דנבר נגד פילדלפיה בשלישי / רועי ויינברג

4 משחקים בלבד ביום שלישי, כשהפוקוס יהיה על מפגש מסקרן בין דנבר המתחדשת לפילדלפיה. פניקס תפגוש את אטלנטה, וושינגטון את שרלוט והמג'יק את הקליפרס.

04:00-דנבר נאגטס (18-28)-פילדלפיה 76' (14-32)

הנאגטס מגיעים למשחק עם מומנטום חיובי של 6 ניצחונות מ-8 משחקים, האחרון שבהם עם הרכש החדש ארון גורדון. גורדון לא זהר בבכורה (13 נקודות ב-6 מ-9 מהשדה), אבל הראה פוטנציאל ושילוב לא רע בכלל עם ניקולה יוקיץ'. מייקל פורטר מראה התקדמות לא רעה בהגנה ויציבות, פתיחת העונה הרעה של ג'מאל מארי היא היסטוריה ויוקיץ' משחק כמו MVP. השילוב בין היכולת שלהם והחולשה של הלייקרס בלי לברון ג'יימס ואנטוני דיוויס הופך את המאבק על המקום הרביעי במערב לפתוח.

הם פוגשים את פילדלפיה שתעלה בלי ג'ואל אמביד וג'ורג' היל, אבל מסתדרת לא רע בלי אמביד (וכל העונה, כמובן, בלי היל שהגיע בטרייד). בן סימונס וטוביאס האריס משחקים טוב, כך גם סת' קרי ואולי גם דני גרין. המשחק הזה מפגיש בין קבוצת ההגנה הטובה בליגה לקבוצת ההתקפה הטובה בליגה, לפי נט רייטינג במדגם הקטן של 8 המשחקים האחרונים. האם הם יספיקו בשביל לעצור קבוצה כמו דנבר?

לא בטוח. הסיקסרס ניסו לשחק עם מייק סקוט כסנטר בהפסד האחרון לקליפרס וכנראה יעלו הפעם עם דוויט הווארד שעשה חיים קשים ליוקיץ' בגמר המערב הקודם, אבל פערי האיכות מאוד גדולים. פילדלפיה יכולה לתת משחק הגנתי טוב ולעשות חיים קשים לנאגטס, אבל קשה לי לראות אותה מסיימת את המשחק שהיא קולעת נקודה אחת יותר מהקבוצה השנייה שפשוט יותר טובה. דנבר תנצח.

05:00-פניקס סאנס (14-31)-אטלנטה הוקס (23-23)

הסאנס לא הרשימו במיוחד מול שרלוט ואמנם מנצחים, אבל התקשו גם מול טורונטו הדועכת והפסידו לאורלנדו שלפני הפירוק. יכול להיות שיש שם מעין דעיכה טבעית, כשהאחוזים של קלעי השלשות מדאיגים. אם הסלאמפ הזה ימשיך לתוך הפלייאוף, פניקס עלולה להיות בבעיה.

היום היא פוגשת קבוצה שמראה שיפור גדול מאז החלפת המאמן. אחרי רצף הניצחונות אטלנטה איבדה גובה והפסידה 3 מ-4 המשחקים האחרונים, אבל שניים מהם היו לדנבר והקליפרס. הבעיה היא שפניקס בסדר הגודל של שתיהן כקבוצה מערבית ששואפת גמר ויכולה לעשות חיים קשים מאוד ליאנג ושות' בהגנה ובהתקפה.

המצ'-אפ הגדול הערב יהיה בין הרכזים: כריס פול וטריי יאנג. הם עדיין לא נפגשו העונה, אבל קבוצות הגנה טובות כמו פניקס הצליחו לעצור את ההשפעה של טריי על המשחק, בין אם ביותר מדי זריקות רעות או מעט מדי זריקות. קפלה יכול לעשות חיים קשים לאייטון בצבע, אבל ההפרש בין בוקר ופול לשני השחקנים הטובים ביותר של ההוקס (יאנג וקולינס) גדול מדי ויכול להיות מה שיכריע את המשחק הזה. פניקס תנצח.

02:00-וושינגטון וויזארדס (28-17)-שרלוט הורנטס (22-23)

וושינגטון מגיעה בצד השני של הבק-טו-בק אחרי ניצחון מרשים מאוד על אינדיאנה, אבל בלי שחקנים. בראדלי ביל, דיוויס ברטנס, איש סמית' ותומאס בראיינט לא שיחקו בניצחון, נוסף לרכש החדש דניאל גאפורד. ראסל ווסטברוק שיחק בשני הבק-טו-בק האחרונים של הוויזארדס אחרי שקיבל מנוחה בתחילת העונה, אבל קשה לראות אותו מגיע פעם נוספת לגבהים של 35-14-21, השורה המדהימה מהניצחון על הפייסרס.

גם אם ווסטברוק יגיע למספרים האלה, וושינגטון לא קבוצה מספיק עקבית או טובה בשביל לקלוע 130 נקודות לערב. הם פוגשים היום את הרביעית במזרח, נתון מדהים כשאנחנו אחרי יותר מ-60% מהעונה. שרלוט קבוצת התקפה חכמה ומאומנת שניצחה 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלה ומסתדרת גם בלי למאלו בול. דבונטה גרהאם הוקפץ לחמישייה ומשחק טוב, טרי רוזייר וגורדון היווארד מצדיקים את תג המחיר שנראה שערורייתי בזמנו וג'יימס בורגו, המאמן, בונה בשקט קייס למאמן העונה. היום הם ימשיכו לשמור על מאזן חיובי. שרלוט עם ה-W.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (16-32)-אורלנדו מג'יק (31-15)

הקליפרס ניצחו את 6 המשחקים האחרונים שלהם, האחרון במילווקי בלי פול ג'ורג'. קוואי לנארד אולי לא ישחק היום בגלל הבק-טו-בק, אבל גם בלעדיו יש להם הרבה שחקנים טובים. מרקוס מוריס טוב מאוד לאחרונה, רג'י ג'קסון חזר מהמתים ועושה עבודה טובה כרכז הפותח שלהם ויש גם את סרג' איבקה, לוק קנארד, טרנס מאן ואחרים שעושים עבודה לא רעה בכלל.

הם פוגשים היום קבוצה שנלחמת במשחקים האחרונים מאז הטריידים על שלושת כוכביה (פורנייה, גורדון, ווצ'ביץ') אבל אולי החלשה בליגה. צ'ומה אוקקה הרוקי הוא נקודת האור הבולטת של המג'יק וסביר שנראה גם את אר ג'יי המפטון, מו במבה ו-וונדל קרטר מקבלים יותר דקות ככל שהעונה תתפתח. קשה מאוד לראות אותם מצליחים להפתיע קבוצה טובה יותר, גם אם המארחים יעלו כאמור בלי לנארד. הקליפרס מנגבים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. בטח ערב מבריק דנבר פילי בלי אמביד זה כמו ארוחה קרה שהביאו לך אחרי המתנה של שעה וחצי במסעדה. הגוקר יעשה מעשים אסורים במייק סקוט ודוויט. דנבר ינגבו קל, אם נשרוד מחצית ראשונה צמודה אופתע לטובה.

    מנת השף היום זה שבר מול טנש!!

    היום גייסנו אחד מבני טנש אלינו, מר ניסני היקר. תפקידו יהיה לגלות לנו סודות מחדר ההלבשה של טנש.

    אני, מנחם, ברוך יחד עם ניסני ורזיאל שיהיה אחראי ללובים. אנו באים בעמדת נחיתות וצריכים קלעי ויוצר בנוסף אליי אם טנש יביאו דאבל טים גייסנו גם את דה שוט אבל הוא GTD.

    טנש מצד שני גייסו אחד מבני שבר האשך היקר שמומחה בגנה אישית על טריי. הם יפתחו עם הגנרל גילרי, הלב והמנוע רוזן, האיש למשימות מיוחדות להרגיז את היריבה תוג, אשך ורועי ווינברג כאשר מהספסל רותם אלרן GTD.

    שבר באים לנגב היום

    עוד לפני כן אני צריך לנגב בשכונה, לאורי וגמייקל כבר מתחילים לטטרש עליי בוואטסאפ, החליטו שהם קבוצה יחד עם כץ חחח
    אני נותרתי עם באטלר ובירד, באטלר יצטרך לעבוד קשה מאד בריב :), נראה לא מעולם לא יצא מאצאפ של באטלר על כץ או קבוצות כאלה. רנדל עוד לא נרשם בטופס המשחק ויהיה בGTD אבל הוא עם סיכויים להגיע

    הקליפרס ינגבו את הגי ליג של מיקי מאוס

    הצרעות לצערי יעקצו את המכשף

  2. משהו שאמרת בקטנה רועי ואני מסכים איתו מאוד, מייקל פורטר ג'וניור מראה שיפור משמעותי בהגנה (בהשוואה לחור שהיה בעבר) ושיפור כללי מעולה בעיניי. יש לו עוד מספר מסוים של נקודות שהוא חייב לשפר לדעתי, בראש ובראשונה כדרור ויצירה מכדרור, אם הוא רוצה להיות דוראנט או לפחות אינגרם הוא חייב לדעת איך ליצור לעצמו נקודות ממהלכים בכדרור – בסוף נגיע גם למסירות. לפעמים הוא קצת פאסיבי מדיי בגישה שלו, אבל הוא יודע לשחק כדורסל זה בטוח. בנוסף הצירוף של גורדון נותן לו קצת חופש, כי בכל הרכב כמעט הוא משחק עם שומר יותר טוב ממנו (גורדון, גרין ומילסאפ)
    שגם יקח את השחקן היותר חזק מבין שני הפורוורדים.

  3. תודה רבה.
    סיפור מעניין שלא רבים יודעים על מקור שמו של צ'ומה אוקקה.
    לבחור שורשים מאיזור צפון-אפריקה.
    בכפר שלו היו מנהג שאם קרה המקרה ואחת מבנות הכפר שמה עינה על אשכנזי ורצתה לשאתו, הוא נאלץ לעמוד למבחן.
    הוגש בפניו פלפל צ'ומה והוא נדרש לסיים את המנה.
    אם לא הצליח – השתנק / נחנק / הקיא – לא רק שלא זכה בנערה, אלא אף נדרש לאכול קקה של פרות כדי לצאת מהכפר חי.
    הוא קרוי על שם המבחן הקדום – "צ'ומה או קקה".

  4. זרנוק גרמני לפנים של לברון: דניס שרודר סירב ל-84 מיליון לארבע שנים שפלינקה וג׳ני באס הציעו לו. אומר שיבחון את השוק החופשי בקיץ וטוען באותה נשימה שהוא רוצה להישאר. אם ילך לקבוצה אחרת הלייקרס מעל הקאפ – אכלו אותה בגדול. אולי הוא רוצה להיות כמו טוביה החולב האריס שהימר באופן דומה וקיבל בריקנס? לדעתי הוא לא ברמה שלו. שב״ר, טנ״ש, דעתכם?

  5. לא יאמן.
    וושינגטון משחקת בלי החמישיה שלה ועם שחקנים שלא ראו פרקט העונה בשווין עם שארלוט.
    אבדיה עם 0מ5 מהשדה

  6. אני עובר על המשחק של פילי, סימונס ככוכב ראשי מוריד קבוצה ליגה , הוא בין הפוינט גארדים החלשים בליגה התקפית, אפס קליעה אפס אחד על אחד, אפס במשחק עומד, הוא לא שיפר כלום בהתקפה מאז שהגיע לליגה

    1. בקבוצה כמו ברוקלין הוא יכול להיות ״הלב והמנוע״ וכל השיט הזה, יש 10 פוינט גארדים בליגה שאני לוקח לפניו בשינה , ולא אכפת לי שהוא נבחר לאולסטאר מבחינת יכולת הוא לא שם אפילו לא קרוב

    2. סימונס זה שחקן שכל קבוצה בליגה תתן עבורו נכסים, אמנם לא קולע אבל נותן הרבה דברים שמשפרים את הקבוצה ועושים אותה לטובה יותר. הבעיה של פילי זה המחשבה שאמביד יקח אותם לאליפות וזה לא יקרה.

      1. מה זה נכסים בשבילך בחירת סיבוב ראשון מאוחרת? הוא לא שווה יותר מזה אולי 2 אם אני ממש מגזים וגם לא על ווצביץ שילמו שני בחירות שהוא פי 10 מסימונס, פרט להגנה מה הוא עושה התקפית הוא התקרה של פילי נגר בין נגרים בהתקפה.
        אמביד ממש אבל ממש לא הבעיה של פילי בוא משחק ברמת MVP ואין שחקן בליגה שיכול לעצור אותו הבעיה זה הצוות המסיע האוסטרלי הוא אחד מהם.

        1. שמע התחרות במזפח לא כזאת קשה,והם השתפרו בהרבה שחקנים טובים , טרה במקום להשתלט ולעשות תעד קדימה עשה צעד ענה אחורה העונה, הוא שחקן פחות טוב ממה שהיה עונה שעברה למרות סגל מסייע משמעותית טוב יותר, אם שנה שעברה היה לו את התירוץ של דאבל טים עליו השנה אין לו את זה הוא עדיין לא מצליח להתבלט במשחקים.

          יש לו הרבה משחקים שהוא נוראי והוא מפגין חוסר יציבות שלא מתאימה לכוכב, תצפה בכוכבים שמשווים אותו אליהם בגילאים דומים בזאיון וויליאמסון בדונציץ כמעט ואין להם משחקים רעים והם יציבים יאנג פח אשפה.

            1. כוכבים לא קולעים 12 14 17 נק וטריי יותר מידי קולע ככה הוא לא משתלט על שום משחקן ודי מחרבן בסופי משחקים. ירד מאד ברמה לעומת עונה שעברה.
              נחלש מאד. הוא הסיבה העיקרית שההוקס לא טובים התרומה שלו רעה ובהגנה הוא חזר להיות אותן בור

        2. רזי, זה לא כזה מרשים. זה מאזן שלילי ושווה ערך למקום 10 במערב. הסלטיקס באותו המצב בגדול. קשה לקרוא לזה "עונה טובה".

    1. מטומטים שלא מסרי לו כל הערב היו גומרים את המשחק הרבה יותר מהר, אבל הוא עגל שלא מבקש כדור, שאקיל היה מגלה את פול למינסוטה אח הוא לא היה מוסר לו, אבל איטון אין לו אופי של כוכב

    1. שמעון הטרייד שעשו על הארדן נוראי אבל גם תרומה של סימונס וטייבות תמורתו זה זבל זה לא משהו מיוחד, היום שמים אותם באיזה מקום 10-12 במערב והיו מקטינים את הסיכויים לבחירה ראשונה.

  7. שמעון וברוך לא ראיתי את המשחק של פילי. כן ראיתי בסטאט רבע ראשון של דנבר עם 70% מהשדה כולל 7/10 לשלוש שגמר את המשחק כנראה. וראיתי שספגו בסוף רק 104 – אולי הבעייה של פילי הייתה בכלל בהתקפה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט