סיקור משחקי ליל ראשון / צוות GI HOOPS

Denver Nuggets acquire Aaron Gordon and Gary Clark from Orlando Magic |  Denver Nuggets

ברוכים הבאים לעוד ליל משחקים מצומצם אך נאה, והלילה הסאנס מגיעים לשארלוט ומשאירים את הניקס בודדים במקום הרביעי במזרח, באדיבות גילרי, הבלייזרס יוצאים מנצחים מול הרפטורס, הן בטרייד והן במשחק, ארון גורדון מצטרף לדנבר כמו נאגט מבטן ומלידה ומקרקע את הניצים, והשניים הללו באדיבות שקד שמעבר לים, ורון טחן חירף את נפשו וכתב על טלאי הלייקרס שמנצחים אך בקושי את שאריות הקסם מאורלנדו. תהנו חברים.

שרלוט הורנטס (22-23) 97 – פיניקס סאנס (14-31) 101

משחק שסיפק הרבה עניין אבל מעט כדורסל איכותי פתח את הערב. הסאנס הגיעו לשרלוט כשהם עדיין זוכרים את ההפסד הביתי להורנטס בו הצליחו לאבד יתרון 17 נקודות. ספויילר – זה לא ימנע מהם לעשות את זה שוב. הסאנס הלכו בהתחלה לאייטון בפנים והוא ענה בנקודות. הסאנס גם זוכרים שזה קרה בהרבה מאד משחקים השנה רק כדי שהם ישכחו מהבחור הענק והוא לא יראה יותר כדורים בשארית המשחק. ספויילר – גם זה לא ימנע מהם לחזור על זה שוב.

אחרי מחצית ראשונה מבולגנת למדי שנגמרה בשוויון 49-49 הסאנס פתחו את הרבע השלישי בסערה של ריצת 0-11. דוין בוקר דאג לשמור על ההפרש עד סוף הרבע ומיקל ברידג'ס הגדיל בתחילת הרביעי עד ל76-83. כשנראה היה שהסאנס ישייטו דבונטה גרהאם נכנס לפעולה יחד עם הברידג'ס השני – מיילס שנתן משחק מצויין כולל דאנק מהמם שעזר להורנטס לחזור למשחק.

עוד שלשה של ברידג'ס צימקה ל 82-88 ואיבוד של כריס פול הוביל למה שנראה כסל ועבירה של ברידג'ס. אבל העבירה הייתה לפני שברידג'ס נגע בכדור ובוקר הרגיע בצד השני עם סל שהעניק לסל יתרון 82-90 3:20 לסיום. מכאן הסאנס עברו לשחק הירובול וההורנטס המשיכו להטיל שלשות קשות – חלק נכנסו במיוחד אלו של דבונטה גרהאם. אחת כזו שלו השוותה את המשחק על 90-90 חצי דקה לסיום. בוקר החטיא זריקה מהירה כשגרהאם לא הצליח בעוד שלשה קשה והקבוצות הלכו להארכה.

גם כאן נמשכה המגמה כשההורנטס ממשיכים להטיל שלשות עם שומר על הפרצוף והסאנס מבזבזים שעון כדי לסחוט פאולים או להחטיא זריקות קשות משלהם. זה הספיק לבוקר ולפול כדי לסגור עניין מהקו ולמנוע עוד פאדיחה לא רצויה.

שתי הקבוצות יידו לא מעט לבנים כשהסאנס מסיימים עם 8 מ-40 לשלוש (ג'יי קראודר וקאם ג'ונסון עם 0 מ-15 משותפים) וההורנטס לא הרבה יותר טובים עם 13 מתוך 43 ניסיונות מעבר לקשת רבים מהם בדרגת קושי גבוהה. הסאנס חיפו על הנגרות ב-15 חטיפות ו-21 כדורים חוזרים בהתקפה שהובילו ל -32 נקודות.

דווין בוקר הוביל את הסאנס התקפית עם 35 נקודות ב 10 מ-26 מהשדה אבל האיש של המשחק עבור פיניקס היה מיקל ברידג'ס שפשוט נדמה שנמצא בכל פינה במגרש. הוא קלע רק 13 נקודות אבל נתן הגנה מעולה והוסיף 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-6 חטיפות. כריס פול רשם 16 נקודות ואנדרה אייטון נתן משחק של 14 נקודות ו-14 ריבאונדים (7 בהתקפה).

בשרלוט דוונטה גרהאם תפס אש ברבע האחרון וסיים עם 30 נקודות כולל 7 מ-16 לשלוש. טרי רוזיר הי סולידי עם 22 באחוזים סבירים ו-10 כדורים חוזרים כשמיילס ברידגס היה מצויין עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים. אבל חסרונם של מליק מונק ולמלו בול הורגש כשמלבד שלושתם שאר הקבוצה "דייקה" ב9 מ-42 מהשדה כולל פי ג'יי וושינגטון שסיים 44 דקות על הפרקט ללא נקודה.

פורטלנד טרייל-בלייזרס (18-28) 122 – טורונטו ראפטורס (28-18) 117

משחק מסקרן בפני עצמו בין פורטלנד טרייל-בלייזרס לבין טורונטו ראפטורס אך הפעם עם מעט יותר משמעות. השבוע נשלחו בטרייד רודני הוד וגארי טרנט-ג'וניור לקבוצה מקנדה עבור אחד הגארדים החמים בליגה נורמן פאוול. הרבע הראשון נפתח כמצופה משתיים מקבוצות הרבע הראשון הטובות בליגה כאשר מצד אחד לילארד מנסה להיכנס לעניינים ומצד שני טורנטו מנסה ליצור מיס-מאטצ' עבור סיאקם ואננובי מול הגארדים הנמוכים של פורטלנד. תוצאת הרבע 41-32 טורונטו.

הרבע השני נפתח בשלשה מטר מחוץ לקשת של קובניגטון ממסירה של נורקיץ' בפוסט. העדר נורקיץ' בצבע בחודש וחצי האחרונים היווה בעיה כאשר פורטלנד נאלצו לעבור לסמול בול ועם חזרתו של סי ג'יי מקולום גם כן, שתף המשחק של פורטלנד נראה הרבה יותר טוב והשניים נראו כאילו לא הייתה פציעה כלל. המשחק הקבוצתי של טורונטו השאיר את היתרון אצל הראפטורס לארוך כל הרבע. 32.2 שניות לירידה למחצית שלשה של ואן-וליט בהתקפת מעבר לא נכנסה איך בושיי בפולואו דאנק מרשים נועץ את ה-2. מיד לאחר מכן חדירה של ואן-וליט שמוצא את האקס רודני הוד לבאזר-ביטר מהשלוש שחותם את המחצית הראשונה 74-68 טורטנטו

.כבר מהתחלת המחצית השניה היה אפשר לראות ששתי הקבוצות לא מוכנות לוותר על המשחק בשום מצב. 5:27 לסיום הרבע שלשה של נורמן פאוול נתנה יתרון ראשון לפורטלנד מאז הרבע הראשון שלא עצרה עד סיום הרבע שנגמר בתוצאה 91-84 פורטלנד.עם פתיחת הרבע הרביעי פורטלנד ניסתה לסגור את הסיפור וכבר הובילה ביתרון שיא של 11 נק' 108-97 7:53 לסיום המשחק. אך טורונטו ידועה כקבוצה עם אופי ובלי לשים לב 2:28 לסיום פרד ואן-וליט ירה שלשה וצמצם לנק' 1 בלבד 111-110. מאותו רגע סי ג'יי לקח אחריות עם שלושה סלים רצופים שהאחרון אנד-וואן סגר את הסיפור וגם נסיונות שליחה לקו של שחקני פורטלנד שהראו קור רוח לא עזר לראפטורס לסגור את הפער כאשר 7 משחקני פורטלנד קולעים בספרות כפולות.תוצאת סיום 122-117 פורטלנד
קלעים:פורטלנד:סי ג'יי מקולום 23 נק' 7 ריב' 5 אס' (9-18 מהשדה) , דמיאן לילארד 22 נק' 11 אס' (7-21 מהשדה), דריק ג'ונס-ג'וניור 16 נק' מהספסל, רוברט קובינגטון 13 נק' 12 ריב'(3-8 ל-3), נורמן פאול 13 נק', אנס קאנטר 10 נק' 8 ריב'.טורונטו:פטסקל סיאקאם 26 נק' 8 ריב' (8-16 מהשדה, 2-3 ל-3), פרד ואן-וליט 20 נק' 8 אס' 5 ריב',או-ג'י אננובי 19 נק' 10 ריב' 3 אס', כריס בושיי 18 נק' 11 ריב' מהספסל (6-8 מהשדה, 2-4 ל-3), רודני הוד 13 נק' מהספסל.

דנבר נאגטס (18-28) 126 – אטלנטה הוקס (23-23) 102

שתים מהקבוצות שהיו מעורבות בטריידים המעניינים של השבוע נפגשו למשחק מסקרן. מצד אחד אטלנטה הוקס ששלחה את רונדו לקליפרס עבור לו וויליאמס(לא ידוע אם ישחק באטלנטה בכלל). אטלנטה מנסה לבסס את מעמדה בפיליאוף המזרח הצפון שערב המשחק ממוקמת במקום ה-6 במזרח. מהצד השני דנבר נאגטס במהלך אנדר-רייטד מצרפת את ארון גורדון שנחוש להוכיח שגם אם הוא לא הכוכב שהוא ציפה להיות עדין יכול להיות בורג משמעותי בקבוצה תחרותית שמנסה לשחזר הישג משנה שעברה ולהגיע לגמר המזרח.

את הרבע הראשון אטלנטה הצעירה פתחה עם המון ביטחון והראתה לנאגטס שלמרות אוויר ההרים הדליל בדנבר הם לא מתכוונים לתת שום תירוץ כאשר בוגדנוביץ' ויאנג ירו קלעו ומסרו. כבר במשחקו הראשון הראה גורדון הבנה והשתלבות במשחק התנועה של דנבר כאשר כל פעם שהכדור נחת אצל יוקיץ' גורדון נא ללא כדור כדי לסכן את הסל. תוצאת הרבע 35-31 אטלנטה.

8 נק' מהירות של ג'מייקל גרין הפכו את התוצאה אך שלשה של גלינארי הרגיעה את העניינים עבור אטלנטה. הסל הראשון עבור יוקיץ' הגיע 6:23 לסיום הרבע השני אך משם הוא לא עצר כאשר חילק אסיסטים וקלע 6 נק' מהירות. תוצאת מחצית 65-55 דנבר.ברבע השלישי הפער רק גדל כאשר הפקטור העיקרי היה ההגנה הטובה של דנבר שיציאה למתפרצות אל מול בחירות זריקות לא טובה של ההוקס אפשרה לדנבר לסגור את המשחק מוקדם מהצפוי. 4.5 שניות לסיום ג'מייקל גרין קובע את תוצאת הרבע 97-79 דנבר.הרבע הרביעי היה כולו גארבז'-טיים כאשר החמישה של דנבר כבר לא הייתה על המגרש 2 דק' לתוך הרבע האחרון. תוצאת המשחק 126-102. כל החמשיה של דנבר קלעה בספרות כפולות.

קלעים:דנבר נאגטס: ג'מייקל גרין 20 נק' 7 ריב' מהספסל (7-12 מהשדה, 3-5 ל-3), ג'אמל מריי 17 נק' (7-11 מהשדה), ניקולה יוקיץ' 16 נק' 10 ריב' 8 אס' (7-12 מהשדה), מייקל פורטר-ג'וניור 15 נק' 10 ריב', ארון גורדון 13 נק', וויל בארטון 12 נק'.
אטלנטה הוקס: טריי יאנג 21 נק' 7 אס 5 ריב' (8-14 מהשדה), ג'ון קולינס 11 נק', קלינט קאפלה 10 נק'8 ריב'.                (כל שחקני הסגל של אטלנטה שותפו וקלעו)

לוס אנג'לס לייקרס (17-30) 96 – אורלנדו מג'יק (31-15) 93

על רקע הדיווחים על הצטרפות אנדרה דראמונד לקבוצה, הליירס פגשה קבוצה אותה הייתה אמורה לנצח בם בלעדיו – אורלנדו "פירוקים בע"מ " מג'יק.

אלא שהמשחק הזה הלך ללייקרס הרבה יותר קשה ממה שהיו רוצים.

הסגל הדליל של המג'יק, ועוד ללא טרנס רוז, היה במשחק מתחילתו ועד סופו, כשהיום היה זה דוויין בייקון שהתבלט עם 26 נק'.

בסופו של דבר, הלייקרס הצליחה להשיג את הניצחון החשוב לאחר שאוטו פורטר החמיץ הזדמנות להשוות את המשחק עם הבאזר.

מי שהובילו את האלופה היו דניס שרודר עם 24 נק', קייל קוזמה עם דאבל-דאבל של 21 נק' ו-10 ריב', ווהארל שהספיק לקלוע 18 נק'.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. בס"ד
    תודה לצוות הופס.
    סיקור מעניין וממצה.
    הלייקרס לפני לוח משחקים קשה, נראה מה דראמונד יכול לעזור.

  2. את הקטע הכי מצחיק במשחק דנוור וניצים פספסת.
    ומי שלא ראה שייכנס ויראה, הקוריוז ניסה להדביק עבירה למוצארט אקא הגאון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אני נזכר ולא מפסיק לצחוק!
    קיצ קציץ, גם תפש אותו ביד הכניס יד לפנימו של המרפק ואז שם לו פונקס באף לטאוויל הזה. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, לא מפסיק לצחוק ואז שני הליצנים זרקו בסינכרון ראש לאחור. זה היה כמו שני ליצנים בקרקס. אחרי זה השופטים נגשו למוניטור והדביקו פלגראנט לקוריוז הטאמבאל, עשו ממנו שקשוקה והוא עוד התחצף שם לשופט, אבל סלחו לו. חבל רק שמורי זרק את העונשין הזה לקיביני…. איזה שחקן לא יציב הגמל הזה. גמל דו דבשתי….

    1. היה מצחיק בדיוק הצטרפתי לקטע הזה במשחק חחחח הצחיק אותי איך שניהם זרקו ראש נקרעתי מצחוק.
      אחכ הסרבי החזיר עם זריקת ראש וידיים בריב כי פספס את הכדור חחח והשופטים שרקו לעבירה לטובתו, היה מצחיק

      יותר מצחיק זה מה שהולך עם אייטון בסאנס, כל תחילת משחק יש לו מכסה להגיע אליו, הגיע זהו תפקידו תם חחחחחחחחחחח. לרוב נותנים לו להגיע לזה מהר על ההתחלה 🙂

      קלע סלים בקלילות כמו שהוא קולע אצלנו בשכונה בהתחלה, ירד לנוח וזהו מאז בקושי ראה כדור 🙂

      אם היה מקבל כדורים היה עושה 40-50 קל על שארלוטיה

      1. באמת קטע מפגר זה בסאנס.
        מה הם מחביאים אותו? יש הוראה של סניידר או שזה בא מנפוליאון בעצמו?

            1. לא זה רק אצלך.
              כמו זה שלסניידר יש איזה אינפוט על מה שהסאנס עושים במגרש.

            2. חבל, כי לא ציפיתי ממך ליותר יצירתיות.

      2. אני הצטרפתי באמצע השלישי – דווקא ברביעי הבריונים של שארלוט קצת העלימו אותו. בריג׳ס של שארלוט זה חוליגן, כיפכף גם את האיש שלך קראודר

      1. הכי מצחיק זאת השופטת החרפה עומדת בול בזווית רואה שטריי נועל לו את הזרוע ושורקת ל2 זריקות מהקו חחחחח אי אפשר לומר שלא ראתה אבל יש הוראות מלמעלה לשרוק לכוכבים פול גורג יגיד יזמתי מגע 🙂

      2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, תודה ג'ון, לא חשבתי שישימו את כל הדרמה כולל הוויכוח האוטיסטי עם השופטים.

  3. תודה על הסיקור.
    זה קטע כזה שכל יום יש פה מגיב שכותב שהוא מתגעגע לכדורסל של הניינטיז… ואז מגיע משחק כמו שארלוט-פניקס. קצת מכות, הרבה חדירות כי זריקות מרחוק לא נכנסות, עצירות אינסופיות בדקה האחרונה כשהתוצאה (הנמוכה) הפכה לצמודה… הרגיש לגמרי ניינטיז.
    מסכים עם דובי – כדורסל איכותי זה לא היה.
    כמו שירי גראנג' – זה נוסטלגי עד שאתה מקשיב להם ומבין שהשירים כבר לא קשורים לדור שיש בו פסיכולוג לכל ילד וטינדר.

      1. דווקא בסוף כשבוקר התייאש הוא ביקש מאנשים לזוז הצידה והתחיל לחדור. בגדול זה סוג של הלך לו.
        לא היה הרבה משום דבר טוב במשחק הזה אבל… אולי החטיפות של ברידג'ס וההטבעות של ברידג'ס.

          1. ראיתי די הרבה סאנס העונה ולא נתקלתי בזה ברמה כזו.
            לא נראה כמו שיטה שתגיע רחוק גם אם זה לא לגמרי נכשל (בעצם אולי כן, שארלוט בכל זאת כפו הארכה).

            1. תודה לאל הם ממש צמצמו את זה השנה. זה היה הדיפולט בשנים האחרונות.

  4. הלייקרס בשיא המיצוי כרגע זה 100 נק למשחק. כל ניצחון לא משנה על מי, זה טוב.
    דראמונד שיצטרף עשפר קצת, ימזערו נזקים כמה שבועות

  5. דקה 4:53 בתקציר המשחק של דנבר – אטלנטה, ג'מאל עם הכדור בפינה. ארון גורדון חותך לאמצע ומיד מקבל כדור. בלי לחשוב, בלי להסתכל, גורדון עושה פליפ לכדור ושולח אותו מאחורי הגב לפורטר שנמצא בפינה השנייה.
    גורדון כבר למד את יסודות המשחק של דנבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט