הבלייזרס מנצחים במיאמי, פילי את הלייקרס. משחקי ליל חמישי פוסט הטרייד דדליין/ אדר בר דוד

הבלייזרס מנצחים במיאמי, פילי את הלייקרס. משחקי ליל חמישי פוסט הטרייד דדליין/ אדר בר דוד

בסיום אחד הערבים הכי מהנים שהליגה יכולה לספק קיבלנו ליל משחקים די אפור עם דרמה גדולה בפלורידה ומיני דרמות בניו יורק ולוס אנג'לס.

ניו יורק ניקס (22-23) 106 – וושינגטון וויזרדס (28-15) 102

הוויזרדס מצליחים להפסיד משחק בו הם מובילים במשך 43 דקות כולל יתרון 16 עמוק בתוך הרבע השלישי.

חמש וחצי דקות לסיום רוי האצ'ימורה העלה את הקבוצה של סקוט ברוקס ליתרון 91-85 אבל הניקס רצו 11-0 בשביל לתפוס את ההובלה. ברדלי ביל הוריד ל-4, וושינגטון השיגה עצירה דקה וחצי לסיום בשביל לעשות מזה משחק אבל ביל החטיא וסל של ג'וליוס רנדל בערב חלש השאיר את הניצחון בתפוח הגדול.

הניקס קיבלו 55 נק' מהספסל כשאלק ברקס זורח עם 27 מהם. אר ג'יי בארט קלע 24 נק' וקטף 10 ריב' ורנדל סיים עם 5/16 מהשדה ו-13 נק' בלבד.

אצל הקבוצה מהבירה ביל הוביל את הקלעים עם 26 אבל ב-8/23 מהשדה. האצ'ימורה היה מצוין עם 21 באחוזים טובים אבל ראסל ווסטברוק קם על הצד המחרב עם 3/15 מהשדה ו-8 איבודים כשגם 18 ריב' ו-9 אס' שמתחברים ל-13 נק' לא שווים את הנזק. דני אבדיה עם עוד הופעה רעה סיים ללא נקודות ב-0/4 מהשדה ורק 11 דק'.

מיאמי היט (23-22) 122 – פורטלנד טרייל בלייזרס (18-26) 125

משחק סופר צמוד בפלורידה עם 24 שינויי הובלה, מסתיים, שוב, בידיים של דמיאן לילארד. הפעם הרכז האדיר נשלח לקו בשוויון 122, כשעל הלוח שנייה בלבד ודייק בקור רוח בשלוש הזריקות כדי לתת לבלייזרס עוד ניצחון.

6 דקות לפני זה, טיילר הירו העלה את ההיט נטולי ג'ימי באטלר ולפני הגעתו של ויקטור אולדיפו מיוסטון ליתרון 110-100 אבל לכולם היה ברור שהעסק רחוק מסיום. תוך שתי דקות מקולום, קנטר ודיים שהיה חלש שלושה רבעים, הובילו ריצת 11-0 והחזירו את היתרון לידי הבלייזרס.

אדבאיו והירו שוב הפכו אבל קנטר היה גדול וקבע שוויון ואחר כך מצא את קובינגטון לשלשה שקבעה 117-116 פורטלנד. באם החזיר בצד השני, שוב קנטר מתקן החטאה של מקולום אבל אדבאיו בצד השני לא מוותר. מקולום חודר, מוצא את ג'ונס ג'וניור שדופק דאנק על דאנקן רובינסון ומשלים מהקו אנד וואן.

ההיט שוב הולכים לאדבאיו שקובע שוויון עם 10 שניות לסוף. ואז התקפה אחרונה, אריזה עושה טעות של קט סל ונותן מכה ללילארד בזריקה והסוף ידוע.

מקולום היה נפלא עם 35 נק' ב-72% אפקטיבי, קנטר שלט בצבע עם 18 נק' ו-16 ריב' וכרמלו תפר 20 מהספסל. לילארד היה ביום של 6/19 אבל כרגיל הופיע בדיים טיים לסיים עם 22 ו-9 אס', כולל 9 ברבע הרביעי (אחת יותר מהממוצע בעונת שלו – ראשון בליגה).

ההיט קיבלו 29 מהירו ואדבאיו כשהגארד מוסיף 8 אס' ובאם 7 אס' לצד 9 ריב' ו-5 חסימות. קנדריק נאן קלע 22 אבל ההיט היו קצרים מדי ויורדים למאזן שלילי עם הפסד חמישי רצוף.

סאן אנטוניו ספרס (20-22) 85- לוס אנג'לס קליפרס (16-30) 98

אחרי הטרייד ששלח את לו ויליאמס והחזיר לעיר המלאכים את אלוף השנה שעברה, רג'ון רונדו, רכז הקבוצה הנוכחי, רג'י ג'קסון החליט לתת הצהרה משלו ועם שיא עונתי של 28 נק,' כולל 5 האחרונות שסגרו סיפור, הוביל את הקליפרס לניצחון שני רצוף על הספרס בבק טו בק.

אחרי שקלעו אתמול 134, הלילה הקליפרס הסתפקו בכמות נמוכה בהרבה אבל גם בלי קאווי לנארד, מרכוס מוריס, איבקה ובברלי ולו ויליאמס המוטרד, הצליחו בעזרת מאמץ הגנתי לרשום עוד w, רביעי ברציפות.

הקליפרס פתחו טוב עם רבע ראשון שהסתיים ביתרון 3 אבל הספרס תפסו שליטה, החזיקו את הקליפרס על 19 בלבד ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון 55-49. בחצי השני הסיפור היה שונה לגמרי כשהספרס 'קולעים' 2/13 מחוץ לקשת ו-30 נק' בלבד והקליפרס תפסו את ההובלה לקראת סוף הרבע השלישי ולא שמטו אותה עד הסיום.

פול ג'ורג' ניסה להוביל בהעדר קאווי אבל יצא לו ערב של 10/28 ל-24 נק' ו-13 ריב', טרנס מאן וזובאץ סיימו עם דאבל דאבל – 10 ו-12 של מאן ו-10 ו-13 של זובאץ.

דרוזן הוביל את חבורת פופ עם 23 נק' כשמארי קולע 18 ופולטל את וייט קולעים 11 כ"א. 57-39 בריב' לטובת הקליפרס מספרים חלק קטן מהסיפור

לוס אנג'לס לייקרס (17-28) 101 – פילדלפיה סיקסרס (13-32) 109

שתי הקבוצות מחזיקות בשלושה מעשרת השחקנים הכי טובים בליגה אבל שלושתם מושבתים בגלל פציעות ולא יראו פרקט בשבועות הקרובים. בהעדרם קיבלנו את דוויט האוורד, שבמקום להוכיח לאלופה שוויתרה עליו בקיץ ולחגוג את טבית האליפות הורחק כבר בסוף הרבע הראשון אחרי עימות עם מונטרז הארל. דני גרין, עוד אקס, דווקא נראה מצוין והוביל את הסיקסרס עם 13 נק' במחצית הראשונה כשבן סימונס עוזר עם 8 אסיסטים אבל הלייקרס סיימו חזק בדרך לשוויון 54 בהפסקה, בעזרת 14 נק' ו-5 אס' של שרודר.

הרבע השלישי היה שילוב מנצח בין ההתקפה המוגבלת של הלייקרס להגנה המצוינת של הסיקסרס שהוביל לכך שהלייקרס נתקעו על 17 נק' ושלשת באזר של שייק מילטון קבעה 89-71 לקבוצה של דוק ריברס בכניסה לרבע האחרון.

הסיקסרס הראו שיש על המגרש יותר מהתקפה מוגבלת אחת ואפשרו ללייקרס להישאר באיזור. 5 רצופות של קוזמה קבעו 101-96 כחלק מריצת 16-5 של הזהובים סגולים. הארל הוסיף שני סלים כחלק מרבע רביעי דומיננטי וקוזמה עם אחת מהקו הוריד ל-104-101. אחרי אינספור החטאות של פילי, דני גרין היה במקום הנכון לנעוץ את הסכין עם שלשה מס' 8 בשביל לסגור את הסיפור.

גרין סיים את הערב עם טבעת אליפות ו-28 נק' (8/12 מחוץ לקשת), סת' קארי וטוביאס האריס קלעו 19 ו-17 בהתאמה וסימונס פירגן 12 אס' לצד 9 נק' ו-7 ריב'.

הלייקרס קיבלו 25 נק' ו-9 ריב' מקוזמה, שרודר והארל תרמו 20 כשהגרמני מוסיף 11 אס' וקלדוול פופ קולע 19 נק'.

סקרמנטו קינגס (25-19) 141 – גולדן סטייט ווריורס (22-22) 119

הווריורס הגיעו לבירת קליפורניה בלי סטף ודריימונד "שחקן ההגנה של כל הזמנים", ונשענו על פתיחה אדירה של אנדרו ויגינס עם רבע ראשון של 15 נק' והחטאה אחת בלבד כדי לרדת ביתרון 37-35 אחרי 12 דקות, כשממול הרוקי טייריס האליברטון משיב עם 14 משלו כולל 4 שלשות ללא החטאה.

הסקור הגבוה המשיך גם ברבע השני אבל בעיקר מצד הקינגס כשהליברטון מוסיף עוד שלשה אבל מי השתלט על העסק היה ד'ארון פוקס שתפר עד ההפסקה 25 נק' ב-10/13 מהשדה בדרך ל-72-61 למלכים.

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי כשפוקס ורישון הולמס חוגגים על הצבע הפריך של הווריורס והאליברטון מסיים את הרבע עם ניגוב של דמיאן לי ומהלך 4 נק' ויתרון 106-86.

הרבע האחרון היה מרדף של חתול ועכבר כשהחתול לא מספיק מהיר בשביל לסגור על העכבר ולמרות שהחתול מאוד משתדל, הוא רץ עם שלוש רגליים בלבד וגם עכבר לא זריז במיוחד מצליח לעשות את העבודה ולחצות את קו 48 הדקות כמנצח.

פוקס טייל לשיא קריירה של 44 נק' ב-16/22 מהשדה, הולמס הרשים עם 25 ו-11 והאליברטון קלע שיא קריירה של 6 שלשות וסיים עם 21 נק'. ויגינס נעצר על 26 נק', אוברה וניקו מניון קלעו 19 וג'ורדן פול 17.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. סקוט ברוקס לא יכול להמשיך לאמן את הוויזארדס. זהו.
    והנקודה היומית: ווסטברוק וביל עם 14 איבודים משותפים ו-11 מ38 מהשדה.
    בושה וחרפה, אנטי כדורסל.

      1. מה יעזור להחליף מאמן עכשיו? זהו העונה, זמן לבחירת דראפט גבוהה בדראפט איכותי. פיטורים אם היו צריכים היו צריכים להיות לפני חודשיים וגם אז איזה מאמן היה עוזר להם שם בדיוק? אז בשביל מה לשלם עוד ולעשות קליבלנד?
        יעיפו בסוף העונה כנראה

  2. אתה בא עם שריקות מהבית חבריקו.
    ראס טוב כל השנה, לקבוצה שמחזיקה בו אין תקרה כי הוא נגח בה, אין כלום מסביבו והוא יוביל את ווש למקום רביעי במזרח החזק.
    דני וראס בסט באדיס, ראס ישפר אותו ויראה לו מה זה מקצוענות, מזל גדול לדני שלנו.

    1. ראס לא אשם. בכל קבוצה בה הוא שיחק הוא תמיד היה למעלה. השנה הוא טוב לפחות כמו בשנים קודמות. הסיטואציה בוושינגטון עושה לו עוול.
      חבריקו 😉

      1. הפוך – הוא וביל עושים עוול לסיטואציה בוושינגטון.
        עונה שעברה אותה קבוצה בלי ראס הייתה יותר טובה.
        אין שום קבוצה שיכולה לספוג את חוסר האחריות וחוסר האפקטיביות של ראס + ביל.
        האיבודים, בחירת הזריקות הנוראית, חוסר ההגנה – זה פשוט יותר מדי לקבוצה כדי לצאת מנצחת.

  3. מעולה אדר, תודה רבה.
    .
    בלהט האירועים האחרונים אפילו לא ידעתי שקוואי ואחרים לא שיחקו. הופך את ההפסד למאכזב יותר, בעיקר כי אנחנו מדרדרים בטבלה – מקום שמיני וממפיס נושפת בעורפנו. נו טוף.
    .
    חבל שאבדיה לא הוטרד, נצטרך לחכות בסבלנות עד שהסגל סביבו ישתנה.

  4. פוקס משחק כמו סופר סטאר לאחרונה, משהו נהדר קורה למשחק שלו פשוט תענוג.
    אני מאד מרוצה ממה שמקניר הגנרל מנגר עושה
    הביא אחלה שחקנים צעירים בשביל חוזים נגמרים וכבדים שהקינגס לא צריכה ובחירות נמוכות,
    רייט הוא רכז מחליף לגיטימי ואם משהו יצא מאחד מבין טרנס דיוויס שאהבתי שנה שעברה ברפטורס , סילבה והחוזה הנגמר של הרקלס אז זה בונוס

  5. הבלייזרס מחלקים מתנות לאחרונה וחבל עבור מיאמי שלא הצליחו לנצל את זה כי היה להם משחק ביד.
    .
    לסיקסרס הגנה נהדרת. הבעיה שהיא עובדת לפרקים ואז הם חוזרים לישון כדי להחזיר את הקבוצה היריבה למשחק.
    דני גרין הציל אותם היום עם משחק שיא מהפסד לא מחויב למציאות.
    סימונס מרוב שהוא מחפש את המסירה איבד כדור טפשי ואחר כך ויתר על דאנק מתחת לסל כדי להוציא החוצה. ריברס צריך לתת לו בראש על זה.

  6. לא יעזור, ראסל ווסטברוק, mvp בעבר ו-hof בעתיד, הוא אנטי כדורסל שעושה נקע בעיניים אם בטעות החלטת לצפות בוויזארדס בשביל לבדוק אם דני אבדיה קיבל כדור.
    ודני אבדיה הוא אכזבה גדולה – מתחבא בהתקפה ולא מספי חכם בהגנה. בטוח שגם הוויזארדס מתבאסים שלא לקחו רוקים שהגיעו אחריו כמו האליברטון או קוויקלי.

  7. תודה בעד הסיקור.
    ווש צריכים להעיף את ביל לקונה האומלל. לקוות להצלחה בדראפט.
    ולחפש מחליף לברוקס. אולי הרובוט מבוסטון?

  8. הבעיה העיקרית אצל ושוינגטון בכלל ואבדיה בפרט היא המאמן. אבדיה הצליח עם שחקנים שמחזיקים בכדור לא פחות מווסטברוק וביל, דוגמת סקוטי ווילבקין במכבי, וברוקס פשוט מעלים את השחקנים הטובים שלו שאינם ווסטברוק או ביל. כך קרה לטרוי בראון שנחלץ מהצרה אמש, כך קורה גם להאצ'ימורה שנתקע כסקורר אגואיסט ולא יעיל, למרות שהוא היה יכול להיות טוב יותר, ואפילו ברטנס שהיה שחקן מגוון יותר בספרס.

    1. אם יכל היה מעלים גם את ביל וראס 😂😂😂 המאמן הכי גרוע בפער כבר שנים.
      אבל מאמין שבסוף העונה יסיים את דרכו בווש חוץ מזה אם יקבלו בחירה גבוהה ויצליחו להביא שחקן טוב בדראפט הרוויחו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט