הבאקס נגד הסלטיקס ופליקנס נגד הנאגטס, וגם לוקה, הג'אז, הנטס והסאנס ביום שישי הגדול!/דור בלוך

הבאקס נגד הסלטיקס ופליקנס נגד הנאגטס, וגם לוקה, הג'אז, הנטס והסאנס ביום שישי הגדול!/דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (31-12) – ברוקלין נטס (15-30):

באופן דיי מדהים הקבוצות חולקות מאזן של 1-1 במשחקים ביניהן העונה, והמשחק הזה יכריע את סדרת העונה הסדירה בין השתיים.

באופן מדהים אף יותר, דטרויט מגיעה עם סיכוי לא רע לנצח את המשחק הזה. הנטס צפויים לחסור שוב את קיירי, דוראנט והארדן, השניים האחרונים בגלל פציעות והראשון בגלל מה שהוגדר כנסיבות אישיות, במה שהולך ונראה יותר ויותר כטיפול דניס רודמן – תעשה מה שאתה רוצה אבל בפלייאוף תחזור עם אינטנסיביות ותעזור לנו לנצח.

גם גריפין לא אמור לשחק מול קבוצתו הקודמת, וכך מי שאמורים להוביל את ברוקלין במשחק הזה הם ג'ו האריס, גרין, בראון, אלייז'ה ג'ונסון ודומויהם. מול יוטה זה היה נראה רע מאוד והסתיים ב-30 הפרש למוליכת המערב, אבל אני מניח שאני לא אחדש לכם הרבה אם אומר לכם שדטרויט, ובכן, אינה יוטה.

הימור: ברוקלין ב-5

2:30 טורונטו רפטורס (26-18) – פיניקס סאנס (14-29):

טורונטו עברה תקופת טרייד דד ליין סוערת, אבל בסופו של דבר לא עשתה את המהלך הגדול שכולם דיברו עליו, וקייל לאורי ישאר דינוזאור לפחות עד סוף העונה הנוכחית.

יחד עם פרד ואן וליט ופסקאל סיאקאם הם ינסו לאתגראת פיניקס הנהדרת שניצחה 7 מעשרת המשחקים האחרונים שלה וניצחה 3 מ-4 משחקיה האחרונים.

הקבוצה שעמדה בצד הלא נכון של סל ניצחון הפרידה של אוון פורנייה לפני שאורלנדו פורקה סופית, סבלה במשחק הזה מיכולת חלשה של מייל ברידג'ס, במשחק שהדגיש כמה היא תלויה בכך שכל חמשת שחקני החמישיה שלה ישחקו היטב. מכריס פול ובוקר היא מקבלת את זה באופן דיי עקבי, ודיאנדרה איטון גם עושה את מה שהוא עושה מדי ערב, מה שמשאיר את קראודר שדווקא היה מצוין בהפסד ואת ברידג'ס, יהיה מעניין לראות את השניים האלה ובעיקר את ברידג'ס הצעיר במאבקי הפליאוף מול אריות המערב.

הימור: פיניקס ב-8

2:30 מילווקי באקס (14-29) – בוסטון סלטיקס (23-21):

בשקט בשקט, יאניס משחק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו, הבאקס סופרים כבר 8 נצחונות רצופים, והולידיי מתחיל להיכנס לתפקיד שיועד לו לצד יאניס ומידלטון.

הרבה בהצלחה של מילווקי תלוי ביכולת של פי ג'יי טאקר להשתלב. במשחק המראה למשחק הזה מול בוסטון הוא שיחק כבר 19 דקות, לא תרם הרבה, אבל למילווקי תהיה חייבת להיות סבלנות איתו, כי כפי שדיברו לאורך העונה כולה העומד שלהם מעט לוקה.

בוסטון הייתה ללא ספק אחת הקבוצות ההיסטריות ביותר בחלון ההעברות הזה ובהתאם היא הלכה למהלכים משמעותיים כשנפרדה בין היתר מדניאל ת'יס וקיבלה את אוון פורנייה שאמור להוסיף לה מימד התקפי שחסר לה מאוד, אבל בעוד פורנייה הוא תוספת נחמדה, הסלטיקס צריכים את ווקר ביכולת יציבה ואת מרקוס סמארט בחזרה ביכולת שאפיינה אותו בשנים עברו. 3 מ-13 היו לו מול מילווקי, אני בכלל לא בטוח שסמארט צריך לזרוק 13 פעם או 10 פעמים משלוש, ובוודאי כאשר הוא בכושר הקליעה הנוכחי.

למרות כל זאת בוסטון לקחה את מילווקי ממש עד הקצה לפני שהבאקס הכריעו את המשחק בשניות הסיום, הלילה כנראה כבר בלי ת'יס אבל עדיין ללא פורנייה זה אמור להיות קשה יותר.

הימור: מילווקי ב-10

3:00 שארלוט הורנטס (21-22) – מיאמי היט (23-22):

קבוצה נוספת עם תחושת דחיפות משמעותית בחלון הייתה המיאמי היט שהגיעה אליו עם 4 הפסדים רצופים (והוסיפו עוד אחד הלילה), שבהם המגבלות ההתקפיות שלה, בעונה אחרי עונת הגמר הנהדרת של ההיט בולטים.

אז ההיט הלכו וצירפו את אולדיפו וביליצה תמורת כמעט כלום, כך שגם אם אולדיפו לא יצליח לחזור להיות השחקן שהיה לפני הפציעות מבחינת ההיט עדיין לא מדובר על הפסד גדול.

הלילה הם עדיין לא צפויים להציג את השניים, והם יגיעו למשחק חשוב מול ההורנטס עם מאזן דומה לשלהם. ההורנטס, אחת הקבוצות הצעירות והמלהיבות של פתיחת העונה הזאת, שברה את לב האוהדים כשהודיע על כך שבול גמר את העונה, אבל הפציעה גם פתחה פתח ליישום תיאורית יואינג על הסיטואציה של ההורנטס.

אחרי הכל יש להם עומק דיי משמעותי בקו האחורי, ואכן אחרי 3 הפסדים רצופים הם סופרים כבר 2 נצחונות רצופים על יוסטון וס"א, כאשר טרי רוזייר ודוונטה גרהאם בהחלט מתעלים למשימה.

כאמור זה משחק חשוב יותר ממשחק עונה סדירה רגיל לאור העובדה שהקבוצות קרובות מאוד במאזניהן והמזרח כל כך צפוף בטיר שמתחת לקבוצות המובילות, וההתחזקות היחסית של שיקאגו והעובדה שניו יורק לא עשתה שטויות בדד-ליין אמורה להגביר את רמת הבהילות שבה ישחקו שתי הקבוצות הלילה. במצבים האלה, אני לא מהמר נגד ג'ימי.

הימור: מיאמי ב-5

3:00 אורלנדו מג'יק (29-15) – פורטלנד טרייל בלייזרס (18-26):

האם יכול להיות שהמג'יק יעמידו הלילה את הקבוצה החלשה בתולדות ה-NBA?

אחרי שנפטרו מ-3 מ-4 הקלעים הבולטים שלהם והחמישי פצוע, וכאשר השחקנים שהגיעו מנגד לא אמורים לשחק עדיין, הסגל של אורלנדו הלילה יובל על ידי טרנס רוס, כאשר השחקנים הבאים אחריו ברוטציה הם אנתוני קול, דוויין בייקום, מייקל קרטר וויליאמס, ג'מיס אניס השלישי וכו' וכו'. קבוצת יורוליג מפוארת.

פורטלנד תגיע למשחק הזה בבאק טו באק אחרי הנצחון על מיאמי, שבוודאי סחט מסי ג'יי מקאלום שקלע 35 ולילארד דיי הרבה, אבל מעבר ליריבה החלשה השמועות מדברות על כך שהם צפוים לקבל בחזרה את נרקיץ' ואז אין מנוס מלשאול – האם יכול להיות שפורטלנד שהרוטציה שלה כוללת את לילארד, מקאלום, קובינגטון, כרמלו, קנטר, נרקיץ' והרכש החדש נורמן פאוול, בדיוק הקלע שהקבוצה הזאת הייתה צריכה, היא קבוצה שיהיה מעניין לעקוב אחריה בפלייאוף? אולי לא קבוצה ברמה של הקליפרס או הלייקרס (בהנחה שבריאות) או אפילו יוטה ודנבר, אבל אולי כן ברמה של פיניקס?

וואו העומק במערב העונה פסיכי.

הימור: פורטלנד במלאנתלפים

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (34-10) – יוסטון רוקטס (31-12):

כדורסל נורא זה כאן. שתיים מהקבוצות הגרועות בליגה, יפגשו הלילה במיניסוטה כאשר השנייה מביניהן נהייתה אף גרועה יותר בעקבות המהלכים שעשתה בטרייד דד ליין.

יוסטון מגיעה למשחק הזה עם 9 הפסדים בעשרת האחרונים, ואחרי שעצרה את רצף ההפסדים עם נצחון גדול ומפתיע למדי על טורונטו, במשחק שהפגין את הכשרונות הצעירים שלה – טייט וווד (בעוד וול הסריח את הפרקט עם 8 מ-30), היא חזרה לסורה עם תבוסה מול שארלוט.

מיניסוטה מצידה סופרת כבר 3 הפסדים רצופים, ולא נותר לי אלא לרחם על אדווארדס שנראה כמו ילד חביב ומפוצץ אתלטיות שמתבזבז שם ועלול ללכת בדרכו של קארל אנטוני טאונס ככשרון גדול שלא ישאיר שום חותם על הליגה בגלל שהוא נפל בקבוצה דפוקה.

הימור: מיניסוטה ב-15

3:00 ניו אורלינס פליקנס (24-19) – דנבר נאגטס (18-26):

דנבר עשתה את המהלך שכולם ציפו שהיא תעשה, ובעוד היא לא תהנה הלילה משירותיו של ארון גורדון, בדיוק השחקן שהיא הייתה צריכה, האווירה מסביבה מתחלפת מסימפטי לציפיה להתמודדות אמיתית על התואר.

מעבר לכך, הפציעות של אמביד ולברון הכניסו את יוקיץ' בצורה משמעותית למירוץ ה-MVP, עם 27 נקודות למשחק 11 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים, אף אחד בליגה לא עונה על ההגדרה המילולית של MVP כמוהו, אחרי הכל בלעדיו בדנבר, לאן לדעתכם פורטר מארי לוקחים את הקבוצה הזאת?

הפציעות בלייקרס וההבנה שכנראה שהפלייאוף ישוחק, לפחות חלקית, מול קהל גם הופכת את המשחקים שנותרו להרבה יותר משמעותיים עבורם. דנבר כרגע במקום ה-5 בתיקו עם פורטלנד, משחק וחצי פחות מהלייקרס, זה נראה על פניו מאוד מאוד ריאלי שדנבר תסיים במקום ה-4 ותהנה מיתרון ביתיות בסיבוב הראשון, ומי יודע כמה הלייקרס, שצפויים לשחק בלי דיוויס ולברון לפחות לעוד 5-10 משחקים עוד יתדרדרו, המערב מאוד מאוד צפוף.

בעוד דנבר מתמודדת עם הציפיות והרצון להשתדרג בשיבוץ לפלייאוף, ניו אורלינס נמצאת ממש בדקה ה-90 של הניסיון לחזור למאבקי הפלייאוף או לפחות הפליי-אין. בלתי נתפס שקבוצה שיש לה את ציון כמו שהוא נראה וכל כך הרבה כלים מסביב נמצאת במצב הזה. הפליקנס נמצאים במקום ה-12 בשוויון עם סקרמנטו, 2 משחקים פחות מגולדן סטייט, 3 ממפיס ו-3.5 מס"א שבמקום ה-8.

לאור המצב הזה הייתי מצפה שיקרו אחד משני דברים- או שיעיפו את סטן ואן גאנדי לקיביני-אחטוק-מט, או שאם הם חושבים שהקטע של אניגרם וציון לא יכול לעבוד ביחד שישלחו את אינגרם שיש לו טרייד וליו משמעותי מאוד, אבל הפליקנס לא עשו את זה אלא הלכו למהלך דיי מצומצם ולא עד הסוף ברור של שליחת ג'יי ג'יי רדיק.

כדאי לשקנאים לזכור – החלון ב-NBA יכול להיות הרבה יותר קצר ממה שאתה מדמיין, ואחרי שהם בזבזו את אנתוני דיוויס במשך שנים זאת התיה טרגדיה אם הם יעשו אותו דבר עם ציון.

הימור: הפליקנס ב-8

3:30 דאלאס מאבריקס (19-23) – אינדיאנה פייסרס (23-20):

הצד השני של עסקת רדיק – הדאלאס מאבריקס יפגשו את אינדיאנה הלילה בקרב בין שתי קבוצות נוספות שרוצות פוסט סיזן בסקטבול העונה.

אינדיאנה במידה רבה היא טובה יותר ממה שהפורמה שלהם מראה, והם הוכיחו את זה ב-4 המשחקים האחרונים מהם הם לקחו 3 כולל ניצחון כפול על מיאמי. הסיבה העיקרית היא שעד לאחרונה הם למעשה נפרדו מאולדיפו ללא תמורה מאחר וכריס לוורט היה פצוע. עם חזרתו הוא מזכיר לנו איזה קלע מצוין הוא. מול דטרויט (שזה מקבילת הליגה לאימון קליעות) הוא קלע 10 מ-19 כולל 4 מ-7 משלוש. לצד סבוניס טרנר וברוגדון עם הולידיי ומקדרמוט שמוסיפים עומק יש באינדיאנה סגל ממש נחמד.

אבל הסגל הנחמד הזה יפגוש קבוצה שכבר רוצה להיות מאוד בקרוב מעבר לשלב ה"נחמד" באבולוציה שלה. יש לה את אחד משני הכשרונות הצעירים המלהיבים בליגה, אחד שיזכה בעתיד ב-MVP אם לא יפצע, ואחרי שסבלו מפציעות רבות לאורך העונה נראה שהם מגיעים לשלב המכריע של העונה עם סגל בריא וטוב, ועם תוספת של קלע עם ניסיון רב.

השאלה היא האם פורזינגס אי פעם יהיה שחקן מספיק טוב כדי להיות מס' 2 בקונטנדרית, גם כאשר משחק אחד הוא שחקן דורי כמו דונצ'יץ', זאת שאלה שאליה כנראה לא נקבל תשובה הלילה.

הימור: דאלאס ב-8

4:00 יוטה ג'אז (11-32) – ממפיס גריזליס (20-21):

אחרי תקופה מאוד לא טובה עושה רושם שהג'אז חזרו למסלול ומתחילים להתקרב להבטיח את המקום הראשון בעונה הסדירה. ארבעה נצחונות בחמישה האחרונים היו לג'אז שהבליטו את היכולת המצוינת של דונובן מיטשל ויכולת קליעה טובה של המשלימים.

לממפיס שקיבלה בחזרה את מוראנט יש את אותו המאזן ב-5 המשחקים האחרונים – 4 נצחונות, כאשר באחרון שבהם הגארד הצעיר נקלע לערב נוראי של 5 מ-14, ונאלץ להיעזר בערב מצוין של מלטון, אלן וולנציונס כדי לגבור על הת'אנדר.

בנקודה הזאת אני חייב להגיד שבעיני ממפיס היא הקבוצה הכי אובר אצ'יברית בליגה, העובדה שהם נאבקים על מקום בפלייאוף היא מדהימה בעיני. למעט מוראנט וולנצ'יונס שהוא סנטר אמין אבל לא יותר מזה, באמת באמת אין שם כלום בעיני, כל שחקן הוא לגמרי ריפלייסבל בכמעט כל שחקן אחר בליגה בעמדה שלו ובכל זאת הם מראים יכולת טובה, כולל מאזן חוץ מצוין של 7-10.

שתי הקבוצות מרוצות ממה שיש להן ולא עשו מהלכים משמעותיים בחלון והן יקוו שזה יספיק כדי לעמוד בציפיות שלהם – ממפיס – הגעה לפליי-אין לפחות, ויוטה – קונטנדריות אמיתית בפלייאוף.

ספוילר – זה לא יספיק.

הימור: יוטה ב-12

5:00 גולדן סטייט ווריורס (23-22) – אטלנטה הוקס (22-22):

אחת הקבוצות הכי מדוברות של החלון הייתה אטלנטה ודווקא היא בסופו של דבר לא עשתה את המהלך שכולם ציפו לו – טרייד על קולינס שלו ערך טרייד גדול. במקום זאת היא הלכה למהלך קטן יותר של החלפת רונדו בלו וויליאמס שעושה היגיון לשתי הקבוצות – שחקן פלייאוף מצוין לקבוצה שצריכה אחד, תמורת שחקן עונה סדירה מצוין לקבוצה שצריכה אחד.

גם סביב גולדן סטייט שמחזיקה בוייסמן ובבחירה של מיניסוטה היו לא מעט דיבורים אבל לא נמצא מהלך מספק וכך גם שתי קבוצות אלו מגיעות לישורת האחרונה עם אותו סגל שהביא אותן לכאן.

כשאטלנטה עשו רצף של 9 נצחונות רצופים הזהרתי שזה בלוף. אפקט המאמן החדש יחד עם לוח סופר ידידותי עם משחקים מול יוסטון, אוקלהומה והלייקרס ללא דיוויס (והחל מהרבע השני בלי לברון) הביאו את אטלנטה להישג המרשים הזה שהחזיר אותם לעמדת זינוק טובה לפלייאוף. אבל מאז באו שני הפסדים – לקליפרס ולסקרמנטו ואני מרגיש שאטלנטה חזרה לגודלה הטבעי – קבוצת שולי פלייאוף במזרח, קצת פחות ממוצע היכולת בליגה.

ואם אטלנטה בסופו של דבר לא תעשה פלייאוף הלחשושים על טריי יאנג יהפכו להרבה יותר רמים, כן הבחירה שלו על פני דונצ'יץ' הייתה שגויה ונראתה ככזאת בזמן אמת, אבל לאור העובדה שהוא כן מצליח להוביל קבוצה זה לא מרגיש כמו הבחירה של סאם בואי על פני ג'ורדן ודומותיה.

השאלה לגבי יאנג היא האם הוא מסוגל להוביל קבוצה וגם להפוך אותה לטובה יותר, היכולות האישיות שלו נהדרות, אבל יכולת קבלת ההחלטות ושיתוף החברים פחות.

גולדן סטייט הרגישה סוג של מומנטום לפני שחטפה 3 הפסדים רצופים כולל תבוסה דיי מביכה מול סקרמנטו, קארי הוא עדיין הצגה אבל כנראה שכדי לקבל משהו משמעותי מהם נצטרך לחכות לעונה הבאה, לחזרה של קליי ולאיזשהו מהלך נוסף שהפרונט אופיס צריך לייצר אם הם רוצים לייצר עוד ריצה כאשר קארי עדיין בסוף הפריים שלו.

הימור: גולדן סטייט ב-8

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (16-28) – קליבלנד קאבלירס (27-17):

מה נגיד על המשחק הזה?

ההתלהבות מהצעירים של קרליבלנד קצת שכחה והם לא יעשו פלייאוף העונה, אבל אחרי שיפטרו מדראמונד ולאב יש להם בסיס מעניין לבנות ממנו אם יעשו החלטות נכונות ולא היסטריות בדראפט ובפרי אייג'נסי. 3 נצחונת בחמשת המשחקים האחרונים מצביעים על כך שהקבוצה לא בקריסה ושהיא גם לא נחושה להפסיד כדי לשפר עמדות לדראפט וזה ראוי להערכה.

הלייקרס לעומת זאת בצניחה חופשית ממש וקשה להאשים אותם. תורידו את שני השחקנים הכי טובים מכל קבוצה, בוודאי קבוצה שהיא כל כך top heavy כמו הלייקרס ותקבלו קבוצה שהיא הרבה מתחת לרמה של הליגה.

הארל מראה הרבה אופי ורצון, וקוזמה מראה ניצוצות אבל זה ברור שזה לא זה, וכעת העניין בלייקרס מתרכז יותר בחדרי הטיפולים מאשר בפרקט. אם לברון ודיוויס יחזרו בזמן ובכושר לפלייאוף – הלייקרס הם המועמדים מספר 1 לצאת מהמערב והסדרה מול ברוקלין, בהינתן שגם בצד השני 2 מה-3 לפחות בריאים, תהיה אחת לפנתאון, פוטנציאלית אחד הגמרים הגדולים בהסטוריה. אבל אם אחד מהם או שניהם לא ב-90% כשירות לפחות, גם הפסד לדנבר או יוטה בסיבוב שני הוא אפשרות ריאלית ביותר.

הימור: קליבלנד ב-12

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. היכולות האישיות שלו נהדרות, אבל יכולת קבלת ההחלטות ושיתוף החברים פחות.

    איזה שריקה מהבית דור 😂😂

    יצא לך לצפות בהם? היכולת האישית של טריי פחות נהדרת ממה שצריך ואת החברים הוא משתף בלי הכרה, יותר מידי גם לפעמים….

    ההוקס לא יפסידו לגולדן בלי קרי.

    אם הארדן לא ישחק דטרויט ינגבו

    הראפס יפתיעו את טנש היום

    יאניס ינגב את רזיאל

    שארלוט יפתיעו את ההיט בהארכה

    הקאבס ינצחו בדחוק 3 ומטה

    לוקה ינגב את הוויטבויז של אינדי קליל

    דנבר ינגבו

    גורי הזאבים יפגשו משהו יותר גרוע מהם וינצחו

    דיים הולך.לחגוג על היורוקאפ עם פוטנציאל ל60 נק

      1. ביל סימונס רואה אותם כמו שאתה רואה אותם. הפודקאסטים מדברים בלי לראות משחקים. אין לזה שום קשר למציאות ולמה שקורה על המגרש
        ביל סימונס נראה לי קצת מבואס מזה שטריי מצליח בליגה יותר ממה שהוא ציפה…זה בסדר יש המון פרשנים כאלה, היה מת שיהיה לו אחד כזה בבוסטון 🙂

  2. אני חושב באמת ובתמים שרוב ראשי המפלגות פשוט נהיו שמאלנים עם השנים – בניגוד למה שקורה בעם. הם פשוט לא יכולים להגיד את זה.
    ליברמן היה הסנונית הראשונה – לא הסכים בשום אופן לשבת בממשלת ימין-חרדים. אבל לא בגלל החרדים – זה רק היה התירוץ שלו.
    לפיד כבר מזמן לא שם (פעם היה שם). גנץ עשה מה שעשה כדי להציל את המדינה. הוא לגמרי שמאלן.
    עכשיו גם סער כבר ברח מהליכוד-ימין-חרדים ולא מוכן לשמוע על זה.
    ואחרון?! לא תאמינו – בנט! גם הוא פוחד מממשלת ליכוד-ימין-חרדים. גם אם היה להם 61 הוא לא היה נכנס. כולם – כולל אפילו בנט! – בעד מדינה פלסטינית.
    ד״א בנט נתן לגוש רק-לא-ביבי את מנדט הזהב בזכות הסכם העודפים שלו עם סהר. לפעמים, כמו בווינר-שוט, פשוט צריך מזל.

    1. העם שמאלני, פשוט הפוליטיקאים השמאלנים הם כאלה שאי אפשר להצביע להם.

      זה נכון שמי שאשכרה נחשף למציאות בצבא או בפוליטיקה כנראה אף יותר.

      שבת שלום!

    2. כולם אותו זבל ממזמן אין כבר שמאל ימין למעט בשוליים כמו מרץ וכאלה.
      הם כולם רוצים כסף וכסא עם יצירת קשרים.
      נראה לך שלמישהו שם אכפת ממך 😂😂😂😂.
      הם עצבניים כי ביבי מנגב אותם לכן ליברמן משחק את המשחק הזה איתו הוא כועס עליו. נראה לך שאכפת לו מאיזה אידיולוגיה חרטא הכל זה סיסמאות בחירות. סער אותו דבר עצבני על זה שביבי ניגב אותו. חייב לשנות שיטת בחירות ל2 מפלגות כמו בארהב אחרת זה סתם ימשך ככה אף אחד לא באמת ישנה את דעתו ברמה כזאת שיהיה הכרעות…
      לכן גם לא הצבעתי היה ברור שיהיו אותם תוצאות ואפילו שנייה לא כדאי לבזבז על החרצופים האלה
      דור העם ברובו ממש לא שמאל להיפך.

      מדינה פלסטינית זה כולם רוצים לתת להם אבל הפליסטינים בעצמם לא רוצים כזאת מדינה השתגעת?? אם תהיה להם מדינה ממי יחלבו את הכסף? ממי יגנבו ויהפכו למליארדרים המנהיגים שם? איך יגיעו מזוודות מהדוד סאם?
      המנהיגים שם צריכים להיות רפי הבנה אמיתיים כדי להקים מדינה משלהם הם אשכקה יצטרכו לעשות משהו במקום להתקרבן בתקשורת….
      התחזית היא מדינת עולם 3 נראה לך שאיזה פלסטיני שחי בישראל רוצה שתהיה מדינת פלסטין? 😂😂😂
      אם היו רוצים היה להם מזמן כולל חצי ירושלים כבירתם

      1. אז מה זה שמאל בהגדרות שלך אם לא זה?

        כלכלית בטח הרוב המוחלט שמאל, מדיני הרוב בעד שתי מדינות וזה, אז במה בדיוק הוא לא שמאל? רק בזה שהימין הצליח למתג את המונח ימין כמונח טוב ואת השמאל כמונח רע. אתה יודע כמה שמאלנים הארד קור אני מכיר שמגדירים את עצמם מרכז כי בא להם ברע להיות מוגדרים שמאל?

        עזוב זה הכל קשקושים, פחות מעניין מההוקס.

        1. צודק פחות מעניין מההוקס 😎
          שמאל ימין זה כמו שאמרת מילים של בחירות לא יותר. אין הבדל בין ביבי או סער מבחינה בטחונית וכו או בין לפיד.
          כל המערכות בחירות האלה זה מפלגת ביבי נגד מפלגת רק לא ביבי אף אחד שם לא מתעניין בשום דבר אחר ומי שבוחר בביבי ימשיך לבחור בו וביבי ימשיך להיות רהמ מה אכפת לו גם אם יהיה 20 מערכות בחירות למה יוצא לו כסף מהכיס?

        2. צודק דור. ההגדרות הבסיסיות מאוד פשוטות.
          שמאל : מדינה פלסטינית + מדינת רווחה חילונית
          ימין : ישראל השלמה + קפיטליזם ליברלי (מבחינה כלכלית)

        3. בנוגע לכלכלית אני ממש לא בטוח שהרוב המוחלט שמאל, מהחברים שלי מהלימודים לא נראה שכלכלית הם בצד המשאלי, למרות שרובם הצביעו למפלגות שמאל-מרכז.
          גם השאלה מה זה שמאל כלכלי, בארץ אין מדיניות שמאל או מדיניות ימין, יש מקורביזם ושחיתות בדרגה החמורה ביותר. אני חושב שרוב העם בעד פירוק ההסתדרות והורדת מיסים בצורה זו או אחת.

          1. השאלה עד כמה אתה מוכן לממן במיסים שלך את המגזרים בעם שלך שזקוקים לזה. ויש המון! כולם אומרים ״חרדים חרדים״ אבל שוכחים את השאר: נכים, מרובות ילדים, חד הוריות, ישובי ספר, ישובי קו התפר, אילת, חקלאים, העדפה מתקנת בפריפריה, תלמידים בכיתות מיוחדות (לא רק חינוך מיוחד), מובטלים, שכר מינימום, סבסוד האוניברסיטאות, קופת חולים, וסליחה מכל מי ששכחתי.
            .
            אם אתה מוכן – אתה שמאל כלכלי
            אם לא – אתה ימין
            🙂

      2. שמע בכדורסל אני 99.8% איתך (נראה לי אנחנו חלוקים בעיקר על סימונס ואמביד 😀 אבל אני לא מתווכח עם אוהדי פילי 😀😀)
        בפוליטיקה זה כבר משהו אחר. אני שמאלן 😀 אני לגמרי מסכים עם מה שכתבת על המדינה הפלסטינית. אבל לא מסכים לגבי החרצופים. זה לא עניין של אידיאולוגיה אלא יותר קווים אדומים. הם לא עד כדי כך תאבי-כיסאות. לא כולם. ליברמן סער לפיד בוגי ועכשיו גם גנץ – בחיים לא ישבו עם ביבי. לא משנה מה תתן להם. בקרוב גם בנט. זה לא בגלל הניגוב שהביא להם, זה מיאוס מהדרך שלו. ביבי הולך להישאר עם הימין הקיצוני, החרדים ורע״ם. 4 פעמים ניכשל וייכשל גם 5 -6 איך בליכוד עוד לא העיפו אותו? הוא יותר גרוע מברוקסי

        1. אל תגיד את המילה בחיים אצל פוליטיקאים…..
          ישבו גם ישבו ביבי יביאו מישהו אליו שיערוק וגם אם לא בפועל הוא עדיין ישאר רהמ.
          אתה יחסית נאיבי למישהו בעל חכמת חיים ונסיון לגבי לא עד כדי כך תאבי כסאות…
          מאד מאד תאבי כסאות

  3. ותודה על הפריוויו דור. המשחק לצפות בו הערב זה הפליקנים (שאני ממשיך עם הקמפיין שמריץ אותם לפלייאוף) נגד דנבר

  4. The Raptors believed they were close to a Kyle Lowry deal with the Sixers, but draft compensation was the final unresolved hurdle.

    The plan was for Toronto to re-route Sixers guard Danny Green to a third team.

    טורנטו יצאו קצת מפגרים. יאבדו את לאורי בחינם. מה היה אכפת להם לקבל עליו את מקסי גרין וסיב 2? גרין גם ככה חוזה נגמר…
    מהלך די מטומטם שלהם

  5. אני שומע שגם הלייקרס חזק בתמונה.
    נראה מה יהיה.
    אם הנטס בריאים, אני חושב שהלייקרס יהיו חייבים את דראמונד.

  6. הלייקרס כרגע צריכים את דראמונד כמו אוויר לנשימה. יש מצב שעד שלברון ואיי די יחזרו לכושר הם ימצאו את עצמם בפליי אין ואח״כ בסדרת חוץ נגד קבוצה חזקה כבר בסיבוב הראשון

    1. הדבר האחרון שדראמונד צריך זה הלייקרס
      הוא צריך קבוצה שתיתן מקום בחמישייה והרבה דקות לא עד שלברון ודיוויס יחזרו.
      הוא גם צריך קבוצה עם קאפ ספייס שתוכל להחתים אותו בקיץ וזה לא הלייקרס
      הוא צריך ללכת לניקס

  7. אחחח אילת אילת, איזה מקום יפה.
    רוב וויליאמס הטיימלורד נותן משחק מעולה בהגנה. הוא פשוט עושה הגנה וגם קצת רחוק מהצבע. ישפר קליעה במרחק מהסל ואולי יהיה חבילה מלאה ושחקן של 15 12.

  8. אני עובר על המחצית הראשונה של זאיון מול דנבר הוא בלתי עציר זה לא יאמן איזה כוח יש לו בכניסה לסל, מת לדעת ממה הוא בנוי לא בטוח שזה בשר ודם.

  9. קייסי יא מטומטם , היית אפס בטורונטו ואפס נשארת
    מה אתה לא רואה שברוקלין עושים בכוונה פאולים על פלאמלי, כמה עונשין הוא צריך.להחטיא כדי שתספסל אותו ???

    1. כל מה שמביא לך את זה….
      השנאה לכל מה שמסכן לך את הטייטל.
      אחרי שתעיפו את הסלטיקס יבואו ברוקלין וינגבו אתכם?

  10. The Boston Celtics have a "real shot" to land free-agent center Andre Drummond, per ESPN's Adrian Wojnarowski.
    .
    Keith Smith of Yahoo Sports relayed the entire quote from Woj's ESPN appearance Friday: "The Celtics met with Andre Drummond today. Boston would like to add him to fill their hole in the middle. Boston has a real shot at him."

            1. כן על טעויות משלמים גם באטום קיבל 129 מליון לא אומר שהוא היה שווה את זה, ההנהלה של הלוחמים נהייתה נוראית מאז העזיבה של ווסט, הקשיבו לתקשורת.

            2. אבל באטום לא היה חלק משמעותי מ-3 אליפויות

            3. וגרין, על התרומה שלו בשושלת של הווריורס, ובמה שהוא נותן על המגרש, בהחלט שווה מקס מהווריורס (וכנראה שגם היה מקבל את זה מקבוצה אחרת. מקס או קרוב לזה)

          1. גם גרין לא היה חלק משמעותי הם ניצחו בעזרת ההתקפה לא האטו קבוצות לשנייה בהגנה (לא את יוסטון ולא את קליבלנד ניצחו נטו בגלל כישרון עודף), בבקשה תסביר לי איך הוא היה חשוב ליכולת יצירת המצבים והקליעה של קרי דוראנט וקליי

            1. תבדוק איפה הווריורס דורגו בעונות האלו בדירוג ההגנתי.
              לטעמי, ומן הסתם לאנשי המקצוע של הליגה ואלו שמסקרים אל הליגה, לגרין היה חלק חשוב מאוד בהגנה הזו.

            2. מה זה משנה, תבדוק מה היה האופנסיב רייטינג של יוסטון וקליבלנד בעונה הסדירה ובסדרה מולם, הם קלעו בדיוק אותו דבר, מה שניצח היה ההתקפה לא ההגנה ששם גרין לא בדיוק היה משמעותי.

            3. למה לא משמעותי? הוא ניהל מצויין את ההתקפה אחרי שקיבל כדור בפיק נ רול מקארי שהביאו עליו דאבל טים.
              יש לי הרגשה שלא צפית במשחקים אם זה מה שאתה רושם

            4. אבל הפסיקו להביא על קרי דאבל טיפ היה את דוראנט וקליי לצדו אז השמיכה הייתה קצרה מדי, ב2016 בהחלט הוא היה מצויין גרין שקלע 38 אחוז מ3 וזה הייתה חריגה סטטיסטית 2017 2018 לא שינה למשחק ההתקפה של הלוחמים לא לבידודים של דוראנט שקברו את יוסטון (יוסטון הרי לקחו אותם לסגנון שלהם בהגנת החילופים ), לא נגד קליבלנד… צפיתי ב95% מהמשחקים של הווריורס באותם שנים ו100 אחוז בפלייאוף וגם עונה שעברה כל עוד הנגר שיחק (פשוט כיף לטרטשש את טנ״ש), וגרין זה כנראה הטעות הגדולה ביותר שלהם יותר מהשטויות שכתבו על הורפורד.

        1. זה ממש 4 מול 5 איתו בהתקפה הוא לא מסוגל לקלוע משום טווח, נגר על, אשך לדעתי הוא המוביל של העונה בפרס נגר הזהב (למרות מאבק איתן מהצד של המחזיק בתואר הבלתי מעורער ראס האפס משמיד הקבוצות ווסטרוק). הנתונים של דרימונד ״חוזה מקס לפי הטנ״ש ״ גרין 6.1 נקודות מול אפס שמירה, ב39.7 אחוז מהשדה ו24.3 אחוז מ3 האפקטיבי שלו הוא 43.8 אחוז (הגופה של ראסל קולעת הרבה יותר טוב).

          1. יש לכם פשוט בעיה בהבנת הנקרא.
            אף אחד לא טען שגרים סופרסטאר שבונים סביבו קבוצה, אלא שהוא מביא איתו סט כישורים ויכולות כזה שבהחלט מסוגל להפוך קבוצה לקונטנדרית ואף אלופה.
            אף אחד לא הפך אותו אף פעם למספר 1, אבל תמשיכו לשעשע את עצמכם בתגובות שאתם מביאים מהבית

            1. החלק הכי חשוב במכונה הלב והמנוע…, שכחת את כל השטויות האלה , כבר טופ 15 בליגה, זה שהוא קרה לדוראנט ביץ ואמר שלא צריכים אותו… שוב הוא לא הפך קבוצה לאלופה הוא בהחלט שחקן משלים מצויין אבל שחקן משלים רחוק מחוזה מקס אולסטאר וכל הבולשיט הזה, מה שהפך את הווריורס לשושלת זה דוראנט קלי וקרי ראינו מה הוא שווה בלעדיהם הפח הזה, זה שהוא קיבל 100 מליון זה טעות פטאלית של הווריורס והתוצאות בהתאם.

            2. אתה פשוט ממשיך להתעלם ממה שהוא עשה בזמן השושלת. הוא היה חלק חשוב ואינטגרלי מהם.
              ההרחקה שלו אולי גרמה לאיבוד האליפות, ואפילו בתוך הווריורס עצמם הודו שקארי ותומפסון ושאר הקבוצה ״חרבנו במכנסיים״ שהוא לא שיחק והפסידו.
              כנראה שכולם טועים וברוך צודק… גרין סתם נבחר לאול-סטאר וסתם דורג גבוה בזמן האליפויות. יותר קל לשחק לצד קארי, תומפסון ודוראנט, ועדיין הוא היה חלק חשוב לידם, וידע לנהל ולמסור בזמן שהם נעו ללא כדור.
              אתה ממשיך להתעלם מהמציאות ו/או משברים שפשוט קרו במציאות.
              הרי ברור שאינספור שדרגו את גרין ו/או בחרו בו טועים וזוג שב״ר במזרח התיכון, שידם קלה על המקלדת, צודק (בטח שמוסיפים אייקונים צוחקים…).
              ועדיין, גרין קיבל בזכות את החוזה שלו.

            3. לא זוכר שהוא לא שיחק במשחקים 6 ו7, עדיין קליבלנד נצחו ההרחקה שלו לא גרמה לאיבוד האליפות אל תשלה את עצמך. קרי וקליי ילדים טובים שלא מדברים ולכן הוא רכב על גבם החמור הזה.
              .
              כן המסירות של גרין גרמו לזה שדוראנט קלי וקרי קלעו שני מטר מ3 עם שומר על הראש… ראינו מה המסירות שלו שוות בלעדיהם עונה שעברה וכמה ניהול המשחק שלו חשוב ההתקפה של הווריורס הייתה במקום האחרון בליגה איתו, אם הייתה אומר הגנה מלא (שזה בטיחות שהוא רכב מהתקשורת למרות שהמגן הטוב בקבוצה היה בפירוש קליי) אבל בסדר תמשיך לדבר שטויות….
              .
              התקשורת זאת לא שבחרה בווסטברוק לMVP ודורגה את לאורי לפני לילארד והארדן (נתנה לו חמישייה שנייה) או את סימונס לפני קליי מיטצל… שוב התקשורת לא בדיוק אובייקטיבית.
              .
              חבל שאתה לא רואה את הדירה היפיפייה שלי שאני מקליד ממנה כעת בברלי הילס אבל בסדר.

            4. הווריורס בהחלט פשלו, ועדיין גרין היה חשוב מאוד והחסרון שלו היה משמעותי. זאת המציאות ולא משנה כמה תנסה לשנות אותה.
              לאורי בשנה שהוא קיבל אול-NBA זה כי התרומה שלו לראפטורס ובשנה שהוא קיבל היה מצויין, זה לא עניין של כשרון של שחקן מול שחקן, תתחילו להפנים את זה.
              .
              אני מקווה שיש לך נוף לים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט