חם מהתנור: אנדרה דרמונד בדרך ללייקרס, אולדריג' לנטס

אנדרה דרמונד שהגיע להסכם באיאאוט עם הקליבלנד קאבלירס עומד לחתום בלייקרס ברגע שיעבור בווייברס (עניין פורמלי לחלוטין). כך מסר סוכנו של דרמונד ג'ף שוורץ לאדריאו ווזרנובסקי מ-ESPN. דרמונד יהוו תוספת חשובה לליקרס שמצאו את עצמם בבעיה בעמדת הסנטר אם עזיבתם של הווארד ומגי וחןלשתו של מארק גאסול.

*

אחד השחקנים הבולטים בשוק הביי-אאוט (שחקנים שמשוחררים במהלך העונה), גיורגי ז'נג, צפוי לחתום בסן אנטוניו (20-23) על חוזה עד לסיום העונה. ב-22 המשחקים בהם שיחק השנה בממפיס ז'נג קלע 7.9 נקודות (47.9% מהשלוש, 2.2 ניסיונות לערב) עם 4.5 ריבאונדים למשחק.

*

אוסטין ריברס ששוחרר מהת'אנדר (אליה הגיע בטרייד של ג'ורג' היל) יחתום במילווקי. ריברס קלע 7.3 למשחק עבור הניקס העונה.

*

אחרי שהגיע לסיכום עם הסן אנטוניו ספרס על יציאה מחוזהו תמורת ויתור 5.8 מיליון דולר למרקוס אולדריג' יחתום בברוקלין נטס עד תום העונה. שמאס צ'ארניה מהאתלטיק שדיווח על הסיכום מוסיף כי החוזה יהיה חוזה מינימום (למרות שלנטס חריגת שחקן פצוע על ספנסר דיינווידי). הפורוורד הותיק שהיה 7 פעמים אולסטאר ואף נבחר לחמישיות הליגה חמש פעמים חווה הדרדרות משמעותית ביכולתו העונה מה שהוביל לסיום ההתקשרות עם הספרס קבוצתו בשש העונות האחרונות. אולדריג' מצטרף לבלייק גריפין שגם הוא יצא מחוזהו ועלה על העגלה עמוסת הכוכבים של ברוקלין.

*

מיטשל רובינסון מהניקס שבר את רגלו ועלול לא לחזור למגרשים העונה. רובינסון מתמודד עם פציעות לכל אורך 2020/21, בה שיחק ב-31 משחקים בלבד.

*

אוקלהומה סיטי ת'אנדר החליטו לספסל את אל הורפורד את תום העונה. בת'אנדר מעדיפים להתמקד בפיתוח צעירים (או במילים אחרות בטנקינג) וכנראה יחפשו טרייד עבור הורפורד בקיץ.

*

אוון פורנייה שעבר מאורלנדו לבוסטון בסיום מועד ההערברות יאלץ להמתין עוד קצת עד שיערוך את הבכורה בקבוצתו החדשה. פורנייה נכנס לפרוטוקול קורונה של הליגה. אין כרגע אינפורמציה מעבר על האם פורנייה נדבק בעצמו או שרק היה במגע עם חולה מאומת.

*

אנת'וני דיוויס שנעדר מהמגרשים כבר 6 שבועות קיבל אישור להתקדם בתהליך החזרה לכושר ובפעיעלות על המגרש. הלייקרס משוועים לחזרתם של שני הכוכבים שלהם כשגם לברון ג'יימס נפצע לפני ארבעה משחקים.

*

הפילדלפיה סבנטי סיקסרס הפכו את חוזהו של פול ריד מחוזה דו-כיווני לחוזה סטנדרטי. ריד שהיה ה-MVP של הג'י ליג. המשמעות היא שריד הופך לשחקן בסגל הקבוצה עד תום העונה.

*

שחקנים חופשיים בולטים:

מובילי כדור: ג'ף טיג, איזייאה תומאס, שבאז נאפייר.

שחקני כנף: קייל קורבר, רונדה הוליס ג'פרסון, גלן רובינסון.

ביגמנים: דמרקוס קאזינס, דווין דדמון, יאן מהנימי.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

      1. איך שכחתי…כל שנייה שהחמורים האלה לוקחים מהזמן של ניק קלקסטון על המגרש זה פוגע בנטס, לא עוזר להם

        1. מסכים קלקסטון נראה סבבה לגמרי יותר בכושר מהגופות האלה אבל בפלייאוף מספיק שלמרקוס יביא 3 4 סלים מהמיד ריינג שלו עשה את העבודה. נראה לי הביאו אותו יותר כדי לא לחתום בלייקרס.
          אני חושב שהגופה שלו כן תתרום

          1. אוקלהומה יצטרכו לפנק עם בחירות דראפט ואולהים עדי יש להם הרבה מאלו. בלי קשר, זאת שטות לספסל אותו. הוא מקצוען אמיתי ורול מודל לצעירים שם.

      1. לעבור לקבוצה שיש בה דוראנט, קיירי, והארדן (וגריפין), כשאתה שחקן ברמת אולדריג' (עד לא מזמן הכוכב של הספרס) – זה מהלך פחדני. נקודה.
        יכל לחזור לבלייזרס, יכל לעבור לבוסטון, שתי קבוצות שעוד יכולות להגיע רחוק עם החיזוק הנכון.
        בחר בדרך הקלה והדוחה – לנסות לשנורר אליפות על הגב של אחרים בגלקטיקוס.

            1. הם חושבים שהם יקלעו יותר אז הביאו עוד קלעי 😎 הם הולכים על תקלעו המון אנחנו נקלע יותר. אני נותן סיכויים טובים מאד לזה להצליח לדעתי רק לשיקצה והגבה יש סיכוי מולם בסידרה. את האחרות הם ינגבו קשה

  1. תשמע זו קבוצה שמאד קשה לעצור דוראנט צולף הארדן וקיירי הורגים אותך בדריבלים וצאקות וחדירות ופלוטרים אולדריג יעמוד על המיד ריינג בלי שמירה בכלל זה יהיה סלים קלים דיאנדרה יקבל לוב גו האריס לבד על ה3 על מי תשמור….
    הם בנו התקפה אימתנית עם 3 שחקני iso מטורפים.
    לא רואה קבוצה בליגה דמצליחה להדיח אותם בסידרה.
    הסיכויים הכי גבוהים מולם זה ללייקרס בגלל הגבה שיהרוג אותם בצבע ואחכ לפילי בגלל אמביד בצבע וההגנה שלה אבל גם להם יהיה מאד קשה מול התקפה כזאת.
    קח סרטון של אחד שאתה אוהב הראיתי את זה אתמול לילד התלהב חבלז אמרתי לו ללכת לחדר להתאמן על הדריבל הזה 😂
    ישר הלך

    https://youtu.be/TpaC_s5TBu0

    1. וזה עוד לפני שהכנסת את החדירות של גריפין, יהיה מטורף שם. לא שיקסעעע ולא דייוויס יעזרו כי עם כזה כח אש אפשר לסגור כבר עכשיו על 3 אליפויות לברוקלין ברצף.

  2. חלאס. עוד כוכב מזדקן שחותם בנטס ואני עובר לעקוב אחרי הליגה הקונגולזית השלישית בסקווש (לא יודע אם דבר כזה קיים אבל הבנתם את הכוונה)

  3. אם דוראנט חוזר בכושר משחק כפי שהציג לפני הפציעה,
    ואם קיירי מצליח לסדר את הברגים בראש,
    ואם הארדן שומר על קו הבריאות,
    אז יחד עם ההחתמה של אלדרידג' (החתמה מצוינת – יש לו עדיין הגנה סבירה. יש לו קליעה טובה. ויש לו המון ניסיון),
    הנטס הופכים לפייבוריטים לזכייה באליפות.
    .
    (קשה שלא להבחין שיש רשימה מכובדת של "אם" שצריכים להפציע בתזמון מדויק)

  4. דרך אגב,
    חתימה של דראמונד בלייקרס שוב משנה את התמונה.
    במקרה כזה –
    .
    אם דייויס חוזר לקו הבריאות ומציג הגנה וקליעה כמו בפלייאוף האחרון,
    ואם לברון חוזר בזמן בשביל הלייקרס לסיים בטופ 4 במערב,
    ואם דראמונד מסוגל לעשות "דווייט" ולהתאקלם לשיטת לברון –
    אז לצד היכולת הנהדרת שהראל מציג מאז הפציעה של דייויס (בדגש על אותם משחקים עם לברון אחרי האולסטאר),
    הלייקרס הופכים לפייבוריטים לזכייה באליפות
    .
    (קשה שלא להבחין שיש רשימה מכובדת של "אם" שצריכים להפציע בתזמון מדויק)

  5. אני מניח שההרכב הפותח יהיה אולדריג' 5, גריפין 4, דוראנט 3, קיירי 2 והארדן 1.
    ג'ורדן מחליפים או אחד עולה אם לאחת הגופות אין דופק.
    הרעיון זה בטח לפתוח את הצבע לחדירות של הארדן וקיירי עם אולדריג' וגריפין מרווחים.
    יש להם הרבה גמישות בסגנון ובמעבר עמדות עם דוראנט, האריס וגרין.
    אבל הגנה לא תהיה להם.
    השאלה – האם נאש יהיה חתום על פרויקט עגלקטיקוס 2.0, הפעם בתור מאמן?

  6. מברוק למרקוס, תתחדש.
    .
    מבחינתו החלטה הגיונית. מבחינת הנטס אני לא יודע, הרבה תלוי בבריאות שלו וכמה יצליח להחזיק בהגנה. מה שכן, הוא בחור מצוין ולא עוד מקרה ראש, והקבוצה כזו זה חשוב. מניח שבהתחלה יעלה מהספסל כדי לתת נקודות כשאחרים בחוץ, ואחר כך יראו איך הוא משתלב. מעניין אם הספרס התנו את השחרור בכך שיעבור מזרחה (נכון גילרי, אין להם דרך לאכוף את זה, אבל בהסכמה ג'נטלמנית).
    .
    דראמונד יועיל לשתי הלוס אנג'לסיות, מעניין במי מהן יבחר.
    .
    חבל על הורפורד, דווקא יכול להועיל הן לאוקלהומה והן לקבוצות אחרות, אבל ככה זה כשאתה חותם על חוזה גבוה מדי.
    .
    חוסר המזל של בוסטון נמשך… שיחליפו מזוזות כבר.

    1. 'חוסר המזל של בוסטון נמשך'.., שכחת שרק לפני דקותיים הם קיבלו שחקן של 20 נקודות ושלמו בעדו גביע קוטג' וצנצנת חמוצים. לפי התקשורת הם גם לא ממש ניסו ללכת על למרקוס – העיניים שלהם על דראמונד (ובצדק) אבל נראה אם זה יעבוד.

  7. מעניין אם מישהו יודע לאיזו קבוצה (כלומר בעונה כלשהי, נגיד סלטיקס של 1986) יש הכי הרבה הופעות אולסטאר במצטבר. הנטס האלה בטח גבוה ברשימה…
    מעניין גם לבדוק רשימה דומה של זכיות mvp, ואולי גם פירסט טים אול nba

    1. במקרה ראיתי דיווח שהסלטיקס בעונת האליפות 2008
      היו הכי הרבה הופעות פליאוף במצטבר פר עונה
      קרדיט "הכדור הכתום"

  8. כל רגע יגיעו אותם אנשים שקראו להחרים את הליגה בגלל שדוראנט עבר לגולדן סטייט. ממש בקרוב יקפצו כל מי שקפץ לו אחרי שקאזינס הפצוע חתם בקבוצה של קרי ודוראנט, ויוסיפו שורת "כמו כן אני סבור" או "כהנא צדק". עניין של זמן עד שאלו שאמרו שזה בסדר לקוות שהמטוס של הלוחמים יתרסק יגיעו להגיד את דבריהם.
    Any minute now.

    1. קשה לי לראות מה הוא נותן שאין ליובנקס, והוא בן 31 אז כנראה שלא ישאר לטווח הארוך. נשמע לי שזה קשור ללוח הזמנים הצפוף, ולהגבלת הדקות החביבה על פופ – הוא פשוט יוסיף אותו לרוטצית הגבוהים עם פולטל ויובנקס כדי לקבל קצת פחות דקות, וקצת יותר רעננות, מכל אחד מהם. הייתי מעדיף לתת יותר דקות לבחור האפריקני השני, שהגיע ממילוואקי, בעיקר בשביל העתיד, אבל זה רק אני.

  9. מישהו פה טען שדיוויס פצוע די דומה לפציעה של דוראנט לפני האכילס. עכשיו שאלת השאלות, לסכן אותו בשביל אולי עוד תואר ללברון או לשמור עליו בצמר גפן כל השנה במחיר של אי אליפות אבל אבל עתיד ורוד, דיוויס עדיין צעיר.

    1. אף אחד לא יכול לסכן את דייויס בשביל משהו או מישהו. הוא לא זז מילימטר ללא אישור צוות רפואי משלו,
      כאשר כפי שניתן ללמוד מהחוזה עליו חתם –
      הזהירות (המוצדקת) היא שנותנת את הטון.

      1. אתה צודק אבל… ראינו מי לוקח החלטות בליעקרס, בלי דיוויס אין להם שום סיכוי והלגסי של ברון על הפרק.

        1. יש 0 רלוונטיות לרצון של לברון או לקבלת ההחלטות בלייקרס.
          מי שהקשיב לדייויס הקיץ יודע שהוא לא ייקח סיכונים מיותרים,
          ואין דרך לאחרים לגרום לו לעשות אחרת
          (לדעתי, גם לא רצון כזה).

  10. אלדריג' עם דוראנט, אוהדי פורטלנד יכולים לפנטז מה היה אילו. אולי ברנדון רוי יכול לחזור מהפרישה,
    עוד משהו למרקוס כבר 6 שנים בספרס???? איך הזמן טס, הוא לא כזה ספק את הסחורה, אבל צריך לזכור שקוואי עשה להם ויברח, אם לא אותה פציעה של קוואי באותו משחק 1, הכל היה יכול להיות שונה.
    יאללה למרקוס בנטס, הלוואי שיקחו אליפות.

      1. שאלה טובה, מאמין שישאירו אותו בגלל מה שאמרת וגם בגלל הנסיון והאופי המנהיגותי שלו, הוא עוזר לגיבוש ממה שיכולתי לראות בפלייאוף בטורונטו.

  11. דרך אגב רשימת השחקנים החופשיים בסוף היא היא המשמעות האמיתית של רשימת המתנה לכניסה לבית אבות, לא ברור איזה קבוצה תיקח מישהו מהם. גף טיג אולי לאורלנדו

  12. מירוץ החימוש הפך דו ראשי באופן קיצוני. הלייקרס והנטס אוספות כל שחקן סביר, כאילו קראו את ספר המופת: 'כיצד לנהל אימפריה באופן הוגן ושיוויוני', מאת עו'ד שמעון מזרחי.
    העונה הזו הופכת להיות פרומו לגודיזילה נגד קינג קונג

    1. הנטס אולי קבוצה כזו
      הלייקרס נבנתה בצורה הדרגתית, לא בטוח שהסגל שלה יותר נוצץ משל קליפרס ודנבר למשל או פילי ובאקס במזרח

      1. אני מתקשה להאמין שאתה באמת מתכוון למה שאתה כותב ב"צורה הדרגתית" ו"לא בטוח שהסגל שלה יותר נוצץ משל קליפרס דנבר…ובאקס" בסגל של הבאקס מספר 2 הוא פקינג מידלטון. דנבר היא קבוצה שבמובהק נבנתה באופן הדרגתי דרך הדראפט. איפה היא ואיפה הלייקרס שיום אחד בא לברון בעט בתחת לכל הצעירים שם (בצדק אגב) והביא את דיוויס.

    2. ומה אתה רוצה שהן יעשו? בניגוד לשמעון מזרחי וקבוצתו יש תקרת שכר וחוקים שווים לכל הקבוצות. כבר עדיף לשמוע תלונות על השיפוט מאשר השטות הזאת

      1. לא טענתי לרגע שהן עוברות על חוק כלשהו, רק ציינתי עובדה לגבי תהליך החימוש שלהן. אפילו לא ציינתי שאני נגד זה.
        מה אני רוצה שהן יעשו? מה שבא להן, זה ברור. יש כמובן דרכים אחרות לבנות קבוצה, וכולן לגיטימיות. אתה יכול להעריך יותר קבוצות כמו דנבר שניבנות ממסד עד טפחות, ואתה יכול שלא, הבחירה בידך.
        בנוגע לתלונות על שיפוט, לצערי לא אוכל לעזור לך בתחום. אנא פנה לאשך, אני בטוח שהוא ישמח לעזור.
        מצטער על שבזבזתי את זמנך על שטות, ועוד על אחת שנמצאת נמוך במדרג השטויות המקובלות עליך. אם תוכל לפרסם את המדרג הנ'ל, אשתדל להעזר בו בעתיד

        1. אתה רשמת: "כאילו קראו את ספר המופת: 'כיצד לנהל אימפריה באופן הוגן ושיוויוני', מאת עו'ד שמעון מזרחי."
          .
          מצטער אבל אין דרך אחרת לפרש את זה כאילו לא התכוונת שזה רע ומלוכלך.
          .
          לגבי תלונות שיפוט התכוונתי שאין לי בעיה עם הטענה שהלייקרס למשל זוכה לשיפוט מוטה לעומת שאר הליגה אז את זה כן הייתי מקבל בניגוד להשוואות לשמעון מזרחי

          1. מצטער, אבל יש הרבה דרכים לפרש את זה אחרת, בטח שלא 'רע ומלוכלך'.
            אני שמח שיש טענות שאתה מוכן לקבל, עושה לי כמו תחושה של שמש חמימה מבפנים. אני מניח שכל דבר שלא נכלל בקטגוריה הזו הוא 'שטות'. נשמע לי לגיטימי לגמרי

            1. אז אתה באמת חושב שהלייקרס מתנהלים באופן הוגן ושיוויוני ממש כמו שמעון מזרחי? יפה, טוב לשמוע

            2. אז אני מבין ששמעון מזרחי הוא דמות השטן האנושית בעינייך, כזה ששרבוב שמו מספיק בכדי שתקרא למה שמישהו כתב 'שטות', גם אם זה רק חלק מהלצה כללית. יפה, טוב לשמוע

            1. יאפ.

  13. גמר של לייקרס-נטס הולך להיות הדבר הכי מאוס בהיסטוריה של ה NBA. בוא נקווה שאיזושהי קבוצה תפתיע, אבל קשה להיות אופטימיים, במיוחד במזרח

  14. עכשיו קראתי שהסלטיקס עשו סיאנס לנשמה האבודה של ביגיבוגי, שומעים כל מיני קולות והמדיום אומר סבלנות….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט