הנאגטס יארחו את ההוקס והראפטורס יתמודדו מול פורטלנד בליל משחקים קצרצר של ראשון/ רותם אלרן

מנת השף

4:00 – דנבר נאגטס (18-27) VS אטלנטה הוקס (22-23)

שתי קבוצות מהנות שנמצאות במומנטום טוב ייפגשו כשהנאגטס יארחו את אטלנטה למשחק המעניין ביותר של הלילה.

דנבר מגיעה למשחק עם 10 נצחונות ב-13 המשחקים האחרונים שלה כשניקולה יוקיץ' ממשיך לסחוב אותה ולייצר התקפה מצוינת – הנאגטס במקום החמישי ברייטינג ההתקפי העונה בהובלת יוקיץ', ובדקות שלו על הפארקט הרייטינג ההתקפי מדורג כראשון בליגה, לעומת ירידה דרמטית של 17.5 נקודות ל-100 פוזשנים כאשר הוא לא משחק. היום הנאגטס ינסו להמשיך את התקופה הטובה כשארון גורדון שהגיע בטרייד מהמג'יק נמצא בספק למשחק היום ואם ישחק יהווה שדרוג משמעותי לסגל.
לצד העונה הנהדרת של הענק הסרבי, ג'מאל מארי נותן תרומה טובה מאוד למרות חוסר יציבות וקולע ביעילות גבוהה כשהן כמות הזריקות והן האחוזים עלו כמעט מכל הטווחים. יכולת גבוהה שלו חשובה לתפקוד ההתקפי של הנאגטס, ומתוך 13 המשחקים בתקופה הטובה של הנאגטס ב-9 הוא קלע לפחות עשרים נקודות או יותר, והיום מול ההוקס, קבוצת הגנה בינונית במקרה הטוב, יש לו הזדמנות להתפוצץ כך ששווה לשים עין עליו היום.

מנגד, אטלנטה ניצחה 9 משחקים מ-11 האחרונים שלה כשנראה שהשינוי של נייט מקמילן משמעותי משחשבנו בתחילה. השימוש שלו בג'ון קולינס משמעותי הרבה יותר כשהפורוורד המוכשר קולע 20 נקודות ולוקח 8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-11 משחקים תחת מקמילן, לעומת 18.1 נקודות ו-7.6 ריבאונדים ב-34 שקדמו להם, וגם השימוש בטריי יאנג מעט שונה כשהוא זורק פחות מהשדה והעומס פחות מוטל עליו. לצד חזרה של דיאנדרה האנטר ובוגדן בוגדנוביץ' הקבוצה עובדת הרבה יותר טוב ומתחברת, כשכעת הביאו גם את לו וויליאמס (שלא ישחק היום) בטרייד מצוין עבורם, כשוויתרו רק על ראג'ון רונדו שלא שיחק טוב עד כה העונה ובתמורה קיבלו עוד סקורר ושחקן התקפה מסוכן שמסוגל לשדרג התקפה טובה ממילא.

המשחק היום צפוי להיות כיפי מאוד בשל כך ששתי הקבוצות מצוינות התקפית וחלשות בהגנה, וההימור שלי הוא על ניצחון של הנאגטס.

שאר המשחקים

20:00 – שארלוט הורנטס (21-23) VS פיניקס סאנס (14-30)

מפגש בין שארלוט נטולת לאמלו שגמר את העונה בשל שבר בפרק כף היד לפיניקס, הקבוצה הנמצאת במקום השני במערב, יפתח את ערב המשחקים.

ההורנטס היו אחת מההפתעות הנעימות של העונה בהובלת לאמלו כשעונת רוקי מצוינת של הרכז המוכשר הובילה אותם לפלייאוף במזרח. אך למרות הפציעה שהשביתה את בול, ההורנטס ניצחו כבר 3 משחקים ברציפות בלעדיו, כאשר שניים מהם מגיעים מול קבוצות טובות בדמות סן אנטוניו ומיאמי, ובשלושת המשחקים האלו ראינו חזרה של דבונטה גראהם לחמישייה ויכולת טובה שלו לצד טרי רוזייר שממשיך עונה טובה שלו ומאליק מונק שמתפוצץ מהספסל. שארלוט קבוצה טובה בהובלת היוורד ורוזייר, אבל היום היא פוגשת את אחת מהקבוצות החזקות בליגה ואחת שעדיפה עליה בשני צידי המגרש.

פיניקס העונה היא אחת מהקבוצות החזקות ביותר בליגה ולעיתים היא בלתי עצירה כשהקבוצה שלמה ומאוד מגוונת כשיש לה בשפע הכל – הגנה, ניהול משחק וקליעה, בנוסף לשילוב נהדר של שחקנים מנוסים עם צעירים מוכשרים, ועד כה זה עובד כשהסאנס עברו את הציפיות שהיו טרום העונה שחזו עבורם מאבק על הביתיות כשהם במרחק נגיעה מהמקום הראשון במערב. פיניקס נמצאת בין 8 הקבוצות המובילות בליגה ברייטינג ההתקפי וההגנתי, והיכולת לעשות הכל מהכל מובילה אותה לנצחונות ומציבה אותה בטופ של הליגה, והיום היא הקבוצה החזקה יותר במצ'אפ, ובפער לא קטן.

אני מהמר שהניצחון היום יהיה של הסאנס.

2:00 – טורונטו ראפטורס (27-18) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (18-27)

טורונטו מגיעה למשחק מול הבלייזרס כשהיא בתקופה קשה מאוד וניצחה משחק בודד מ-11 האחרונים ששיחקה, וכעת תנסה בעיקר להתאושש ולהיכנס לפלייאוף לאחר תקופה קצרה שהיה נראה בה שהיא מצליחה לחזור לעניינים. בניגוד לעונות קודמות הראפטורס העונה לא טובים בהגנה, כשהם נמצאים במקום ה-22 בליגה ברייטינג ההגנתי לאחר שהיו בין המועדונים המובילים בצד זה של הפארקט לאורך השנים האחרונות, ולצד ההגנה המזעזעת הם קבוצת התקפה טובה בהובלת סיאקם, ואן וליט ולאורי, אבל לא מספיק טובים על מנת לחפות על החיסרון בצידו השני של המגרש. החולשה של הראפטורס, בנוסף לכך שהעבירו את אחד מהשחקנים המובילים שלהם העונה, נורמן פאוול, בטרייד לא מבשר טובות לקראת המשחק היום מול פורטלנד החזקה.

מצידו השני של המצ'אפ, פורטלנד מגיעה למשחק עם 5 נצחונות משבעת משחקיה האחרונים כשדמיאן לילארד ממשיך להרשים וכעת קיבל את סיג'יי מקולום בחזרה לצידו כשרצף שבעת המשחקים הטובים של הקבוצה הגיעו כאשר הגארד המוכשר חזר מהפציעה, אמנם עם חלודה כשהוא קולע ב-37% מהשדה בלבד בשבעת משחקים אלו, אך האופציה ההתקפית שהוא מהווה והעובדה שלמרות חוסר היעילות והחלודה הוא עדיין שחקן של 20 בכל ערב היא מעודדת, והיום הוא מסוגל להתפוצץ מול טורונטו שכפי שהזכרנו קודם בעייתית הגנתית. בנוסף לכך יש להם את פאוול שמהווה אופציה נוספת בהתקפה לאחר שקיבלו אותו מטורונטו עבור גארי טרנט ורודני הוד, והעומק והיכולת ההתקפית של הקבוצה הזו ככל הנראה יהיה מספיק מול טורונטו שחווה משבר.

אני מאמין שבמשחק הזה פורטלנד תקטוף את הניצחון.

5:00 – לוס אנג'לס לייקרס (17-29) VS אורלנדו מג'יק (30-15)

המשחק שיחתום את הלילה והפריוויו יפגיש בין הלייקרס נטולי שני הסופרסטארים למג'יק החלשים שנחלשו עוד יותר לאחר ששלחו את ווצ'ביץ' בטרייד לשיקגו.

הלייקרס מפסידים יותר ויותר ללא השחקנים המובילים שלהם כשמאז הפציעה של לברון הפסידו 4 מ-5 משחקים (כולל המשחק בו נפצע ושיחק 10 דקות בלבד), והחיסרון בשחקן מוביל מורגש כשהניצחון היחיד מבין אלו הגיע מול קליבלנד החלשה. קייל קוזמה, דניס שרודר ומונטרז הארל מהווים סגל משלים טוב לדיוויס ולברון כאשר השניים האחרונים בריאים, אבל הם לא מסוגלים להוביל את הקבוצה לנצחונות בתקופה הקשוחה ללא הכוכבים והיום ינסו לשמור את מקומם בפסגת המערב.

מנגד עומדת אורלנדו שניצבת במקום ה-14 במזרח כשרק הפיסטונס מתחתיה, והטרייד על ווצ'ביץ' רק מגביר את הטנקינג שהייתה בו מלכתחילה, כשעבור הסנטר המונטנגרי קיבלה את וונדל קארטר ואוטו פורטר שעשויים לערוך הופעת בכורה במדי המג'יק היום לאחר שלא שיחקו במשחקה הקודם של הקבוצה. המג'יק מאוד מוגבלים לאחר שהעבירו את שלושת השחקנים המובילים שלהם העונה וכעת נשאר רק טרנס רוס כשחקן מוביל לצד מספר שחקנים צעירים מוכשרים. למרות החולשה של הלייקרס, המג'יק אפילו יותר חלשים מהיריבה מ-LA, אך לא בפער גדול מאוד כך שייתכן שנראה משחק צמוד בעיר המלאכים היום.

אני מהמר על ניצחון של הלייקרס במשחק האחרון לערב.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. ורק היום ישירון של זייפן חליללן וחרמן גדול למרות שלא אגזוזן.
    האיש הקטן עם הפוליו בעצם היה ענק והילך עם פחות ממטר וחצי וזה עם זכוכית מגדלת כמו גולי גוליבר בארץ הזוטיות (שממית קטנטנה) והזוטות
    הפרפורמר הגוליבראי אייאן דיורי פון פרנקנשטיין ישיר לנו את שירו? WHAT AAAA WASTE
    .
    I could be the driver an articulated lorry
    I could be a poet I wouldn't need to worry
    I could be a teacher in a classroom full of scholars
    I could be the sergeant in a squadron full of wallahs
    What a waste
    What a waste
    What a waste
    What a waste
    .
    Because I chose to play the fool in a six-piece band,
    First-night nerves every one-night stand.
    I should be glad to be so inclined.
    What a waste! What a waste!
    But I don't mind
    .
    I could be a lawyer with strategems and ruses
    I could be a doctor with poultices and bruises
    I could be a writer with a growing reputation
    I could be the ticket man at Fulham Broadway Station
    What a waste [Repeat: x4]
    .
    Because I chose to play the fool in a six-piece band,
    First-night nerves every one-night stand.
    I should be glad to be so inclined.
    What a waste! What a waste!
    But I don't mind
    .
    I could be the catalyst that sparks the revolution
    I could be an inmate in a long-term institution
    I could dream to wide extremes, I could do or die
    I could yawn and be withdrawn and watch the world go by
    What a waste [Repeat: x4]
    .
    Because I chose to play the fool in a six-piece band,
    First-night nerves every one-night stand.
    I should be glad to be so inclined.
    What a waste! What a waste!
    But I don't mind
    .
    Because I chose to play the fool in a six-piece band,
    First-night nerves every one-night stand.
    I should be glad to be so inclined.
    What a waste! What a waste!
    But I don't mind
    .

  2. בקרב בין המדים המכוערים של ההורנטס למדים המכוערים של הסאנס לקחו ההורנטס עם גארבג' טיים ארוך מאמצע הרבע השלישי

  3. ועוד מנפלאות המדים המכוערים-
    את שחקני ההורנטס לא רואים בין קשת השלוש והצבע, ואת שחקני הסאנס לא רואים בתוך הצבע ובעיגול האמצע.

    1. במשחק האחרון בין 2 הקבוצות שארלוט ניצחו בקושי, לא לפני שריקה לעבירה של הגרוגרת של היוורד על המרפק של בוקר שזרק לשלוש. 4 נקודות במתנה.

  4. דראמונד טיפש
    היה צריך לחתום בשארלוט, לקבל 35 דקות כל משחק לעזור להם להגיע לפלייאוף ולקבל חוזה גדול בסוף העונה

  5. גורדון אחלה החתמה לדנבר נותן להם בדיוק מה שהם צריכים אורך אתלטיות ושחקן שיוכל להתמודד עם האתלטים המפלצתיים בעמדות הSF PF. אני לא רואה אותם קונטנדרים עדיין בגלל הגנה נוראית (הרבה באשמת יוקיץ שהוא אחד המגנים הכי גרועים שראיתי בחיים), ובגלל חוסר יציבות של מארי שלא עושה את הקפיצה שציפו ממנו.

  6. אני עובר על המשחק של הסנאס מהצהריים לשארלוט אין אף אחד שיאט בכלל את אייטון עדיין הוצא צריך לשלוח מכתב ליושב ראש כדי לקבל כדור מפול הזבל עופות הזה, אייטון גם חסר אופי במקום לפוצץ אותו מכות בחדר ההלבשה ולהגיד לו שהוא הביץ שלו (כמו ששאקיל היה עושה), נעל בית שנותן לו לייבש אותו,עגל. לא יאמן שנה סנטר ההתקפי הטוב ביותר במכללות בעשור הזה זה מה שפיניקס הוציאו. הוא חייב לבקש טרייד

  7. שמעון לצערי גמרת את יאנג הכרזת עליו כMVP והוא הפך לקוריוז העונה, איפה הכישרון שראינו עונה שעברה זה שמשפיל שחקנים עם נמטאג וקולע מהלוגו… איבד את הידית לגמרי, אחת הסיבות לזה שהטיפש במקום להתאמן בקיץ הלך לשחק במשחקי מחשב

  8. אי אפשר לנצח שקולעים עליך בלי הכרה ואתה לא מסוגל לייצר עצירה בהגנה, דנבר בקצב של 130 נקודות המשחק, אפילו החברה של שמעון מירושלים קולעים על אטלנטה

  9. הלייקרס הנוכחית כאלה נכים, מזל שהם משחקים מול השחקני גי ליג של אורלנדו, יש שביתה מהבלוג החי הערב?

    1. שבות שבתנו אבל גם ראינו את הקטע הכי טוב של הלילה בו השופטים הכניסו את כל האגרוף לקרצצן הקטנטן מאטלנטה שניסה לסחוט עבירה מיוקיץ ועל הדרך גם נתן לו קטנה באף…..
      שיצא מנשר לשחקנים אין יותר קפיצות על המגנים וקבלת קליעות אני אראה משחקים הרבה יותר בהנאה.

  10. ברוך, אני צופה יחד איתך באולימפיאדת הנכים. יש מצב לקפה? הבנתי שאתה בעיר ומתכנן פגישה עם טראסט. צריך עצה בנושא השקעות

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אתה אמיתי?
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט