מול הפרצוף של כולכם. לא אכפת להם כבר להשתין מהמקפצה. ועדיין יש שטוענים שהם לא רואים.
אז לברון יכול לגייס את כולם. אתם תראו את קרי ויאניס חותמים בלייקרס שנה הבאה. השופטים יתנו להם את כל הכבוד הדרוש. לברון "ייפצע" כשצריך להעביר "מסר" ויחזור בריא כמו שור כשחשוב. אפילו שחקניות מיוקון יחתמו בלייקרס שנה הבאה. כי לברון לא באמת צריך לדבר. הוא רומז, ודברים קורים. הוא זורק טלק לאוויר, ומקבל כוחות על. לברון מכשף, ושום דבר לא יעצור אותו בדרך לקליר פאת לשליטה עולמית.
ורק אנחנו, ה-LeAnon יודעים את האמת. רק אנחנו יכולים לעשות משהו. להמשיך לקשר דברים בחוט אדום עד שייגמר לנו החוט האדום. ותמיד תמיד לנגב.

A Ljos: Resurrection
01/04/2021 15:12:08

@marjorietaylorgreene – אם אמשיך ככה, גם אני יכול לקבל מקום בסנאט?

עידו גילרי
01/04/2021 15:15:07

אוי ענק. אני חושב שאנחנו הולכים ליהנות מהזמן שפתאום התפנה לך… איפה דקס כשצריך אותו.
מה שכן אתה חייב להודות שגאריס נראה ממש במקום ברשימת הפצועים הבלתי נגמרת של המג'יק.

A Ljos: Resurrection
01/04/2021 15:45:19

גאריס מצא בית, מקום שידעו איך לקבל אותו. ואני מזיל פה דמעה.

אור
אור
01/04/2021 15:55:09

ממש עוף גוזל…

etayle
etayle
01/04/2021 15:46:38

שמע זה ברמה של לעשות מזה copypasta.

אור
אור
01/04/2021 15:57:28
Reply to  etayle

רואים שאתה בטכניון 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגובה קלאסית של נאיבים

עידו גילרי
01/04/2021 15:57:20

רגע. מי פה הנאיבי? מי הכבש?

גיא רוזן
01/04/2021 15:55:58

ענק!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/04/2021 18:50:55

הגברת הזו זה ז'אנר חדש? אסמר אוונג'ליזם? נרדמתי בעודי ממתין לקטעים המדממים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/04/2021 18:51:13

אבל בלי קשר, ענק ליוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם לא יודע אם ראית אבל היה טראש טוק חזק בין איי סמית לראס.

איי סמית די קירצף אותו ואז ראס התחיל לדבר כאילו הוא שיקצה על ענייני מורשת וקהילה שחורה ותרומתו לקהילה כאילו הוא מרטין לותר קינג ולא שחקן nba 😂😂😂
ראס גם מהמקופחים הוא הפיק/יפיק איזה סרט על שחורים או משהו

אבל הקטע הכי מצחיק היה שאיי סמית אמר שראס שחקן הגנה מעולה 😂😂😂

רן הנרגן
רן הנרגן
01/04/2021 18:25:57

שאלה לכל מי שמציע לפטר את סיטיבנס, מי יבוא במקומו? אני לא חושב שיש איזה מאמן מהשורה הראשונה שיושב בבית וממתין לחוזה, גם לא נראה לי שמקרה נרס יחזור על עצמו בבוסטון. בוסטון לא נמצאת במצב שאפשר להביא מאמן בינוני או צעיר מבטיח ללא ניסיון.
.
ועוד אלה ברשותכם, למה בוסטון החליםה את טייס?

עידו גילרי
01/04/2021 18:34:01

תייס זה ענייני תקרת שכר (להימנע ממס) וזה שהוא על חוסה נגמר.

Avri
Avri
01/04/2021 18:42:37

מה שגילרי אמר, טרייד חשבונאי. וצודק 100% לעניין סטיבנס, אבל החברים פה בטוחים שצריך להביא את יובל נעים או שייע פיינגנבוים, מישהו שישתולל קצת על הקוים, ואז הכל יהיה בסדר והקלינגים של קמבה יתחילו לצלול לרשת.

דוקטור רזי הופמן
01/04/2021 19:17:21
Reply to  Avri

שטויות במיץ, מאמן חדש אולי ישנה משהו כששום דבר לא עובד!
כמו שאמרתי בעבר, סטיבנס ישאר עד סוף העונה ואז יחליטו, זה לא ימנע ממני לבקר את חוסר התפקוד שלו ולטעון שצריך להיפטר ממנו כי מיצה וכי אינו יכול להוביל קבוצה לטייטל.

אור
אור
01/04/2021 19:10:39

פרסומת חביבה אבל אני לא אוהב כאלה שאין שום קשר בינה לבין המוצר.

עידו גילרי
01/04/2021 19:16:09
Reply to  אור

אין קשר? איבדת אותי…

אור
אור
01/04/2021 19:25:57

אז אולי לא הבנתי, מה בשיחה שלהם קשור או אמור לגרום לי לבחור ברכבים שלהם? חוץ מה-pay upfront או משהו

עידו גילרי
01/04/2021 19:30:59
Reply to  אור

מה הקשר למה הם אומרים הם באו לקנות רכב… זה אמור לעודד אותך לקנות רכב.

אור
אור
01/04/2021 19:33:22

נו אז אין קשר למוצר. כמו שתשים שם דוגמנית בבגד ים שתגיד "carmax".

עידו גילרי
01/04/2021 19:36:56
Reply to  אור

המוצר הוא המכונית. ככה עובד פרסום לא (דוגמנית בבגד ים זה הדיפולט לא?)

אור
אור
01/04/2021 19:48:04
Reply to  אור

כן אז רשמתי שאני פחות אוהב פרסומות כאלה שלא מראות איזה יתרון במוצר, אולי זה ניסוח יותר טוב

עידו גילרי
01/04/2021 19:51:36
Reply to  אור

תגיד פשוט לא אוהב פרסומות…

אור
אור
01/04/2021 19:54:01
Reply to  אור

זה גם נכון 🙂

ירון, החלום
ירון, החלום
02/04/2021 1:25:42

בס"ד
תודה מנחם.
לגבי גאבול והראל, גאסול 4 בהתקפה, שאלה מתוך כמה 5 או 10?
סטיבנס, נותן לו עד סוף העונה והביתה.
פינת הטבע צבעונית ומעניינת כרגיל.

דדי
דדי
02/04/2021 3:26:22

מנחם – יופי של תמונה שלך עם גייל, אבל אתה שוב אומר ״לא אמת״ לקוראים שלך.
.
אמנם לא בדקתי, אבל כמו תמיד אני בטוח שאין סיכוי בעולם שלברון אמר את מה ששמת לו במרכאות כציטוט.
אם היה אומר (פומבית), היה חוטף וואחד קנס.

דדי
דדי
02/04/2021 3:28:42

לא רואה מספיק את בוסטון כדי להגיד אם סטיבנס הבעייה, אבל מבחינת איזון סגל מקצועי וכלכלי – אני לא רואה אותם מתקדמים עד שלא יפטרו מקמבה, וזו הסיבה העיקרית שלא אהבתי את הבזבוז של כלי חשוב כמו חריגת הטרייד הענקית על פורנייר לפני שרואים אם היא יכולה לעזור בהיפטרות מקמבה בקיץ.