קרב ענקים בפילדלפיה, יוטה וממפיס שוב נלחמות ואוקלוהמה תקווה להפתיע את בוסטון בליל הסדר / עידו רבינוביץ

קרב ענקים בפילדלפיה, יוטה וממפיס שוב נלחמות ואוקלוהמה תקווה להפתיע את בוסטון בליל הסדר / עידו רבינוביץ

וושינגטון וויזארדס (28-15) – דטרויט פיסטונס (32-12), 03:00

המכשפים מהבירה עדיין מגרדים את התחתית של תמונת הפלייאוף, למרות שמונה הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים שלהם. הם ישמחו לפתוח את ריצת שלושת משחקי הבית הרצופים שלהם עם ניצחון מאוכלת התחתית של המזרח, הדטרויט פיסטונס.

חודש מרץ לא האיר פנים לחבורה של סקוט ברוקס, הם הצליחו לנצח שני משחקים בלבד עד כה בחודש הזה. במפתיע, שניהם היו נגד קבוצות עילית (הלוס אנג'לס קליפרס והיוטה ג'אז). כדי למצוא ניצחון שלהם על קבוצה בתוך הקונפרנס, נאלץ לחזור כמעט חודש וחצי אחורה, לניצחון של הוויזארדס על הסלטיקס ב-14 לפברואר.

הייתה להם הזדמנות טובה לצבור ניצחון על יריבה ישירה בתמונת הפלייאוף, הניו יורק ניקס, נגדה שיחקו שני משחקים רצופים מוקדם יותר השבוע. הניקס פירקו את הוויזארדס במשחק הראשון מבין השניים בתוצאה 131:113, ונראה שהמשחק השני דווקא ילך לכיוון השני. הניקס קלעו רק 16/50 מהשדה במחצית הראשונה והוויזארדס ניצל זאת כדי לעלות ליתרון 15 בירידה לחדרי ההלבשה. הם שמרו על היתרון הדו ספרתי גם בסיום הרבע השלישי, אך התרסקו ברבע הרביעי, הרשו 15 נקודות לאלק ברקס מהספסל רק בשנים עשר דקות הסיום ונפלו בתוצאה 106:102.

בדומה ליריבתם הלילה, גם הבוכנות מדטרויט הפסידו לקבוצה ממדינת ניו יורק במשחקם שעבר. הברוקלין נטס כמעט נפלו בפעם השנייה העונה לפיסטונס, אולם בסוף יצאו עם ידם על העליונה בתוצאה 113:111 בחזרתו של בלייק גריפין למישיגן. בלייק סיים את המשחק עם 17 נקודות ב-20 דקות ואף הצליח לגרום לאיזייאה סטיוארט, לשעבר חברו לפרונט-קורט וכעת יריב, להיות מורחק מהמשחק עם ספק עבירה/ספק הצגה באמצע הרבע השני.

דטרויט זרקו 47 פעמים מקו העונשין, שיא עונתי שכמעט הספיק להם לניצחון שני על המועמדת לאליפות מניו יורק.

"כשמחמיצים 13 זריקות פשוטות מהקו, מאוד קשה לכפות על כך. הגענו לשם והפעלנו עליהם לחץ, 47 פעמים, חייבים לקלוע את הזריקות האלו, במיוחד את אלו שפספסנו בסוף" אמר מאמן הפיסטונס, דווין קייסי, בסיום המשחק המתסכל.

בגזרת הפציעות, בראדלי ביל הוא השם הגדול אצל וושינגטון, הוא בסימן שאלה למשחק הערב. בנוסף, דאביס ברטנס, תומאס ברייאנט ואישמעל סמית' עדיין לא זמינים לסקוט ברוקס.

בצד השני, קיליאן הייז, חמידו דיאלו וג'אליל אוקפור בחוץ. סקו דומביה ורודני מקגרודר בספק.

הימור: וושינגטון ב-5 לאחר משחק קשה לצפייה, במיוחד אם מספר 3 של וושינגטון יצפה במשחק מהצד.

מילווקי באקס (15-29) – ניו יורק ניקס (22-23), 03:00

האיילים מוויסקונסין מקבלים לביקור את הקבוצה הניו יורקית למפגש השלישי בין שתי הקבוצות העונה במטרה לחקוק את תוצאה הסדרה העונתית בין השתיים.

המפגש הראשון בין שתי הקבוצות הגיע בסוף דצמבר של השנה שעברה, אחת מהשנים המשוגעות בהיסטוריה העולמית סיפקה הפסד משוגע לבאקס שהובסו בתוצאה 130:110. יאניס וקריס מידלטון השתלבו ל-59 נקודות משותפות, אך שאר הקבוצה אכזבה במיוחד. מיטשל רובינסון לא היה הכוכב הגדול של הערב בדף הסטטיסטיקה (9 נקודות, 6 ריבאונדים) אך הנוכחות שלו בצבע עזרה להאט את הפריק היווני ולסכל את תכנית המשחק (הברורה) של הבאקס.

במשחק השני בין שתי הקבוצות, רובינסון נעדר והבאקס חגגו עם ניצחון קליל במיוחד, 134:101. יחד עם היעדרותו של רובינסון ואחד מהמשחקים החלשים ביותר בעונה המופלאה של ג'וליוס ראנדל (7 נקודות, 3/11 מהשדה ו-6 איבודי כדור), לניקס לא היה סיכוי מול מוליכת המזרח בסוף העונה הסדירה הקודמת.

בכל מקרה, הניקס הוכיחו מספיק שהם מסוגלים להתמודד עם הקבוצות הגדולות ביותר בליגה: הם עשו את המוות לקבוצות כמו הסיקסרס (בחודש האחרון, שני הפסדים בהפרש 4 נקודות סך הכל, השני אחרי הארכה) והנטס (הפסד ב-5 לאחר ניסיון קאמבק מרשים ברבע הרביעי), אך הם לא הצליחו לחבר את כל הנקודות בשביל לגבור על קבוצות הצמרת ולהכריח סנסציה.

הם ניצחו שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל שניים רצופים על הוושינגטון וויזארדס. בשל מעמדו הרפואי הרעוע של רג'י בולוק, הם נאלצו להעלות את מספר הדקות לשחקן השישי שלהם, אלק ברקס. הוטרן הוסיף בוסט אדיר לסקורינג של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים עם 47 נקודות ו-4 שלשות סך הכל באחוזים מעולים, למרות שעלה מהספסל אחרי פרנק ניליקנה הלא מורגש. בולוק בספק למשחק הלילה וייתכן כי תום ת'יבידו סוף סוף יחליט לשים את ברקס בחמישייה הפותחת, במיוחד במשחק קשה כמו זה שצפוי לו הלילה.

הבאקס יעשו כל שביכולתם כדי לנצח הלילה, הם ממוקמים כעת במקום השלישי בקונפרנס, משחק מאחרוי הנטס שבמקום השני ו-2.5 משחקים מאחורי המוליכה מפילדלפיה.

הם נחלו הפסד כואב במשחקם הקודם, 122:114 נגד היריבה הירוקה, הבוסטון סלטיקס. זה ההפסד הראשון שלהם מאז המשחק הראשון של החודש, הם רכבו על רצף מרשים של שמונה ניצחונות רצופים, שישה מהם על יריבות מהמזרח כולל אחד קריטי על הסיקסרס לפני שבוע וחצי.

בפעם הקודמת שנחלו הפסד, הם יצאו מזה עם שמונה ניצחונות רצופים. אמנם, בפעם הקודמת שהם לא ניצחו אחרי רצף ניצחונות, הם התדרדרו לרצף שלילי של חמישה הפסדים רצופים. אסור למייק בודנהולצר להרשות לזה לקרות פעם נוספת.

במשחק מול בוסטון, ניכר שיאניס אנטטקונמפו עדיין סובל ולא כשיר ב-100%. הכאבים בברכו שהשביתו אותו מוקדם יותר השבוע הראו אותותיהם והוא הצליח לקלוע רק 16 נקודות במשחק קצבי ומלא סקורינג. גם במשחק הקודם, גם מול הסלטיקס, יאניס לא הבריק. הפריק היווני קלע 4/11 מהשדה, איבד 5 כדורים ונראה חלש יחסית בצד ההגנתי. במשחק ההוא הבאקס נלחמו והשיגו ניצחון בשיניים, אבל כבר שנוכחנו מהמשחק העדכני, זה לא יכול להחזיק לזמן רב.

יאניס אמור להיות בסדר למשחק הלילה. השחקנים שיחסרו אצל מילווקי הם בובי פורטיס, פי.ג'יי טאקר ורודוניוס קורוץ'.

מאידך, נרלנס נואל ודריק רוז לא ישחקו. מצבם של אלפריד פייטון, ג'וליוס ראנדל ורג'י בולוק ייקבע רק לפני המשחק.

הימור: הרבה מאוד מהמשחק הזה תלוי בכושר של הכוכבים. אני מאמין שגם אם יאניס לא משחק בכושר שיא, הנוכחות שלו ושל שאר הסגל האיכותי של מילווקי תספיק בשביל הניצחון הקשוח. 4 הפרש מילווקי.

ניו אורלינס פליקנס (25-19) – דאלאס מאבריקס (20-23), 04:00

השקנאים מלואיזיאנה יקוו לשקשק את הפרשים מדאלאס ולהשיג ניצחון על הקבוצה הטקסנית בפעם הראשונה מאז 2019, כאשר הפליקנס מארחים את המאבריקס ב-"סמות'י קינג ארנה" שבניו אורלינס.

שתי הקבוצות נחלו הפסדים בפעם האחרונה שלהם על הפרקט: שיא קריירה של 39 נקודות מזאיון ווילאמסון לא הספיקו לפליקנס נגד הנאגטס, ואילו המאבס נפלו מול הפייסרס ללא לוקה דונצ'יץ'.

הפליקנס היו קרובים מאוד להשיג שלושה ניצחונות רצופים ולהגיע מאושרים ודרוכים למשחק הלילה, אך ריצת 24:8 של הנאגטס לסיום הרבע הרביעי קלקלה להם את המסיבה עם ניצחון של דנבר בתוצאה 113:108. אותה תוצאה בה נגמר המשחק הקודם בין הקבוצות חמישה ימים בלבד לפני כן, רק לצד השני. הפליקנס היו בפיגור 3 עם 26 שניות על השעון, עם כדור בניסיון להוריד את ההפרש או להשוות את המשחק. הקבוצה הצעירה פעם אחרי פעם נכשלת ברגעי הסיום, והמשחק הזה לא היה שונה. הם לא הצליחו לשחרר זריקה והחזירו את הכדור לדנבר לאחר ששעון ה-24 השמיע זעקתו. וויל בארטון קלע שתי זריקות עונשין וחתם את התוצאה הסופית.

זאיון העמיד את הדאבל-דאבל האחד עשר שלו העונה, כאשר ל-39 הנקודות שלו הוא הוסיף עשרה קרשים. הוא גם המשיך את הרצף שלו עם משחקים מעל 20 נקודות ל-22 רצופים, הרצף הארוך ביותר בליגה העונה. הבעיה כמובן לא הייתה המפלצת שעוטה את המספר 1 על גבה, אלא דווקא שחקן צנום יותר, ברנדון אינגרם, שלאחר שקלע את שלוש הזריקות הראשונות שלו, סיים את המשחק עם 5/17 מהשדה.

במעבר חד נגיע ליריבה של השקנאים, שללא הסלובני המוכשר נכשלו קשות מול הפייסרס. המאבס היו בפיגור ברוב המוחלט של שלבי המשחק, הם התקרבו והגיעו להפרש ארבע, 84:80 בתחילת הרבע הרביעי, אך משם הפייסרס רצו ריצת 25:14 לגמור את הסיפור. קריסטאפס פורזינגיס לקח אחריות בהיעדרו של דונצ'יץ', שלא שיחק בשל כאבים בגב התחתון.

הלטבי השיג את הדאבל-דאבל הראשון בקריירה שלו במחצית הראשונה עם 15 נקודות ו-13 כדורים חוזרים לפני שהקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה. הוא סיים את המשחק עם 31 נקודות, 18 כדורים חוזרים ותצוגה הגנתית טובה. כמובן, זה לא הספיק למאבריקס שחוו יום מחריד מחוץ לקשת עם 8/35 מעבר לקו.

אי אפשר לנצח משחקי NBA ככה, בפרט כאשר הקבוצה השנייה ממטירה 20 בונבונים מדאון-טאון ב-42.6%. בשביל ההשוואה אציין כי אף שחקן של המאבס לא קלע מעיל שליש מהזריקות שלו לשלוש (פורזינגיס, 3/9).

בלי התפוקה של דונצ'יץ' (28.6 נקודות, 9.1 אסיסטים, 8.3 ריבואנדים), שנותר בספק גם הלילה, יהיה למאבס מאוד קשה לנצח קבוצה רעבה ולוחמנית כמו הפליקנס. המאבריקס ניצחו משחק אחד בלבד ללא דונצ'יץ' העונה, וגם זה היה רק כי הת'אנדר קרסו התקפית וקלעו 78 נקודות עלובות מול 87 נקודות קצת-פחות-עלובות של המאבריקס.

נשים רגע את לוקה דונצ'יץ' בצד, בדאלאס יחסרו וילי קאולי-שטיין, ניקולו מלי וג'יי ג'יי רדיק.

אצל החבורה של סטן ואן גאנדי, לונזו בול היחיד שרשום בדו"ח הפציעות עם בעיה בירך.

הימור: ללא הקטליזטור של ההתקפה, לפחות לא במאה אחוז כשירות, המאבריקס יתפרקו מול קבוצה תזזיתית כמו ניו אורלינס. 8 הפרש פליקנס.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (25-19) – בוסטון סלטיקס (23-22), 04:00

הסלטיקס ירצו להמשיך את הרצף שלהם ולחזור למאזן חצוי, הת'אנדר ישמחו להרוס להם את התכניות כאשר השדונים הירוקים מתארחים ב-"צ'ספיק אנרג'י ארנה" שבאוקלוהומה סיטי.

שתי הקבוצות לא נפגשו עד כה העונה, אך מפגשי העבר הקרוב מלמדים אותנו שהקרב הלילה עשוי להיות מרתק וצמוד ביותר. בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אף משחק לא נגמר בהפרש גדול מ-6 נקודות, ושלושה מהם נגמרו בהפרש נקודה בלבד. המפגש האחרון בין הקבוצות היה בתחילת חודש מרץ של השנה שעברה, בו הת'אנדר חמקו עם ניצחון 105:104.

הרבה שינויים התרחשו מאז המשחק הזה, בעיקר מהצד של הרעמים שאיבדו בקיץ האחרון את שני המבוגרים האחראיים של הקבוצה, כריס פול ודנילו גאלינרי. אך הסלטיקס גם עשו רענון, הם הנחיתו בטרייד דדליין מוקדם יותר השבוע את שחקן הכנף הצרפתי, אוון פורנייה, מהאורלנדו מג'יק שהחליטו לעשות מכירת חיסול, בדרך לא שונה במיוחד מאוקלוהומה סיטי.

"הוא ישחק הרבה דקות אצלנו, אנחנו לגמרי עומדים לסמוך עליו ועל סט הכישורים המיוחד שלו" הצהיר מאמן הסלטיקס, בראד סטיבנס, כשנשאל על הרכש החדש והנוצץ.

עדיין לא ברור האם פורנייה, שחקן שפתח ושיחק דקות רבות בחמישייה של אורלנדו בשנים האחרונים, יעלה בשריקת הפתיחה או שיונחת לתפקיד השחקן השישי. יש להעריך כי בראד סטיבנס מודע לבעיית הסקורינג של הסלטיקס מהספסל (רק 32 נקודות מהמחליפים בממוצע למשחק), אז אני מתאר לעצמי שפורנייה יעלה ככוח אש מהספסל, לפחות בתחילת הדרך שלו במדים הירוקים.

הסלטיקס יקוו שהרכשים החדשים יעזרו להם למצוא קצת עקביות. הם ניצחון את המילווקי באקס במשחק האחרון וקטעו להם רצף של שמונה ניצחונות, אך זהו סימן את הניצחון השני שלהם בלבד בשבעת המשחקים האחרונים. לא רבים ציפו למאזן שלילי מהסלטיקס לאחר 45 משחקים העונה, הם ישמחו לקחת אחד הלילה באוקיסיי.

בהשוואה לציפיות, הסלטיקס אכזבו. הת'אנדר דווקא התעלו על הציפיות. הקבוצה של מארק דייגנולט הייתה צפויה להיות בתחתית של התחתית, משפרת את סיכויי הלוטורי כפי שסאם פרסטי רוצה, אך הם מראים העונה הרבה אופי ולא נכנעים לאף אחד בקלות. שחקנים צעירים ולא מוכחים כמו אלכסיי פוקושבסקי, אייזיאה רובי ומוזס בראון מקבלים דקות משמעותיות בקבוצה, בפרט לאחר הפציעה המעציבה של שיי גיליג'יוס-אלכנסדר. הת'אנדר יצאו עם ידם על העליונה בשניים משלושת המשחקים האחרונים שלהם (ניצחונות חוץ על יוסטון ומיניסוטה) והם מפגרים מאחורי המקום העשירי (שמוביל השנה לפליי-אין) בשני משחקים בלבד.

מלבד שג"א, דאריוס באזלי וג'וש הול לא יהיו זמינים לת'אנדר.

בצד השני, טריסטאן תומפסון, סמי אוג'ולה ורומאו לנגפורד יתלבשו על אזרחי הלילה.

הימור: אלך על הפתעה יחסית, 7 הפרש אוקייסי למרות החוסר העצום בקו האחורי.

יוטה ג'אז (11-33) – ממפיס גריזליס (21-21), 04:00

משחק שני ברצף בין שתי הקבוצות, הג'אז ישמחו לעשות מיני-סוויפ על דובי הגריזלי ממדינת טנסי, אך כפי שראינו במשחק הקודם, זה ממש לא יהיה פשוט עבורם.

המשחק אתמול התחיל צמוד לפני שהג'אז עלו ליתרון משמעותי עם ריצת 11 נקודות ללא מענה ברבע הרביעי. הם המשיכו את המומנטום עד לנקודת המחצית, בה העמידו יתרון 16, 66:50 בירידה לחדרי ההלבשה, וזאת לאחר שממפיס צמצמו את ההפרש בשלהי הרבע השני.

הגריזליס ירקו דם והחזירו את עצמם למשחק בצורה מרשימה, אך האיכות של הג'אז בכלל ודונובן מיטשל בפרט (קלע 12 מתוך 35 הנקודות שלו ברבע המכריע) עשו את ההבדל לטובת החבורה של קווין סניידר והמשחק הסתיים בתוצאה 117:114 ליוטה. דילון ברוקס החטיא שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק לתוספת זמן עם 5.5 שניות על שעון המשחק.

הג'אז, בנוסף למאזן הטוב ביותר בכל הליגה, מעמידים כרגע גם את המאזן הביתי הטוב ביותר שלהם מאז שהצמד סטוקטון @ מאלון לקח אותם לגמר מול שיקגו בעונת 97/98.

אם הג'אז ינצחו את כל משחקי הבית שלהם עד סוף העונה (11 במספר, הם כעת ברצף של 18 ניצחונות במבצר הביתי בסולט לייק) הם יגיעו למאזן של 29:2, מה שיהווה את האחוז הטוב בהיסטוריה של הפרנצ'ייז בנתון הזה.

אם הגריזליס רוצים לשמור את הקרב צמוד גם הלילה, הם יזדקקו לעוד הופעה נהדרת של ג'ה מוראנט. הגארד המלהיב קלע 32 נקודות ומסר 11 אסיסטים ב-37 דקות מתישות. ארבעה שחקנים נוספים של ממפיס קלעו בספרות כפולות, כולל 22 של דילון ברוקס ב-16 זריקות בלבד מהשדה.

טיילור ג'נקינס מציג סגל כמעט מלא, החסר היחיד הוא ג'ארן ג'קסון ג'וניור שעדיין לא זמין לשחק בשל הפציעה בברכו.

אצל קווין סניידר והג'אז לא נרשמו פציעות משמעותיות.

הימור: עוד משחק צמוד שייגמר בניצחון של יוטה, 2 הפרש לג'אז שמורידים את הגריזליס למאזן שלילי.

לוס אנג'לס קליפרס (16-30) – פילדלפיה 76' (13-32), 05:00

המשחק המאוחר של הלילה מציג שתיים מהקבוצות שטוענות חזק ביותר לכתר הכדורסל העולמי, מוליכת המזרח מפנסילבניה מגיעה לחוף הנגדי למערכת רותחת מול הלוס אנג'לס קליפרס ב-"סטייפלס סנטר" שבעיר המלאכים.

שתי הקבוצות מצויות בכושר מעולה: הסיקסרס ניצחו ארבעה משחקים רצופים (כולל 3 מחוץ לבית) ו-10 מ-11 האחרונים שלהם. הקליפרס כאמור לא פראיירים בכלל, הם ניצחו 4 מ-5 האחרונים שלהם, כולל 3 ניצחונות בהפרשים דו ספרתיים.

הסיקסרס מגיעים למשחק הלילה לאחר אחד מהניצחונות המוזרים ביותר שלה העונה: ללא ג'ואל אמביד שהתלונן על כאבי עצמות, פלוס משחק גרוע של בן סימונס עם 1/7 מהשדה ושבעה איבודים, הסיקסרס הצליחו לנצח את הלוס אנג'לס לייקרס בחוץ בתוצאה 109:101, בעיקר בזכות אקס הלייקרס, דני גרין, שתפר 28 נקודות.

בדומה ללייקרס, גם הקבוצה השנייה מעיר המלאכים מתמודדים עם נחיל של פציעות: פטריק בברלי וסרג' איבקה, שני שחקנים שמתפקדים כחוליות חשובות ביותר ברוטציה, ספציפית בצד ההגנתי, ייעדרו מהמשחק. קוואי לאונרד ומרקוס מוריס גם מתמודדים עם פציעות, אבל צפויים להתלבש.

על אף היעדרויות חוזרות ונשנות של העוגן ההגנתי של פלידלפיה, ג'ואל אמביד, ההגנה של החבורה של דוק ריברס לא איבדה פעימה. כעת הם מצויים במקום השני בליגה בדירוג הגנתי. בצד השני, הקליפרס ממוקמים כסגנים בדירוג המדד ההתקפי של הליגה, בעיקר בזכות עונות מצוינות של קוואי לאונרד ופול ג'ורג'.

ללא איבקה, אנו צפויים לראות את דוויט הווארד טוחן דקות משמעותיות יותר מהצפוי. הסנטר הותיק לא מבריק בשמירה מבחוץ, פיק אנד פופים עם קלעי זריז ומדויק כמו אביקה היו מורידים אותו לספסל במהירות. בלעדיו, הסיקסרס ישתמשו בשירותיו של סופרמן להתיש את הביג-מנים היריבים בצבע.

הקליפרס נמצאים כרגע במקום השלישי במערב, מתחת לסאנס (פיגור משחק אחד) והג'אז (פיגור ארבעה משחקים). הם ישמחו לנצל את החוסרים של היריבה העירונית כדי לצבור מהם מרחק על המקום השלישי. הלייקרס כעת מפגרים מאחורי הקליפרס במשחק אחד בלבד, אך ללא לברון ג'יימס ואנטוני דיוויס לעתיד הקרוב, יהיה להם מאוד קשה לשמור על קצב.

הסיקסרס, שמובילים על המקום השני במזרח, הברוקלין נטס, במשחק וחצי, ישמחו לשמר את הפער החשוב הזה.

הימור: אני רואה משחק עם מעל 260 נקודות עם ניצחון של הסיקסרס, 6 הפרש פילי בסיום.

עוד ישוחקו:

מיניסוטה טימברוולבס (34-11) – יוסטון רוקטס (32-12), 03:00

סן אנטוניו ספרס (20-22) – שיקגו בולס (24-19), 03:30

סקרמנטו קינגס (25-20) – קליבלנד קאבלירס (28-17), 05:00

לפוסט הזה יש 76 תגובות

      1. הבנתי אותך. פשוט כבר כמה שנים שאני קורא את הפריוויו לכל ערב משחקים כמעט אז כנראה התרגלתי. לא התכוונתי לפגוע או להישמע קטנוני או משהו.

  1. הבנתי אותך. פשוט כבר כמה שנים שאני קורא את הפריוויו לכל ערב משחקים כמעט אז כנראה התרגלתי. לא התכוונתי לפגוע או להישמע קטנוני או משהו.

  2. פריוויו מעולה מושקע, כרגיל, ועוד בערב חג – תודה רבה עידו על ההשקעה והביצוע.
    .
    יהיה מעניין לראות את העימות בין פילי לקליפרס, בין דוק ריברס לבין קבוצתו לשעבר, נראה מתי נקום.
    .
    שיקגו עברו תהפוכות השבוע – צריך לנצח, אבל לא בטוח בכלל שזה יקרה.

  3. דריל מורי אמר אתמול שמדובר בימים ולא שבועות לגבי החזרה של אמביד וגם שאמס דיווח שהוא מתקדם יותר טוב ממה שחשבו וגם הטרייד על טוני בראדלי מסמן את זה.
    אני חושב שנראה את אמביד חוזר שבוע הבא ולוקח חזרה את ה mvp

  4. טוב את זה לא קאיתי כבר הרבה זמן, אחד מוזס בראון שמו מאוקייסי עם 19 ריבאונדים אחרי שני רבעים… בנוסף שש משש מהשדה

    1. מסכים איתך מריץ לו מהלכים שם אותו בספוטים הנכונים עבודה של מאמן, פרט לאמביד אני לא חושב שיש שחקן פרט להאריס שהרוויח יותר מהחילוף של הטיפש בראון

  5. 34 בחירות דראפט על העץ של אוקיסי, ודווקא הזכות להחליף בחירה עם יוסטון השנה נראית כמו הבול פגיעה.

    1. מטורף הכמות הזו ועם אחד אל הורפורד זו תהיה קבוצה שעוד 3 שנים תעשה פליאוף. ייבנו מהדרפט ויעיפו מה שלא מתאים. בסוף תשאר שם קבוצה טובה.

  6. ועוד ממיסתורי הליגה, גרמי גראנט עבר מאוקייסי לדנבר ואחרי שנה לדיטרויט, נראה כמו פיספוס אדיר של שני ג'אמים או שגראנט זה קלוריות ריקות כנאמר בהופס

    1. גראנט זה לא קלוריות ריקות הוא גם שחקן הגנה אדיר שידע להשתלב בכל מערך ששיחק, הוא רצה להוכיח שיש לו משהו בקנה כסקורר (וזה היה הימור של וין וין מצידו כי חוזה הבא שלו יהיה קרוב למקס) ולדעתי הוא הוכיח, הוא לא מסוגל לתפקד ככוכב ראשון וכוכב ראשון בהחלט הוא קלוריות ריקות. אבל כשחקן שלישי בחשיבות בהחלט, ועוד שנתיים וחצי הוא יקבל מקס מ80% מקבוצות הליגה

      1. אתה סותר את עצמך, אם הוא לא בנוי לכוכב ראשון למה עזב את דנבר שהיא מועמדת לאליפות? אם הוא רוצה רק כסף למה שלא ישאר בפיסטונס? העניין הוא ששתי קבוצות שיודעות לזהות כוכבים ויתרו עליו בקלות.

    1. כן זה לא באמת היה כוחות, לא יודע מאיפה אוקי סי הביאו את החמישייה הזאת אני בספק אם אף מישהו מעכברי הNBA מכיר את כל השחקנים ששיחקו היום שם

        1. D9 או כמו שקוראים לו בארהב הטנק המעופף.
          אבל לנצח את המאבס בלי לוקה לא חכמה.
          יש לו עוד הרבה עד השתלטות על הליגה.
          הוא בהחלט יחגוג בעונה הסדירה זה היה ברור מהרגע הראשון אבל ברמות הגבוהות מול הקבוצות הטובות בפלייאוף הוא יאכל קש. שם יסגרו לו את הנתיבים והספוטים האלה.
          חייב לשפר קליעה ולטעמי שאלת בריאותו גם תהיה לרעתו הוא עובד מאד קשה על כל סל מלהיב כזה
          ותכלס יוקיץ ממילסאפ ובובאן או קלבאר זה קליר פאת בשבילו. הוא אוכל אבנים וקרשים לארוחת בוקר אז מה זה הרכים האלה בשבילו 😂

      1. Rob Perez
        @WorldWideWob
        last minutes of Zion closing this game have been a big wow. so much more than just highlights. complete control of the game, creating points for teammates, always in the right spot at the right time with or without ball. highly recommend watching 3:30-end if u arent seeing this.

  7. מועצת החכמים בברלי את רונדו ורונדו עוד הלך לזרוק כמה קללות על דוייט הווארד, אתה פוסי ותחמיץ מהקו…., ודוייט החמיץ אחת מהפלגרנט.

  8. שימון, עוד מעט ברוקלין יעברו אתכן, קיירי יחזור עם אנרגיות חדשות ודוראנט יבוא כמו חדש מהניילונים ועם כל הבאים החדשים, בלייק והגופה אלבריד'ג והם יטאטאו את כל מה שעומד בדרך כולל השיקסעעע הגויה. ישרפו את הליגה ואת גועל עמביג'

  9. נו דה שוט רואה איך הקליפרס חוגגים בצבע? ששו ושימחו אם אמביד היה שם נראה לך שהם היו חוגגים ככה? באטום מאן קליר פאת
    תראה משחק מול קבוצה נורמלית תראה את זה לננוחם שלך ולא מול לייקרס בלי שיקצה וגבה וגולדן בלי קרי 😂😂

    אני לא רוצה לחדוב איזה התעללות הגוקר יעביר את דוויט ומייק סקוט…

    1. איזו שאלה…
      עם ציון טייטום ברון (קיצור של לברון) וסמי עוגיל'ה היינו עושים עוגת קרמשניט ומאכילים את כל הליגה.

  10. פסח הזה מצריך דיאטה וזה עם כל הסירים והקופסאות פלסטיק במקרר, לא יודע איך לצאת מכל הגפילטע פיש והפרסות והבמואלוס והתפוחי אדמה בברעעעטן וכל העוגיות מ 5 סוגים לפסח ואני רק קניתי 2 קילו מגהול וקילו חמוציות. מה אני יעשה עם זה? לתרום לבית תמחוי? אני אכין סלט גדול נגד עין רעה.

  11. דוייט הווארד הד לפט דה בילדינג.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  12. שימו, עם כבר מריצים דחקות, מה זה הצמגולי על הראש של הווארד.
    היית עושה כזו תספורת ומסתובב אתה ברחוב?

  13. כמו שאמרתי טוני ברדרס
    גם עם פילי היו עולים עם הסגל של הדרים טים היו מפסידים
    כל מה שצריך לעשות זה לספור את הפאולים , הטכניות,ההרחקות

    ובונוס הוציא את סימונס ב 6 עבירות

      1. אי אפשר לנצח משחק עם טוני בראדרס כשאתה קבוצת חוץ
        כל המשחק היה הצגה אחת גדולה בשביל טוני תשרוק פאולים טכניות והרחקות נגד קבוצת החוץ
        ככה הוא עובד

  14. אני מסכים אם טראסט בראדרס זה הכי זבל בליגה אני אשלים את החצי השני אחרי הקידוש, טראסט מתי נשב לקפה אני בLA לחודש

  15. איזה סל נצחון של בארנס עם הבאזר
    המשחק היה נראה גמור אחרי שסטקטו קבל גול טנדינג מאד גבולי 1.6 שניות לסיום,
    לנצח ככה משחק גרוע זה חלק מתהליך התבגרות
    אני מקווה שקורי גוזף לא היה חשוב ממה שנראה כי הקינגס היו חושך רוב המשחק

  16. שני סנט וארבע נקודות מהערב, בדגש על הוויזארדס וזאיון:
    1. רוי האצ'ימורה הופך מרגע לרגע לשחקן דוחה ואנטי קבוצתי בעליל. זה לא אומר (ואולי אפילו מצביע לכיוון הזה) שלא יהפוך לכוכב בליגה הזאת. איכס.
    2. זאיון וויליאמסון נמצא בפיק של היכולת שלו. בדרך כלל זה מסתיים בפציעה. נקווה שלא, אבל ככה זה עובד לרוב.
    3. ווסטברוק עם טריפל דאבל של 19, 19 ו10 באסיסטים, וכמובן שלא נשכח את 6 האיבודים האופנתיים של המוליך הבלתי מעורער של הליגה בתחום האיבודים. (4.9 למשחק. דונצ'יץ' השני הרחק מאחוריו, עם 4.3 למשחק)
    4. דני דני.. מס' הדק' השלישי בטיבו הערב (27) אחרי הצמד חמד ראס את בראדלי. וכל זה מוביל ל6 זריקות בלבד מהשדה ב33%. לפחות לקח 4 ריב', עם 2 אס' ו2 חט', וללא איבודים. ניחא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט