מעורב הופס ליום שני: דרמונד. אלדרידג'. לאורי. רונדו. פינת הטבע – הנץ / מנחם לס

1.האם הלייקרס פתרו את בעיית הסנטר עם אנדרה דרמונד?

אנדרה דרמונד יהפוך לשחקן הלייקרס אחרי שיעבור את ה- 'WAIVERS' – הצעד הנחוץ, הכמעט פורמלי לפי חוקי הליגה.

היה להם מאבק קשה ממש עד סרט הגמר נגד הסלטיקס שרצו אותו באותה מ גם הקליפרס והניקס רדפו אחריו.ידה.

ההחתמה היא עד סוף העונה, אבל עבור הלייקרס סוף העונה הוא כל מה שמעניין אותם (כמו את שאר הקבוצות, אלא אם-כן אתצה יוסטון רוקטס). דרמונד, שהיה חתום עם הקאבס סיכם איתם על BUYOUTS שלשום עד שאר העונה לפי משכורתו של 27.9 מיליון. דרמונד בן ה-27 יעלה – אני כמעט בטוח – בחמישייה במקום מרק גאסול בן ה-36 וכנראה ייכנס למין רוטציה שתאכלס את המשבצת החמישית בסנטר עם אנטוני דייויס ומרק גאסול. אני מאמין שאת מונטרזל הראל נראה עתה הרבה יותר כפאור-פורוורד מאשר בסנטר. אבל אם הלייקרס משחקים עם שרודר, KCP (או קוזמה) לברון, דייויס, ודרמונד, לא משנה איזה מספרים אתה מדביק על מצחם – – הם הופכים לקבוצה טובה עם שני סופר כוכבים של 9.4 ו-9.2, ושלושה שחקנים בסביבות 7.8 עד 8.5.

עד חצי גמר המערב זה יספיק בטוח.

הלאה? הרבה תלוי איזה מין שחקן יתגלה שדרמונד הוא.

תחת הסל של הלייקרס הוא כבר עמוס מאד כי לא שכחתי את מרקל מוריס ודמיאן ג'ונס. הווה אומר שדקות יילקחו. ממי? במיוחד מהראל וממוריס, ואלה שני שחקנים שהם לא מעל 7.8, אבל שחקנים שעושים הרבה עבודה מ לוכלכת ומנצחעים ללייקרס הרבה משחקים.

מה יקבע אם דרמונד הוא החתמה טובה או לא? אם משחקו יתעלה על על משחקם של הראל ומוריס. במשחק עונה רגיל אני מאמין שכן. אבל במשחקים קשים לחיים ולמוות, אני לא מאמין בדרמונד. הוא יותר מדי אסטרונאוט.

דרמונד הוא אחד השחקנים המסקרנים והבלתי צפויים ביותר בליגה. ממוצעו בקאבס נראה טוב מאד ל-28.9 דק' משחק (17.5 ו-13.5 קרשים). אבל החוסר יעילות שלו משוועת: אולי הגרועה ביותר מכל הסנטרים העולים בחמישיות הליגה. מתוך 20 השחקנים שהיו להם היונה לפחות 20 POST-UPS, רק ראסל ווסטברוק גרוע ממנו עם 0.816 נק' פר פוזשיונס (PPP). לברון ו-AD הם במקום 5 ו-6 (הכל לפי SYNERGY). דרמונד הוא 29 מ-32 שחקנים עם לפחות 50 נסיונות ל- PUT-BACK ב-PPP, ורק 54 מתוך 59 ב-PPP עם 'PLAYS OFF THE CUT'.

באופן כללי הוא נמצא בעונה הגרועה ביותר שלו בדיוק מה-2 (48.4% לסנטר, שרוב זריקותיו הן ממרחק של פחות מ-3 מטרים???), וה-59.7% מהקו הוא…השני בטיבו בקריירה שלו. הווה אומר שהוא מקרה אבוד מהקו. ה-TRUE SHOOTING % שלו הוא קילומטרים מאחורי ממוצע הליגה עם 57.1% (בסקטבול רפרנס)

ההחתמה ש דרמונד היא החתמת השחקן ה-14 שלהם. נותרו להם 1.39 מיליון לחתום שחקן נוסף שיהיה לודעתי וינג או פוינט גארד.

כשאתה רואה אותו משחק הרושם הוא שמספריו טובים בהרבה. זה בגלל שהוא לוקח הרבה 'פלוטרים' – FLOATERS – כשהוא ללא שליטה בכלל, יורה הוק-שוטים ממרחקים אסורים ממש, ומתעקש ללכת אחד-על- אחד מהפרימטר. אז כל הדברים הטובים שהוא עושה סובלים סטטיסטית מכל השטויות שלו.

בקיצור, אין הרבה שחקנים ב-NBA – ובעיקר שחקני חמישיייה – הלוקחים זריקות מטומטמות כמוהו. לך תדע אם פרנק פוגל, או לברון, יצליחו לשלוט בו. זה דבר נוסף שיקבע בהרבה את טיב החתימה כי שחקן חכם דרמונד הוא לא!

ישנה עוד בעייה גדולה עם דרמונד: אני לא אומר שהוא מגן גרוע תחת הסל. הוא פשוט לא מעוניין ולא מתעניין בהגנה. זה דבר נוסף שעל פוגל ולברון להכניס לראשו. יהיה מעניין לראות את ה-INTER-RELATIONSHIP שייווצר שם.

אז למה הלייקרס, הסלטיקס, והשאר רצו אחרי מטורלל, אסטרונאוט, ומרחף כמוהו?

כי הבנאדם הוא PHYSICAL SPECIMAN שאין הרבה כמוהו, והוא שחקן עם כשרון. הכל אצלו עובד מלבד הראש: הוא 2.14 זריז, גמיש, ו-POWERFUL. תמיד ישנה תקווה להוציא מים מהסלע הזה. על זה יקום או ייפול דבר.

המסקנה שלי: זה לא יותר מהימור של הלייקרס. אבל הימור שלא הושקע בו יותר מדי, והימור שלהזיק הוא לא יכול. אבל הוא יכול להפתיע ולהביא עוד אליפות.

2.למרכוס אלדרידג' לנטס: האם הגיע הזמן לסגור את החנות?

אם העונה היתה 2016 ולנטס היה את ההרכב הזה, הייתי מציע לסגור את ה-NBA לשנתיים-שלוש. אולי אפילו 4. אבל זוהי העונה ה-5, ועניינים מתחילים להסתבך מעט. אם סטיב נאש יפתור את הסיבוכים, הנטס תרקוד מעל שאר הליגה בעתיד הקרוב. ב-"העתיד הקרוב" אני מתכוון לעונה זאת, 2021, ואם משחק נכון של הכלים, והבאת צעירים מחליפים ראויים, זה עלול להימשך אפילו עד 2024.

קווין דוראנט עשה כמה צעדי 'הורה', או 'סמבה' או סתם צעדי-שמחה כששמע שהשחקן שהמליץ עליו לאונ' טכסס אבל לא זכה לשחק איתו – למרכוס אלדרידג' – מצטרף לחבורה בברוקלין. ה-2.12 מ' הסכים לחתום על חוזה ווטרן מינימלי עד סוף העונה, כשהוא הסכים לבייאאוט עם סן אנטוניו בתחילה השבוע שעבר.

האדם שנתן את המחמאה הגדולה ביותר לדיל החדש של הנטס ואלדרידג' היה מאמנו בשנים האחרון גרג פופוביץ' שאמר:

He was a wonderful teammate, and he’ll do a very good job in Brooklyn"

פופ מוסיף:

“He’s familiar with the staff up there, so I wish him well if that’s where he ends up.”

מה אני אומר, דוק לס?

אלדרידג' כמובן אינו הפרנצ'ייז-פלייר שהוא היה. אבל הוא שחקן שעדיין יש לו את הטלנט, הידע, הנסיון, והגובה תחת הסל – החולשה היחידה של הנטס. הידע שלו והיכולת שלו להשתלב עם שחקנים כדוראנט, הארדן, קיירי, וגריפין יעשו מהחמישייה כזאת של הנטס חמישייה עם הסוואגר של נבחרת ארה"ב. המשחק שלהם ייהפך תוך שבוע-שבועיים – כשכולם יהיו בריאים ושלמים – למשחק המתקתק והדופק על כל הכלים מס' 1 ב-NBA. לראות אותם משחקים כשהכדור עובר מיד ליד כאילו היו מכונה ששומנה ותוכננה לעבוד על כל הצילינדרים – יהיה כמו ללכת לפילהרמונית הישראלית באולם התרבות כשהיא מנגנת את 'החמישית של בטהובן': חווייה מגית. אלוהית.

חכו וראו אם אני צודק או ממהר להתלהב כמו ילד קטן.

אני יודע על מה אני מדבר כשחמישה אמריקאים ברמה העולמית הזאת חוברים לה יחדיו. אולי ג'ו האריס ימשיך לעלות בחמישייה בימים הקרובים, אבל לפני שיגיע ה-10 לאפריל תראו את אלדרידג' כסנטר של הנטס שתשחק את הסמול-בול הטוב אי-פעם עם בלייק גריפין כפאור-פורוורד המפציץ מקרוב ומרחוק (במשחק האחרון 3 מ-4 מה-3 וס"ה 17 חיצים), קווין דוראנט בתפקיד שאליו נולד – סמול פורוורד, ואז הארדן הרכז המחזיק בכדור, וקיירי השוטינג גארד. היריב לא יידע על מי לשמור קודם.

ואני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על החמישייה השנייה, אבל אין לי ברירה. הבעייה של סטיב נאש תהיה לא את מי להכניס לחמישייה השנייה אלא את מי לא להכניס!

קחו אוויר:

בואו נתחיל עם ספנסר דיווינדי. למה הנטס לא עשו עליו טרייד? כי הוא רק בטיפונת – ואולי בכלל לא – נחות לקיירי אירוינג, והוא חוזר לשחק 'תוך חודש' לדבריו. עובדה שהוא אפילו לא ניכנס ל-DISCUSSIONS על טרייד. הוא קבוע בנטס, והוא שחקן 8.6 לפחות (קיירי הוא 8.9; הארדן הוא 9.1).

הלאה: טיילר ג'ונסון… אנדרה רוברסון…לנדר שמט…ג'ו האריס…דיאנדרה ג'ורדן…ג'ו גרין…ברוס בראון…ניקולס קלקסטון…טימוטי לוואו-קברוט…אלייז ג'ונסון…(תוסיף כאן את ספנסר דינווינדי ויש לך קבוצת פלייאוף מספר 5-6 במזרח, וקבוצת פלייאוף '4-5' במערב!)

(ואם מישהו ישאל אותי מי זה אלייז ג'ונסון, אזכיר לו שלפני 4 ימים הוא קלע 23 נק' וקטף 15 ריב' נגד הג'אז!)

ולכל מי שחושב שאלדרידג' 'גמר', תנו מבט בדיאגרמה הזאת:


אלדרידג' כבר אינו הדאבל-דאבל המפחיד שהיה, בעיקר באופנסיב ריבאונד, אבל תנו מבט בטבלה: לבנאדם נשאר הרבה כדורסל, והכי חשוב – 'תחת הסל' זה הבית שלו!

(וכשהוא יזדקק לעזרה יש את דאנדרה ג'ורדן, והכוכב החדש אלייז ג'ונסון. אמנם ג'ונסון הוא על חוזה 10 ימים אבל מה שעשה נגד הג'אז ניכנס עמוק עמוק לנשמה של הבוס שון מרקס והמאמן סטיב נאשת ואני מבטיח לכם שהוא נשאר בנטס)

2. מה אומרים על הטרייד שהביא את אלדרידג'? (מספיק להיכנס ל-2 או 3; זה מה שאני עשיתי)

Zion Williamson drives to the basket past LaMarcus Aldridge.
Zion Williamson drives to the basket past LaMarcus Aldridge.

Kevin Durant (11x All-Star)
James Harden (9x All-Star)
Kyrie Irving (7x All-Star)
Lamarcus Aldridge (7x All-Star)
Blake Griffin (6x All-Star)

Wow. 🤯

3. למה הדיל על קייל לאורי "לא יצא לפועל", כפי שאמרו פעם בקיבוץ גבת

אתם יודעים מה הדבר שלא הפתיע אותי כשתקופת הטריידים ננעלה?

שקייל לאורי הוא עדיין רפטור.

אלא אם כן מישהו נותן לו חוזה לעונה הבאה, קייל לאורי IS OUT OF THE NBA!

קשה להאמין אבל זאת עובדה.

לעתונאים שרצו לדעת בקשר לעתידו של לאורי נאמר שהדבר שמעסיק אותם עכשיו הוא העתיד של יוג'ירי, ולא העתיד של לאורי.

ויוג'ירי עצמו? מה הוא אומר על לאורי ועתידו ברפטורס? הוא נתן את ה-ASSHOLE ANSWER של השנה כשענה:

Nah, no impact,” he said. “Nothing. Hey, this is my job. I’m a Raptor. Love this team. Love everything about this organization. We will visit (his contract) at the end of the season. I think that’s fair on every side, but I never, have never ever for once thought going into a day like this about what I’m doing or myself. It’s not the way these things work. It’s not the way I was raised. It’s not the way I look at things at all. … It doesn’t matter what happens…”

ואז שם את כף ידו על לבו.

תודה מיסטר יוג'ירי. לא ענית דבר על לאורי ועתידו ברפטורס. לא ענית דבר על השאלה מדוע הרפטורס לא הסכימו לטרייד אם אין בכוונתם להחתימו בעתיד.

הוא הוסיף:

Raptors is inside here,” he continued. “It’s in the blood. This is what we live. This is what we do. I love doing it. I love it to death. And today, it’s part of the spirit, it’s part of everything we are.”

עוד תשובה שלא עונה על דבר, לא מסבירה דבר, ורק גורמת ליותר תחושה של בלבול ואי-ידע בקבוצה שרק לפני העונה האחרונה היתה אלופת ה-NBA.

הוא אמר:

When the struggling Raptors decided not to move the six-time All-Star who will be a free agent this offseason, the word from rival executives was almost universal: Ujiri, in their minds, had been asking for far more than the 35-year-old Lowry is worth. Yet as Ujiri discussed, there’s a difficult dynamic that comes with these kinds of negotiations.

מה אני חושב? אני כמעט בטוח שיוג'ירי ביקש יותר מדי כסף על לאורי.

הרפטורס זכו באליפות בעונה שהיתה 'פוקסית' של שאר הקבוצות ולאורי הוליך לאליפות כמעט BY DEFAULT. קייל היה מצויין במלחמתו, בהעזתו, ובלהיות למעשה נושא הלפיד של טורונטו והסמל שלהם כקבוצה המנצחת במלחמה ובחוסר ויתור, יותר מאשר בגלל כשרון. מה שהתאים ועבד עבור הרפטורס לא יעבוד בהכרח בקבוצה אחרת. למיטב ידיעתי אף אחד לא התלהב במיוחד מקייל לאורי, והמיליונים שנותרו בחוזהו כמובן שלא עזרו.

אני לא מתכחש ליכולות האלה של לאורי, ואני גם יודע בבטחון שהמיוחדות של לאורי הייתה הסיבה החשובה שהרפטורס זכו באליפות, אבל אותו לאורי יילך לאיבוד בקבוצה כמו הלייקרס, מיאמי, או הבאקס. שם שחקן מסוגו לא יתאים להם ולא יוסיף הרבה.


אם אני יודע זאת, אז המנכ"לים והמאמנים של הקבוצות שהזכרתי יודעים זאת, ולכן אף אחד לא קפץ על המציאה.

נשיא מיאמי פט ריילי הסביר מה שאני מנסה להסביר על חוסר ההתלהבות בהחתמת לאורי:

Heat president Pat Riley had this to say about young prospects Tyler Herro and Duncan Robinson and the question of why certain trades may not have happened on Thursday.

“You can’t let go of those two assets, you can’t, because they could become truly great,” Riley, who picked up Victor Oladipo on the cheap from Houston instead while also adding Sacramento’s Nemanja Bjelica, told reporters. “They’re very, very good players right now, and I think they’re probably a year or two away from making what their early max could be from a production standpoint. So I’d hate to have that come back at us if we were to do something and try to move them. But we’re not going to. So from that standpoint, what happened today is you’re going to see Duncan, you’re going to see Tyler.”

4. בדיוק אותן מילים יש לי לומר על הבאת רז'ון רונדו לקליפרס

הקליפרס החתימו את ראז'ון רונדו, שלא עשה מאומה באטלנטה האוקס מלבד לקחת דקות של טריי יאנג.

למה? כי באטלנטה להוסיף שיחקן כמוהו זה כמו לתת זריקת חיסון מ-HIV להגנה מנגיף הקורונה. אז למה הקליפרס החתימו אותו?

כי הקליפרס לא החתימו את רונדו. הם החתימו את 'PLAYOFF RONDO"

האם בן ה-35 הזה יוכל לעשות פעם שלישית מה שהוא עשה בסלטיקס ובלייקרס?

מי שיכול היה לנבא דברים כאלה היה הופך למנכ"ל ה-NBA הטוב ביותר בתולדות הליגה. אני מאמין שלקליפרס ישנו סכוי סביר לזכות באליפות הליגה, אבל לרונדו לא תהיה השפעה גדולה על מה שקורה. זה ניגמר לו.

5. דיאנדרה ג'ורדן התחתן: (אני מאשר!)

6. פינת הטבע: הנץ

הנץ (שם מדעי: Accipiter, באנגלית HAWK) הוא סוג של עוף דורס ממשפחת הנצים. הנץ חי ביערות לא סבוכים, וגופו מתאים לחיים בין עצים. כנפיו קצרות, זנבו ארוך המאפשר לו לתמרן בין העצים. רגליו ארוכות ומשמשות אותו כנשק יותר מכל עוף אחר. המקור קצר, כפוף, וצר. הקואורדינציה בין המקור וידית הרגל מושלמת ועוזרת לנץ בטרפו.

הנץ ניזון בעיקר מעופות ובעיקר יונים ושחרורים. הוא דורס באוויר או "קוטף" אותם באוויר או מתוך הסבך ברגליו הארוכות.

הנץ הוא אחד מהעופות המהירים ביותר. הוא ידוע בראייתו המצויינת שהיא טובה פי 8 מראייתו של הטדם. הנץ יכול לראות ממרחק של 100 מטרים חפץ בן 2 ס"מ לפרטי פרטים.

הנה נץ טיפוסי טורף באוויר

שאלה לדוקטור רזי: מה ההבדל בין "נץ" ל-"עיט"?

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 88 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין, לא מחזיק מהגופה של אולדריג הוא לא מסוגל להגן עדיף לתת דקות לקסלטון הצעיר, בכללי אם דוראנט בריא וקיירי בריאים לדעתי הנטס הולכים להשפיל את לברון ודייויס, אני מחפש דרך לעצור את הקבוצה הזאת ולא מוצא יש להם כוח אש בלתי נגמר, אני לא רואה קבוצה בליגה שיכולה להאט את הקבוצה הזאת, אפילו לא הלייקרס.
    .
    2. אנדרה דראמונד אחלה החתמה לליקרס, הוא רוצה טבעת לכן ויתר על כך כך הרבה כסף, הוא צריך לשחק במקום הגופה של גאסול כסנטר מחליף ויוכל לשחק מול הסנטרים הפיזיים בדומה להווארד עונה שעברה, ואם הוא לא יצליח להאט אותם יש לליקרס תמיד שני אסים בשרוול שאף אחד לא מדבר עליהם העונים לשמות טוני בראדרס וסקוט פוסטר. מדובר בשני סופרסטארים שלא מקבלים את הכבוד הראוי להם באתר במיוחד ממועדון טנ״ש שמתעלם מקיומם ומערכם העצום, לא מאמינים? תשאלו את יוקיץ. השמועות מספרות שהם קיבלו טבעת מהלייקרס בטקס סודי ושיפרשו החולצה שלהם תיתלה על תקרת הסטיפלס ליד השמות הגדולים.
    .
    פלייאוף רונדו הוא אגדה אורבנית כמו פלייאוף גורג, עם זאת הקליפרס קיבלה את המנהל משחק שהייתה כל כך צריכה, אני עדיין חושב שהבלון הולך להתפוצץ, ובאופן אישי לא רואה אותם לוקחים אליפות. יש להם מחסור רציני בעומק מול הלייקרס ובכוח אש מול ברוקלין.
    .
    4. כל הכבוד לגורדן למרות שהגופה שלו לא משחקת כבר על המגרש הוא בהחלט עדיין פעיל מחוץ לפארקט, שיחק אותה עם פצצה.

    תודה מנחם מצויין כהרגלך.

  2. תודה רבה דוקטור.

    לגבי דראמונד, לא יודע כמה זה הימור מבחינת הלייקרס, כי אין לה מה להפסיד.
    דראמונד לעומת זאת, מהמר על עצמו תמורת הסיכוי לטבעת, כי די ברור שהוא לא ימשיך בלייקרס עונה הבאה, ואם הוא ישתלב זה יפגע בחוזה הבא שלו.

  3. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    פינת הטבע כרגיל חדה.
    רונדו בהחלט יכול עזור בפלייאוף לקליפרס, אבל המחיר לא נמוך סוויט לו.
    דראמונד מתאים לליקרס, מאמין שהוא יבין את מעמדו, ויעשה הרבה פחות שטויות.
    בכל מקרה, בפחות ממיליון דולר אין להם ממש מה להפסיד.
    אולדריג' בהחלט יכול להועיל מאד בנטס, אם יבין את מקומו ותפקידו.

  4. ההחתמה של דראמונד ללייקרס הרבה יותר משמעותית מזו של אלדריג' לנטס. הלייקרס ממש היו צריכים בין-מן, בטח שגאסול ממש לא מספק את הסחורה והראל הראה בפלייאוף האחרון את בעיית ההגנה שלו.
    דראמונד יתן להם את מה שהווארד נתן להם שנה שעברה ועוד הרבה יותר, כי הוא פשוט הרבה יותר טוב, והוא גם יכול להיות שחקן מטרה בצבע. זאת בהחלט החתמה משמעותית של הלייקרס שקבלו בדיוק את מה שהם קיוו להשיג.
    עכשיו נותר להם אולי להשיג איזה שחקן כנף מהביי-אאוט, ראיתי איפשהו שאוטו פורטר אולי ישוחרר על ידי אורלנדו, והוא בהחלט מטרה עבור הלייקרס במידה וישוחרר.
    לנטס, התקפית, יש סגל מדהים, אי אפשר לדעת מאיפה תגיע הצרה, בטח שהארדן מנהל את ההצגה מושלם עד כה. אלדריג' מוסיף להם גודל וטווח משחקן גבוה ולא חוסם את הצבע.

  5. מנחם הטרייד של לאורי נפל בגלל בחירת דראפט שהראפס רצו מפילי ופילי לא הסכימו. יוגירי יפסיד אותו בחינם בקיץ לדעתי החלטה מפגרת.
    מקסי ודני גרין היו אמורים לעבור לראפס אבל בראפס כנראה לא תופסים ממקסי ולא רצו.

    אולדריג יביא לנטס את המיד ריינג אם יהיה הגנה צפופה או דאבל טים על אחד הכוכבים. בהגנה הוא לא פתר יותר מידי.

    דראמונד זה החתמה כואבת ל ללל כמו דאנק על הראש שלנו של השיקצה. לצערי החתמה מצויינת של הלייקרס שעלול להביא להם טבעת. לא זהוא כזה טוב אבל שם הוא יתן מה שהם צריכים יביא לובים יקבל כדורים לבד ליד הסל ויסגור לריב. הוא ודיוויס יחד יצור בעיה בריב.

    1. לגבי לאורי, למה אתה חושב שהוא יפסיד אותו? אולי יחתים אותו מחדש על חוזה נוח שמתאים ליכולת ולגיל הנוכחי שלו?
      מסכים על השאר.

  6. תודה מנחם.
    מישהו בודק איזה שחקנים אני הכי אוהב – ומיד מביא אותם לנטס. קודם הארדן, עכשיו גריפין ולמרכוס. למה מגיע לי כל הטוב הזה?

      1. ד״א תראה איזו חמישייה מפלצתית פורטלנד העמידו הלילה. אם היה אפשר לסמוך על הבריאות שלהם והיה שם מאמן יצירתי – הם היו קונטנדרים לגיטימיים.

            1. ברור שהיו יכולים לא ראית מה שולם עליהם?
              יכלו לתת גם הצעה יותר טובה. פשוט החליטו שלא. לדעתי ספסו מהלך של אולי אליפות אבל הם אוהבים שם לשקוע בבינוניות

            2. כן נו בוא תספר לנו איך הייתה להם קבוצה לאליפות? את מי היית מעביר?

  7. החתמה מעולה של הלייקרס
    זה יאפשר לדוויס לשחק כ 4 ולא כסנטר
    אין כרגע סיכוי להשיג ניצחונות ללא לברון ודוויס(יש לוח לא קל ואז מסע מזרחה)
    דראמונד צפוי להינות מהשתף עם לברון ו AD
    מארק גאסול??? מדובר בגופה של השחקן ולא השחקן עצמו
    עכשיו צריך לאסוף עוד גארד, רצוי כזה שקולע להשלמה המלאה של הסגל

    1. דראמונד יהנה מהלייקרס? הוא ינצח יותר אבל את הכדור הוא לא יראה. הופך לגרסה הנוכחית של דווייט מהשנה שעברה, והכי חשוב (מבחינתו) יקבל חוזה של נגר בשנה הבאה.

      1. לצד מוסר כמו לברון, בדקות שדוויס ינוח הוא יכול לקבל לא מעט כדורים לדאנקים
        שלישיה של לברון-דיוויס-דראמונד קטלנית

  8. שני דברים ודייי
    1) "היריב לא יידע על מי לשמור קודם." ARE YOU KIDDIN' ME?
    אי אפשר לשמור על קבוצה כזו, חד וחלק. 5 מול חמסה? אל תצחיק אותי, ברגע שסגרו עם בלייק ודארמונד תם הטקס.
    2) בתמונה הראשונה של פינת הטבע העוף הוא לילית אפורה המכונה גם לילית ענק ולא נץ. נץ אדום זנב למד לחיות גם בניו יורק שם הוא מקנן על גגות, בין היתר של גורדי שחקים.

  9. כולם כותבים על ה-40 אולסטאס המצטברים של הנטס. למי איכפת? שניים מהם כבר גמרו את הסוס, אחד פצוע כל הזמן ועוד אחד משחק מתי שבא לו, שזה בערך שליש עונה במקרה הטוב. בינתיים הארדן והג׳י ליג מנצחים את הנמושות, אבל נראה מה יהיה.

    רק מזכיר שללייקרס העגלקטיקוס טייק 1 (2003-2004) היו 41 אולסטארס במצטבר, לא עזר להם יותר מדי.

  10. מצוין מנחם, תודה רבה.
    .
    לא חושב שתהיה בעיה עם דראמונד, הוא פשוט יעשה את מה שעשה הווארד, ועוד רבים וטובים לפניו – את מה שלברון יגיד לו לעשות.
    .
    נדמה לי שציפור הטרף בתמונה היא ינשוף או תנשמת – יש להן ראש גדול ועגול, בעוד שלנץ, כמו שרואים בסרטון, יש ראש קטן ומחודד.

  11. אף אחד לא יגיד את זה לדוראנט בקבוצה הזו כי הם חברים והכל.. אבל שוב פעם יש תחושה שאפשר להצליח גם בלעדיו.
    הם קונטנדרים גם אם הוא יישב פצוע/ מחלים/ קורונה/ סחרחורת בכבד.

    1. אתה קצת מפספס את הנקודה. דוראנט של הנטס זה לא ההוא של ג״ס. כאן הוא בתפקיד ג׳י אם. הולך בדרכו של לברון.

          1. הראשון שכתב על הקארמה שלכם. מאז כולם מנסים לפרשן על הבסיס הזה ולקרוא לו בכל מיני שמות. מזלך שאתה אוהד ריאל ומכבי אז אני לא אעז להטיל קללות על קבוצותיך 😀 בפורנייה (?) תנוחמו 😂😂

            1. כבר אמרתי לך קלל כאוות נפשך, אמנם אני מדבר יותר מדיי על מנחוסים אבל לא מאמין בהם.

            2. נזהר מאוד לא מקלל. בשנה שעברה בטעות נפלטה לי מיני קללה על הקליפרס בגלל בוורלי. בסוף התברר לי שהבן אוהד אותם. התבאסתי בשבילו. בלי הקללה היו מנגבים עם דנבר את הפרקט בבועה 😀

            3. תראה הכנסתי את אדוארדס להשעייה של שבועיים על הבושות שעשה לכרמלו. נתן 3 משחקים רצוף של 13 נקודות עם 28% אחר כך נתן אמנם 28 נק אבל הפסיד ליוסטון. עוד שניים שלושה משחקים אני אשחרר אותו 😂😂 לא נעים, רוקי…

            4. בדקת עם יש לו מזוזות בנעליים?
              לא יפה!

  12. קצת הייתי בשוק שדראמונד בן 27
    Whaaaaat ?
    לא יודע למה…. חשבתי שהוא מבוגר בהרבה.
    יאללה גמר חטימה טובה (אני ברוח "החגים")
    🤣

      1. רזיאל אני רואה אתה במצב רוח טוב. הניצחון על האיילים ופורנייה הכניסו בך רוח חדשה. או שזו הפגרה של האקדמיה בחגים? 😂😂😂 קרא ספר טוב. אני קורא עכשיו ביוגרפיה של יגאל אלון. בגיל 19 קיפל את כל המשק של אבא שלו במסחה, מכר הכל לבד – חלקה, שדות, כלים חקלאיים, בהמות משא… לקח 2 פרידות ועגלה ונסע לתת לאח שלו בנתניה. הכל לבד! אחר כך עזב והלך עם החבר׳ה מכדורי להקים את גינוסר – ״בגלל שהיה שם מסוכן״. אתה מבין מה זה? ואנחנו מהללים את לוקה ואת אמבפה על מה שהם עושים בגיל 19.
        כשאבא הזקן שלו שמע שהוא מכר את כל החיים שלו (האבא אושפז בחיפה) חשבו שהוא יכעס. הוא כעס מאוד – אבל רק על האחים של אלון (היו לו 4 אחים גדולים ואחות) : איך נתתם לו לנסוע לבד עם עגלה כל הלילה מעמק יזרעאל לנתניה? (זה היה בימי המרד הערבי)

        1. האנשים שעשו את המדינה הזו היו עולם אחר לגמרי, באו עם חזון+שיגעון,
          היום? הלך החזון ונשאר השיגעון ואני במעבדה באוניברסיטה עובד קורא הופס ומחכה שתעלה הצפונית ואני טס לים.
          יותר מדי ווים? לא נורא

            1. בירה יבשה זה חמץ.
              אני מצות אוכל רק בליל הסדר, שאר השבוע כשר לפסח, בלי חמץ אבל גם בלי מצות, מזון שלא נעצר בדרך ויוצא בקלות בוויש מהטבעת….

  13. תודה מנחם.
    לא יודע אם הנטס יכניסו את כולם באותה החמישיה. בסופו של דבר חמישה shooters ביחד על המגרש זה לא תמיד הפתרון הטוב ביותר – בסופו של דבר את רוב הזריקות צריכים לקחת שניים או שלושת השחקנים היעילים ביותר.
    חמישיה שניה שכוללת אבל למשל את גריפין, ג'ו האריס ודינווידי (אם יחזור העונה) – יכולה להיות די קטלנית.

  14. אם כל החלקים יתחברו בלייקרס ובנטס, וזה אם די גדול, הולכת להיות לנו מלחמת גוג ומגוג. לא זוכר מתי היו שתי גלקטיקוס בעונה אחת.
    אתם יכולים לאהוב את התופעה הזו או לא, אני אישית מכין לי קערת פופקורן גדולה ומחכה לסרט. עכשיו רק נשאר לגלות אם זה בלוק באסטר של סופר הירוז, או טרגדיה יוונית קלאסית על חטא ההיבריס

  15. עכשיו קראתי שהסלטיקס עשו סיאנס לנשמה האבודה של ביגיבוגי, שומעים כל מיני קולות והמדיום אומר סבלנות….

      1. הוא לא מגיע במקום הטיים-לורד. אם יגיע זה יהיה בשביל להשלים דקות כי צריך עוד גוף גדול בסגל הזה. גם בואו לא נסחף, הוא לא דראמונד אבל עדיין שחקן של 9.5 נקודות ו7.5 ריבאונדים למשחק. לוקח אותו בכיף, למה לא.

  16. בדטרויט חשבו פעם שהצמד מונרו ודרמונד יהיו צמד המגדלים הבא
    מיותר לציין שמונרו שחקן שלא מפסיק טוב אפילו לסגל של מכבי והשני אמנם היה באולסטאר אבל בגיל 27
    הופך להיות שחקן ספסל בחצי מחיר.

    העבודה שלו לא תהיה קשה.
    כל מה שהוא צריך זה לצפות בקלטות של עונה שעברה ולעשות בדיוק מה שדוויט הווארד עשה.

  17. הסיבה היחידה שהקליפרס מביאים את רונדו בשביל השחקן השישי הכי טוב בליגה
    היא שהם לא מאמינים ביכולת של קוואי להנהיג.

    מבחינה מקצועית הפסד גדול של הקליפרס.
    לו ויליאמס הוא אנדרייטד ושחקן הרבה יותר איכותי מהגרסא הנוכחית של רונדו.

  18. תודה מנחם על מעורב משובח. הנטס באמת מפחידים וקיבלו את אולדרידג' שעדיין לא גופה, שחקן עם ראש ואופי נוח. הטבלה שהבאת של אחוזי הקליעה מראה שאולדרידג' דווקא חלש מתחת לסל, האחוזים שלו *פחות* טובים מהממוצע בליגה (פרט לצד שמאל, קצת יותר רחוק מהסל). הבאתו של אולדרידג' מסמנת "לחבר" דיאנדרה ג'ורדן שהוא יכול להתפנות למה שיש לו לעשות עם חברה שלו (אישתו?).
    אם הם בריאים יהיה קשה אפילו ללייקרס להתמודד איתם.
    הרגת אותי עם התמונה של השעיר/ינשוף שלא דומה לנץ. נץ זה hawk, ציפור קצת יותר גדולה מבז (falcon) ויותר קטנה מעיט (eagle), שהוא מאותה משפחה כמו הנצים. מקווה שלא בילבלתי כאן . . .

    1. אברי לצערי אתה לא מסתכל על זה נכון,אף אחד לא מסתכל על הממוצעים של דראמונד בדיוק בדומה לווטסייד זה קלוריות ריקות. הרי הוא קלע 17 נקודות העונה ו14 ריבאונדים ומעטות הקבוצות שרוצות אותו בליגה.

      הלייקרס מחייה לשחקנים קריירות אף אחג לא היה נותן לדראמונד יותר מחוזה של מיד לבל שזה הבדל של כמה מליונים בודדים, שהוא יקבל אותם עונה הבאה בהחלט מקבוצות, שהוא יראה שהוא מסוגל להשתלב המארג הקבוצתי ומסוגל לתרום כרול פלייר משמעותי.

  19. דראמונד רצה לייקרס מההתחלה כי הוא מעריץ של לברון מילדות.
    רואה בזה הזדמנות חד פעמית לשחק עם האליל שלו ולהתמודד על אליפות בזמן שהוא מקבל חשיפה וגם מקבל הזדמנות סוף סוף להראות שהוא יכול להיות חלק חשוב מקבוצת צמרת ולא רק קבוצות תחתית.
    .
    בקיץ הבא בכל מקרה כל קבוצה שהיתה רוצה אותו בכסף גדול היתה צריכה מקום בתקרת השכר, אז לא היה שום יתרון כלכלי (מבחינת החוזה הבא) בלחתום בקבוצה כזאת עכשיו.
    הוא סידר לעצמו 3 חודשים של הגשמת חלום והתמודדות על תואר לצד גיבור הילדות שלו שגם יכול לעזור לו להיראות טוב על המגרש, ואז בקיץ הוא ידאג לחוזה הבא איפה שיציעו לו הכי הרבה כסף.
    .
    וברור לגמרי שהוא יהיה הסנטר הפותח, לפחות לדעתי.
    גאסול אולי יראה כמה דקות אם ישחקו נגד אמביד, יוקיץ׳ או גוברט. לא רואה סיבה אחרת כשיש את דראמונד.
    אמנם לא קולע מרחוק (לא שגאסול כזה צלף לאחרונה), אבל יכולת המסירה שלו מאד אנדרייטד והוא יוכל להחליף את ההיבט הזה שגאסול הביא.
    ואז כל עניין הריבאונד – התקפה והגנה… תוספת סופר משמעותית.

  20. מה שקליבלנד עשו זה פשע נגר האנושות , דטרויט חסכו 13 מליון על גריפין , ספרס חסכו 7 מליון על אלדריג'
    אני מבין זה הרבה כסף, לגיטימי
    מתוך 27 מליון קליבלנד חסכו פחות מ 800 אלף דולר שזה בדיוק מה שהלייקרס משלמים לו.
    אז מה בדיוק קליבלנד עשו פה? לא חסכו כלום לעומת קבוצות אחרות , מריח חזק כמו ננסה לעזור לג'יימס כי הביא לנו אליפות ובעוד 5 שנים יקנה את הקבוצה במחיר מופקע מהיורש של דן גילברט(חולה במחלה קשה)

          1. זה לא בזיוני כי דראמונד לא ביקש לעזוב.
            באמצע העונה הם הטרידו עבור סנטר צעיר, החליטו שהוא העתיד שלהם, ומיוזמתם בעצם החליטו שדראמונד לא ישחק יותר בקבוצה כבר העונה.
            ברור לגמרי שחלק מזה היה הסכם ג׳נטלמני שהם יטרידו אותו בדדליין או ישחררו אותו אם לא יצליחו.
            הבזיון היה אם בסיטואציה כזאת עוד היו דורשים או אפילו מבקשים שלא יקבל מהם את כל השכר שמגיע לו.

            1. יש בזה משהו אבל זה עדיין צורם.

            2. לא מסכים.
              היה הרבה יותר צורם אם היו מושיבים בצד שחקן בריא ותורם שמקווה להשיג חוזה טוב בקיץ הבא, ומתנים את השחרור שלו בזה שיוותר על כסף.
              אפילו הם הבינו שאי אפשר להתנהג ככה לשחקן בלי לשרוף את עצמך בעיני שחקנים וסוכנים בליגה.

            3. גם זה היה מאד צורם.

            4. אני מסכים אבל שבסיטואציה הנוכחית זה מתבקש.

            5. אני בכלל לא מסכים עם זה, דראמונד הוא לא. הראשון ולא האחרון שהיה בקבוצה מסוימת והקבוצה הזאת החליטה שהיא מעלה בחמישייה שחקן אחר , דראמונד היה יכול לשבת על הספסל עד סיום העונה לקבל dnp ומשכורת מלאה ועדיין לחתום איפה שהוא רוצה בתום העונה .
              מה יש לדראמונד ולסוכן שלו להתלונן עם המאמנים החליטו שג'ארט אלן הוא שחקן יותר טוב ממנו, זאת החלטה לגיטימית .

            6. לא לשחק אותו באופן מכוון זו פגיעה ביכולת ההשתכרות ועילה לארביטרציה.

            7. לא מקבל את זה
              יש הרבה שחקנים בליגה שמחממים את הספסל כי הם לא מספיק טובים או כי לא מתאימים לשיטת המשחק ומקבלים דקות רק בגארבג' טיים
              טוני בראדלי שעבר השבוע בטרייד מפילי ל okc לא ראה דקות עד שאמביד נפצע .
              שנה שעברה בדטרויט כל השנה היה dnp

            8. בדיוק.
              זה לא שמאמן קיבל החלטה שמישהו יותר טוב ממנו והוא נהיה מחליף.
              הם קיבלו החלטה שהוא לא יהיה יותר חלק מהקבוצה בעתיד ולכן עדיף להתחיל עם זה כבר עכשיו…
              הדרך היחידה שדבר כזה יהיה סוג של לגיטימי זה להגיע איתו להסכמה שלכל המאוחר בדד ליין הוא יעבור לקבוצה אחרת או ישוחרר, ובכל מקרה לא ינזק כספית.
              גם חוקית, גם אתית, וגם סתם מבחינת מוניטין לעתיד של הארגון – הדרך היחידה לצאת מזה היתה להבטיח לו שלא יפגע כלכלית.

            9. כמובן שה״בדיוק״ היה לעידו…

    1. אתעלם מהעיקר ואתייחס לחשוב ביותר – הבן של דן גילברט קפץ לפני איזה שנה לכותרות בעקבות כתבה שנעשתה עליו על תלמיד קולג' שהצליח להקים עסק במו ידיו ולגמרי לבדו ובעצמו, ובכתבה הוא מתאר בשיא חוסר המודעות על איך העסק החדש כמעט נכשל אבל אז הוא הצליח להשיג עסקה שהצילה והרימה את העסק לגבהים. העסקה? חיבור עם Quicken Loans, החברה הטורפת של דן גילברט.
      הצליח. לבדו.

    1. דן גילברט עבר שבץ במוח ששיתק חלק מהגוף שלו וגרם להרבה בעיות אחרות בתיפקוד
      הדבר האחרון שמטריד אותו עכשיו או שהוא מסוגל לעשות זה לנהל את קליבלנד

        1. לא קשור
          גילברט הוא חצי בן אדם , כל צד שמאל שלו משותק, הוא לא מסוגל להחזיק מזלג ויש לו בעיות נורולוגיות
          הוא לא מסוגל לשלוט על הצרכים שלו והוא כבר לא קובע כלום בקליבלנד

          1. הוא הבעלים, ואף אחד לא יעשה משהו בניגוד לאינטרסים שלו, והאינטרסים שלו בנושא לברון ידועים לכולם.
            הדבר האחרון שמישהו בקליבלנד חשב עליו כשהגיעו להחלטה בנושא דראמונד כבר לפני חודשיים היה לברון.

            1. אתה מוזמן לבדוק מה ההשפעה של שבץ על המוח
              לדעתי כבר המשפחה שלו עשתה אותו שהוא לא מסוגל לקבל החלטות ולקחו ממנו זכויות בעלים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט