ציוני טריידים 2021 / רועי ויינברג

ציונים לטריידים השונים מהיממה של הדד-ליין. מוזמנים לקרוא. כל הפוסט נכתב סמוך לטריידים, כסוג של תגובה ראשונית.

אולדיפו במיאמי

מיאמי: ויקטור אולדיפו.

יוסטון: קלי אוליניק, אייברי בראדלי, החלפת בחירות סיבוב ראשון.

מיאמי: מקבלים שחק ןהגנה טוב וסקורר מעולה שבמיטב היה פרנצ'ייז פלייר. אולדיפו מעוניין, לפי השמועות, להשאר במיאמי והם השיגו אול-סטאר (במיטבו) במחיר רצפה. גם אם יהיה רק השחקן שהיה בתחילת העונה באינדיאנה זה מעולה להיט: עוד שחקן שיכול לעשות סל מכדרור, שומר אישי טוב ובעונות האחרונות גם שחקן אול-אראונד די טוב. חשבתי שמיאמי יצטרכו לוותר על קנדריק נאן, טיילר הירו או דאנקן רובינסון, שלושתם נשארו. כשבייליצה הגיע בטרייד מוקדם יותר ויהיה מעשית המחליף של אוליניק. השילוב בין באטלר, באם ואולדיפו יכול להיות ביג 3 מעולה בהתחשב בשחקן שראינו באינדי והיה חלק מקבוצת התקפה טובה ובריאה, לא זה מהקבוצה הרעה ביוסטון. ציון: +A.

יוסטון: אולדיפו אמנם חוזה נגמר, אבל בהתחשב במצב הבחירות של הרוקטס והאיכות של מיאמי קשה לראות את החלפת הבחירות נותנת להם יתרון משמעותי. היה די ברור שאולדיפו יגיע למיאמי, בהתחשב בעניין המשותף בין הצדדים ובזה שכולם ידעו שהוא יעזוב את יוסטון, אבל שני חוזים נגמרים ואופציה לעלות במקרה הטוב (בגבולות ההיגיון) 2/3 מקומות בדראפט זה לא מספיק. חושב שיכלו להשיג את נאן. ציון: D.

ווצ'ביץ' בשיקגו

שיקגו: ניקולה ווצ'ביץ', אל פארוק אמינו.

אורלנדו: וונדל קרטר, אוטו פורטר, בחירות סיבוב ראשון ב-2021 (מוגנת טופ 4) ו-2023.

שיקגו: מהלך מעולה. כשאתה יכול להביא אול-סטאר אתה מביא אול-סטאר והמחיר לא גבוה. הם מספיק טובים בשביל לעשות פלייאוף השנה כשהשילוב ההתקפי מעולה, לאבין או סאטורנסקי יכולים להפעיל את ווץ' בפיק-נ'-רול והוא מוסר מספיק טוב בשביל למצוא את לאבין (או את קובי וויט) בשלשות או חיתוכים לסל. המחיר לא גבוה, כי הבחירות יהיו נמוכות אם הם יהיו בפלייאוף. יש סימני שאלה בקשר להתאמה של שני שחקנים שהיו רגילים להיות העוגן של ההתקפה שלהם, אבל שניהם מוסרים טובים והיו חלק מקבוצות רעות הרבה שנים, אז אני מאמין שידעו לזרוק פחות כדי לשתף פעולה אחד עם השני.

הבחירה של 2023 יכולה להיות מעניינת. לאבין מסיים חוזה ב-2022, ווצ'ביץ' ב-2023 ואם לאבין יעזוב בפרי אייג'נסי היא עלולה להיות גבוהה, לכן יהיה מעניין כשנראה את ההגנה שלה. למרות זאת, אני מאוד מרוצה בשביל שיקגו: הראו ללאבין שהם עושים מאמץ בשביל לנצח עכשיו, התחזקו ומנצלים את הואקום היחסי שיש במזרח. לא אופתע אם יגיעו למקום 4/5, הכישרון ההתקפי עצום. יש להם שני אול-סטארים עכשיו.
ההגנה עלולה להיות בעיה. ת'ד יאנג לדעתי יפתח לצד ווצ'ביץ' בניסיון לאזן, וזה יכול לעבוד לא רע, אבל קרטר היה משמעותי מאוד בהגנה שלהם וקו קדמי של ווץ' ומרקנן לא יעבוד טוב. מצד שני, אין הרבה קבוצות באמת טובות אחרי המקום השלישי במזרח וההתקפה כל כך מוכשרת שזה יכול להספיק. העונה האחרונה שבה הם היו תחרותיים הייתה עם ג'ימי באטלר, דווין וויד וראז'ון רונדו. מגיעה לבולס קבוצה טובה ועכשיו הם התקרבו מאוד לאחת. ציון: A

אורלנדו: מצד אחד אני חושב שהם היו יכולים להוציא יותר על שחקן בסדר הגודל של ווצ'ביץ', מצד שני קרטר יכול להתאים ליד במבה בקו הקדמי שלהם בעתיד. השילוב של הנטייה שלו לפציעות עם הסגל של המג'יק לא מזהיר, בלשון המעטה, אבל הוא גבוה לא רע שיקבל דקות ומאמן שיכול לפתח שחקנים. הבחירות ב-2021 ו-2023 לדעתי לא יהיו גבוהות, ולכן אולי הם היו יכולים להשיג שחקן מבטיח יותר. התקרה של קרטר, לדעתי, היא אל הורפורד. כרגע הוא רחוק משם ואני חושב שגם הורפורד בשיא פחות טוב מווץ' של עכשיו.

הבחירה ב-2023 יכולה להיות גיים צ'יינג'ר, אבל אם לא אני בהרגשה שהם היו מוציאים יותר. בפרוייקט הטריידים שלנו הייתי המנג'ר של המג'יק, לא הייתי מאשר טרייד כזה. ציון: -C.

גורדון בדנבר

דנבר: ארון גורדון, גארי קלארק.
אורלנדו: גארי האריס, אר ג'יי המפטון, בחירת סיבוב ראשון ב-2021.

דנבר: ארון גורדון מתאים להם למשבצת של ג'רמי גרנט, כשהוא פחות טוב בהגנה אבל יותר טוב בהתקפה. גורדון קלע סביר מהשלוש שיכול גם למסור בעת הצורך ונותן להם אפשרות לשחק עם 3 מוסרים טובים, אבל אני מתלהב בעיקר מהמשחק שלו ליד יוקיץ'. המג'יק ניסו לשלב אותו בפיק-נ'-רולים השנה עם ווצ'ביץ' וזה לא עבד, אבל כאן הוא מגיע להתקפה טובה יותר ומשחק ליד שחקן מגוון יותר. אני מאמין שנראה אותו יותר בלי הכדור בניסיון לעקם יריבות, כשהוא יכול להיות טוב גם כחודר לסל או כשיוקיץ' חוסם בשבילו. הפוטנציאל גבוה.

אם הוא מספיק טוב בשביל לשמור על הכוכבים של יריבות זה יכול לחזק את ריצת הגמר של דנבר. הוויתור על גארי האריס אומר שהם הולכים לשחק כדורסל יחסית גדול, הימור די מעניין, כשאין להם אף ווינג טבעי בחמישייה חוץ מוויל בארטון. גארי קלארק תוספת נחמדה ויכול לקבל דקות גם בפלייאוף. הספסל של דנבר אחד המנצחים הגדולים של הדד-ליין וההתקפה שלהם רק תתחזק, גם בחמישייה. ציון: -A.

אורלנדו: הטרייד הכי טוב של אורלנדו מהשלושה. יש לאר ג'יי המפטון פוטנציאל וגם לבחירה באזור המקום ה-20. על שחקן שביקש כבר טרייד זה רווח לא רע בכלל, במיוחד בהתחשב בזה שהמפטון מקבל הרבה זמן עכשיו. אם הייתם אומרים לפני 3 שנים שיהיו להם את המפטון וקול אנטוני אז אנשים היו מתלהבים, היום זה פחות זוהר אבל הפוטנציאל עדיין שם. הטרייד היחיד של המג'יק שלא נגמר בבהייה במסך. ציון: +C.

רדיק בדאלאס

דאלאס: ג'יי ג'יי רדיק, ניקולו מלי.

ניו אורלינס: ג'יימס ג'ונסון, בחירת סיבוב שני ב-2021.

דאלאס: מהלך מעולה במחיר מצחיק. המאבריקס צריכים קלע מאז הטרייד על סת' קרי ועכשיו הם קיבלו, בשביל גרושים, את ג'יי ג'יי רדיק – אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה של האן.בי.איי. העונה הוא היה פחות טוב, אבל לכל אורך הקריירה ראינו אותו משתלב טוב ליד מובילי כדור גדולים. אחרי השנים עם כריס פול והתקופה המוצלחת בפילדלפיה עכשיו הוא משחק ליד לוקה והפוטנציאל ההתקפי עצום. מלי לא הצליח לקלוע מהשלוש בניו אורלינס, אבל בהתקפה הבריאה והאירופאית של דאלאס זה עשוי לעבוד. הם וויתרו על שחקנים משולי הרוטציה, ואני לארג'. ציון: +A.

ניו אורלינס: אני לא מבין מה הם הרוויחו כאן. אולי רדיק היה בדרך לביי-אאוט וג'יימס ג'ונסון נותן עוד אגרסיביות, אבל קשה לי לראות אותו באמת תורם בהתקפה. אולי בהגנה, למרות שהוא הפסיק להיות משמעותי בצד הזה של המגרש אי שם ב-2016. לא קרוב למספיק. גם אם מתחשבים בבחירת הסיבוב השני בעתיד הרחוק. כמו שאני רואה את זה, הם חסכו 900 אלף דולר והשיגו בחירת סיבוב שני. חשבתי שיוציאו יותר, אבל עדיף על כלום. ציון: C.

רונדו בקליפרס

קליפרס: ראז'ון רונדו.
אטלנטה: לו וויליאמס, 2 בחירות סיבוב שני.

קליפרס: מהלך מעולה. יש לקליפרס את לוק קנארד בתור שחקן כנף מהספסל והם לא צריכים עוד סקורר, אלא שחקן שיכול לעשות את הפעולות הנכונות בפלייאוף. רונדו היה מאוד משמעותי בקבוצה שזכתה בשנה שעברה באליפות והנוכחות שלו ברגעי ההכרעה תהפוך את החיים של הקליפרס לקלים יותר, או לכל הפחות לרגועים יותר. הוא לא באמת יתרום בעונה הסדירה, אבל ראיית המשחק והשלשות שפתאום נכנסות בפלייאוף יכולות להיות מאוד משמעותיות. בשנה שעברה הקליפרס היו צריכים מבוגר אחראי ביתרון 1-3 על דנבר, עכשיו הם קיבלו אותו. מצד שני זה אותו אחד שקלע ב-38% מהשדה בגמר ושחקן שלא בדיוק תורם בעונה הסדירה או אחד שישתלט על משחקים. אני מאמין שהקליפרס מספיק מוכשרים בשביל אליפות, רונדו הוא מי שיסדר להם כמה ברגים בראש בשביל זה. הוויתור על לו-וויל, שלא מתפקד בפלייאוף אחרי הסיבוב הראשון, זניח בהשוואה לכך. ציון: +B.

הוקס: לו וויליאמס נותן לאטלנטה, קבוצתו לשעבר ועיר הבית, את מה שהוא נתן כל הקריירה: שחקן שישי. אני לא חושב שנראה אותו מקבל דקות עם טריי יאנג, בהרכב שיהיה אסון הגנתי, אבל הוא יכול להפוך את ההתקפה שלהם לסבירה ובסגנון יחסית דומה כשהוא על המגרש. הוא היה יותר חלש העונה, בין אם בגלל שינוי התפקיד או הזדקנות טבעית, אבל בתיאוריה הם מקבלים סקורר שיתן להם מרווח לנשימה כשטריי על הספסל. ציון: +B.

פאוול/טרנט

פורטלנד: נורמן פאוול.
טורונטו: גארי טרנט, רודני הוד.

פורטלנד: מקבלים כאן שחקן שהראה ניצוצות של יצירה מכדרור (משהו שיתעצם בבלייזרס) ובעיקר קלע מעולה מהשלוש ואחד שמשנה הגנות עם החדירה לסל. הוא גם קאץ' אנד שוטר מעולה שירוויח מהמבטים הפנויים שלילארד ומקולום יכולים לסדר לו וגם שחקן שיכול לשחק ליד אחד מהם בהרכב הגנתי יותר, לצד קובינגטון וג'ונס. הוויתור על טרנט כואב, בעיקר בטווח הארוך, אבל לילארד ו-CJ בשיא עכשיו.

פורטלנד צריכה לעשות כמה שיותר בשביל לאיים על אליפות והנוכחות של 3 סקוררים שיכולים לעשות סל בכל דרך וכבר הוכיחו את זה בפלייאוף היא צעד נהדר בכיוון הזה. אם הקליפרס או הג'אז יפגשו אותם בסיבוב הראשון יכול להיות שיהיה אפסט. למרות זאת, פאוול יכול להפוך לשחקן חופשי בסוף העונה והם העבירו את השחקן המבטיח ביותר שלהם. ציון: -A.

טורונטו: הראפטורס לא עשו את הטרייד בשביל להיות טובים יותר העונה. הוד לא חזר למה שהיה לפני הפציעה, כצפוי, וטרנט טוב אבל לא פאוול. השילוב בין הקליעה שלו והניצוצות שהראה מכדרור הם סימן טוב להמשך, במיוחד כשמשלבים את זה מערכת פיתוח השחקנים של הקנדים. הוא עוד יכול להפוך לאול-סטאר עם ההכוונה המוצלחת שיש שם, וליד פרד ואן וליט יש להם אחלה קו אחורי לעתיד. גם אם העונה ינצחו, ככל הנראה, פחות משחקים. ציון: -A.

פורנייה בבוסטון

בוסטון: אוון פורנייה.

אורלנדו: 2 בחירות סיבוב שני, חריגת טרייד של 17.15 מיליון דולר.

הטרייד היחיד של שחקן תמורת בחירות שיזכה להתייחסות בפוסט.

בוסטון: אין ספק שהסלטיקס מקבלים כאן שחקן טוב. פורנייה קולע כמעט 20 למשחק באחוזים מרשימים ויכול לעזור להתקפה חלשה בזכות היכולת לקלוע ממסירה וליצור זריקות לעצמו. זה חשוב בעיקר כשהסלטיקס נתקעים או כשרוצים לתת מנוחה לטייטום או בראון. המחיר, מבחינתם, זניח.

חשבתי שהם יצליחו להוציא יותר מחריגת הטרייד הזאת. זה קשה כשכולם יודעים שהם חייבים לנצל אותה, אבל השילוב בין כמות בחירות הסיבוב הראשון, הצעירים והחריגה גרם לי להאמין שיהיה כאן איזה בלוק-באסטר. תוסיפו לזה את היכולת הרעה והפסיביות שלו בפלייאוף בשנתיים האחרונות (12.6 זריקות למשחק ב-34.9% מהשדה לעומת 14.1 ב-46.5% מהשדה) ויש הרגשה שהם היו יכולים להוציא הרבה יותר. בקבוצה אחרת ותפקיד שונה יהיה לפורנייה יותר קל בפלייאוף, אבל לא בטוח שזה חיזוק משמעותי בשלבים הגבוהים ביותר של העונה. מצד שני, כרגע לא בטוח שבוסטון תגיע בכלל לאותו פלייאוף, ככה שכן יש כאן רווח. ציון: B.

אורלנדו: זהו? שתי בחירות סיבוב שני? ועוד של בוסטון, קבוצה עם שני שחקנים שיהיו מהטובים בליגה בעשור הקרוב (בראון וטייטום כמובן). אופתע אם הבחירות האלה לא יהיו באזור המקום ה-50 ובדרך כלל, להוציא אולי פעם בדראפט או שניים, לא יוצא משם שחקן משמעותי. המג'יק מאוד מאמינים, כנראה, ביכולת שלהם להוציא משהו משמעותי. חשבתי שפורנייה שווה יותר, במיוחד לקבוצה בבטן של המזרח שרוצה להתקדם. סיכוי טוב שבוסטון כזאת, אבל אני חושב שהוא שווה יותר. ציון: +D.

היל בפילדלפיה

פילדלפיה: ג'ורג' היל, איגי ברזדקיס.

אוקלהומה: טוני בראדלי, אוסטין ריברס, 2 בחירות סיבוב שני ב-2025 ו-2026.

ניו יורק: טרנס פרגוסון.

פילדלפיה: טרייד מצויין של הסיקסרס. בראדלי שיחק היטב במשחקים האחרונים, אבל יש להם גם את הווארד וכמובן את אמביד שיקבל 40 דקות למשחק בפייאוף כשהוא בריא. היל נותן להם הרבה דברים. עוד מוביל משחק בדקות בלי סימונס ושחקן שיכול לעזור במשחק עומד יחד איתו, שחקן הגנה טוב וקלע אמין בפלייאוף. לא יפתיע אותי אם יפתח על חשבון דני גרין במשחקים מסויימים, והשילוב בין שניהם נותן קו אחורי מנוסה לפילדלפיה שגם יכול לקלוע מהשלוש ולעשות הגנה ברמה גבוהה. ויתרו על שחקנים שלא באמת יהיו משמעותיים ברוטציה וקיבלו שחקן שיכול למנוע מדברים לצאת משליטה. ציון: +A.

אוקלהומה: טוני בראדלי היה טוב במשחקים האחרונים ורק בן 23, ככה שהוא יכול להיות אחלה בעתיד הקרוב והרחוק של הת'אנדר במידה וירצו את זה. הם הגיעו ל-34 בחירות דראפט (17 בראשון, 17 בשני) וקיבלו גם את אוסטין ריברס, מועמד ביי-אאוט או שחקן שיעזור להם לנצח משחקים בקרוב. בלי היל ואלכסנדר הם בדרך לרצף הפסדים, על הנייר לפחות. בפועל כבר ראינו אותם מפתיעים והקבוצה יכולה להפוך את בראדלי לשחקן משמעותי. low risk, high reward. ציון: -A.

ניו יורק: הייתה להם אינפלציה של רכזים והם קיבלו שחקן כנף בן 22 שלא באמת השפיע העונה אבל היה לא רע בכלל בשנים הקודמות בת'אנדר. משיגים עוד דקות לקוויקלי ויש לת'יבודו הזדמנות לראות אם פרגוסון מתאים לו, כשהמאמן יכול להפוך את טרנס לשחקן הגנה טוב. אם לא פשוט ימשיכו הלאה, כשבאמת לא חסרים להם מובילי כדור. ציון: A.

מגי בדנבר

דנבר: ג'בל מגי.

קליבלנד: איזייאה הארטנשטיין, בחירות סיבוב שני ב-2023 (מוגנת עד לבחירה ה-46) ו-2027.

דנבר: הנאגטס היו צריכים סנטר מחליף והם קיבלו סנטר מחליף. מגי יכול להגן על הטבעת בצורה טובה ולתת דקות נהדרות בהגנה, במיוחד אם ג'מייקל גרין ישחק לידו. הוא רים-ראנר שיכול להשיג נקודות בזכות צוות הרכזים הבלתי נגמר שלהם ושחקן שונה מיוקיץ', משהו שהופך את הקבוצה לעמוקה יותר. הם לא באמת ויתרו על משהו משמעותי בשבילו.הציון יהיה מאוד גבוה, כי זה רווח נקי בשבילם (עם כל הכבוד לפוטנציאל של הארטנשטיין) בהתחשב בזה שהם מתחרים כבר השנה על אליפות, במיוחד עם הפציעות בלייקרס.

משהו שיכול להיות מאוד מעניין זה השילוב בין מגי ויוקיץ' ביחד: רים-ראנר ומוסר אדיר זה השילוב שמנצח משחקי כדורסל ובדקות מסוימות הם יכולים להיות טובים מאוד. ההגנה עלולה להיות בעיה, למרות שגם בפלייאוף ראינו את גרנט שומר על הטבעת בזמן שיוקיץ' נמצא באזור העונשין, אבל זה הרכב שהייתי רוצה לראות, לפחות בעונה הסדירה. ציון: +A.

קליבלנד: חשבתי שהחוזה של מגי יגמר בביי-אאוט, בהתחשב בזה שהוא חוזה נגמר. במקום הם קיבלו עליו את הארטנשטיין, רק בן 22 ועכשיו מגיע לראשונה לקבוצה שלא מחפשת ניצחונות אלא לפתח שחקנים, ו-2 בחירות סיבוב שני. זה הרבה יותר ממה שהיו מקבלים בביי-אאוט. הסיכון כאן אפסי, הרווח די גבוה. ציון: A.

בייליצה במיאמי

מיאמי: נמניה בייליצה.

סקרמנטו: כריס סילבה, מו הרקלס.

מיאמי: רווח של ההיט. בייליצה זורק מרחוק ויכול לרווח את הצבע לבאם ובאטלר, מוסר טוב ועוד גוף בצבע שיכול להפוך את החיים של באם ובאטלר לקלים יותר בהתקפה. הויתור לא גדול – הרקלס לא היה טוב העונה, בלשון המעטה, וכריס סילבה מבטיח אבל לא שחקן רוטציה. זה חיזוק רציני להתקפה ועוד מוח כדורסל טוב, משהו שההיט צריכים – ההגנה שלהם טובה וההתקפה לא מתרוממת. יכול לשפר אותם בעונה הסדירה, למרות שההגנה היא מינוס בפלייאוף. מצד שני, הרקלס לא היה playable העונה. ציון: +B.

סקרמנטו: הרקלס חוזה נגמר שיכול לעזור בטווח הקרוב לקבוצה שצריכה עוד פורוורדים שעושים הגנה בשביל לאיים על משהו ויכול להיות שהקינגס יהיו תחרותיים העונה. אני לא יודע אם סילבה שחקן אן.בי.איי אבל הוא הראה פוטנציאל, גם בהגנה, ועל החוזה הנגמר של ביילצה הם יכולים להרוויח כאן רול פלייר לשנים הקרובות. חביב סך הכל. ציון: +B.

טרוי בראון/גאפורד

שיקגו: טרוי בראון, מו וגנר.

וושינגטון: דניאל גאפורד, צ'נדלר האצ'ינסון.

וושינגטון: אני אוהב את הפוטנציאל של גאפורד, רים-ראנר עם יכולת חסימה טובה. הוויזארדס כנראה מאמינים שהוא יכול להיות הסנטר הפותח שלהם, אבל יש כאן 2 שאלות: הראשונה היא אם הם מעדיפים אותו בתור סנטר העתיד על בראיינט, או אם הם חושבים ששניהם יכולים לשחק ביחד. השנייה היא מה הם יעשו העונה, כי גאפורד לא זורק וזה יפגע מאוד בריווח שווסטברוק וביל צריכים בשביל להשיג נקודות. אולי ברטנס יעבור לחמישייה ואז יש בעיה הגנתית גדולה. זה לא הופך אותם לטובים בטווח הקרוב, לא ברור איך יתאים בטווח הארוך והשחקן המוכשר ביותר עבר לקבוצה השנייה. מבאס. ציון: +D.

שיקגו: טרוי בראון שחקן טוב שהרשים מהספסל ולא קיבל צ'אנס מברוקס, אצל דונובן הוא יכול להיות יותר משמעותי כשחקן שישי ולהוביל כדור בדקות של ווץ' ולאבין על הספסל. אני מאמין שנראה אותם משחקים עם יאנג ופטריק וויליאמס ההגנתיים יותר בחמישייה, אבל האפשרות לשחק עם בראון בדקות בהן לאבין נח יכולה להפוך את החיים שלהם לקלים יותר. הויתור לא גדול, גם בטווח הקרוב וגם ברחוק בהתחשב בפוטנציאל שלו, וזה שהמהלך הוביל לת'ייס זה אחלה של בונוס. ציון: -A.

ת'ייס/וגנר

בוסטון: מו ואגנר.

שיקגו: דניאל ת'ייס.

שיקגו: טרייד מעולה. ת'ייס הצליח להחזיק בצורה לא רעה בפלייאוף, ממש עד לגמר המזרח, והוא אחלה של סנטר מחליף. תהיה להם אפשרות להרכב הגנתי מעולה כשהוא ישחק ליד יאנג, למרות שלדעתי רוב הדקות יהיו דווקא לצד מרקנן ואולי גם לאבין בניסיון לאזן את ההגנה. שחקן טוב שיכול להיות על המגרש גם בפוסט-סיזן ומאזן את האובדן של גאפורד. אחת המנצחות של הערב הזה. ציון: A.

בוסטון: חשבתי שהם צריכים להפריד בין ת'ייס ותומפסון ועכשיו הם מקבלים שחקן עם סט כישורים שונה, בתיאוריה אחד שקולע שלשות. בפועל ואגנר קולע ב-31% מחוץ לקשת העונה, קצת מעל ממוצע הקריירה, ולא פקטור בהגנה, ככה שקשה לי לראות מה הם מרוויחים כאן. הפסידו את הטרייד בגדול, במיוחד בהתחשב בזה שואגנר חופשי בסיום העונה. ציון: D.

רייט/ג'וזף

סקרמנטו מקבלת את: דילון רייט.

דטרויט מקבלת את: קורי ג'וזף, בחירת סיבוב שני ב-2021 (הלייקרס), בחירת סיבוב שני ב-2024.

הצד של סקרמנטו: לאורך כל העונה ההתקפה של הקינגס חלשה יותר בדקות בהן די'ארון פוקס על הספסל. עכשיו הם מקבלים שחקן טוב יותר. רייט אחד ממנהלי המשחק היעילים בליגה עם 5 אס' על 1.3 איב' ויותר גדול מג'וזף, מה שמאפשר לו לשמור על גארדים בהצלחה. הוא יכול לשחק בהרכב שלושת הגארדים שעובד לא רע לקינגס בדקות בהן הליברטון או פוקס על הספסל, ושחקן התקפה שלם יותר על חוזה קטן יותר. ציון: +B.

הצד של דטרויט: הפיסטונס קיבלו שחקן פחות טוב. ג'וזף רכז מחליף סביר ואולי יכול לקבל דקות ליד האמידו דיאלו, אבל הפוטנציאל כאן יהיה בטרייד המשך בשנה הבאה. ג'וזף יקבל ב-2021/22 12 מיליון דולר, מתוכם רק 2.4 מיליון מובטחים – מושלם לקבוצה שתרצה לפנות מקום מתחת לתקרת השכר. בסיום אותה עונה בראדלי ביל, כריס פול, סטפן קרי, זאק לאבין ורבים אחרים חופשיים או יכולים להפוך לכאלה, כך שקבוצות ירצו לפנות מקום מתחת לתקרה. בחירות הסיבוב השני לא משמעותיות במיוחד, אבל תוספת נחמדה ואולי הפיסטונס יצליחו להשיג זכויות על שחקן לא רע. המהלך הזה באמת ימדד בהתחשב במה שדטרויט תקבל על ג'וזף בשנה הבאה, כי הוא לא ישפיע משמעותית על המאזן שלה. ציון: C. יכול לעלות, בהתחשב במה שישיגו על ג'וזף בהמשך.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 115 תגובות

  1. רועי,
    אניי נותן לפוסט שלך A+, בעיקר בהסתמך על מה שכתבת על מיאמי.
    אני מסכים אתך עם כמעט הכל. הציון עצמו לא משנה כי אני אמרתי הרבה פעמים לסטודנטים שלי שרק אלוהים הוא A+. אני A. הם A- במקרה הכי טוב.

  2. תודה רועי. פוסט מעולה.
    .
    אני מאמין בתהליכים, ושיקגו התחילו תהליך העונה שהיה נראה לגמרי בכיוון לעתיד והטרייד עם ווצביץ זירז את העניינים והיא חושבת על כאן ועכשיו, ואני לא אוהב את זה. הם החליפו את וונדל שנתן עונה טובה והתחיל לזרוק ולקלוע מחצי מרחק ומשלוש בווצ שמבוגר יותר פלוס בחירות. כלומר ההצלחה כעת נדרשת ואם זה לא יעבוד בשנתיים הקרובות הולכים שוב לריבילד.
    .
    גארפורד עוגן הגנתי מצוין וחבל לי מאוד שהוא עוזב את הבולס ועוד לווש שתהרוס לו את העתיד. מקווה שיהיו שינויים!
    .
    כעת בצצבת הגבוהים של שיקגו – ווצ מארקנן תייס ויאנג. שלושה אירופים ואחד אמריקאי. נראה איך דונבון מתפקד את הרביעיה הזאת.

    1. חחחח ישר חשבתי עליך שראיתי את הטרייד יש לך הערכת יתר מצחיקה לפחים שאצלך בקבוצה 😂😂😂
      עשית את וונדל איזה כוכב סתם שחקן קטן שנרמס עי כל שחקן מאסיבי בליגה.
      ברור שצריך כאן ועכשיו למב מה חשבת וונדל וגאפורד יהפכו אותך לקןנ5נדרית 😂😂
      עכשיו אתם לפחות קבוצת פלייאוף אמורים להיות תגיד תודה.
      לא צריך לבזבז ללאבין את הזמן

      1. המשפט האחרון בתגובה של שמעון זה הסיפור. אם היו ממשיכים בתהליך לאבין היה הולך עוד שנה. זה מזכיר לי את הטרייד של כריס פול, מהלך של הנהלה שיודעת שהכוכב שלה יכול ללכת. חושב שלא הייתה להם ברירה כ"כ

  3. עוד פעם לגבי הטרייד על פורנייה זה a+ של המגיק.
    פורנייה זה חוזה נגמר שלא רצה להמשיך במגיק בקיץ והיה הולך בחינם. שחקן רגיל שהוא חוזה נגמר שווה בליגה סיב 2.
    המגיק קיבלו עליו 2 כאלה זה כבר יותר מהרגיל.
    האמירה היו יכולים להוציא יותר לא עומד במבחן המציאות כי עובדה שזה הכי הרבה שהם קיבלו. אף קבוצה חןץ מבוסטון לא הייתה מוכנה לתת 2 בחירות סיב 2 ולכן הוא בבוסטון.
    זה או זה או לאבד אותו בחינם בקיץ. זה הטרייד הכי טוב של המגיק מכל יתר הביזיונות שלהם.
    הקבוצה היחידה שבאמת היה לה שווה לשלם כמו בוסטון על פורנייה אלו המאבס שלדעתי היה משדרג אותם מאד.

    גם לבוסטון זה a+ כי הם השיגו אחלה סקורר שקולע 20 נק למשחק בחינם כמעט.

    הטרייד על ווץ בזיון ממש נתנו אותו חינם כמעט. C
    גם הטרייד על גורדון נוראי מבחינתם הם מאד חיזקו את דנבר וקיבלו תמורה פח. C

    1. מסכים. שיחוק של בוסטון. הבעיה העיקרית שלהם הייתה מחסור במי שיקלע, אפילו בימים שטייטום ובראון עושים את זה לא רע, והם השיגו סקורר איכותי בלי להחליש כלום בסגל. לפחות A

  4. אני ממש אוהב את הטרייד של דנבר.
    אין לי באמת מושג איך (אם בכלל) ישתלב גורדון בקבוצה,
    אבל אני אוהב שההנהלה הבינו שהם צריכים לעשות מעשה לפני הדדליין,
    ואני אוהב שהצעד שהם בחרו לא היה מרדף אחרי קלוריות ריקות…
    .
    תודה, רועי.

  5. חושב שג'ף טיג גם כן עבר מבוסטון לאורלנדו? זה שווה התייחסות לשאלה של מי יהיה הרכז המחליף של הסלטיקס

    אני עדיין מנסה להבין למה יוסטון וויתרו על לבארט (ונראה לי גם על ג'ארט אלן? כבר לא זוכר) ולקחו את אולדיפו. קיבלו בזכות זה רצף של 20 הפסדים ובמקום לבארט את בראדלי ואוליניק, פשוט גאונות

    1. זה הטרייד הגרוע בהיסטוריה על הארדן.
      נתנו אותו תכלס על 2 בחירות דראפט.
      8 בחירות נשמע מפוצץ אבל 4 זה סיב 2 שלא שווה כלום.
      בשנים הקרובות הנטס יהיו למעלה ככה שגם 2 מהבחירות סיב 1 לא יהיו שווה הרבה….
      נשארו עם 2 בחירות של 25 ו27 שאולי יצא להם שם משהו….
      כל זה על סטאר כמו הארדן….
      מפילי יכלו להוציא את סימונס מקסי וטייבול ו2 בחירות…..
      טנקינג השנה ושחקן טוב שיצא להם ויש להם קבוצה סגורה לשנים…..
      מפגרים ברמות…

  6. בוקר טוב לכולם , ותודה לרועי על פוסט מעולה A++ .
    אכן , כמה מהלכים מצוינים היו פה , במיוחד של מיאמי ושיקגו.
    יש פה כמה חבר'ה באתר שהולכים עכשיו לחייך כמו חתול שמלקק שמנת ( רועי באופן מיוחד )
    למי שמבכה את משכון העתיד על חשבון ההווה , אתם חושבים שכיום יש אוהד לייקרס אחד שמצטער על AD ?
    מוטב שתרעיפן הרבה אהבה על ווץ' כדי שלא יעשה מעשה KD .
    אבל,הקטע המעניין ביותר עוד לפנינו וזה כמובן המירוץ אחרי דראמונד.

  7. תודה רועי על הסיכום והניתוח הענייני. ריילי באמת שועל והביא בזול חיזוק בלי לתת אף אחד מהצעירים הטובים שלו.
    בוסטון הביאו יופי של חיזוק לספסל בדמות פורנייה .
    ושאלת השאלות של הטרייד דד-ליין… איך thog יקבל את הפרידה מגאריס? 😂

      1. אם שואלים אותי, אז כבר מתוכננת משלחת עם מתנות לגאריס. שמיכה, תחבושת אורטופדית, כרית חימום עם תמונה שלו ושל יוקיץ' מתחבקים על הספסל עליה. לעזור לו לעבור את המעבר בשלום.

  8. לא מבין את איינג׳ הפעם. לקבל את פורנייה תמורת נזיד עדשים זה אכן מהלך טוב אבל במה בדיוק ואגנר יכול לתרום יותר מתייס׳? זה יעלה לסלטיקס ביוקר

    1. וגם לא מבין את פילי. טוני בראדלי צעיר ומאוד השתפר והיה סנטר מחליף סבבה לגמרי. האוורד זה תייר שלא יהיה בפילי בעונה הבאה ואז יחפשו שוב סנטר מחליף. לא יודע במה בדיוק גורג היל יכול לתרום לפילי

        1. הוא כמעט לא יראה דקות בפלייאוף. הוא חלש מהותית מכל גארד אחר של פילי וכל הרכב איתו יהיה בעייתי. הוא לא יתרום לדעתי כלום בפלייאוף ובקושי ישחק.

          טוני בראדלי היה אחלה שחקן ויכל להיות סנטר מס 2 קבוע. כמו שדור אמר דוויט זה נוסע בתחנת רכבת. בראדלי לדעתי יפציץ באוק

          זה טרייד רע לפילי

    2. המהלכים של הסלטיקס אחרי פורנייה קשורים בעיקר ללא לשלם מס השנה. הם יודעים שם שבשנים הבאות ישלמו מס ולכן רוצים לדחות את המס המוגבר. צריך לראות מי עוד עבר משם כשיתפזר העשן. לדעתי ג'בונטה גרין גם מצא בית חדש. בכל מקרה יש להם יותר מדי שחקנים ברוסטר אז בודאות יש מהלך שעוד לא סיפרו לנו עליו.

            1. אני ספרתי עד 15 אלא אם חותכים את קורנט.

            2. הצרה של בוסטון היא שממש לא חסר שחקנים שאפשר לחתוך בלי לחשוב פעמיים.

            3. חחח, זה נכון.

            4. למרות שלא באמת מבחינה חוזית.

  9. יופי רועי.
    .
    הנהלת ג"ס מקבלת D. פינו שני מקומות בסגל אבל לא הצליחו למצוא פתרון לבעית אוברה (שחקן חופשי בקיץ שרוצה הרבה כסף ומקום קבוע בחמישיה) / וויגינס (כשקלי חוזר אחד מהם צריך לרדת לספסל) וגם נשארו עם פסקל שלא התקדם בכלל השנה ומולדר שלא מצליח להתרוממם מעבר לרמה של שחקן G נחמד ובטח שלא מסמילי הפתטי. בקיצור בשגרין וקרי לא משחקים והקבוצה חוטפת 140 נקודות קשה לדבר על הגנה איכותית.

    1. זה שאוברה רוצה הרבה כסף זה משהו אחד… אבל מישהו צריך להציע לו את זה וכמו שהוא משחק השנה לא בטוח שזה יקרה.
      הווריורס יכולים גם להכות את השוק בקיץ

  10. אורלנדו מזכירים לי קפטן של ספינה שרגע לפני שהוא הולך לטבוע זורק את כול המטען מהספינה. שום טענה על "בניה מחדש" לא תשכנע אותי.

  11. מצוין רועי, תודה רבה.
    .
    בין תייס לטריסטאן אני מעדיף את תייס, אבל כנראה שגם שיקגו. בין וגנר לתייס אני חושב שתייס טוב יותר היום, אבל הערך הטרמינלי של וגנר גבוה יותר, והם עשו כאן מהלך מוכוון עתיד בהנחה שישאר אצלם גם בהמשך. בהווה ינסו לטפל עם פורנייה. אני חושב שהוא יכול לתרום אבל לא חושב שהוא יפתור את הבעיות שלהם. קמבה, נכון לעכשיו, עדיין שם.
    .
    דנבר זו שאלה טובה. מצד אחד קשה לי לראות מישהו אחר שיכול היה להגיע עבור מה שהיה להם לשלם בלי לכלול את פורטר, מצד שני אני לא יודע איך יסתדר שם. נראה.
    .
    לפילי יש כבר שני אקס ספרסים שתמיד זוכים לביקורת, אבל הם מנוסים, מגינים, קשוחים, ויתרמו לפילי בפלייאוף. פופ ומורי מבינים בכדורסל יותר מכם! 😜
    .
    לא יודע למה טורונטו לא שחררו את לאורי, כנראה שלא מצאו מי שישלם עליו כל כך הרבה – מיאמי ופילי מצאו פתרונות אחרים. יתכן שיתברר שהלייקרס יצטרכו אותו בפלייאוף. נראה.
    .
    פריצת דרך בספרס! עשינו טרייד באמצע העונה!!! אז נכון שזה עבור שחקן פצוע, אבל בכל זאת, בספרס גם זה משהו. לא יודע למה לא הטרידו את ליילס, גם מאז שאולדריג' לא משחק ליילס מקבל מעט דקות.
    .
    בנוגע לקורי ג'וזף – ככל שהחוזה הנגמר מעניין מישהו, קשה לי להאמין שזו דטרויט – אף אחד לא ירצה להגיע לשם. מה שכן, יתכן שיטרידו אותו הלאה לקבוצה שיש לה סיכוי להנחית מישהו, ואז יקבלו תמורה נאה.

    1. ת׳ייס לדעתי מסיים חוזה, וכמו במקרה ארון ביינס, הוא יקבל סכום שעבור הסלטיקס הוא גבוה מדי.
      ואגנר זה או שהוא מתעלה על עצמו או שהוא פשוט לא ממשיך, אין פה כל כך סיכון.
      .
      גורדון ופורטר בכנפיים של הנאגטס זה שילוב מאוד מאוד אתלטי, וליד יוקיץ׳ הם רק יצטרכו לחתוך כמו שצריך לסל ללייאפ קליל. עכשיו רק פורטר צריך לשחק גם הגנה.
      .
      לאורי זה פשוט חוזה גבוה מדי שצריך לתת נכסים טובים כדי להביא אותו ולא בטוח שזה משתלם.
      אולי בקיץ יקבל sign&trade

      1. כמו שכתבתי לדעתי הטרייד על תייס הוא נטו כדי להישאר מתחת לתקרת המס. צריך לראות איך זה נסגר סופית. ראיתי דיווחים שגם לוק קורנט עבר שם לסלטיקס ואז זה אומר שצריך עוד שחקן לרדת להם מהרוסטר.

      2. מה שגילרי אמר. טרייד של רואי חשבון שכנראה יחליש אותנו העונה. אגב, תייס מקבל 5 מליון לשנה ואני לא בטוח שהוא יקבל הרבה יותר מזה בחוזה הבא שלו (יותר בכיוון של 6-7 מליון לשנה בחוזה לשלוש שנים).

    2. בוסטון גם ככה חלשים בצבע. תייס לפחות הכניס שם קשיחות והגנה ועכשיו גם זה הלך להם. אם אמביד שם עליהם 40 עם תייס עכשיו ישים 70.
      מאנו, מי הדורבן השני בפילי חוץ מגרין?

    1. הטרייד הגרמני זה טרייד שנעשה על ידי רואי חשבון ולא על ידי אוהדי ספורט. הויתור על תייס משמעותי מאוד. כולי תקווה שואגנר יראה שזה לא היה לגמרי בשביל כלום. בבוסטון הוא ישחק לראשונה בקריירה במערכת שפוייה והוא בהחלט הראה ניצוצות בוושינגטון, אז יש למה לצפות.

  12. מבין הטריידים של אורלנדו דווקא התמורה על גורדון הכי גרועה בעיני.
    על ווצביץ' יכלו לקבל יותר, אבל לפחות יש שחקן עם פוטנציאל ושתי בחירות סיבוב ראשון.
    על גורדון קיבלו בערך כלום – גארי האריס לא מעניין אותם, המפטון בגדול לא הראה כלום, ועוד בחירה שכנראה תהיה 20 ומשהו.
    והוא דווקא שחקן מבוקש עם חוזה יחסית נוח…
    פורנייה אחלה שחקן אבל חוזה נגמר וכנראה בלי הרבה ביקוש אז שתי בחירות סיבוב שני זה בסדר, גם לא רואה סיבה בשבילם להעביר אותו לקבוצה אחרת בשביל סתם שחקנים אחרים כדי להשוות משכורות… דווקא מצד בוסטון הטרייד הפתיע אותי כי זה עוד שחקן בעמדות שגם ככה עמוסות שם

    1. להגנתו של האמפטון, מאוד קשה להראות משהו כשאתה ברוטציה אחרי ג'מאל, גאריס, ברטון, מוריס, קמפאצו,
      עוד להגנתו, בהנהלות של דנבר ושל אורלנדו ממש מתלהבים מהאמפטון משום מה.

  13. מסכים עם הרוב.
    לגבי בוסטון, איינג' מביא שחקן של 20 נקודות למשחק בשביל כלום ברוטב שום דבר ועדיין לא מקבל ציון גבוה. יש לי הרגשה שבקהיליית הופס קו איל גם אם הוא ינחית את לברון בטרייד על אוג'ליי ובחירת סיבוב שני, פרגון הוא לא יקבל.
    לגבי הבחירה בפורנייה. כל מי שרואה את בוסטון (או אפילו עוקב מרחוק) יודע שמאחורי טייטום וג'יילן יש היום ואקום. מה שהם היו צריכים זה ספק נקודות ופורנייה מביא בדיוק את זה. אם ננחית איזה בייאאוט בנוסף, מה טוב, אבל הטרייד הזה הוא לא פחות ממצויין.

    1. אני נתתי A+ לאיינג שלא תגיד שאני לא מפרגן. לפי מנחם איינג אלוהים אם כך 🙂

      גם למגיק מגיע A+. קיבלו 2 בחירות סיב 2 על שחקן שהיה עוזב בקיץ בחינם, זה עדיף על כלום (מה שיקרה ליוסטון על מקלמור למשל…)

      1. כל הכבוד על הפרגון שמעון, אני בטוח שאיינג' מעריך את זה. לגבי הבחירות סיבוב שני – זה שווה ערך לכלום. שחקני קצה ספסל במקרה הטוב. אתה צודק שאתה אומר שזו כנראה ההצעה הכי טובה שהיתה על השולחן ולכן זה טרייד טוב בהכרח, בעיקר כי המטרה שלהם היא להפסיד וכמה שיותר עד סוף העונה.

    2. תראה, אם נסתכל על אתמול ועל חלון הטריידים האפשרי כנראה שהוציא מים מן הסלע.
      אבל בבוסטון כמו בבוסטון מסתכלים רק על הפרס..
      השאלה האם זה מספיק כדי ללכת עד הסוף מול הנטס, הבאקס והסיקסרס? כנראה שלא
      שיהיה לנו בהצלחה

    3. שחקן של 20 נקודות למשחק ואכן שחקן מעולה שהגיע בשביל כלום, אבל גם 10 נקודות ב-35% בפלייאוף. אם זה משתנה אוכל את הכובע ואשמח אם זה ישתנה (בהנחה שהם לא פוגשים את ההיט), אבל זה מדאיג

  14. בוסטון היו צריכים חיזוק לקו הקדמי ושחררו סנטר טוב. ינסו לדעתי להביא מישהו בבייאאוט או מקסימום בקיץ.
    .
    הנטס צריכים הרבה השלמות לסגל בעיקר גבוהים והגנה.
    .
    אורלנדו צריכים ללמוד מאוק איך עושים טריידים של פירוק, קיבלו יחסית מעט.
    .
    מיאמי בנו נחמד

    1. אולי בייאאוט, הקיץ כרגע לא רלוונטי.

      מיאמי בנו טוב ולא נחמד. נפתרו מכמה שחקנים בינוניים עבור כוכב שצריך לחזור לעצמו ומהר.

      בהחלט שחקן שיודע לייצר לעצמו נקודות לעומת האחרים שצריכים מערכת טובה כדי להוציא את המיטב שבהם.

      לגבי בייליצה : סימן שאלה למרות שויתרו בעצם על כלום.

  15. אז סיכום הדדליין מבחינת דנבר:
    זה כמו שתירגלת חיים שלמים לפתוח בירה בעזרת התחת ואז פתאום מישהו נותן לך פותחן.

  16. אני אישית לא מת על הטרייד של פאוול, עקב ההיסטוריה של פורטלנד. כל שנה בפלייאוף היה ברור שאין להם גארדים מהספסל, והשנה דווקא חשבתי שאחת ולתמיד הם פתרו את הבעיה הזאת, עם הוד שחזר, טרנט שמשחק מעולה השנה, סיימונס שאני לא מת עליו אבל זה סבבה ותיארתי לעצמי שיביאו מישהו בבייאאוט. אנחנו חוזרים לנקודה שאין ללילארד מישהו שעוזר לו בהובלת כדור ברמה גבוהה באמת, והכל יפול עליו כשיגיע הפלייאוף. בנוסף לכך, אם פאוול מתוכנן לעלות בהרכב (מה שאני מניח שיקרה רק כי הוא על חוזה נגמר…) אז מהספסל יש את כרמלו וזהו. אולי קאנטר וקולינס, כשנורקיץ' וקולינס יחלימו. מהצד של טורונטו זה טרייד מעולה, פאוול לדעתי היה חותך בקיץ, ואם כן אז טרנט יכול להיות פרוספקט מעניין, אם הוא תכנן להישאר על חוזה ארוך טווח זה הפסד מצער.
    סך הכל אני מסכים עם רוב הניתוחים וכמובן תודה רבה, סיוג אחד נוסף זה שאני לא חושב שאולדיפו הוא שחקן פרנצ'ייז גם בשיא כוחו, באידיאל הוא השני, במיאמי הוא השלישי שזה אפילו יותר טוב.

  17. אחרי שכל העשן יעלם נישאר עם הרבה עסקאות באיכות נמוכה, ווץ' לשיקאגו לא יהפוך אותה למועמדת ובעצם יקבע אותה לעוד קבוצת פלייאוף בינונית בסגנון של אורלנדו. מאוד שקט פה בתגובות לעיסקה שעשו הקליפרס, זרקו שחקן שהיה לא טוב בהגנה אבל ידע ליצור סלים ולקלוע שלשות כשצריך בתמורה לאיזה שחקן פציע עם טבעות על הידיים. נראה כמו נטו טרייד של קוואי. אחרי שבוסטון הטרידו את איזייה וקראודר בתמורה לקיירי צעקו פה על בגידה של קבוצה בשחקן שנתן לה הכל, מעניין מה חושבים עכשיו השחקנים כשמציעים להם לחתום בקליפרס.

      1. אני יותר מחזיק מהשלישיה סקסלנד את אלן, אבל בגדול כן קבוצה בינונית במזרח בלי כוכבים ובלי בחירות לעתיד. הסיטואציה הכי טובה בשבילהם זה להביא יוצר ברמה של קיירי או סטף כי וויט לא נראה כמו מישהו לרוץ איתו. בינתיים.

    1. במסגרת התוכנית ״לא מבין את GM ה___״ אני לא מבין גם מה ניסו לעשות בקליפרס. לו וויל עם ערך מוסף גבוה בהרבה מרונדו ויושב על חוזה נוח יחסית לתרומה הנהדרת שלו. מרגיש לי שהיו יכולים לקבל את רונדו בחינם.. בטח לא לתת עליו את השחקן ה 3 או 4 בסגל שלך

  18. תודה על הסיכום רועי, אם ואגנר זה חוזה נגמר בקיץ באמת לא ברור לי הטרייד שלו על תייס אם שניהם חוזה נגמר, תייס מכיר את השיטה, נתן מספרים ואחוזים מצויינים השנה, שחקן חכם עזב ושחקן חמום מוח הגיע, לא ברור לי. אני עדיין חושב שדראמונד או אולדריג' יגיעו כי תייס זה באמת אבידה גדולה.

    1. ניסו לפתור את זה שאין להם מנהל משחק שמוביל כדור מהרמה הגבוהה ביותר.
      נראה שפתרו את זה על חשבון סקורר שלא עושה הגנה …

  19. GM יוסטון: לא מאשר. או שתוסיפו לי בחירת סיבוב ראשון, או שתארגנו לי את הירו/נאן/רובינסון.
    אהה שיט, אנחנו כבר לא בפורמט ההוא הא?
    באסה.

    1. אפשר כבר לומר קדיש על הרוקטס? אחרי שפירקו את ראש החץ הבליסטי פול את הארדן, כל הפרויקט התרסק. נראה כאילו ביוסטון חוזרים לשולחן השירטוטים. מקווה שמהדראפט תבוא להם הישועה

      1. הבעיה הייתה שהם ״הצליחו״ להחליף את החוזה הבעייתי של פול בחוזה העוד יותר גרוע של ווסטברוק. ואז, החליפו אותו בחוזה הלא פחות גרוע של וול (שאולי למטרות טנקינג בעצם עדיף).
        כלומר – הריבילד יהיה מוגבל עד שלא יתפטרו מהחוזה הזה, לפחות בעוד שנתיים..
        מאחל למיאמי שעונה הבאה יהיו מספיק לא טובים כדיי שנוכל להחליף את הבחירה הנמוכה של ברוקלין, בבחירת אמצע סיבוב מהם.
        מעבר לזה – טרייד דיי כושל. יוסטון בהחלט מצמצו ראשונים מול ריילי.

        1. לדעתי לא היה להם שום דבר יותר טוב אז הם אישרו את הטרייד (בניגוד לטורונטו ולאורי שבסיטואציה דומה פשוט ויתרו על התמורה הכי פחות גרוה שהוצעה להם).

  20. לקחת את חריגת הטרייד הכי גדולה אי פעם ולשבור את רובה עבור פורנייה זה כישלון גדול.
    .
    מילא אם מדובר בצעד שיביא סיכוי לאליפות העונה, אבל באותה נשימה לעשות צעד של החלשה העונה וחשיבה קדימה בטרייד של תייס ?
    ובסוף לגמור עם קבוצה שתודח בסיבוב הראשון העונה ?
    טעות וכישלון.

    1. נו, חזרת רק בשביל להדליק? טעות וכשלון זה בטוח לא. ההיפך לגמרי.
      החריגה כבודה במקומה מונח אבל השאלה האמיתית היא מה באמת היה על השולחן ומה ביקשו מנגד. המשוואה היא לא פורנייה מול גורדון, או פורניה מול ווצ'ביץ', זה יותר פורנייה מול [גורדון + בחירות דראפט + שחקן ב-לבל של סמארט], וכאן ברור שהאלטרניבה (פורניה בעד כלום) הרבה יותר משתלמת. קיצר, בוסטון התחזקו יפה מאוד בשחקן מצויין, וגם לגבי ואגנר בוא נחכה ונראה קצת מה התוצאות.
      אגב, אני די בטוח שווצ'ביץ' ממש לא היה על השולחן, בהנחה שחוץ ממשכון העתיד אין לבוסטון שום דבר להציע בעדו.

      1. למה השאלה היא מה היה על השולחן ?
        רוב הדברים מגיעים לשולחן בקיץ, והחריגה בתוקף עד אמצע אוגוסט פחות או יותר.
        כולם כאן מדברים כאילו היא פוקעת מחר.
        והכל עבור שחקן שאפילו אין ודאות שישאר לטווח ארוך.
        אני לא הייתי נוגע בחריגה הזאת, מעביר את וונמייקר ובחירת סיבוב שני עבור מישהו כמו אלינגטון אם ממש רוצים קלעי, ומחכה.
        ודווקא הג׳נרל מנג׳ר שמחכה יותר מדי פעל כאן בפזיזות, ואולי זאת בעצם הסיבה…

        1. כנראה שאני היחידי באתר הזה שמחזיק מפורנייה וחושב שהוא אכן שווה את החריגה (פחות משני שליש ממנה אגב, לא כולה). הוא שחקן (ובחור) נהדר שמשלים את הסלטיקס בדיוק איפה שהיה חסר.

          יכול להיות שאתה צודק, אבל יש מצב גם שעדיף פורניה אחד ביד מאשר חריגה לא מנוצלת על העץ. אף אחד לא מבטיח שיהיה מישהו יותר טוב בקיץ (שוק החופשיים יהיה די גרוע), ובסך הכל הוא הגיע די בחינם. כמו כן, החריגה לא נוצלה במלואה – יש עוד 11 שלא נגעו בהם. ויש גם ביי-אאוטס בדרך, ממש לא ברור שהמהלך הזה נגמר.
          נכון שהוא חתום רק לעונה הזאת אבל מי אמר שהוא לא ימשיך? ומי אומר שאי אפשר לעשות איתו גם סיין-אנד-טרייד?

          בכלל, נראה שהטענה העיקרית של המבקרים היא שבגלל שיש חריגה עצומה אז כל החתמה של פחות משחקן מקס זה כישלון. אפשר גם להיות קצת יותר ריאלים.

          דווקא וונמייקר קצת חסר לי השנה. 🙂

          1. זה לא שאני חושב שפורנייה לא שחקן טוב, אבל החריגה הזו היתה נכס כל כך יחודי שאני לא הייתי מוותר עליה עבורו אלא אם כן אני חושב שזה מהלך של אליפות העונה. אולי אם הוא היה חתום לטווח ארוך על חוזה אטרקטיבי.
            .
            בנכס כזה צריך להשתמש במהלך להבאת הכוכב השלישי, ובגלל שיש ויהיו גם שיקולים כספיים עם כל מה שקורה בפיירול של בוסטון, החריגה הזו היתה יכולה להיות משנת משחק.
            ויכול להיות שלא.
            אבל אני חושב ששחקן כמו פורנייה היה אפשר להשיג גם אחרי שרואים שאין אופציה למהלך גדול אמיתי.

    2. דדי צודק (כמעט) כהרגלו. פורנייה (+ ואגנר על ת'ייס) זה לא מה שיביא את הסלטיקס לשום מקום מעניין ובקיץ אפשר היה לעשות חושבים בצורה יותר מעמיקה.

      1. להגיד שלא צריך להביא את פורניה בחינם כי האלטנטיבה זה להביא איזה שחקן מקס דמיוני זה קצת ילדותי, ולא ממש קשור למציאות. איזה שחקן מקס נמצא בדיוק על המדף? ראית מי חופשי בקיץ הקרוב? ומי אמר שהשחקן (הדמיוני) הזה יגיע דווקא לסלטיקס? זה בסך הכל טרייד ששיפר את הסלטיקס משמעותית, גם אם בהחלט לא עשה מאיתנו קונטנדרית. בכלל, לא הכל צריך להבחן בפריזמה של או קונטדרית או כלום – רוב רובם של הטריידים ממש לא ב-לבל הזה.

        1. בוסטון הם לא שיקגו וחד-משמעית צריכה או מחפשת לעשות מהלכים שיחזירו אותה להתמודדות. זה שלא יודעים מה יהיה בקיץ לא אומר שצריך לבזבז את החריגה עכשיו בשביל אולי לעבור סיבוב בפלייאוף, ילדותי או לא זה הקשר למציאות. מאחל לקבוצה שלך בהצלחה

          1. אנחנו נסכים שלא להסכים (ואוהדי שיקגו לא יסכימו איתך גם). לא כל מהלך של בוסטון צריך להשפט בפריזמת משנת הגורלות – זה סטנדרטים שאף אחד לא יכול לעמוד בהם ולפעמים צריך לעשות את המהלך הכי טוב שיש על השולחן גם אם הוא לא קשור בהבאת יאניס או קוואי. גם ההחתמה של הורפורד בעבר, או של קמבה יותר לאחרונה, לא נחשבו לכאלו שהופכות את בוסטון לקונטנדרית (להבדיל מההבאה של קיירי והייוורד בזמנו). ואם בנדמה-לי קיץ עסקינן, אז גם ממש לא בטוח שזה נגמר. לך תדע, אולי זה יגמר בקיץ עם סיין-אנד-טרייד של פורניה על משהו יותר גדול.
            ואגב, אני לא בטוח שהקבוצה הנוכחית לא עושה גמר מזרח (אם לא נתקלים בברוקלין בדרך). הם כרגע בסלאמפ מטורף אבל כשיצאו ממנו (אם באמת יצאו ממנו) + התוספת של פורנייה (ואולי איזה ביי-אאוט כי יש לנו עודף מהחריגה) = יופי של קבוצה.

        2. מה הקשר לשחקנים חופשיים ?
          סתם לדוגמא תיאורטית לגמרי – יכול להיות שאם אתה מציע לספוג חוזה רע כמו ברטאנס, אתה כבר מתקרב צעד גדול לטרייד על ביל.
          יכול להיות אותו דבר עם גאלינרי או בוגדנוביץ עבור קולינס.
          .
          אל תיתפס בדוגמאות הספציפיות, אבל אלה סוג של מהלכים שאתה כבר לא יכול להציע בקיץ בנסיון להטריד עבור כוכב או אפילו סתם להיפטר מקמבה עבור שחקן יותר טוב או על חוזה הרבה יותר טוב.

          1. יש משהו במה שאתה אומר דדי אבל זה מאוד תיאורטי ומי יודע אם הזדמנות כזאת אכן תגיע. שוב, עדיף פורנייה אחד ביד מ29 מליון חריגה על העץ.

            1. וזו המחלוקת בינינו.
              אני חושב שמה שפורנייה מביא לא שווה את הפוטנציאל של החריגה בקיץ.

            2. דדי כרגיל צודק, יכלו להשתמש בחריגה כדי להביא כוכב.
              בכללי לדעתי איינג על האש ולא ישאר בסוף העונה לכן עשה צעד כזה לא נכון וכזה פזיז.

            3. דדי איזה כוכב משנה פרנצייז יגיע בקיץ תוכל לפרט למי יש סיכוי כזה?

              רק שחקנים ברמה של בארנס אולדיפו וכאלה היו אולי מגיעים ולא הם יביאו טבעת לסלטיקס…

              איזה שחקן טיר 2 יבוא ב28 מיליון? וטייטום ובראון הם טיר 2.

            4. השחקן לא חייב להיות שחקן של 28 מיליון.
              יכול להרוויח גם יותר וגם פחות.
              טריידים לא בהכרח מסתכמים רק בשחקן שאותו אתה רוצה.
              הנקודה היא שהחריגה מאפשרת גמישות בהצעות ובצירופים שונים של שחקנים בטרייד שיכולים להפוך אותו ליותר אטרקטיבי עבור הקבוצה השנייה.
              וגם אם בסופו של דבר ההזדמנות הנכונה לא תהיה שם, אני טוען ששחקן כמו פורנייה או לפחות מישהו קרוב לרמה שלו, תמיד יהיה אפשר להשיג עם חריגת טרייד גדולה.
              אבל אני לא הייתי מוותר על כלי פוטנציאלי שיכול לעזור לי להביא כוכב שלישי עבור פורנייה, 5 חודשים לפני שהכלי הזה פג תוקף.

            5. שזה אגב מה שאיינג' אמר שהוא לא יעשה ובסוף עשה…

            6. השאלה דדי מה יש לך בשוק אני חושב שאיינג הבין שאין כלום מעבר לבארנס וכאלה והם לא מעוניינים לוותר על העונה הזאת.
              אם נלך בראש שלך שיעשו טנק ויקבלו גם בחירה גבוהה ואז יצטרפו את זה לחבילת טרייד.
              אם היה משהו בשוק אמיתי נראה לי שאיינג היה עושה מה שאמרת

  21. אני עם אייברי פה. זה נכון שרוצים איזה סופרסטאר דימיוני שלא קיים. איזה סופרסטאר יבוא לסלטיקס שיהפוך אותה לאלופה???
    הארדן? דוראנט? ציון? מוראנט? טריי? לוקה? או לברון דיוויס ואמביד? אה אולי דמיאן נו תהיו ריאלים. חוץ מהם שום שחקן שיגיע לבוסטון לא יהפוך אותה לאלופה.
    איינג יודע שאף אחד לא יגיע אז למי ישמור את החריגה לדימיון?
    יש יותר סיכוי שיוסיף 2 שחקנים טובים.
    לקח אחלה שחקן בחינם למה לא לקחת? יכול לשפר סיכויים בפלייאוף.
    לומר שפורנייה יהיה זה שיוציא אותם מהמזרח? לא לא יקרה אבל אם הם יעשו גמר מזרח השנה לדעתי זה הישג יפה מאד ויהיה בזכות הטרייד הזה

    1. מסכים גם. פורנייה שחקן התקפה נהדר והסלטיקס משוועים לעוד כח אש. ה 11 שנשארו חייבים לשמש ל 5 פותח. אם איינג יצליח להתחזק מתחת לסל + עוד קצת עומק לספסל בוסטון חוזרים לאיים על ראשות המזרח

            1. מה התעלמתי למה אומר סתם למה דראמונד לא יכול לחתום אצל איינג?

            2. אני סיימתי לעבוד עבורך…

  22. בס"ד
    תודה רבה.
    אני חו'ב שהחלטה של הסלטיקס הגיונית, אבל רק אם פורייה יחתום על חוזה נוסף.
    חסר להם עומק, ושוב אם הם לא יעשו מהלכים, הכוכבים עלולים לברוח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט